Appartement Tenuta Madonnina

• Matig / voldoende: 5 - 7

Superbe!

Marja Swarts
3-7-2018

Wat een super plek. Je zit tussen de wijngaarden en heel veel ander fruit. Prachtig appartement met alles erop en eraan. Je slaapt beneden dus heerlijk koel. Een fijn zwembad waar je heerlijk kunt afkoelen na een dagje uit. Ontvangst is hier top! Hapje, drankje staat klaar ook als je savonds laat aankomt. Broodmand voor de volgende dag staat klaar zodat je niet direct naar de winkel hoeft de volgende morgen. Dit is een plek die je zelf moet voelen, beleven en zien méér dan de moeite waard. Onze gastvrouw Lizette bedankt voor het heerlijk verblijf.

Heerlijk !

J. Wiltingh
10-9-2017

Supermooi,schoon en heel ruim huisje. Heerlijk zwembad. Geweldige service en alles tot in de puntjes verzorgd.

Heerlijk voor een relaxte week. Enige nadeel is dat je voor elk ander plaatsje dat je wil bezoeken, je de auto moet pakken.

Geweldige vakantiebestemming!

Pascalle
19-8-2017

Wat een heerlijke plek! We hebben genoten. Prachtig uitzicht, super mooi huisje, heerlijke bedden en zeer goede service! Het Siciliaanse diner op het landgoed is echt een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta Madonnina voor je op een rij gezet:

Appartementen zijn netjes en goed ingericht. Leuk om op een klein parkje te zitten waar je altijd anderen ontmoet. Kinderen vonden ook snel vriendjes. De ligging van het complex is ook super. Je hebt een geweldig uitzicht! De nederlandse beheerder is top. Ze staat continu klaar met tips en regelt ook van alles. Heerlijk gegeten tijdens het diner op het park. Een van de hoogtepunten was de excursie naar de Etna. Echt heel gaaf. Enige minpunt vonden we dat er geen airco aanwezig was. Aangezien het ruim boven de 30 graden was, was een ventilator niet echt voldoende om lekker te slapen.

Super fantasties

Marie.Jose Janssen
5-8-2017

Wij waren hier voor de tweede keer weer heerlijk genoten van de Sicilaanse avonden en het mooie landgoed.

Geweldige lokatie

Anita
1-8-2017

Midden tussen de wijngaarden ligt een klein vakantiepark: Tenuta Madonnina. Een heerlijke plek. Een mooi compleet, schoon en ruim appartement met een geweldig uitzicht. Een leuk zwembad met fijne ligstoelen en altijd een plekje in de schaduw.

De Siciliaanse avonden: een echte aanrader, gezellig met z'n allen aan een lange tafel genieten van heerlijk eten en bijpassende wijn.

Ook de gastvrouw niet te vergeten: altijd gezellig en niets was haar teveel.

Kortom: wij hebben genoten van dit stukje paradijs op Sicilie.

Mooie, schone en gastvrije locatie

Familie de Jong
25-7-2017

Net ingerichte appartementen met mooi uitzicht vanaf het balkon. Leuke omgeving, dichtbij de Etna en andere leuke plaatsen. Fijn zwembad en trampoline voor de kinderen. Lekkere verse broodjesservice elke ochtend. Vriendelijke eigenaresse en gastvrouw waarbij je terecht kunt voor tips over leuke restaurants of uitstapjes.

Kwaliteit, rust, luxe

Globetrotters
12-7-2017

nette accommodatie, ruime kamers, lekker brood, gemoedelijke sfeer

Heerlijk genoten in een prachtige omgeving!

Harriet Raadman
2-7-2017

Wat heerlijk wakker worden met het gezang van vele vogels, dan loop je de trap op en word je verrast met een prachtig uitzicht! Vriendelijke gastvrouw, die je van alles over de omgeving kan vertellen. Goede tips voor een gezin met een kind.

Erg leuk was het etentje waar je voor kon opgeven, aan een grote tafel, om van streek gerechten te genieten en eens kennis te maken met de andere vakantiegangers.

Het huisje heeft alles wat je nodig hebt, is ruim en schoon. Het enige minpunt zijn de logge stoelen, die maken veel lawaai op het balkon.

Kortom een perfect verblijf en veel te doen in de omgeving. Het was heerlijk om na een dagje weg een frisse duik te nemen in het fijne zwembad!

Prachtige plek en zeer gastvrij verblijf

Nanke
29-6-2017

Wij hebben genoten van onze verbliif op Sicilie. De huisjes zijn goed verzorgd, schoon, compleet, heerlijke bedden en de ligging is prachtig tussen de wijnvelden. We hebben genoten van de culinaire avonden en de heerlijke wijnen van eigen landgoed. Kortom Tenuta Madonnina is een echte aanrader met een zeer gastvrije gastvrouw die je van goede tips kan voorzien!

We hebben een aantal aanbieders voor Tenuta Madonnina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tenuta Madonnina in Castiglione di Sicilia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tenuta Madonnina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tenuta Madonnina scoort een 9.02 uit 10 op basis van 136 reviews.