Appartement Tenuta Madonnina

• 8.9Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Tenuta Madonnina (Sicilië) is een kleinschalig landgoed waar je hartelijk wordt ontvangen. Het zwembad heeft genoeg ligbedden om te relaxen. De appartementen zijn ruim genoeg voor het hele gezin. Op de culinaire avonden eet je gezellig samen met de andere gasten. Vanaf hier heb je uitzicht op de Etna, de moeite waard om ook eens te bezoeken.

161 reviews over Appartement Tenuta Madonnina

• 10Fam. van de Vorst19-09-2020

Geweldig!

Wat een mooie en rustige locatie om te verblijven! Carla ontving ons hartelijk, we kregen informatie over de locatie en de omgeving. Indien er vragen waren kon je Carla laagdrempelig benaderen!

De huisjes waren groot en modern ingericht, van alle gemakken voorzien.

De culinaire avonden waren lekker en heel gezellig!! Tevens werd er gevraagd wat ze voor de kleine kids kon koken. Zo kregen onze kinderen een keer pannenkoeken en een keerfrietjes!

Het zwembad is groot en ze heeft speelgoed liggen voor de kids! Tevens is er een grote trampoline en een klein glijbaantje.

Er zijn voldoende bezienswaardigheden on de omgeving om te bezichtigen maar Carla geeft je ook heel graag tips. We hebben een Etna-tour gedaan, een echte aanrader!

We zijn er in coronatijd geweest maar er werd voldoende afstand bewaard. We hebben genoten van de zon en rust!

Wij kunnen deze accommodatie iedereen aanbevelen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2020

• 9Nicolette19-09-2020

Fantastische plek

Een prachtige accomodatie, gelegen in de bergen, tussen de wijngaarden. Een goede uitvalsbasis voor dagtrips.

De ontvangst is zeer gastvrij en de eigenaren zijn meer dan bereid te adviseren of te helpen!

Ps, pluk enkele vijgen rechtsreeks uit de boom, die zijn heerlijk;)

Gereisd met vrienden in september 2020

• 9Willemien17-09-2020

Tenuta Madonnina is een fantastische plek om je vakantie door te brengen. De ligging is prachtig, de huisjes zijn compleet en modern ingericht en de ontvangst door Carla was zeer warm en hartelijk. De culinaire avonden die ze organiseert zijn zeer gezellig en het eten geweldig lekker! Binnen een uur rijden liggen mooie bezienswaardigheden en ook het strand is binnen een half uur te bereiken. Wij hebben genoten en kunnen iedereen aanraden om ook in deze coronatijd Sicilie te gaan bezoeken. Het is er rustig en er is voldoende afstand te houden. Kortom, een aanrader!

Gereisd met partner in september 2020

• 2019
    9Jos, Muriel & Isis30-07-2019

Erg goed!!! Echte aanrader!!!

Rustige, ruime en zeer verzorgd huisjes met veel bezienswaardigheden, stranden en stadjes binnen 45 min. rijden. Complimenten aan Alessandro, hij is een visitekaartje voor de Tenuta!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Tom van de Vliet27-07-2019

In één woord: TOP!!

Heerlijke plek, super goed en smaakvol modern ingerichte huizen. We hebben de Nederlandse eigenaren ook ontmoet. Heel leuk. Het beheer is bij Alessandro (Siciliaan die in Nederland heeft gewoond en nu met zijn vrouw en kindje op het terrein woont), in héle goede handen. Wij hebben vaak op deze manier vakantie gevierd - meestal in Toscane- maar het verblijf hier overtrof de ervaringen van de afgelopen jaren. Alles is perfect geregeld! Zelfs koffie, suiker, afwastabletjes, et cetera staat klaar als je aankomt. Een heel groot compliment aan Carla, Tom en Alessandro!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Heije en Francina20-07-2019

Tenuta Madonnina is een fantastische accomodatie!

Na een late aankomst werden we hartelijk ontvangen door onze gastheer Alessandro. De weg er naar toe was een belevenis op zich; in het donker en met een slecht werkende tomtom. Gelukkig bood de zeer goede routebeschrijvin uitkomst. Tenuta Modonnina is een schitterende accomodatie voor mensen die van natuur en rust houden. Vele mooie plaatsjes en bergdorpjes zijn met de auto goed te bereiken. Een tocht tocht door de bergen naar de noordkust is een echte aanrader. Tenuta organiseert iedere week een Siciliaanse avond. Wij hebben er tweemaal aan deelgenomen en heerlijk genoten van al het lekkers wat door de Siciliaanse kokkin is klaar gemaakt. Heerlijk gegeten en gezellige avonden met de andere gasten van het complex. In de directe omgeving kun je prachtige wandelingen maken langs de lavastenen gemarkeerde weggetjes. Het complex zelf is kleinschalig maar ruim opgezet. De appartementen zijn ruim en zeer schoon.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Karlijn30-06-2019

Heerlijk tot rust komen!

Zoek je de rust op, is dit een heerlijk plekje om te verblijven. Vanuit Casa Colonica een geweldig uitzicht op Castiglione di Sicilia en is kun je ook naar de Etna kijken. Het terras van dit appartement is erg fijn, grotendeels overdekt met een rieten zonnedak en voorzien van een grote tafel en prettige stoelen. Ook voor kinderen zeer veilig door het goede traphek en de hoogte van het balkonhek. Casa Colonica heeft naast het grote terras ook nog 3 balkons uitkomend op de keuken en slaapkamers. Hierdoor voldoende mogelijkheid om ook alles lekker open te kunnen zetten. De keuken is voorzien van een fijne grote koelkast met vriesvak en een goed fornuis en vaatwasser. De bedden waren van een goede kwaliteit. De enige tegenvaller vonden wij de douche omdat deze echt aan de krappe kant was. Een normale douchedeur i.p.v. een inklapbare deur zou al meer ruimte geven.

Het zwembad was erg fijn.Wij hebben een heerlijk relaxte vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10Marian Visker02-06-2019

Geweldige accommodatie

Lees de voorgaande reviews: alles is waar wat er geschreven wordt. Wij werden vorige week ontvangen door Alessandro. Hij weet veel van de omgeving, komt oorspronkelijk uit Sicilië maar omdat hij in Nederland gewerkt en gewoond heeft, spreekt hij goed Nederlands. Je kunt merken dat deze appartementen met liefde zijn neergezet en ingericht. Het uitzicht is fantastisch. Je kijkt zo op Castiglione di Sicilia.

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Ilonka06-05-2019

Héérlijk!

Wat een fijne plek om vakantie te vieren. Erg mooi uitzicht vanaf Casa Colonica. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Hele mooie omgeving. Ik zou graag nog een keer terugkomen! Het zwembad is nog wel ijskoud in april en voor onze dochter van 16 was er weinig aanspraak. Onze dochter van 8 jaar had wel veel speelmaatjes.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Lilian23-04-2019

Fantastisch!

Hele warme en gastvrije ontvangst!Heerlijke plek met uitstekend ingerichte appartementen. Lekkere bedden. Uitstekende plek als uitvalsbasis om dagtochtjes te ondernemen, of om tot rust te komen door heerlijk een dag(deel) op het landgoed te blijven en te genieten van het uitzicht wat nooit verveeld en op je eigen terras of aan het zwembad te genieten van de mogelijkheden van het landgoed . Ook voor kinderen hele leuke uitdagende plekken in de omgeving en erg kindvriendelijk ingericht. Heerlijk eten ! Ons verblijf voldeed ruimschoots aan onze verwachtingen!

Gereisd met vrienden in april 2019

Appartement Tenuta Madonnina info