Géén boekingskosten
/Italië/Sardinië/Bari Sardo/Campings Bari Sardo/Camping L'Ultima Spiaggia (Glamping)

L'Ultima Spiaggia (Glamping)

ItaliëSardiniëBari Sardo

We hebben de beste aanbieders voor Camping L'Ultima Spiaggia (Glamping) voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 26 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.5GoedScore uit 26 reviews
  • 6.7Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Echt Italiaans kamperen kan op Camping L’Ultima Spiaggia. Het personeel is hier vriendelijk en er zijn mooie zwembaden en een strand op 15 minuten rijden. De camping is rustig gelegen en heeft een aanwezig animatieteam. Een auto is een must zodat je Sardinië echt goed kunt verkennen. Een bootje huren is ook een aanrader.

26 Reviews over L'Ultima Spiaggia (Glamping)

• 9Martijn V16-08-2022

Leuke Italiaanse camping aan het strand

Nette Italiaanse camping met prima zwembaden, pal aan het strand gelegen. Wij verbleven met onze kinderen van 16 en 14 in een mobile home. Deze was eenvoudig, maar netjes en zeer schoon. Animatie in het Italiaans maar leuk. Italiaans of niet, iedereen wordt betrokken. Dit zorgt voor een leuke sfeer op de camping.

Nadeel is wel dat je apart moet betalen (bij aankomst) voor het zwembad etc. Ook voor de (soms gebrekkige) wifi moet betaald worden.

Op het strand zitten 2 eenvoudige barretjes/restaurantjes. Het eten hier is echt een aanrader. Goedkoop maar zeer, zeer lekker. Typisch Italiaanse/Sardische keuken.

Strand is prachtig, rustig en helder blauw water. Voor de camping is het een kiezelstrand, vlakbij aan de andere kant van Torre di Bari ligt een uitgestrekt zandstrand. In de omgeving veel natuur. Tortoli ligt op 20 minuten rijden, daar zijn meerdere restaurantjes en winkeltjes.

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Vegter07-08-2022

Lawaaiige non-glamping

Glamping is dit niet. Het is een normale camping aan de middellandse Zee. Wij boekten een Lodge Tent: een tenthuisje met koelkast en een ventilator.

Het animatieteam spreekt alleen Italiaans, dus niet geschikt voor onze kinderen. Elke avond om 21.15 is er minidisco en daarna een show. Vanaf een uur of 16.00 begint de muziek, op standje ‘Italiaans’, dus luid. Dit gaat door tot 24.00. Het ironische: je betaalt voor deze herrie, want bij aankomst op de camping moet je betalen voor een clubkaart. Een aantal euro per dag per persoon, voor het gebruik van het zwembad en de animatie.

In de omgeving van de camping is weinig vertier, geen leuke restaurantjes of winkelstraatjes.

De stranden zijn wel erg mooi, je betaalt voor een parkeerplaats een paar euro per dag.

Wil je graag naar Sardinië: ga naar de andere kant van het eiland.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 5Kirsten Godefroy06-10-2019

Voor ons 1x maar nooit meer!

We hebben hier 3 weken gestaan. Ondanks dat ik om een rustige plek had gevraagd bij de boeking kregen we de plek naast het toegangshek naar het strand toegewezen. 's Morgens vroeg wakker door lui die zo nodig om 7 uur al moesten gaan touwtjespringen op het houten platform. 's Nachts wakker gelegen van in en uitgaande jonge lui en de "bewaker" die met iedereen op maximaal volume een praatje moest maken of telefoneerde. Glas dat in de kliko's werd gesmeten, kotsende jeugd, JBL speakers die aan mee terug kwamen enz. Ondanks meerdere keren klagen, ook bij het management, ging het gewoon door. Schreeuwerige animatie, alles in Italiaans. Winkeltje beperkt open, geen lekkere broodjes en duur. 2x in het zwembad geweest, water troebel en haren e.d. erin. Huurkoelkast oud en vies. Jammer want de camping is mooi aangelegd, sanitair is netjes en strand en zee geweldig! Voor zo'n dure camping (bijna €100 per dag) hadden wij meer verwacht.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Gaby01-08-2019

Prettige camping direct aan zee

Fijne camping direct aan zee, wel prijzig. Personeel is super vriendelijk, sanitair is prima en wordt vaak schoon gemaakt. De kampeerplaatsen zijn ruim en aardig vlak, de meeste met voldoende schaduw. Er vielen alleen wel erg veel plakkerige, witte 'dingetjes' uit de bomen, wat erg vervelend was. Alles, inclusief jezelf, zit dan onder. Er staan ook de nodige vast kampeergasten, die veel ruimte claimen. De tenten staan gezellig door elkaar met veel schaduw. De animatie is aanwezig, maar je hebt er geen last van. Eten in het restaurant is erg lawaaierig, enorm harde muziek en rommelig. Voor de zee zijn waterschoenen aan te raden i.v.m. de kiezels, strand is wel gewoon zand.

• 5Eetgelegenheden
  • 9Paul24-08-2018

Een aanrader als je houdt van ‘Italiaans’ kamperen

Leuke, gezellige en typische Italiaanse camping. Mooie zwembaden, prachtig strand, aardig personeel en mooi en lekker rustig gelegen. Strandbarretje verderop en groenteboertje naast de camping zeer aan te bevelen. Goede accommodatie.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7Saskia Haverkate13-08-2018

Boek deze niet in het voorseizoen

Wij zijn hier in de meivakantie geweest. Bij aankomst bleek gelijk al dat de stacaravan (nog) niet schoon was. Te vies voor woorden. De begeleiders van touroperator hebben hun best gedaan, maar het schoonmaken hield te wensen over. Daar komt bij dat de camping nog niet klaar was voor vakantiegasten. Ik weet dat het voorseizoen is, maar ik neem aan dat wanneer je een camping kan boeken in het voorseizoen, deze er ook klaar voor is. Het zwembad was vies, overal onkruid, geen schone straten, overal blad. Absoluut niet klaar voor het seizoen. Ik kan me voorstellen dat de vakantie in het hoogseizoen best prima kan zijn, maar boek deze niet in het voorseizoen. De camping ligt ver van iets af, je moet alles met de auto doen. Strand heeft steentjes, dus waterschoenen gebruiken.Sardinië is prachtig, maar deze camping was het voor ons helaas niet!

• 10Anna Rapelli28-11-2017

posto meraviglioso

per tredici anni siamo andati in questo campeggio, conosciuto per caso, non ci siamo più mossi da lì, abbiamo conosciuto persone fantastiche, il loro ricordo rimane vivo in noi purtroppo per cause familiari non possiamo più venire a soggiornare in Sardegna, complimenti a tutto lo staff arrivederci spero di tornare prima o poi

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Cristina27-11-2017

Ottimo campeggio.. merita tantissimo

Campeggio molto bello e tranquillo, piscine favolose, animazione al top la migliore che ho mai visto e molto coinvolgente e divertente, bar con ottimi cocktail e ristorante.. oltre alle piscine c'è anche l'accesso al mare con spiaggia attrezzata. L'unica cosa che mi è piaciuta meno è il fatto che ci sia una sola struttura di servizi (wc, doccie, lavandini) che è poca in confronto alla grandezza del campeggio..!

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Luisella27-11-2017

Posto meraviglioso

Campeggio fantastico, animazione piacevole, staff gentilissimo, ogni anno viviamo vacanze indimenticabili!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8fam fleskens07-09-2017

fijn voor 1 keer

camping met mooi "centrum",vooral zwembad mooi aangelegd en aangeplant ,groenvoorziening rond tentlodges was erg verwaarloosd,wij hadden de pech dat onze slaapkamer dicht aan het restaurant/winkelcomlex grensde waar een" antieke"generator vooral s nachts qua geluid erg storend was. animatie bijzonder aanwezig en italiaans gericht ,kwalitatief wel goed maar daar wordt je ook verplicht voor te betalen. strand prima ,op 15 min.rijden zeker voor kinderen veel fijner en veiliger strand .winkel met beperkt assortiment maar in het dorp voldoende verkrijgbaar.personeel wel vriendelijk.

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar