Grosseto

Reviews over Grosseto

Nice 😁

Pietersen,
    18-1-2019

Mooi appartement, rustig resort en heerlijk eten. Kortom; top!

Minpuntje; toch te ver vd zee. Door de drukte duurt het korte stukje toch langer dan verwacht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi, netjes maar iets TE rustig...

Maike,
    28-9-2016

Wij zijn in augustus op dit parkje geweest. Helaas was de reis er naartoe een hel met megaveel files, erg jammer. Eenmaal aangekomen, konden we de locatie niet vinden, er stond een verkeerd adres op onze vouchers. De meneer van de receptie was zo aardig om naar ons toe te komen per auto.... We hadden als voorkeur aangegeven dat we in de hoeve Il Pozzino wilden zitten maar dat werd door het reisbureau niet toegekend. Daar aangekomen mochten we toch daar verblijven, een upgrade zonder extra kosten! Mooi huisje, mooi zwembad..... maar, that's it..... Er is verder niets te doen om de hoeve heen. En de hoeves liggen ook nog eens een paar km uit elkaar dus even bij de andere zwembaden zwemmen moet per auto..... Voor 2 jongens van 7 en 9 was het dus TE rustig..... Personeel uiterst vriendelijk, winkelcentrum op 2 minuten rijden, zee op rij afstand, mooie bergdorpjes in de buurt en met de trein naar Rome is super. Dus we hebben ons prima vermaakt maar volgend jaar iets meer vertier......

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super

Eva,
    4-8-2013

Ruimen app. Grote zwembad. Dicht bij een winkelcentrum en restaurant. Wel een auto nodig. Strand op 10 km.

Gereisd met partner in september 2012

Fantastisch!

Familie van Laer,
    11-1-2013

Verschillende huizen. Huisjes met veel privacy (als je bij boeking erom vraagt). Sommige huizen hebben namelijk wat minder privacy.

Echt fantastische plek. Eerste keer dat wij meer dan 1 keer bij een plek terug komen.

Heel Rustig, mooi, tuin goed onderhoudt, veel te doen en te zien in de omgeving.

3 kamer apt met 2 badkamers, afwasmachine, airco, tuintje of terras, mooi ingericht.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijk rustig, schoon, mooi.

Ingrid,
    2-8-2012

Was een heerlijke vakantie, schoon, netjes, lekker eigen terras, zwembad met ligstoelen, parasol, schoon. Erg vriendelijk, en behulpzaam personeel, dus echt een aanrader. Wel auto nodig, maar dat is denk normaal in Italië.

Ingrid

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012