Camping Europa Silvella

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag7°3°
Camping Europa Silvella
7,7

Venue Holidays

Aan de wat minder toeristische westkant van het Gardameer ligt Camping Village Europa Silvella. Het grote zwembad is favoriet bij jong en oud en voor een duik in het Gardameer hoef je maar enkele minuten te lopen. Er zijn rustige animatie activiteiten voor jonge kinderen en er is in de ochtend yoga op de steiger. Bezoek zeker het stadje Salò.

385 reviews over Camping Europa Silvella in het Nederlands

Heerlijke gemoedelijke camping

Rame
25-10-2018

Heerlijke camping, zeer vriendelijke mensen. Fijn meer om in te zwemmen, ook de zwembaden nodigen uit. Geen grote camping, vrij rustig en de kinderen kunnen het vertier opzoeken als ze willen. In het restaurant kun je voor een schappelijke prijs goed eten. Voldoende net sanitair. Voor ons de ideale camping.

Mooie camping, helaas weinig te beleven.

Chantal van Boeijen
18-9-2018

Wij zijn hier tot 18 september geweest met een kindje van 1,5 jaar. Zaten in een Fiji stacaravan van touroperator, het was schoon en netjes toen we aankwamen. Het enige nadeel is dat je uitkijkt op de achterkant van een andere stacaravan, zo dichtbij hadden we zelf niet verwacht en dat word je snel zat! Het zwembad is groot, maar wel erg fris qua temperatuur. Onze zoon wilde de eerste dagen er absoluut niet in! Verder is het in september heel erg rustig hier. Ze vullen weinig bij, denk aan ijsjes bij de bar. Dat vonden wij zeker jammer. Zou er niet in het naseizoen snel terugkomen. Verder de stadjes om san felice heen zijn erg leuk. Grote markt in Desenzano en Salo is ook heel leuk om te bezoeken. Wij vinden deze kant van het gardameer wel het leukst. We zijn ook nog naar het idromeer gereden en dat is zeker weten een aanrader. We hebben een fijne vakantie gehad en volgend jaar weer een andere camping aan het gardameer bezoeken.

Geweldig!

Nicole
29-8-2018

Gezellige camping, animatie team neemt de tijd voor de kinderen. Er wordt veel georganiseerd, bijvoorbeeld een voetbaltoernooi, shows ed. Eten in het restaurant is goed en niet te duur. Bar bij het zwembad biedt genoeg opties voor bijv de lunch of een snack. Soepele regels van het zwembadpersoneel. Wij hadden een XL plek ivm eigen caravan, deze was inderdaad erg ruim. Net sanitair.

Canvas Holidays

Super,ook voor oudere jeugd.

Kris
28-8-2018

Heerlijke overzichtelijke niet al te grote camping aan de rustige kant van het meer.Mooi zwembad met voldoende ligbedjes.Kiezelstrand aan het meer was niet groot,maar het was er niet druk waardoor er genoeg ligplekken waren.Restaurant op de camping moet je van te voren bespreken,maar echt heerlijk eten voor een goede prijs.Ook veel oudere jeugd op de camping die savonds met elkaar op de steiger zitten.Op loopafstand zit discotheek Red.voetbalveld en animatie is super op de camping.Het enige wat wij miste was savond een barretje of iets waar je savonds een drankje kunt drinken.Verder super vakantie gehad.

Prima

M
26-8-2018

Prima verzorgde en nette camping. Animatieteam is enthousiast en verzorgt verschillende activiteiten. Wij hadden een stacaravan bij het meer: prachtig uitzicht! Supermarkt is wat beperkt. Er is een flinke heuvel om vanaf het meer naar het zwermbad te komen, zeker met jonge kinderen is dat een nadeel. Er was dit jaar zeker sprake van het reserveren van bedjes bij het zwembad, jammer! Onze kinderen misten een glijbaan o.i.d. in het zwembad.

We hebben het verder prima naar ons zin gehad, wat zeker kwam door ons uitzicht bij de stacaravan. Verderop de camping is het wel wat meer 'ophokken'.

Als je de camping beneden bij he meer uitloopt, kom je na een stukje lopen enkeke restaurantjes tegen.

Super leuke vakantie gehad.

Joyce Velgesdijk
22-8-2018

Zeer leuke camping, vriendelijke mensen, ruim, leuk zwembad. Kinderen zijn 17&14, er werden heel veel leuke sportactiviteiten georganiseeerd, voetbal, beach volleybal pingpong waterpolo, enorm leuk animatie team met Michael en Stewie. We misten alleen wel een leuke bar voor de avond waar men samenkomt en een keer een leuke band voor animatie. Maar verder echt top!

Gemoedelijke camping.

Michel
20-8-2018

Leuke niet al te grote camping.

Overzichtelijk ingedeeld.

2 redelijk grote zwembaden.

Voldoende ligplaatsen.

Kinderen van 7 en 11 vermaken zich hier prima.

Goede uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Fantastische vakantie gehad.

Niek
19-8-2018

In de zomer vakantie een Cocosweet gehuurd. Het was er gedurende de vakantie erg warm en deze accomodatie is niet uitgerust met airco, wel waren er 2 ventilatoren.

Een erg gezellige familie camping niet te groot en overzichtelijk, mooi zwembad en prima sanitair. Enig minpunt is het restaurant, lange wachttijden en niet al te vriendelijk personeel. Enthousiast en creatief animatie team met een gevarieerd programma. Een camping waar we zeker nog een keer weerkomen.

Erg fijne vakantie gehad!

Renske
15-8-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. We hadden een stacaravan geboekt die op een gunstige plek stond bij een veldje waar ook tenten en sleurhutten konden staan. Op het veld achter ons waren alleen maar stacaravans en dat zag er wat minder gezellig uit. Een ruime camping met voldoende faciliteiten. Direct aan het meer (met klein kiezelstrand). Prima animatie voor de kids. Leuk zwembad, maar we misten hier wel een glijbaan. Na een aantal dagen waren de kids hier wat op uitgekeken. Kinderbadje was wel wat troebel en het waterfonteintje

/boom werkte niet. Altijd bedjes vrij, dus we konden altijd liggen. Zwembad lijkt wel wat verouderd en o.i. aan renovatie toe (losse stukken bij de bodem). Prachtige omgeving, minder toeristisch dan bijv. Lasize en Peschiera. Moniga del Garda is erg leuk, lekkere koffie en restaurantjes en betaalbaar. Salò is leuk en Gardone Rivièra is ook prachtig. Deze omgeving gaan we vaker bezoeken!

Heerlijk

EP
12-8-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar Europa Silvella gegaan. Wij hebben het heerlijk gehad op deze camping. De camping is niet groot en overzichtelijk. De kinderen konden daarom prima zelf naar het voetbalveld, het meer en het zwembad. Super dat de camping echt aan het meer zit zodat je elke dag heerlijk kan zwemmen. Ook het zwembad is lekker, soms wat druk, maar met goed toezicht. Helaas werden er dit jaar wel bedjes gereseveerd.

Er was een leuk en enthousiast animatie team, elke dag een voetbaltoernooi viel zeer in de smaak bij onze kinderen. Wij hadden een stacaravan, die stonden erg dicht op elkaar. Wij hadden daar geen last van. Dit jaar was het erg rustig om ons heen 's avonds.

Het Gardameer en omgeving is prachtig. Wij kiezen volgend jaar voor een andere plek, omdat we een andere omgeving willen ontdekken, maar als we weer naar het Gardameer zouden gaan, dan wordt het weer Europa Silvella

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Europa Silvella in San Felice del Benaco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Europa Silvella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.