Camping San Benedetto Camping Relaissterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Peschiera del Garda

7.2Goed

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor San Benedetto Camping Relais voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

181 reviews over Camping San Benedetto Camping Relais

• 2019
    7Hams25-09-2019

September is laagseisoen zou je zeggn,te druk!

Goede camping, alleen tijdens ons verblijf waren er zo’n 600 scholieren. ‘S ochtends en ‘s avonds veel lawaai. Verder een sleche wifi-verbinding. Ligt aan de bomen zeggen ze, onzin zorg gewoon voor een sterker signaal. Wifi is een part of modern life, mensen gaan er steeds meer op selecteren!

• 4Eetgelegenheden

San Benedetto Staff, Proprietario, 27-09-2019

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping village en voor goed advies! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Monique01-09-2019

We komen zeker nog eens terug

We zaten in een van de New Village accommodaties. Fijne plek, rustig en nieuw. Camping heeft alleen geen supermarkt, dat was wel jammer. Zwembad eenvoudig, maar juist helemaal goed. Badmeesters wel erg streng ;) maar zolang je geen gekke dingen doet wordt er ook niets gezegd. Restaurant bij zwembad was helemaal prima. Eten was goed. Leuke medewerkers die wel heel hard moeten werken. We vonden de info die we kregen bij receptie wat karig. Alles moet je eigenlijk beetje zelf uitzoeken. Natuurlijk kan je het gaan vragen, maar ach, zelf uitzoeken is dan ook wel weer leuk. Animatie prima. Wij zochten het niet zo op, maar er was genoeg te doen.

San Benedetto Staff, Proprietario, 09-09-2019

Beste gast,

Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping village! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Ilona23-08-2019

Prima camping voor kinderen tot 10 jaar

Goed onderhouden camping. Er staan ongeveer 12 caravans aan een laan. De laan is mooi aangelegd met oleander struiken. Caravan is karig ingericht. Geen koffiezetapparaat en waterkoker en beperkt serviesgoed. Wel een grote koelkast. De caravan was niet ruim. De bedden waren hard. Wij waren hier een week en dat was voor ons genoeg. Parkeren in de buurt van de caravan is soms lastig maar dan kun je op het hoofdparkeerterrein staan en dit is prima te belopen. Het restaurant viel tegen. Wij hadden een pizza en deze was vrij smaakloos. In het zwembad geldt een zero tolerance beleid. De fluit gaat met grote regelmaat. Dit is aan de ene kant erg vervelend omdat het zwembad vrij saai is als je niets mag maar aan de andere kant wel veilig voor iedere zwemmer. Wij gingen dan ook alleen heen om af te koelen. In de buurt van de camping zit een grote Lidl.

• 6Eetgelegenheden

San Benedetto, Proprietario, 26-08-2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. Sorry voor wat je niet leuk vond. We zijn in Italië, er is geen koffiezetapparaat in het Mobilhome dat u hebt geboekt, maar er is een mokka. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping village.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Anoniem21-08-2019

Super caravan maar gaan nooit meer

We zaten in de caravan met jacuzzi met uitzicht op het gardameer, prachtige plek en erg mooie en ruime caravan. Wat we misten op deze camping was toch wel een winkeltje. Moest een eindje lopen naar de Bakker en met de auto naar de supermarkt. De badmeester waren erg streng. Geen balletjes, geen snorkel. Je mocht werkelijk waar bijna helemáál niets en dat met kinderen van 13 en 16 jaar. Voor ons een reden om niet meer naar deze camping toe te gaan.

• 6Eetgelegenheden

San Benedetto, Proprietario, 26-08-2019

Beste gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons camping village.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8M. van Berkel18-08-2019

Heerlijke vakantie op een mooie plek

Mooie camping, leuke animatie voor de kinderen. Onze stacaravan lag prachtig, direct uitzicht over het Gardameer (nummer 279 is echt een aanrader) Restaurantje bij zwembad is prima. Wandeling langs de boulevard naar Peschiera is prima te doen en leuk om 's avonds een ijsje te eten of in een restsurantje te gaan eten. Enige irritatie is de badmeester in het zwembad. Werkelijk niets mag, continue blaast hij op zn fluitje. Wil je (als jongen van 8) bij het trappetje er in springen, fluit. Ga je als vader vragen wat er aan de hand is, krijg je een vaag antwoord dat dat de regels zijn. Ook je kind in het zwembad de lucht in gooien om plezier te maken, daar gaat de fluit. Stoeien met je zoon van 11 wie er het eerst in het water springt: daar gaat de fluit weer.

San Benedetto Staff, Proprietario, 09-09-2019

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Stremersch-Bruneel en kinderen20-07-2019

Fantastich!!! Thuiskomen op vakantie

Reeds voor de 4 de keer komen we met de Hele familie naar de camping en Huren er 3 accomodaties die altijd perfect inorde zijn we zijn op alle gebied heel tevreden de Kleine kinderen Vinden het heel leuk maar ook de tieners amuseren zich elke keer ook onze Honden zijn meer dan welkom wat voor ons heel belangrijk is we noemen het een beetje als thuiskomen op vakantie

• 9Eetgelegenheden

San Benedetto, Proprietario, 24-07-2019

San Benedetto Staff

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 4Tatjana Burger19-07-2019

Laatste keer

Er werd ons van alles belooft bij aankomst, vol koelkastje, gratis ontbijt, gratis kano en fietsverhuur. Toen we uiteindelijk aankwamen kregen we alleen heel veel rode mieren gratis op de kamer, die werden meteen verdelgt, maar nooit werden opgeruimd na twee weken nog niet. Het eten is goedkoop in Italië, maar de ijsthee is al snel vier euro.

