Casale Marittimo

Reviews over Casale Marittimo

Prachtig

Jean,
    17-10-2017

Een prachtig dorpje om door heen te wandelen. Nauwe straatjes, prachtige oude huizen. Gewoon geweldig om elk jaar weer door heen te wandelen. We doen dit inmiddels al 7 jaar tijdens onze vakantie en verveelt nog steeds niet.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk

Kim S.,
    20-2-2017

Door de prachtige ligging, de vriendelijke ontvangst en de zeer goede prijs-kwaliteitverhouding komen wij hier zeker nog eens terug. We hebben hier romantisch met tweeën ons vijf-jarig huwelijk gevierd.

Gereisd met partner in februari 2017

Typisch Toscaans dorp

akilsdonk,
    5-7-2015

Casale Marittimo is zo'n typisch Italiaans dorp, boven op een berg gelegen. Leuk om er eens even doorheen te wandelen, maar veel te beleven is er niet. Al doet een capuccino natuurlijk altijd goed op het terras bij het kerkje. Dat doet het trouwens in al dat soort dorpen.

Gereisd met partner in mei 2015

Heel Toscane binnen handbereik

jankoarts,
    1-9-2013

Het dorp Cecina stelt niet zo veel voor, Casale zijn we niet geweest. Maar wat maakt dat uit als Florence, Siena, Pisa, Lucca, Elba, enz. enz. allemaal binnen 1,5 uur rijden ligt!

Het landschap aan de kust rondom Livorno is tamelijk bedroevend (industrie) maar de binnendoor-routes naar bovengenoemde plaatsen voeren door prachtige landschappen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prachtige dorp!

pvanburen,
    18-8-2013

Het is een oud stadje, we waren er toen ze het jaarlijks feest hadden, overal kraampjes met locale specialiteiten, erg gezellig en lekker!

Het is alleen al mooi om er doorheen te lopen(wel klimmen, niet rolstoel vriendelijk).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
Casale Marittimo scoort een 7,5 uit 10, op basis van 56 reviews