Géén boekingskosten

Appartement Tenuta Madonnina

ItaliëSiciliëCastiglione di Sicilia

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Tenuta Madonnina voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 162 reviews

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Tenuta Madonnina (Sicilië) is een kleinschalig landgoed waar je hartelijk wordt ontvangen. Het zwembad heeft genoeg ligbedden om te relaxen. De appartementen zijn ruim genoeg voor het hele gezin. Op de culinaire avonden eet je gezellig samen met de andere gasten. Vanaf hier heb je uitzicht op de Etna, de moeite waard om ook eens te bezoeken.

Contact

163 Reviews over Tenuta Madonnina

• 9R. van Buuren07-05-2022

Absolute aanrader voor mooi verblijf op Sicilië!

Absolute aanrader voor verblijf op Sicilië. Comfortabele en hele nette vakantiewoningen op een prachtig landgoed tussen de olijvenbomen en wijngaard. Ontbijt (superfijne broodjesservice!) op het eigen terras met uitzicht op de Etna. WIj waren met onze 2 jaar oude dochter, ook voor haar was het een fijne accomodatie met zwembad, trampoline en speelspullen aanwezig. Ook spullen zoals kinderbedje en -stoel waren aanwezig (tegen betaling). Beheerder Alessandro is ontzettend gastvrij en heeft veel goede tips voor uitstapjes in de omgeving. Ook contact met Nederlandse eigenaren vooraf was gemakkelijk en prettig. Auto is wel een must (op Sicilië), dit is een perfecte uitvalsbasis voor tripjes naar de oostkust, Etna en de directe omgeving die ook schitterend is. Wij hopen in de toekomst weer terug te keren!

• 10Natuur
  • 9Sandra Boeijink09-10-2020

Mooie appartementen, fijne sfeer.

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest. De appartementen zijn ruim en compleet ingericht. De badkamer is aan de krappe kant en het toilet is in de badkamer. De ligging is fantastisch, je hebt een prachtig uitzicht van het terras op Castiglione di Sicilia. Op Sicilië ligt alles ver uit elkaar, dat geldt ook voor Tenuta Madonnina, geen dorpje op loopafstand, alles moet met de auto. Maar als je je daar op instelt en je vindt het leuk af en toe op het landgoed te eten met de andere gasten bij een culinaire avond, dan is dit je plek voor je volgende vakantie op Sicilië.

• 10Fam. van de Vorst19-09-2020

Geweldig!

Wat een mooie en rustige locatie om te verblijven! Carla ontving ons hartelijk, we kregen informatie over de locatie en de omgeving. Indien er vragen waren kon je Carla laagdrempelig benaderen!

De huisjes waren groot en modern ingericht, van alle gemakken voorzien.

De culinaire avonden waren lekker en heel gezellig!! Tevens werd er gevraagd wat ze voor de kleine kids kon koken. Zo kregen onze kinderen een keer pannenkoeken en een keerfrietjes!

Het zwembad is groot en ze heeft speelgoed liggen voor de kids! Tevens is er een grote trampoline en een klein glijbaantje.

Er zijn voldoende bezienswaardigheden on de omgeving om te bezichtigen maar Carla geeft je ook heel graag tips. We hebben een Etna-tour gedaan, een echte aanrader!

We zijn er in coronatijd geweest maar er werd voldoende afstand bewaard. We hebben genoten van de zon en rust!

Wij kunnen deze accommodatie iedereen aanbevelen!

• 9Nicolette19-09-2020

Fantastische plek

Een prachtige accomodatie, gelegen in de bergen, tussen de wijngaarden. Een goede uitvalsbasis voor dagtrips.

De ontvangst is zeer gastvrij en de eigenaren zijn meer dan bereid te adviseren of te helpen!

Ps, pluk enkele vijgen rechtsreeks uit de boom, die zijn heerlijk;)

• 9Willemien17-09-2020

Tenuta Madonnina is een fantastische plek om je vakantie door te brengen. De ligging is prachtig, de huisjes zijn compleet en modern ingericht en de ontvangst door Carla was zeer warm en hartelijk. De culinaire avonden die ze organiseert zijn zeer gezellig en het eten geweldig lekker! Binnen een uur rijden liggen mooie bezienswaardigheden en ook het strand is binnen een half uur te bereiken. Wij hebben genoten en kunnen iedereen aanraden om ook in deze coronatijd Sicilie te gaan bezoeken. Het is er rustig en er is voldoende afstand te houden. Kortom, een aanrader!

• 9Jos, Muriel & Isis30-07-2019

Erg goed!!! Echte aanrader!!!

Rustige, ruime en zeer verzorgd huisjes met veel bezienswaardigheden, stranden en stadjes binnen 45 min. rijden. Complimenten aan Alessandro, hij is een visitekaartje voor de Tenuta!!

• 9Tom van de Vliet27-07-2019

In één woord: TOP!!

Heerlijke plek, super goed en smaakvol modern ingerichte huizen. We hebben de Nederlandse eigenaren ook ontmoet. Heel leuk. Het beheer is bij Alessandro (Siciliaan die in Nederland heeft gewoond en nu met zijn vrouw en kindje op het terrein woont), in héle goede handen. Wij hebben vaak op deze manier vakantie gevierd - meestal in Toscane- maar het verblijf hier overtrof de ervaringen van de afgelopen jaren. Alles is perfect geregeld! Zelfs koffie, suiker, afwastabletjes, et cetera staat klaar als je aankomt. Een heel groot compliment aan Carla, Tom en Alessandro!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

• 9Heije en Francina20-07-2019

Tenuta Madonnina is een fantastische accomodatie!

Na een late aankomst werden we hartelijk ontvangen door onze gastheer Alessandro. De weg er naar toe was een belevenis op zich; in het donker en met een slecht werkende tomtom. Gelukkig bood de zeer goede routebeschrijvin uitkomst. Tenuta Modonnina is een schitterende accomodatie voor mensen die van natuur en rust houden. Vele mooie plaatsjes en bergdorpjes zijn met de auto goed te bereiken. Een tocht tocht door de bergen naar de noordkust is een echte aanrader. Tenuta organiseert iedere week een Siciliaanse avond. Wij hebben er tweemaal aan deelgenomen en heerlijk genoten van al het lekkers wat door de Siciliaanse kokkin is klaar gemaakt. Heerlijk gegeten en gezellige avonden met de andere gasten van het complex. In de directe omgeving kun je prachtige wandelingen maken langs de lavastenen gemarkeerde weggetjes. Het complex zelf is kleinschalig maar ruim opgezet. De appartementen zijn ruim en zeer schoon.

• 9Karlijn30-06-2019

Heerlijk tot rust komen!

Zoek je de rust op, is dit een heerlijk plekje om te verblijven. Vanuit Casa Colonica een geweldig uitzicht op Castiglione di Sicilia en is kun je ook naar de Etna kijken. Het terras van dit appartement is erg fijn, grotendeels overdekt met een rieten zonnedak en voorzien van een grote tafel en prettige stoelen. Ook voor kinderen zeer veilig door het goede traphek en de hoogte van het balkonhek. Casa Colonica heeft naast het grote terras ook nog 3 balkons uitkomend op de keuken en slaapkamers. Hierdoor voldoende mogelijkheid om ook alles lekker open te kunnen zetten. De keuken is voorzien van een fijne grote koelkast met vriesvak en een goed fornuis en vaatwasser. De bedden waren van een goede kwaliteit. De enige tegenvaller vonden wij de douche omdat deze echt aan de krappe kant was. Een normale douchedeur i.p.v. een inklapbare deur zou al meer ruimte geven.

Het zwembad was erg fijn.Wij hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad!

• 10Marian Visker02-06-2019

Geweldige accommodatie

Lees de voorgaande reviews: alles is waar wat er geschreven wordt. Wij werden vorige week ontvangen door Alessandro. Hij weet veel van de omgeving, komt oorspronkelijk uit Sicilië maar omdat hij in Nederland gewerkt en gewoond heeft, spreekt hij goed Nederlands. Je kunt merken dat deze appartementen met liefde zijn neergezet en ingericht. Het uitzicht is fantastisch. Je kijkt zo op Castiglione di Sicilia.

Appartement Tenuta Madonnina info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)