Camping Le Capanne (Glamping)

Camping Le Capanne (Glamping)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Capanne (Glamping) voor je op een rij gezet:

842 reviews over Camping Le Capanne (Glamping) in het Nederlands

Fijne camping voor basisschoolkinderen

Kippie
3-10-2018

Mooi en goed verzorgde camping. Fijn personeel. Mooi zwembad met goede badmeesters. Streng met een knipoog en grapje. Goed restaurant. Sanitair vinden wij wat tegen vallen. Niet echt schoon in het hoogseizoen. Haren in de hoeken en rioolvliegen gezien. Douchestraal is ook niet echt goed (alleen bij het sanitairgebouw bij het zwembad geweest). Sanitair heeft echt een update nodig. Vieze toiletten niet gezien. Voor de wat oudere basisschool kinderen is er leuke animatie. Voor uitjes is de auto nodig. Goede WiFi. Zelfs Netflixfilms gedownload. Maar wij stonden toevallig naast de WiFi-paal. We hebben andere verhalen over de WiFi gehoord. Camping vonden wij wat aan de prijzige kant met ongeveer €80,- per nacht voor 4 personen.

Topcamping in Toscane

GN
8-9-2018

Geweldige mooie overzichtelijke familiecamping aan de kust in Toscane.

Wij hadden een staanplaats SPL (splended) welke voorzien was van een koelkast, hoe handig is dat! Verder was deze plek nagenoeg volledig in de schaduw en omheint met een haag. Laatste twee punten is soort van standaard op Le Capanne. Het zwembad is ideaal voor jonge kinderen, onze zoon van 7 kon bijna overal staan. Daarnaast hebben ze het zwembad voorzien van een zachte bodem. Sanitair was schoon enigszins aan een opknapbeurt toe. Het restaurant op de camping was meer dan goed.

Leuke camping voor gezinnen met een mooi zwembad. Ook geschikt voor kinderen boven de 12. Zoon van 16 had een hele leuke vriendengroep. Genoeg leuke plaatsen om te bezoeken: Pisa, Florence, Lucca, Siena, Bolgheri etc. En een prachtig strand op 15/20 minuten rijden in Vada.

Sanitairgebouw (zeker vlakbij het zwembad) zou wat vaker schoongemaakt mogen worden.

Boek absoluut geen accomodatie van de touroperator op deze camping. De staat van de tenten is heel slecht, slechte bedden, mini koelkast, roestig rek voor keukenspullen, niet werkend gasfornuisje. De tent was ook niet schoon en stonk. Tenten staan ook op een veldje achteraf zonder WiFi.

Geweldig!

Wendy
29-8-2018

Genoten van een heerlijke camping. We gaan al jaren naar Italië maar er zijn weinig campings die kunnen tippen aan deze. We gaan met eigen caravan en hadden een grote plek. Afgeschermd met bosjes waardoor veel privacy. Veel schaduwrijke plekken. Heerlijk zwembad met grote ligweide waardoor veel ruimte om een plek te zoeken. Sanitair altijd schoon en meer dan voldoende beschikbaarheid. Erg veel Nederlanders (is voor de één een voordeel, voor de ander een nadeel). Met kinderen ouder dan een jaar of 11/12 is de camping wat minder interessant. Voor jongere kinderen is het top. Vriendelijk personeel, goed restaurant, wat wil je nog meer?

Heerlijke ontspannen vakantie gehad op deze mooie, groene, middelgrote camping. Stacaravan Exclusive select via Nederlandse TO was aan krappe kant maar prima. Goede ligging, alles op kleine loopafstand. Zwembad wat aan kleine kant, maar leuk genoeg voor jonge kinderen. Goede faciliteiten (o.a. grote speeltuin, kidsclub, bar, supermarkt en 2 restaurants) lekker eten (wij geen lange wachttijden meegemaakt in hoogseizoen) en met name geschikt voor gezinnen met kinderen tot ongeveer 12 jaar. Veel Nederlandse gezinnen dus snel vriendjes gemaakt. Auto nodig om wat van omgeving te zien, maar vonden wij geen probleem. Kiezelstranden nabij vermeden en lekker naar baai van Baratti op 30 min gegaan. Zand, langzaam aflopend en rustige zee. Volterra, Polpulonia, Bolgheri zijn leuke plaatsjes om even doorheen te lopen en wat te eten. Grote supermarkten in Cecina op 10 min. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met mooi weer in een mooie omgeving.

Fijne vakantie gehad!

S-E
20-8-2018

Dit is een grote camping voornamelijk bevolkt door Nederlanders. Het zwembad is erg fijn. De bodem en randen zijn zacht, dus ideaal voor kinderen. Bovendien is het nergens echt diep. Fijn dat er een pendelbusje naar het strand gaat. Helaas is het strand niet heel bijzonder. Het was er erg druk , rommel op het strand en weinig plek i.v.m. privéstranden rondom. Ook is de zee al snel erg diep dus niet ideaal met kleine kinderen. Voor 1 dagje wel leuk om te doen. Wil je een dagje weg dan zul je wel even de auto in moeten. Op ongeveer een uurtje rijden liggen Volterra en Pisa. Andere bezienswaardigheden liggen verder weg, maar zijn wel de moeite waard. Supermarkten (Lidl, Coop) kun je vinden in het nabij gelegen Cecina. (20 min )

Op de camping is ook een winkeltje maar deze is duur en wij vonden het brood daar niet zo lekker. Verder lekker relaxt en ontspannen, ondanks de drukte daar.

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Goede uitvalsbasis, heerlijk zwembad

Fam. JanSSen
20-8-2018

Mooie, verzorgde camping. Wij hadden een glamptent van een touroperator. Dit is een verbeterde versie van de vertrouwde bungalowtenten maar dan met vlonder en luifel voor de tent. Deze tenten stonden vlakbij het zwembad en voetbalveld. Tenten staan, met enkele uitzonderingen, erg dicht op elkaar. De ligging van de camping is goed, maar je hebt wel overal een auto voor nodig. Wel rijdt er een pendelbusje naar het strand, gratis. Best wel wat snelweg en trein geluid. Excursies gedaan: Pisa, San Gimignano, Volterra en Elba rondvaart. Die laatste niet echt de moeite waard volgens ons (best prijzig en niet zo bijzonder). Prachtig (schoon) zwembad en heerlijke ligweide, vriendelijk personeel en leuke mini disco. Vooral Nederlanders op deze autoluwe camping. Tip: muggenspray meenemen, zaten er veel in deze tijd.

+ : Zwembad, minigolf, animatie, busje naar strand, excursies

- : Weinig te doen in directe omgeving, muggen, snelweg geluid

Geweldig!!

Bouwkje
17-8-2018

Perfecte camping voor gezinnen met kinderen tot en met 11/12 jaar! Mooie stacaravan met veranda, erg schoon toen we aankwamen!

Erg goed gegeten in het restaurant! De afhaalmaaltijden waren soms van wat minder goede kwaliteit.

Het zwembad is erg mooi, vooral voor kinderen. Jammer dat de wc’s wat verder weg staan.

Wij hebben een topvakantie gehad op Le Capanne!!🍦☀️🏊‍♀️

De stacaravan van touroperator zijn goed, wat klein maar vooruit je bent toch bijna niet in je huisje :) Zwembad was goed genoeg voor kleine kinderen, je kon ze heerlijk hun gang laten gaan. Strand van Vada is super! Eten in het restaurant is goed, afhaal oke. Drankje bij de bar, een half uur wachten is niet uitzonderlijk (heeel jammer)! Wij waren op vakantie met 2 jongens en die hadden binnen no time vriendjes, waardoor hun echt de vakantie van hun leven hadden. 95 % van de camping is Nederlands, ideaal voor de kinderen dus. Overal moet je met de auto heen, voor ons was dit geen minpunt.

Glamptent via touroperator, tent helemaal prima in orde. Fijne tenten, ook was er direct iemand bij aankomst (14u) en konden we eerder in de tent, ook kwamen ze vaak even langs of alles goed was.

Mooie camping , leuk zwembad voor kids tot 10 jaar. Animinatie ook goed, Nederlands en Italiaans. Vooral leuk tot 10 jaar. Worden ook wel toernoois om te voetballen georganiseerd en zwembadfeest voor de wat oudere jeugd.

Ligging van de glamptenten zijn niet fijn als je voor je rust komt. Direct aan voetbalveld en hangplek. De Fransen en Italianen maken het snel rumoerig tot 1u snachts, onze kids sliepen maar ik vond het vervelend. Touroperator geeft dit zelf wel aan bij de camping dat ze er op toezien dat om 23u rustig is, ze doen echt hun best voor je.

Alle tenten van alles organisatie staan in dit gebied, stacaravans niet. Campingplaatsen zagen er goed uit en kunnen heel ruim zijn, sanitair prima op orde.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Capanne (Glamping) in Bibbona / Marina di Bibbona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Capanne (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.