Camping Fornella

Camping Fornella
8,3

332 reviews over Camping Fornella in het Nederlands

Mooie camping met één maar...

Hoeve
18-8-2018

Een mooi gelegen camping aan de rustige kant van het Gardameer. Wij hadden stacaravan nummer 10. Mooie schone ruime plek met airco. De camping zelf is mooi schoon en de voorzieningen zijn tiptop in orde. Lekker rustig ook, zeker gezien het aantal aanwezigen vonden wij het opvallend hoe gemoedelijk alles er aan toe ging. Groot minpunt vonden we wel dat er voor onze pubers van 14 en 16 maar moeilijk contact met andere jongeren te maken viel omdat er nergens een centraal verzamelpunt was. En we hadden deze camping juist uitgezocht op aanwezigheid voetbalveld maar dit bleek altijd dicht te zijn (op een of twee uurtjes georganiseerde animatie na). Ja, je kon het voetbalveld afhuren voor 8,50 per uur.... Slechte zaak wat ons betreft. Erg jammer!

First Class Camping!!!

Marco
17-8-2018

Best camping ever!

16 dagen vertoefd met onze caravan op een super (XXXXXXL) staanplaats.

Nooit zo'n goed georganiseerde camping meegemaakt, mooie grote staanplaats, Top sanitair gebouw, aandacht voor details over de gehele camping.

Eindelijk een camping met goede faciliteiten Zónder een té aanwezig, overdreven luidruchtig animatieprogramma....

Tevens laten de aanwezige Nederlanders hier zien dat t ook anders kan dan het "gezellig wij Nederlanders, RTL4 hup Holland Hup, heeeyyy jij ook hier-gezellig gevoel".

Gewoon beschaafd, lekker rustig vakantie vieren met alle voorzieningen die je nodig hebt.

net even een klasse meer dus!

Voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Zoek je: kroket van Ed, Holland Heineken Hoek, Wij houden van Oranje, vanavond karaoke, morgen miss camping etc. etc. blijf aan de andere kant van t meer!

Nooit meer

Steinraht
11-8-2018

Wij Zijn hier met een jongetje van 4 en twee jongens van 14. Nooit doen. Hebben de camping uitgekozen op sportveld voor vermaak voor de oudste. Maar brengen ze nu naar eem naast gelegen camping om met leeftijdsgenoten te voetballen en sociaal te zijn. Het voetbalveld is alleen te betreden onder begeleiding 3keer een uur per dag. Waarvan 2 onder etens tijd. Voor de rest afgesloten. Speeltijd voor kleine nog niet ontdekt. Zwembad met een kleintje wel ok omdat die weinig nodig hebben( vermaak zelf mee te nemen) voor de groters. Tja je kan zwemmen. Zwembad sluit trouwens wel 2 uur tussen de middag. Gelukkig het meer dichtbij. Maar dat heb je hier gelukkig overal. Prima camping voor mensen zonder kinderen. En met auto. Voor boodschappen en vertier.

Lynn reception team Fornella, Manager, 19-8-2018
Bedankt voor Uw beoordeling op Zoover. Het spijt me om te horen dat onze camping niet aan Uw verwachtingen omtrent animatieprogramma en vermaak voor pubers heeft voldaan. U heeft gelijk dat het programma en de voorzieningen zoals de speeltuin, animatie, baby club en fun room vooral op kleinere kinderen gericht zijn en wij hebben inderdaad geen vermaak zoals disco‘s of uitgebreid animatieprogramma in de avonduren (behalve onze beach and pool party’s ). Grotere kinderen kunnen zich overdag in onze twee zwembaden vermaken (èèn van de twee blijft trouwens ook tussen de middag geopend wanneer de andere voor het schoonmaken en de rusttijd gesloten is), ping pong spelen, fietsen huren en in het meer zwemmen. Ons voetbalveld is meerdere keren tijdens de dag en op verschillende dagen gedurende het animatieprogramma gratis beschikbaar. Hier kunnen kinderen in verband met de animatie met andere kinderen kennis maken en samen voetballen. Op de andere tijden kan het veld voor 8.50 Euro per uur gehuurd worden en is dan voor exclusief gebruik voor de gast beschikbaar (er kan gekozen worden voor voetbal of tennis). De prijzen en tijden zijn duidelijk aangegeven en worden bij aankomst ook aan elke gast schriftelijk overhandigd. Fornella verstaat zichzelf als een familiecamping en heet gasten van alle leeftijden welkom, maar ons animatieprogramma is bewust op kleinere schaal gehouden.

