Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort

7Goed

• 7Activiteiten
  • 6.6Eetgelegenheden
  • 7.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Paradù Tuscany EcoResort voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Paradù Tuscany EcoResort ligt midden in de natuur aan de Toscaanse kust. Hier komen veel Nederlanders, waardoor kinderen makkelijk aansluiting vinden. Het zwembad is niet groot, maar je zit direct aan de kust. Het terrein is uitgestrekt, dus er rijdt een treintje. Het middeleeuwse stadje Volterra is de moeite waard om eens naartoe te rijden.

29 reviews over Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort

• 2019
    4Thes16-08-2019

Nooit meer!

Enorm groot onpersoonlijk park. Je betaald veel teveel voor wat je ervoor krijgt. Bedjes bij zwembad en zee worden bezet gehouden door andere vakantiegangers die vervolgens de hele dag niet komen. Hier kan veeeel meer toezicht op gehouden worden. Al met al is dit een soort All inclusieve resort terwijl het niet all inclusieve is. Echt belachelijk! Een keer maar nooit meer!

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Yvonne13-06-2019

Bellisimo.

Mooi vakantiepark in een grote tuin aan de Middellandse zee. Heel apart met mooie accomodaties en heel relaxed. Er wordt alles aan gedaan om een mooie herinnering te maken. Top !!!!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    9Karlijn Jansen13-09-2018

Volgend jaar weer

De camping was erg goed! De pizzeria, zwembadrestaurant en het restaurant op het strand waren erg goed. Veel ruimte en de safaritenten een aanrader. De animatie erg goed! Het zwembad is wat klein maar je hoeft geen strakke zwembroek of badmuts op. Voor het eerst in 20 jaar gaan we terug naar dezelfde camping!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

• 6Buerwinkeltje12-09-2018

Leuk park maar chalet slecht!!

Wat keken wij er naar uit.. een heerlijke vakantie in Toscane! We hebben het fijn gehad maar er zijn zeker wat aandachstpunten. Laat ik vanaf het begin beginnen. Het welkom is erg hartelijk, je voelt je ook echt welkom. Na het inchecken met de bolderkar spullen uit de auto gehaald en met een karretje zijn we naar ons chaletje gebracht. Eenmaal de deur open van het chaletje valt het toch tegen.. dit zijn zeker geen 4 sterren!!!! Het was totaal niet schoon, airco piepte enorm, er brand elke nacht fel blauw licht in de kamer wat storend is met slapen, koken niet mogelijk, haast niks hiervoor aanwezig. En dan de ergste tegenvaller... langer dan 4 minuten kan je helaas niet douche. Zijn hiermee naar de receptie geweest en we moeten het maar accepteren... kleine boiler. Op deze punten na zijn er ook pluspunten: animatie top, strand top, zwembad top! En ontbijt en lunch top. Diner adviseren wij niet. Ligt afgelegen, veel rijden met de auto.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen

Gereisd met partner in september 2018

• 4Bjk16-08-2018

Fors tegenvallend

Voor ons is dit 1 keer en niet nog eens. Eten op het park is erg slecht. Zwembad is ronduit dramatisch klein. Veel te veel mensen en bijna geen plek om te zwemmen. Strand was lekker dichtbij. Strandbedjes prijzig met 25 euro per dag voor 2 bedjes en een parasol. Met gezin dan al snel 50 euro per dag. Show in de avond was goed verzorgd. Huisje waren er bij ons 2 in 1. Erg gehorig dus ik zou niet graag het huisje delen met andere. Brood bij de supermarkt was matig van kwaliteit. Armband om te betalen is prima. Wel raar dat je dan eerst weer in de rij moet voor je bestelling en daarna in de rij voor het ophalen van je bestelling. Park ligt redelijk afgelegen. Paradu staat bekend als 4 sterren maar ik zou het max op 2,5 ster houden. Kort gezegd te veel geld voor wat je ervoor krijgt en teveel mensen die gebruik maken van de faciliteiten.

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Christa Schlundt Bodien13-08-2018

Heerlijk strand, fijne tent; fijne vakantie!

Een hartelijk welkom door de medewerkers van de entertainment. Auto's mogen niet het park op, maar kunnen in de schaduw geparkeerd worden. Het is wel even gedoe met je spullen naar je plek brengen. Treintje is er, maar je kan het zelf ook brengen met een bolderwagen. De medewerkers van de receptie vond ik minder vriendelijk. Wij zaten in een tent en dat was luxe; veel ruimte, fijne bedden, veel privacy. Er zitten veel NL op de camping en dat was fijn voor onze kids. Het treintje rijdt geregeld over het park. Wij zaten op de route waardoor we al vanaf vroeg tot laat het ding voorbij hoorde komen. Overdag is dit geen probleem, maar vooral in de ochtend is dat wel irritant. Het is aan te raden om een plek te reserveren die niet aan de route ligt. Het is een grote camping, maar dat voelt niet zo aan. Wij hebben dagelijks op het strand vertoeft en dat was heerlijk. Het zwembad is veel te klein voor alle gasten; wij vonden het te druk.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen

• 7Geeske de Meulder30-07-2018

Leuk,maar meer van te maken! Prijs/kwaliteit matig

Leuke camping waar je niet in een massa op verblijft. Logde-tenten zijn ruim. Animatieteam is heel leuk, meiden van 15 werden door hen opgehaald om mee te doen met beachvolleybal, daarna was het ijs gebroken en zagen we ze amper meer. Werd voor hen veel georganiseerd en dan trekt een groep jongeren veel met elkaar op. Eco hebben we niet veel van gemerkt, auto’s zijn niet welkom op het park, voor boodschappen aan te raden een karretje, wat eigenlijk voor bagage is, mee te nemen vanaf parkeerterrein naar je tent. Bij aankomst word je, incl. bagage, gebracht, als je weg gaat zoek je het maar uit. Dan maar karretjes geconfiskeerd...... Bedlinnen en handdoeken zijn aanwezig en worden 1x per week gewisseld. Minpunt: geen vers brood in de supermarkt, die verder heel duur is. Horeca aan strand heel slecht, zou veel leuker en beter kunnen. Broodjes daar ronduit vies! Ook helaas geen leuk dorpje op loopafstand om wat te drinken.....

• 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Mandy25-07-2018

Prachtige camping met mooie en schone huisjes!

Echt een aanrader! Mooie schone camping met fijne huisjes. Strand en zwembad dicht bij elkaar. Midden in de natuur, en genoten van de vogels en kikkers. Rustig en relaxed.

• 10Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Hilde23-07-2018

Mooi domein, lekker eten, maar weinig nachtrust

Het verblijf leek me een oase van rust, maar wij hadden pech met de plaatsing van onze tent. Deze was net achter de receptie, naast de parking en op de route van het treintje. De eerste nacht wisten we niet wat we hoorden. Om de 20 minuten passeerde het treintje met veel gekraak en gepiep, lachende reizigers en een ganse lichtshow. Dit duurde tot middernacht. Het domein is autovrij, maar we hoorden de auto's op de parking toekomen en ook de wagentjes voor het personeel in het domein stonden vlak naast ons. De tenten waren niet goed verduisterd waardoor het om 6u 's ochtends reeds klaar was en om 7u spoten ze het treintje vlak naast onze tent af. Frigo en microgolf waren nog wat vuil, veel stof onder de zetel en het keukenblok (merkten we toen we de zetel verschoven en iets onder het keukenblok hadden laten vallen). Voor een verblijf waar je toch een behoorlijke prijs voor betaalt, verwacht je toch dat het prima in orde is.

