Tijdelijk €25 aanbetaling

Le Pianacce (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Le Pianacce (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 565 reviews
+104

7.8GoedScore uit 565 reviews
  • 6.9Staat v/h sanitair
  • 7.4Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kleinschalig kamperen op Camping Le Pianacce. Kinderen bouwen hier al snel een band op met elkaar dankzij de kleinschalige animatie. Al zien sommige campinggasten de hoogteverschillen op deze camping als een minpunt, het geeft je wel een mooie blik op het Toscaanse landschap. Binnen 10 minuten sta je met je voeten in het zand vanaf de camping.

565 Reviews over Le Pianacce (Glamping)

• 7Mel27-08-2022

Fijne omgeving

Wij zaten in een vacansoleil tent. Keukengerei is netjes en voldoende. Bekers en borden van glas. Bedden waren prima. Eigen beddengoed meenemen. Voldoende stoelen. Alleen een waterkoker, maar wel een filterhouder aanwezig. Het is een steile terras camping met veel huur gelegenheden. Verschillende organisaties staan erop de camping. Sanitair was elke ochtend schoongemaakt en in de middag liepen ze het nog een keer na. Wel een scheur hier en daar maar mag je niet over vallen. Het jammere vonden wij alleen dat alle tenten in een rijtje achter elkaar stonden. Weinig interactie met mede vakantiegangers. Animatie is Italiaans die ook Engels spreken. Voetbalveld en ping pong tafels buiten de camping. Badmuts verplicht. Strand is 10 minuten rijden, heerlijk. Veel verkopers die langs lopen met van alles. Omgeving zit je vlakbij allerlei wijnboeren die hun deuren graag openen voor een drankje en hapje (tegen betaling) Je zit er echt heerlijk.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Miranda19-08-2022

Prima gezinscamping in prachtige omgeving

Luxe lodgetent gehuurd welke middenin terrassencamping stond met vrij uitzicht. Tenten stonden wel vrij dicht op elkaar. Goed zwembad met als fijne aanvulling het extra water/spraypark. Goed restaurant met prachtig uitzicht. Badmuts verplicht, dit wisten wij kort van te voren, dus waren erop ingesteld. De ligging varieert wel, als je onderin staat, vonden wij de plekken minder en erg luidruchtig, wij stonden dus in het midden en dat was prima. Veel te doen voor de kinderen.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 10Sarah14-08-2022

Fijne camping in prachtige omgeving vlakbij zee

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad met onze kids van 5 en bijna 7. De badmuts was even slikken, maar went snel. Zwembad was fijn, alleen zou het wel fijn zijn als er iets wordt gedaan aan de handdoekenleggers. De animatie krijgt een dikke 10. Het is een veilige camping. Mensen rijden rustig en we konden onze jongens de vrijheid geven om op eigen houtje op ontdekking te gaan. Vriendjes waren snel gemaakt. Wij hadden een glampingtent gehuurd bij de camping zelf. Deze had ook airco en dit was erg fijn met elke dag 34 tot 36 graden en weinig afkoeling in de avond. Keukeninventaris was wat basic, qua servies en bestek, maar we hebben ons er mee gered. Wel fijne grote koelkast met vriesvak. Ik kan mij voorstellen dat het wel heel erg afhangt van de plek waar je staat, hoe je de camping ervaart. Wij hadden een topplek, met veel privacy. Tenten van Vacance Select staan dicht op elkaar op kleine plek. Restaurant was top.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 7Renate04-08-2022

Leuke gezinscamping

De plussen waren het vriendelijke personeel van de camping en de zwembaden. We zaten er twee weken en dat was net te lang. Eind juli werd het drukker en zaten de zwembaden te vol. De kampeerplekken zitten erg dicht op elkaar met weinig privacy. Het sanitair is aan renovatie toe en zou vaker moeten worden schoongemaakt. Het restaurant was qua pizza prima. Het sportterrein op weinig onderhouden grasveld in de volle zon niet aantrekkelijk. De animatie deed ontzettend hun best, onze kinderen hebben zich vermaakt. We hebben geen last gehad van harde muziek of luide gasten, De omgeving is prachtig met veel grote, mooie wijnhuizen, het strand (mooie parasoldenbossen en schoon water!) en meerdere culturele bezienswaardigheden. Moet je zelf uitzoeken, want op camping veel onbekend. Het bereik met mobieltje zeer slecht, maar dat kan ook een plus zijn. ;-)

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Yara25-07-2022

Genoten met ons gezin!!

Wat een fijne camping in de Toscaanse bossen! Wij stonden hier met onze caravan en 2 kids (van 4 en 7) op de meest ideale plek op deze terrassencamping! Namelijk middenin op ter hoogte van de supermarkt, restaurant, animatie en maar een klein stukje van het zwembad. Onze meiden hebben veel Nederlandse vriendjes gemaakt en zich enorm vermaakt in het zwembad, wat uit 3 verschillende lagen bestaat met glijbanen en verschillende dieptes van het water. Wij waren blij met onze plek, want als je een plek bovenaan hebt op de camping is het flink behelpen is met de hoogtes. Overdag biedt de camping wel een gratis ritje aan met een busje die constant rondjes rijdt over de camping. Ook gaan elke dag busjes naar het strand, wat wij een goede service vonden! Restaurant was matig maar wel een prachtig uitzicht. Animatie werkt hard en doet het erg leuk! Verder leuke stadjes in de omgeving (wel echt met auto doen). Al met al een hele fijne vakantie!

• 9Staat v/h sanitair
  • 4Sander14-07-2022

Nooit meer...

Omgeving is prachtig, camping is mooi maar de tenten staan erg dicht op elkaar, totaal geen privacy. Wij zijn makkelijke mensen en passen ons snel aan, maar we zijn ons kapot geschrokken over het gedrag van Italianen op de camping. Ze zijn behoorlijk luidruchtig, bijna 24 uur per dag. Ze houden met niemand rekening, het gaat maar door het geschreeuw........ Zwembad stelt niet veel voor, veel te klein voor het aantal mensen die op de camping staan. Voor kleine kinderen ideaal, maar een gezin met tieners zit je hier echt niet goed. Restaurant en het winkeltje moet je niet veel van verwachten. Sanitair is functioneel maar is oud en niet meer van deze tijd. Vernieuwing is geen overbodige luxe. Wij hadden een tent van Vacansoleil, het simpelste van het simpelste maar daar was de prijs ook naar.......

Overdag is de camping behoorlijk luidruchtig door heel veel kleine kinderen, voor je rust zit je hier niet goed. Prima voor jonge gezinnen!

• 2Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 8Sam26-02-2022

Heerlijke vakantie gehad.

Wij hadden een lodgetent gehuurd via vacanselect en dit is zeer goed bevallen. Camping ligt op een mooie locatie. Bolgheri en Castagneto Carducci zijn leuke plaatsjes en liggen dichtbij. Heerlijk zwembad en leuke waterspeeltuin voor de kinderen. Enige nadeel is dat het water in de waterspeeltuin nogal koud is voor de allerkleinsten. Maar verder een erg leuke camping!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Sarah24-08-2021

Super vakantie!

Een onwijs leuke vakantie gehad op camping le Pianacce.Wij stonden hier in augustus 2021.Wij hadden een tent gehuurd via vacanselect, en deze was mooi gelegen en van alle gemakken voorzien.Camping heeft meerdere hoogtes, dus het is af en toe flink klimmen maar voor ons geen probleem. Zwembad ontzettend mooi mijn kinderen hebben onwijs genoten, 1 nadeel vind ik dat het grootste zwembad verwarmd is, dus echt afkoelen is er niet bij 😅. (Maar goed vriendlief vind dat ik niet moet zeuren haha)Animatie is top! Niet heel massaal gewoon leuke meiden die lief zijn. Kinderen van 5 en 2 hebben het ontzettend leuk gehad!Ook de bus shuttle naar het strand is goed te doen, echter heb je ook veel mooiere stranden in de buurt die je met de auto kan bereiken. Dus dat hebben wij vaak gedaan. Al met al een top vakantie!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Froukje30-08-2020

Matig en prijs-kwaliteit niet in verhouding

10 jaar geleden hebben we met veel plezier op deze camping gestaan. Helaas was onze ervaring deze keer echt minder. De staat van het sanitair was matig, evenals de schoonmaak. De bediening en het eten in het restaurant hielden te wensen over en de camping was overgenomen door rumoerige Italianen. Tenslotte bleek bij vertrek de rekening behoorlijk hoog en niet in verhouding met de staat van de camping: €165 voor 3 nachten (2 volw., 1 kind). Voor ons geen volgende keer.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Gosens03-12-2019

nooit meer

Online een stacaravan comfort select geboekt, vreselijke caravan. smerig en toe aan vervanging, zelfs aangegeven door eigen personeel op de camping.. onderdelen missen in de caravan zoals een magnetron... gaten in de vloer en koud water uit de kraan.. nooit meer... en dan voor dat geld!! schandalig.. verder mooie camping, flinke klimpartij als je hoger ligt, je loopt niet even heen en weet naar het zwembad met de kinderen... Aardig personeel, mooie omgeving

• 2Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar