7,2

Op het mooie Sardinië vind je Camping Villaggio 4 Mori. De camping is direct aan het strand gelegen. Ook heeft de camping een zwembad, restaurant, strandbar en speelgelegenheden zoals de speeltuin en de voetbalkooi. Een huurauto is aan te bevelen. Op 30 minuten rijden vind je Villasimius met een leuke markt.

We hebben een aantal aanbieders voor Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping) voor je op een rij gezet:

33 reviews over Camping Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping) in het Nederlands

Aanradertje!

Fam Bakker
8-8-2018

Camping áán het strand, zeker voor de campinggasten. De mensen in de bungalows en stacaravans moeten iets verder lopen. Prettig zwembad zonder bedjes reserveren. Restaurant, bar en strandtent zijn okee. Goed geprijsd, voldoende keus en heerlijk eten. Ook strandtent is een aanrader! Winkel is voldoende uitgebreid. Toiletgebouw wat verouderd, geen toiletpapier of zeep aanwezig, matig schoongemaakt en kleine douchehokjes. Animatie volop aanwezig, maar niet opdringerig. Speeltuin, voetbal/tennis/hockeykooi prachtig aangelegd.

Tip: als je met een caravan vanuit Olbia komt, rij dan niet mbv navigatie of Google Maps via Nuoro -Lanusei door het binnenland, maar via Nuoro -Oristano -Cagliari. Scheelt een hoop haarspeldbochten, kleine dorpjes en ellende.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Prima vakantie gehad (paar minpunten)!

Familie Van Agthoven
25-7-2017

Wij hebben in juli 2017 via Reisorganisatie voor 2 weken een caravan gehuurd. 2 Volwassenen en 2 kinderen t/m 10 jaar. Prima en ruime caravan voor 6 personen. Airco (standaard aanwezig) was echt nodig. De camping was netjes en ook de wc voorzieningen e.d. waren prima. De mensen op de camping waren erg behulpzaam en aardig. De zwembaddames en -heren hadden naar ons idee geen lol in hun werk. Vrij sjacherijnig iedere dag. Andere minpunten: er mocht niet gesprongen of gedoken worden in het zwembad. Voor onze kinderen was dit echt een teleurstelling. Uiteraard snappen we dat er in het ondiepe gedeelte van het bad ongelukken kunnen gebeuren maar dat er ook niks in het diepe deel mocht? Er mocht ook niet op het gras bij het zwembad gelopen worden. In het animatie-team zat 1 Nederlands sprekende dame, de rest was Italiaans -> dit was zeker voor onze dochter van 4 heel jammer. Ze kon aan niets mee doen. Hou er rekening mee dat voor bijv. de strandbedjes, de fitnessruimte en de hydrobikes gereserveerd moet worden. Het restaurant is redelijk, verwacht er niet teveel van.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prima!

Hilde Peters
17-6-2017

Grote camping,maar toch voor elk wat wils.Zéér rolstoelvriendelijk,kindvriendelijk. Voor wie rustig wil zitten is er ook een plaatsje,er zijn geen minpunten. Restaurant hoogstaand,personeel allemaal vriendelijk.Je bent hier geen nummer,ze helpen iedereen.Normaal zijn we niet te vinden op grote campings,maar dit was een fijne ervaring.Proficiat aan de uitbaters en het talrijke personeel dat zich inzet om het ons naar de zin te maken.

Selectcamp

Mooie, leuke, nette camping met heerlijk zwembad

Susanne
11-9-2016

De camping is erg compleet; groot maar niet massaal. Hooguit 's avonds tijdens de animatie, maar daar kun je ook niet naartoe gaan. De campingplekken zijn niet bijzonder, je staat in een "straatje" naast en tegenover elkaar. Maar hier sta je wel voornamelijk gezellig tussen de Italianen. Onze grote tent konden we ook prima kwijt met best nog wat plek eromheen. Het sanitair is echt keurig, helaas zijn niet alle sanitairgebouwtjes van toiletpapier voorzien; voor de zekerheid dus maar meenemen. Er zijn veel verschillende strandbaaitjes in de omgeving die erg de moeite waard zijn om te bezoeken. Bij het zwembad is het ook heel goed toeven, de nieuwe kinderglijbaan was voor onze jongens van 4 en 7 geweldig.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

super vakantie op een mooie familie camping

David
12-8-2016

We zijn 11 dagen op deze camping geweest in een SuperNext stacaraven.

Personeel : Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,

Accomodatie : Mooie en schone caravan 7 slaap plekken, 3 slaapkamers , 2 badkamers, Keuken met ruime ijskast en diepvries en magnetron(alles aanwezig) en ruime veranda. En een Goed werkende Airco (inclusief).

Camping: Zeer schoon nog geen cigarette peuk of wat dan ook te vinden personeel is al vroeg bezig met alles schoon te houden en de perkjes te harken.

ook kijkje genomen bij de openbare wc's van de camping en ook deze zien er schoon uit. Vanuit de camping loop je zo het strand op met bar .

Supermarkt op de camping is open van 8-20 uur en van alles voorzien met redelijke prijzen.

Zwembad: 2 zwembaden een pierenbad met1 grote en kleine glijbaan en een groot bad met verschilende hoogtes en bubbelbad gedeelte. Water van zwembad en douches worden door de badmeesters regelmatig monsters van gepakt om te controleren.

Camping heeft een bar, supermarkt, winkeltje, fitnessruiimte en restaurant (waar men ook een pizza kan afhalen) .

Animatie team : :) Animatie team is zeer energiek (13 man waarvan 2 nederlanders) en was de hele dag bezig met jong en oud van babyclub tot volwassen beachvolly of tennis en aquagym in zwembad en in zee tot zandkastelen bouwen op het strand.

Elke dag zijn er voetbal, tennis, beachvolly, dart, tafelvoetbal en tafeltennis toernooien (in verschilende leeftijdsklasse waarvan bij de avond animatie op het grote plein de prijsuitreiking is.

Elke avond minidisco op het plein met leuke dansjes wat de kinderen (en sommige volwassenen) al snel op zitten mee te springen, Met daarna elke avond een ander programma als Commedyshow, Cabbaret, spelshows, muziek en 1x per week open podium waar gasten zelf hun kunstje als zang,dans cabbaret of wat dan ook kunnen tonen.,

De avond shows zijn voornamelijk in italiaans en (Engels wat soms wat moeilijk te verstaan is) maar wel zeer leuk (ook als je geen italiaans kent) en goed opgezet. 1 avond hebben we schuimparty gehad wat echt heel leuk was.

Samengevat was dit een super vakantie op een mooie familie camping de kids (6 en 11) hebben zich prima vermaakt. en komen we zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Prima camping in wat saaie omgeving

Frits
29-7-2015

We hadden een caravan van touroperator gehuurd voor twee weken. Was niks mis mee. De camping biedt veel. Strand met beachbar en een heerlijke zee binnen 100meter; Zwembad waar weinig mag; animatie overal all day long tot 2345 aan toe. Restaurant prima en redelijk geprijsd en de campingsuper heeft wat je nodig hebt al zijn de supermarkten in Muravera goedkoper. Veel schaduw en autoluw zijn verdere +punten. Je moet het ook wel van de camping hebben want de directe omgeving is ronduit saai. Muravera, 7km van de camping gelegen, heeft weinig te bieden wat betreft winkels en terassen. Daarvoor moet je echt de auto in, maar daar kan de camping niets aan doen. Die is prima!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Geweldige camping, erg kindvriendelijk

Milou
26-6-2015

In het voorjaar 10 dagen geweest, het hadden er wel kunnen 20 worden. Wat een heerlijke vakantie. Wij waren daar met 4 kinderen in de leeftijd van 1- 3-5 en 7 jaar.Service heel goed, zeer vriendelijk personeel. Genoeg te doen op de camping. Veel animatie voor de kinderen. Strand lekker dichtbij en zwembad ook. Avond annimatie voor de kinderen wat laat, maar het was om 23 uur ook echt helemaal stil qua annimatie. Dat is fijn. In het weekend veel italianen die vaste plekken hebben, dit gaf ook een hoop gezelligheid. Vriendelijk personeel van de touroperator, helpen je daar waar ze kunnen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2015

Dat was leuk

Harald
1-9-2014

Mooie stranden, leuk zwembad, veelzijdige animatie. Als je mooi weer wilt hebben ga naar Sardinie. Deze camping heeft de hele dag door animatie voor de kids, zelfs in de zee.Plaatsen op de camping zijn redelijk.Wij hadden een lodge tent van touroperator.Dat is ons zeer goed bevallen.Maar niet alle plaatsen zijn even leuk.Sommige plekken sta je tegen de rug van een andere lodge tent te kijken. Mooi strand op 50m, zwembad ook op 50 m. Er mag niet veel in het zwembad, balletje gooien kan wel. Zwembad is hele dag open, geen siesta, geen badmuts. Toiletten zijn redelijk en worden 2x per dag schoongemaakt. Sardine en deze camping is zeer mooi en warm, maar het is in de omgeving weinig te doen.Marktjes moet je zoeken en zijn schaars.We waren on 2009 ook op Le Dune. 4 Mori is beter, maar de stranden zijn mooier op Le Dune en er iets ook bv een banaan boot op Le Dune. Op 4 mori zijn er wel waterfietsen en kanoos en evt motorboottocht.Restaurant is prima, lekker eten niet duur.Winkel is redelijk

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Heerlijke Sardijnse Camping

Groningen
22-5-2014

Verzorgde camping met veel Italiaanse toeristen van het vaste land. Wij hadden in het voorseizoen rechtstreeks een 2-kamerappartement gehuurd. De appartementen lagen rondom een pleintje. Top! Schone, ruime appartementen met een soort veranda aan de voorkant. Jongste zoon vermaakte zich elke avond prima met de meertalig sprekende animatieteam. Oudste zonen spurten gelijk na het avondeten naar de voetbalkooi. Wij hadden vanaf het terras(restaurant of bar) prima uitzicht op beide activiteiten van de jongens. Eten in het restaurant was erg goed. Strand met strandbar voor je espresso/capuc. of ijsje op loopafstand. Zwembad ruim genoeg voor kinderen. Zeer kindvriendelijke camping. Onze jongste zoon was vooruit gerend naar het zwembad. We werden opgewacht door de badmeester met onze zoon aan zijn hand. Zonder toezicht mochten kinderen natuurlijk niet naar het zwembad. Al met al een topvakantie. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke camping

Marco
13-5-2014

Mooie,nette,verzorgde camping met echt top huisjes(stacaravan). Wij hadden een zeer mooi huisje met 3 slaapkamers en zelfs 2 badkamers. Ondanks dat het echt zeer rustig is met de mei vakantie hebben we echt genoten. Het restaurant is echt top, fantastisch gegeten voor een leuke prijs, op aanvraag heeft de chef zelfs een Sardinian lobster bereid, heerlijk. Voor de mooiere stranden rij je een half uurtje richting het zuiden "Costa rei Sud".

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

Selectcamp

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Gras, Zand
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping) in Muravera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.