Camping Fornella

Weer vandaag2°-5°
Camping Fornella
8,5

Omschrijving
Op Camping Fornella aan het Gardameer ben je enkele kilometers verwijderd van het prachtige Verona. Dineer in het restaurant aan het water en laat de kinderen lekker spelen en knutselen bij de animatie. Een zeer schone en nette camping met bijbehorend strandje. Bezoek Salò op slechts 15 minuten van de camping.

325 reviews over Camping Fornella in het Nederlands

Leuke camping...kleine teleurstelling

Peter,
10-10-2018

Leuke camping, mooie zwembaden (zonder badmuts). Animatie voor de kinderen. Bootverhuur bij naastgelegen bootcenter is leuk. Restaurant op de camping is top en goed betaalbaar.

Echte tegenvaller voor ons was dat onze dochter bij het tafeltennis was uitgegleden op de gladde vloer. Hierbij twee voortanden afgebroken en haar hele lip open. Dit gebeurde 's avonds. We zijn toen naar het ziekenhuis geweest en daarna naar een tandkliniek in Brescia waar ze midden in de nacht bezig zijn geweest om alles zo goed als mogelijk te repareren. Toen we 's nachts rond twee uur terug kwamen op de camping heb ik bij de portier het verhaal gedaan (ongelukken op de camping willen/moeten ze toch weten lijkt mij...) en onze naam/plaatsnummer doorgegeven. Wij hebben niets meer van de camping gehoord, ook niet bij uitchecken. Voor een familiecamping had ik anders verwacht, al hadden ze maar gevraagd hoe het met haar ging. Jammer.

Voor herhaling vatbaar

Fam zeeland,
22-9-2018

Mooie schone camping, goede ligging, genoeg vermaak voor kinderen. Het verarmde zwembad was erg prettig, er is ook een leuk strandje bij het meer!

Het eten in het restaurant was ook goed, personeel was erg vriendelijk en probeerde altijd wel een plekje voor ons te zoeken.

Supermarkten op enkele kilometers afstand en veel leuke plekjes om te bezoeken zoals Salo, Verona, Sirmione etc.

Wij waren hier voor de eerste keer (eind augustus) Maar denken erover om hier weer terug te komen.

Prettig verblijf gehad

Lisa van Eekelen,
8-9-2018

Nederlandssprekende receptioniste bij incheck was handig. Gehele verblijf een polsbandje om vond ik niet bezwaarlijk.Er is 1 verwarmd & 1 onverwarmd zwembad.Laatste is tussen 13.00 - 15.00 u gesloten.Badmeesters vinden het leuk om 'overtreders' af te fluiten.Mijn kind had geen behoefte aan de kinderclub die iedere ochtend was.Bezoek als je jarig bent leuk! Restaurant heeft een mooi uitzicht over het meer.Je kunt daar prima pizza halen voor nog geen €10,-. Iedere ochtend vanaf 8.00 uur kon je brood halen bij de supermarkt.Maar op 7km rijden Lidl! Formaat camping goed te doen.Sommige zaken leken op de kaart ver uit elkaar te liggen,maar dit viel heel erg mee :) We hadden een Middle Land Super.Daar moest je wel een heuveltje voor op -leuk voor de kuitjes.Speeltuin vlakbij. Ik zou niet meer voor hetzelfde type huisje gaan,want het was vrij dicht op elkaar zeg maar.Maar ach, dat is wat kamperen in principe is. 's Nachts uitchecken ideaal!!

Perfecte camping !

Petra,
8-9-2018

Perfecte camping!

We komen hier al 8 jaar heerlijk rustig geen avondanimatie.

Meiden van 16 en 19 vinden het nog steeds leuk.

Jongeren kunnen savonds naar de bar bij de haven lopen om elkaar daar te ontmoeten.

Sanitair en winkel ook super netjes.

We komen graag weer terug !!

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fam Nova,
2-9-2018

Zeer mooie, schone en leuke camping , Wij waren met onze dochter van 12 en ook die heeft een zeer fijne vakantie gehad.

Het enige - puntje voor mij was de grootte van het terras bij het restaurant.

Dit was niet berekend op de hoeveelheid mensen die op de camping staan , en als je niet de dag ervoor reserveerde , kon je er dus niet terecht.

Het eten bij het restaurant was wel voortreffelijk!

Mooi zwembad en een leuk strandje aan het meer.

Top camping op top locatie

Mark,
23-8-2018

Wat een super Camping. Wij zijn jier voor de 2e keer (wat we nog nooit eerder hebben gedaan). Sanitair wordt 6 keer per dag schoongemaakt waardoor je ook je kids met een gerust gevoel naar het (kinder) toilet kunt laten gaan!

Leuke animatie maar niet to much. 2 mooie zwembaden en een goed restaurant op een top locatie aan het meer!

Wij hebben genoten en komen zeker een keer terug.

Ik kom eigenlijk uit op een negen omdat er altijd iets beter kan. Maar aangezien er mensen zijn die een 5 geven zonder goede argumenten... een Dikke 10.

Mooie camping met één maar...

