Camping Le Pianacce (Glamping)

ItaliëToscaneCastagneto Carducci

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Le Pianacce (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 558 reviews
+270/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 558 reviews
  • 7.1Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kleinschalig kamperen op Camping Le Pianacce. Kinderen bouwen hier al snel een band op met elkaar dankzij de kleinschalige animatie. Al zien sommige campinggasten de hoogteverschillen op deze camping als een minpunt, het geeft je wel een mooie blik op het Toscaanse landschap. Binnen 10 minuten sta je met je voeten in het zand vanaf de camping.

Tonen op kaart

562 Reviews over Le Pianacce (Glamping)

• 10Sarah24-08-2021

Super vakantie!

Een onwijs leuke vakantie gehad op camping le Pianacce.Wij stonden hier in augustus 2021.Wij hadden een tent gehuurd via vacanselect, en deze was mooi gelegen en van alle gemakken voorzien.Camping heeft meerdere hoogtes, dus het is af en toe flink klimmen maar voor ons geen probleem. Zwembad ontzettend mooi mijn kinderen hebben onwijs genoten, 1 nadeel vind ik dat het grootste zwembad verwarmd is, dus echt afkoelen is er niet bij 😅. (Maar goed vriendlief vind dat ik niet moet zeuren haha)Animatie is top! Niet heel massaal gewoon leuke meiden die lief zijn. Kinderen van 5 en 2 hebben het ontzettend leuk gehad!Ook de bus shuttle naar het strand is goed te doen, echter heb je ook veel mooiere stranden in de buurt die je met de auto kan bereiken. Dus dat hebben wij vaak gedaan. Al met al een top vakantie!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 5Froukje30-08-2020

Matig en prijs-kwaliteit niet in verhouding

10 jaar geleden hebben we met veel plezier op deze camping gestaan. Helaas was onze ervaring deze keer echt minder. De staat van het sanitair was matig, evenals de schoonmaak. De bediening en het eten in het restaurant hielden te wensen over en de camping was overgenomen door rumoerige Italianen. Tenslotte bleek bij vertrek de rekening behoorlijk hoog en niet in verhouding met de staat van de camping: €165 voor 3 nachten (2 volw., 1 kind). Voor ons geen volgende keer.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 6Gosens03-12-2019

nooit meer

Online een stacaravan comfort select geboekt, vreselijke caravan. smerig en toe aan vervanging, zelfs aangegeven door eigen personeel op de camping.. onderdelen missen in de caravan zoals een magnetron... gaten in de vloer en koud water uit de kraan.. nooit meer... en dan voor dat geld!! schandalig.. verder mooie camping, flinke klimpartij als je hoger ligt, je loopt niet even heen en weet naar het zwembad met de kinderen... Aardig personeel, mooie omgeving

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 6Annemarie27-11-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Wij huurden een sta caravan van Roan, de Excellent Lounge. Qua locatie prima, maar weinig ruimte rondom de caravan. Vrijwel direct tegen de buren aan. Let op: deze caravans staan vrijwel tegen het sanitair blok aan, onze buren hadden last van de geur. Als je van plan bent deze caravans te huren, kun je beter een andere camping zoeken want voor het bedrag wat je hiervoor neerlegt is het dit niet waard. Camping oke, niet de mooiste die we hebben gezien. Animatie is leuk maar inderdaad vrij luidruchtig wanneer je er vlak bij staat. Genoeg ligbedden bij het zwembad, er zijn alleen Nederlanders die menen vanaf 's ochtends hun handdoekje te moeten leggen om vervolgens een aantal uren niet in het zwembad te zijn. Gezinnen die 5 bedden op rij vasthielden terwijl ze nergens te bekennen waren. Badmeester is vooral met zichzelf bezig, let in ieder geval niet op de gasten in het zwembad. Pluspunten: pizza in het restaurant en de omgeving

