Camping Europa Silvella

• 8.2Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info

Aan de wat minder toeristische westkant van het Gardameer ligt Camping Village Europa Silvella. Het grote zwembad is favoriet bij jong en oud en voor een duik in het Gardameer hoef je maar enkele minuten te lopen. Er zijn rustige animatie activiteiten voor jonge kinderen en er is in de ochtend yoga op de steiger. Bezoek zeker het stadje Salò.

Contact

489 reviews over Camping Europa Silvella

• 2019
    8ton van de ven22-10-2019

prima met kleine kinderen.

eigen caravan mee,vrienden nieuwste mobilhome geboekt. XXl standplaats lekker groot wel nadeel dat deze erg schuin afliep,dus kijk goed waar je de xxl plek reserveert. zwembad top alleen geen schaduwplekken als je met je kind in het zwembad bent.genoeg ligbedden met natuurlijk de handdoekjes.... Zwembad is wel erg druk met opblaasspullen en ballen die om je hoofd vliegen... restaurant erg goed,wel reserveren bij slecht weer. volgend jaar een gemoedeloijke kleine camping,geen animatie meer ....

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Marc26-09-2019

Prachtige goed verzorgde camping met schitterend sanitair

• 6Eetgelegenheden

• 9Petra Rotteveel24-09-2019

Fantastisch!

Het was voor mij een verrassings verjaardagscadeau! Een weekje op de camping. Wij (mijn man en ik)verbleven in een Clamping tent. Deze was van alle gemakken voorzien! Wij hebben volop genoten!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Loes Huisman20-09-2019

Zeker voor herhaling vatbaar

Een prachtige camping, lief personeel, schitterende omgeving.

Alleen gereisd in september 2019

• 9robvanwalbeek20-09-2019

Nog beter dan de vorige keer

Voor de tweede keer op deze camping. Alles is gewoon goed. Nu zelfs gratis (7 dagen) Wifi op de hele camping ipv alleen bij het zwembad(tenminste 'boven' waar wij stonden, maar ga ervan uit dat het 'onder' aan het meer ook wel zal zijn); bovendien wifi van goede snelle kwaliteit. Voorzieningen op de camping zijn goed. Sanitair is ook netjes, al is het gebouw bij het zwembad wat gedateerd (maar wel schoon). Camping restaurant erg goed en zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Rustig in het laagseizoen. In het laagseizoen overwegend Duitse gasten terwijl in het hoogseizoen 80% Nederlands schijnt te zijn volgens de receptionist. Altijd voldoende ligbedjes aan het zwembad en de animatie is niet overdreven aanwezig (als je niet wil heb je er geen last van). Deze camping kan ik zeker aanraden.

• 9Staat v/h sanitair

• 9De Blauwe Christophe18-09-2019

Wij gaan zeker nog terug, twas super

Mooie rustige camping, gelegen aan het het water, vriendelijke staf, goed restaurant, mooie pitches voor caravan of camper , wel wat aan kleine kant als je je wagen bij je wilt zetten. Gratis WiFi is zeker een pluspunt en goede dekking. In een woord zeer goed.

• 8Femk16-09-2019

Goed!

Leuke , kleinschalige camping. Wij waren met kinderen van 11-13 jr. zij hebben zich prima vermaakt met de andere kinderen op camping. Animatie is matig. Erg vriendelijk dat zeker wel evenals de mensen van de receptie. Op de camping geen bar om gezellig een drankje te drinken. Maar via pad langs Garda op ben je met 15 min bij SAN Felice waar een gezellig barretje is, restaurant en aanleg van bootjes. . We hadden een caravan van touroperator deze was perfect. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Puffin 8316-09-2019

Super verblijf op mooie locatie

Supermooie, rustige camping. We verbleven gedurende een week in een accomodatie van de camping - lake premium. Deze accomodatie heeft meerzicht en het is er puur genieten van de rust. Het camping personeel is zeer vriendelijk en het restaurant is een aanrader.

• 7Mevr. Kooymans03-09-2019

Prima camping met een mooie ligging

Het is een mooie, schone camping. Het uitzicht vanaf de camping is prachtig. Ook is de camping erg geschikt voor honden. Ze kunnen vanaf de camping zo het meer in. Het is wel een camping die nog wat verbeterpunten zou kunnen gebruiken. Persoonlijk mis ik wel een plek waar je in de avond een drankje kan halen in combinatie met animatie. Bij het zwembad was dit niet echt mogelijk. Het animatie team kan nog wel iets leren, maar veel kinderen hebben wel genoten. Het jammere is dat ze continue het voetbalveldje met lint afsloten (soms al 3 uur van tevoren) omdat er animatieshow daarnaast zou plaatsvinden. Er zijn enorm veel jongeren die graag toch even voetballen. Het pinnen onder tien euro mag ook iets aangedaan worden vooral bij de poolbar. Eerst al 30 euro uitgegeven en bij het volgende rondje was het verplicht om boven de 10 euro te bestellen als je niet contant kon betalen. ATM werkte vaak niet. Restaurant is super!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Alicia van der Vinden03-09-2019

Geweldig

De camping is een top plek om heen te gaan met kinderen van jong en oud. Voor elke leeftijd is er wel wat te doen met het geweldige animatieteam. Voor de oudere jeugd is er ook een leuke club op nog geen 15 minuten lopen vanaf de camping. Voor de wat oudere generatie zijn er genoeg leuke plaatsjes en mooie natuurplekken in de buurt en het Gardameer natuurlijk!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Camping Europa Silvella info