Hotel Costa Verde

62 reviews over Hotel Costa Verde in het Nederlands

Aanrader.

Erwin
12-8-2017

Heerlijk hotel. Mooie kamers (familie kamer bovenste verdieping). Allemaal goed gegeten. Enkel last van de wespen. Mooi plaatsje. Leuk ook om LaRocca te beklimmen.

Prima vakantieadres!

B en K.
28-7-2017

Laat je niet afschrikken door de negatieve recensies. Het is gewoon een prima hotel waar je echt goed wordt verzorgd! Natuurlijk zijn er wat puntjes: het is een wat ouder hotel met een enigszins jaren '70 sfeer, maar wel goed onderhouden en schoon. en tja, wat het eten betreft: er valt altijd wel iets te melden om over te mopperen. Over het algemeen hebben wij erg lekker gegeten, ook onze kieskeurige dochters van 6 en 8. De keus is groot, er zijn genoeg verse producten en er staat altijd een flesje wijn voor je op tafel. Tot slot zijn het zwembad en het nabij liggende aquapark succesfactoren voor een heerlijke vakantie van de kinderen (niet onbelangrijk: als gast van hotel Costa Verde is de eerste toegang gratis en betaal je 5 Euro p.p. bij vervolgbezoeken, in plaats van het normale tarief van 17/18 Euro!)

Nooit meer

Veltkamp
23-8-2016

Costa Verde is een ramp het eten is echt heel vies bij het ontbijt ligt taai brood en koude eieren en oude droge cake en koekjes die zelfs mijn 3 jarige zoete kauw niet moest bij de lunch en bij het avondeten werden we aangevallen door wespen en zonder auto is het helemaal niks en geen entertainment voor de Kids of je Kids moeten Frans of italiaans praten en de stapelbedden voor de Kids hartstikke gevaarlijk vallen ze zo uit en de tweepersoonsbed krijg je zwaar rugpijn van

Super mooie vakantie geweest

Froyen Cindy
26-7-2015

Geweest in september 2014 met partner ... Uitstekend hotel .. Eten was super lekker elke avond ander eten ... Busje naar zee zal ik nooit vergeten de chauffeur super vriendelijk en altijd vrolijk .. Hotel was zeer proper .. Heb geen enkel min puntje over deze vakantie .. Stadje cefalu was bijzonder mooi en je kunt gaan winkelen met de trein naar Palermo .. Unieke ervaring langs de zee met de trein

Degelijk 4* hotel maar perifeer gelegen

Roger Vanderwaeren
27-6-2015

C.V. is een zr groot hotel 4* met tal facilit, incl. een aquapark (HS) (5 € voor de Hkl). Kamers ruim, terras, ijsk, led-tv (gn BVN), rme kasten… Comf. badk echter veredelde keuken- ipv badhandd. Gratis wifi enkel in de omgeving van de receptie maar onst.l.Winter- en zomerrest. (vf 8/06). Maalt. gemiddeld van kwaliteit voor een 4* H.. Bij drukte verloopt het diner chaotisch omw van de opstelling buffet in het zomerrest. Wijn en water (br/pl) op fles gratis bij de maalt. W. wijn van goede -, R. van red. kw. Klanten vnl Ital. en Franst. H. perifeer gelegen. Hbus(gratis) naar 2 km verder gelegen aangelegd zandstr met gratis ligbedden… , om de 30 (LS)/ 15 (HS) min. .1 bus naar Palermo (70 km) en 5 bussen naar Cefalu (7 km) per dag (bet) vanaf het H. Treinst. Lascari en 1e supermarkt liggen op +3 km via gevaarlijke hoofdweg, vnf 8.30 ook indirect via strbus te bereiken dan = 1,5 km via een rustige weg. Vl animatie in het H. met niet afl fotografen. Aang.zwemb met ligbed..

leuk, maar nooit meer

S. Marcus
2-6-2015

Hotel ligt op een heuvel, ver weg gelegen van alles. Dus: naar strand met een busje, naar centrum stadje met de bus. Verder is er weinig om het hotel te doen; geen winkels, geen boulevard. Alleen maar snelweg, zonder trottoir, dus heel gevaarlijk om te wandelen. Voorts zijn er veel trappen in en rond het hotel. Voor mensen die slecht ter been zijn, is dit best vermoeiend. We waren met onze baby van 18 maanden en waren na een week wel zat van het gesleep en gesjouw de trap op en af van het hotel met onze buggy. Zwembad is niet kindvriendelijk. Speeltuin was vies en stelde niets voor. In het hotel zat voor 50% franse bejaarden en voor 40% bejaarde Italianen. Animatie alleen in frans en italiaans. Engels of andere taal werd niet gesproken. Over het algemeen was het eten wel oké; voor ieder wat wils. We vonden de omgeving tegenvallen. Voorts was de all-in-clusive formule teleurstellend. Van 2 flesje cola, werden 2 plastic bekertjes gevuld. Bestellen dus voor 4 personen, om 2 volle bekers.

Goed hotel

Niels Van ECk
2-9-2013

Het hotel is prima elke dag is er dansen en shows. de shows zijn wel in het Frans of Italiaans en een beetje Engels maar goed te volgen .het aquaverde is echt leuk beetje streng maar oké . op het strand is ook eten te krijgen van Costa Verde en het personeel is wel aardig

leuk, maar.......

Hanna
11-8-2013

Cefalu is erg mooi...de zee is prachtig de sfeer is erg gezellig . er is zeker veel te doen..

in het algemeen was het een leuke vakantie.. de locatie van het hotel is goed er rijden regelmatig bussen naar aquapark, strand en centrum..

de airco werkte helaas niet in alle kamers even goed wat erg vervelend was vooral in de nacht. ontbijt is echt zielig steeds dezelfde roerei met spek, twee soorten ham en daarnaast veel zoet ..geen fruit of salade

de lunch en het diner zijn perfect. complimenten aan de chefs. De service in het restaurant en bij de receptie is ook goed maar de medewerkers bij het zwembad waren niet zo vriendelijk.

de kamers zijn okee.. ruim en schoon. minpunt de lakens werden maar 1 keer in 10 dagen verwisseld... de stapel bed van de kinderen was erg veroudert..

veel Fransen en Italianen weinig Engels en Duits

de animatie team is erg erg leuk en doet ook zijn best, door hun was de vakantie nog leuker....

dit nooit meer

Maged
6-8-2013

dit hotel is geschikt voor 60+ niet voor gezinnen met kinderen,

we hebben voor deze hotel gekozen omdat een aquapark erbij hoort namelijke voor EURO 5 per dag kan de kinderen genieten van de glijbanen en golfend zwem bad,in de hotel zwembad mag geen zwem band mee,dat was voor ons niet acceptabel,er zijn heel veel vervelend dingen gebuurt om op te noemen.

kamers heel warm airco werkt niet goed na 3 keer klagen kregen we een ventilator(iets beter dan niets)ook in de receptie je zweet je eigen kapot wifi heel slecht je kunt alleen s'morgens vroeg of laat in de avond ontvangen de ontbijt ieder dag het zelfde,veel wespen die vlees mij eten,in ieder maaltijd,het eiland zelf is heel mooie, de zee niet ieder dag rustig om te kunnen zwemen door de hoog golven.

Niet Slecht maar......

jtl Groen
5-8-2013

Zijn in Juli 9 dagen geweest met 2 kinderen (4/8).Vonden de kamers redelijk kwa grootte maar de airco was niks ,ging 23:00 aan leek meer op een blower.Animatie team was oke .Toen wij er waren zaten er alleen maar Fransen en italianen.Strand per bus goed te doen kon ook lunchen daar .Leuke vakantie maar niet nog een keer!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Costa Verde in Cefalu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Costa Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.