Camping Le Capanne (Glamping) ***

Camping Le Capanne (Glamping) ***

Camping Le Capanne (Glamping)
Camping Le Capanne (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Le Capanne (Glamping) voor je op een rij gezet:

814 reviews over Camping Le Capanne (Glamping) in het Nederlands

Heerlijke camping!

Marieke, 12-2-2018

We hebben een heerlijke tijd gehad op de camping! We zaten in een stacaravan van de camping. De caravan was wel wat verouderd maar het was wel allemaal schoon.

De camping is heel fijn. Onze kinderen van 6 jaar konden hun eigen weg gaan op de camping, omdat het niet geel groot is. Er waren heel veel kinderen van hun leeftijd. Er is veel animatie en het zwembad is groot. Het enige kleine minpuntje was dat het water niet heel diep is. Volwassenen kunnen overal staan. De kinderen konden niet overal duiken. De grote grasweide is fijn. Als je een bedje wilde moesten we wel altijd om 10.00 bij het zwembad zijn. Dat was voor ons geen probleem.

Als je als ouders zelf ook een relaxte vakantie wil moet je zeker naar deze camping gaan!

We gaan eigenlijk nooit terug naar dezelfde camping maar dit jaar gaan we weer terug naar Le capanne. We hebben nu een grote tent geboekt. Die zagen er erg mooi uit.

Mooie camping

Linda, 27-12-2017

Hele leuke camping! Animatieteam was erg leuk met de kinderen, heel divers en voor ieder wat wils. Iedere week een leuke markt op het plein van de camping. Mooi zwembad en heerlijke ligweide. Eerste deel van de week was het behoorlijk druk, laatste week was er volop plek rond het zwembad.

Winkeltje prima, met iedere dag lekkere broodjes. Restaurant perfect gegeten en goede wijn (niet onbelangrijk :-) )

Prachtige omgeving en genoeg te doen.

Al met al een heerlijke vakantie gehad!

Verzorgd, sfeervol park

Patricia, 25-11-2017

Mooi verzorgde camping, nette stacaravans (als je ze via de camping zelf huurt zit er beddengoed bij!), prettige sfeer op de camping. Enige nadelen: in het hoogseizoen een flinke mierenhoop in het zwembad, vaak geen bedje meer te krijgen rondom het zwembad (maar je kan natuurlijk ook gewoon op het gras gaan liggen) en weinig in de directe omgeving, ook niet te doen om op de fiets naar het plaatsje of het strand te gaan (drukke, doorgaande weg zonder fietspad).

Geweldig, van alle gemakken voorzien

Cindy, 24-11-2017

Heerlijke camping, fijn zwembad, lekker eten in het restaurant en bij de afhaal.

Alleen maar Nederlanders. Dichtbij het strand, supermarkt en prima uitvalbasis voor mooie trips naar Volterra, Pisa, Luca etc.

Topcamping waar alles klopt!

Paul Raaijmakers, 7-10-2017

We hebben afgelopen zomer in het hoogseizoen met onze tent 3 weken op deze zeer geslaagde camping gestaan. Alles lijkt er te kloppen. Leuk en veilig zwembad met glijbaan. Gezellig, lekker en zeer betaalbaar restaurant. Heel gezellig pleintje met minidisco en andere activiteiten voor kids. Veel Nederlandse kinderen. Daarnaast is de zee vlakbij met een prima strand. Je moet echter niet naar deze camping gaan als je oudere kinderen (vanaf 12 jaar) hebt. Alle activiteiten zijn gericht op jonge kids en het zwembad is op het meest diepe gedeelte slechts 1,30 meter diep. Dat is echter weer net te diep om kinderen zonder veel zwemervaring alleen te laten zwemmen. Aangezien er geen bedjes aan het zwembad zelf zijn, betekent dit dat je dan zelf mee het zwembad in moet. Maar op de camping kun je de kids rustig alleen de camping over laten lopen of steppen, want het is een overzichtelijke en redelijk kleine camping. De Toscaanse omgeving is verder uiteraard prachtig qua natuur en cultuur!

voor gezinnen met kleine kinderen

H.v.d V., 13-9-2017

mooi en nette camping voor gezinnen met kleine kinderen tot 12 jaar.

Jammer dat er maar 1 keer in de week s'avonds wat te doen was. Daardoor een aanrader voor mensen met kleine kinderen maar voor ons saai .

Fijne camping voor gezinnen met jonge kinderen

Hofmann, 2-9-2017

Le Capanne is een middelgrote camping die op een paar kilometer van de zee ligt. Enkele keren per dag rijdt er een gratis mini-busje op en neer naar het strand. De camping richt zich vooral op gezinnen met jonge kinderen (ik zou zeggen tot ongeveer 12 jaar). Voor deze leeftijdsgroep is er een actief animatie-team, voor de oudere is er eigenlijk niets. Het zwembad is onverwarmd (geen probleem) en max 1.40 meter diep. Zelf verbleven in een stacaravan. Was allemaal prima voor elkaar. Opvallend wat mij betreft een (overwegend nederlands) laantje met huurtenten vlakbij het zwembad. Deze tenten stonden wel heel erg dicht op elkaar aan een kind-onvriendelijk kiezelweggetje. Als u overweegt een tent te gaan huren is het raadzaam te informeren waar deze staan. Dat voorkomt wellicht een latere teleurstelling. Voor ons was het een prima vakantie op een camping met verder een leuk winkeltje en een prima restaurant.

super genoten

Tilburg, 31-8-2017

weer genoten van het mooie Toscane met 2 kids van 5 en 8 jaar

Middelgrote camping met alle faciliteiten die genieten nodig heeft. wel veel Nederlanders maar waar niet tegenwoordig

verder grote plekken voor de tenten en caravans en is het nieuwe gedeelte met de tenten en stacaravans super .

zwembad mooi en zeer netjes en zeker voor kinderen tot jaartje of 12 meer dan goed.

rondom zwembad grasvelden waar je goed kunt liggen en een bedje geen must is.

bedjes niet in overvloed en de schaduwplekken niet zeer talrijk.

stranden genoeg in de buut en op 15 min rijden de mooie stranden van Cecina.

Animatie leuk en voldoende voor de kleinere kinderen van 20.30 tot 21.30 uur

schitterend minigolfterrein ( helaas wel kosten aan verbonden)

personeel meer dan vriendelijk en overal een rustige camping.

al met al zeker de moeite waard nog eens terug te gaan.

tip probeer te boeken bij de camping zelf, dan kun je kiezen waar je wilt zitten en zijn de plekken net wat beter vaak

veel lawaai en duur

JV, 29-8-2017

Grote camping op 2 km van de zee. Shutlebusje ok, zelfs 2 x per dag naar dogbeach. Enorm hondvriendelijk (oa speelweide, hondedouche en zelfs aparte ligweide aan het zwembad met de hond) Zeer ruime plekken en proper sanitair.

Minpunten zijn echter dat de ligweide van het zwembad naast een drukke weg ligt, met 50 meter verder de autostrade en daarnaast de spoorweg.Om het halfuur een ziekenwagen met loeiende sirene voor het nabijgelegen ziekenhuis. Van rust aan het zwembad kan je dus amper spreken. Bovendien op de camping voortdurend gekrijs en gejoel van (kleine) spelende kinderen Op zich niets mis mee, maar als je zelf geen kleine kinderen meer hebt best enerverend. Camping spitst zich dan ook voornamelijk toe op kleine kinderen.Bovendien is de prijs van die aard om er niet meer terug te komen : 125 euro per nacht voor een camper is veeeeeeel te veel.

Heerlijk voor kleine kinderen

Maaike, 26-8-2017

We hebben een heel ontspannen vakantie gehad in de prachtige Giglio Paradise.Wat een mooie ligging heeft deze caravan.Prachtig groot veldje, mooi terras.

airco was stuk,werd gelijk gemaakt.Voor onze kinderen 2 en 4 jaar was de camping echt geweldig.Super zwembad met lekkere zachte ondergrond en,in juni, helemaal niet druk.Miste wel een toilet,maar het toiletgebouw dichtbij.Leuke animatie voor de kinderen.Papa en mama een drankje op terras.Kinderen lekker bij kidsclub en s'avonds de fantastische mini disco. Ze hebben genoten.Om verder dingen te zien moet je wel echt de stukje met de auto,vonden we jammer. Geen dorpje op loopafstand, je gaat echt voor de camping.voor ons wel een reden om volgend jaar ergens anders heen te gaan. Restaurant vonden wij top en niet duur.denk in hoogseizoen stuk drukker.Onze zoon was ziek en moest naar dokter,dit werd gelijk geregeld door camping.alleen voor de camping en het voorseizoen een topplek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne (Glamping) in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Capanne (Glamping) scoort een 8.09 uit 10 op basis van 860 reviews.