Sorteren

vakanties Castagneto Carducci

Reviews over Castagneto Carducci

Top camping voor gezinnen met jonge kinderen

Gerdie Dunnink
    11-11-2018

Super leuke kind vriendelijke camping! Voor al het zwembad is ideaal voor kleine kinderen! Alles is netjes en bediening is vriendelijk en snel! Gewoon een top camping! 1 dingetje... het is een terrascamping🙈 goed voor de kuitjes dus!

Schoon en hele fijne camping

Floor
    1-10-2018

Hele fijne, schone en gemoedelijke camping. Wij zaten in een tent van touroperator. Heel erg schoon en mooi! Nieuw zwembad, geschikt voor kinderen . Je krijgt niet t idee dat het een grote camping is. Sanitair ook schoon, lekker eten bij het restaurant voor goede prijzen. Cappuccino voor 1.20

Camping is absoluut aan te bevelen

Fam. Meijer
    28-8-2018

Zeer mooie camping en rustig gelegen tegen een berg. Wij zaten in een tent van een touroperator en zijn zeer tevreden. Met 2 kleine kinderen (4 en 6) een heerlijke tijd gehad. Zwembad was super voor de kinderen en ook het speeltuintje en animatie, heerlijke pizza's af te halen, heerlijke cappucino en supermarkten dichtbij. Camping is stijl, maar dit hoort ook bij het Italiaanse landschap (daarvoor gaan wij op vakantie). Al met al een geslaagde vakantie !

Geweldig!

Ivonvdv
    23-8-2018

Geweldige leuke en relaxte camping. Wij zaten met drie oudere kinderen in een stacaravan,met twee badkamers en drie slaapkamers, op een ruime plek en een paar minuten afstand van het strand. Strand was relatief rustig en we konden elke dag bij de waterlijn liggen. Van het zwembad hebben we geen gebruikt gemaakt. De caravan was schoon, bedden waren opgemaakt en we kregen na een week schoon beddengoed. De bedden waren ook opmerkelijk goed. Schoonmaken toen we weggingen was niet nodig en dat was ook weer fijn. De cocktailbar was een prima plek om s' avonds te vertoeven, met erg aardig personeel! Ook het restaurant/ bar, direct aan het strand was erg goed, net als het eten daar. Als je reserveert kun je ook boven eten en heb je zeezicht met de prachtig ondergaande zon. Pizza's zijn prima om op te halen in het andere restaurant van de camping. De camping heeft een ligging dat je meerdere plaatsten kunt bezoeken, Lucca is een echte aanrader.

Mooie camping voor gezinnen met kleine kinderen

Evaluna
    19-8-2018

Mooie camping, prachtige gelegen op een heuvel met uitzicht op de zee. Mooi zwembad, vooral voor kleine kinderen geweldig. Leuk dorp is via het wandelpad te bereiken. Vanaf de camping kan je heerlijk hardlopen op een weg tussen de olijfbomen door.

Voor oudere kinderen (vanaf 10 jaar ongeveer) is er niet veel te doen met leeftijdsgenoten. Voetbalveld en tafeltennistafels liggen buiten de camping poort waardoor er niet een ontmoetingsplek is voor deze leeftijd. Animatie is alleen gericht op kleine kinderen.

Castagneto Carducci scoort een 8,2 uit 10, op basis van 110 reviews