Camping Orlando in Chianti (Glamping)

Camping Orlando in Chianti (Glamping)

We hebben een aantal aanbieders voor Orlando in Chianti (Glamping) voor je op een rij gezet:

215 reviews over Camping Orlando in Chianti (Glamping) in het Nederlands

Wat een tegenvaller!

Fam. Stoter
31-5-2018

We hadden gelezen dat er veel bomen waren, maar gingen ervan uit dat er toch nog wel een paar zonnige plaatsen aanwezig waren. Helaas was dat niet het geval! Mede door alle bomen en het feit dat veel plekken niet vlak waren hebben we lang naar een geschikt plekje gezocht. Uiteindelijk werd het een aflopende plek waardoor we de caravan niet gunstig neer konden zetten t.o.v. de zon, omdat we de caravan er anders niet meer uit zouden krijgen. We hebben geen mover nl. We vinden het ook altijd fijn eens een dagje op de camping te blijven, maar hier was dat geen optie, het geheel maakte een sombere indruk. We hadden ook nog de pech vlak aan het pad te staan, waardoor alle geluiden wel binnenkwamen, zoals o.a. het personeel wat de verhuuraccommodaties schoon kwam maken, we stonden nl. tegenover het gebouwtje met de schoonmaakattributen enz. Het personeel in de receptie en het restaurant was zeer vriendelijk. Ook lekker ge

Mooie omgeving maar ondermaats sanitair.

Geert
16-5-2018

Camping ligt erg afgelegen. Minimaal half uur slingerwegen naar een supermarkt. Winkel op de camping is extreem duur. We zaten in voor seizoen met schappelijk campingprijzen.

Animatie was top, de kinderen vonden geweldig. Sanitair met een woord slecht. Kapotte WC’s, losse brillen, niet doorspoelen, douche veel te heet.

Restaurant is prima zoals je meer op campings tegenkomt.

Zwembad is mooi en leuk voor de kinderen. Alleen is dit in de zomer als het druk is veel te klein. Leuke camping voor in het voor- of naseizoen. Maar dan moet men wel het sanitair renoveren.

Top glamping in leuke omgeving!

M. Wassenburg
22-10-2017

Wij hadden ons eigenlijk voorgenomen nooit terug te gaan naar dezelfde camping, maar zijn dit jaar toch voor alweer de vijfde (!) keer bij Orlando in Chianti geweest en gaan komend jaar gewoon weer! Wat wij fijn vinden is dat het niet een té grote camping is en je veel privacy ervaart omdat de tenten en cottages gunstig ten opzichte van elkaar liggen, je kijkt niet op het bord van de buren. Het restaurant is goed en zeker betaalbaar. Onze kinderen zijn weg van de zwembaden en vinden het heerlijk dat ze een ijsje kunnen halen bij de poolbar. De camping ligt boven op een berg waardoor het 's nachts lekker afkoelt. Ook is de camping auto-vrij, waardoor we onze kinderen met een gerust hart alleen naar de knutselclub en minidisco kunnen laten lopen. De omgeving vinden wij ook prachtig, leuke dorpjes in de omgeving en volop mogelijkheden om wijn te proeven. Houd er wel rekening mee dat alles op minimaal een half uur rijden ligt, maar voor ons is dat geen probleem.

Fantastisch,

De Rooij
19-10-2017

Camping Orlando in Chianti voelt elke keer weer als thuiskomen. Wij komen hier nu al 3 jaar en elke keer verbaasd het ons weer hoe vriendelijk het personeel is. Van de Nederlandse stagairs tot aan het Italiaanse personeel niets is te veel.

Zeker de omgeving is de moeite waard. Van Siena tot aan Firenze en het wijnkasteel Albola is ook zeker een aanrader.

Daarnaast is er ook nog genoeg animatie voor jong & oud en een zeer varrierende menu kaart.

Erg leuk voor gezinnen met kinderen.

Erwin
18-10-2017

Hele mooie camping, mooie accomodaties. Heel vriendelijk en behulpzaam Nederlands personeel. Italiaans personeel mag wat vrolijker en vriendelijker. Goede campwinkel. Mooie ligging, wel wat afgelegen. Goed animatieteam. Wifi aanwezig, maar bereik is niet optimaal. Zwembad kan erg druk zijn, wel erg leuk met glijbaan. Restaurant dit jaar helaas ver onder de maat. Slecht, soms koud eten, niet vers, ondeskundig ongeïnteresseerde Italiaanse bediening. Was vorig jaar wel beter. Nederlandse crew doet erg hun best het iedereen naar de zin te maken.

Tot volgend jaar!

Anneke Ph

Lieve mensen van camping Orlando,

We waren dit jaar voor de 5de keer te gast op jullie camping. We hebben wederom genoten van onze comfortabele lodgetent, de mooie omgeving en jullie gastvrijheid.

Het voelt elk jaar weer als een " thuiskomen".

Volgend jaar komen wij weer terug, we verheugen ons er nu al op!

Italie op z'n best en 'n eindeloos vakantiegevoel

Thom Olschansky
18-10-2017

Wel goed was de service, vrolijkheid en attente vorm waarin alles plaats vindt.

Gezellig, verzorgd en bijzondere accommodaties.

Minder is misschien de afstand naar plaatsjes in de buurt, maar dat wordt direct gecompenseerd met de rust en schoonheid van de natuur en omgeving.

thuis komen echt vakantie.

Frans Levels
18-10-2017

de sfeer is geweldig, wij voelen er ons thuis

Helaas een koud weekje Toscane.

Sophia
19-9-2017

Wij verblijven 5 nachten op camping Orlando. Straks door naar Rome. Ik denk dat de vele schaduwplekken en hoge ligging zomers heerlijk is. Echter is het nu kkkkoud en moet de verwarming aan. Aanrader is wijntasting tour Montefioralle Winary vlakbij Greve. Toscane is ook nu het kouder is geweldig. Heerlijk tussen de italianen op een piazza of lokaal marktje. Genieten. Het enige wat wij niet begrijpen zijn de positieve recensies voor het restaurant op de camping. Geen verse produkten. Zelfs champignons uit blik. Echt ver onder de (italiaanse) maat.

te kort...

San
5-9-2017

Wat een heerlijke vakantie hebben we gehad op camping Orlando! De accommodatie Next lag heerlijk tussen de bomen en gaf veel privacy. Het zwembad gaf veel pret en genoeg verkoeling. De speeltuin was goed bereikbaar voor onze kinderen. En we hebben heerlijk gegeten in het restaurant.

Ja, er werken veel stagiaires en in het restaurant ontbrak af en toe het overzicht. Maar hun enthousiasme maakte dat meer dan goed. En ja, er zijn veel landgenoten die deze camping weten te vinden. Maar dat wisten we van te voren. En ja, het ligt wat afgelegen op die heuvel. Maar het heeft daardoor wel een prachtig uitzicht én ligt dichtbij het mooie Radda.

We hadden nog wel wat langer willen blijven....

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orlando in Chianti (Glamping) in Cavriglia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orlando in Chianti (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Orlando in Chianti (Glamping) scoort een 7.97 uit 10 op basis van 232 reviews.