Camaiore

Reviews over Camaiore

Leuke omgeving

Tony
    12-7-2017

Vanuit Lido di Camaiore kun je diverse uitstapjes maken. Wij houden van wandelen en hebben dat in de omgeving kunnen doen. Cinque Terre en Carrara zijn dan aan te bevelen. Voor de zonaanbidders is er een mooi breed zandstrand. De boulevard is lang en levendig.

Gereisd Met partner in Mon May 15 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi weer, goed hotel , strand

Astrid
    26-6-2016

Wij hebben in juni bijna altijd goed strandweer in Lido di C. Wij starten onze vakantie altijd met een paar dagen hier aan zee. Even bijkomen, niets doen, lekker eten, drankje op de boulevard. Let op: elke meter strand is hier gepacht, dus overal moet je betalen om op t strand te kunnen liggen/ zitten. Maar dan heb je ook een eigen plekje met ligbedden, parasol etc.

Gereisd Met partner in juni 2016

Veel te commercieel, geen sfeer.

RoMe
    22-6-2014

Lido di Camaiore heeft geen hart en geen sfeer. De boulevard is één lange aaneenschakeling van strandpaviljoens en restaurantjes, zodat je het strand niet eens kunt zien, tenzij je voor de hele dag bedjes en parasols huurt. Een romantische strandwandeling bij zonsondergang kun je wel vergeten, want een bewaker stuurt je gewoon weg omdat "the beach is closed after 21.00 !!". Hetzelfde geldt ook voor Forte dei Marmi en Viareggio, geen echt centrum en de kust wordt veel te veel commercieel uitgebuit. Dit stuk kust is alleen geschikt voor mensen die hele dagen op een strandbedje willen liggen met de zweettenen van de bovenbuurman bijna in de nek. Erg jammer.

Gereisd Met partner in juni 2014

Een hele goede locatie

j_c_molenaars
    28-6-2013

Ons is deze locatie met mogelijkheden voor bezoek Lucca en Pisa alsmede Viareggio een fijne periode geweest. Goede strandlocatie met bedden, parasols etc. Hotel heeft fietsen te huur waarmee leuke uitstapjes naar Viareggio, Pietrisante, Forte di Marmi gemaakt kunnen worden

Gereisd Met partner in juni 2013

Typisch toscaanse mooie badplaats

H.Brinkman
    13-9-2012

Uitstekende bestemming voor oudere echtparen met of zonder oudere kinderen. Weinig uitgaansleven, een prachtige boulevard met veel betaalbare restaurant.Grote pier met prachtig uitzicht. Een keer in de week een grote markt. Goede ligging voor allerlei excursies naar Lucca, Pisa, Sienna. Vind Lido di Cammaiore een heerlijke badplaats !

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2012
Camaiore scoort een 7,9 uit 10, op basis van 41 reviews