Camping Del Garda Village

KinderhotelWeer vandaag25°14°
Camping Del Garda Village
7,9

Ruime plekken met veel schaduw op Camping Village Montescudaio in Toscane. In het hoogseizoen kan het druk zijn op de camping bij de douches en het zwembad. Het sanitair en het zwembad zijn wel goed onderhouden en schoon. Elke avond live-muziek in de bar en ook disco in de nabije omgeving. Op een kwartiertje rijden van zee.

We hebben een aantal aanbieders voor Del Garda Village voor je op een rij gezet:

66 reviews over Camping Del Garda Village in het Nederlands

Nooit meer!

NdB
3-5-2019

Hier zien ze ons niet meer. Het weer zat ook niet echt mee waar de camping natuurlijk niks aan kan doen. Maar het zwembad water was zo verschrikkelijk koud dat onze kinderen geen eens konden zwemmen, heel erg jammer. Ook de afstand naar het meer toe vinden we te ver. Je word allemaal via hekken erheen geleid. Totaal niet uitnodigend. En dan heb ik nog niks gezegd over de gasten die er waren waar we heel veel last van hebben gehad. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er misschien wel 200 moslims waren die hun eigen tenten hadden opgezet tussen de sta caravans in... smorgens gingen ze gezamelijk aan lange rijen ontbijten en vervolgens begonnen de gebeden en gezangen via de microfoon over de hele camping. Veel mensen hadden er last van. Zoveel lawaai dat ze bij zich hadden en de camping deed er weinig aan. Elke dag dat gezang, islamitische gebeden etc. Überhaupt welke groep het ook was, ontzettend storend als je niks anders hoort dan dat!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Zeker geslaagd!

Bakx
29-10-2018

Mooie camping met goede organisatie! Heel kindvriendelijk door meerdere zwembaden en speelplaatsen op de camping. De zwembaden waren wel erg druk, waardoor het aan het meer beter vertoeven was. Je moet wel een eindje omlopen om bij het meer te komen, maar dan heb je ook wat! De stacaravan had alleen basic voorzieningen (koffiezetapparaat ontbrak bijvoorbeeld), maar dit kon worden geregeld, dus ook hier geen problemen mee! Waar je wel rekening mee moet houden is dat er vaak geen parkeerplaats is bij de stacaravan zelf, dus het is een eindje sjouwen met de koffers. Verder is het centrum van Peschiera op loopafstand en hebben ze heel veel leuke eettentjes! Zeker een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

Hans
18-9-2018

We wilden wat meer reuring om ons heen, een leuk oud dorpje en een gerenoveerd appartement-huisje. Dat is gelukt. Het park is groot en gericht op kinderen tot 12 jaar, hierboven wordt het lastig. Huisje is klein maar voor twee voldoende, mooie badkamer en leuk terrasje. Je hoort wel veel van de buren, kraan open hard praten e.d. Wij zaten in N3 wat vlak bij de poort naar het strand is. Dat heeft voor en nadelen. Naar het strand een korte afstand, nadeel is dat je aan de kalverstraat van het park zit. Iedereen loopt langs van en naar het strand. Park is prima en er is alles te krijgen. In de tijd dat wij er waren ( 1 -2 week september ) was er veel aanvoer van bussen met middelbare scholieren die een midweek doorbrachten op het park. Begrijp de directie wel voor de inkomsten maar voor de gasten soms niet zo leuk. Leeftijd 17/18 en van huis met een paar leraren die leiding geven. Gingen nuchter de poort uit en dronken terug.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Top vakantie

Mandy Legemaat
14-8-2018

Een mooi verzorgd vakantiepark met veel keuze uit verschillende accommodaties. De faciliteiten zijn netjes en goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk, correct en behulpzaam. Het is een familie bedrijf waar hart voor de zaak is en dat voel/merk je als gast. Bv SARA werkt 7 dagen in de week in het restaurant en neemt de tijd om je te woord te staan. Er zijn bij de zwembaden badmeesters en juffen die de boel goed in de gaten houden en accuraat reageren als er iets is. Het animatieteam is spontaan en enthousiast. De caravan (type dalia) was heel netjes.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gemiddelde camping

Goedele
7-8-2018

Stacaravan en service van touroperator was top. Jammer dat je wat verder weg zit van het meer. Er is een leuke wandelpad om naar het dorp te gaan, maar je neemt deze vaak niet omdat het nog een eindje van de camping is. Zeer mooie omgeving en veel te doen in de buurt: leuke dorpjes, waterfall park, waterpretpark Cavour, medieval times,...

Camping zelf vonden we gemiddeld. Van het sanitair e.d. hebben we amper gebruik moeten maken omdat alles in onze caravan voorzien was. Restaurant is in orde, maar zeker niet wauw. Redelijk wat personeel staat er niet met volle goesting.

Zwembad was top voor onze kindjes van 7 en 9 jaar. Ze vonden de animatie wel leuk, maar het is niet wat we tot nu toe vanuit Spanje gewend zijn. Het is maar wat je wil natuurlijk. Er zijn er een aantal heel enthousiaste bij, maar ook hier weer een aantal die zelfs precies liever niet met kinderen bezig waren.

We hebben een fijne vakantie gehad, niets wat het heeft verpest, maar zijn niet geneigd om terug te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

niet voor ons of oudere kinderen

j
6-8-2018

mooie nette camping vooral geschikt voor mensen met kleine kinderen. waar je vroeger in 300 mtr naar de haven en strand kon lopen word het nou door een hek dwars door de voormalige camping geblokkeerd. Wij vinden de wandeling om bij het strand en haven te komen te lang. De annimatie is er alleen voor kleine kinderen.Buiten het zwembad is er niks op De camping te doen. ik zou hier zeker niet met oudere kinderen naar toe gaan. wat wij vooral misten is dat de camping niet direct aan het meer ligt.restaurant winkel en service krijgen zeker een voldoende.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima!

Dennis H
13-5-2018

Prima camping. Helaas wel jammer dat camping nu een paar jaar gescheiden is door “Berlijnse muur”. Vroeger liep je even snel naar het meer. Nu even wat langer langs buitenkant park. Stacaravan via touroperator was prima. Straatjes van stacaravans zijn prachtig. Genoeg ruimte tussen en voor de caravan. Zwembaden zijn prima. Geen badmuts verplichting meer. Restaurant, supermarkt zijn redelijk. Supermarkt wel klein en alleen voor “vergeten” boodschappen. Beter naar de Familia net buiten de poort of naar de Lidl in Peschiera. S’avonds een mooie wandeling langs het meer naar Peschiera in 20 minuten. Leuke speeltuin voor de kinderen en prachtig kunstgras voetbalveld. Al met al nog steeds prima al blijft het jammer dat de camping is opgedeeld.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We komen zeker terug.

Huub Kamphuis
6-3-2018

Wij zijn vanaf reservering tot vertrek naar huis heel goed geholpen door de mensen van touroperator. Wij reizen met onze kinderen en hond en daar zijn de faciliteiten op deze camping uitstekend voor. Ter plekke hebben we besloten dat we nog graag een dag langer wilde blijven en de medewerkers van touroperator hebben alles op alles gezet om dit mogelijk te maken. Helaas moesten we wel van caravan wisselen maar ook daar zijn we bij geholpen.

De Camping is ingericht voor honden met op veel plekken "poepzakjes" waardoor de camping gewoon netjes schoon is.

Klein nadeel is dat er redelijk veel Polen op de camping zaten en die zijn wel eens luidruchtig en laten de caravan niet bepaald schoon achter. Dit laatste was vooral een nadeel voor de medewerkers van touroperator want die waren dik 2 uur aan het boenen. Een ander klein nadeel is dat je redelijk ver moet lopen naar het meer omdat de camping een paar jaar geleden is gesplitst.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2017

fantastisch. voor zowel jong als oud

velthuis
13-2-2018

Goede gezellige camping direkt gelegen aan het meer, op loopafstand van het plaatsje Peschiera in de direkte omgeving van zowel vertier, rust. water, bergen en luxe winkelcentra, zoals ook grote,, goedgevulde, supermarkten met betaalbare prijzen in de direkte omgeving, alsmede volop vertier, prachtige zwembaden, goed sanitair, vriendelijk behulpzaam personeel op de camping

Gereisd Met partner in juni 2017

Ons zien ze nooit meer terug

Judith
      19-9-2017

De sfeer in ons straatje was ver te zoeken, nog nooit eerder had mijn kind zo goed als niemand waarmee hij gespeeld had. Restaurant serveert koud en slecht eten. Ik weet niet wat er met het personeel aan de hand was, misschien hadden ze geen zin meer in de laatste week maar echt iedereen was chagrijnig. Vooral de dame in het winkeltje. Die -al ogen rollend- in het Italiaans tegen haar collega praatte terwijl ze mij hielp. Intonatie zegt alles. Geld wisselen voor het wasautomaat was lastig, zowel in de winkeltjes en het restaurant. Toen wij weggingen bleek dat wij de laatste bezoekers waren in onze caravan, hij ging hierna plat. Dat verklaart de slechte hygiene en noodreparaties.

Wij zijn 1 avond terug geweest naar de camping waar wij in juni waren. Ons zoontje was weer helemaal zich zelf en we hebben een avond goed gegeten. Zij zien ons zeker terug komend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
      • MobilehomesAanwezig
      • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand300 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenFietsen
      • BalsportenVolleybal
      • TennisbaanAanwezig
      • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Del Garda Village in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Del Garda Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.