• 3Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

San Benedetto, Proprietario, 24-07-2019

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Ike Drost10-06-2019

Heerlijk rustige wat kleinere camping

Het is een kindvriendelijke kleinere camping waar ook honden welkom zijn.

• 9Staat v/h sanitair

San Benedetto, Proprietario, 12-06-2019

Beste gast, Bedankt voor je lovende beoordeling over ons camping! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet, San Benedetto Staff

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    3Bolleprikkies29-08-2018

Onvriendelijk, vies en veel te duur

Erg onvriendelijk personeel. 14 dagen een 2e auto parkeren op een algemene parkeerplaats kost 150 euro extra. Dit wordt van te voren niet verteld. Zodra je er bent krijg je dat pas te horen. "Je hoeft hier niet te parkeren", werd ons gezegd."Parkeer maar ergens onbewaakt op een weggetje buiten de camping als je niet wilt betalen". We voelden ons echt bestolen maar je kunt geen kant uit op dat moment. Ander voorbeeld van de klantvriendelijkheid: We zagen een mooie tafel in de schaduw op het terras van de camping, wij mochten daar niet zitten omdat deze gereserveerd was dus toen maar een tafeltje onder een warme overkapping gezocht. Zien we even later de eigenaresse van de camping aanschuiven aan het gereserveerde tafeltje. Ze is blijkbaar belangrijker dan haar gasten?! Het meer bij het strandje van de camping stonk enorm en je werd er gek van de muggen. Caravan was oud en vies terwijl dit de meest luxe en duurste was die ze aanboden.

• 3Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

De richting, Proprietario, 12-09-2018

Dear Guest, with regret I read a similar comment on your part. Here none has the intent to "scrub" the guests, and never like this year we receive compliments for the friendliness and helpfulness of our employees. I try to answer you hereby: the rate you paid for the extra car is put on the price list and it was not announced during the booking because we did not know that you would come with two cars. In the booking email it is clearly written that 1 car is included in the price. The total of this extra was however € 105.00 for 10 days. The mobilehome that you have booked is the largest we have, in our Top Village area, directly on the lake, with superior equip. (barbecue and sun loungers): the average per person was about € 35.00 per night. The cleaning ladies always do their best but if this were not to your liking, you should have told us immediately, and promptly we would have solved. Written in a review, unfortunately it is useless. The smell of the lake in this period does not depend on us: the water level, after being very high for months, quickly fell, and the algae have dried up. We are not allowed to touch them; we have repeatedly informed the municipality, which has been activated in turn, but unfortunately nothing can be done, we must follow the bureaucratic trafile. For these red spots, are you sure they depend on the lake? We have no reports of such things, I have bathed several times before here and I have not had any problems. Discovering things now does not allow us to evaluate them together and possibly to do something. If you came to the front desk, we could have explained personally. The "terrace" you refer is that of the restaurant, not that in front of your mobilehome. Obviously, guests come first; that evening the staff booked a table outside on the occasion of an important business dinner, maybe you did not booked or didn't expressed your preference? I cannot find disservice in this. Thank you

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 8Van coppernolle liliane20-08-2018

Zeer mooi gelegen aan het gardameer

In de restaurant aan het zwembad kan je zeer lekker eten tegen een goede prijs

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

13 tips over Camping San Benedetto Camping Relais

• hoofj00, 05-08-2013

Een bezoek aan de opera in de arena van Verona is een prachtige ervaring: op de dag zelf konden wij nog de goedkoopste kaarten a € 25 pp kopen bij het officiele kaartverkooppunt naast de arena. Naar Venetie hebben wij gebruik gemaakt van de georganiseerde bustrip op de donderdag, inschrijven kan bij de receptie. Wel duur (€60 pp), maar je hebt wel het gemak dat al het vervoer geregeld is en een goede gids. Bezoek het leuke stadje Lazise 10 km verderop.

• inkie_, 14-08-2012

Er zijn veel leuke plaatsjes in de omgeving en bij de receptie is een krantje gratis te verkrijgen waar in staat wat je in de omgeving/stadje allemaal kan zien en doen en wanneer er markt is.Met de auto of trein naar venetië is vanaf hier goed te doen.

• jim rozema, 21-10-2012

regelmatig de douche koppen en kranen ontkalken , en op het eind van aug die groepen jongeren wat intomen, er zijn veel leuke attracties en mooie oude stadjes in de buurt wat zeer aan te bevelen is de pissaria net buiten de hoofdpoort. redelijk vriendelijke personeels leden, de camping winkel die stelde nx voor gelukkig was er vlak bij een bakkertje en de lidl was ook niet ver weg

14 vragen over Camping San Benedetto Camping Relais

• Neeltje, 23-06-2018

Badmuts en strand

Is de badmuts verplicht? Op de ene foto zie ik zonder op de andere met...

En het strand is als ik het goed zie een kiezelstrand, is hier ook gras aanwezig om op te liggen?

• cootje 37, 12-05-2017

Voetbalveldje

Moet er voor het voetbalveld worden betaald?En hoeveel kosten de ligbedjes bij het zwembad?

Fred, 08-08-2017

Voor het voerbalveld hoeft niet betaald te worden en een bedje bij het zwembad kost €1,50 per dag

• Heleen, 15-07-2014

Kampeerplaatsen

Hoi, Weet iemand of er ook kampeerplaatsen (tenten/caravans) zijn op deze camping? Of staat het alleen vol met chalets en bungalows?

evertluiten, 12-08-2014

Er zijn ca. 50-60 kampeerplaatsen op de camping.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig