Caltagirone

Reviews over Caltagirone

Fantastisch!

Marieke,
    8-6-2016

Ongelooflijk fijne plek om volledig tot rust te komen. Auto is wel nodig; vanaf hier behoorlijk onderweg als je het eiland wilt verkennen. Je eet hier subliem, elke avond 4 gangen incl een fles wijn voor €28,00 pp. Philippe (eigenaar) en zn vader (jarenlang chefkok en eigenaar van veel reataurabts over heel de wereld) koken echt geweldig. Minpunt: binnen eten tot juli. Belangrijk om te weten: in de maanden mei/juni vinden hier veel bruiloften plaats, vaak dagelijks vanaf woensdag. Als je boekt neem dan een 'deluxe room new building' dan heb je daar helemaal geen last van. Bruiloftsgasten mogen niet bij het zwembad komen. Genoten hier! 10 dagen lang!

Gereisd met partner in mei 2016

Een geweldig hotel!

Louis Friederichs,
    7-8-2015

We hebben genoten van dit prachtig gelegen hotel. De faciliteiten waren prima, restaurant en zwembad, het personeel erg vriendelijk. De tip om hier vooral ook te dineren was zeer waardevol, elke avond werd een heerlijk diner geserveerd met meerdere gangen en een fles wijn.

Gereisd met partner in augustus 2015

fantastich hotel, aanrader

Jeroen Molenaar,
    14-10-2014

Heel goed hotel met uitstekende keuken en bijzonder gastvrij personeel.

Wij hebben tijdens 10 daags verblijf genoten van prachtige locatie en goede schone kamers. Ligt wel vrij afgelegen, huurauto is een must. Is geld dubbel en dwars waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Fantastisch hotel!!

Anne Hagenaars,
    25-6-2014

Wij verbleven hier 10 dagen en het was super! Het hotel ligt afgelegen maar daardoor is het hier heerlijk rustig. De locatie is prachtig en wordt prima oderhouden en schoongehouden, de uitzichten fantastisch, de verzorging subliem en het eten kan niet beter. Voor 28 euro heb je een uitgebreid 4 gangen diner met nog extra hapjes erbij, 1 fles wijn en 1 fles water. Het ontbijt, op z'n Italiaans met veel zoetigheid, (het meeste zelfgemaakt, ook de jams) is heel uitgebreid. De eigenaren en het personeel zijn heel vriendelijk en staan altijd voor je klaar. Ik kan geen enkel minpuntje vermelden.

Oh en van het zwembad en de jacuzzi kan je ook s avonds gebruik maken, heel romantisch! Ik wil graag nog eens terugkomen naar deze geweldige plek.

Gereisd met partner in juni 2014

mooie plek. stijlvol en zeer vriendelijk

Sasja,
    12-9-2013

Wat een mooie plek om te verblijven. Afstanden naar de highlights, stadjes en supermarkt wel ver. Het eten is meer dan fantastisch. De bediening en de eigenaar zeer vriendelijk. Wifi is aanwezig bij de receptie. Wij verbleven in app 101. Prima in orde, schoon, bedden matig, 2 badkamers. Zwembad beetje koud. Accomodatie is prima locatie om tot rust te komen en te genieten van al het moois.

Gereisd met vrienden in september 2013
Caltagirone scoort een 7,7 uit 10, op basis van 6 reviews