Camping Fornellastersterstersterster

• 7.8Eetgelegenheden
  • 8.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Fornella aan het Gardameer ben je enkele kilometers verwijderd van het prachtige Verona. Dineer in het restaurant aan het water en laat de kinderen lekker spelen en knutselen bij de animatie. Een zeer schone en nette camping met bijbehorend strandje. Bezoek Salò op slechts 15 minuten van de camping.

349 reviews over Camping Fornella

• 9Carlijn11-01-2020

Helemaal fantastisch!

We zijn hier 14 nachten geweest met 2 jonge kinderen. Was echt geweldig. Sanitair wordt meerdere keren per dag schoon gemaakt. Personeel is erg vriendelijk. Wij baalden enorm dat we naar huis moesten!

• 2019
    9Hem P.Pita22-09-2019

Wij zijn hier al meerdere keren geweest en dit jaar voor het eerst met de camper . Zoals altijd geeft t mij een gevoel van thuis komen . De camping ligt er na al deze jaren nog steeds zeer goed bij . Ook de mensen van de camping gaan met hun tijd mee en investeren veel in de camping en dat betaalt zich uit . Voor ons is dit zeker nog de camping voor de komende jaren

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Ingrid03-09-2019

Superleuke vakantie gehad.

Superleuke vakantie gehad in een ruime stacaravan. Veel ruimte ervoor en vlak bij het zwembad. Restaurant is prima. Wel even aangeven of je een klein glas wilt of een grote. Onze kids kregen een groot glas (0.4 l.) Dit is een beetje onhandig drinken voor ze. Bij beide zwembaden hebben ze zich prima vermaakt. Op het reglementenbord staat vermeld dat je geen handdoeken mag leggen. Dit gebeurt wel. Hier zou wat aan gedaan moeten worden. De badmeester/lifeguard kan dit prima in de gaten houden en indien nodig weghalen. Zij zitten er soms ongeïnteresseerd bij. Ik ken een camping waar ze echt weggehaald worden als je vertrekt. Muziek staat inderdaad af en toe erg hard, ook als er geen animatie bezig is. Zelf ben ik slechthorend, dan wil dat nog wel wat zeggen, als ik zeg dat het hard staat...Meer is leuk, het strandje erbij is niet echt groot. Al met al hebben wij een superleuke vakantie gehad en denken erover om volgend jaar terug te komen

• 8Staat v/h sanitair

• 8constance Konter19-08-2019

mooie groene en schone camping

de eerste 2 weken hebben wij hier op de camping gestaan. In Olive Grove. Mooie nieuwe (?) stacaravan. Ruim deels overdekt terras en strook gras voor de deur. Het is een mooie groene camping. Niet echt groot, dus overzichtelijk. Lekker zwembad, met grasveld, olijfbomen en bedjes er omheen. Badmeesters letten op, maar wij hebben de fluitjes die je soms hoorde niet als hinderlijk ervaren. Restaurant is gewoon lekker, geen hoogstandjes, dan moet je buiten de camping iets zoeken. Het personeel komt wat stug over, maar daar hadden wij geen last van. Het terras kijkt uit over het meer. De omgeving is mooi, vooral al het groen. Mogelijk door de buien die dit jaar vaker dan anders was, en de niet te hoge temperatuur. Tja, de rondweg langs t meer is erg druk. Waardoor als je ergens heen wilt, er de tijd voor moet maken. Er is animatie maar alleen voor kinderen, behalve aqua-gym dat is voor iedereen. kortom topvakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Sander18-08-2019

Negatief veranderd helaas de laatste keer voor ons

Dit was altijd een camping die ondanks de grootte nog lekker rustig was. Alleen animatie voor kinderen onder de 12 en het zwembad ging 's middags tussendoor dicht. Dit jaar is alles veranderd. De camping lijkt de concurrentie aan te willen gaan met de gigacampings. Keiharde muziek bij het zwembad waardoor je niet rustig bij je caravan kan zitten. We moesten regelmatig vluchten voor de herrie. Niet echt vakantiegevoel dus. Ook het handoekleggen heeft hier zijn intrede gedaan. waarschijnlijk doordat het zwembad niet meer dichtgaat tussendoor. We kwamen hier altijd graag, maar dit was de laatste keer voor ons.

• 1Eetgelegenheden

Marjan, Manager, 24-08-2019

Beste Sander,

Het spijt ons te horen dat u dit jaar uw vakantie minder heeft ervaren als andere jaren. Er is veel vraag geweest voor het openhouden van het zwembad tijdens de middaguren in de zomer vandaar dat de openingstijden zijn aangepast. De animatie heeft een programma en tijdens de watergames wordt er muziek gebruikt.

• 9Kolkman15-08-2019

Prachtige schone camping. Direct aan het Gardameer. Ook met 2 prachtige zwembaden. Ruime plaatsen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9paul13-08-2019

zeer nette camping

mooie camping schoon sanitair en 2 leuke zwembaden (zonder glijbaan) alles ziet er keurig uit en is prima verzorgd het is een rustige camping gericht op jonge kinderen waar door het om 23.00 stil is wij hebben er 2,5 week gestaan en het is ons prima bevallen

de enigste nadelen zijn het noodweer en de drukte rond het Gardameer (filerijden) maar daar kan de camping niets aan doen al met al een supertijd en we denken er aan om volgend jaar weer te gaan !!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Bart15-07-2019

Prachtige 5 sterren camping recht aan het meer

Rustige camping aan het meer met een uitermate verzorgd (kinder)sanitair. Mooi beheer van het groen op de camping.

Restaurant op de camping aan schappelijke prijs en heel lekker. Restaurant Rio Verde, waar ook dorpsbewoners komen op wandelafstand.

Campingwinkel heeft alle voorzieningen en er is een aldi en lidl op korte rijafstand.

Zwembaden zeer verzorgd met vaak een controle van het zwemwater. Een glijbaantje zou wel niet misstaan aan het zwembad voor de kleintjes.

Mogelijkheid om te zwemmen aan het meer met 3 strandjes op de camping.

Grote staanplaatsen als je een superpitch neemt. De andere plaatsen leken me vrij klein en dicht op elkaar.

Speeltuin aanwezig zowel binnen als buiten.

Geen luidruchtige camping en zeer gemoedelijke sfeer. Animatie ongedwongen en met elk wat wils.

Een aanrader voor rustzoekers in een groene omgeving.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Hoogk718-01-2019

Rustige camping met animatie die op tijd stopt

De ideale camping als je de westkant van het Gardameer bezoekt. Wij hebben een stacaravan gehuurd rechtstreeks bij de camping, goede bedden, volledig keuken inventaris en goede plaats op de camping.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 2018
    7Peter10-10-2018

Leuke camping...kleine teleurstelling

Leuke camping, mooie zwembaden (zonder badmuts). Animatie voor de kinderen. Bootverhuur bij naastgelegen bootcenter is leuk. Restaurant op de camping is top en goed betaalbaar. Echte tegenvaller voor ons was dat onze dochter bij het tafeltennis was uitgegleden op de gladde vloer. Hierbij twee voortanden afgebroken en haar hele lip open. Dit gebeurde 's avonds. We zijn toen naar het ziekenhuis geweest en daarna naar een tandkliniek in Brescia waar ze midden in de nacht bezig zijn geweest om alles zo goed als mogelijk te repareren. Toen we 's nachts rond twee uur terug kwamen op de camping heb ik bij de portier het verhaal gedaan (ongelukken op de camping willen/moeten ze toch weten lijkt mij...) en onze naam/plaatsnummer doorgegeven. Wij hebben niets meer van de camping gehoord, ook niet bij uitchecken. Voor een familiecamping had ik anders verwacht, al hadden ze maar gevraagd hoe het met haar ging. Jammer.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

32 tips over Camping Fornella

• mireille, 13-01-2014

Pizza's eten in de Rio Verde is inderdaad een aanrader, lekker en goedkoop !

• Gezin met 1 zoon van 9, 21-07-2012

Zorg voor goede stormbanden aan je tent, want het stormt er met regelmaat. Denk aan je waterschoenen en boot of zwemband voor ultieme ontspanning op het meer en vergeet je toiletpapier niet. Dat is er wel, maar dat moet je vooraf pakken en dat is niet altijd handig. Weet dat er in juli vooral Nederlanders en een paar Duitsers en Denen zijn. Walhalla voor wielrenners!

• Jaldaldela, 16-07-2012

De plaatsjes rond het garda meer zijn mooi, aanrader is de botanische tuin nabij Salo, of een boottochtje naar sirmione bijv.

252 vragen over Camping Fornella

• Aster, 25-07-2019

Het dragen van antislip schoenen is verplicht.

Hoi, Weet iemand hoe er met de anti slip schoenen omgegaan wordt? Zijn ze echt voor iedereen die het zwembad betreed verplicht? Of is het meer voor aan het kiezelstrand?

• sarah, 09-04-2019

mooie dorpjes ver rijden?

ik twijfel ietwat over de locatie van deze camping. onze kinderen zijn snel wagenziek. ik heb heti dee dat de dorpjes allemaal ver weg liggen? dwz minimaal 45 minuten rijden of klopt dit niet? ik lees het graag!

JD, 30-05-2019

Diverse dorpjes op even zo diverse afstanden. Grotere als Desenzano del Garda op 14km en Salo bijvoorbeeld als op zo'n 5,5 km. Het is maar net wat je zoekt.

• Avi, 16-02-2019

Woody en Hillside identiek?

Als ik op de site kijk dan lijkt het of de Woody en de Hillside dezelfde accommodaties zijn. Klopt dat?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig