Camping Le Pianacce (Glamping)

Camping Le Pianacce (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Pianacce (Glamping) voor je op een rij gezet:

460 reviews over Camping Le Pianacce (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Camping is absoluut aan te bevelen

Fam. Meijer
28-8-2018

Zeer mooie camping en rustig gelegen tegen een berg. Wij zaten in een tent van een touroperator en zijn zeer tevreden. Met 2 kleine kinderen (4 en 6) een heerlijke tijd gehad. Zwembad was super voor de kinderen en ook het speeltuintje en animatie, heerlijke pizza's af te halen, heerlijke cappucino en supermarkten dichtbij. Camping is stijl, maar dit hoort ook bij het Italiaanse landschap (daarvoor gaan wij op vakantie). Al met al een geslaagde vakantie !

We waren door de vorige reviews uitgegaan van een behoorlijk stijle terrassencamping, maar het viel ons alsnog tegen (We hadden de bovenste stacaravan, nr 52).

Hierdoor hadden we wel een super uitzicht!

De stacaravan was niet erg groot, maar goed je leeft toch buiten.

Gezien onze ervaring (in vergelijking met andere campings), vonden wij het de huurprijs niet echt waard.

We hebben veel last gehad van muggen en steekvliegen.

De supermarkt op de camping is (zoals vaak op campings) erg duur en het personeel niet echt vriendelijk. En we hadden regelmatig het gevoel dat 's ochtends het brood van de vorige dag nog werd verkocht.

De rest van het personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Het zwembad was prima.

De camping beschikt over een mooi voetbalveld.

Omgeving was mooi, maar mooie plaatsen zoals Florence en Siena wel ver rijden.

Al met al een mooie camping, maar wij zouden hier niet gauw weer naar toe gaan.

1 malig voor ons. Huren lijkt betere optie

Rikkienl
17-8-2018

Wij waren met een vouwwagen op de camping. Om op je plek te komen heb je wel enige ervaring nodig. Eenmaal op plek sta je prima. Wij stonden vlak bij het toilet gebouw. Door de open dak constructie is alles wat binnen gebeurd helaas goed te volgen. Daarnaast is de straat ervoor langs de hoofdroute en staan er vaak auto's stil voor een plaspauze.. Rust is dan vaak ver te zoeken... Al met al kent het park op veel plekken wat achterstallig onderhoud en vinden wij de prijs/kwaliteit zeer matig. Ondanks late periode in het hoog seizoen nog steeds wel druk in het zwembad. Overigens is het voor de kleintjes een prima zwembad door het kindergedeelte! Campingwinkel werd weinig gebruikt door de belachelijke prijzen. Supermarkt in de buurt? Prik je tijd goed want het is daar vaak ontzettend druk tot nauwelijks te doen. (conad). Bosrijke camping en daardoor veel schaduw aanwezig wat wij prettig vonden. Al met al een magere voldoende. Kan beter.

Selectcamp

Fantastische camping voor jonge gezinnen

Adrie
15-8-2018

Mooie, rustige, groene en verzorgde camping. Bij aankomst werden we persoonlijk gebracht naar onze accommodatie. Top! Wij zaten in een safaritent op het hoogste puntje. Prachtig uitzicht en alle rust, maar ook wat geïsoleerd. De reuring van de camping krijg je dan niet echt mee. We hebben eerder op terrassencamping gezeten, maar dit was echt steil en een flinke klim. De tweede week begon het wel wat te wennen aan de kuiten;-) Het zwembad is schoon en over algemeen een ligbedje te vinden, soms was het even wachten en goed kijken wanneer er een bedje vrijkwam. Het landschap in Toscane is prachtig! Je kunt er goed fietsen ( heuvelachtig ) en hardlopen vanaf camping. Mooie historische stadjes bezichtigen. Voor tieners en jongeren vonden wij deze camping niet geschikt, geen jongeren aanwezig om gezellig mee te chillen. Voor gezinnen met kleine kinderen is deze camping zeker aan te bevelen!

Super.

Daniella
3-8-2018

Geweldige, kleinschalige camping in een mooie omgeving. Super fijne tijd gehad. Personeel was zeer vriendelijk. Fijn zwembad. Het strand is vlakbij, 10 minuten met de auto. Zeker voor herhaling vatbaar.

Het enige 'min punt' zou het hoogte verschil op de camping zijn. Het was een flinke klim van het zwembad naar onze stacaravan.

Net terug van een geslaagde vakantie. Wij zaten in een Tuscania stacaravan. Niet supergroot maar groot genoeg voor ons. Helaas was hij wel wat veroudert. Het was gelukkig ook niet zo hoog gelegen en met eigen parkeerplaats. Restaurant en zwembaden waren goed. Animatie was amateuristisch maar onze kids (2 en 5) genoten elke dag van de Mini disco. Vooral Nederlandse Joey van de animatie deed het geweldig. Iedere dag dezelfde enthousiasme. Elke x ander stuk strand gehad. Van Piombino tot de witte stranden (door chemische fabriek) van Vada. In de weekenden moeilijk parkeerplaats te vinden maar doordeweeks geen probleem. 1 groot minpunt was wel dat wij op de dag van vertrek de auto buiten de camping wilden zetten en tegen betaling aan het zwembad wilden blijven omdat we pas tegen de avond wilden gaan rijden. Daarin waren ze onverbiddelijk. NEE, uiterlijk 12.00 vertrekken.

Leuk - voor herhaling vatbaar

Eliza
27-7-2018

Een leuke camping, zeker voor gezinnen met kleine kinderen.

Leuke sfeer, zwembaden (verwarmd water wat echt prettig is), spraypark, je vindt (bijna) altijd een ligstoel die gratis is. Gratis WiFi. Winkel niet groot maar alles aanwezig wat je nodig hebt, wel een beetje prijzig.

Het is weel een terrassen camping en het is echt behoorlijk klimmen als je helemaal boven zit. Maar dan wel mooie uitzicht. Wij hadden wel een stacaravan (wat veroudert maar wel oke) op een goede locatie dus geen last van hoogteverschillen gehad.

Animatie is kleinschalig. Joey - een geweldige enthousiaste jongen doet echt zijn best om de kindjes een top vakantie te verzorgen. Altijd met een lach, vol energie en heel sympathiek. Ze zijn maar met hun drieën maar hij trekt de kar, ondanks dat hij niet de leider is.maar de leidster doet echter niks. Jammer. Animatieprogramma is mooier omschreven dan het is maar kindjes genoten van mini disco. Prachtige omgeving !

Een aanrader!

René
10-7-2018

Mooi tegen heuvel gelegen camping met veel schaduw door bomen.

Typisch een terassen camping. Wij huurden een stacaravan op een plek met voldoende privacy.

Leuk zwembad en restaurant. Strand met de auto goed te bereiken. Parkeren zal in het hoogseizoen wel een probleem zijn.

Heerlijke vakantie

jessica lindeman
29-6-2018

Heerlijke vakantie gehad in de Hybride lodge, echt een aanrader. Wij hadden een goede plek bij het zwembad en winkel. Zwembad schoon en zalig voor de kleine kids (1 en 3 jaar) vaak afgehaald heerlijke pizza's en binnen 5 min klaar. Weinig speelruimte voor kids rondom het huisje maar maakte voor ons niet veel uit. Er was een leuke speeltuin. ieder avond mini disco vond onze zoon geweldig. Witte stand bij vada was heerlijk, 30 min rijden. Kleine dorpjes in de buurt waar je makkelijk heen kunt met kleine kids.

mooie en goed onderhouden camping

ww
22-6-2018

Mooie beplante camping. Eerder kleine plaatsen en soms moeilijk te bereiken door smalle doorgang. Auto kan hierdoor niet steeds op de standplaats zelf worden gezet. Goed restaurant. Wel eerder langere afstand tot strand. prijs is voorjaar is goed maar in hoogseizoen overdreven duur naar mijn mening.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Pianacce (Glamping) in Castagneto Carducci, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Pianacce (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.