Camping Fornella

314 reviews over Camping Fornella in het Nederlands

Heerlijk..

Verhoeven
13-5-2018

Voor de 4e keer naar Fornella waarvan de 3e keer in de meivakantie. Camping voelt als thuiskomen. Zo vroeg in het jaar veel (Italiaanse) campers in het weekend, door de week nog erg rustig. Camping wordt elk jaar mooier.

Camping ligt aan de rustigere kant van het Gardameer, je kunt vanaf de camping leuk wandelen en fietsen.

Verwarmd zwembad met voldoende ligbedden aanwezig.

Voor ons de ideale vakantie!!

Nathalie
16-3-2018

Al meerdere jaren op Fornella geweest, voor ons de ideale vakantie. Lekker aan het water, eten en drinken bij het restaurant met geweldig uitzicht. De omgeving is prachtig! Soms wat druk om het meer als je op pad gaat, daarom ook wel met de boot geweest om wat meer te bekijken. We gaan dit jaar weer, ook op verzoek van onze pubers.

Super camping in een leuke omgeving !!

Fam Slee
27-1-2018

Mooi verzorgde camping.

Leuk aangelegd en redelijke plaatsen qua formaat.

Wij zijn hier lastminute voor een paar dagen naar toe geweest en heeft ons positief verrast.

Zeer mooi zwembad welke in de middag even dicht gaat (camping rust en reinigen) maar gelukkig ligt er een heel meer aan de camping waar je ook prima kunt vertoeven.

Wij stonden op een campingplaats met onze caravan. Dit vonden wij ook het leukste deel van de camping.

De huisjes vooraan op de camping van diverse touroperators staan hutje mutje.

Niet ons ding.

Sanitair is prima op orde en wordt goed schoongehouden.

De campingwinkel is toegespitst op Nederlanders wat voor ons niet perse hoeft.

Je bent tenslotte in Italië 😎

Doperwten, pannenkoekenmix, hagelslag en stroopwafels zijn onderdeel van het assortiment!!

Al met al een zeer leuke, niet al te grote camping welke ons goed bevallen is...

Voor dit jaar weer een plekje gereserveerd 👍

Supergoede camping

A. Jansen
12-1-2018

Ligging was goed, camping ligt aan het gardameer. Ook huurcaravans en huurtenten, vrij grote camping. Superschoon. Genoeg douches en wc’s, sanitair was echt supetgoed, overdag en ‘s nachts schoongemaakt. Aardige eigenaren. Veel Nederlanders op camping. Overall dus erg tevreden.

Prachtige camping, komen er al jaaaaren maar in de zomervakantie is het echt te druk, lawaaierig, vol en daardoor minder vakantieplezier voor ons.

Geweldig om hier weer te mogen komen .

Pedro Pita
7-1-2018

Wij komen hier al 8 jaar en het wordt steeds mooier ..

Het is echt een geweldige camping , prachtige gelegen met al zijn groen in het azure blauwe meer . Wij komen hier heel graag en ik merk aan mijzelf dat deze plek mij steeds dierbaarder gaat worden .De mensen die er wonen en werken zij stralen “Dolce vita” uit . De manier van leven vindt ik geweldig . Het onderhoud en de uitstraling van de camping is goed,mooi en relaxed . Begrijpelijk dat de mensen hier graag komen om hun vakantie te vieren . En de vakantie is hier echt in goede handen !

Bijzonder fijne camping

Wilbert
25-11-2017

Niet al te grote camping. Mooie ligging. Veel groen. Gezellig, met mooi zwembad, prima locatie aan het meer. Keurig sanitair! Goede winkel. Restaurant pakte bij ons verkeerd uit ivm foutieve bestelling. En veel te krappe zitplaatsen. Speedboot huren vanaf de camping. Ga je in augustus hou dan rekening met dikke files rond het Gardameer.

Prima en overzichtelijke camping

Brigit
1-10-2017

Camping is echt prima, mooi plekje aan het Gardameer. Mis wel glijbaan bij het zwembad. Boek accommodatie niet bij touroperator, zo dicht op elkaar dat er amper plek is voor de kinderen om te spelen. Of om zelf te zitten. Los van de geluiden van bijvoorbeeld doortrekken toilet. (Vandaar 5 voor prijs/kwaliteit) Als je op je terras staat kan je de caravan van je buren bijna aanraken. Of er staat een boom op je terras. Boek bij de camping zelf; mooie accommodaties en ruimte om de caravan heen. Als we dat hadden geweten...

leuke camping

lisanne
12-9-2017

hele leuke camping erg schoon sanitair en nooit ver hoeven lopen ernaar toe.

Meer ligt langs de camping.

meer is makkelijk te komen met aan 1 kant een helling en andere kant een trap.

Ik kan niks anders zeggen dat de camping aan niks ontbreekt, alles is in de buurt en aanwezig.

enig punt boek geen happy lodge van touroperator als je kleine kinderen hebt, tent staat op 1 klein stukje grond met geen speelruimte en een berg omhoog en afgrond naar beneden, er is geen hek of iets dus totaal niet veilig.

Wij hebben na 1 dag gevraagd om een andere tent en dit was gelukkig mogelijk maar moesten hierdoor wel inleveren op de tent die wij wilde.

het is jammer dat deze duurdere maar superleuke tenten op een echt rotplek staan en heel erg weggestopt.

Heerlijk thuiskomen op een fantastische plek.

Jan Dirk
3-9-2017

Zonder enige twijfel belandt ieder jaar opnieuw onze reserveringsaanvraag in de mailbox van deze camping. De voorpret begint dus al vroeg. Ook in 2017 waren we maar liefst tweemaal van de partij. Zowel eind april als in juli-augustus. Een heerlijke camping, vriendelijk personeel, schoon sanitair, fijne zwembaden en het geheel prima onderhouden en verzorgd. Een prachtige omgeving, schitterende natuur, leuke dorpjes, een fantastische keuken, lekker ijs en dat alles natuurlijk aan de rand van een betoverend Lago. Het is niet voor niets ieder jaar thuiskomen op Fornella. .

We hebben een aantal aanbieders voor Fornella voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fornella in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fornella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Fornella scoort een 8.32 uit 10 op basis van 328 reviews.