Tijdelijk €25 aanbetaling

Barco Reale

We hebben de beste aanbieders voor Camping Barco Reale voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 569 reviews
+52

7.3GoedScore uit 569 reviews
  • 6.7Staat v/h sanitair
  • 7.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genieten van het heuvellandschap vanaf het zwembad op Camping Barco Reale in Toscane. Een camping met een goed restaurant en leuke animatie. Verblijven doe je hier op een schaduwrijke, ruime plek. Bezoek ook zeker de Italiaanse dorpjes in de buurt of ga eten bij een traditionele agriturismo. Vanaf de camping is er zelfs vervoer naar Florence.

569 Reviews over Barco Reale

• 7Karin18-09-2022

Prettig

Camping met veel wisselende plekken, ook in grootte, en met een heerlijk zwembad met prachtig uitzicht. Ook in het restaurant op de camping kan je heeelijk eten. Minpunt is wel de hygiene van de toiletgebouwen, die is voor verbetering vatbaar.

• 4Staat v/h sanitair
  • 10J.W. van de Kamp12-09-2022

Fantastische camping op mooie plek

2,5 week heerlijk genoten op een fantastische camping. Mooi gevarieerd landschap met mooie hele grote caravanplekken en voor de tentliefhebber ook kleinere plekken. Plekken bieden behoorlijk privacy en een mooi uitzicht door de terrassen indeling. Ontzettend vriendelijk personeel en schone camping en toiletgebouwen. Het zwembad is prima toeven op een lekker ligbedje waar je 1 euro per dag voor betaald, top! Heerlijk is ook de rust op de camping en savonds is het zelfs heerlijk stil terwijl je van het uitzicht over het dal kunt genieten. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8EStarmans28-08-2022

Gezellige schone camping

Pluspunten +Een receptiedame was uiterst vriendelijk, alsook de poetsdames (ze sturen je niet weg als ze poetsen, maar maken juist snel de douche schoon zodat je lekker kan douchen) +Zwembad was mooi, in 2023 wordt dit ook nog uitgebreid met een glijbaan. Leuk zwembad onderin voor de kinderen <7 met geweldig uitzicht. (het zou wel ietsjes warmer mogen) +Toiletgebouw was erg schoon +Mooie camping, ruime plekken, goed uitzicht (dit komt wel met hoogte verschillen en steile bochtjes) +Mooie basis voor bezoek aan Pistoia, Prato, Pisa, Florence, Vinci etc etc +Een aanrader, echt campinggevoel (zonder vast/teveel resort)

Wat mindere punten -Beetje rij ervaring voor de caravan is wel handig. -Animatie was niet erg goed. Ze kwamen sowieso altijd te laat en zijn slecht voorbereid. -Je moet voor je bedje aan het zwembad betalen, terwijl er geen andere gasten komen -Voor afvalscheiding ver lopen (met 6 stromen afval van boven naar beneden).

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 9Janssen17-08-2022

Prachtig!

Wat een prachtige camping! De uitzichten vanuit de camping zijn mooi. Maar ook vanaf de het zwembad en restaurant kant. Je kijkt over het prachtige Toscane uit. Weet als je deze camping boekt dat het een terrassencamping is. Veel bergop en af. Voor kleine kinderen of met buggy mider geschikt. Onze twe kinderen van 5 en 10 hebben een heerlijke tijs gehad. Animatie is in het italiaans. Aangezien 95% van de kinderen nederlands is is dit geem probleem. De dames doen het leuk! Zwembad is mooi. Ligbedden in hoogseizoen voor €1 per dag te huren. In 2023 komt er een grote glijbaan bij. De ligging van de camping is op een berg. Je hebt de auto nodig om overal te komen. Personeel op de camping erg vriendelijk. Onze sta caravan van Vacansesoleil was zeer netjes. Wij snappen de slechte reviews niet. Wij zijn dik tevreden en bevelen de camping absoluut aan.

• 7Irene14-08-2022

Prima camping om Toscane te ontdekken

In 2019 waren we hier ook geweest en goed om te zien dat ze aantal punten verbeterd hebben. Helaas is het restaurant nog niet veel beter geworden, teveel gasten laten eten waardoor je meer dan een uur op eten wacht…bij het restaurant naast de camping eet je heerlijk! Voor pubers is er weinig vertier op de camping. Zwembad is prima, wel betalen voor bedjes (of ga gewoon op gras liggen) en badmuts op. We hadden een grote tent op prachtige plek in schaduw, wel eindje lopen naar zwembad en winkeltje (brood is prijzig!) maar goede training zeg maar. Weinig lawaai overlast gehad, uitzicht in de avond is schitterend. Omgeving is prachtig! Veel moois te bezoeken zoals Lucca, Sienna, San Gimignano, Pisa, rijden door de Chianti. Sanitair was schoon en goed beschikbaar. Ook de wasmachine gebruikt. Al met al voor ons een goede camping we komen vast nog eens terug.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Janssen14-08-2022

Geweldige plek

De camping ligt op een heuvel, waardoor je een prachtig uitzicht hebt over de omgeving. Dat betekent dat je dus wel steeds de berg af moet als je ergens naartoe wil. De plekken zijn voldoende ruim, grotendeels onder de bomen gelegen. Het is een terrassencamping, dus er is enig hoogteverschil, maar prima te doen. De kampeerplekken liggen verspreid over de heuvel, niet in van die lange laantjes, dit creëert een sfeer van rust. Geen stacaravanparadijs, maar gewoon een kampeercamping. Sanitair is niet nieuw, maar werd goed schoon gehouden. Warm water was er de gehele dag en avond. Nadeel was wel, dat de douche moeilijk op temperatuur bleef: water werd koud, gloeiend heet en alles er tussenin binnen enkele minuten. Zwembad prima, mooi uitzicht, bedjes in hoogzeizoen alleen tegen betaling beschikbaar. Voor komend seizoen gaat zwembad verbouwd worden, komt er oa een glijbaan. Gezellige bar. Eten op de camping van goede kwaliteit.

• 9Wilfred25-07-2022

Prachtige sfeervolle camping!

Na andere campings was deze camping een verademing. Vriendelijk personeel, schoon sanitair, mooie kampeerplekken met bomen, lekker eten, en prachtig uitzicht. Voor kinderen fijne baden, tafeltennistafels, velden naast camping voor voetbal etc en wat ik las over het betalen van zonnebedden: zijn wij niet tegen gekomen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Joke22-07-2022

Leuke camping maar met enkele minpuntjes

Plus: complete camping met leuk zwembad in een mooie omgeving. Min: weinig watertappunten, lastig als je geen eigen kraan hebt. Je moet naar het toiletgebouw. En de nooduitgangen in het hek rondom de camping zijn dicht, niet handig in een bos met bosbrandgevaar.

• 6Eetgelegenheden
  • 8Constance08-07-2022

Topvakantie in voorseizoen

We zijn dit jaar voor het eerst zonder de kinderen op vakantie geweest. Dan kan je lekker in het voorseizoen. De camping ligt prachtig op een heuvel met uitzicht over het Toscaanse landschap. Er is een heerlijk zwembad, met badmuts, maar iedereen loopt er zo bij. Vriendelijk personeel. Omdat het een terrassen camping is, is het geregeld flink klimmen. De stacaravan (met tuintje) was prima. Doordat er 's nachts gesproeid wordt, is er veel groen en zit je ietwat uit het zicht. De wifi is niet super, maar bij het zwembad prima. De weg naar boven is een uitdaging met heel veel bochten. Het is een prima uitvalsbasis voor de plaatsen in de buurt als Lucca, Prato, Vinci. Florence hebben we met de trein gedaan. Geen gezoek voor een parkeerplek in het toch wel hectische Italiaanse verkeer. Er gaat ook een busje naar het station en er zijn excursies vanaf de camping. Voor nu prima, maar hoogseizoen... Wij hebben er een topvakantie gehad.

• 4Marjolijn06-07-2022

Nooit meer

Waardeloze camping! Nergens op de site is te vinden dat het niet geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Om van je plek naar het toilet te gaan is een martelgang. De camping is stijl en smal. Het personeel is een gevaar op de weg, ze rijden ontzettend hard in de golfkarretjes en stoppen niet als jij daar loopt of rijdt met je auto. Overal staat aangegeven dat je voor verschillende dingen naar het infopunt kan gaan, als je daar je vraag stelt krijg je als antwoord: kijk maar op internet…Maar dat internet…dat is er niet. Wij zijn 3 dagen eerder naar huis gegaan, voor ons was dit eens maar nooit meer.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar