Castagneto Carducci

We hebben een aantal aanbieders voor Castagneto Carducci voor je op een rij gezet:

vakanties Castagneto Carducci

Reviews over Castagneto Carducci

Camping is leuk maar afhankelijk van waar je zit

Martine van Oostrom,
    23-12-2018

leuke camping, met prachtig uitzicht over zee. Sanitair bij het zwembad en vooral in het restaurant was vaak erg smerig. Leuk sfeervol straatje in het 'centrum 'van de camping waar het restaurant, ijswinkel, miniclub en winkeltje te vinden is.

Kijk bij het boeken goed welke plek. Wij hadden een safaritent echt helemaal bovenaan de camping en dat is niet echt aan te raden met twee kleine kinderen. De plek zelf was klein en onveilig voor kleine kinderen, zij konden onder het hek door naar beneden vallen en er was weinig speelruimte of mogelijkheden om met andere kinderen te spelen omdat de weg zo steil naar beneden loopt. Safaritent zelf is wel heel luxe en fijn!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Top camping voor gezinnen met jonge kinderen

Gerdie Dunnink,
    11-11-2018

Super leuke kind vriendelijke camping! Voor al het zwembad is ideaal voor kleine kinderen! Alles is netjes en bediening is vriendelijk en snel! Gewoon een top camping! 1 dingetje... het is een terrascamping🙈 goed voor de kuitjes dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Schoon en hele fijne camping

Floor,
    1-10-2018

Hele fijne, schone en gemoedelijke camping. Wij zaten in een tent van touroperator. Heel erg schoon en mooi! Nieuw zwembad, geschikt voor kinderen . Je krijgt niet t idee dat het een grote camping is. Sanitair ook schoon, lekker eten bij het restaurant voor goede prijzen. Cappuccino voor 1.20

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Camping is absoluut aan te bevelen

Fam. Meijer,
    28-8-2018

Zeer mooie camping en rustig gelegen tegen een berg. Wij zaten in een tent van een touroperator en zijn zeer tevreden. Met 2 kleine kinderen (4 en 6) een heerlijke tijd gehad. Zwembad was super voor de kinderen en ook het speeltuintje en animatie, heerlijke pizza's af te halen, heerlijke cappucino en supermarkten dichtbij. Camping is stijl, maar dit hoort ook bij het Italiaanse landschap (daarvoor gaan wij op vakantie). Al met al een geslaagde vakantie !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig!

Ivonvdv,
    23-8-2018

Geweldige leuke en relaxte camping. Wij zaten met drie oudere kinderen in een stacaravan,met twee badkamers en drie slaapkamers, op een ruime plek en een paar minuten afstand van het strand. Strand was relatief rustig en we konden elke dag bij de waterlijn liggen. Van het zwembad hebben we geen gebruikt gemaakt. De caravan was schoon, bedden waren opgemaakt en we kregen na een week schoon beddengoed. De bedden waren ook opmerkelijk goed. Schoonmaken toen we weggingen was niet nodig en dat was ook weer fijn. De cocktailbar was een prima plek om s' avonds te vertoeven, met erg aardig personeel! Ook het restaurant/ bar, direct aan het strand was erg goed, net als het eten daar. Als je reserveert kun je ook boven eten en heb je zeezicht met de prachtig ondergaande zon. Pizza's zijn prima om op te halen in het andere restaurant van de camping. De camping heeft een ligging dat je meerdere plaatsten kunt bezoeken, Lucca is een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
Castagneto Carducci scoort een 8,8 uit 10, op basis van 110 reviews