Hotel Etna

Meer hotelinfo

14 reviews over Hotel Etna

• 2017
    8Lizzy25-09-2017

Mooi hotel ligging valt tegen

Hotel is fijn. Kamer was wat klein. Maar bedden waren goed. Kamer werd iedere dag netjes gepoetst. Badkamer was ook in orde. Personeel sprak goed engels. Ontbijt was ok. Alleende ligging viel erg tegen. Giarre zelf is geen mooi dorpje. En je ligt echt aaneen drukke weg. Al merkte je daar niks van bij het hotel.

• Oude reviews

10Han10-12-2016

Heerlijke en movie en schitterende locatie.

Hele mooie en verzorgde kamers, zorgzaam en vriendelijk personeel. Als je aankomt rijden dan denk je als je voor de ingang van het hotel staat ,de omgeving had ik anders verwacht. Maar zodra je door de poort binnen gaat kom je in een andere wereld. Mooi aangelegde en verzorgde tuin met een mooi zwembad. En niet te vergeten uitzicht op de Etna.

• 9Martin en Gosia20-09-2015

Prima hotel

Het is een prachtig hotel ( voormalige wijnboerderij). We zaten op de begane grond naast de ontbijtruimte. Maar hebben buiten het ontbijt genoten. Het hotel is schoon, de kamer was ruim en goed verzorgd. Het personeel is vriendelijk en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Voor degene die van rust houden een ideaal hotel. Vanaf deze plaats kun je mooi uitstapjes maken naar Taormina, Siricusa, Messina en de Etna. Dineren kun je in het restaurant bij het hotel, maar het restaurant "E Nespuli, Via Giarre-Nunziata 53, Nunziata di Mascali is een betere optie. Dit ligt op ong. 1 km van het hotel en heeft heerlijk eten tegen een goede prijs. Het personeel zorgt dat je niets te kort komt. Dus een echte aanrader. Wij zijn heel tevreden over het verblijf in hotel Etna.

• 8Nel09-07-2012

Goed hotel, maar schrokken van directe omgeving

Sfeervol hotel, met een mooi zwembad. We hadden een ruime kamer, op de eerste verdieping (meer zijn er niet) met een bankje op het terras voor de kamer. Ontbijt was in een gewelfde ruimte, maar je kon ook buiten ontbijten. Wanneer je de poort van het complex uitgaat dan houdt alle sfeer op. Er is bijv. geen leuk haventje in de buurt waar je op een terrasje kunt zitten.

• 6M. Schrier-Muskens07-10-2011

Druk, vochtig en muggen

Hotel Etna is gelegen aan een drukke weg. Er is geen lounge en behalve het personeel van de receptie spreekt iedereen uitsluitend Italiaans. De kamers zijn klein, de douche sober en er zijn veel muggen. Het restaurant heeft weinig keus, het personeel is onvriendelijk en de kwaliteit van het eten is zeer matig. Folders over bezienswaardigheden ontbreken. Het ontbijt was goed. Kortom: geen aanrader

• 9pina07-08-2011

Geweldige vakantie gehad

Hotel Etna is een prima hotel, zeer netjes, heerlijk zwembad en erg vriendelijk personeel. Kortom een prima plek om naar toe te gaan en het is heerlijk rustig.

• 8DH26-06-2011

Goed hotel in verkeerde stad !

Hotel Etna is helemaal niets mis mee, het dorp waar het in ligt des te meer. Geen restaurant of barretje te ontdekken en echt alles moet met de auto. Italianen zijn ware wegpiraten dus je moet geen angst in het verkeer hebben !! Verder zeer relaxte vakantie gehad.

• 8fred_jehee08-05-2011

leuk voor een keer

De kamer was prima en werd goed schoongehouden. Het restaurant had 3 hoofdgerechten op de kaart staan, hiervan was er een keer 1 niet beschikbaar, dan blijft er weinig te kiezen over. Het is moeilijk een goed restaurant te vinden in Giarre, des te meer reden dan in het hotel een uitgebreide menukaart te hebben. Het personeel was zeer vriendelijk. Het hotel ligt aan een zeer drukke verkeersweg, als je de poort uitloopt, loop je het gevaar van de sokken te worden gereden door het zeer drukke verkeer. Van het verkeerslawaai hoor je overigens niets. Giarre zelf is een onaantrekkelijke plaats, achteraf gezien hadden wij liever ergens anders gelogeerd, maar daar kan het hotel niets aan doen.

• 8Fred & Adrie08-05-2011

Leuk voor een keer

De kamer was prima en werd zeer goed schoongehouden. Het restaurant had 3 hoofdgerechten, waarvan op 1 avond er eentje niet verkrijgbaar was, dan blijft er niet veel te kiezen over. Het was moeilijk een goed restaurant te vinden in Giarre, dus reden te meer om in het hotel een uitgebreide menukaart te hebben. Het personeel is wel zeer vriendelijk. Bij het verlaten van de poort van het hotel sta je meteen op een keidrukke verkeersweg zonder stoep, zonder een auto begin je niets. Giarre is een onaantrekkelijke stad, dus achteraf gezien hadden we liever ergens anders gelogeerd, maar daar kan het hotel niets aan doen.

• 8ErikO05-01-2011

Prachtig hotel, met mooie ligging voor uitstapjes.

Prachtig hotel (voorheen oude olijfolieboerderij) met geweldig uitzicht op de rokende Etna. Taormina ligt om de hoek, zo ook Catania/Siracusa en het binnenland voor diverse uitstapjes met de auto (standaard erbij via Elisa Was Here). Voor andere mooie stekjes en bezienswaardigheden is het wel even rijden. Voor kinderen is het niet geschikt omdat er niets extra's voor ze is, hoewel er wel weer stellen waren met babies.

0 tips over Hotel Etna

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken
      • WintersportSkiën