Camping Barco Reale

Kleine hotelsWeer vandaag8°3°
Camping Barco Reale
7,9

Omschrijving
Genieten van het heuvellandschap vanaf het zwembad op Camping Barco Reale in Toscane. Een camping met een goed restaurant en leuke animatie. Verblijven doe je hier op een schaduwrijke, ruime plek. Bezoek ook zeker de Italiaanse dorpjes in de buurt of ga eten bij een traditionele agriturismo. Vanaf de camping is er zelfs vervoer naar Florence.

Laatste review

Aanrader, voor herhaling vatbaar.

Jacqueline en Peter,
8-10-2018

Mooie camping, fijne stacaravan die ook schoon was. Uitzicht wat beperkt door de bomen, maar daar tegenover staat dan dat het niet zo warm wordt in je caravan.

Heel fijn zwembad en in September dus geen toezicht, geen badmuts en vrije bedjes en parasols. Lekker brood in het winkeltje van een superlieve man, gezellig gekletst met hem. Fijn restaurant met vriendelijke mensen en lekker eten. Mooie wandelmogelijkheden vanaf de camping en vervoer naar Florence op vaste dagen. De mensen in het houten kantoortje weten heel veel van de omgeving en kunnen je nuttige en leuke tips geven. Alles goed geregeld en zeer centraal in Toscane gelegen.Aanrader en voor herhaling vatbaar.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

490 reviews over Camping Barco Reale in het Nederlands

Aanrader, voor herhaling vatbaar.

Jacqueline en Peter,
8-10-2018

Prima camping, niet bijzonder.

Suzan,
13-9-2018

Naseizoen is heerlijk rustig op de camping. Geen animatie, geen badmeester, geen zwemmuts en bedjes en parasol waren gratis. Veel voordelen dus in september, klein minpuntje was dat het schepijs bijna op was en dit niet opnieuw werd aangevuld. Weinig keus dus.

Goede pizza’s bij het restaurant!

Afvalscheiding is bizar en onmogelijk.

Alles moet gescheiden worden, echter bij de tent staat 1 kleine prullenbak. Tent wordt een vuilnisbelt met veel verschillende zakken vuil. Groot minpunt! Restafval kennen ze niet. Gevolg: zak openen en op het depot verdelen. Kortom: echt een grote irritatie tijdens de vakantie!!

Safaritent heel mooi. Echter de vloer was heel vies. Houten planken met ertussen naden waar bizar veel opgehoopt vuil lag. Heb zelf op m’n zwangere knieen een uur gestofzuigd voordat alles schoon was.

Tent 505 is dus wel heel schoon nu ;)

Ligging wel wat ver van de leuke stadjes, standaard 30/40 min rijden of meer.

Dit was een fantastische vakantie

Marian,

Eigenlijk alles heel goed

midden in Toscane !

Hanny & Ton,
16-8-2018

ACSI prijs € 19 .Let op caravanners ,weg naar de camping over een paar honderd meter erg stijl. Wel overzichtelijk en dus flink gas geven. Je kan ook bellen en vragen om op gehaald te worden.Goed restaurant. Niet al te grote plaatsen. Prima zwembad,sanitair. Mooie omgeving.

Prachtige camping op een goede locatie

William,
15-8-2018

Goede en nette camping, voldeed volledig aan onze verwachtingen. Mooie plek als uitvalsbasis om Toscane te gaan verkennen. Schone en nette toiletgebouwen, goed restaurant op de camping en tevens een goed restaurant direct gelegen tegenover de camping. Wij hebben een Navajo tent gehuurd; deze was prima, mooie schaduwrijke plek met veel privacy en deels uitzicht over het dal, en zeer prettige ontvangst door de mensen van de desbetreffende reisorganisatie. Eigen parkeerplek bij de tent. Lopen over de camping is soms vermoeiend, door de hoogteverschillen maar dit wisten we vooraf en vonden wij geen probleem. Prachtig zwembad met mooi uitzicht over het dal. Ook leuk: vlakbij kun je dagelijks op zn Toscaans gaan eten bij de boer (Agriturismo); echt een aanrader. Geen wifi bij de tent, wel bij receptie (prima). Prachtige omgeving, dorpjes, winkels etc. Aanrader: (ook voor grotere kinderen) enorm grote shopping mall I Gigli in Campi Bisenzio.

Een mooie tijd gehad op camping barco real!

Familie blom,
12-8-2018

De camping geboekt via touroperator. Mooie stacaravan met vaatwasser en airco prettig. Het huisje / camping was goed schoon. Jeugd van 13 en 15 jaar vermaakte zich goed. Savonds lekker chillen en overdag met animatie meedoen. Internet kopen per dag kan en was goed. Mijn zoon helemaal gelukkig:)). Wel veel nederlanders op de camping 90%. Vonden de kinderen niet erg.

Beneden in het dorp brood halen, San Baronto en dan een lekkere cappucino drinken. Geen last van muggen.

Tips: lucca (fietsen over de stads muur) en ijsje eten waar je het zelf kan tappen. Pistoia, Prato, Sienna. Naar Montecatini en omhoog met de tram. Savonds doen...lekker eten daar en mooi uitzicht over de toscane. En natuurlijk florence bezoeken (met de trein gaan vanuit pistoia).

Eten inderdaad bij Borgo la Casetta ( aangeven op de camping als agriturismo). Heerlijke italiaanse avond! En I Glosi aan de overkant van de camping.

Super vakantie gehad!!

Super camping

Rene,
12-8-2018

Onze plek op de camping was echt super (86). Een beetje aan de wat rustigere kant van de camping (niet aan de zwembad kant). Super uitzicht en dichtbij het toiletgebouw. Toiletgebouw niet overdreven druk en keurig schoon. Zwembad heeft fantastisch uitzicht, jammer dat het 's avonds niet open is. Badmeesters altijd aanwezig en streng doch rechtvaardig. Campingrestaurant prima van prijs en kwaliteit, personeel is vriendelijk, vooral de beide wat oudere mannnen mogen graag een grapje met je maken. Despeciaalbiertjes zijn een aanrader. Campingwinkel is schreeuwend duur. Hiervoor gingen wij naar de Lidl/conad in Pistoia, wat wel dagelijks een ritje van 20 minuten is omdat je bovenop een berg zit. Prijs van de camping zelf is prima. Afvalscheiding is te overdreven, restafval bestaat niet, elk stukje moet apart in een zakje. Doe je dat niet moet de vuilniszak open gehaald worden. Receptiemedewerkers vriendelijk en helder.

Nooit meer

Annie,
10-8-2018

Het personeel wasvriendelijk . Her zwembad is te ondiep en Kemper een badmuts op. En daar zijn ze veel te streng. We zaten in een mobiel home waar je hutje muntje zat. Je kunt niks van het mooie uitzicht zien alleen bij het zwembad wat al om 19:00 uur sluit. Je moet geld betalen voor WiFi die het niet doet of nauwelijks. Ook niet bij het WiFi punt bij de supermarkt, waar het overigens ook super duur is. 1 broodje kost al 1€ . En als je dan naar een andere supermarkt wil dan moet je een half uur rijden omdat de camping bovenop een erg ligt. Dus voor ons nooit meer.

Totaal andere voorstelling bij deze camping

Anoniem,
6-8-2018

Nors ontvangst bij inchecken. Je verwacht in elk geval de vraag: “ hoe was uw reis?” Caravan moest achter tractor bij jongen die geen woord Engels sprak. Onmogelijke smalle plek ondanks maxi-pitch. De jongen reed gelijk flinke schade aan onze bumper caravan. Dit vergoeden ze gelukkig wel maar zo wil je niet beginnen. Andere plek was geen optie. Toiletten vaak niet netjes en soms zelfs verstopt. Wij maakten gebruik van het oudere toilethok. Warm water vaak op voor douche en heel klein straaltje. Ligbedje zwembad ‘s morgens gelijk al regelen als je broodjes haalt want ze zijn al rond 10-en allemaal bezet en blijven grootste gedeelte van de dag bezet. Zwembad gaat om 9.00 open en badmeester komt gerust om 9.15 aanzetten. Mensen staan al te wachten. Leuk is het terras voor een drankje en de Ping-Pong voor de kinderen. Aquajoggen was ook leuk. Iedereen doet enthousiast mee. Tip eten bij de agri lekker en mooi uitzicht.

Mooie ruim opgezette terassencamping. Plaatsen ruim schaduwrijkheid variërend. Veel huuraccomodaties maar ook veel losse plekken. Mooi opgezet en alles in verhouding. Heel prettig is dat iedereen vaste parkeerplek krijgt toegewezen.

Zwembaden okay, niet zo bijzonder wel gelegen met mooi uitzicht alleen iedereen wel hutjemutje in water en op bijgelegen grasveld.

Toiletgebouw (nr 3) ontoereikend in de drukke juli-maand. Wachtrij voor douche/toilet vaak WC papier op. Ook te weinig was-machines.

Overdreven afval-scheidingsbeleid. Geen afvalbakken glas/papier/plastic/rest op terrein alleen een beperkt opengestelde bemande “milieustraat” (van 7-12 en 15-19) waar je je vuilniszak mag openen.

Animatie met omroepinstallatie voor de rest altijd rustig op de camping.

Ligging centraal, drie kwartier met het auto naar Florence en naar Lucca, uur naar Pisa.

Camping niet zo geschikt voor tieners.

Camping restaurant prima, aardig personeel.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Barco Reale in Lamporecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Barco Reale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.