Camping Orlando in Chianti (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag21°14°
Camping Orlando in Chianti (Glamping)
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti (Glamping) voor je op een rij gezet:

247 reviews over Camping Orlando in Chianti (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastische camping met een slecht toiletgebouw

fam. de Jong
7-10-2018

De sfeer op de camping en het animatieprogramma was top. Onze kinderen hebben zich ontzettend vermaakt. Het personeel is zeer klantgericht. In de ochtend hebben de kinderen zich vermaakt bij het zwembad. In de middag en de namiddag was het te druk. Het zwembad is te klein voor het aantal bezoekers. Daarnaast was het sanitair gebouw voor de kampeerplaatsen verouderd. Dagelijks waren er problemen met de toiletten en in de avond liep de vloer regelmatig onder water door de beperkte afvoer van de douches.

zeker voor hervatbaar

J Marbus
2-10-2018

prachtige mooie camping met zeer vriendelijke personeel

met vermelding dat we van Sofie van de receptie vele mooie tips hebben gehad omtrent het bezoeken van de vele oude plaatsjes

waar van wij Radda erg verrassend vonden .

dank voor het mooie verblijf

met vriendelijke groet fam marbus Hoofddorp

nooit meer

Dhr. Barendse
1-10-2018

dit nooit meer ,

caravan was back to basic , 2 kleine pannetjes en 2 bakpannen ,en koffieapp.

wat bestek en klaar

internet was niet te doen , om dat je hoog in de bergen en in de bossen zat dan denk je , he, ze hebben WIFI , nou vergeet het maar , was een ramp , paar keer aan gegeven maar ja als zelfs het personeel erover klaagt

De Jong Intra

De camping viel best tegen!

Nina
22-9-2018

Camping viel best wel tegen. Hoewel het entertainment en het eten (vooral de pizza’s) goed waren, was de camping echt overvol. Het lijkt erop dat de faciliteiten niet met de grote van de camping zijn meegegroeid. Je kon je kleine kinderen niet alleen laten in het zwembad want veel te vol met mensen en luchtbedden. Pas rond 6 uur s’ avonds werd het enigszins redelijk in het zwembad. Restaurant en entertainment druk.Ook de afstand tot leuke stadjes was best groot door de berg waar je op zat. Dus aanrader voor gezin met kleine kinderen? Nee zeker niet.

Mooie en leuke glamping

den Breejen
9-9-2018

camping is super zeker voor kleine kinderen het zwembad vonden wij heel fijn voor onze kleine man van 1 jaar die kon lekker kruipen in het ondiepe bad. Restaurant ook erg goed en je krijgt je eten snel.

Tegenvaller was wel dat we er om 3 uur nog niet in konden en dit is wel vervelend na een lange reis.

Je zit in een prachtig gebied maar moet wel minimaal een uur rijden om naar een grote plaats te gaan.

Een aanrader!

Net thuis na 10 dgn Camping Orlando. Verbleven in de cottage next XXL, mooie locatie, netjes schoon. Erg mooi zwembad, wel wat aan de drukke kant. Heerlijke broodjes in het winkeltje , goed restaurant , vriendelijk personeel doen echt hun best. Kinderen kregen met uit eten een spotty beker, erg leuk. Enige nadeel, geen mooie uitzichten vanaf camping en ver weg van de bewoonde wereld. Zijn hiervoor 3x op camping weekend geweest en meer ons ding, dichtbij de dorpjes en prachtig uitzicht vanaf de camping over Gardameer en Salo. Complimenten voor animatie team, vooral Koen bracht echt de sfeer erin. Vanwege de ligging boeken wij hier niet meer.

heerlijke groene camping!

hanne
27-8-2018

Mooi gelegen camping op de top van een berg met veel bomen en dus schaduwrijke plaatsen. Wij hadden een heerlijk ruime standplaats voor onze grote tipitent (plaats 17). Fantastisch restaurant met zicht op het mooie zwembad. Zwembad was inderdaad vaak wel overdruk. Animatie was top, onze drie kinderen hebben de tijd van hun leven gehad. Sanitair was inderdaad verouderd, maar dit zou volledig vernieuwd worden eind dit jaar. Er was inderdaad 1 avond luide muziek tot middernacht (15 aug) maar de andere avonden was het heerlijk stil. Pech natuurlijk als je net die avond aankomt (cfr vorige recensie). De eerste week inderdaad hoofdzakelijk Nederlanders maar de tweede week van ons verblijf 50% Italianen! Wat is er trouwens zo erg aan Nederlanders vraag ik me als Belg dan af? Ze zijn veel vriendelijker, rustiger en gezelliger dan alle andere nationaliteiten samen :).

De receptionistes waren enorm behulpzaam en hebben mij zelfs enkele romans kado gedaan.

Ik kan alleen maar in superlatieven spreken over deze camping : zeker een aanrader!

Prima maar voor ons niet meer!!!

Familie van den Hurk
24-8-2018

Toen we aan kwamen rijden zagen we het al meteen alleen maar Nederlanders! Voor de kinderen was het geweldig want het complete animatie team was Nederlands, de bakker was nederlands, de restaurant medewerkers nederlands enz enz... niks italiaans aan dus!!! het zwembad was veel ste vol voor de hoeveelheid mensen waardoor het water aan het eind van de dag troebel was. Om bij de camping te komen moest je eerst zo’n 25 minuten door de bergen omhoog rijden waardoor de kinderen steeds ziek waren... verder dus ook veel op de camping gebleven want er ligt eigenlijk helemaal niks in de buurt van de camping alles is op minimaal een uur rijden! Boven op dat alles trok het ook nog elke middag helemaal dicht, hebben we 4 keer regen en onweer gehad ( wss door de bergen) verder was iedereen wel erg vriendelijk, kon de animatie voor de kinderen niet beter en de tenten lagen super in het bos, maar voor ons niet meer!!

Super! Volgend jaar weer!!

Charlotte
23-8-2018

Wat een heerlijke camping. Mooi tussen de bomen gelegen. Veel klimmen vanaf onze accommodatie naar het zwembad maar ach dan hebben we nog wat beweging. Animatie echt super!! Onze meiden 3 en 11 jaar hebben zich erg goed vermaakt en wij als ouders dus automatisch ook. De dames achter de bar ook super! Vriendelijk, gastvrij, geen vraag is te veel. Echt super!!!

Zeer speciale camping door de ligging en opzet, tegen de berg aan tussen de hoge bomen. Hier vind je geen veldjes en rechte paadjes, maar alles is zoveel mogelijk met behoud van het landschap opgezet. Erg mooi.

Veel pluspunten, maar ook wel een paar (grote) verbeterpunten.

Goed georganiseerd, goed restaurant, schoon en netjes. Het echte vakantiegevoel is zeker aanwezig.

Toiletgebouw is totaal ontoereikend, in slechte technische staat en vaak niet schoon. Zwembad is fantastisch, maar doordat het aantal gasten op de camping elk jaar toeneemt, is het aantal vierkante meters zwemwater gewoon te weinig. Beetje sardientjes-in-blik-gevoel.

Verder is de camping gastvrij voor honden. Hier wordt erg veel gebruik van gemaakt...

Ik zou hier nog weleens naartoe willen, maar dan moet het zwembad flink vergroot worden en het toiletgebouw nieuw zijn (men zegt dat dit komende winter gaat gebeuren)

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orlando in Chianti (Glamping) in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orlando in Chianti (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.