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 1Ilonka23-09-2019

Bedwantsen en muizen en geen service

2weken in augustus verbleven we hier in xxl open air Spa. We zijn eerder weggegaan vanwege bedwantsen en muizen. Weinig glamping aan dus. Erg jammer want het was een leuke camping maar totaal geen service. Toen we er achter kwamen dat het geen muggenbulten waren maar bedwantsen ontdekten we ook overal muizenkeutels in de tent. Meteen bij de receptie gemeld. Er kwam een schoonmaakster de tent afnemen met een sopje ammoniak en iemand met twee muizenvallen. Daar moesten we het mee doen. Helaas konden we niet meteen weg omdat 1 kind ziek was. We zijn nog 2 dagen gebleven. Maar elke avond een dode muis in het keukenkastje is niet prettig en elke avond met je zaklamp op zoek naar bedwantsen is ook niet wat we hadden verwacht. Toen onze dochter beter was meteen naar huis. Geklaag bij de receptie leverde niets op we moesten de manager maar mailen. 5 e-mails gestuurd en via Facebook maar geen een reactie ontvangen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Marry29-08-2019

Geweldige vakantie gehad.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op Le Pianacce. We zaten in een huurtent, één hoogteniveau onder het zwembad. Fijn wel, want deze terrassencamping heeft echt flinke hoogteverschillen. Voor ons geen probleem, maar zeker niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Onze kinderen van 10, 8 en 5 hebben genoten van het zwembad en de waterspeeltuin. Het kan er druk zijn, maar als je 's ochtends op tijd komt, heb je nog keuze uit de stoelen. Er wordt hier niet veel aan 'handoek leggen' gedaan.

De animatie is vooral fijn voor jongere kinderen. 's Ochtends knutselen en aquagym, 's middags voetbal of waterpolo en 's avonds de mini-disco met aansluitend een show, karaoke of iets dergelijks. Bij onze tent hoorden we de muziek wel, maar vonden dit niet storend. Als je een hele stille camping wilt, dan is dit geen camping voor jou.

In het restaurant kun je goed eten met mooi uitzicht. Het winkeltje heeft een behoorlijk aanbod.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Vera15-08-2019

Prima

Fijne vakantie gehad. Hoop klimmen (camping ligt op een flinke heuvel) en animatie gaf tot laat in de avond lawaai. Niet gewend van een camping (eerder van all inclusief hotels).

Accommodatie was super (Toscana), prima met airco en prachtig uitzicht.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Jaap & Sylvia12-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Wij zaten in een safari tent (Glenya nr. 63), deze ligt vlakbij het zwembad op een perfecte locatie. Enige nadeel kan zijn dat je achter de mini club/disco zit, dus hou rekening met rumoer en muziek tot 22:00/22:30. Wij hebben dit totaal niet als vervelend ervaren! De camping organiseert veel activiteiten voor de kinderen zoals, voetbal, waterpolo aqua gym etc. David doet dit erg leuk!

De omgeving is erg mooi en de Italianen zijn erg vriendelijk! Je kunt een heerlijk ijsje eten in Bolgheri wat tevens een leuk typisch Toscaans dorpje is. Of een boot huren bij Rent a Boat Baratti. Kortom wij hebben twee heerlijke weken gehad op Le Pianacce!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 6Boudewijn11-08-2019

Harde muziek tot laat in de avond

De faciliteiten zijn goed op orde. Sanitair is schoon en netjes. We werden alleen gek van de harde muziek tot laat in de avond. Meerdere mensen hebben dit aangegeven bij de receptie, frustrerend dat hier niks aan gedaan werd.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Familyof409-08-2019

Hele fijne camping

Hele fijne camping voor gezinnen met kleinere kids. Zwembaden zijn top. Elke dag weer schoon. Leuke animatie meiden. Personeel van de camping stond altijd klaar voor je. Wij hadden een top Glamping tent, compleet in de schaduw wat je ook wel nodig had. Zat zelfs airco in de tent. De omgeving is prachtig. Erg leuke plaatsjes in de omgeving, wijnboertjes, leuke Osteria's waar je heerlijk kunt eten en fijne stranden (Baretti, Vada).

Het is wel echt een terrassencamping, dus hou rekening met een stevige klim (en dan bedoel ik echt steil). De speeltuin hebben we om die redenen niet eens bezocht. Ondanks de pittige klim elke dag, zouden we hier zeker naar terug willen!!

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar