Sorteren

vakanties Gambassi Terme

Reviews over Gambassi Terme

Rustig, ligt prachtig, super centraal in Toscane!

Noortje
    9-11-2018

Geweldige locatie, rustig, mooi gelegen, prachtig uitzicht. Super centraal om alle mooie steden te bezoeken. Florence zelfs in 45 min met de trein vanaf Castelfiontina.

Wij gaan zeker terug.

Fenomenaal uitzicht en toch relatief centraal

Familie De Munter
    14-4-2018

Zoals al meerdere keren hier door anderen aangegeven, zijn de uitbaters/eigenaars zeer aangename mensen. Ook met kinderen gaan ze vlot om.

Het uitzicht (en bijgevolg de omgeving) is werkelijk een postkaart: adembenemende landschappen volgen elkaar op en kunnen vanuit je kamer of terras bekeken worden. Il Defizio is echter ook prima gelegen voor daguitstapjes naar zowat alle historische steden en stadjes van Toscane. Firenze vonden wij overroepen en veel te druk, maar kleine pareltjes zoals Certaldo Alto, San Gimignano, Volterra of grotere (maar minder toeristische in vergelijking met Firenze) zoals Lucca maakten alles goed. Let echter niet op de afstand: op Volterra en zo na ben je al snel minstens een uur aan het rijden.

Het ontbijt was degelijk, maar alle dagen hetzelfde en miste creativiteit en passie. Geen huisgemaakte zaken of zo.

Het verblijf zelf was aangenaam, maar voor ons geen 9+ waard. Zeker bij slecht weer is er niets te doen, ook niet in de omgeving als je zoals wij kleine kinderen hebt.

Meer dan een zwembad is er niet en dat werd nog volop gevuld toen wij er waren. Wie dus hoopt op begeleide wandelingen, ontbijt in de bergen of georganiseerde avonden of een spelletje tafeltennis of een kleine speeltuin voor de kinderen, komt van een kale reis terug, toch zeker als je zoals wij in de Paasvakantie daar waren.

Kortom: wij genoten van de omgeving (natuur en cultuur), het appartement was okee en de gastheren/-vrouwen waren aangenaam, maar een 3 of 4 sterren hotel is dit niet waard door gebrek aan faciliteiten. Doe het zwembad weg en het complex kan ook doorgaan voor een pension. Wellicht meer zijn geld waard bij goed weer in de zomer.

geweldig!!

christel boterkooper
    1-12-2017

Heerlijk hotel op een toplokatie,eigenaren zorgen ervoor dat je je thuis voelt en leggen je helemaal in de watten. Nu 2 keer geweest en komen zeker snel weer terug. Het is ons tweede thuis geworden.

Alles klopt voor een fantastische vakantie.

Jack & Annemieke
    30-11-2017

Dichtbij Gambassi Terme een heerlijke plek in het Toscaanse heuvel landschap . Eigenaren doen alles om het naar je zin te maken . Heel schoon, fijn zwembad met ligstoelen en parasol en fijne kamers. In het seizoen wordt een heerlijk en gezellig keuzemenu gekookt . Daarbij heel veel mogelijkheden om in kort tijdsbestek heel veel te zien van Toscane.

Kortom hier kom je terug !!!

Geen mindere errvaringen .

Maak je leven compleet!!

Mario
    30-11-2017

Dit is het beste Hotel van Toscane! Een beetje afgelegen maar wel dicht bij alles(met de auto). We zijn hier al diverse malen geweest! Als je niet voor dit hotel kiest dan mis je wat in je leven! Supervriendelijke mensen die de boel runnen met hart en ziel.

Gambassi Terme scoort een 7,6 uit 10, op basis van 20 reviews