Camping Barco Reale

Camping Barco Reale
8,4

479 reviews over Camping Barco Reale in het Nederlands

Zeker een keer weer terug komen.

Klein kromhof, 6-2-2018

Erg mooi en zeer netjes toiletten super schoon.

Gewldige camping op een geweldige plek!

Fam. Van den Brandt, 16-1-2018

Wij komen hier al jaren. Eerst met kleine kinderen, toen met pubers en nu met z'n tweeën. De camping heeft voor elk wat wils. Een schitterende ligging. Erg centraal. Bovendien is het personeel bijzonder aardig, behulpzaam en gastvrij. Het is een terrassencamping met ruime plaatsen en redelijk veel privacy. Superschoon sanitair, dat in het hoogseizoen meerdere keren per dag wordt schoongemaakt. Goede campingwinkel met normale prijzen. Het dorpje San Baronto ligt op loopafstand en het is de moeite waard om door de olijfboomgaarden naar beneden te wandelen!

Voor herhaling vatbaar!!

Marijn en Ivonne, 25-11-2017

Sinds 2005 kamperen wij met regelmaat op deze camping. We hebben vriendschappen opgebouwd met (voormalige) medewerkers van de camping en daarmee is het elke keer weer een soort van "thuis komen".

De ligging van de camping is ideaal als je de diversiteit van Toscane wil ervaren.

De faciliteiten op de camping zijn prima. In de afgelopen jaren is er steeds geinvesteerd waardoor de voorzieningen en de kampeerplaatsen goed onderhouden blijven. De medewerkers spreken hun talen en zullen er binnen hun mogelijkheden alles aan doen om je vakantie tot een top vakantie te maken.

We hebben een aantal aanbieders voor Barco Reale voor je op een rij gezet:

Wij komen al 13 jaar op deze gezellige camping.

Michèl Evers, 5-11-2017

Een echte internationale familie camping met veel vertier en gezelligheid. De beste camping in Toscane! Rustige en drukkere plaatsen op deze terras camping, voor elk wat wils. Veel vriendelijk personeel.

Omdat we hier al 13 jaar achtereen komen, mag dit een aanrader zijn voor iedereen. Zelfs voor onze kinderen, ouder dan 20 jaar, blijft dit een trekpleister op een supermooie plek in Toscane.

al jaren fantastisch

R.G.J.Plooij, 2-11-2017

Wij komen hier al jaren, met hoogseizoen en nu de laatste jaren in het voorseizoen. Het is een terrassen camping op de top van de berg bij San Baronto, het is soms stijl klimmen.

Onze zoon is elektrische rolstoel afhankelijk, maar kan een groot gedeelte van de camping bereiken.

Zeer goede ervaringen met personeel, bereid altijd te helpen.

Onze accommodatie is in overleg ietwat aangepast zodat wij met ons gezin hier optimaal kunnen genieten van Italië.

Naast een goed restaurant ook een leuk winkeltje, met Toscaanse specialiteiten.

Mooi centraal punt tussen Lucca, Pisa, Florence, voor leuke trips in het mooie Toscane.

Absolute aanrader voor een geweldig verblijf

Maaike Depmann, 26-10-2017

Geweldige camping met vriendelijk personeel. Mooi gelegen, grote camping maar door de goede aanleg meer dan heneg privacy. Er wordt veel georganiseerd zonder dat het moet. Mijn zoontje heeft het fantastisch gehad. Sanitair netjes en het zwembad is echt een feest!

Redelijke camping, niet nog een keer

Sprenger, 2-9-2017

We hebben de camping 3 weken bezocht in augustus met 2 volwassenen en 2 kinderen van 6 en 8. Op basis van de goede recensies deze camping voor 3 weken geboekt, iets wat we normaal nooit doen. Echter hebben we hier wel een beetje spijt van. Het is een redelijke camping maar in onze ogen niet meer dan dat. Het is een grote terrassencamping waar je lange afstanden moet afleggen te voet. We zijn heel wat gewend maar dit was extreem. Met name omdat we achter op de camping stonden. Verder zijn een groot gedeelte van de plaatsen in het bos gelegen wat toch een beetje jammer is, de schaduw was wel fijn! Het toilethuis wat wij hadden was erg vies en werd niet regelmatig schoongemaakt. Op andere campings moet je regelmatig wachten omdat er schoongemaakt wordt, dit heb ik hier in 3 weken maar 1 x meegemaakt. En dat had ik liever niet willen zien. Met 1 mop worden alle douches in 3 minuten schoongemaakt. Het schoonmaakpersoneel was ook bijzonder onaardig. Het restaurant van de camping was echt goed en daar waren de mensen erg vriendelijk. Ook het restaurant aan de overkant was leuk om een keer te bezoeken, echter wel aan de prijs. Een ander minpunt is het terras op camping. Er worden stevige tot hoge prijzen gerekend voor de consumpties maar je moet ze zelf halen en afrekenen. Soms moet je het drankje aan de bar halen en een paar meter verderop bij de kassa afrekenen, waar een hele rij staat van eters die ook willen afrekenen. De tafels worden ook niet structureel leeggeruimd. Je mag best een hoge prijs rekenen voor de drankjes maar dan mag er wel een beetje meer service bij zitten. Het animatieteam was erg leuk! Jammer dat 's morgen vroeg het programma door de speakers geroepen wordt over de hele camping. Het zwembad was prima met een goed uitzicht.

Samengevat: de prijs kwaliteitverhouding vonden we niet in balans

Mooie camping

Marianne, 1-9-2017

Plekken zijn erg verschillend qua ligging en grootte. Vond zelf dat het ook een drukke camping was waarbij sommige plekjes echt niet leuk waren (donker, langs drukke weg over camping, uitzicht op afvalcontainers). Verder vonden wij het grootste minpunt de animatie, 's ochtends en 's avonds werd door speakers over de hele camping het dag- en avondprogramma in meerdere talen voorgelezen, was storend. De hele avond hoor je de animatie, veel dezelfde liedjes en stemmen, en dat wordt op den duur erg vervelend.

Verder goede camping: fijn zwembad, mooie nabije omgeving en veel leuke stadje op rijafstand.

Liever niet in juli en augustus

Annelies, 31-8-2017

De camping is prachtig. Er zijn drie zwembaden waarvan er geen een echt diep genoeg is om te zwemmen. Wij vonden het avond-programma (steeds dezelfde deuntjes keihard over de camping uitgestort) wel erg lawaaiig en echt gericht op jonge kinderen van de basisschool.

Prachtig gelegen camping, keurig verzorgd

Evaluna, 29-8-2017

Sommige plekken liggen prachtig met uitzicht over het dal. Het kan wel erg winderig zijn, wat ook wel verkoelend is als het warm is. Zwembad is prima, kinderbad heeft prachtig uitzicht. Water was wel wat fris. Prima dat je moet betalen voor 2 bedjes met parasol (3 euro), dat voorkomt ergernis over handdoekje leggen. Restaurant is prima, Aanrader is te eten bij de agriturismo onder de camping (lopen door de olijfvelden), Borgo la casetta. Infopoint helpt bij leuke tips. Voor onze kinderen ouder dan 12 was het wel wat saai eind augustus, niet veel leeftijdsgenoten.

We hebben een aantal aanbieders voor Barco Reale voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Barco Reale in Lamporecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Barco Reale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Barco Reale scoort een 8.42 uit 10 op basis van 527 reviews.