Maar ondanks de korte nachtrust, hebben we er wel een heel mooie vakantie gehad. Het is een prachtig domein en het eten is overheerlijk (we hebben er zalige risotto gegeten, aubergines op heel wat lekkere manieren klaar gemaakt en veel andere heel smaakvolle groenten, heel lekkere aardappeltjes, overheerlijke pasta's en pizza's, lekkere tagliata, superdessertjes zoals een heel lichte cheesecake, lekker fruit (o.a.verse ananas, gewone meloen en watermeloen). Bij het ontbijt konden de croissants en het brood me niet bekoren, maar er was genoeg ander lekkers. De omelet die je kon laten bakken met ham en kaas was bv heel lekker). Het restaurant doet aanvankelijk heel druk aan, maar eens je je draai gevonden hebt, is dit ok. Het zwembad is veel te klein voor het domein, maar het strand is ruim genoeg. De zee is zalig. Aangename temperatuur, heel lang ondiep. We zijn allemaal wel eens gebeten door vermoedelijk kwallen, maar dit is slechts een prik en tinteling van enkele minuten. Er zijn ook daar verkopers op het strand, maar ze zijn niet opdringerig.

Wat ik heel praktisch vond, was dat je bij aankomst een armbandje kreeg. Daarmee kon je overal in het park betalen. Heel handig ! Zo hoef je geen geld op zak te hebben, kan je je portefeuille gewoon in het kluisje laten. Dat is zorgeloos genieten.

Aan de receptie vond ik ze niet vriendelijk. Geen hartelijk onthaal, niet vragen of je een goeie reis hebt gehad, bij vertrek niet vragen of je een goed verblijf hebt gehad en je een goede terugrit wensen. Ook geen praktische uitleg over je vuilnis sorteren bv. Toen ik vernoemde dat we zo veel lawaai hadden in onze tent, zegden ze dat ik oordopjes in de winkel kon kopen. Terwijl het volgens mij een betere oplossing zou zijn om bv het treintje niet vlak naast een tent waar gasten logeren te poetsen.En bijvoorbeeld het treintje maar tot 23u te laten rijden ipv tot middernacht.Toeristische info werd ook niet uitgebreid gegeven. Terwijl we nochtans een paar heel mooie uitstappen gedaan hebben, waar ik al heel veel uitleg zou kunnen over geven (Pisa was heel leuk om doen, we hebben gefietst in Lucca en met de auto op de boot naar het mooie eiland Elba geweest).

Omwille van het mooie domein, het strand en het lekkere eten, zou ik het verblijf toch wel aanraden en er nog wel eens willen logeren. Maar dan misschien eerder in een huisje dan een tent. Want de andere Belgen die ik er sprak logeerden in een huisje en die vonden het er zalig rustig.

• 7Onderkomen

• 8Fam. Beumers12-07-2018

Absolute aanrader! Geweldig!

Erg schoon mooi opgezet park. Rustig en uitstekend voor een vakantie met (jonge kinderen). Mooi zwembad en dichtbij het strand. Verder voldoende eetgelegenheden op het park en nabij in Donoratico.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen

3 tips over Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort

• Juliette, 16-08-2014

Er zijn shuttlebusjes die rondrijden en dat is fijn want het is er best groot. 1 goed restaurant in Donoratico, Osteria san michele heette het geloof ik, beter om te reserveren. Er is meer maar dan moet je wat verder rijden. Supermarkt in Donoratico geweldig :-) Bij supermarkt op Paradu kun je broodjes kopen en er is ook een delivery service voor broodjes. Ontbijten in restaurant kon ook, (volgens mij 50 euro p volwassene per week).

• van Arkel, 14-08-2014

Als je van comfort houd. Niet doen. Boek voor dat geld een uitstekend hotel of agriturismo.

• MG, 17-08-2014

Lucca, Pisa en Populonia.

5 vragen over Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort

• Buerwinkeltje, 10-08-2018

Borg

Moet je op dit park een borg betalen?

• debora van beek, 10-07-2017

fietsverhuur

kan je ook fietsen voor kids huren op het park?

Christa, 23-07-2018

Ja er zijn ook voor jongere kindereb fietsen te huur

• Bianca, 15-09-2016

Safari tent Badkamer - Toilet

Is de badkamer alleen te bereiken via slaapkamer waar stapelbed in staat?

Christa, 23-07-2018

Badkamer met toilet is via beide slaapkamers te bereiken

Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort info

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa