Appartement Residence Ea Bianca

6.2Voldoende

Italië, Sardinië, Baja Sardinia/Costa Smeralda

Op vakantie geweest naar Residence Ea Bianca?

6.2Voldoende

• 6.1Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Ea Bianca voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Residence Ea Bianca op Sardinië ligt bij Baja Sardinia. De appartementen zijn ruim en van alles voorzien. Bij het zwembad is het heerlijk rustig en heb je alle ruimte. Omdat de appartementen particulier bezit zijn, zijn er verder geen voorzieningen. Bewonder de grote jachten in Porto Cervo of pak de ferry naar La Maddalena of La Caprera.

4 reviews over Appartement Residence Ea Bianca

• 2019
    6Angelique12-07-2019

Prima plek

Appartementencomplex ziet er mooi uit. Het appartement wat wij hadden (nr. 326) was heel ruim van binnen alleen behoorlijk muffig de eerste dagen. Balkon was daar tegen behoorlijk klein ook omdat daar een airco op staat. Keuken netjes voorzien van oven ,afwasmachine ruime koelkast en vriezer. Badkamer netjes, ruim en voorzien van een wasmachine. De parkeerruimte bij het complex had wat beter gemogen want er is niet voldoende plek wanneer alle appartementen verhuurt zijn. Jammer dat het "afvalhok "alleen maar op bepaalde tijden geopend is waardoor je niet de gehele dag je vuil kwijt kan en het vuil niet regelmatig word opgehaald waardoor alle container overvol zijn. Verder prima complex om heerlijk te genieten van prachtig Sardinië.

Gereisd met partner in juni 2019

• 6Rudy Breet06-06-2019

Mooi complex. Niet voor ouderen en slecht lopenden

Het is een mooi complex maar je moet wel van trappen lopen houden. Dus absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Een auto is absoluut noodzakelijk voor het doen van boodschappen en strand. Let bij het boeken er op dat je niet een appartement met balkon maar met terras en zeezicht boekt. Het appartement met balkon is echt vreselijk. We hebben na het betalen van € 100 zwart (hij vroeg € 200) een prima appartement nr. 107 gekregen. Een groot nadeel is dat er de 14 dagen niet werd schoongemaakt!!! Ook wisseling van lakens en handdoeken kan alleen tegen betaling. Gelukkig is er een wasmachine dus maar zelf wassen. De reis hebben we geboekt via touroperator die op de site alleen appartementen toonden met terras. We voelden ons echt belazerd toen we aankwamen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Kim20-04-2018

Fantastisch!

Het is een ideale uitvalsbasis om het eiland te ontdekken. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. De appartementen waren goed, alles aanwezig wat je nodig hebt en het was schoon! De mannen misten alleen een soort van bar bij het zwembad, misschien dat ze daar iets aan kunnen doen.

Gereisd met partner in juli 2016

• Oude reviews

8Vos08-08-2016

Mooi complex

Afgelopen week verbleven in een appartement in Ea Bianca. Wat wij vooraf niet wisten, is dat de appartementen privé bezit zijn. Daar merk je natuurlijk niet veel van, maar er is bijvoorbeeld geen receptie en geen faciliteiten bij het zwembad. Er is een beheerder op het complex, die wij niet erg vriendelijk en behulpzaam vonden. Hij was erg principieel, je komt geen minuut voor 16:00 u in je appartement! Maar goed, na de incheck hadden we daar geen last meer van.

Het appartement zelf was mooi en ruim. Er was zelfs een oven, vaatwasser en wasmachine aanwezig. Helaas misten we wel wat primaire dingen. Zo waren er maar 2 glazen en misten we bv. wijnglazen, een schilmesje en dat soort basale zaken. Er is een mooi zwembad, waar het lekker rustig is. Vaak waren wij om 10:00 u de eersten. Je hoeft dus niet om 7:00 u je handdoekje weg te leggen. Je hebt er beperkt wifi. Alleen bij het zwembad en maar 150 mb per dag.

Baja Sardinië is een prima uitvalsbasis om de omliggende plaatsen te bezoeken. Het mondaine Porto Cervo, waar prachtige jachten in de haven liggen, is Leuk om te bezoeken. Ook La maddalena is een bezoekje waard. Behalve de boottochten, die ze overal aanbieden, kun je ook gewoon in Palau met de auto op de Ferry en zo la maddalena en het naastgelegen la Caprera bezoeken. Je kunt op deze manier alleen niet naar de kleinere eilandjes.

Wij hebben in ieder een geval een prima verblijf gehad hier!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin