Camping L'Ultima Spiaggia (Glamping)

Camping L'Ultima Spiaggia (Glamping)

6.9Voldoende

Italië, Sardinië, Bari Sardo

6.9Voldoende

• 6.6Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Echt Italiaans kamperen kan op Camping L’Ultima Spiaggia. Het personeel is hier vriendelijk en er zijn mooie zwembaden en een strand op 15 minuten rijden. De camping is rustig gelegen en heeft een aanwezig animatieteam. Een auto is een must zodat je Sardinië echt goed kunt verkennen. Een bootje huren is ook een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Ultima Spiaggia (Glamping) voor je op een rij gezet:

Go4Holiday.nl

24 reviews over Camping L'Ultima Spiaggia (Glamping)

• 5Kirsten Godefroy06-10-2019

Voor ons 1x maar nooit meer!

We hebben hier 3 weken gestaan. Ondanks dat ik om een rustige plek had gevraagd bij de boeking kregen we de plek naast het toegangshek naar het strand toegewezen. 's Morgens vroeg wakker door lui die zo nodig om 7 uur al moesten gaan touwtjespringen op het houten platform. 's Nachts wakker gelegen van in en uitgaande jonge lui en de "bewaker" die met iedereen op maximaal volume een praatje moest maken of telefoneerde. Glas dat in de kliko's werd gesmeten, kotsende jeugd, JBL speakers die aan mee terug kwamen enz. Ondanks meerdere keren klagen, ook bij het management, ging het gewoon door. Schreeuwerige animatie, alles in Italiaans. Winkeltje beperkt open, geen lekkere broodjes en duur. 2x in het zwembad geweest, water troebel en haren e.d. erin. Huurkoelkast oud en vies. Jammer want de camping is mooi aangelegd, sanitair is netjes en strand en zee geweldig! Voor zo'n dure camping (bijna €100 per dag) hadden wij meer verwacht.

• 6Eetgelegenheden

• 7Gaby01-08-2019

Prettige camping direct aan zee

Fijne camping direct aan zee, wel prijzig. Personeel is super vriendelijk, sanitair is prima en wordt vaak schoon gemaakt. De kampeerplaatsen zijn ruim en aardig vlak, de meeste met voldoende schaduw. Er vielen alleen wel erg veel plakkerige, witte 'dingetjes' uit de bomen, wat erg vervelend was. Alles, inclusief jezelf, zit dan onder. Er staan ook de nodige vast kampeergasten, die veel ruimte claimen. De tenten staan gezellig door elkaar met veel schaduw. De animatie is aanwezig, maar je hebt er geen last van. Eten in het restaurant is erg lawaaierig, enorm harde muziek en rommelig. Voor de zee zijn waterschoenen aan te raden i.v.m. de kiezels, strand is wel gewoon zand.

• 5Eetgelegenheden

• 2018
    9Paul24-08-2018

Een aanrader als je houdt van ‘Italiaans’ kamperen

Leuke, gezellige en typische Italiaanse camping. Mooie zwembaden, prachtig strand, aardig personeel en mooi en lekker rustig gelegen. Strandbarretje verderop en groenteboertje naast de camping zeer aan te bevelen. Goede accommodatie.

• 9Staat v/h sanitair

• 7Saskia Haverkate13-08-2018

Boek deze niet in het voorseizoen

Wij zijn hier in de meivakantie geweest. Bij aankomst bleek gelijk al dat de stacaravan (nog) niet schoon was. Te vies voor woorden. De begeleiders van touroperator hebben hun best gedaan, maar het schoonmaken hield te wensen over. Daar komt bij dat de camping nog niet klaar was voor vakantiegasten. Ik weet dat het voorseizoen is, maar ik neem aan dat wanneer je een camping kan boeken in het voorseizoen, deze er ook klaar voor is. Het zwembad was vies, overal onkruid, geen schone straten, overal blad. Absoluut niet klaar voor het seizoen. Ik kan me voorstellen dat de vakantie in het hoogseizoen best prima kan zijn, maar boek deze niet in het voorseizoen. De camping ligt ver van iets af, je moet alles met de auto doen. Strand heeft steentjes, dus waterschoenen gebruiken.Sardinië is prachtig, maar deze camping was het voor ons helaas niet!

Met jonge kinderen

• 2017
    8fam fleskens07-09-2017

fijn voor 1 keer

camping met mooi "centrum",vooral zwembad mooi aangelegd en aangeplant ,groenvoorziening rond tentlodges was erg verwaarloosd,wij hadden de pech dat onze slaapkamer dicht aan het restaurant/winkelcomlex grensde waar een" antieke"generator vooral s nachts qua geluid erg storend was. animatie bijzonder aanwezig en italiaans gericht ,kwalitatief wel goed maar daar wordt je ook verplicht voor te betalen. strand prima ,op 15 min.rijden zeker voor kinderen veel fijner en veiliger strand .winkel met beperkt assortiment maar in het dorp voldoende verkrijgbaar.personeel wel vriendelijk.

• 9Rob Twisker21-07-2017

Fantastische vakantie op L'ultima Spiaggia

Bij aankomst al heel vriendelijk ontvangen en netjes naar onze stacaravan begeleid. Het park is heel leuk ingericht met 4 prachtige zwembaden en direct aan het kiezelstrand gelegen. Alle benodigde faciliteiten zijn er van gratis wifi tot een kleine supermarkt, snackbar en restaurant. Maar wat ons vooral is bijgebleven is de gastvrijheid en vriendelijkheid van alle mensen die er werken, van de receptie tot de barmensen en de animatie toe. Zij zorgen ervoor dat je er een heerlijke en vooral leuke tijd beleefd!

• 9Staat v/h sanitair

• 8Miriam Luxwolda17-07-2017

prima, leuk voor gezinnen met opgroeiende kinderen

NIET voor rustzoekers, veel animatie waaraan niet te ontkomen is. 's avonds van 21.15 - 00.00 uur luide muziek, die dwars door je oordoppen heen bonkt. Deze is bijna overal goed hoorbaar, maar speciaal in de gedeeltes met huurtenten erg hard omdat deze dicht bij het centrum van de camping liggen. Wij vonden dit echt een nadeel en komen hier niet terug. Voor gezinnen met opgroeiende kinderen is het waarschijnlijk een hele leuke camping. De voorzieningen zijn dik in orde en de plaatsen mooi en schaduwrijk. Sanitair is goed verzorgd, netjes en schoon. Strand bij de camping is niet heel fijn (grind en loopt steil af), maar genoeg leuke strandjes in de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

8Linda08-08-2016

Fantastische camping, zéér vriendelijk personeel!!

Professionele animatie, superleuk zwembad, aan t (stenen) strand, 2 pubers mee; hebben zich hele vakantie prima vermaakt met grote groep italiaanse jongens en meisjes! Cea strand op 15 min. rijden met auto: prachtig! Dag een bootje huren is aanrader, en auto huren is een must op Sardinië... Geweldig mooi groot,woest eiland.....

• 8Staat v/h sanitair

• 7van Seventer26-07-2016

Mooie camping maar niet goedkoop.

Mooie camping, goed onderhoud. Supermarkt met vers brood, profi animatie, wel alles in het Italiaans. Heel behulpzaam personeel. De informatievoorziening op de camping vond ik het enige minpuntje aan deze camping.

• 2Wendy21-08-2015

nooit meer

De lodgetenten van touroperator liggen vlak naast het centrum van de camping waar elke avond tot 12 uur live entertainment buiten is. Dat geeft enorm geluidsoverlast. Indien je niet van camping-animatie houdt, zou ik deze lodgetenten ten zeerste afraden

Met jonge kinderen

Go4Holiday.nl

2 tips over Camping L'Ultima Spiaggia (Glamping)

• Ireen, 21-01-2014

Fijne intieme sfeer, terwijl het eigenlijk best een groot resort is. Direct aan zee met bedjes die je daar kan huren. Rij je even naar t zuiden, dan heb je daar ook fantastische stranden. De camping eigenaar is duidelijk erg betrokken bij zijn onderneming. Toen we aankwamen konden we het niet vinden. Even een telefoontje en hij kwam ons met zijn eigen auto halen en begeleidde ons naar de camping. Super camping en ik raad ook gezinnen met wat grotere kinderen deze camping zeker aan.

• p fleskens, 07-09-2017

restaurant/pizzeria tre mori in bari sardo ,heerlijk gegeten voor weinig geld met fijne bediening.

3 vragen over Camping L'Ultima Spiaggia (Glamping)

• inge, 26-05-2016

vervoer

hallo, wij komen aan op het vliegveld Cagliari en hebben een tent geboekt op camping 'l ultima spaggia. Hoe kunnen we het beste op de camping komen? met trein of bus, taxi?

• Jacqueline, 21-08-2014

kampeerplaatsen

Wij overwegen om volgend jaar naar deze camping te gaan. Kan iemand mij vertellen hoe groot de kampeerplekken zijn. Wij hebben nml. een grote caravan met voortent en willen ook nog een tent voor de kinderen plaatsen.

• Marja, 18-10-2013

Animatie

Hoi,

Weet iemand tot wanneer op de camping kinderanimatie is? Wij willen volgend jaar september naar deze camping maar is er de hele maand sept nog animatie (kidsclub en kinderdisco).

Ireen, 21-01-2014

weet ik niet, maar je kan gewoon de eigenaar mailen. Hij spreekt uitstekent engels.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig