Scicli

We hebben een aantal aanbieders voor Scicli voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Scicli voor je op een rij gezet:

Reviews over Scicli

Heerlijk verblijf in een sfeervolle entourage

Peter van der Schouw,
    7-3-2017

Masseria Boscorotondo is eigendom van een Italiaanse familie. Zoon Vincenzo treedt op als gastheer en dat doet hij perfect. De Masseria is een oude, verbouwde hoeve op het Siciliaanse platteland, met een stuk of 10 appartementen die uitzonderlijk smaakvol zijn ingericht. Perfect onderhouden, brandschoon en heerlijk rustig. Onder de oude bomen is een lounge plek ingericht met grote zitkussens waar het heerlijk vertoeven is met een boek en een espresso. Het zwembad is schoon, blauw, en voorzien van fijne ligbedden. De locatie is in the middle of nowhere, op een minuut of 20 rijden van het prachtige oude stadje Scicli. Zandstranden zijn op een half uur rijden, je vindt er voornamelijk Italiaanse families. Sicilie is niet naast de deur, maar er is veel te zien, de stranden zijn mooi, het weer is heerlijk evenals het eten. Zowel Masseria Boscorotondo als Z.O.-Sicilie zijn absolute aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prachtig park

EBerkhout,
    9-8-2016

Goed verzorgd park, mooi zwembad, pendel busje naar strand de gehele dag. Op het strand gratis parasol en bedjes. Leuke strandbar. Activiteiten voor de kinderen. S' avonds muziek bij de bar. Vriendelijk personeel. Pizza in het restaurant heerlijk en niet duur vanaf 5 euro. Voor de omgeving heb je een auto nodig. Leuke stadjes op 15 km. Sicli, Ragusa Modica.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Mooi en rustig, maar afgelegen en veel insecten

Herman van de Brug,
    25-6-2016

Prachtige accommodatie met goede pendel naar strand. Voor mooie plaatsjes of shoppen moet je wel altijd een flink stuk rijden. Veel vliegen, muggen en mieren, dus neem maatregelen anders zit je niet lekker buiten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016
Scicli scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews