Camping Barco Reale

ItaliëToscaneLamporecchio

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Barco Reale voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 557 reviews
+193/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 557 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Genieten van het heuvellandschap vanaf het zwembad op Camping Barco Reale in Toscane. Een camping met een goed restaurant en leuke animatie. Verblijven doe je hier op een schaduwrijke, ruime plek. Bezoek ook zeker de Italiaanse dorpjes in de buurt of ga eten bij een traditionele agriturismo. Vanaf de camping is er zelfs vervoer naar Florence.

Tonen op kaart

566 Reviews over Barco Reale

• 8Philip24-09-2021

Verrassend goede camping!

Wat een enorme meevaller was deze camping. Het was eigenlijk niet onze eerste keus vanwege de mindere overall rating hier op Zoover. Maar de camping op ong een half uur die met bijna een 9 was beoordeeld viel erg tegen, dus deze op de bonnefooi geprobeerd. Enorm vriendelijk en correct geholpen bij de receptie en keuze uit diverse plaatsen. Een fijne plek met veel privacy gevonden. Ok, een maxi dus wat duurder maar zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Ik kwam met een grote caravan maar plek goed te bereiken. Geen tractor-hulp nodig gehad. Ik moest wel even slikken om de camping te bereiken; erg steile weg er naartoe.

Sanitair was uitstekend. Ruime douches, water zelfs heet, ook prachtige moderne gelegenheid om af te wassen en goede wasmachines.

Winkeltje was volgens mij prima en ruime keus voor brood voor ontbijt.

Zwembad zelf is niet zo bijzonder, maar de ligging is fantastisch.

Vond het jammer dat we weer weg moesten

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Mir17-09-2021

Mooie camping

Mooie camping, ruime plaats, Mooi zwembad, waar je in de maanden juli en augustus moet betalen voor een strandbedje! Sanitair werd voldoende schoongemaakt. Schoonmaak personeel van de camping rijdt hard in de golfkarretjes! Wij mochten zelf een plek uitzoeken. Zwembad erg koud vooral voor kleine kinderen die er in de maand september juist veel,zijn.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Michiel30-08-2021

Gemoedelijke camping boven op een berg

We hebben deze camping als een gezellige camping ervaren. Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. We hadden een standplaats Maxi. Deze was ruim genoeg voor onze tent (6x4) inclusief auto. De plaatsen zijn zo ingericht dat je veel privacy hebt. Het is wel een terrassencamping, dus er zit behoorlijk wat hoogteverschil in de camping. Voor ons was dit geen probleem. Sanitair was netjes, maar wel wat verouderd. Douchestraal was matig. Het zwembad is voor de kinderen erg leuk, met 3 losse elementen. Voor de bedjes moet je betalen, maar op het grasveld bij het zwembad is ruimte genoeg. Badmuts is verplicht. Uitzicht vanaf het zwembad is fantastisch. Het restaurant vonden we matig. Pizza's voor de kinderen zijn lekker, pasta's konden beter. Er is een klein winkeltje op de camping. Animatie is kleinschalig, maar leuk. Om 23.00 uur is het echt afgelopen en stil. We hebben hier 10 dagen gezeten en vonden het erg jammer om weer te moeten gaan.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Marieke de Vos26-08-2021

Leuke camping voor 1x, volgende x dichter bij zee

Camping mooi en heel veel schaduw. Wij hadden laat geboekt dus stonden ver weg op de camping. Dit kan je verwachten maar het was wel echt ver (plek 325) ongeveer 8 min. lopen naar voren en naar het dichtsbijzijnde toilet gebouw echt heel steil omhoog. Dat is wel iets wat je tegen gaat staan, zeker als je even snel een plasje moet doen. Op de plek geen water, wel een viezig kraantje verderop om te delen. Sanitair was heel schoon, lauw water, voor douchen prima maar de afwas deden wij bij de caravan met gekookt water. De plek was verder netjes, wel een enorme mierenplaag. Ook heb ik me enorm gestoord aan de constant blaffende hond tegenover de camping, mijn man dacht er een kennel gezien te hebben. Het zwembad was prima, druk maar dat is logisch. Wel strenge en inconsequente badmeester. Over het afval is al veel gezegd, ik vond het hier ronduit belachelijk en heb geweigerd mn vuilniszak uit te pluizen. De standaard scheiding deed ik wel.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Nils24-08-2021

Fantastische Camping

Negeer de azijnzeikers die recent een review hebben geplaatst, dit is een geweldige stek! Bij inchecken neemt personeel alle tijd en begeleid je naar je plek. Kampeerplekken zijn standaard tot enorm. En door de hoogteverschillen kijk je niet bij elkaar in de pan. Sanitair is zeer schoon en luxe. Licht gaat echt niet uit om 10 uur, je kan de hele nacht terecht. Water is inderdaad ‘s-avond niet heet maar ‘s-morgens kan je heerlijk douchen. En dan het veelbesproken zwembad… dat is gewoon prima. Ja het is druk, maar je kan prima poedelen of met een bal spelen. Afvalverwerking is inderdaad een ding in Italie tegenwoordig; alles moet gescheiden worden. Dat is op de camping niet altijd gemakkelijk. Barco Reaal heeft dus een mannetje staan die e.e.a. controlleerd en hij neemt zijn werk serieus..En verder? Prima winkeltje met lekkere broodjes, heerlijke pizza’s in het restaurant en een gratis te gebruiken laadpaal..

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4Stefan24-08-2021

Gemiste kans, geld boven tevredenheid

Wij zijn erg teleurgesteld in ons verblijf op camping Barco Reale. Wij hadden een uitzicht plaats geboekt, de plek was echter donker, afgelegen, met veel mieren en zonder uitzicht. Toen wij aangaven dat onze plek absoluut niet overeenkwam met de geboekte en betaalde uitzicht plek bij de receptie, werden we verwezen naar de mail van het management, waar tot op heden nog niet op is gereageerd. Er was geen warm water bij een van de toiletgebouwen. Op ons maakte de camping voornamelijk de indruk gericht te zijn op het verdienen van geld, in plaats van op het bieden van een fijne vakantie. Zo kostte het bijvoorbeeld 20 euro om bij het zwembad gebruik te maken van ligbedjes. De camping ligt erg afgelegen en is geen ideale uitvalsbasis om Toscane te verkennen. Wij zijn eerder vertrokken van de camping omdat het verblijf voor ons onprettig was. Het restaurant Ciccia alla Grigllia naast de camping is overigens wel een aanrader!

• 6Eetgelegenheden
  • 9Drost24-08-2021

Top vakantie gehad.

Mooie camping op prachtige lokatie.Ligt erg centraal dus met een uurtje rijden ben je overal (en geen straf met zo,n omgeving)Zwembad is echt heerlijk! Genoeg graag om lekker te liggen als je geen geld (3 euro) wilde betalen voor 2 bedjes. Dit werkt wel perfect tegen handdoek leggers.Kids vinden de kidsclub geweldig! Silvia en Sara, wat een topper!!!Plekken zijn wel klein. Sommige zijn prachtig gelegen anderen minder.Helaas wel 2 weken lauw water gehad en sanitair was niet altijd even schoon (stonk vaak)Men is wel erg behulpzaam op de camping.Afval wordt goed gescheiden. Als je hier rekening mee houdt is er niets aan de hand. Smokkelen hiermee is lastig (controle ;) )Eten was oké, niet fantastisch maar oké. Wij vonden het terras wel aan de dure kant .Tips... met de trein vanuit Pistoia naar Florence, klimpark war bij florence ligt en montecatini.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Irene van Eijk10-08-2021

Redelijk

Voor de 3e keer (1e keer 10 jaar geleden) hier geweest. Mooie ligging voor bezoek aan Florence, Siena, Pisa, lucca etc. Voor kleine kinderen kindvriendelijk. We werden goed geholpen met een andere standplaats dan eerder besproken. Er is een tractor aanwezig om de caravan naar boven te brengen, sommige delen van de camping zijn behoorlijk steil. Eenvoudig zwembad. Heel klein winkeltje. Restaurant is prima. Sanitair is redelijk schoon maar de 2 weken dat wij er waren was het water koud of er was geen water. Bij de receptie wordt je klacht aangehoord maar er wordt niets mee gedaan. Het was trouwens de hele dag door druk bij de receptie. Ik begrijp niet hoe deze camping aan 4 sterren komt. Voor ons de volgende keer een andere camping.

• 2Janneke04-08-2021

Bespaar jezelf deze fout

Dit is onze tweede camping deze vakantie en vanaf het moment dat we aankwamen was de sfeer slecht. We melden ons bij de receptie en moesten wachten tot iemand ons naar de plek kwam brengen. Na 25 minuten stonden we nog steeds te wachten dus terug naar binnen om te vragen of het goed ging. Ja, gewoon blijven wachten. Na nog eens 10 minuten kwam er iemand om ons te begeleiden. Deze camping is op een heuvel gelegen, pad is heel smal en lastig met caravan naar boven te komen (wees gewaarschuwd). Op de plek zelf hebben we geen wifi maar ook geen bereik. Water word niet warm dus douchen en de afwas doe je met koud/lauw water. De winkel is zo goed als geen keuze en voor broodjes zijn er ook maar twee opties. Geen licht meer in de douches na 10 uur en het is er matig schoon. Personeel is zeer onvriendelijk en ik heb me geen moment op mijn gemak gevoelt of vakantie gevoel gehad. Mijn advies is boek een andere camping!

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Vermeulen04-08-2021

Ok - kwaliteit is hard achteruit aan het gaan

Voor de derde keer op Barco Reale geweest. Altijd top geweest echter gaat de camping hard achteruit. Campingwinkel gestopt (enkel nog wat basis dingetjes), infopoint gestopt, geen licht meer na 2200 bij de douches, te weinig personeel in het restaurant…je ziet duidelijk dat er bezuinigingen zijn doorgevoerd (wellicht door corona impact). Voor bijna 90,- per nacht voor een plek met 2 kids mag je wel topkwaliteit verwachten. Hopelijk na dit seizoen weer op juiste niveau

Camping Barco Reale info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar