Camping Ville degli Ulivi

Camping Ville degli Ulivi
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Ville degli Ulivi voor je op een rij gezet:

60 reviews over Camping Ville degli Ulivi in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuk om Elba een keer gezien te hebben.

Henk Hollemans
18-9-2018

Reistijd oversteek naar Elba kan flink oplopen.

De camping is mooi, grote plaatsen en sanitair super schoon.

Savonds van 21.00 -23.00 uur zaten wij in de caravan vanwege t lawaai. Kei harde muziek camping en kei harde muziek dichtbij sportveld. Wij stonden daar precies tussen in. 2 verschillende kei harde muziekstijlen tegelijkertijd. Wat n ellende. T is zomer en wij zitten savonds binnen.

Dit terwijl in recensie stond dat deze camping zo rustig was.

Maar eerlijk is eerlijk voor gezin met kinderen is dit werkelijk n top camping. Wij zochten rust en dat is niet gelukt.

Overigens om 23.00 uur is t muisstil! Dat dan weer wel.

Eén keer Elba, altijd Elba

Carolien
30-8-2018

Een top camping, voor kleine kinderen.

Het eiland is het mooiste eiland dat ik ken

Eurocamp

Prima camping met forse rekening

Goos
2-8-2018

Gezellig camping met prachtig zwembad, goede service en goed restaurant. Loopafstand van het strand. Gratis gebruik van een fiets. Onze kinderen van 8 en 10 vonden de animatie leuk. Sanitair is waarschijnlijk verbouwd vorig jaar, want zag er prima uit. Het is wel van belang om te kijken waar je staat. Zoals op de meeste Italiaanse campings kleine plekken met weinig privacy. Achterop de camping grotere plaatsen maar ook weinig privacy. Minpunten vormt het geluidsoverlast van een naburig hotel/camping met elke avond muziek tot 23:30. En de prijs is toch echt te fors. Omdat er voor veel 'normale zaken' zoals zwembad en internet bijbetaald wordt, kom je bij normaal gebruik al snel op EUR80-EUR85 per dag (met vouwwagen en 4 personen).

Mooie camping waar alles klopt

S.
2-8-2018

Ville degli Ullivi is een mooie autoluwe camping, vlak aan zee. De camping is geschikt voor tieners en kleine kinderen. Leuk animatieteam. Een gemixte samenstelling van nationaliteiten. Ook veel Italianen, maar ook genoeg Nederlanders voor de kinderen om vrienden te maken. Wij zaten met kleine kinderen op een plek naast het centrale plein. Overdag is dit super handig, 's avonds konden de kinderen niet voor 23.00 uur slapen. Volgende keer zouden we een plek verder naar achteren vragen.

Je moet betalen voor het zwembad. 8dgn = €25,00. Er zijn zelfs in de drukke periode bedjes genoeg.

Fijne camping op een prachtig eiland!

Marieke
12-5-2018

Wij zijn in de meivakantie 2 weken op dit prachtige eiland geweest. Wij zaten in een mobil home van touroperator. Prima geregeld.

De camping heeft alle faciliteiten die wij nodig hadden: een campingwinkel, restaurant, speeltuin, zwembad en aan zee. Het strand is prachtig! Ook de vele andere stranden zijn de moeite van het bezoeken waard. Wij hadden een beetje pech met het weer, maar ondanks dat hebben we ons prima vermaakt.

Het voordeel van het voorseizoen is dat het nergens druk is, je makkelijk kan parkeren en het nog niet snikheet is. Ook is het dan makkelijker je kinderen in de gaten te houden, ipv op een overvol strand of in een overvol zwembad.

Toen wij er waren, werd het achterste sanitairgedeelte vernieuwd.

Prachtige camping aan de zee en op loopafstand van het plaatsje. Prachtig zwembad, waar wel apart betaald voor moet worden 😳! Daar zit ook de welness bij.

Erg vriendelijk personeel!!

Mooie staanplaatsen!

Wij komen hier al jaren en genieten enorm.

Er is echter ook een minpunt!

Er zijn 2 sanitair gebouwen, waarvan er één echt hard aan vervanging toe is!!

Voor 1x keer

Gerwin Pelle
8-8-2017

Camping op mooie lokatie. Staat sanitair gebouw ronduit slecht. Kapotte toiletten en stank. Vieze stinkende putten. Animatie amateuristisch en vooral gericht op jonge kinderen. Geen water aansluiting op de plaats. Voor het zwembad moet extra betaald worden. Prijs kwaliteit/verhouding niet in verhouding. Zwembad gesloten tussen 14:00 en 16:00. Omgeving en het eiland zijn absoluut de moeite waard.

Gezellige camping

Anoniem
6-8-2017

Gezellige camping, centrale ligging, gemoedelijke sfeer en heel vriendelijk personeel. Helaas is het sanitairgebouw behoorlijk verouderd en een ellende om naar toevte moeten met name voor wat betreft de toiletten. Ze stinken, oude stukke wc-brillen en stinkende putten. Ook is het belachelijk dat je voor het zwembad €15 per persoon per week extra moet betalen, zeker omdat dit geen goedkope camping is

Zeer gastvrij en gemoedelijke sfeer

Henk
5-8-2017

Dicht bij het strand, niet ver van het dorp, zeer gastvrije eigenaar en vriendelijk personeel.

Veel voorzieningen op de camping en super schoon sanitair.

Eurocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ville degli Ulivi in Campo nell'Elba (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ville degli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.