Géén boekingskosten

Camping Bella Italia

ItaliëPlaatsen rond het GardameerPeschiera del Garda

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bella Italia voor je op een rij gezet:

5.5VoldoendeScore uit 2142 reviews
+226/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.5VoldoendeScore uit 2142 reviews
  • 5.1Staat v/h sanitair
  • 5.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Aan het Gardameer in het plaatsje Peschiera del Garda ligt Camping Bella Italia. Op deze viersterren camping kun je naast de vele faciliteiten genieten van de prachtige omgeving. Maak uitstapjes naar het nabijgelegen schiereiland Sirmione. Bezoek Verona; de stad van Romeo en Julia. Of stap in een gondel en vaar door het adembenemende Venetië. Kortom, laat je vakantie op Bella Italia maar beginnen!

Op Camping Bella Italia zal het je aan niets ontbreken. Zo is er een supermarkt, groentewinkel, kiosk, bazaar en zelfs een souvenirshop. Voor een hapje of drankje kun je terecht in een van de vele horecagelegenheden en een snack haal je in de piadineria of de ijssalon. Liever uitgebreid dineren? Dat kan in een van de vier restaurants, waar streekproducten de boventoon voeren.

Je hoeft absoluut niet stil te zitten op Bella Italia. Zo is er een speelzaal met allerlei games en een speelzone waar plezier verzekerd is. Zin om de omgeving te ontdekken? Huur dan een fiets van Bikeland of ga met het treintje naar het centrum van Peschiera del Garda. Ook op het water is er genoeg vertier. Ga waterskiën, huur een bootje of boek een andere excursie via het excursiebureau van de camping. Toe aan wat me time? Geniet dan van een ontspannende massage of breng een bezoekje aan de kapsalon.

De grootste trekpleister van de camping is toch wel het aquapark. Er zijn maar liefst vijf zwembaden te vinden met glijbanen en speciale kinderzones. De badmeesters houden alles nauwlettend in de gaten, zodat de ouders lekker kunnen ontspannen op het kleine zandstrand waarover de camping beschikt.

Tot slot doet het professionele animatieteam van Bella Italia haar uiterste best om jouw vakantie onvergetelijk te maken. In het hoogseizoen is er een bomvol programma vol sport, spel en plezier voor jong én oud. Heb je al zin gekregen om je vakantie naar Camping Bella Italia te boeken?

Accommodaties

Op Bella Italia vind je verschillende accommodaties, waaronder bosrijke kampeerplaatsen. Alle plaatsen beschikken over een water- en een elektriciteitsaansluiting en de sanitaire voorzieningen zijn altijd dichtbij. Ideaal voor de vakantieganger die met zijn of haar eigen (vouw)tent, caravan of camper op vakantie wil gaan naar het Gardameer. Liever wat meer luxe tijdens je vakantie? Dan is het vakantiepark een goede optie. Hier vind je appartementen, bungalows en stacaravans. Deze zijn van alle gemakken voorzien, zoals eigen sanitair en een keuken. Waar je voorkeur ook naar uitgaat, een fijn verblijf vind je hier sowieso.

Ligging

Camping Bella Italia ligt aan de oever van het Gardameer. Vanaf de waterkant kijk je uit over het schiereiland Sirmione en de heuvelachtige westkust van het meer. ‘s Avonds schitteren de lampjes en de heldere sterrenhemel over het meer, wat voor een sprookjesachtige setting zorgt.

Vanuit Bella Italia kun je alle kanten op. Ontdek het Gardameer en geniet onder andere van dorpjes als Sirmione, Riva del Garda en Lazise of beklim de Monte Baldo. Bezoek het balkon van Romeo en Julia en de opera in het colosseum van Verona. Een dagje naar Venetië is ook een absolute aanrader. Aangezien dit zo’n 2,5 uur rijden is, is het aan te raden om hier een hele dag voor uit te trekken.

Wil jij genieten aan een van de mooiste meren van Italië? Dan is het tijd om je vakantie naar Camping Bella Italia te boeken!

Contact

2215 Reviews over Bella Italia

• 4Jeroen04-05-2022

Tegenvallend

Camping oogt onverzorgd, asfalt op de paden is allemaal gescheurd door boomwortels, gras wordt niet gemaaid, vervallen sanitairunits, riolering is stuk en wordt ook niet gerepareerd(op de eerste dag al aangegeven en op de 14e dag nog steeds niemand voor geweest) stacaravans staan zo opgesteld dat je op het terras alleen de achterkant van de andere caravan ziet. Zwembad heeft veel te weinig ligstoelen en is in zijn geheel veel te klein voor deze camping grote.

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 3Linda06-11-2021

Verschrikkelijk en nooit meer!!!

Wij waren er met de herfstvakantie. En hadden oleander huisje. Verschrikkelijk vies overal schimmel en de klinken vielen zo uit de kozijnen, verschrikkelijk bed blij dat ik eigen bedlinnen bij had. Alles gedateerd dus ook het zwembad! Mooie liggen maar daar stopt het ook. 6 dagen geboekt na 2 dagen met gierende banden terug naar NL. Omgevingen is prachtig en sirmione was prachtig.

• 3Eetgelegenheden
  • 6Carolien25-10-2021

Voor de kinderen top, maar wel lange rijen en druk

We zijn afgelopen zomer met 3 kinderen (2, 4, 6) geweest en verbleven in bungalow Oleandro. De kinderen hebben zich prima vermaakt, door de heerlijke zwembaden, maar wij komen hier niet meer terug. Het is enorm druk, overal staan rijen. Een rij voor de bakker, een rij voor de receptie, een rij voor het zwembad, vreselijk. Om 9 uur gingen de poorten open van het zwembad, dan moet je er wel voor liggen anders heb je geen bedje meer. Belachelijk dat hier niets aan gedaan wordt. Wij reden vaak even naar de Lidl in de buurt voor broodjes en als we gingen zwemmen legden we onze handdoeken op de grond. De bungalow was er niet best aan toe. Keuken viel uit elkaar, de wc trok niet goed door, bril zat los en het stonk er bij binnenkomst al naar urine. Niet goed schoongemaakt dus. Verder hebben de kinderen echt wel een topvakantie gehad, maar wij vonden het vooral massaal, bungalow niet goed onderhouden en een vrij hoog tokkie-gehalte.

• 4Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 2Familie24-10-2021

Nooit meer

Het inchecken bij de receptie is een ramp! Wat een drukte tweede receptie zou zeker geen overbodige luxe zijn. Sanitair ontzettend smerig het water liep niet weg. Toiletrollen en de handzeep was vaak niet aangevuld. Het winkeltje op de camping kon de drukte in de ochtend niet aan. Flinke rijen die buiten al begon. Zwembaden vergeet het maar geen stoel meer beschikbaar. Normaal zwemmen gaat niet je bots zo tegen iemand op. Voor kinderen even naar speeltuin(overdekt) 7,50 per kind. Absurd!!! Tel maar uit als je twee weken daar zit met meerdere kinderen. De staanplaatsen stonden zo dicht op elkaar het benauwde enorm. Maar de ligging aan het Gardermeer was prachtig.! Ondanks dat weten we zeker dat er wel campings zijn die wel schoon netjes en betaal zijn aan het Gardermeer. Voor ons nooit meer Bella Italië!

• 2Eetgelegenheden
  • 6Familie Jansen19-10-2021

Veel potentie, uitvoering matig

We zijn in de herfstvakantie geweest. Zelfs toen was het nog best vol. Grootste probleem van de camping: veel te veel plaatsen tov voorzieningen. Ze hebben echt een enorme lengte langs het meer. Als ze dat eens mooi maken met zand, bedjes en stukjes terras ben je de druk rond de zwembaden al een stukje kwijt. Want de zwembaden zelf zijn prachtig aangelegd. Campingwinkeltje is te klein, ga 's ochtends met wat "foodtrucks" over de camping staan met brood. Of laat bestellingen in een app doen en een medewerker bezorgen op een fietsje. Zo is er voor alles wel een betere oplossing te bedenken waardoor het weer een pracht camping wordt. Veel potentie, mijn handen jeuken :-)

Ligging fantastisch op loopafstand van Peschiera.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 3Priscilla15-09-2021

Nooit meer

Wij zaten in een appartement, prima badkamer oké keukentje oké balkon . Hele slechte bedden

TE druk overal staat een rij voor inchecken 2 u voor in de rij gestaan in de volle zon

Zwembad leuk maar veel te vol geen leeg bedje als je er niet voor 9 u in de rij staat te wachten

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 2Bakket12-09-2021

Vreselijk

Aankomst om 21:00 uur, 2 uur in de rij om in te checken. Broodjes halen in de ochtend, onwijs lange rij. We reden maar naar de supermarkt met de auto omdat dit sneller was. Zwembad, om 8:15 in de rij en rennen voor een bedje. Lawaaierig, vies en de 5 sterren totaal niet waard. Sta caravans zijn prima en de mensen van de reis organisatie doen echt hun best, maar voor ons NOOIT meer Bella Italia!

• 6Familie Robbe02-09-2021

Nooit meer veel te schreeuwerig en druk

Grote zeer drukke camping met wel erg veel kleine kinderen onder 10 jaar. Rijen in de ochtend voor de bakker en zwembad. Jeugd kan zo aan drank komen in de supermarkt hoeft geen ID te laten zien, onverantwoord. Jeugd dus massaal naar meer en aangeschoten terug ook jongeren van 12 of 13!!! Savonds verder voor oudere jeugd weinig te beleven. Weinig terassen of zitgelegenheid voor de ouders, gezien de grootte van de camping verwacht je toch wel meer.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Marco schoonbrood31-08-2021

Hele leuke schone camping direct aan het Gardameer

Lazen wat negatieve reviews over de camping. Onze vakantie was heel leuk. Nog nooit zo'n schone camping stacaravan wc gebouwen etc gehad. De camping is heel leuk voor kinderen van alle leeftijden. Je loopt ook zo naar t Gardameer of peschiera. Druk, valt reuze mee. Ook hier is wel het handdoeken leggen een issue.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 2Syl30-08-2021

Worse camping ever

What a joke this camping. After 1200 km of driving you go to the reception of bella italia. Waiting in line takes 1.5 hr. Finaly your turn, those girls need 20 minutes to check you in. Than in the morning, you try to buy bread. The lines outside the shop are even longer. After breakfast, let's go for a swim. Every pool is so full and only as deep as your balls. At night, let us try the restaurant. Many people sitting there having a meal but the line of people waiting for a free table is so long that it would take hours. The beach is small and almost no space left. This is a camping with 12000 people and facility's for no more than 6000. Wifi is expencive and not good at all. Guests are not alloud to have visitors but when the visitors are italians, they let them in. Cars are driving everywhere and way to fast, and it is not safe for your children.

• 1Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar