Camping Ville degli Ulivi

Camping Ville degli Ulivi
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ville degli Ulivi voor je op een rij gezet:

55 reviews over Camping Ville degli Ulivi in het Nederlands

Fijne camping op een prachtig eiland!

Marieke
12-5-2018

Wij zijn in de meivakantie 2 weken op dit prachtige eiland geweest. Wij zaten in een mobil home van touroperator. Prima geregeld.

De camping heeft alle faciliteiten die wij nodig hadden: een campingwinkel, restaurant, speeltuin, zwembad en aan zee. Het strand is prachtig! Ook de vele andere stranden zijn de moeite van het bezoeken waard. Wij hadden een beetje pech met het weer, maar ondanks dat hebben we ons prima vermaakt.

Het voordeel van het voorseizoen is dat het nergens druk is, je makkelijk kan parkeren en het nog niet snikheet is. Ook is het dan makkelijker je kinderen in de gaten te houden, ipv op een overvol strand of in een overvol zwembad.

Toen wij er waren, werd het achterste sanitairgedeelte vernieuwd.

Prachtige camping aan de zee en op loopafstand van het plaatsje. Prachtig zwembad, waar wel apart betaald voor moet worden 😳! Daar zit ook de welness bij.

Erg vriendelijk personeel!!

Mooie staanplaatsen!

Wij komen hier al jaren en genieten enorm.

Er is echter ook een minpunt!

Er zijn 2 sanitair gebouwen, waarvan er één echt hard aan vervanging toe is!!

Voor 1x keer

Gerwin Pelle
8-8-2017

Camping op mooie lokatie. Staat sanitair gebouw ronduit slecht. Kapotte toiletten en stank. Vieze stinkende putten. Animatie amateuristisch en vooral gericht op jonge kinderen. Geen water aansluiting op de plaats. Voor het zwembad moet extra betaald worden. Prijs kwaliteit/verhouding niet in verhouding. Zwembad gesloten tussen 14:00 en 16:00. Omgeving en het eiland zijn absoluut de moeite waard.

Gezellige camping

Anoniem
6-8-2017

Gezellige camping, centrale ligging, gemoedelijke sfeer en heel vriendelijk personeel. Helaas is het sanitairgebouw behoorlijk verouderd en een ellende om naar toevte moeten met name voor wat betreft de toiletten. Ze stinken, oude stukke wc-brillen en stinkende putten. Ook is het belachelijk dat je voor het zwembad €15 per persoon per week extra moet betalen, zeker omdat dit geen goedkope camping is

Zeer gastvrij en gemoedelijke sfeer

Henk
5-8-2017

Dicht bij het strand, niet ver van het dorp, zeer gastvrije eigenaar en vriendelijk personeel.

Veel voorzieningen op de camping en super schoon sanitair.

Mooie camping op toplocatie!

Anoniem
2-8-2017

De camping is prachtig. Mooi gelegen ah strand. Staat van sanitair moet echt wat aan gedaan worden. Er zijn 2 toilet en douche gebouwen op de camping. Het gebouw dichtbij de zee is goed. Het andere gebouw is gedateerd.Het stinkt ook naar urine ondanks dat er schoongemaakt wordt. Niet fijn als je snachts naar vies toilet moet😣. Wij komen hier al 10 jaar omdat de camping sfeer heeft en gezellig is. En Elba is zo'n mooi eiland!!

Super camping

Eva
5-6-2017

Superfijne camping! Nog nooit ergens gezeten waar het sanitair zo goed wordt schoongehouden. Fijne warme douches met een goede straal, zonder muntjes oid. Ook een kinderbadkamer in elk sanitairgebouw. Overzichtelijke camping met voldoende schaduw bij de plaatsen. In het voorseizoen nu is het nog niet overvol en mag je ook de auto in de buurt van de tent houden, dat vinden wij wel fijn. Zwembad is top, zowel voor jonge als oudere kinderen, wel vanaf juni 4 euro p/d betalen (kinderen -3 jaar gratis), maar vermoedelijk zit het anders in de prijs. Ik had het idee dat ook mensen van de naastgelegen camping op deze manier van het zwembad gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker. Leuke speeltuin, verder tennisbaan en volleybalveld etc ook erbij. Er is een bar met terras en een fijn en lekker restaurant (alleen binnen), waar ook alles af te halen is. Animatie doet het leuk, op fijne manier (niet voortdurend in your face/op de voorgrond). Muziek mag misschien 's avonds iets minder hard, maar het stopt op tijd. Campingwinkel heeft alles wat nodig is, in Marino di Campo is verder alles te krijgen en dat is op rij-/fiets-/langere loopafstand. Strand is 3 min lopen. Zandstrand, geen kiezels, voor jonge kinderen fijn, echter niet zulke mooie baaitjes als in het noorden. Elba is een relaxed vakantie eiland, vnl Italianen en Duitsers. Niet zo spectaculair als bijv Corsica waar wij het mee vergeleken, maar wel mooie uitzichten met helderblauw water en schattige kleine mooie dorpjes (Porto Azzurro is mooi). Ga ijs eten bij een zaakje in Procchio (dichtbij), is een topper.

Het mooiste eiland in de middelands zee.

Carolien de Ruiter
9-5-2017

Hier vind je alles voor een perfekte vakantie. Een super mooie Camping, de mooiste stranden, Zand, kiesel en rots stranden, binnen 10 Minuten ben je op een ander strand. Gezellige dorpjes, heerlijk eten, prachtige natuur. Je kan er fietsen, wandelen, surfen Enz.

We gaan er al 10 jaar naar toe.

Oude reviews (archief)

Heerlijk

Mascha
7-9-2015

Gezellige drukke camping in augustus, veel italianen. Wij zaten in een bungalowtent van een touroperator,die lag aan de buitenrand van de camping, heerlijk in de schaduw met veel privacy.

Je loopt vanaf de camping naar het zandstrand, waar het aan het begin wel druk was. Je kunt ook ligbedjes huren, dan heb je meer ruimte. Of je loopt iets verder door waar het rustiger is. Sanitair is prima, winkeltje klein, maar eerste levensbehoeften hebben ze(heerlijke koffie!). ´s-Avonds veel animatie, maar op onze plek hoor je er niets van. Het is een kwartier lopen naar het stadje, langs boulevard, of over het strand. Je kunt ook een bootje huren om een dagje naar andere strandjes te varen, 90 euro per dag. Het zwembad hebben wij niet gedaan, het kost 3,50 per dag, met badmuts. Wifi kost 15 euro per week, per persoon. Bijons vertrek hoefden we de tent niet schoon te maken,of de inboedel te tellen! Wij vonden het een heerlijk relaxed verblijf,en genoten van de italiaanse sfeer!

Een droom camping!

kaatjeblom
22-8-2015

We zijn net terug van deze camping en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

+ schone toiletten en andere gebouwen

+ douche met goede harde straal en onbeperkt warm water (zonder drukknop)

+ bijna alle plaatsen in de schaduw

+ ruime plekken

+ auto vrije camping (auto parkeren op parkeerplaats naast de camping)

+ camping ligt op 2 minuten van het strand

+ camping ligt op 20 lopen van het plaatsje Marina di Campo

+ Super enthousiaste animatie

+ bijna altijd mooi weer!!!

+ Alle personeel is erg vriendelijk en helpt graag als het nodig is

+ Je kunt prachtig snorkelen bij het strand

+ Je kunt een bootje huren bij het strand

- veel last van mieren gehad

- animatie is italiaans

- dure camping

- dicht bij een vliegveld waar je wat geluidsoverlast van kan hebben

- Discotheek achter de camping (geluidsoverlast)

- betalen voor het zwembad voor kinderen tot 10 jaar gratis

- campingwinkel erg duur

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ville degli Ulivi in Campo nell'Elba (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ville degli Ulivi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ville degli Ulivi scoort een 8.32 uit 10 op basis van 60 reviews.