Sorteren

Reviews over Tignale

Een echte aanrader!

Soraya
    16-5-2018

Tignale is een dorpje in de bergen rondom het Gardameer. De omgeving is ontzettend mooi en met een kind van 6 was het er heerlijk! Bergen, watervallen, marktjes, en het meer. Mooie, gezellige dorpjes. We hebben echt genoten van 2 weken Italië. Ondanks de bouwvak-periode en het bekende Gardameer was het echt geen overload aan Nederlandse toeristen. Heerlijk!

Leuk dorpje met de nodige basisvoorzieningen

Rene Boes
    15-8-2017

Dit dorpje ligt vlak bij het vakantiepark Sunpark Tignale. Vanaf het meer gezien is het ruim 10 minuten met de auto rijden om hier te komen. Het dorp en vakantiepark liggen hoog boven het meer wat er voor zorgt dat de avonden en nachten erg aangenaam zijn wat temperatuur betreft. Er is een supermarkt in het dorp aanwezig waar de basisvoorzieningen te krijgen zijn. Wil je wat minder voor je boodschappen betalen dan loont het echt de moeite om in de dorpjes beneden bij het meer boodschappen te gaan doen.

Tijdens het hoogseizoen is er 's avonds bijna elke avond wel muziek in het dorp of er speelt dan een leuke band.

Voor meer info kijk even op de facebookpagina van het dorp.

Minder toeristisch, maar erg mooi!

jo_7
    5-9-2016

We hebben erg leuke dorpsfeestjes meegemaakt in Aer en Gardola. Wil je de sfeer van Italië proeven, dan zou ik dit zeker aanraden. Heerlijke lokale voedselkeuzes en wijnen.

erg rustig

Joop en Aly
    11-5-2015

mooie natuur, wel altijd een auto nodig

Veel leuke restaurantjes !

Meenink
    15-1-2015

Tignale lijkt een aaneenschakeling van een aantal kleine gehuchten. Veel restaurantjes. De weg naar boven vanaf het Gardameer is steil maar slingert door prachtige natuur heen naar boven.

Tignale scoort een 7,8 uit 10, op basis van 86 reviews