Camping Del Garda Villagesterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Peschiera del Garda

8.1Fantastisch

• 7.7Eetgelegenheden
  • 8.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Del Garda Village voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Ruime plekken met veel schaduw op Camping Village Montescudaio in Toscane. In het hoogseizoen kan het druk zijn op de camping bij de douches en het zwembad. Het sanitair en het zwembad zijn wel goed onderhouden en schoon. Elke avond live-muziek in de bar en ook disco in de nabije omgeving. Op een kwartiertje rijden van zee.

72 reviews over Camping Del Garda Village

• 2019
    8Stijn27-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Mooie camping met leuke zwembaden. Vooral de nieuwe glijbanen vielen goed in de smaak. Netjes nieuw sanitairgebouw! Bij sommige toiletgebouwen moet je wel zelf toiletpapier meenemen. Goed restaurant waar je ook kunt afhalen. Jammer dat er een hek is geplaatst waardoor je verder moet lopen naar het Gardameer.

Peschiera, Lazise en Verona zijn leuke plaatsen om te bezoeken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Ronnie bessembinder24-08-2019

Fantastisch en we komen zeker nog een keer terug.

Super mooi park, met een leuk animatie team. Mooie zwembaden met leuke glijbanen. Tevens heeft dit park een overdekt parkeerplaats voor de auto, wat niet overbodig is met de regen en hagelbuien die je soms hebt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Esther06-08-2019

Mooie camping, mooie omgeving, prima vakantie

Wij hadden via een touroperator een Fiji mobile home gehuurd. Erg summier ingericht, er was niet eens een blikopener aanwezig. Het huisje was gedateerd en slecht onderhouden. De huisjes van de camping zelf zagen er veel moderner uit en zouden wij een volgende keer boeken. Camping is verder super. Netjes sanitair, ook bij het zwembad. Aardig personeel, behulpzaam. Animatieteam organiseert vanalles, allemaal erg leuk. Zwembad ik netjes, wordt streng toegezien door badmeesters dat er veilig wordt gezwommen. Handdoekje leggen wordt niet getolereerd en als iemand een tijdje er niet is pakken ze handdoek van ligbedje af. Prima camping

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Sandra12-07-2019

Fantastisch!!!

Echt een geweldige vakantie gehad op deze camping! Er staan nieuwe glijbanen bij het grote zwembad, de animatie was lief, de stacaravan was ruim en schoon. Overal wordt je lief geholpen, spontaan personeel. Vooral voor peuters en kleuters een leuk uitdagend zwembad. Het stadje Peschiera is mooi en gezellig. Ook het sanitair was gloednieuw, net zoals het speeltuintje naast onze caravan.

Wij raden deze camping aan iedereen aan met jonge kinderen.

Inderdaad jammer dat de weg naar het meer via hekken is, best een stukje lopen. Maar ach, als dat alles is.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 9Mark30-06-2019

Top vakantie.

Top vakantie gehad. De chalets zijn allemaal 1 jaar oud en nieuw. Ze staan ver genoeg uit elkaar zodat je voldoende prive hebt. Wij hadden bij touroperator geboekt en hierbij krijg je een chalet met een veranda en hekje wat afsluitbaar is. Prima voor kinderen. Op het park zijn veel speeltuinen, zwembaden en entertainment. Percharra ligt op 20 minuten lopen (ga wel via de hoofdingang richting het dorp). Mooi en gezellig dorpje. Wij gaan volgend jaar weer.👍

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 5NdB03-05-2019

Nooit meer!

Hier zien ze ons niet meer. Het weer zat ook niet echt mee waar de camping natuurlijk niks aan kan doen. Maar het zwembad water was zo verschrikkelijk koud dat onze kinderen geen eens konden zwemmen, heel erg jammer. Ook de afstand naar het meer toe vinden we te ver. Je word allemaal via hekken erheen geleid. Totaal niet uitnodigend. En dan heb ik nog niks gezegd over de gasten die er waren waar we heel veel last van hebben gehad. Ik overdrijf niet als ik zeg dat er misschien wel 200 moslims waren die hun eigen tenten hadden opgezet tussen de sta caravans in... smorgens gingen ze gezamelijk aan lange rijen ontbijten en vervolgens begonnen de gebeden en gezangen via de microfoon over de hele camping. Veel mensen hadden er last van. Zoveel lawaai dat ze bij zich hadden en de camping deed er weinig aan. Elke dag dat gezang, islamitische gebeden etc. Überhaupt welke groep het ook was, ontzettend storend als je niks anders hoort dan dat!

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Bakx29-10-2018

Zeker geslaagd!

Mooie camping met goede organisatie! Heel kindvriendelijk door meerdere zwembaden en speelplaatsen op de camping. De zwembaden waren wel erg druk, waardoor het aan het meer beter vertoeven was. Je moet wel een eindje omlopen om bij het meer te komen, maar dan heb je ook wat! De stacaravan had alleen basic voorzieningen (koffiezetapparaat ontbrak bijvoorbeeld), maar dit kon worden geregeld, dus ook hier geen problemen mee! Waar je wel rekening mee moet houden is dat er vaak geen parkeerplaats is bij de stacaravan zelf, dus het is een eindje sjouwen met de koffers. Verder is het centrum van Peschiera op loopafstand en hebben ze heel veel leuke eettentjes! Zeker een aanrader

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Hans18-09-2018

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen

We wilden wat meer reuring om ons heen, een leuk oud dorpje en een gerenoveerd appartement-huisje. Dat is gelukt. Het park is groot en gericht op kinderen tot 12 jaar, hierboven wordt het lastig. Huisje is klein maar voor twee voldoende, mooie badkamer en leuk terrasje. Je hoort wel veel van de buren, kraan open hard praten e.d. Wij zaten in N3 wat vlak bij de poort naar het strand is. Dat heeft voor en nadelen. Naar het strand een korte afstand, nadeel is dat je aan de kalverstraat van het park zit. Iedereen loopt langs van en naar het strand. Park is prima en er is alles te krijgen. In de tijd dat wij er waren ( 1 -2 week september ) was er veel aanvoer van bussen met middelbare scholieren die een midweek doorbrachten op het park. Begrijp de directie wel voor de inkomsten maar voor de gasten soms niet zo leuk. Leeftijd 17/18 en van huis met een paar leraren die leiding geven. Gingen nuchter de poort uit en dronken terug.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Mandy Legemaat14-08-2018

Top vakantie

Een mooi verzorgd vakantiepark met veel keuze uit verschillende accommodaties. De faciliteiten zijn netjes en goed onderhouden. Het personeel is vriendelijk, correct en behulpzaam. Het is een familie bedrijf waar hart voor de zaak is en dat voel/merk je als gast. Bv SARA werkt 7 dagen in de week in het restaurant en neemt de tijd om je te woord te staan. Er zijn bij de zwembaden badmeesters en juffen die de boel goed in de gaten houden en accuraat reageren als er iets is. Het animatieteam is spontaan en enthousiast. De caravan (type dalia) was heel netjes.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 8Goedele07-08-2018

Gemiddelde camping

Stacaravan en service van touroperator was top. Jammer dat je wat verder weg zit van het meer. Er is een leuke wandelpad om naar het dorp te gaan, maar je neemt deze vaak niet omdat het nog een eindje van de camping is. Zeer mooie omgeving en veel te doen in de buurt: leuke dorpjes, waterfall park, waterpretpark Cavour, medieval times,...

Camping zelf vonden we gemiddeld. Van het sanitair e.d. hebben we amper gebruik moeten maken omdat alles in onze caravan voorzien was. Restaurant is in orde, maar zeker niet wauw. Redelijk wat personeel staat er niet met volle goesting.

Zwembad was top voor onze kindjes van 7 en 9 jaar. Ze vonden de animatie wel leuk, maar het is niet wat we tot nu toe vanuit Spanje gewend zijn. Het is maar wat je wil natuurlijk. Er zijn er een aantal heel enthousiaste bij, maar ook hier weer een aantal die zelfs precies liever niet met kinderen bezig waren.

We hebben een fijne vakantie gehad, niets wat het heeft verpest, maar zijn niet geneigd om terug te gaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

2 tips over Camping Del Garda Village

• doortje54, 17-08-2015

check goed bij je reisorg. of je krijgt wat je boekt! de camoping zelf kan ook verhuren. Prima! bij de bungalow pini is het interieur verouderd. caravan Oleandro ligt op ruime mooie plaatsen. camping heeft zelf ook nieuwe glamping achtige tenthuizen. op het strand gelijk naar rechts , 2 min. lopen is het mooi! ook veel hardlopers daar

• doniek, 07-08-2015

Het restaurant op de camping is niet erg goed, op de pizza's na. Eten in Peschiera kan erg goed bij restaurant La Rocca, niet duurder dan de andere gelegenheden, maar wel meer een echt restaurant.

5 vragen over Camping Del Garda Village

• Eric, 07-01-2019

Jongeren!!

Gaan er nog meer jongeren deze zomer naar deze camping? Onze zoons zijn 17 en 20 jaar? Wij gaan van 17-7 t/m 31/7

• Eva , 28-01-2018

Jongeren

Zijn op deze camping in het hoogseizoen ook (veel) jongeren in de leeftijd 14-19?

• vivero, 23-07-2017

Caravan Dalia

Wij hebben via vrijuit caravan Dalia geboekt, heeft iemand toevallig ook deze caravan al eens gehad? wij hebben een vraag of er ook een luifel aanzit en ligbedjes aanwezig zijn. misschien ook een foto?

vriendelijk bedankt.

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand300 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer