Camping Weekend Glamping Resortsterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, San Felice del Benaco

8.4Fantastisch

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Weekend Glamping Resort voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Village Weekend aan het Gardameer heeft een panoramische ligging. Vanuit het restaurant kijk je uit over de baai van Salò. De kindvriendelijke camping staat bekend om de vele verschillende glampingaccommodaties. Het ligt in het minder toeristische gedeelte van het Gardameer, waardoor het ook in het hoogseizoen leuk is om er op uit te gaan.

656 reviews over Camping Weekend Glamping Resort

• 6Mw Schouten12-01-2020

Veel te vol, faciliteiten in hoogseizoen ontoereik

Vreselijk druk. Campingfaciliteiten niet toereikend in hoogseizoen. Zwembad = mierenhoop, je kunt geen slag zwemmen zonder iemand te raken, geen ligbedje of schaduw te vinden tenzij je voor 8.45 paraat bent, als je niet binnen een window van 1 uur in de lange rij gaat staan voor broodjes, is er niets meer te krijgen en het is ‘s avonds tot heel laat erg roemoerig op camping en in dorp, waardoor wij en onze kinderen slecht sliepen in onze safaritent. Als je uitstapje wilt maken (of naar supermarkt wil) moet je voor 8 uur camping af zijn, anders filerijden tot bestemming. Ligging is wel mooi, restaurant serveert matige kwaliteit voor flinke prijs. Kids waren wel dol op animatie en de glijbaan. Veel Nederlanders. Sanitair bij zwembad vies.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2019
    9Priscilla24-10-2019

Geweldige glamping!

Boek de Safari lodge! Gevoel van kamperen maar dan in luxe. Safari lodge heeft een volledig ingerichte keuken met vaatwasser. Bedden slapen heel fijn. Camping heeft een goed restaurant en supermarkt. Geen gebruik gemaakt van animatie en zwembad.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam. Sal30-08-2019

Wij zijn net terug van 2 weken op deze geweldige camping. We hebben echt genoten. We hadden een lodgetent deluxe, met een prachtig uitzicht op het meer. Alles was heel schoon, en eigenlijk was alles aanwezig. Het water kan wel snel koud worden, dus niet te lang douchen en niet allemaal gelijk na elkaar. Maar daar wen je ook aan. De animatie is echt top, ze doen zulke leuke dingen voor de kinderen en het idee met de stempel kaart is ook super. Er word ook heel veel aandacht en tijd besteed aan de shows elke avond. Onze kinderen hebben echt genoten! Het restaurant op de camping is echt heel lekker en ook zeker betaalbaar. Het uitzicht daar is ook weer fantastisch. Als ik een minpuntje moet noemen is het ‘t koude water in de kleine badjes en de muggen. Wij gaan hier zeker nog een keer terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Anoniem26-08-2019

Super voor jonge gezinnen!

Geweldige camping voor jonge gezinnen. Hier komen wij zeker terug! Pluspunten: erg mooi uitzicht (wij zaten in een Lake view huisje), hele camping is schoon en goed verzorgd, erg vriendelijke ontvangst bij de receptie. Restaurant: lekker eten voor een goede prijs! Klein winkeltje waar je 's ochtends o.a. heerlijk brood kunt kopen. Leuke animatie voor de kinderen. Minpunten: zwembaden waren super, baby/peuterbad wel erg koud.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 7Radstake25-08-2019

Prima!!

Mooi onderhouden camping, vriendelijk personeel. Zwembad met name smiddags aan kleine kant, niet meegegroeid naar aantal bezoekers..vloer van zwembad had wel vaker schoongespoten mogen worden.. geen badmuts!! eten is heel goed voor een schappelijke prijs, lekkere pizza’s met vertande toppings. Echter voetbalveld te ver buiten het terrein, niet prettig als je toch oogje in zeil wilt houden. Douchen kan een uitdaging zijn, wisselend koud tot erg warm. Animatie met name gericht op leeftijd 2 tm 8.. persoonlijk vinden wij het leuker om bijv na het eten even een rondje te lopen, naar het meer was een hele wandeling( klim), waar je vervolgens niet even gezellig kunt zitten .. behalve dan een mooi uitzicht, wat je vanaf de camping ook hebt.. veel muggen, geen wespen. Kortom een prima plek( standplaats), maar wij gaan volg jaar weer opzoek naar een andere plek..

• 7Staat v/h sanitair

• 9Nicole22-08-2019

In één woord fantastisch

We zijn hier 3 weken geweest en ik kan niet anders zeggen dan dat we het geweldig gehad hebben! Een keurige schone camping met heel vriendelijk personeel.

Het animatieteam verdient een 10+ wat een leuke en energiek team. Ik heb diep respect voor deze mensen Van smorgens vroeg tor s'avonds laat in de weer en altijd vriendelijk. De shows die ze verzorgen zijn leuk. De kinderen hebben zich geen moment verveeld! Deze camping is een echte aanrader.

• 6Anoniem22-08-2019

Plussen en minnen

Wij vonden het een mindere ervaring met name mbt het personeel. Personeel in restaurant en animatieteam leken einde-van-het-seizoen moe. Eten in restaurant prima voor een camping. Echter, niet te vergelijken met een goed restaurant. Camping an sich is mooi onderhouden. Salo pittoresk plaatsje in de buurt. Safaritent was smoezelig. Toilet- en douchegebouwen netjes. De camping biedt een prachtig uitzicht. Zwembaden leuk, maar rondom zoeken naar een plekje. Over het algemeen een fijne vakantie gehad, maar voor ons geen tweede keer.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 10Martijn Verdouw21-08-2019

Gastvrijheid, plezier en een zorgeloze vakantie!

Wij zijn met 8 personen hier geweest en hebben een chalet en plekje op de camping geboekt. Vanaf de ontvangst bij de receptie, de schoonmakers, het animatieteam o.l.v. SPOTTY en het restaurant alles was simpelweg perfect. De camping is schoon en ruim opgezet en de huisjes zijn werkelijk kraakhelder. In de buurt is er voor elk wat wils te doen en pittoreske dorpjes zijn goed bereikbaar. Het is een plek die een plaats in ons hart heeft gevonden en we komen zeker terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Fam Renders12-08-2019

Fantastisch! Wat hebben we genoten!

Wij verbleven twee weken in een safari tent van touroperator. Een prima tent en alles wat je had was er. Vooral het uitzicht dat wij hadden was prachtig. Als je boekt, bekijk dan even de kaart van de camping want dan kan je zien welke accomodaties wel uitzicht op het meer hebben en welke niet. Wij hebben bij boeking aangegeven voorkeur te hebben voor een bepaalde plek en kregen deze plek. Het eten was er heerlijk en het animatieteam was enorm betrokken en sloot goed aan op de kinderen. Ons viel op hoe snel het animatie team de namen van kinderen wisten wat het natuurlijk een stuk persoonlijker maakt. Veel Nederlanders? Ja, maar dat weet je als je Maarn het Gardameer gaat. Wij vonden dit een geweldige camping en hebben genoten! Onze kinderen 2&4 willen volgend jaar weer naar spotty en hoewel wij normaal gesproken niet zo van twee keer naar dezelfde camping gaan zijn zit de kans er toch in dat we dat volgend jaar we zullen doen!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Jos12-08-2019

Schitterende camping voor jonge gezinnen.

Pluspunten: * heel kindvriendelijk * uitstekend Nederlands/ Nederlands sprekende animatie team * centraal gelegen aan het "rustigere" deel van het meer. veel uitstapjes binnen handbereik, Verona, Milaan, wij hebben zelfs Venetië gedaan

Verbeterpunten: zwembad kan erg druk zijn tweede deel van de middag dan is het echt zoeken naar een plekje om er in te duiken.

om over na te denken: * het is niet voor niets zo groen rond het Garda meer, het kan er behoorlijk regenen en als het regent dan is er maar 1 scenario, alle luiken wagenwijd open. * rondom het Gardameer zitten heel veel toeristen. Je rijdt niet "even snel" ergens heen, het kan op de 70 km wegen rond het meer (met alle rotondes) erg druk zijn, zeker op de dagen * een bezoekje aan Sirmione is voor velen een must. Wij vonden het heel erg druk (hebben het met de boot gedaan niet met de auto) zonder echte enorme meerwaarde. Stadjes als Salo, Limone zijn dat minimaal zo leuk.

71 tips over Camping Weekend Glamping Resort

• Marloes Foekens, 23-01-2020

Brescia is een hele leuke stad om naar toe te gaan en ligt vlakbij. Met de boot vanaf Limone naar Malcesine. Daarna de Monte Baldo op. Ga wat later in de middag dan is de rij nl korter.

• Tessa , 11-08-2019
    • Restaurant op de camping! Heerlijk eten! Met name voorgerecht 'Italian Dream' is een aanrader.
    • Bezoek aan Sirmione met de boot
    • Bezoek aan Limone, leuke autorit via de westkant van het meer.
    • Supermarkt: Eurospar in Manerba

• de Korte, 20-05-2014

Echt Italiaans eten ? Ga naar Polpenazze del Garda (dorpje in de bergen) op rotonde links, Antica Trattoria Geen pizza's of spaghetti maar heerlijk & eerlijk eten bij de lokale bevolking voor een heel fijne prijs!

146 vragen over Camping Weekend Glamping Resort

• b.vsoelen, 24-02-2020

badmuts?

ik zie op fotos badmutsen voorbij komen, in reviews wordt dit tegen gesproken. Wat is juist? wel of geen verplichting voor het dragen van een badmuts?

• Martine van de Veen, 30-06-2019

Welke organisatie?

Wij willen in 2020 graag naar deze camping. Kunnen jullie me adviseren welke toeroperator een mooie ligging heeft qua huuraccomodaties? Liefst schaduwrijk.

• Jaap, 11-06-2019

route

Wij willen aankomende zomer naar deze camping gaat. Weet iemand wat makkelijker rijden is, via Zwitserland of Oostenrijk.

Mil, 03-07-2019

Wij hebben beiden vaak gereden. Zwitserland is autobaan, oostenrijk tussendoor mooi landschap: tijd ongeveer hetzelfde

Camping Weekend Glamping Resort info

• Aantal sterrensterstersterster