Géén boekingskosten

Camping Bella Italia

ItaliëPlaatsen rond het GardameerPeschiera del Garda

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bella Italia voor je op een rij gezet:

4.8MatigScore uit 2160 reviews
+226/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

4.8MatigScore uit 2160 reviews
  • 4.7Staat v/h sanitair
  • 5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Bella Italia ligt aan de oever van het Gardameer. Vanaf de waterkant kijk je uit over het schiereiland Sirmione en de heuvelachtige westkust van het meer. ‘s Avonds schitteren de lampjes en de heldere sterrenhemel over het meer, wat voor een sprookjesachtige setting zorgt.Vanuit Bella Italia kun je alle kanten op. Ontdek het Gardameer en geniet onder andere van dorpjes als Sirmione, Riva del Garda en Lazise of beklim de Monte Baldo. Bezoek het balkon van Romeo en Julia en de opera in het colosseum van Verona. Een dagje naar Venetië is ook een absolute aanrader. Aangezien dit zo’n 2,5 uur rijden is, is het aan te raden om hier een hele dag voor uit te trekken.Wil jij genieten aan een van de mooiste meren van Italië? Dan is het tijd om je vakantie naar Camping Bella Italia te boeken!

Op Camping Bella Italia zal het je aan niets ontbreken. Zo is er een supermarkt, groentewinkel, kiosk, bazaar en zelfs een souvenirshop. Voor een hapje of drankje kun je terecht in een van de vele horecagelegenheden en een snack haal je in de piadineria of de ijssalon. Liever uitgebreid dineren? Dat kan in een van de vier restaurants, waar streekproducten de boventoon voeren.Je hoeft absoluut niet stil te zitten op Bella Italia. Zo is er een speelzaal met allerlei games en een speelzone waar plezier verzekerd is. Zin om de omgeving te ontdekken? Huur dan een fiets van Bikeland of ga met het treintje naar het centrum van Peschiera del Garda. Ook op het water is er genoeg vertier. Ga waterskiën, huur een bootje of boek een andere excursie via het excursiebureau van de camping. Toe aan wat me time? Geniet dan van een ontspannende massage of breng een bezoekje aan de kapsalon.De grootste trekpleister van de camping is toch wel het aquapark. Er zijn maar liefst vijf zwembaden te vinden met glijbanen en speciale kinderzones. De badmeesters houden alles nauwlettend in de gaten, zodat de ouders lekker kunnen ontspannen op het kleine zandstrand waarover de camping beschikt.Tot slot doet het professionele animatieteam van Bella Italia haar uiterste best om jouw vakantie onvergetelijk te maken. In het hoogseizoen is er een bomvol programma vol sport, spel en plezier voor jong én oud. Heb je al zin gekregen om je vakantie naar Camping Bella Italia te boeken?

Accommodaties

Op Bella Italia vind je verschillende accommodaties, waaronder bosrijke kampeerplaatsen. Alle plaatsen beschikken over een water- en een elektriciteitsaansluiting en de sanitaire voorzieningen zijn altijd dichtbij. Ideaal voor de vakantieganger die met zijn of haar eigen (vouw)tent, caravan of camper op vakantie wil gaan naar het Gardameer. Liever wat meer luxe tijdens je vakantie? Dan is het vakantiepark een goede optie. Hier vind je appartementen, bungalows en stacaravans. Deze zijn van alle gemakken voorzien, zoals eigen sanitair en een keuken. Waar je voorkeur ook naar uitgaat, een fijn verblijf vind je hier sowieso.

Contact

2222 Reviews over Bella Italia

• 9Tamara06-08-2022

Geweldige vakantie!

Wat een geweldige camping is Bella Italia. Wij hadden de slechte recensies ook gelezen maar besloten om het met eigen ogen te bekijken. Keurig verzorgd, gezellige sfeer! Prachtig zwembad met voor ieder wat wils. Wij waren met een kind van bijna 3, een van 13 en een van 15. Niemand hoeft zich hier te vervelen. Voor de bel parken: de springkussens etc 5 euro entree, ouders gratis. Als kind weg gaat krijgt het een stempel. Voor de bootjes etc geld een kleine bijdrage. 10 muntjes voor 10 euro. Het treintje gaat wel 5 keer rond voor 1 muntje. Wij verbleven in stacaravan Happy plus van happy camp. Prima voor elkaar! Omdat het douchen in die dingen altijd wel wat krap is, de toiletgebouwen gebruikt. Deze zijn keurig. Het Gardameer zelf was erg vies en ondiep, zelfs peuters kunnen er zo 100 meter inlopen zonder de luier nat te krijgen. Dus motorboot gehuurd en in het diepe kraakheldere water gezwommen, heerlijk! Personeel mag wat vrolijker!

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 1B01-08-2022

Trauma

Afgelopen juni zijn wij op camping Bella Italia geweest. Dit is voor ons uitgelopen op een hele nare vakantie. Onze dochter had bij het naar beneden glijden van een waterglijbaan haar hand lelijk opengehaald aan een scherpe rand. Het moest worden gehecht (5 hechtingen) Dit was een rot ervaring vooral om je als ouders ervan uit gaat dat je kind veilig moet kunnen spelen. Het was erg moeilijk om met iemand in contact te komen die ons verhaal aan wilde horen en ons verder kon helpen. Ik ben in totaal 4x dagen bezig geweest om iemand te bereiken (iedere dag moest ik aansluiten in de bizar lange rij van incheck). Het personeel was onvriendelijk en onbegripvol. uiteindelijk stond ik huilend aan de balie te smeken of ik iemand kon spreken.

Na 2 maanden wachten hebben we te horen gekregen dat we niks terug krijgen van de gemaakte van de gemaakte kosten en dat de glijbaan in hun ogen veilig is!! Denk aub goed na voor je bij deze camping boek

• 6Erwin Kaal31-07-2022

Veel te druk en gedateerd

Locatie is prima, aan het meer wat ook nogeens ondiep begint en leuke dorpjes in de buurt waarvan 1 op loopafstand. De camping is een redelijk drama, totaal geen 5 sterren waardig. Alles is gedateerd, zwembad stoelen, parasols, de glijbanen (echt in slechte staat), een enkele WiFi-zones (lage snelheid). Daarnaast, veel te druk, zwembad overvol en veel te weinig ligbedden, altijd overal dikke rijen, bij supermarkt, bij zwembadbar en bij de restaurants. Gewoon iedere keer minimaal een half uurtje wachten in de zon. Dan nog het handdoekje leggen. Het ritueel, om 0900 verzamelen bij het hek. Dan gaat het hek open en moet je rennen naar je favoriete plek en reserveren. Doe je dit niet dan heb je ook niks voor de gehele dag. En er zijn zo goed als geen mogelijkheden om dan bij het zwembad te liggen, want alles staat vol. Laatste, de animatie. Geplaybackte Greece van aanwezige team was het hoogte punt. Voor de Kids was het ok.

• 8Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 4Nienke09-07-2022

Veel te massaal, nooit meer!

Wij zitten al een week op de camping maar vallen van de ene verbazing in de andere. Wij hebben namelijk een 5 sterren camping geboekt maar zo voelt het niet... De camping is echt enorm groot maar de faciliteiten zijn niet meegegroeid en/of onderhouden. 's morgens bij de broodjes en bij de kassa staat een enorm lange rij, 's avonds wederom voor de restaurants. Bij het zwembad staan heel veel bedjes maar blijkbaar doet de halve camping aan handdoekje leggen waardoor je nooit een bedje hebt. Tevens zijn de baden ook veel te klein ten opzichte van het aantal gasten. De speelparken voor de kinderen zijn tegen betaling zelfs een springkussen... Het sanitair was wel prima en dit werd ook de hele dag goed schoongehouden. En gelukkig was het aan het meer niet zo druk en is het heel ondiep waardoor het ideaal is met kleine kinderen. Deze camping is voor ons veel te massaal en absoluut niet 5 sterren waardig.

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 1Anoniem15-06-2022

Vieze, slechte en veel te drukke camping

Wij waren er in juni, buiten de vakanties om, maar het was al veeel te druk! - Lange wachtrijen bij de supermarkt, het zwembad, het treintje naar peschiera centrum (treintje gaat maar 1x per uur en is vaak vol. Loopafstand is 2km/30min dus met kleine kindjes iedere dag lopen is echt te ver! - onvriendelijk personeel in restaurants, supermarkt, security - oudere man van security heeft ons een paar keer agressief benaderd omdat mijn zoontje van 4 jaar geen polsbandje droeg. Volgens receptie maakte het niet uit als hij hem niet om wilde als wij als volwassenen hem maar droegen. De man van security is meerdere keren geflipt. Zwaaide agressief met zijn armen, schreeuwde dat we een boete kregen en hij ons van het park zou gooien! - huisje was echt heel vies! Haren in doucheputje, zand op de grond, vieze lakens vol vlekken. Bah bah bah - er is amper entertainment voor kids. Wat er wel is moet je dik voor betalen.

• 1Bodde13-06-2022

Waardeloos

Oud, druk, vies, en een beveiliger die denkt dat het zij kampf is waar we gelijk ruzie mee hadden toen we daar iemand kwamen afzetten.

• 5KM30-05-2022

Veel te veel mensen voor de faciliteiten

Dat het een groote camping is wisten we maar dit is wel erg massaal. Huisjes op en aan elkaar gepropt. Veel te weinig faciliteiten voor zo veel mensen. Nu al lange rijen bij de winkel, restaurant en zwembad al overvol, geen bedje meer te krijgen. Voor ons niet erg en in deze periode nog prima te doen maar zou hier in het hoogseizoen echt niet willen zijn. Zwembad veel te koud.. na een half uur kwam mijn dochter al met blauwe lippen uit het water. Ze wou gewoon niet meer omdat het te koud was. Jammer want ze vind het zwembad zo leuk. Verder overdag op de camping niets te doen voor kinderen. Bel park, Junior park pas om 17:30 open tot 22:30. Kids zijn al zo moe maar willen er toch graag heen.. Overal moet je voor betalen. Al met al een camping dat vooral veel wil verdienen. Wij hebben ons verder prima vermaakt en een fijne vakantie gehad maar komen hier niet meer terug.

• 3Eetgelegenheden
  • 4Jeroen04-05-2022

Tegenvallend

Camping oogt onverzorgd, asfalt op de paden is allemaal gescheurd door boomwortels, gras wordt niet gemaaid, vervallen sanitairunits, riolering is stuk en wordt ook niet gerepareerd(op de eerste dag al aangegeven en op de 14e dag nog steeds niemand voor geweest) stacaravans staan zo opgesteld dat je op het terras alleen de achterkant van de andere caravan ziet. Zwembad heeft veel te weinig ligstoelen en is in zijn geheel veel te klein voor deze camping grote.

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 3Linda06-11-2021

Verschrikkelijk en nooit meer!!!

Wij waren er met de herfstvakantie. En hadden oleander huisje. Verschrikkelijk vies overal schimmel en de klinken vielen zo uit de kozijnen, verschrikkelijk bed blij dat ik eigen bedlinnen bij had. Alles gedateerd dus ook het zwembad! Mooie liggen maar daar stopt het ook. 6 dagen geboekt na 2 dagen met gierende banden terug naar NL. Omgevingen is prachtig en sirmione was prachtig.

• 3Eetgelegenheden
  • 6Carolien25-10-2021

Voor de kinderen top, maar wel lange rijen en druk

We zijn afgelopen zomer met 3 kinderen (2, 4, 6) geweest en verbleven in bungalow Oleandro. De kinderen hebben zich prima vermaakt, door de heerlijke zwembaden, maar wij komen hier niet meer terug. Het is enorm druk, overal staan rijen. Een rij voor de bakker, een rij voor de receptie, een rij voor het zwembad, vreselijk. Om 9 uur gingen de poorten open van het zwembad, dan moet je er wel voor liggen anders heb je geen bedje meer. Belachelijk dat hier niets aan gedaan wordt. Wij reden vaak even naar de Lidl in de buurt voor broodjes en als we gingen zwemmen legden we onze handdoeken op de grond. De bungalow was er niet best aan toe. Keuken viel uit elkaar, de wc trok niet goed door, bril zat los en het stonk er bij binnenkomst al naar urine. Niet goed schoongemaakt dus. Verder hebben de kinderen echt wel een topvakantie gehad, maar wij vonden het vooral massaal, bungalow niet goed onderhouden en een vrij hoog tokkie-gehalte.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar