Sorteren

Gutte urlaub bei Elisa

Carin Bakker
    6-10-2018

1 schone woche in Hotel Elisa mit meine mama

Grosse Zimmer mit balkon und meerblick.

Essen good variabel wahl menu.

Zimmer sauber...saubere handtuchen jeden tag.

Danke ...had spass gemacht.

Fantastische verblijf bij hartelijke gastvrouw,

Carin Bakker
    4-10-2018

Mijn moeder en ik zijn een week te gast geweest bij Hotel Elisa,

van 23 tot 30 september.

Wij hebben een prachtige week gehad, het weer zat ook mee zonnig met een uitschieter van 37 grd, en de gastvrijheid van Elisa en personeel was geweldig.

Wij hadden de reis via een aanbieder gezien en direct geboekt bij Elisa, en wij kregen een grote 4 persoonskamer met groot balkon, zicht op het meer.

Zwembad was goed en veel ligbedden, heel de dag in de zon.

Het welkomsdiner was lekker, en voor de volgende dagen was er een keuzemenu, veel keus en als je geen zin had dan kon je uit de pizzakaart kiezen.

1 nadeel was dat het eten snel opgediend werd en weinig ruimte tussen de gangen zat, huiswijn lekker en niet duur halve liter rood voor 6 euro.

Vanuit het hotel die op een berg ligt, heb je mooi uitzicht.

Leuke markten in de buurt als je daarvan houdt, afstanden zijn goed te doen.

Wij hebben een leuke week gehad, volgend jaar weer. Schone kamer.

Heerlijk ontspannen vakantie gehad!

Dirk Gerard de Roest
    20-9-2018

Sunclass Tignale is een prima park voor mensen die willen genieten van een schitterend berg gebied in een rustig park. Een centraal gelegen groot zwembad is voor huurders gratis en ook de allerkleinsten kunnen zich er prima vermaken. Er is altijd een badmeester aanwezig. In het hoogseizoen zorgt een animatie team voor leuke activiteiten. Dit jaar was het jammer dat de winkel en het restaurant gesloten waren, de oorzaak hiervan lag buiten de eigenaars van de huisjes en het beheer. In het vlakbij gelegen dorpje is echter een prima supermarkt en het beheer zorgt 's morgens, na bestelling, voor verse broodjes! Rond het Gardameer valt heel veel te zien in de vele leuke plaatsjes. Het huisje A82, van een particuliere eigenaar. dat wij gehuurd hadden was prima en van alle gemakken voorzien. We komen zeker nog eens terug!

Goed hotel om een dag of 4 te vertoeven

Joost
    28-8-2018

Ligging op een berg,maar vanuit daar kun je mooie uitstapjes maken. Bed te hard maar dat is persoonlijk. Personeel erg vriendelijk. Ontbijt en avondeten goed.

Hotel met een fantastich uitzicht

Losser
    28-8-2018

Wij hebben met ons gezin een weekje verbleven in een apartement (op basis van HP) in dit hotel. Het eerste wat direct opvalt is het fantastische uitzicht vanaf het balkon . Alleen hiervoor zou je dit hotel boeken. Verder is het echter ook een prima hotel, alleen voor mensen die slecht ter been zijn is dit niet aan te bevelen. Eten is prima, kamers zijn prima algehele indruk is goed. Bij de zwembaden zijn het aantal ligbedjes wel beperkt, dit geldt ook voor de ruimte rondom het zwembad.

Vanuit het hotel is het een klein wandelingetje naar het plaatsje toe.

Het hotel heeft geen handdoekenservice. Bij de appartementen zijn de balkons lekker groot en voorzien van tuinstel, ligbedjes en parasol. Ze zijn alleen niet afgeschermd t.o.v. elkaar.

Tignale scoort een 7,9 uit 10, op basis van 86 reviews