Reviews over Follonica

superplek

santjes,
    24-11-2017

mooi park, inderdaad interieur is gedateerd maar al veeeeel erger gezien. De afstand tot het strand valt reuze mee! elke avond ook marktje langs de strandweg naar Follonica, levendig en aangenaam flaneren (zelfs gaan shoppen met de dochter).

Breng zeker je eigen parasol mee, die is er niet.

prima uitvalsbasis voor uitstapjes! strandstoelen duur? hoezo die zatten bij onze touroperator in het pakket.

Het is een mooi rustig park

Marcistotels,
    8-8-2017

Het park is plezierig rustig. De medewerkers van het park zijn gastvrij. Op Google is te zien dat het park dichtbij een drukke weg en bij het spoor ligt. Hier hebben we totaal geen last van gehad. Sterker nog op het park is het lekker stil. Op het park kan je goed eten voor weinig geld. De bediening is uitermate klantgericht en kindvriendelijk.

De huisjes zijn sober ingericht, maar wij konden het prima met alle spullen redden. Alle huisjes hebben airco. Het terrasje (voor en achter) bieden veel schaduw. Het interieur en onderhoud is alleen iets gedateerd. Dit is tegenstelling tot het park zelf, dit houden ze goed bij. Positief is dat twee keer per week de handdoeken worden gewisseld en een keer per week het bedlinnen.

Het goede parkonderhoud blijkt ook uit het keurige zwembad. Het kinderbad is schoon en goed ruim.

De animatie voor kinderen viel tegen. De mensen van de animatie richten zich alleen op Italiaanse vakantiegangers.

Het park ligt iets verder van de zee dan n vermeld. De stranden in Follonica zelf zijn ook erg druk en meestal moet je betalen voor een stoel (erg duur). Wij zijn naar een strand een stukje verderop gegaan (17 km verder). Het strand heet Perelli. Je kan daar voor weinig geld je auto parkeren en het is lekker rustig.

helemaal goed

n ceinola,
    6-11-2015

geweldig, vriendelijk personeel, mooie appartementen, geweldig restaurant op het terrein

Geweldig

Rolf v Oort,
    5-10-2015

mooie schone ruime appartementen, faciliteiten, zwembad, minibar, loop afstand strand, bedje met parasol bij te boeken, restaurant/ pizzeria een geweldige kwaliteit en heel betaalbaar, kan je zelfs half pension bij boeken. Kortom een aanrader voor wie dicht bij een plaats, strand, supermarkten wil zitten en toch heel Italiaans genieten.

fijne vakantie

linda,
    11-9-2015

wij verbleven in appartement van golfo del sole. Appartementen worden volgend jaar gerenoveerd, dat is maar goed ook. appartementen zijn schoon en dat is het belangrijkste, Voor de uitstraling en het luxe gevoel is een renovatie fijn. Douche is klein en elke dag flinke lekkage, keuken en bedden zijn goed.

strand: heerlijk! fijn eigen bedjes en parasol

zwembad: perfect! lekkere bedjes, niet te kolossaal.

restaurantjes:

bij het strand ligt het mooiste restaurantje, echter is deze op zaterdag en maandag avond dicht. wij vonden dit onbegrijpelijk daar zaterdag de aankomst dag is en er dan nog maar 1 restaurant overblijft.

restaurant/bar bij zwembad vonden wij qua eten heel erg tegenvallen. is alleen open van 12:30-15:30. patat erg slap. geen broodjes te verkrijgen, weinig keuze.

pizzeria: goed en gezellig restaurant.

animatie: leuk!

word zeer slecht of helemaal geen Engels gesproken door personeel.

geen Italiaans ijs! alleen Zwitsers. erg jammer!

Follonica scoort een 9,6 uit 10, op basis van 30 reviews