Camping Barco Reale

538 reviews over Camping Barco Reale in het Nederlands

midden in Toscane !

Hanny & Ton
16-8-2018

ACSI prijs € 19 .Let op caravanners ,weg naar de camping over een paar honderd meter erg stijl. Wel overzichtelijk en dus flink gas geven. Je kan ook bellen en vragen om op gehaald te worden.Goed restaurant. Niet al te grote plaatsen. Prima zwembad,sanitair. Mooie omgeving.

Prachtige camping op een goede locatie

William
15-8-2018

Goede en nette camping, voldeed volledig aan onze verwachtingen. Mooie plek als uitvalsbasis om Toscane te gaan verkennen. Schone en nette toiletgebouwen, goed restaurant op de camping en tevens een goed restaurant direct gelegen tegenover de camping. Wij hebben een Navajo tent gehuurd; deze was prima, mooie schaduwrijke plek met veel privacy en deels uitzicht over het dal, en zeer prettige ontvangst door de mensen van de desbetreffende reisorganisatie. Eigen parkeerplek bij de tent. Lopen over de camping is soms vermoeiend, door de hoogteverschillen maar dit wisten we vooraf en vonden wij geen probleem. Prachtig zwembad met mooi uitzicht over het dal. Ook leuk: vlakbij kun je dagelijks op zn Toscaans gaan eten bij de boer (Agriturismo); echt een aanrader. Geen wifi bij de tent, wel bij receptie (prima). Prachtige omgeving, dorpjes, winkels etc. Aanrader: (ook voor grotere kinderen) enorm grote shopping mall I Gigli in Campi Bisenzio.

Best thing is by far the animation by Your Friends, our 10 year old daughter loved the team. The hillside location and esp. the view into the vally is also very nice.

However, we were not pleased with the customer service, esp. given the upper segment of camping prices. We had to persist and complain before getting a key to the water tap at our pitch. They did not mention at our explicit email request that at our pitch there was no wifi at all, which could easily be fixed with a wifi repeater of 50 EU. Our toilet building had minor though continuous sanatary problems, which were often consealed by just locking the toilet doors, which in turn led to waiting lines at the toilets....

But most importantly, we were forced to pay in full for the 3 days that we decided to leave earlier, while we notified them 6 days in advance. That is just plainly unreasonable.

This is why we have left in search for a more customer-friendlier place.

D-reizen

Een mooie tijd gehad op camping barco real!

Familie blom
12-8-2018

De camping geboekt via touroperator. Mooie stacaravan met vaatwasser en airco prettig. Het huisje / camping was goed schoon. Jeugd van 13 en 15 jaar vermaakte zich goed. Savonds lekker chillen en overdag met animatie meedoen. Internet kopen per dag kan en was goed. Mijn zoon helemaal gelukkig:)). Wel veel nederlanders op de camping 90%. Vonden de kinderen niet erg.

Beneden in het dorp brood halen, San Baronto en dan een lekkere cappucino drinken. Geen last van muggen.

Tips: lucca (fietsen over de stads muur) en ijsje eten waar je het zelf kan tappen. Pistoia, Prato, Sienna. Naar Montecatini en omhoog met de tram. Savonds doen...lekker eten daar en mooi uitzicht over de toscane. En natuurlijk florence bezoeken (met de trein gaan vanuit pistoia).

Eten inderdaad bij Borgo la Casetta ( aangeven op de camping als agriturismo). Heerlijke italiaanse avond! En I Glosi aan de overkant van de camping.

Super vakantie gehad!!

Super camping

Rene
12-8-2018

Onze plek op de camping was echt super (86). Een beetje aan de wat rustigere kant van de camping (niet aan de zwembad kant). Super uitzicht en dichtbij het toiletgebouw. Toiletgebouw niet overdreven druk en keurig schoon. Zwembad heeft fantastisch uitzicht, jammer dat het 's avonds niet open is. Badmeesters altijd aanwezig en streng doch rechtvaardig. Campingrestaurant prima van prijs en kwaliteit, personeel is vriendelijk, vooral de beide wat oudere mannnen mogen graag een grapje met je maken. Despeciaalbiertjes zijn een aanrader. Campingwinkel is schreeuwend duur. Hiervoor gingen wij naar de Lidl/conad in Pistoia, wat wel dagelijks een ritje van 20 minuten is omdat je bovenop een berg zit. Prijs van de camping zelf is prima. Afvalscheiding is te overdreven, restafval bestaat niet, elk stukje moet apart in een zakje. Doe je dat niet moet de vuilniszak open gehaald worden. Receptiemedewerkers vriendelijk en helder.

Nooit meer

Annie
10-8-2018

Het personeel wasvriendelijk . Her zwembad is te ondiep en Kemper een badmuts op. En daar zijn ze veel te streng. We zaten in een mobiel home waar je hutje muntje zat. Je kunt niks van het mooie uitzicht zien alleen bij het zwembad wat al om 19:00 uur sluit. Je moet geld betalen voor WiFi die het niet doet of nauwelijks. Ook niet bij het WiFi punt bij de supermarkt, waar het overigens ook super duur is. 1 broodje kost al 1€ . En als je dan naar een andere supermarkt wil dan moet je een half uur rijden omdat de camping bovenop een erg ligt. Dus voor ons nooit meer.

Totaal andere voorstelling bij deze camping

Anoniem
6-8-2018

Nors ontvangst bij inchecken. Je verwacht in elk geval de vraag: “ hoe was uw reis?” Caravan moest achter tractor bij jongen die geen woord Engels sprak. Onmogelijke smalle plek ondanks maxi-pitch. De jongen reed gelijk flinke schade aan onze bumper caravan. Dit vergoeden ze gelukkig wel maar zo wil je niet beginnen. Andere plek was geen optie. Toiletten vaak niet netjes en soms zelfs verstopt. Wij maakten gebruik van het oudere toilethok. Warm water vaak op voor douche en heel klein straaltje. Ligbedje zwembad ‘s morgens gelijk al regelen als je broodjes haalt want ze zijn al rond 10-en allemaal bezet en blijven grootste gedeelte van de dag bezet. Zwembad gaat om 9.00 open en badmeester komt gerust om 9.15 aanzetten. Mensen staan al te wachten. Leuk is het terras voor een drankje en de Ping-Pong voor de kinderen. Aquajoggen was ook leuk. Iedereen doet enthousiast mee. Tip eten bij de agri lekker en mooi uitzicht.

Csodás környezet

Tünde
5-8-2018

Nagyon szép és jól kialakított kemping, tágas sátorhelyekkel. Nagy a szintkülönbség a teraszok között ezért a mosdók és az egyes sátorhelyek csak egy kisebb túrával közelíthetőek meg. A medence csodaszép. A bolt szegényes, az étterem drága. A wifi 1 euro/nap, ami azért elég vicces. Térerő nincs mindenhol. Maga a kemping csak egy szerpentines úton közelíthető meg. A faluban semmi sincs, a legközelebbi bolt Lamporeccioban van ami kb.5 km. Van animáció és programok. Jó volt!

Mooie ruim opgezette terassencamping. Plaatsen ruim schaduwrijkheid variërend. Veel huuraccomodaties maar ook veel losse plekken. Mooi opgezet en alles in verhouding. Heel prettig is dat iedereen vaste parkeerplek krijgt toegewezen.

Zwembaden okay, niet zo bijzonder wel gelegen met mooi uitzicht alleen iedereen wel hutjemutje in water en op bijgelegen grasveld.

Toiletgebouw (nr 3) ontoereikend in de drukke juli-maand. Wachtrij voor douche/toilet vaak WC papier op. Ook te weinig was-machines.

Overdreven afval-scheidingsbeleid. Geen afvalbakken glas/papier/plastic/rest op terrein alleen een beperkt opengestelde bemande “milieustraat” (van 7-12 en 15-19) waar je je vuilniszak mag openen.

Animatie met omroepinstallatie voor de rest altijd rustig op de camping.

Ligging centraal, drie kwartier met het auto naar Florence en naar Lucca, uur naar Pisa.

Camping niet zo geschikt voor tieners.

Camping restaurant prima, aardig personeel.

Geweldige camping, prachtig uitzicht. Bij het zwembad betaal je 1 euro per bedje per dag, waardoor je geen last hebt van handdoekje leggen. Zwem muts is verplicht, maar dit went snel en deze kun je gewoon op de camping kopen. Animatieteam is zeer enthousiast en organiseren leuke activiteiten. Leuk restaurant op de camping, vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis voor het bezoeken van de mooie steden vd Toscane.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Barco Reale in Lamporecchio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Barco Reale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Barco Reale scoort een 8.35 uit 10 op basis van 538 reviews.