Camping Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping)

Camping Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping)

8.3Fantastisch

Italië, Sardinië, Muravera

8.3Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Op het mooie Sardinië vind je Camping Villaggio 4 Mori. De camping is direct aan het strand gelegen. Ook heeft de camping een zwembad, restaurant, strandbar en speelgelegenheden zoals de speeltuin en de voetbalkooi. Een huurauto is aan te bevelen. Op 30 minuten rijden vind je Villasimius met een leuke markt.

41 reviews over Camping Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping)

• 2019
    9Ingrid Stenekes19-08-2019

Fantastisch!

Samen met mijn man hebben we twee weken getrokken met de camper door Sardinie. Af en toe moet je bijladen en water etc. toevoegen, dus hoe makkelijk om daarvoor een camping op te zoeken. We zijn beland op deze camping. Wat een succes! Vriendelijke mensen, nette camping, word goed schoongehouden en mooie plekken. 4 sterren absoluut waard. Camping winkel niet duurder dan buiten de camping en er is van alles aanwezig. Indien nodig, gratis dokter bezoek op de camping aanwezig (ik had dat helaas nodig omdat ik de `Moeder alle koortslippen" gehad heb. Kortom: hier kan je heel goed heen gaan! (geen gebruik gemaakt van het zwembad, dus ook niet gezien)

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Rogier07-08-2019

Geweldige camping

Leuke, nette, echt Italiaanse camping. Wel een beetje ver verwijderd van bezienswaardigheden, zoals Gola di Gorrupu of Cagliari.

Bijzonder geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Simone26-07-2019

Mooi Sardinië, voor herhaling vatbaar

De camping is echt fantastisch. Niet te druk, gezellig druk. Lekker tussen de Italianen, Zwitsers, Duitsers en slechts een paar Nederlanders. Zwembad en strand zijn mooi onderhouden. Bedjes op strand alleen tegen betaling. Neem een eigen parasol mee. Caravan Deluxe is ruim en fijn. We misten alleen een barbecue. Animatie team werkt hard en enthousiast. Veel en leuke activiteiten voor jong en oud. Winkeltje is goed, receptie zeer behulpzaam en altijd open, restaurant kan wat beter. Mooie uitstapjes naar Cagliari (de oude stad en winkels), Pula (schildpad opvang en strand), Villasimius (strand en winkeltjes) en Costa Rei (zeer mooie strandjes). Overal kun je mooi snorkelen. Boodschappen kun je doen in Muravera of 1 dorp verder in San Vito (goedkoper en beter brood aanbod). (Huur)auto Is een must.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jeroen Bos11-07-2019

Goede nogal afgelegen camping, wel muggen

Grote camping op een nogal afgelegen plaats. Je kan direct vanaf de camping het zeer ruime strand op waar ligbedden te huur zijn. Er is ook een bar aan het strand. We kampeerden met een vouwwagen op een ruime plek onder eucalyptus bomen. De auto mag alleen bij in en uitchecken bij de plek staan, en moet voor de rest naar een kampeerterrein waar het enorm stoffig is en de auto er niet uit ziet na een paar dagen. De camping heeft een zwembad dat we niet hebben getest omdat het strand dichterbij was. Het camping restaurant is goed en er is een redelijk uitgebreide supermarkt. Er is animatie maar daar hadden we weinig last van. Het personeel is vriendelijk. Het sanitair is prima en wordt voldoende schoongemaakt. We hadden wel veel last van muggen, kleintjes die je amper ziet en niet hoort. Vooral s'avonds en s'nachts hadden we er veel last. De camping nam wel maatregelen, bijv, sprayen, maar het resultaat was niet te merken.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Fam Bakker08-08-2018

Aanradertje!

Camping áán het strand, zeker voor de campinggasten. De mensen in de bungalows en stacaravans moeten iets verder lopen. Prettig zwembad zonder bedjes reserveren. Restaurant, bar en strandtent zijn okee. Goed geprijsd, voldoende keus en heerlijk eten. Ook strandtent is een aanrader! Winkel is voldoende uitgebreid. Toiletgebouw wat verouderd, geen toiletpapier of zeep aanwezig, matig schoongemaakt en kleine douchehokjes. Animatie volop aanwezig, maar niet opdringerig. Speeltuin, voetbal/tennis/hockeykooi prachtig aangelegd.

Tip: als je met een caravan vanuit Olbia komt, rij dan niet mbv navigatie of Google Maps via Nuoro -Lanusei door het binnenland, maar via Nuoro -Oristano -Cagliari. Scheelt een hoop haarspeldbochten, kleine dorpjes en ellende.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

7Familie Van Agthoven25-07-2017

Prima vakantie gehad (paar minpunten)!

Wij hebben in juli 2017 via Reisorganisatie voor 2 weken een caravan gehuurd. 2 Volwassenen en 2 kinderen t/m 10 jaar. Prima en ruime caravan voor 6 personen. Airco (standaard aanwezig) was echt nodig. De camping was netjes en ook de wc voorzieningen e.d. waren prima. De mensen op de camping waren erg behulpzaam en aardig. De zwembaddames en -heren hadden naar ons idee geen lol in hun werk. Vrij sjacherijnig iedere dag. Andere minpunten: er mocht niet gesprongen of gedoken worden in het zwembad. Voor onze kinderen was dit echt een teleurstelling. Uiteraard snappen we dat er in het ondiepe gedeelte van het bad ongelukken kunnen gebeuren maar dat er ook niks in het diepe deel mocht? Er mocht ook niet op het gras bij het zwembad gelopen worden. In het animatie-team zat 1 Nederlands sprekende dame, de rest was Italiaans -> dit was zeker voor onze dochter van 4 heel jammer. Ze kon aan niets mee doen. Hou er rekening mee dat voor bijv. de strandbedjes, de fitnessruimte en de hydrobikes gereserveerd moet worden. Het restaurant is redelijk, verwacht er niet teveel van.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Hilde Peters17-06-2017

Prima!

Grote camping,maar toch voor elk wat wils.Zéér rolstoelvriendelijk,kindvriendelijk. Voor wie rustig wil zitten is er ook een plaatsje,er zijn geen minpunten. Restaurant hoogstaand,personeel allemaal vriendelijk.Je bent hier geen nummer,ze helpen iedereen.Normaal zijn we niet te vinden op grote campings,maar dit was een fijne ervaring.Proficiat aan de uitbaters en het talrijke personeel dat zich inzet om het ons naar de zin te maken.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Susanne11-09-2016

Mooie, leuke, nette camping met heerlijk zwembad

De camping is erg compleet; groot maar niet massaal. Hooguit 's avonds tijdens de animatie, maar daar kun je ook niet naartoe gaan. De campingplekken zijn niet bijzonder, je staat in een "straatje" naast en tegenover elkaar. Maar hier sta je wel voornamelijk gezellig tussen de Italianen. Onze grote tent konden we ook prima kwijt met best nog wat plek eromheen. Het sanitair is echt keurig, helaas zijn niet alle sanitairgebouwtjes van toiletpapier voorzien; voor de zekerheid dus maar meenemen. Er zijn veel verschillende strandbaaitjes in de omgeving die erg de moeite waard zijn om te bezoeken. Bij het zwembad is het ook heel goed toeven, de nieuwe kinderglijbaan was voor onze jongens van 4 en 7 geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9David12-08-2016

super vakantie op een mooie familie camping

We zijn 11 dagen op deze camping geweest in een SuperNext stacaraven.

Personeel : Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel,

Accomodatie : Mooie en schone caravan 7 slaap plekken, 3 slaapkamers , 2 badkamers, Keuken met ruime ijskast en diepvries en magnetron(alles aanwezig) en ruime veranda. En een Goed werkende Airco (inclusief).

Camping: Zeer schoon nog geen cigarette peuk of wat dan ook te vinden personeel is al vroeg bezig met alles schoon te houden en de perkjes te harken.

ook kijkje genomen bij de openbare wc's van de camping en ook deze zien er schoon uit. Vanuit de camping loop je zo het strand op met bar .

Supermarkt op de camping is open van 8-20 uur en van alles voorzien met redelijke prijzen.

Zwembad: 2 zwembaden een pierenbad met1 grote en kleine glijbaan en een groot bad met verschilende hoogtes en bubbelbad gedeelte. Water van zwembad en douches worden door de badmeesters regelmatig monsters van gepakt om te controleren.

Camping heeft een bar, supermarkt, winkeltje, fitnessruiimte en restaurant (waar men ook een pizza kan afhalen) .

Animatie team : :) Animatie team is zeer energiek (13 man waarvan 2 nederlanders) en was de hele dag bezig met jong en oud van babyclub tot volwassen beachvolly of tennis en aquagym in zwembad en in zee tot zandkastelen bouwen op het strand.

Elke dag zijn er voetbal, tennis, beachvolly, dart, tafelvoetbal en tafeltennis toernooien (in verschilende leeftijdsklasse waarvan bij de avond animatie op het grote plein de prijsuitreiking is.

Elke avond minidisco op het plein met leuke dansjes wat de kinderen (en sommige volwassenen) al snel op zitten mee te springen, Met daarna elke avond een ander programma als Commedyshow, Cabbaret, spelshows, muziek en 1x per week open podium waar gasten zelf hun kunstje als zang,dans cabbaret of wat dan ook kunnen tonen.,

De avond shows zijn voornamelijk in italiaans en (Engels wat soms wat moeilijk te verstaan is) maar wel zeer leuk (ook als je geen italiaans kent) en goed opgezet. 1 avond hebben we schuimparty gehad wat echt heel leuk was.

Samengevat was dit een super vakantie op een mooie familie camping de kids (6 en 11) hebben zich prima vermaakt. en komen we zeker nog eens terug.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 8Frits29-07-2015

Prima camping in wat saaie omgeving

We hadden een caravan van touroperator gehuurd voor twee weken. Was niks mis mee. De camping biedt veel. Strand met beachbar en een heerlijke zee binnen 100meter; Zwembad waar weinig mag; animatie overal all day long tot 2345 aan toe. Restaurant prima en redelijk geprijsd en de campingsuper heeft wat je nodig hebt al zijn de supermarkten in Muravera goedkoper. Veel schaduw en autoluw zijn verdere +punten. Je moet het ook wel van de camping hebben want de directe omgeving is ronduit saai. Muravera, 7km van de camping gelegen, heeft weinig te bieden wat betreft winkels en terassen. Daarvoor moet je echt de auto in, maar daar kan de camping niets aan doen. Die is prima!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Camping Villagio 4 (Quattro) Mori (Glamping) info

• Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen