Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bella Italia voor je op een rij gezet:

5.3MatigScore uit 2177 reviews
+226

5.3MatigScore uit 2177 reviews
  • 5.4Eetgelegenheden
  • 5.3Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Bella Italia ligt aan de oever van het Gardameer. Vanaf de waterkant kijk je uit over het schiereiland Sirmione en de heuvelachtige westkust van het meer. ‘s Avonds schitteren de lampjes en de heldere sterrenhemel over het meer, wat voor een sprookjesachtige setting zorgt.Vanuit Bella Italia kun je alle kanten op. Ontdek het Gardameer en geniet onder andere van dorpjes als Sirmione, Riva del Garda en Lazise of beklim de Monte Baldo. Bezoek het balkon van Romeo en Julia en de opera in het colosseum van Verona. Een dagje naar Venetië is ook een absolute aanrader. Aangezien dit zo’n 2,5 uur rijden is, is het aan te raden om hier een hele dag voor uit te trekken.Wil jij genieten aan een van de mooiste meren van Italië? Dan is het tijd om je vakantie naar Camping Bella Italia te boeken!

Op Camping Bella Italia zal het je aan niets ontbreken. Zo is er een supermarkt, groentewinkel, kiosk, bazaar en zelfs een souvenirshop. Voor een hapje of drankje kun je terecht in een van de vele horecagelegenheden en een snack haal je in de piadineria of de ijssalon. Liever uitgebreid dineren? Dat kan in een van de vier restaurants, waar streekproducten de boventoon voeren.Je hoeft absoluut niet stil te zitten op Bella Italia. Zo is er een speelzaal met allerlei games en een speelzone waar plezier verzekerd is. Zin om de omgeving te ontdekken? Huur dan een fiets van Bikeland of ga met het treintje naar het centrum van Peschiera del Garda. Ook op het water is er genoeg vertier. Ga waterskiën, huur een bootje of boek een andere excursie via het excursiebureau van de camping. Toe aan wat me time? Geniet dan van een ontspannende massage of breng een bezoekje aan de kapsalon.De grootste trekpleister van de camping is toch wel het aquapark. Er zijn maar liefst vijf zwembaden te vinden met glijbanen en speciale kinderzones. De badmeesters houden alles nauwlettend in de gaten, zodat de ouders lekker kunnen ontspannen op het kleine zandstrand waarover de camping beschikt.Tot slot doet het professionele animatieteam van Bella Italia haar uiterste best om jouw vakantie onvergetelijk te maken. In het hoogseizoen is er een bomvol programma vol sport, spel en plezier voor jong én oud. Heb je al zin gekregen om je vakantie naar Camping Bella Italia te boeken?

Accommodaties

Op Bella Italia vind je verschillende accommodaties, waaronder bosrijke kampeerplaatsen. Alle plaatsen beschikken over een water- en een elektriciteitsaansluiting en de sanitaire voorzieningen zijn altijd dichtbij. Ideaal voor de vakantieganger die met zijn of haar eigen (vouw)tent, caravan of camper op vakantie wil gaan naar het Gardameer. Liever wat meer luxe tijdens je vakantie? Dan is het vakantiepark een goede optie. Hier vind je appartementen, bungalows en stacaravans. Deze zijn van alle gemakken voorzien, zoals eigen sanitair en een keuken. Waar je voorkeur ook naar uitgaat, een fijn verblijf vind je hier sowieso.

2177 Reviews over Bella Italia

• 5M Jaspers26-10-2022

Verschrikkelijke accomodatie

Een grote mooie aangelegde camping. Wel heel groot maar dat is geen probleem. Misschien wel in het hoogseizoen maar dan zouden we hier nooit voor kiezen. Maar nu over de accommodatie… we hadden een appartement gehuurd. Dat was ronduit afschuwelijk gedateerd niet schoon en bijna alles kapot. Nu hebben we in de herfstvakantie niet de hoofdprijs betaald , maar als je kijkt wat je in het hoogseizoen moet neertellen. We zijn ook 3 dagen eerder weggegaan wegens rugpijn van de verschrikkelijke bedden. Voor ons nooit geen Bella Italia meer!!!!!!!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Michael06-10-2022

Top camping

Wat hadden wij een heerlijk verblijf op de camping met onze camper. Alles tot in de puntjes verzorgd. Zelfs de wegen werden wekelijks geveegd. Mooie ruime plekken. Stroom, water, afvoer alles op de plek. Hagelnieuw super-de-luxe sanitair gebouwen. Fijne restaurants, take-a-way, een mega zwemparadijs, direct aan het Gardameer, op loopafstand van Peschiera. Echt erg fijn.

• 10Len05-10-2022

Fijne camping

Ten eerste wil ik aangeven, dat ik geen oordeel kan geven over de chalets en bungalows, want wij waren met de camper. We zijn zeer verbaasd over de negatieve reacties, die hier gegeven worden. Wij zijn heel wat gewend en reizen al jaren, maar als wij zeggen, dat dit ‘n fantastische camping is, dan kunt u dit echt van ons aannemen. Het gezeur over de handdoeken, heb je overal. Zelfs de duurste 5 sterren hotels op bijv. Tenerife hebben hetzelfde probleem. Het is het gedrag van de mensen. Er zijn voldoende nieuwe sanitairgebouwen over het hele terrein. De beplanting/verzorging van het terrein is perfect. Er is genoeg te doen. Houd je niet van grote parken, dan moet je hier niet naartoe gaan, want met bijna 1200 chalets, appartementen, tenten en campingplaatsen kan er altijd geluidsoverlast zijn. Advies: heb je je chalet geboekt bij ‘n reisorganisatie, leg hen dan voor wat je probleem is, want zij zijn verantwoordelijk.

• 9Nico van Heteren19-09-2022

Al 20 jaar dik tevreden

Voor het 20e jaar vaste bezoeker van deze prachtige camping, laatste jaren zonder de Covid ellende zelfs 2x per jaar. Op naar de 25e jaar

• 8Eetgelegenheden
  • 10.10-09-2022

Prima camping, jammer van alle aartsgieren

De recensies die worden gegeven vinden wij persoonlijk enorm overdreven. Tja het klopt dat je tussen 09:00 en 10:00 uur een handdoek moet leggen om een bedje te bemachtigen waarbij je ook nog s’middags in de zon ligt. 9 van de 10 die hier over klagen leggen een handdoek en komen zelf pas rond 16:00 uur aan bij het zwembad, stel je voor dat je niet het beste plekje hebt om 16:00 uur…. Gelukkig komt rond 10:00 uur de badmeester die alle handdoeken weghaald (leedvermaak). Verder is het een prima camping, het is een dorp op zich, alles is er koop, van frikandellen tot tortellini. Ook de supermarkt is top, er staat inderdaad s’ochtends een rij voor verse broodjes.. maar als jij in de rij staat voor een bedje (waar je vanaf 16:00 uur op ligt) en je partner voor een croissant is er toch niks aan de hand?

De gegeven recensies hebben vooral te maken met het gedrag wat sommige mensen vertonen, jammer. De camping op zich is helemaal prima!

• 8S03-09-2022

Gezellig en relaxed verblijf

De reviews hieronder hebben mij een beetje bang gemaakt om hierheen te gaan. Eenmaal aangekomen op de camping hebben wij het tegenovergestelde getroffen. De camping is hartstikke schoon, ze rijden rond met veewagens en de toiletgebouwen zijn bijna allemaal vernieuwd en wat een ruimte daar. Het zwembad is inderdaad druk en er kan misschien wel 1 bij, maar wij hebben gewoon op bedjes kunnen liggen of pakte onze luchtbedden en zijn lekker aan het meer gaan liggen. Water temperatuur prima en als je iets verder loopt is het water helder blauw, logisch dat het vlak aan het kiezelstrand troebel is, dat krijg je door ondiep water en stroming en mensen die door het meer stappen. Alles is op loopafstand, peschiera is zo 18 min lopen, en ook langs het meer zitten genoeg tentjes om te eten. Als je niet van geroezemoes en soms lallende mensen houdt, moet je lekker in een hutje op de hei gaan zitten. Sorry maar de reacties zijn echt azijnzeikerds.

• 8Eetgelegenheden
  • 5T31-08-2022

Geluidsoverlast

Had helaas geen reviews gelezen voordat we er heen gingen. Nu wel spijt van. Wij zouden begin augustus 2,5 week op deze camping verblijven met een grote tent. Die paste echt maar net op de beschikbare plek. De rijen, het gebrek aan strandbedjes daar konden we makkelijk overheen stappen.

Het ergste vonden wij de geluidsoverlast. We hebben geen oog dichtgedaan ‘s nachts. Mensen die na twaalf uur ‘s nachts hard pratend langslopen, dronken en lallende mensen, feestjes bij de buren tot 03.30 uur. Enorm hoog Tokkie-gehalte. Verschrikkelijk.

Beveiliging kwam steeds als de veroorzaker vd overlast al lang weg was. Na 5 gebroken nachten (ook al zou het tussen 23.00-07.00 uur stil moeten zijn) hebben wij eieren voor ons geld gekozen en zijn vertrokken naar een camping waar het ‘s nachts wel stil was. Toch nog een beetje vakantie gehad….

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 2Stephan Van gool28-08-2022

Ga hier heen als je van drukte en wachten houdt

Wat een deseptie, veel te druk. Dicht op elkaar gebouwd, lange wachtrijen en rennen voor je handdoek om 9uur. Personeel zeer onvriendelijk in de bar,supermarkt en restaurants.

Locatie is mooi, maar daar is alles mee gezegd. Je betaald veel geld en grijgt nog minder dan een Ooststappen camping.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8A.F.25-08-2022

Leuke vakantie gehad!

Bella Italia is een grote en drukke camping. Ik denk dat de keuze vd reisorganisatie heel veel uitmaakt. Wij boekten via Gustocamp en hadden een heel gunstige plek op de camping en een schoon en verzorgde stacaravan. Auto mag bij de plek staan wat ik gunstig vind. En bij het zwembad is het qua bedjes idd vol, maar bij de snackbar zijn parasols met een terras waar je vrijwel altijd een plekje kunt vinden. Stokbrood vd campingwinkel is voor NL begrippen een droog. Lijkt wel van gisteren. De losse broodjes zijn wel prima. Personeel is veelal aardig en behulpzaam. Uiteraard zijn hier ook uitzonderingen op, maar dat heb je overal. De pizzaria bij het app. Complex is erg goed.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 1Pjotr23-08-2022

waardeloos personeel

bijzonder slecht geïnformeerde receptie. bij de arcade liepen de videogames vast. zelfs voor 2 euro wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. de kinderen hebben 3 keer het hele park overgelopen om dit terug te krijgen. om vervolgens uitgemaakt te worden voor leugenaar. en ter verantwoording geroepen te worden bij de supervisor. echt ongelofelijk. betaal je duizenden euro’s voor een luxe bungalow en wordt je zo behandeld. na dag 1 iedereen oorontsteking van het zwembad

• 1Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar