Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort

Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort
8,2

• Activiteiten8,3
  • Onderkomen8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Paradù Tuscany EcoResort voor je op een rij gezet:

23 reviews over Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort in het Nederlands

Met jonge kinderen

Volgend jaar weer

Karlijn Jansen
13-9-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

De camping was erg goed! De pizzeria, zwembadrestaurant en het restaurant op het strand waren erg goed. Veel ruimte en de safaritenten een aanrader. De animatie erg goed! Het zwembad is wat klein maar je hoeft geen strakke zwembroek of badmuts op. Voor het eerst in 20 jaar gaan we terug naar dezelfde camping!

Leuk park maar chalet slecht!!

Buerwinkeltje
12-9-2018
  • Onderkomen4

Wat keken wij er naar uit.. een heerlijke vakantie in Toscane! We hebben het fijn gehad maar er zijn zeker wat aandachstpunten. Laat ik vanaf het begin beginnen. Het welkom is erg hartelijk, je voelt je ook echt welkom. Na het inchecken met de bolderkar spullen uit de auto gehaald en met een karretje zijn we naar ons chaletje gebracht. Eenmaal de deur open van het chaletje valt het toch tegen.. dit zijn zeker geen 4 sterren!!!! Het was totaal niet schoon, airco piepte enorm, er brand elke nacht fel blauw licht in de kamer wat storend is met slapen, koken niet mogelijk, haast niks hiervoor aanwezig. En dan de ergste tegenvaller... langer dan 4 minuten kan je helaas niet douche. Zijn hiermee naar de receptie geweest en we moeten het maar accepteren... kleine boiler. Op deze punten na zijn er ook pluspunten: animatie top, strand top, zwembad top! En ontbijt en lunch top. Diner adviseren wij niet. Ligt afgelegen, veel rijden met de auto.

Fors tegenvallend

Bjk
16-8-2018
  • Activiteiten4
  • Onderkomen6

Voor ons is dit 1 keer en niet nog eens. Eten op het park is erg slecht. Zwembad is ronduit dramatisch klein. Veel te veel mensen en bijna geen plek om te zwemmen. Strand was lekker dichtbij. Strandbedjes prijzig met 25 euro per dag voor 2 bedjes en een parasol. Met gezin dan al snel 50 euro per dag. Show in de avond was goed verzorgd. Huisje waren er bij ons 2 in 1. Erg gehorig dus ik zou niet graag het huisje delen met andere. Brood bij de supermarkt was matig van kwaliteit. Armband om te betalen is prima. Wel raar dat je dan eerst weer in de rij moet voor je bestelling en daarna in de rij voor het ophalen van je bestelling. Park ligt redelijk afgelegen. Paradu staat bekend als 4 sterren maar ik zou het max op 2,5 ster houden. Kort gezegd te veel geld voor wat je ervoor krijgt en teveel mensen die gebruik maken van de faciliteiten.

Bungalow.net

Heerlijk strand, fijne tent; fijne vakantie!

Christa Schlundt Bodien
13-8-2018
  • Onderkomen8

Een hartelijk welkom door de medewerkers van de entertainment. Auto's mogen niet het park op, maar kunnen in de schaduw geparkeerd worden. Het is wel even gedoe met je spullen naar je plek brengen. Treintje is er, maar je kan het zelf ook brengen met een bolderwagen.

De medewerkers van de receptie vond ik minder vriendelijk.

Wij zaten in een tent en dat was luxe; veel ruimte, fijne bedden, veel privacy. Er zitten veel NL op de camping en dat was fijn voor onze kids. Het treintje rijdt geregeld over het park. Wij zaten op de route waardoor we al vanaf vroeg tot laat het ding voorbij hoorde komen. Overdag is dit geen probleem, maar vooral in de ochtend is dat wel irritant. Het is aan te raden om een plek te reserveren die niet aan de route ligt. Het is een grote camping, maar dat voelt niet zo aan. Wij hebben dagelijks op het strand vertoeft en dat was heerlijk. Het zwembad is veel te klein voor alle gasten; wij vonden het te druk.

Leuk,maar meer van te maken! Prijs/kwaliteit matig

Geeske de Meulder
30-7-2018
  • Onderkomen8

Leuke camping waar je niet in een massa op verblijft. Logde-tenten zijn ruim.

Animatieteam is heel leuk, meiden van 15 werden door hen opgehaald om mee te doen met beachvolleybal, daarna was het ijs gebroken en zagen we ze amper meer. Werd voor hen veel georganiseerd en dan trekt een groep jongeren veel met elkaar op.

Eco hebben we niet veel van gemerkt, auto’s zijn niet welkom op het park, voor boodschappen aan te raden een karretje, wat eigenlijk voor bagage is, mee te nemen vanaf parkeerterrein naar je tent. Bij aankomst word je, incl. bagage, gebracht, als je weg gaat zoek je het maar uit. Dan maar karretjes geconfiskeerd......

Bedlinnen en handdoeken zijn aanwezig en worden 1x per week gewisseld.

Minpunt: geen vers brood in de supermarkt, die verder heel duur is.

Horeca aan strand heel slecht, zou veel leuker en beter kunnen. Broodjes daar ronduit vies!

Ook helaas geen leuk dorpje op loopafstand om wat te drinken.....

• Onderkomen10

Echt een aanrader! Mooie schone camping met fijne huisjes. Strand en zwembad dicht bij elkaar. Midden in de natuur, en genoten van de vogels en kikkers. Rustig en relaxed.

• Onderkomen7

Het verblijf leek me een oase van rust, maar wij hadden pech met de plaatsing van onze tent. Deze was net achter de receptie, naast de parking en op de route van het treintje. De eerste nacht wisten we niet wat we hoorden. Om de 20 minuten passeerde het treintje met veel gekraak en gepiep, lachende reizigers en een ganse lichtshow. Dit duurde tot middernacht. Het domein is autovrij, maar we hoorden de auto's op de parking toekomen en ook de wagentjes voor het personeel in het domein stonden vlak naast ons. De tenten waren niet goed verduisterd waardoor het om 6u 's ochtends reeds klaar was en om 7u spoten ze het treintje vlak naast onze tent af. Frigo en microgolf waren nog wat vuil, veel stof onder de zetel en het keukenblok (merkten we toen we de zetel verschoven en iets onder het keukenblok hadden laten vallen). Voor een verblijf waar je toch een behoorlijke prijs voor betaalt, verwacht je toch dat het prima in orde is.

Maar ondanks de korte nachtrust, hebben we er wel een heel mooie vakantie gehad. Het is een prachtig domein en het eten is overheerlijk (we hebben er zalige risotto gegeten, aubergines op heel wat lekkere manieren klaar gemaakt en veel andere heel smaakvolle groenten, heel lekkere aardappeltjes, overheerlijke pasta's en pizza's, lekkere tagliata, superdessertjes zoals een heel lichte cheesecake, lekker fruit (o.a.verse ananas, gewone meloen en watermeloen). Bij het ontbijt konden de croissants en het brood me niet bekoren, maar er was genoeg ander lekkers. De omelet die je kon laten bakken met ham en kaas was bv heel lekker). Het restaurant doet aanvankelijk heel druk aan, maar eens je je draai gevonden hebt, is dit ok. Het zwembad is veel te klein voor het domein, maar het strand is ruim genoeg. De zee is zalig. Aangename temperatuur, heel lang ondiep. We zijn allemaal wel eens gebeten door vermoedelijk kwallen, maar dit is slechts een prik en tinteling van enkele minuten. Er zijn ook daar verkopers op het strand, maar ze zijn niet opdringerig.

Wat ik heel praktisch vond, was dat je bij aankomst een armbandje kreeg. Daarmee kon je overal in het park betalen. Heel handig ! Zo hoef je geen geld op zak te hebben, kan je je portefeuille gewoon in het kluisje laten. Dat is zorgeloos genieten.

Aan de receptie vond ik ze niet vriendelijk. Geen hartelijk onthaal, niet vragen of je een goeie reis hebt gehad, bij vertrek niet vragen of je een goed verblijf hebt gehad en je een goede terugrit wensen. Ook geen praktische uitleg over je vuilnis sorteren bv. Toen ik vernoemde dat we zo veel lawaai hadden in onze tent, zegden ze dat ik oordopjes in de winkel kon kopen. Terwijl het volgens mij een betere oplossing zou zijn om bv het treintje niet vlak naast een tent waar gasten logeren te poetsen.En bijvoorbeeld het treintje maar tot 23u te laten rijden ipv tot middernacht.Toeristische info werd ook niet uitgebreid gegeven. Terwijl we nochtans een paar heel mooie uitstappen gedaan hebben, waar ik al heel veel uitleg zou kunnen over geven (Pisa was heel leuk om doen, we hebben gefietst in Lucca en met de auto op de boot naar het mooie eiland Elba geweest).

Omwille van het mooie domein, het strand en het lekkere eten, zou ik het verblijf toch wel aanraden en er nog wel eens willen logeren. Maar dan misschien eerder in een huisje dan een tent. Want de andere Belgen die ik er sprak logeerden in een huisje en die vonden het er zalig rustig.

Absolute aanrader! Geweldig!

Fam. Beumers
12-7-2018
  • Onderkomen6

Erg schoon mooi opgezet park. Rustig en uitstekend voor een vakantie met (jonge kinderen). Mooi zwembad en dichtbij het strand. Verder voldoende eetgelegenheden op het park en nabij in Donoratico.

Mooi en schoon park met fijn zwembad

A de Graaf
20-9-2017
  • Onderkomen8

Het park is groots opgezet en wordt erg goed schoon gehouden. Onze twee kleine kids waren niet uit het zwembad weg te slaan, top aangelegd met aan één kant een inloopzwembad. Leuk ook om aan het strand te zitten voor de afwisseling (bedjes huren wel erg duur). Heerlijke drankjes en hapjes bij de zwembad bar waarbij je in de happy hour zelfs gratis hapjes krijgt. Het buffet restaurant is niet ons ding, maar zag er wel keurig uit. Logde tent was ruim, hele fijne bedden, wel wat karige inventaris. De animatie was wel erg laatkomer, pas de kids dans om 9 uur redde onze kids niet, wel leuk gedaan toen we een keer zijn geweest. Treintje is ideaal, er was er alleen 1 kapot waardoor het geïmproviseerde treintje wel erg weinig plek bood. Wij zaten gelukkig met onze tent niet aan de directe route, vrienden van ons wel. En dan elke 20 minuten een treintje die langs rijdt van s ochtends vroeg tot s avonds laat is wel minder. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad hier!

Leuk park met wel de nodige aandachtpuntjes

Sjoerd Verweij
18-9-2017
  • Onderkomen6

Allereerst het park is groot, ligt mooi in de bossen direct aan het strand, de huisjes zijn oke maar niet meer dan dat. De horeca vind ik wel goed, alleen vind ik het vrij sfeerloos. Het personeel is allemaal heel vriendelijk en klachten worden serieus opgepakt. De kidsclub is ook erg leuk. Helaas hadden wij bij aankomst regen, veel regen, en dat is gewoon zeer vervelend, want dan kan je niet veel doen bij het park. De huisjes zijn te klein om binnen te moeten zitten. Gelukkig werd het de volgende dag droog en dan is het gewoon heerlijk. Het park is autovrij, dus koffers worden door een elektrisch autotje rondgebracht of je kunt het treintje pakken die de hele dag over het park rijdt.

Qua prijs kwaliteit verhouding vond ik het toch wat duur allemaal, maar goed wij hebben ons een week goed vermaakt, mooie omgeving en genoeg te doen.

Bungalow.net

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort in Donoratico, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Paradù Tuscany EcoResort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.