Mondello

Reviews over Mondello

Strand vol gebouwd

John Maas
    21-6-2017

Het zou een mooi strand zijn, als de italianen hem niet helemaal vol gebouwd zouden hebben. Het is vol gebouwd met hokjes voor de locals. Er zijn privé plekken waar je uiteraard voor moet betalen. Er blijft een strook over van zo'n 5 meter waar je nog vrij kunt liggen. Maar uiteraard ligt daar iedereen.

Gereisd Met partner in juni 2017

"Prachtig strand, heerlijke locatie"

Dave
    6-11-2013

Oktober 2011 - we zaten in Palermo en onze Italiaanse partners namen ons mee naar Mondello. Niemand kende het, toen we aankwamen was het ronduit prachtig! In oktober kan het daar nog zo'n 23-25graden worden en is het prima strandweer, het strand is schoon, netjes en niet druk! Je kunt heerlijk zonnen, zwemmen en genieten van het uitzicht. We zijn hier nog diverse keren geweest en iedere keer weer heb ik genoten, echt een aanrader als u in de omgeving bent!

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

leuke stranden

jan v
    6-6-2012

voorm twee standstoelen en een parasol betaal je 20 euro voor een dag of 10 euro vanaf 14.00 uur, er zijn dan diverse drankautomaten en diverse douche's en toiletten. het deel is afgezet en de stoelen zijn van prima kwaliteit, alles wordt goed bewaakt en met een pasje kan je in en uit lopen.

Gereisd Met partner in mei 2012

badplaats

Schut
    12-10-2010

vlakbij palermo ligt mondello. hier vindt je het uitgaansleven en de stranden. Ga hier niet naar toe voor de cultuur, maar voor het mondaine en het feesten en strandliggen.

handig zijn de goedkope bussen die 24h naar palermo rijden

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Prachtige uitvalbasis voor Palermo en omgeving

Madeleine
    17-11-2009

Pal naast Palermo ligt de mondaine badplaats Mondello. De stad ligt langs de hele baai met zandstrand. Ik was er in Juni en het strand was vol met strandhuisjes die je kan huren. Ook het zwembad bij de rotsen is enorm druk met mensen vanuit Palermo. Met de bus ben je hier in 15 min vanuit Palermo en deze rijd regelmatig. De baai ligt vol met bootjes en jachten. ’s Avonds kan je heerlijk eten in de vele visrestaurants. Toevallig was ik er hetzelfde jaar ook in Oktober en wat een wereld van verschil. De huisjes waren weg, nu was er echt een zandstrand. Het zwembad leeg en een rust van jewelste. Mondello is een mooie uitvalbasis om Palermo en omgeving te verkennen, ook in het voor en najaar.

Gereisd Met vrienden in juni 2002
Mondello scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews