Géén boekingskosten

Camping Europa Silvella

ItaliëPlaatsen rond het GardameerSan Felice del Benaco

We hebben de beste aanbieders voor Camping Europa Silvella voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 540 reviews
+102/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 540 reviews
  • 8.6Staat v/h sanitair
  • 8.1Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aan de wat minder toeristische westkant van het Gardameer ligt Camping Village Europa Silvella. Het grote zwembad is favoriet bij jong en oud en voor een duik in het Gardameer hoef je maar enkele minuten te lopen. Er zijn rustige animatie activiteiten voor jonge kinderen en er is in de ochtend yoga op de steiger. Bezoek zeker het stadje Salò.

540 Reviews over Europa Silvella

• 8Coby17-09-2022

Geweldig

Een goed georganiseerde camping, vriendelijk en behulpzaam personeel. Toilet/douche ruimtes worden goed schoongehouden. Prachtige ligging direct aan het Gardameer met prive strandje. Goed restaurant waar er zelfs een menukaart voor de hond is Heerlijke zwembaden. Voor mensen die slecht ter been zijn minder geschikt aangezien het een terrassencamping is. Ook is er een winkeltje aanwezig. Er werd veel aan animatie gedaan waar wij geen gebruik van hebben gemaakt maar het zag er leuk uit. Ook veel sportfaciliteiten aanwezig. Voor honden is er een speciale omheinde uitlaatplaats. Een zeer complete camping met alles erop en eraan en zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Sanne16-09-2022

Heerlijk verblijf

Leuke, kleinschalige camping. Vriendelijk personeel, fijne stacarvan (Rocca). Leuke plaatjes in de buurt. Tips: restaurant Patio in san felice als je keertje geen pizza of pasta wil (kortingsbon van 10 euro ligt bij receptie) of restaurant bij de padelbanen in san felice voor heerlijk eten en genoeg speelruimte voor kleintjes. Beide op 5-10 minuutjes rijden.

• 10Chantal Wulms30-08-2022

Top camping

Mooie verzorgde camping. Wij zaten in een superiour relax huisje. Was relatief nieuw en heel netjes. Mensen aan de receptie zijn behulpzaam en spreken veel talen. Bij aankomst werden we zelfs in het Limburgs onthaald. Het animatie team was erg enthousiast, onze 2 kids (7 en 11) hebben met plezier meegedaan met verschillende activiteiten. Het zwembad altijd netjes en schoon en de gelegenheid om een lekker drankje te drinken. Ook in het restaurant hebben we een aantal keer heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Al met al een top vakantie op een top lokatie.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 9Metten29-08-2022

Top camping

Prachtige camping, mooie accomodaties, ze hebben een zeer goed restaurant!!! Aardige en vriendelijke bediening zowel de receptie als horeca personeel. Het enige minpuntje vond ik dat er te weinig voor de oudere jeugd was na 22:00 uur. Daar zouden ze iets op moeten verzinnen. Verder prima ligging je kan vanuit hier alle kanten op. Zowel lopend als met de auto.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Fam Franken25-08-2022

Fantastische camping!!

Geweldige camping, mensen bij receptie aardig en snelle service, heerlijke zwembaden, vriendelijk personeel, heerlijk aan het meer liggen ook geweldig, of wandelen in de avond over de boulevard! Supermarkt van alles voorzien, andere supermarkten op kleine 10 minuten rijden met de auto! Kinderen van 11 en 16 hebben Geweldige vakantie gehad, we zaten met onze safari tent( gehuurd via de camping) tegenover de ping pong tafel, naast het voetbalveld en fitnessruimte!! Aanraders dagje naar Salo, Limone of Malcesine..of de markt van Monica..Top! Volgend jaar zeker weer terug!!

• 9ML24-08-2022

Perfecte vakantie

Mooie camping, niet heel massaal, maar wel van alles voorzien. Accomodatie Rocca deLuxe was erg mooi en netjes, met prachtig uitzicht op het gardameer. Fijn zwembad en leuk animatieteam.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 8Janneke22-08-2022

Fijn gehad!

Verzorgde camping! Net sanitair en behulpzame medewerkers. Onze plek XL was zeer ruim, wel heel schuin aflopend en weinig schaduw. Animatie super, gericht op kleine kinderen, grotere proberen ze wel te betrekken. Jammer dat er voor onze kinderen (14-15 jaar) geen vertier in de avond was. Alles om 22.00 klaar (lampen bij voetbal veld uit), geen barretje of plek waar ze elkaar konden ontmoeten, dus weinig tot geen aansluiting. Daarom voor ons een minder passende camping. Mooie omgeving met veel leuke plekjes op korte afstand, genoeg te doen. Het water in het Gardameer was heerlijk! Zwembad ook heel fijn. Winkeltje uitgebreid. Alles verder aanwezig. Nadeel was het geluid..wij vonden het rumoerig, ook in nachten en ochtend heeeeel vroeg, vuilnis kar die rijdt om 6.30 langs..honden in de nacht die blaffen..mensen die over camping lopen. Wij hebben onrustige nachten gehad, misschien lag dat ook aan onze plek, vlakbij het sanitair.

• 8Inge21-08-2022

Fijne vakantie!

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie! Mooie, schone stacaravan, gezellige camping (niet te groot), voldoende animatie voor alle leeftijden en lekker eten in het restaurant. Voor herhaling vatbaar!

• 10Bruno Claeskens17-08-2022

Super camping

Dit jaar was ons vierde jaar op rij dat we naar Europa Silvella zijn geweest en het was zoals de jaren voordien geweldig!!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Monique van Dolder17-08-2022

Fantastisch!!!! Hebben erg genoten!

Wat een top camping! We waren eerst nog sceptisch omdat alles wel heel erg op elkaar staat, maar daar merk je helemaal niks van. In de avond hebben we heerlijk rustig op de veranda gezeten terwijl onze kids het helemaal te gek vonden bij het animatieteam! Wat is dat een geweldig team zeg! Ze betrekken echt alle kinderen bij de activiteiten en geven ze een onvergetelijke ervaring. Als het aan de kids zou liggen dan zouden we volgend jaar weer gaan! Top camping!

• 9Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar