Tijdelijk €25 aanbetaling

Tenuta Madonnina

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Tenuta Madonnina voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 165 reviews

• 9.3Natuur

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Tenuta Madonnina (Sicilië) is een kleinschalig landgoed waar je hartelijk wordt ontvangen. Het zwembad heeft genoeg ligbedden om te relaxen. De appartementen zijn ruim genoeg voor het hele gezin. Op de culinaire avonden eet je gezellig samen met de andere gasten. Vanaf hier heb je uitzicht op de Etna, de moeite waard om ook eens te bezoeken.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

165 Reviews over Tenuta Madonnina

• 10Valentijn16-11-2022

Ultieme vakantiebestemming! Zeker een aanrader!

We hebben hier 4 heerlijke dagen doorgebracht! Wij waren zeer verrast door de kwaliteit van de huizen, zowel wat betreft de netheid als de uitrusting (volledig ingerichte keuken, voldoende serviesgoed en alles wat je nodig hebt om te koken). Prachtig uitzicht, ontbijt op het terras in de ochtend is perfect en je kunt genieten van de rust en de natuur. Carla (de eigenares) verwelkomde ons hartelijk en gaf ons veel advies over uitstapjes en restaurants! Daarnaast raden wij het zeker aan om de culinaire avond bij te wonen, of het nu is voor de kwaliteit van het eten, het ontmoeten van andere reizigers, Carla's anekdotes of gewoon het genieten van de zonsondergang over de wijngaarden met een goed glas wijn. De perfecte, authentieke Siciliaanse vakantiebestemming, alleen, met z'n tweeën of met kinderen! We komen terug!

• 10Ruimte
  • 8Renate Kusters15-09-2022

Prima maar te warm in de appartementen!

De appartementen zijn prima, ruimte, de keuken voorzien van alles wat je nodig hebt! Maar wij gaan hier nooit meer terug in de zomer met als reden dat de appartementen geen airco hebben! Veel te warm! S avonds koelt het wel iets af maar de deuren kunnen niet open gezet worden vanwege ongedierte, vossen etc. Verder een leuke avond gehad aan tafel met de andere gasten, het zwembad is lekker schoon met genoeg schaduw plekken. In de buurt natuurlijk de Etna, maar verder zijn alle bezienswaardigheden minimaal 45 minuten rijden.

• 8Natuur
  • 10Yuri02-06-2022

De beste uitvalsbasis op Sicilië!

Na een geweldig bezoek in 2020, hebben we dit jaar weer een week overnacht bij Tenuta Madonnina. Het is de beste uitvalsbasis voor verblijf op Sicilië. Mooie huisjes, heel rustig gelegen met een heerlijk zwembad en leuke stadjes in de buurt als Castiglione di Sicilia, Randazzo en Taormina. De ligging dichtbij de Etna maakt dat je de vulkaan bijna constant in beeld heb tijdens je vakantie. Heel bijzonder. Hiernaast zijn Carla en Alessandro geweldige hosts die je je helemaal thuis laten voelen. De tips voor leuke plekjes om te bezoeken en culinaire aanrader zorgen dat je precies nodig hebt wat je verwacht van een plek als deze. Sicilië is een top eiland en ik weet zeker dat we hier de komende jaren weer een keer terug komen, dan ook zeker weer bij Tenuta Maddonina.

• 10Natuur
  • 9R. van Buuren07-05-2022

Absolute aanrader voor mooi verblijf op Sicilië!

Absolute aanrader voor verblijf op Sicilië. Comfortabele en hele nette vakantiewoningen op een prachtig landgoed tussen de olijvenbomen en wijngaard. Ontbijt (superfijne broodjesservice!) op het eigen terras met uitzicht op de Etna. WIj waren met onze 2 jaar oude dochter, ook voor haar was het een fijne accomodatie met zwembad, trampoline en speelspullen aanwezig. Ook spullen zoals kinderbedje en -stoel waren aanwezig (tegen betaling). Beheerder Alessandro is ontzettend gastvrij en heeft veel goede tips voor uitstapjes in de omgeving. Ook contact met Nederlandse eigenaren vooraf was gemakkelijk en prettig. Auto is wel een must (op Sicilië), dit is een perfecte uitvalsbasis voor tripjes naar de oostkust, Etna en de directe omgeving die ook schitterend is. Wij hopen in de toekomst weer terug te keren!

• 10Natuur
  • 9Sandra Boeijink09-10-2020

Mooie appartementen, fijne sfeer.

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest. De appartementen zijn ruim en compleet ingericht. De badkamer is aan de krappe kant en het toilet is in de badkamer. De ligging is fantastisch, je hebt een prachtig uitzicht van het terras op Castiglione di Sicilia. Op Sicilië ligt alles ver uit elkaar, dat geldt ook voor Tenuta Madonnina, geen dorpje op loopafstand, alles moet met de auto. Maar als je je daar op instelt en je vindt het leuk af en toe op het landgoed te eten met de andere gasten bij een culinaire avond, dan is dit je plek voor je volgende vakantie op Sicilië.

• 10Fam. van de Vorst19-09-2020

Geweldig!

Wat een mooie en rustige locatie om te verblijven! Carla ontving ons hartelijk, we kregen informatie over de locatie en de omgeving. Indien er vragen waren kon je Carla laagdrempelig benaderen!

De huisjes waren groot en modern ingericht, van alle gemakken voorzien.

De culinaire avonden waren lekker en heel gezellig!! Tevens werd er gevraagd wat ze voor de kleine kids kon koken. Zo kregen onze kinderen een keer pannenkoeken en een keerfrietjes!

Het zwembad is groot en ze heeft speelgoed liggen voor de kids! Tevens is er een grote trampoline en een klein glijbaantje.

Er zijn voldoende bezienswaardigheden on de omgeving om te bezichtigen maar Carla geeft je ook heel graag tips. We hebben een Etna-tour gedaan, een echte aanrader!

We zijn er in coronatijd geweest maar er werd voldoende afstand bewaard. We hebben genoten van de zon en rust!

Wij kunnen deze accommodatie iedereen aanbevelen!

• 9Nicolette19-09-2020

Fantastische plek

Een prachtige accomodatie, gelegen in de bergen, tussen de wijngaarden. Een goede uitvalsbasis voor dagtrips.

De ontvangst is zeer gastvrij en de eigenaren zijn meer dan bereid te adviseren of te helpen!

Ps, pluk enkele vijgen rechtsreeks uit de boom, die zijn heerlijk;)

• 9Willemien17-09-2020

Tenuta Madonnina is een fantastische plek om je vakantie door te brengen. De ligging is prachtig, de huisjes zijn compleet en modern ingericht en de ontvangst door Carla was zeer warm en hartelijk. De culinaire avonden die ze organiseert zijn zeer gezellig en het eten geweldig lekker! Binnen een uur rijden liggen mooie bezienswaardigheden en ook het strand is binnen een half uur te bereiken. Wij hebben genoten en kunnen iedereen aanraden om ook in deze coronatijd Sicilie te gaan bezoeken. Het is er rustig en er is voldoende afstand te houden. Kortom, een aanrader!

• 9Jos, Muriel & Isis30-07-2019

Erg goed!!! Echte aanrader!!!

Rustige, ruime en zeer verzorgd huisjes met veel bezienswaardigheden, stranden en stadjes binnen 45 min. rijden. Complimenten aan Alessandro, hij is een visitekaartje voor de Tenuta!!

• 9Tom van de Vliet27-07-2019

In één woord: TOP!!

Heerlijke plek, super goed en smaakvol modern ingerichte huizen. We hebben de Nederlandse eigenaren ook ontmoet. Heel leuk. Het beheer is bij Alessandro (Siciliaan die in Nederland heeft gewoond en nu met zijn vrouw en kindje op het terrein woont), in héle goede handen. Wij hebben vaak op deze manier vakantie gevierd - meestal in Toscane- maar het verblijf hier overtrof de ervaringen van de afgelopen jaren. Alles is perfect geregeld! Zelfs koffie, suiker, afwastabletjes, et cetera staat klaar als je aankomt. Een heel groot compliment aan Carla, Tom en Alessandro!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Appartement Tenuta Madonnina info

• LigstoelenBeschikbaar (20)
  • ParasolsBeschikbaar (10)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)