Géén boekingskosten

Camping Weekend Glamping Resort

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSan Felice del Benaco

We hebben de beste aanbieders voor Camping Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 677 reviews
+33/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.3GoedScore uit 677 reviews
  • 6.3Staat v/h sanitair
  • 7.8Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

677 Reviews over Weekend Glamping Resort

• 5Stef Termeer27-09-2022

Super mooie camping maar geen airlodge boeken!

Een prachtige camping, alleen de airlodge te huren via vacanse select lijkt op de plaatjes fantastisch maar stelt in het echt weinig voor. Erg klein en bijna alles vies en versleten. Je kunt 100 keer beter in een vacanse select tent zitten bovenaan de camping. Na meerdere keren aandringen en bellen naar Nederlands hoofdkantoor konden ze ons na een week pas overplaatsen in een betere accommodatie. Voor de rest top animatie en fijn zwembad. Wel jammer dat de douches mega heet waren (kon je niet minder heet instellen).

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9Sanne03-09-2022

Beter dan Frankrijk!

• punten: service/bediening, vriendelijkheid, behulpzaamheid, restaurant, animatie (hele dag door!), zwembad(en), ligging Airlodge (nummer 2), uitzicht op Gardameer.

-punten (al zou ik het liever verbeterpunten noemen): neem geen stepjes of skateboard mee, het is te steil om ze te gebruiken. Ga liever voor een fiets. Accomodaties begin van de camping staan dicht op elkaar. Wc’s bij zwembad is een gat, ziet er niet heel erg hygiënisch uit, ga ipv naar wc in restaurant. Meer ligbedjes bij zwembad (alhoewel je op de ligweide ook prima op een handdoek/picknickkleed kunt vertoeven). Ligging camping naar grote plaatsten/bezienswaardigheden is niet heel fijn. Naar Gardaland en Lazise/Peschiera veel file.

Tip: huur ‘n bootje, ga eten bij het restaurant (lekker, veelzijdig en niet duur), loop naar Saló en ga mountainbiken rondom het resort.

• 8Sylvana31-08-2022

Tot volgend jaar!

Wat hebben wij genoten! In 2016 zijn mijn man en ik hier samen geweest, toen riepen wij al: wat leuk om hier eens terug te gaan als het ons gegund is kindjes te krijgen. Dit jaar daad bij het woord gevoegd en dat was een succes! Stonden op een XL plek met onze caravan, voldoende ruimte zelfs voor de auto. Aandachtspunt: koelkast, in zwarte kast en vol in de zon...dat was met de temperaturen van afgelopen zomer niet zo handig ;) Zwembad was hier favoriet, ook voor onze jongste van 2 die verzot was op de glijbanen. Sanitair is verouderd, maar werd zeer goed schoon gehouden. Kidsclub is denk ik prima, onze kinderen hebben er niet naar omgekeken door de hoeveelheid vriendjes die ze op de camping hebben gemaakt. Aanbod gevarieerd in ieder geval.

Of wij teruggaan? We hebben al geboekt voor zomer 2023!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Suzanne30-08-2022

heerlijke vakantie!

Wij waren hier tijdens de meivakantie. We verbleven in een Safari lodge welke echt top is! Veel ruimte, vaatwasser :), prima douche en fijn tuin meubilair. Camping is mooi aangelegd, super mooie paden en prachtig groen. Animatie is top voor de kids, enthousiast team die er veel zin in hebben. Personeel overal erg vriendelijk. Voor de meivakantie echt een heerlijke plek :)

• 8Eetgelegenheden
  • 8Heidi27-08-2022

Aanrader (met paar aandachtspuntjes).

We hadden een ruime kampeerplek voor onze vouwwagen met eigen sanitair, wat er netjes uitzag. De auto kon er prima bij staan. Het restaurant is top, veel keuze op de kaart, prima prijs kwaliteit. Leuke bediening. Lekker italiaans schepijs. Groot terras met prachtig uitzicht. Het zwembadwater is niet verwarmd, af en toe met de hitte heerlijk om af te koelen, maar op frisser moment erg koud. Super fijne ligweide, maar te weinig bedjes, dus neem een kleed of stoeltje mee. Animatie volop actief, geen last van als je na 19.00 gaat eten bij het restaurant, dan is de disco voorbij en rond 21.00 uur nog een afsluiter. Veel nederlanders 70%, met jonge kinderen. Voor tieners weinig te doen. De mini market is prima, dagelijks volop verse variatie in brood. Ons enige minpunt; de wifi... voor zoń prijzige camping verwacht je echt betere kwaliteit. Verder hebben we echt genoten want de ligging is prachtig!

• 8Do27-08-2022

TOPPER

Heel leuke camping! veel pluspunten! het restaurant is top! NL talig personeel is super handig! ook het zwemmen zonder badmuts is fijn, dat is niet bij veel zwembaden in italië. minpuntje dat sommige kids activiteiten we te laat waren voor inschrijven, zat heel snel vol (ponyrijden e.d.) zwembaden zijn echt enorm koud maar als het heel warm is buiten is dat nog wel te doen. Locatie is echt top! Saló is echt super mooi en dichtbij.

• 9Carola21-08-2022

Super leuk!

We hebben 10 dagen genoten op de camping. Wij stonden op een XL plek met de caravan en de auto paste er zelfs nog naast. De kinderen van 3&5 konden zelfstandig naar de Spotty Club en speeltuin bij het restaurant. Zo fijn dat het kleinschalig is! De animatie was voor een groot deel in het Nederlands, de kinderdisco was hier favoriet. Wij zoeken elk jaar een nieuwe regio om te ontdekken dus we komen niet nogmaals, maar wij kunnen deze camping zeker aanbevelen! Enige minpunt: het sanitair kan een opknapper gebruiken.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Rene06-08-2022

Prima camping met prachtig uitzicht

Pluspunten: Mooie “terrassencamping” met fantastisch uitzicht op de baai van Saló (op 10 automin.) grote variëteit aan accommodaties, enthousiast animatieteam, goed campingrestaurant, uitstraling en uitzicht huisje (Panorama 1) met ruim balkon, aan de gemoedelijke (west)kant van het Gardameer.

Minpunten: 75% van de gasten is NL, Camping en mn zwembad minder geschikt voor kinderen tot circa 4 jaar (peuterbad te diep en te koud water, geen peuterglijbaantje), zwembad wat gedateerd en water oogde soms vies (hoewel er regelmatig monsters werden genomen en af en toe een goedje in het water werd gegooid), afwerking/kwaliteitsniveau huisje (vaatwasser, airco, wiebelplank douchevloer), auto niet kunnen parkeren in de buurt van huisje (5 min wandelen bergopwaarts, veel autobewegingen), kampeerplekken klein en amper schaduw, campinggevoel miste bij de huisjes. Wij komen dus niet terug op deze camping maar kijken wel terug op geslaagde vakantie

• 9Geert29-07-2022

Geweldige camping

Schitterende (niet te grote) camping op een prachtlocatie met vriendelijk personeel en leuke animatie voor de kinderen. Het restaurant is mooi ingericht met mooie plaatsen buiten met uitzicht op het Gardameer en lekkere gerechten.

• 5Familie de Bruin20-07-2022

Veel geld, voor weinig accommodatie

Mooie camping bij het Gardameer. Een hartelijk ontvangst door de receptie. De camping ziet er verzorgd uit en is auto luw. Wij hadden Cottage Next XL Panorama gehuurd.

Voordelen: - mooie ligging met mooie uitzicht - kind vriendelijke veranda - rustige plek op een relatief drukke camping

Nadelen: - te krap voor een gezin met 2 kleine kinderen (te weinig opbergruimte) - je auto moet je elders op een parkeerplaats parkeren welke 10 minuten verder op is gesitueerd - airco is te klein (goedkoop merk) waardoor deze de cottages niet voldoende kan koelen - grote spinnen aanwezig in de slaapkamer wat duidt op geen zorgvuldige schoonmaak - handdouche kop was kapot

Kortom meer nadelen en voordelen en dat voor deze hoge prijs van deze accommodatie.

Wij zouden dit niet meer doen, je mag voor dit geld meer verwachten redelijkerwijs.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar