Appartement Tenuta Madonnina

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag13°7°
Appartement Tenuta Madonnina

Omschrijving
Tenuta Madonnina (Sicilië) is een kleinschalig landgoed waar je hartelijk wordt ontvangen. Het zwembad heeft genoeg ligbedden om te relaxen. De appartementen zijn ruim genoeg voor het hele gezin. Op de culinaire avonden eet je gezellig samen met de andere gasten. Vanaf hier heb je uitzicht op de Etna, de moeite waard om ook eens te bezoeken.

150 reviews over Appartement Tenuta Madonnina in het Nederlands

Boven verwachting!

fam. van Logtenstein,
11-10-2018

Heerlijk rustig gelegen huisjes met prachtig uitzicht en goede bedden. Het was schoon, de gastvrouw gaf een warm ontvangst, de siciliaanse diners zijn op en genieten. Het zwembad is ruim en schoon en er is voldoende plaats voor de gasten om in zon en/of schaduw te liggen. Speelgoed voor kinderen is aanwezig, dus dat hoeft niet mee in je koffer. Dit is een hele goede uitvalsbasis om met een auto de omgeving te leren kennen. Je begeeft je in een authentieke omgeving, niet te toeristisch, maar veel te doen.

Geweldig

Hans,
9-10-2018

Prachtig landgoed, prachtige ligging, mooi uitzicht op de Etna en het dorp.

Gereisd met partner in september 2018

Romantisch en luxe verblijf tussen de wijngaarden

Anouk en Ralph,
7-10-2018

Echt hele mooie huisjes met mooi uitzicht over de vallei. Zeer vriendelijke gastvrouwen- en heer. De Siciliaanse eetavond is een aanrader, heerlijk gegeten en gezellig. Vanuit deze locatie kun je makkelijk tripjes plannen naar de Etna en Taormina en andere mooie sights. Daarna kun je heerlijk bijkomen aan het zwembad.

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Inge,
7-10-2018

Wij hebben onze vakantie van 5 september - 19 september 2018, op Tenuta Madonnina doorgebracht, samen met onze dochter, schoonzoon en kleinzoon van anderhalf jaar. Wij werden allerhartelijkst ontvangen toen wij arriveerden met een kopje kofiie/thee. Tijdens het nuttigen van de koffie/thee, kregen wij alle benodigde informatie over het landgoed en de omgeving

Wat een mooie, complete en schone woningen met een prachtig uitzicht!

Als je van kleinschaligheid en rust houdt, dan ben je hier op de juiste plek.

Als je een uitstapje wilt maken, ben je wel even onderweg omdat de accommodatie zich in het binnenland bevindt.

We hebben genoten van het mooie, schone zwembad en onze kleinzoon vermaakte zich met het aanwezige speelgoed in het water. Dat hoef je niet zelf mee te nemen.

Wij hebben verschillende keren de culinaire avonden bezocht. Wat was dat een feestje. Heerlijke gerechten, elke keer weer!

Dit vakantieadres is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Heerlijk gastvrij en culinair verblijf!

Hans van Snellenberg,
3-10-2018

Prachtig landgoed, veel te doen in de omgeving. Ontspannen verblijf waarbij de gastvrijheid centraal staat.

Een plek om echt tot rust te komen en een ideale uitval basis voor tripjes in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2018

Een aanrader!

Joris,
2-10-2018

Super huis & bedden en landgoed! Lisette was erg goede gastvrouw. Iets meer speelmogelijkheden voor onze dochter van 2, maar geen groot gemis.

Heerlijke vakantie gehad!

Michel en Bianca Sloterwijk,
28-8-2018

Mooie vakantieplek als je houdt van ruimte, rustige omgeving (dichtbij de Etna), kleinschalig en lekker eten. Ideaal voor kinderen met een heerlijk zwembad en doe vooral een keer mee met de culinaire avond.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Een geweldig vakantieparkje, met 8 luxe huizen!

Midden in de natuur/ op het platteland van Sicilië, waardoor je je in het pure Sicilië waant. De huisje zijn zeer compleet. De Piccola is prima voor een gezin met 2 pubers (15 en 18 jaar). Het uitzicht is adembenemend, daar krijg je nooit genoeg van. Beneden een mooi terras, boven een ruim balkon.

Het zwembad is heerlijk, mooi aangelegd en voorzien van ruim voldoende ligbedden en schaduwdoeken.

In het huisje ligt een info boek met allerlei informatie, erg prettig. Daarnaast is Lisette (de enthousiaste en lieve gastvrouw) op de hoogte van de omgeving/bezienswaardigheden, de restaurantjes, de excursies, supermarkten etc.

In de directe omgeving is het rustig, kleine dorpjes met weinig toerisme. Voor meer toerisme en gezelligheid moet je een stukje rijden, een auto is een must.

Wil je relaxen op een luxe kleinschalig park, dan moet je hier zijn!

Hele fijne vakantie in Sicilië

Bert & Sabine,
23-8-2018

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op Tenuta Madonnina in Sicilië.

Super ontvangst en informatie ter plekke.

De huizen waren perfect en gezellig ingericht – tof terras met prachtig zicht om te eten, goede bedden, mooie badkamer, uitgeruste keuken met alle voorzieningen, voldoende servies & potten. Ook fijn dat de keuken was uitgerust met olie, zout & peper, keukenpapier, ..

Het domein heeft een prachtig uitzicht op de Etna, het zwembad was groot en proper en voldoende bedden/schaduw.

Heel tof dat er een broodjesservice was, zo fijn om ’s morgens wakker te worden en meteen te kunnen ontbijten. De 2 culinaire avonden met de andere gasten waren zeer lekker en gezellig. De omgeving is ideaal om eens naar de kust te rijden, de Etna of Golfo d’Alcantara te bezoeken of de levendige stad Taormina. Ook Etnaland vonden de kinderen een super toffe dag.

Een aanrader als vakantieplek als je deze kant van het eiland wil bezoeken.

Top vakantie!!

Haasjes,
19-8-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie hier gehad!! Prachtige locatie, mooie, schone en goed onderhouden kamers. De Nederlands talige gastvrouw was zeer vriendelijk en behulpzaam!! Veel Nederlanders oh complex, wat voor de kinderen ook heel leuk was. Goede uitvalsbasis voor de Etna!! Aanrader!!

Iliosreizen.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tenuta Madonnina in Castiglione di Sicilia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tenuta Madonnina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.