Sorteren

Reviews over Tremosine

Aanrader voor gezinnen

Y.H
    20-8-2018

Allereerst de route ernaar toe is echt prima te doen. Mooie rit 15 min.

In de residence is het lekker rustig, zelfs in het hoogseizoen. Alles ziet er keurig uit, word goed bijgehouden en is schoon. Heerlijk zwembad en speeltuin voor de kids. Het is fijn dat je als ouder altijd toezicht heb op de kids omdat de appartementen om de speeltuin en zwembad om zijn gebouwd. Op de berg genoeg restaurantjes om te eten. Kan ook in de residence zelf heel goed. Je zit hier heerlijk tussen de bergen in alle rust en de hectiek van het toerisme is makkelijk op te zoeken. Een aanrader!

Ontspannen en relaxen

Mar
    24-7-2018

Heerlijk verblijf, schoon app lekker rustig.

Over het algemeen het weer prachtig kan wel extreem onweren of regenen( vooral snachts)

Bakker op loop afstand. Wel een hele klim om er te komen en ongeveer 20 min. Rijden naar een leuke stad Riva del Garda.

Mooi schoon zwembad en terrein en wordt elk jaar vernieuwd of opgeknapt.

Een heerlijke ontspannen vakantie

En honden mogen mee

Misten wel een goed Pizza mes

De inventaris is niet in elk appartement hetzelfde en wordt niet aangevuld wat je hebt heb je

Vrij harde matrassen met veren

Aanrader goeie prijs kwaliteit verhouding!

Romy
    12-7-2018

Heel fijn hotel voor een goede prijs. Het hotel heeft een heel mooi uitzicht. Naast de eetzaal kon je lekker buiten zitten op het buiten terras. Dit was wel erg smal en er was heel veel wind. Om het hotel had je veel tuin wat wel fijn was maar kon iets mooier worden aangekleed. De kamer zag er goed uit wel vielen de tegels in de badkamer naar beneden, maar dit werd wel weer opgelost. Het ontbijt was super! je kon zelfs champagne bij het ontbijt nemen als je wou. s'avonds had je een keuze menu wat over het algemeen ook erg goed was. Vooral het Italiaanse buffet wat op een avond er was was erg lekker. S'avonds was het erg rustig in het hotel wel was er af en toe iets te zien zoals een goochelaar. Het welnes gedeelte was ook erg goed. het zwembad zag er ook goed uit alleen jammer dat het binnen was. Wel kon je buiten zonnen op een ligbedje maar hier kon je het uitzicht niet goed zien.

Heerlijke vakantie met prachtig uitzicht.

Wim Verbaarschot
    15-8-2017

Hotel was goed, vooral de faciliteiten en het uitzicht op het Gardameer.

Minder was de keuken die erg vette gerechten presenteerde. Geen Italiaanse kwaliteit, zeg maar.

Het hotel heeft wel WiFi, vier kanalen zelfs. Maar de sterkte ervan was teleurstellend.

Anders dan onze verwachtingen

Mariëlle Boelens
    12-8-2017

Wij zijn net thuis van een vakantie in Tremosine. Het is ons tegengevallen. Koken is geen doen. Pannen passen niet samen op de 2 pitten en ze bakken vreselijk aan.

Afstanden naar andere plekken is meer als wordt aangegeven. Geen supermarkt op het park dus steeds naar beneden moeten. Tip: in riva del garda is een grote lidl.

Douche en afwaswater was 9 vd 10 keer lauw/koud.

Voor ons niet meer...

Mariëlle