ItaliëToscaneDonoraticoResorts DonoraticoVakantiepark Paradù Tuscany EcoResort

Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort

ItaliëToscaneDonoratico

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 32 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Paradù Tuscany EcoResort ligt midden in de natuur aan de Toscaanse kust. Hier komen veel Nederlanders, waardoor kinderen makkelijk aansluiting vinden. Het zwembad is niet groot, maar je zit direct aan de kust. Het terrein is uitgestrekt, dus er rijdt een treintje. Het middeleeuwse stadje Volterra is de moeite waard om eens naartoe te rijden.

Tonen op kaart

32 Reviews over Paradù Tuscany EcoResort

• 5Benan18-09-2020

Veel te duur voor wat het is

Veel geld voor wat het is. Het is net een bungalow op centerparks. Voor alles moet je betalen! We hadden de reis geboekt via tui onder “hotel”. Het is gewoon een camping met verblijf in een houten chalet. Geen wc papier, handdoeken en lakens worden niet vervangen en er is weinig keukenmateriaal voorhanden. Heel veel geld betaald voor alleen verblijf dus. Ideaal voor gezinnen met kinderen maar niet voor een “ouder” stel. Op het terras heb je geen privacy. Je wordt bekeken door 3 andere huisjesbewoners. Onze bagage werd met een autootje naar onze bestemming gebracht maar bij uitchecken moet je daar 10 euro voor betalen! Shop op “camping “ is heel duur. Wegens corona moet je alles reserveren. Zelfs afhaal! Onze koorts werd bij binnenkomen telkens gemeten?

• 6Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 9Gerard Bernardus30-08-2020

Geweldige camping

Echt een super camping. Ligging aan zee. Neem de safaritent die is groot en lekker ruim buiten (terras). Pizzeria is erg goed en ook het restaurant op het strand is top.

• 10Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 5Jet24-08-2020

nooit meer

Tegenvaller. Grote camping en daardoor erg onpersoonlijk. Groot deel van personeel spreekt alleen maar Italiaans en geen engels. Veel gedoe om spullen uit auto naar tent te krijgen. Eerst in bolderkar, dan in auto van camping en dan naar tent. Bij vertrek was dit zelfs tegen betaling! Tent was mooi, maar geen degelijk koffiezetapparaat en weinig servies. Eten op de camping erg duur. Animatie in de avond begon pas om 21.30, voor kleine kinderen dus bijna niet vol te houden. Betalen op de camping doe je met een magnetisch bandje, bij afrekening voor vertrek komt daar nog tax overheen.

• 2Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 4Thes16-08-2019

Nooit meer!

Enorm groot onpersoonlijk park. Je betaald veel teveel voor wat je ervoor krijgt. Bedjes bij zwembad en zee worden bezet gehouden door andere vakantiegangers die vervolgens de hele dag niet komen. Hier kan veeeel meer toezicht op gehouden worden. Al met al is dit een soort All inclusieve resort terwijl het niet all inclusieve is. Echt belachelijk! Een keer maar nooit meer!

• 3Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen
  • 9Yvonne13-06-2019

Bellisimo.

Mooi vakantiepark in een grote tuin aan de Middellandse zee. Heel apart met mooie accomodaties en heel relaxed. Er wordt alles aan gedaan om een mooie herinnering te maken. Top !!!!

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9Karlijn Jansen13-09-2018

Volgend jaar weer

De camping was erg goed! De pizzeria, zwembadrestaurant en het restaurant op het strand waren erg goed. Veel ruimte en de safaritenten een aanrader. De animatie erg goed! Het zwembad is wat klein maar je hoeft geen strakke zwembroek of badmuts op. Voor het eerst in 20 jaar gaan we terug naar dezelfde camping!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 6Buerwinkeltje12-09-2018

Leuk park maar chalet slecht!!

Wat keken wij er naar uit.. een heerlijke vakantie in Toscane! We hebben het fijn gehad maar er zijn zeker wat aandachstpunten. Laat ik vanaf het begin beginnen. Het welkom is erg hartelijk, je voelt je ook echt welkom. Na het inchecken met de bolderkar spullen uit de auto gehaald en met een karretje zijn we naar ons chaletje gebracht. Eenmaal de deur open van het chaletje valt het toch tegen.. dit zijn zeker geen 4 sterren!!!! Het was totaal niet schoon, airco piepte enorm, er brand elke nacht fel blauw licht in de kamer wat storend is met slapen, koken niet mogelijk, haast niks hiervoor aanwezig. En dan de ergste tegenvaller... langer dan 4 minuten kan je helaas niet douche. Zijn hiermee naar de receptie geweest en we moeten het maar accepteren... kleine boiler. Op deze punten na zijn er ook pluspunten: animatie top, strand top, zwembad top! En ontbijt en lunch top. Diner adviseren wij niet. Ligt afgelegen, veel rijden met de auto.

• 8Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 4Onderkomen
  • 4Bjk16-08-2018

Fors tegenvallend

Voor ons is dit 1 keer en niet nog eens. Eten op het park is erg slecht. Zwembad is ronduit dramatisch klein. Veel te veel mensen en bijna geen plek om te zwemmen. Strand was lekker dichtbij. Strandbedjes prijzig met 25 euro per dag voor 2 bedjes en een parasol. Met gezin dan al snel 50 euro per dag. Show in de avond was goed verzorgd. Huisje waren er bij ons 2 in 1. Erg gehorig dus ik zou niet graag het huisje delen met andere. Brood bij de supermarkt was matig van kwaliteit. Armband om te betalen is prima. Wel raar dat je dan eerst weer in de rij moet voor je bestelling en daarna in de rij voor het ophalen van je bestelling. Park ligt redelijk afgelegen. Paradu staat bekend als 4 sterren maar ik zou het max op 2,5 ster houden. Kort gezegd te veel geld voor wat je ervoor krijgt en teveel mensen die gebruik maken van de faciliteiten.

• 4Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 8Christa Schlundt Bodien13-08-2018

Heerlijk strand, fijne tent; fijne vakantie!

Een hartelijk welkom door de medewerkers van de entertainment. Auto's mogen niet het park op, maar kunnen in de schaduw geparkeerd worden. Het is wel even gedoe met je spullen naar je plek brengen. Treintje is er, maar je kan het zelf ook brengen met een bolderwagen. De medewerkers van de receptie vond ik minder vriendelijk. Wij zaten in een tent en dat was luxe; veel ruimte, fijne bedden, veel privacy. Er zitten veel NL op de camping en dat was fijn voor onze kids. Het treintje rijdt geregeld over het park. Wij zaten op de route waardoor we al vanaf vroeg tot laat het ding voorbij hoorde komen. Overdag is dit geen probleem, maar vooral in de ochtend is dat wel irritant. Het is aan te raden om een plek te reserveren die niet aan de route ligt. Het is een grote camping, maar dat voelt niet zo aan. Wij hebben dagelijks op het strand vertoeft en dat was heerlijk. Het zwembad is veel te klein voor alle gasten; wij vonden het te druk.

• 7Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 7Geeske de Meulder30-07-2018

Leuk,maar meer van te maken! Prijs/kwaliteit matig

Leuke camping waar je niet in een massa op verblijft. Logde-tenten zijn ruim. Animatieteam is heel leuk, meiden van 15 werden door hen opgehaald om mee te doen met beachvolleybal, daarna was het ijs gebroken en zagen we ze amper meer. Werd voor hen veel georganiseerd en dan trekt een groep jongeren veel met elkaar op. Eco hebben we niet veel van gemerkt, auto’s zijn niet welkom op het park, voor boodschappen aan te raden een karretje, wat eigenlijk voor bagage is, mee te nemen vanaf parkeerterrein naar je tent. Bij aankomst word je, incl. bagage, gebracht, als je weg gaat zoek je het maar uit. Dan maar karretjes geconfiskeerd...... Bedlinnen en handdoeken zijn aanwezig en worden 1x per week gewisseld. Minpunt: geen vers brood in de supermarkt, die verder heel duur is. Horeca aan strand heel slecht, zou veel leuker en beter kunnen. Broodjes daar ronduit vies! Ook helaas geen leuk dorpje op loopafstand om wat te drinken.....

• 8Activiteiten

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• OvenBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar