Camping Ville degli Ulivi

Camping Ville degli Ulivi
8,3

62 reviews over Camping Ville degli Ulivi in het Nederlands

Prima camping met forse rekening

Goos
2-8-2018

Gezellig camping met prachtig zwembad, goede service en goed restaurant. Loopafstand van het strand. Gratis gebruik van een fiets. Onze kinderen van 8 en 10 vonden de animatie leuk. Sanitair is waarschijnlijk verbouwd vorig jaar, want zag er prima uit. Het is wel van belang om te kijken waar je staat. Zoals op de meeste Italiaanse campings kleine plekken met weinig privacy. Achterop de camping grotere plaatsen maar ook weinig privacy. Minpunten vormt het geluidsoverlast van een naburig hotel/camping met elke avond muziek tot 23:30. En de prijs is toch echt te fors. Omdat er voor veel 'normale zaken' zoals zwembad en internet bijbetaald wordt, kom je bij normaal gebruik al snel op EUR80-EUR85 per dag (met vouwwagen en 4 personen).

Mooie camping waar alles klopt

S.
2-8-2018

Ville degli Ullivi is een mooie autoluwe camping, vlak aan zee. De camping is geschikt voor tieners en kleine kinderen. Leuk animatieteam. Een gemixte samenstelling van nationaliteiten. Ook veel Italianen, maar ook genoeg Nederlanders voor de kinderen om vrienden te maken. Wij zaten met kleine kinderen op een plek naast het centrale plein. Overdag is dit super handig, 's avonds konden de kinderen niet voor 23.00 uur slapen. Volgende keer zouden we een plek verder naar achteren vragen.

Je moet betalen voor het zwembad. 8dgn = €25,00. Er zijn zelfs in de drukke periode bedjes genoeg.

Fijne camping op een prachtig eiland!

Marieke
12-5-2018

Wij zijn in de meivakantie 2 weken op dit prachtige eiland geweest. Wij zaten in een mobil home van touroperator. Prima geregeld.

De camping heeft alle faciliteiten die wij nodig hadden: een campingwinkel, restaurant, speeltuin, zwembad en aan zee. Het strand is prachtig! Ook de vele andere stranden zijn de moeite van het bezoeken waard. Wij hadden een beetje pech met het weer, maar ondanks dat hebben we ons prima vermaakt.

Het voordeel van het voorseizoen is dat het nergens druk is, je makkelijk kan parkeren en het nog niet snikheet is. Ook is het dan makkelijker je kinderen in de gaten te houden, ipv op een overvol strand of in een overvol zwembad.

Toen wij er waren, werd het achterste sanitairgedeelte vernieuwd.

Tolle Anlage, schöne funktionelle Mobilhomes,

Hoffmann
23-9-2017

Wieder zu Hause angekommen,könnte man sofort wieder kehrt machen und noch einige Wochen dort verbringen. Es hat uns sehr gut gefallen. Der Strand war sauber und sehr schnell zu erreichen.Im Campingplatz-Restaurant gab es immer sehr leckere Gerichte, man wurde zuvorkommend und gut bedient.

Wir würden sofort wieder dort Urlaub machen.

Prachtige camping aan de zee en op loopafstand van het plaatsje. Prachtig zwembad, waar wel apart betaald voor moet worden 😳! Daar zit ook de welness bij.

Erg vriendelijk personeel!!

Mooie staanplaatsen!

Wij komen hier al jaren en genieten enorm.

Er is echter ook een minpunt!

Er zijn 2 sanitair gebouwen, waarvan er één echt hard aan vervanging toe is!!

Voor 1x keer

Gerwin Pelle
8-8-2017

Camping op mooie lokatie. Staat sanitair gebouw ronduit slecht. Kapotte toiletten en stank. Vieze stinkende putten. Animatie amateuristisch en vooral gericht op jonge kinderen. Geen water aansluiting op de plaats. Voor het zwembad moet extra betaald worden. Prijs kwaliteit/verhouding niet in verhouding. Zwembad gesloten tussen 14:00 en 16:00. Omgeving en het eiland zijn absoluut de moeite waard.

Gezellige camping

Anoniem
6-8-2017

Gezellige camping, centrale ligging, gemoedelijke sfeer en heel vriendelijk personeel. Helaas is het sanitairgebouw behoorlijk verouderd en een ellende om naar toevte moeten met name voor wat betreft de toiletten. Ze stinken, oude stukke wc-brillen en stinkende putten. Ook is het belachelijk dat je voor het zwembad €15 per persoon per week extra moet betalen, zeker omdat dit geen goedkope camping is

Zeer gastvrij en gemoedelijke sfeer

Henk
5-8-2017

Dicht bij het strand, niet ver van het dorp, zeer gastvrije eigenaar en vriendelijk personeel.

Veel voorzieningen op de camping en super schoon sanitair.

Mooie camping op toplocatie!

Anoniem
2-8-2017

De camping is prachtig. Mooi gelegen ah strand. Staat van sanitair moet echt wat aan gedaan worden. Er zijn 2 toilet en douche gebouwen op de camping. Het gebouw dichtbij de zee is goed. Het andere gebouw is gedateerd.Het stinkt ook naar urine ondanks dat er schoongemaakt wordt. Niet fijn als je snachts naar vies toilet moet😣. Wij komen hier al 10 jaar omdat de camping sfeer heeft en gezellig is. En Elba is zo'n mooi eiland!!

Super camping

Eva
5-6-2017

Superfijne camping! Nog nooit ergens gezeten waar het sanitair zo goed wordt schoongehouden. Fijne warme douches met een goede straal, zonder muntjes oid. Ook een kinderbadkamer in elk sanitairgebouw. Overzichtelijke camping met voldoende schaduw bij de plaatsen. In het voorseizoen nu is het nog niet overvol en mag je ook de auto in de buurt van de tent houden, dat vinden wij wel fijn. Zwembad is top, zowel voor jonge als oudere kinderen, wel vanaf juni 4 euro p/d betalen (kinderen -3 jaar gratis), maar vermoedelijk zit het anders in de prijs. Ik had het idee dat ook mensen van de naastgelegen camping op deze manier van het zwembad gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker. Leuke speeltuin, verder tennisbaan en volleybalveld etc ook erbij. Er is een bar met terras en een fijn en lekker restaurant (alleen binnen), waar ook alles af te halen is. Animatie doet het leuk, op fijne manier (niet voortdurend in your face/op de voorgrond). Muziek mag misschien 's avonds iets minder hard, maar het stopt op tijd. Campingwinkel heeft alles wat nodig is, in Marino di Campo is verder alles te krijgen en dat is op rij-/fiets-/langere loopafstand. Strand is 3 min lopen. Zandstrand, geen kiezels, voor jonge kinderen fijn, echter niet zulke mooie baaitjes als in het noorden. Elba is een relaxed vakantie eiland, vnl Italianen en Duitsers. Niet zo spectaculair als bijv Corsica waar wij het mee vergeleken, maar wel mooie uitzichten met helderblauw water en schattige kleine mooie dorpjes (Porto Azzurro is mooi). Ga ijs eten bij een zaakje in Procchio (dichtbij), is een topper.

Camping Ville degli Ulivi 8.34 10 62 .