Hoeve,
18-8-2018

Een mooi gelegen camping aan de rustige kant van het Gardameer. Wij hadden stacaravan nummer 10. Mooie schone ruime plek met airco. De camping zelf is mooi schoon en de voorzieningen zijn tiptop in orde. Lekker rustig ook, zeker gezien het aantal aanwezigen vonden wij het opvallend hoe gemoedelijk alles er aan toe ging. Groot minpunt vonden we wel dat er voor onze pubers van 14 en 16 maar moeilijk contact met andere jongeren te maken viel omdat er nergens een centraal verzamelpunt was. En we hadden deze camping juist uitgezocht op aanwezigheid voetbalveld maar dit bleek altijd dicht te zijn (op een of twee uurtjes georganiseerde animatie na). Ja, je kon het voetbalveld afhuren voor 8,50 per uur.... Slechte zaak wat ons betreft. Erg jammer!

First Class Camping!!!

Marco,
17-8-2018

Best camping ever!

16 dagen vertoefd met onze caravan op een super (XXXXXXL) staanplaats.

Nooit zo'n goed georganiseerde camping meegemaakt, mooie grote staanplaats, Top sanitair gebouw, aandacht voor details over de gehele camping.

Eindelijk een camping met goede faciliteiten Zónder een té aanwezig, overdreven luidruchtig animatieprogramma....

Tevens laten de aanwezige Nederlanders hier zien dat t ook anders kan dan het "gezellig wij Nederlanders, RTL4 hup Holland Hup, heeeyyy jij ook hier-gezellig gevoel".

Gewoon beschaafd, lekker rustig vakantie vieren met alle voorzieningen die je nodig hebt.

net even een klasse meer dus!

Voor ons zeer zeker voor herhaling vatbaar!

Zoek je: kroket van Ed, Holland Heineken Hoek, Wij houden van Oranje, vanavond karaoke, morgen miss camping etc. etc. blijf aan de andere kant van t meer!

Nooit meer

Steinraht,
11-8-2018

Wij Zijn hier met een jongetje van 4 en twee jongens van 14. Nooit doen. Hebben de camping uitgekozen op sportveld voor vermaak voor de oudste. Maar brengen ze nu naar eem naast gelegen camping om met leeftijdsgenoten te voetballen en sociaal te zijn. Het voetbalveld is alleen te betreden onder begeleiding 3keer een uur per dag. Waarvan 2 onder etens tijd. Voor de rest afgesloten. Speeltijd voor kleine nog niet ontdekt. Zwembad met een kleintje wel ok omdat die weinig nodig hebben( vermaak zelf mee te nemen) voor de groters. Tja je kan zwemmen. Zwembad sluit trouwens wel 2 uur tussen de middag. Gelukkig het meer dichtbij. Maar dat heb je hier gelukkig overal. Prima camping voor mensen zonder kinderen. En met auto. Voor boodschappen en vertier.

Lynn reception team Fornella, Manager, 19-8-2018
Bedankt voor Uw beoordeling op Zoover. Het spijt me om te horen dat onze camping niet aan Uw verwachtingen omtrent animatieprogramma en vermaak voor pubers heeft voldaan. U heeft gelijk dat het programma en de voorzieningen zoals de speeltuin, animatie, baby club en fun room vooral op kleinere kinderen gericht zijn en wij hebben inderdaad geen vermaak zoals disco‘s of uitgebreid animatieprogramma in de avonduren (behalve onze beach and pool party’s ). Grotere kinderen kunnen zich overdag in onze twee zwembaden vermaken (èèn van de twee blijft trouwens ook tussen de middag geopend wanneer de andere voor het schoonmaken en de rusttijd gesloten is), ping pong spelen, fietsen huren en in het meer zwemmen. Ons voetbalveld is meerdere keren tijdens de dag en op verschillende dagen gedurende het animatieprogramma gratis beschikbaar. Hier kunnen kinderen in verband met de animatie met andere kinderen kennis maken en samen voetballen. Op de andere tijden kan het veld voor 8.50 Euro per uur gehuurd worden en is dan voor exclusief gebruik voor de gast beschikbaar (er kan gekozen worden voor voetbal of tennis). De prijzen en tijden zijn duidelijk aangegeven en worden bij aankomst ook aan elke gast schriftelijk overhandigd. Fornella verstaat zichzelf als een familiecamping en heet gasten van alle leeftijden welkom, maar ons animatieprogramma is bewust op kleinere schaal gehouden.

Netjes, compleet maar weinig gezelligheid

Mariëlle,
8-8-2018

De ligging van deze camping is goed, aan de rustige kant van het meer. Ideaal voor uitstapjes, wandelen, fietsen. Camping is goed onderhouden, schoon sanitair, complete winkel. Aan het water fijn restaurant; heerlijk eten voor goede prijs en prachtig uitzicht. Naast het restaurant de bar en mogelijk om maaltijden af te halen. Zwembad is netjes, geen glijbanen ofzo maar leuk opgezet. 25 m. bad is ook netjes. Voor kleinere kinderen is er een kidsclub en een mooie speeltuin maar voor kinderen vanaf een jaar of tien is er weinig animatie en voor pubers eigenlijk niets. Jammer dat het voetbalveld maar bepaalde uren per dag open is! Wij misten een soort van "centrale, gezellige plek". Bar en restaurant liggen wat afgelegen aan het water. 'S Avonds is er weinig vertier. Al met al; nette, schone camping met veel voorzieningen maar we misten gezelligheid, het "wij"- gevoel.

Happy Tent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fornella in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fornella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.