Selectcamp

Netjes, compleet maar weinig gezelligheid

Mariëlle
8-8-2018

De ligging van deze camping is goed, aan de rustige kant van het meer. Ideaal voor uitstapjes, wandelen, fietsen. Camping is goed onderhouden, schoon sanitair, complete winkel. Aan het water fijn restaurant; heerlijk eten voor goede prijs en prachtig uitzicht. Naast het restaurant de bar en mogelijk om maaltijden af te halen. Zwembad is netjes, geen glijbanen ofzo maar leuk opgezet. 25 m. bad is ook netjes. Voor kleinere kinderen is er een kidsclub en een mooie speeltuin maar voor kinderen vanaf een jaar of tien is er weinig animatie en voor pubers eigenlijk niets. Jammer dat het voetbalveld maar bepaalde uren per dag open is! Wij misten een soort van "centrale, gezellige plek". Bar en restaurant liggen wat afgelegen aan het water. 'S Avonds is er weinig vertier. Al met al; nette, schone camping met veel voorzieningen maar we misten gezelligheid, het "wij"- gevoel.

Heerlijk..

Verhoeven
13-5-2018

Voor de 4e keer naar Fornella waarvan de 3e keer in de meivakantie. Camping voelt als thuiskomen. Zo vroeg in het jaar veel (Italiaanse) campers in het weekend, door de week nog erg rustig. Camping wordt elk jaar mooier.

Camping ligt aan de rustigere kant van het Gardameer, je kunt vanaf de camping leuk wandelen en fietsen.

Verwarmd zwembad met voldoende ligbedden aanwezig.

Voor ons de ideale vakantie!!

Nathalie
16-3-2018

Al meerdere jaren op Fornella geweest, voor ons de ideale vakantie. Lekker aan het water, eten en drinken bij het restaurant met geweldig uitzicht. De omgeving is prachtig! Soms wat druk om het meer als je op pad gaat, daarom ook wel met de boot geweest om wat meer te bekijken. We gaan dit jaar weer, ook op verzoek van onze pubers.

Super camping in een leuke omgeving !!

Fam Slee
27-1-2018

Mooi verzorgde camping.

Leuk aangelegd en redelijke plaatsen qua formaat.

Wij zijn hier lastminute voor een paar dagen naar toe geweest en heeft ons positief verrast.

Zeer mooi zwembad welke in de middag even dicht gaat (camping rust en reinigen) maar gelukkig ligt er een heel meer aan de camping waar je ook prima kunt vertoeven.

Wij stonden op een campingplaats met onze caravan. Dit vonden wij ook het leukste deel van de camping.

De huisjes vooraan op de camping van diverse touroperators staan hutje mutje.

Niet ons ding.

Sanitair is prima op orde en wordt goed schoongehouden.

De campingwinkel is toegespitst op Nederlanders wat voor ons niet perse hoeft.

Je bent tenslotte in Italië 😎

Doperwten, pannenkoekenmix, hagelslag en stroopwafels zijn onderdeel van het assortiment!!

Al met al een zeer leuke, niet al te grote camping welke ons goed bevallen is...

Voor dit jaar weer een plekje gereserveerd 👍

Supergoede camping

A. Jansen
12-1-2018

Ligging was goed, camping ligt aan het gardameer. Ook huurcaravans en huurtenten, vrij grote camping. Superschoon. Genoeg douches en wc’s, sanitair was echt supetgoed, overdag en ‘s nachts schoongemaakt. Aardige eigenaren. Veel Nederlanders op camping. Overall dus erg tevreden.

Prachtige camping, komen er al jaaaaren maar in de zomervakantie is het echt te druk, lawaaierig, vol en daardoor minder vakantieplezier voor ons.

Geweldig om hier weer te mogen komen .

Pedro Pita
7-1-2018

Wij komen hier al 8 jaar en het wordt steeds mooier ..

Het is echt een geweldige camping , prachtige gelegen met al zijn groen in het azure blauwe meer . Wij komen hier heel graag en ik merk aan mijzelf dat deze plek mij steeds dierbaarder gaat worden .De mensen die er wonen en werken zij stralen “Dolce vita” uit . De manier van leven vindt ik geweldig . Het onderhoud en de uitstraling van de camping is goed,mooi en relaxed . Begrijpelijk dat de mensen hier graag komen om hun vakantie te vieren . En de vakantie is hier echt in goede handen !

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fornella in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fornella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fornella scoort een 8.29 uit 10 op basis van 332 reviews.