Camping Barco Realesterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Genieten van het heuvellandschap vanaf het zwembad op Camping Barco Reale in Toscane. Een camping met een goed restaurant en leuke animatie. Verblijven doe je hier op een schaduwrijke, ruime plek. Bezoek ook zeker de Italiaanse dorpjes in de buurt of ga eten bij een traditionele agriturismo. Vanaf de camping is er zelfs vervoer naar Florence.

555 reviews over Camping Barco Reale

• 2019
    6Familie B30-08-2019

Niet nog een keer

Voor ons de tweede camping van de vakantie. Na twee weken op een camping met alles er op en aan was dit een beetje een tegenvaller. Plek was prima maar groot nadeel is dat je geen water op eigen plek hebt. Sanitair wel schoon maar te wenig goed werkende douches. Vaak heel warm of koud. Zwembad sober voor onze kinderen maar als je jongere kinderen hebt is het prima. Winkeltje weinig aanbod en duur. Ook weinig aanbod in brood. Daarentegen is de omgeving geweldig. Voor ons geen tweede keer.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7MvZt19-08-2019

Mooi gelegen uitvalsbasis in Toscane

Camping Barco Reale is een mooi, ruim opgezette terrassencamping in Toscane. Een prima uitvalsbasis voor het verkennen van Toscane. De leuke steden en plaatsen zoals Lucca, Siena en Florence zijn allemaal goed te bereiken. Vanwege de opzet van de camping ontkom je niet aan wat klimmen en dalen op weg naar je plek. En maak je, afhankelijk van je plek, best wat afstanden om bijvoorbeeld naar het zwembad of de animatie te komen. Het animatieteam doet hun best voor de kinderen. Elke avond is er mini disco en aanvullend een wisselend avond programma. Het is een enthousiast team. Er zijn meerdere sanitairblokken. Het blok bij ons gedeelte was prima verzorgd. Wel is de temperatuur van de douches zeer wisselend. Heel warm of koud. Het zwembad vonden wij erg druk. Opvallend was dat er wel gelet werd op het niet dragen van een badmuts. Maar bij gevaarlijk springen in overvol water er niks werd gezegd.

• 9Belgianfamily18-08-2019

Charmante mooie camping! Zeker een aanrader!!

Aangename Camping met prima animatie, mooie ligging en heerlijk restaurant. Wij hadden een grote standplaats voor onze tent met veel schaduw vlakbij het mooie zwembad met prachtig panoramazicht. Personeel, receptie en animatieteam is heel enthousiast en vriendelijk. Douches in gebouw 1 zijn wel wat petieterig qua straaltje. Zelf hadden wij een prima watertoevoerpunt. Winkeltje is beperkt maar wij hadden er voldoende aan. Om 23 u is de camping heerlijk stil. Wij bezochten Pistoia, Vinci, Firenze, lucca, Pisa en 2 x de berg Doganaccia voor een magnifieke bergwandeling. Deze camping is zeker een aanrader! Laat je niet ontmoedigen door sommige zure recensies !

• 9Eetgelegenheden

• 8Sacha14-08-2019

Heerlijk!

Wij hebben twee heerlijke weken gehad. We hadden een grote, schaduwrijke plek en een eigen waterpunt. De camping ligt boven op een heuvel dus je moet altijd de berg op of af met de auto. De camping bestaat uit terrassen en afhankelijk van je plek moet je soms echt wel wat klimmen om ergens te komen. Het sanitair wordt goed bijgehouden en ziet er netjes en verzorgd uit. Soms even wachten om te douchen maar altijd warm water gehad. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Er zijn 2 zwembaden. Je huurt 2 ligbedjes en een parasol voor 3 euro voor een hele dag. In het hoogseizoen is badmuts verplicht, die koop je in het winkeltje! Restaurant is prima, aanrader is het agriristorante net buiten de camping! Scheiden van afval doe je net als thuis, papier, plastic groen en rest.
    Dagtripjes naar Pisa, Lucca, Florence en Cinque Terre zijn prima te doen. Allemaal op een uur, anderhalf uur rijden. Wij hebben genoten!

• 8Eetgelegenheden

• 8Jelle14-08-2019

Prachtige camping in prachtige omgeving

Prachtig gelegen, schone camping. Wij hadden een huurtent, stonden op een mooie centrale plek. Elke plek is een beetje klauteren om te bereiken, dat krijg je met een camping op de berg. Maar, de uitzichten zijn fantastisch!

Animatie was top geregeld, vooral de minidisco en de show waren in trek bij onze kids (6 en 4). Zwembad is prima, drie vierkante baden (1 kinderbad) met prachtig uitzicht. Hoogseizoen wel erg druk, dus veel meer dan een frisse duik zit er niet in.

Omgeving is ook mooi en leuk om te ontdekken. Wij zijn in Pistoia, San Gimignano en Florence geweest, allen een aanrader. Omdat we er maar een week waren, willen we zeker de kleinere plaatsjes en de wijnen nog gaan ontdekken.

Restaurant dik in orde: ruime keus en prima prijs/kwaliteit. Winkeltje ruim qua assortiment en elke ochtend vers brood.

Enige waar je op moet letten is locatie (klimmen, incl aanrijdroute) en zwembad is voor oudere kids niet zo)

• 8Eetgelegenheden

• 3Italyfan08-08-2019

Nooit meer je voelt je als een vluchteling!!

Tsja het was echt net een vluchtelingen kamp. Totaal geen water, wc’s die vol zitten wij hebben een keer per 3 dagen kunnen douchen terwijl wij de nieuwste,duurste en “beste” accomodatie van de camping hadden. Duizenden euro’s betaald en letterlijk water halen beneden bij een toilet groep, niet kunnen douchen en telkens monteurs in-rond en onder de huur unit. Badmeester handhaaft totaal niet jongste dochter door springende kinderen vanaf een muur haar pink gebroken. Hoe vriendelijk men ook is het is er echt een beholpen gedoe. Als je de vuilniszak wegbrengt moet je deze zelfs zelf helemaal uitpluizen tussen allemaal ander vuil onder het motto “green”. Dit is puur om de stortkosten te drukken maar je laat gasten niet hun eigen vuil uitpluizen!!!! Nooit,nooit echt nooit meer!!!!!!

• 3Staat v/h sanitair

• 5Bianca06-08-2019

Mooie ligging maar verder: nooit meer!

De ligging van de camping is mooi en de plekken zijn ruim met schaduw. Echter, het sanitair was bedroevend. Geen water en/of koud water. In ruim twee weken tijd misschien 2 x warm water. Ook op de plek zelf soms geen water. Sanitair ook niet echt schoon na de schoonmaak. In zwembad badmutsen verplicht. Ze zijn hier alleen streng op in het hoogseizoen. Let op: afval gescheiden aanleveren anders moet je dat alsnog zelf doen bij het wegbrengen van je vuilniszak. Bij de plekken zelf helaas geen voorzieningen om afval te scheiden.

• 2Staat v/h sanitair

• 9Mirthe05-08-2019

Top animate team!

Een camping met schoon sanitair, leuke zwembaden die heel schoon zijn, heerlijk ijs en een top animatie team! Er staat een heel proffesioneel animatie team die begin van de avond leuke activiteiten voor de jongere kinderen heeft en daarna voor de oudere jeugd activiteiten heeft. Vooral dit laatste was geweldig waardoor er snel een hechte groep ontstond. Iedereen is welkom. Mooie uitvalsbasis voor Luca en Pisa en san Grimignano. Veel bergje op en af want het is een terrassen camping.

• 6Eetgelegenheden

• 7Janssen11-07-2019

Luxe, gemak en relax

Wij verbleven in een nieuwe mobile home Ciclamino Garden. Zeer luxe, ruim en van alle gemakken voorzien. Zelfs 2 badkamers! En een laken en handdoekenset inbegrepen. Jammer was alleen dat de temperatuur vh water tijdens het douchen flink schommelde, veel te heet of koud. Diverse malen is men hier naar komen kijken en dan ging het weer een dag goed. Een prachtige ruime tuin voor de caravan, gelijk met de deur vd caravan dus geen drempels of veranda's, dus ideaal voor ons zoontje van 1,5 jaar. Om het gras proberen groen te houden ging elke nacht de automatische beregening aan, helaas werden wij daar wakker van omdat de sprinkler gericht was op de schuifpui van de slaapkamer! Verder lekker zwembad om af te koelen, het kinderbad loopt af naar 80 cm met alleen een glijbaan, er is geen echt peuterspeelbad. Wij vonden het restaurant aan de overkant vd camping lekkerder en prettiger dan op de camping (ook voor take away).

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Angie en Leo23-06-2019

Een paradijsje

Ik neem zelden de moeite om een review te schrijven maar voor deze camping maak ik graag een uitzondering. Mooi terrein op een heuvel met de aanleg zoveel mogelijk de natuurlik omgeving behouden. Beetje klimmen ontkom je niet aan maar niet dramatisch. Sommige plekken met geweldig uitzicht op het dal. Mooi zwembad met onbetaalbare uitzicht. Veel bedjes en parasols en "oh joy" geen gehate badmutsen. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En dan het restaurant gerunt door Paola en Elena. Een super leuk stel die samen met hun team hard werken om jouw een mooi avond te bezorgen. Ze hebben passie voor hun beroep en liefde voor de producten die ze gebruiken en dat proef je in elk gerecht. Uitstekend wijnkaart met zeer vriendelijke prijzen. Paolo en Elena nogmaals dank voor de goede zorgen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

47 tips over Camping Barco Reale

• Rosa, 01-08-2019

Neemt u een lang verlengsnoer/haspel mee van 15 tot 30 meter. Eventueel een internationale verloopstekker. Niet dat dit absoluut noodzakelijk is, maar wij zaten met de tent een eind af, van de elektrische kast en het snoer met verloop stekker wat de camping aanbied(met 20 euro borg) kan dus te kort zijn.

• Timmermans, 31-01-2012

Nog een leuke overnachtingsplek voor de Gothardtunnel is: Camping Belchenblick in Staufen Zuid duitsland. Staufen heeft leuke eetgelegenheden, knus dorpje, je kan er ook nog fijn wandelen in de omgeving. Goedkope overnachting op de camping, broodjes verkrijgbaar in winkeltje. S'morgens op tijd voor 11.00 uur weer aan de Gothard zijn dan zijn er bijna zeker geen files. http://www.camping-belchenblick.de/

• Jenny, 10-01-2014

Markt in plaatselijk dorpje Pisa, Florence, San Gigimano etc etc

130 vragen over Camping Barco Reale

• Monique, 07-04-2019

Badmuts nog steeds verplicht.

Is het nog steeds verplicht Een badmuts te dragen in het zwembad.

• Linda, 12-03-2019

Losse koelkast huren?

Wij gaan deze zomer kamperen op barco reale, op de camping kan ik geen koelkast op mijn staanplaats huren. Weet iemand of ik in de buurt een koelkast kan huren?

• frank, 20-12-2017

Bar

Hallo iedereen, Ik zie dat er een restaurant op de camping is. Maar is er ook een bar waar je savonds een pilsje of wijntje kunt drinken? Bedankt voor jullie reactie.

Camping Barco Reale info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten