Reviews over Casale Marittimo

Mooi oud dorpje.

Fam lugtenberg
    20-1-2018
    Dit is een mooie plek om een keertje te bezoeken, maar verder ook niks spannends te beleven. Het oude Toscane ademt hier nog!

Prachtig karakteristiek stadje

Geert
    3-1-2018

Heerlijk stadje, alsof je een Italiaanse filmset binnen wandelt (geen maffia film ;) ).

Meerdere avonden hier geweest, diverse goeie restaurants bezocht.

Prachtig

Jean
    17-10-2017
    Een prachtig dorpje om door heen te wandelen. Nauwe straatjes, prachtige oude huizen. Gewoon geweldig om elk jaar weer door heen te wandelen. We doen dit inmiddels al 7 jaar tijdens onze vakantie en verveelt nog steeds niet.

Heerlijk

Kim S.
    20-2-2017
    Door de prachtige ligging, de vriendelijke ontvangst en de zeer goede prijs-kwaliteitverhouding komen wij hier zeker nog eens terug. We hebben hier romantisch met tweeën ons vijf-jarig huwelijk gevierd.

Mooi en centraal belegen

Sandra