Camping Maroadi

Met jonge kinderen

Fijne camping, aanrader

Yvonne Duijn
21-8-2018

Fijn sanitair. Camping heeft een goede ligging vlakbij strand. Op loopafstand van Riva en Torbole. Fietsen te leen bij de camping. Voor 1 euro (gaat naar goed doel) kun je 4 uur gebruik maken van deze stadsfietsen. Gasten bestaat uit 80% Duitsers. Voor kinderen is er niet veel vermaak, behoudens een aantal keer per week een kinderdisco. Wordt ook niet erg gemist aangezien er in de omgeving genoeg te doen is, surfen, suppen, zeilen, fietsen, wandelen, boot naar andere dorpen nemen etc. etc. Wat minder was de overlast van hondenpoep. Echter hier kan de camping niets aan doen, dit ligt aan de baasjes van de honden.

Silvia, Camping Maroadi, 23-8-2018

Dear Yvonne,

thank you for staying at Camping Maroadi and for taking the time to write us a review. We are really happy you had a pleasant experience and that you found our service and activities well organised and of high quality.

We hope to welcome you soon. Best Regards from Garda Lake

Volgend jaar weer

Patrick
10-8-2018

Zeer fijne niet al te grote camping, relaxte sfeer dichtbij Torbole en Riva.we hebben zelfs een week bijgeboekt omdat 't zo beviel.Normaliter gaan we nooit achter elkaar naar een zelfde camping of plaats maar we hebben zelfs al geboekt voor volgende zomer.

Veel outdoor activiteiten mogelijk.

Enige klein nadeel is dat er maar 1 centraal toilet/douche/afwas gebouw is wat wel netjes en schoon is dat dan weer wel.

Silvia, Camping Maroadi, 17-8-2018

Dear guest,

thank you so much for taking the time to give us a feedback. We hope to see you again in the future.

Best Regards

fijne camping, dire

van Helvert
14-8-2017

gezellige camping, schoon, nette plaatsen en vriendelijk personeel

Viola, Camping Maroadi, 6-7-2018

Dear Guest,

thank you so much for taking the time to give us a feedback. We hope to see you again in the near future! Best Regards

super

Anonymous
    14-7-2017

ligging vriendelijke mensen schoon en netjes

Viola, Camping Maroadi, 6-7-2018

Dear guest,

Best Regards

Super fijne camping

Richard
      20-4-2017

Al 4 keer geweest en het is echt een leuke camping. Super pizza! Winkeltje heeft alles, savonds kinderdisco of wijnproeven. Erg vriendelijk personeel. Sanitair helemaal super,je kan zelfs in bubbelbad op het dak vh toiletgebouw. Enige nadeel nu ze de plekken groter hebben gemaakt is er minder schaduw. Met kindje die overdag nog slaapt een groot nadeel. En wij houden niet van campings vol nederlanders, maar hier zijn alleen maar duitsers en daardoor vond ons zoontje van 6 geen aansluiting,dus eigenlijk jammer dat er geen nederlanders met kinderen waren.Dat merkte we nu pas nu onze zoon dus wat ouder is.Plus vind dit duitse volk niet heel aardig wat hier komt. Uitstekende camping voor sportieve vakantie. (Surfen, biken) wel echt jammer dat er geen zwembad bij zit,aan de andere kant je doet 2 stappen en ligt in het meer.

Prachtige uitvalsbasis voor een huttentocht

Patrick
      14-4-2017

De camping is zeer netjes. Vele mogelijkheden voor activiteiten. Het sanitair is schoon 👍. Ook de ligging is gunstig. Het is een prachtige uitvalsbasis voor een meerdaagse huttentocht, maar ook voor cultuur zit je hier goed.

Minpunt is de WiFi. Eerste uur gratis, daarna kon je bijkopen.

een gemis is een zwembad voor kinderen. Sedert 2 jaar huren wij een mobileHeim. In een woord fantastisch.Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam

Sporterscamping

Tessa vd Heide
      26-1-2016

Vorige zomer geweest. Mensen komen hier om te windsurfen en te mountainbiken. De surfschool Surf Segnana zit nog geen 500m verderop aan het meer en is zeker aan te raden. Let op: kiezelstrand. Plaatsen met redelijk veel grind, wel bijna overal schaduw. Sanitair zeer goed, pas vernieuwd. Bijna altijd genoeg plek om naar de wc te gaan, af te wassen en te douchen. Het wordt redelijk goed schoon gehouden. Camping winkel relatief duur en klein. Zit een Lidl supermarkt om de hoek, waar je verse broodjes kunt halen. Vooral bij de achterkant van de camping kun je last hebben van de drukke weg, waar altijd verkeer rijdt. Persoonlijk niet zo'n last van gehad. Camping restaurant niet geweest, in Torbole zelf veel leuke restaurantjes en winkeltjes, ook een goede bar. Fietsen van de camping zijn gratis en kun je prima mee naar Riva del Garda. Camping hek gaat om 10 uur s avonds dicht en daarna moet het stil zijn. Vorig jaar een leuke tijd gehad, windsurfen was super leuk. We gaan deze zomer weer!

Heerlijke surf en doe camping

Fred Homminga
      22-12-2015

Goed: Ligging direct a/h meer; het eten in het restaurant; het santairgebouw; mogelijkheden om uitstekende surf, zeil en mountainbike materialen te huren;

plaatsen op zijn italiaans(dus niet al te groot) maar wel heel netjes; aardig personeel in het restaurant.

Top de watersport mogelijkheden. Zijn bijna ideaal. Let op! zwemvest is wel verplicht tijdens het surfen en zeilen. Je riskeert anders een boete van 175 euro, maar is ook wel nodig s'middags

Minder goed: het voetbalveldje is niet altijd beschikbaar, het zou handiger zijn om in het hoogseizoen dit veldje(is ook een tennisbaan) alleen als voetbalveld te gebruiken.

Al met al een superleuke vakantie gehad!!!!

Een super vakantie!

Jansen
      28-8-2015

We hebben een hele leuke vakantie gehad bij camping Maroadi. De omgeving is heel mooi, de camping ligt aan het meer tussen hoge bergen. Het toiletgebouw is nog vrij nieuw en heeft ruime douches. Bij het restaurant kun je pizza's en andere lekkere gerechten bestellen. De campingwinkel heeft ook alles wat je nodig hebt. Om de hoek van de camping zit nog de supermarkt Lidl daar is alles wat goedkoper. De camping biedt elke dag een activiteit aan zoals minidisco, wijnproeven, live muziek, mountain/wandeltocht. In het dorpje torbole kun je lekker uiteten en ook leuk shoppen. Riva del garda ligt op loopafstand (1km). Je kunt evt. een fiets van de camping lenen. Riva is een gezellige stad waar je ook lekker kunt eten. Leuke uitstapjes zijn lago di ledro en lago di tenno. Verder is een bezoek aan de Monte Baldo ook een aanrader. Voor mountainbikers en windsurfers is dit de perfecte omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Maroadi in Torbole, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Maroadi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.