Camping Maroadistersterster

• 8.1Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Maroadi (Torbole) biedt ruime plekken en goede faciliteiten. Het sanitair is netjes en in het restaurant kun je terecht om even een hapje te eten. Er is geen zwembad, maar je zit wel op loopafstand van Riva en Torbole waar je zo het meer in kunt. Camping Maroadi aan het Gardameer is door de ligging perfect voor wie wil watersporten in Riva.

234 reviews over Camping Maroadi

• 2019
    6Jong stel29-08-2019

Prima!

Camping met moderne sanitaire voorzieningen, echter vergeleken met andere campings laat het in de hygiëne wat te wensen over, overal haren/vliegjes op de grond, wasbak/douchebak, wc vloer is vies en vol wc papier( schoonmaak word verricht maar helaas maken de gasten er een bende van). Winkeltje met lekkere broodjes, binnen loopafstand van het garda meer ideaal. Helaas stonden wij direct aan een drukke weg, ‘ sochtends werd de vuilnis/glas van de lidl geleegd wat zorgde voor veel kabaal! Op de camping staan bijna alleen duitsers (4 nederlanders) veel sporters (surfen,zeilen,suppen) met hiervoor de voorzieningen om de hoek. Onze kleine staanplaats was voldoende voor auto en tent! Een prima camping voor zijn prijs en dichtbij alle voorzieningen(supermarkt,meer,stadje)

• 7Staat v/h sanitair

Camping Maroadi, Camping Maroadi, 29-08-2019

Dear guest, we are happy to read you were overall staisfied with the quality of your stay at Camping Maroadi. Nonetheless, we are really surprised to read there were some problems with the cleaning: we do our best to keep every area as clean as possible, asking our guests to do the same. Unfortunately we cannot be responsible of the behaviour of other people. We hope to have the possibility to welcome you again in the future. Best Regards

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Manon Meerman20-07-2019

Sportief, zon en een prachtige omgeving!

Hele fijne, sportieve camping! Wij hadden de kleinste kampeerplaats geboekt en die was inderdaad klein, maar groot genoeg voor een tentje, auto en ruim genoeg plek om te zitten. Er is een leuk barretje/restaurantje, een winkeltje met verse broodjes en schoon sanitair. Het is een kleine camping dat bij ons in juli vol stond, maar daar merkte je niks van. Deze kant van het Gardameer is heel sportief en er is dan ook veel mogelijkheid om aan watersport te doen! Dit kun je allemaal regelen op de camping, van windsurfen tot kayaken, van wippen tot duiken. Er zijn weinig Nederlanders in dit gebied, wat wij prettig vonden, maar wel enorm veel Duitsers. Er wordt dan ook door het personeel veel Duits gesproken. Wij vonden dit geen probleem, maar het is goed om te weten.

Al met al waren wij (stel van 24 en 26 jaar) hier super tevreden en hebben we een hele leuke week gehad in een mooie omgeving! Aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Camping Maroadi, Camping Maroadi, 22-07-2019

Dear guests, thank you so much for this lovely and detailed review! We are all very happy and grateful to read you loved the experience at Camping Maroadi: we look forward to welcoming you again for your next holiday on Garda Lake!

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Simone van Dijken15-11-2018

Leuke nette camping voor sportievelingen!

In augustus 2018 een week op camping Maoradi in Torbole gezeten. Mooie simpele camping. Perfect voor de sportievelingen. Je loopt de camping af en je staat zo goed als in het Gardameer. Water is in dit gedeelte wat kouder. Windsurfen kan voor de deur, stand up paddeling en zeilen. Sanitair is netjes, regelmatig schoongemaakt. Leuk restaurantje op de camping, pizza is zeker een aanrader. Voor 1 euro kan je een fiets huren op de camping. Riva del Garda op loop afstand evenals Torbole. Arco is ook een leuk stadje en prima te bereiken met de bus/ auto, kasteel van arco is zeker een aanrader. De ferry pakken vanaf Riva del Garda is ook erg mooi, Limone is een leuk stadje evenals Malcesine, vanuit daar kunt u de kabelbaan pakken naar de Monte Baldo. Zeker een aanrader!! Al met al een leuke vakantie gehad op een prima camping!

• 8Staat v/h sanitair

Camping Maroadi, Camping Maroadi, 22-11-2018

Dear Simone, thank you for staying at Camping Maroadi during your summer holiday on Garda Lake and for taking the time to give us a feedback. We are really glad you enjoyed your time in Torbole and that you loved the service and quality offered by our camping. We do look forward to welcoming you again next year! Best Regards

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Yvonne Duijn21-08-2018

Fijne camping, aanrader

Fijn sanitair. Camping heeft een goede ligging vlakbij strand. Op loopafstand van Riva en Torbole. Fietsen te leen bij de camping. Voor 1 euro (gaat naar goed doel) kun je 4 uur gebruik maken van deze stadsfietsen. Gasten bestaat uit 80% Duitsers. Voor kinderen is er niet veel vermaak, behoudens een aantal keer per week een kinderdisco. Wordt ook niet erg gemist aangezien er in de omgeving genoeg te doen is, surfen, suppen, zeilen, fietsen, wandelen, boot naar andere dorpen nemen etc. etc. Wat minder was de overlast van hondenpoep. Echter hier kan de camping niets aan doen, dit ligt aan de baasjes van de honden.

Silvia, Camping Maroadi, 23-08-2018

Dear Yvonne, thank you for staying at Camping Maroadi and for taking the time to write us a review. We are really happy you had a pleasant experience and that you found our service and activities well organised and of high quality. We hope to welcome you soon. Best Regards from Garda Lake

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Patrick10-08-2018

Volgend jaar weer

Zeer fijne niet al te grote camping, relaxte sfeer dichtbij Torbole en Riva.we hebben zelfs een week bijgeboekt omdat 't zo beviel.Normaliter gaan we nooit achter elkaar naar een zelfde camping of plaats maar we hebben zelfs al geboekt voor volgende zomer. Veel outdoor activiteiten mogelijk. Enige klein nadeel is dat er maar 1 centraal toilet/douche/afwas gebouw is wat wel netjes en schoon is dat dan weer wel.

• 8Staat v/h sanitair

Silvia, Camping Maroadi, 17-08-2018

Dear guest,

Best Regards

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

10van Helvert14-08-2017

fijne camping, dire

gezellige camping, schoon, nette plaatsen en vriendelijk personeel

Viola, Camping Maroadi, 06-07-2018

Dear Guest, thank you so much for taking the time to give us a feedback. We hope to see you again in the near future! Best Regards

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Anonymous14-07-2017

super

ligging vriendelijke mensen schoon en netjes

Viola, Camping Maroadi, 06-07-2018

Dear guest, thank you so much for taking the time to give us a feedback. We hope to see you again in the future. Best Regards

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Richard20-04-2017

Super fijne camping

Al 4 keer geweest en het is echt een leuke camping. Super pizza! Winkeltje heeft alles, savonds kinderdisco of wijnproeven. Erg vriendelijk personeel. Sanitair helemaal super,je kan zelfs in bubbelbad op het dak vh toiletgebouw. Enige nadeel nu ze de plekken groter hebben gemaakt is er minder schaduw. Met kindje die overdag nog slaapt een groot nadeel. En wij houden niet van campings vol nederlanders, maar hier zijn alleen maar duitsers en daardoor vond ons zoontje van 6 geen aansluiting,dus eigenlijk jammer dat er geen nederlanders met kinderen waren.Dat merkte we nu pas nu onze zoon dus wat ouder is.Plus vind dit duitse volk niet heel aardig wat hier komt. Uitstekende camping voor sportieve vakantie. (Surfen, biken) wel echt jammer dat er geen zwembad bij zit,aan de andere kant je doet 2 stappen en ligt in het meer.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Patrick14-04-2017

Prachtige uitvalsbasis voor een huttentocht

De camping is zeer netjes. Vele mogelijkheden voor activiteiten. Het sanitair is schoon 👍. Ook de ligging is gunstig. Het is een prachtige uitvalsbasis voor een meerdaagse huttentocht, maar ook voor cultuur zit je hier goed.

Minpunt is de WiFi. Eerste uur gratis, daarna kon je bijkopen.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 9fritse06-08-2016

sedert 1991 op de camping geweest met de caravan.

een gemis is een zwembad voor kinderen. Sedert 2 jaar huren wij een mobileHeim. In een woord fantastisch.Eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2016

3 tips over Camping Maroadi

• Marieke Gommans, 10-07-2013

Als je op zoek bent naar een goede pizzeria, ga dan naar Al Pescatore, deze ligt in het centrum. Hier krijg je megapizza's en als je ze niet op krijgt kun je gewoon vragen of je de pizza mee naar huis mag nemen. Het personeel is heel erg vriendelijk en maken vaak een praatje met je.

• snelder, 30-07-2014

Als je je een soort strandvakantie voorstelt is dit niet de juiste plek, wel voor een leuke sportieve vakantie op een goed camping.

• Ilse, 09-07-2015

Malcesine is een mooi dorpje, met kasteel. Monte Baldo is een aanrader en gewoon lekker 's avonds naar Riva, waar vaak zomers (muziek-)festivals zijn.

4 vragen over Camping Maroadi

• Tim, 04-07-2018

warmte

zijn er ventilatoren aanwezig om te huren?

• Ingrid, 13-08-2013

Surfen vanaf camping Maroadi

Is er voldoende wind vanaf de camping om te surfen? Of ligt de camping in een baai?

Ilse, 09-07-2015

Er is bijna altijd wind! Frappante is dat hij 's morgens de ene kant op waait en tussen de middag draait. Ik en de kinderen surfen 's morgens, manlief poeiert er 's middags overheen. Strandje ligt enigszins in een baaitje, maar de lessen worden tegenwoordig ook vanaf dit strandje gegeven, maar de hardcore surfers lopen altijd naar de pier en stappen van daar op. Denk er aan: zwemvest verplicht!!!!

• raissa, 07-01-2013

Uitgaan

Hey ...

kan je in torbole uitgaan? want dat willen wij wel heel graag! Wij zoeken een active vakantie maar ook dat we ' s avonds lekker kunnen feesten!!!

Groetjes raissa

Sabine24, 10-03-2013

Hoi, zover ik weet hebben ze 1club in torbole. Overdag echt een leuk hip tentje en snachts dus een club. Verder zal je denk ik naar riva moeten hier hebben ze ook openlucht feesten. Is 20 min lopen ongeveer van torbole.

Camping Maroadi info

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Tours, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig