Camping Bella Italia

7,4

Score uit 2042 reviews

1948 reviews over Camping Bella Italia in het Nederlands

Met jonge kinderen

Was een kei leuke vakantie

Fam smakman
19-9-2018

Verblijf acacia caravan

Was wel redelijk netjes wel het 1 en andere kapot

Best jammer maar goed

Gaan nu voor de 9 de keer met pubers van 19,17 2x en 1 van 16

Die zich uitermate vermaken op en in het meer zwembad etc

Genoeg vertier in. De omgeving

De jongelui weten waar ze heen moeten omdat ze de omgeving nu redelijk uit hun hoofd weten

Caneva aquapark ,Gardaland , en uitgaan in Peschiera stadje

Leuke uitstapje de watervallen bij Molina

Me zoon wil niet anders meer

Ik zou wel eens aan de andere kant willen zitten

Als zeg ik zelf restaurant la terazza

En personeel van de bars zijn top

Kan niet anders zeggen

Wel zou ik wat meer wasmachine ruimtes willen hebben voor zo’n grote camping

Voor de rest waarschijnlijk weer volgend jaar 👍

Enorm grote camping. de meeste zwembaden niet dieper dan 1.10 meter.

1 dieper zwembad waar je dan weer een badmuts op moet. Sanitair niet altijd even schoon. Dan bedoel ik niet de wc, maar meer de wanden.

Verder is het onbegrijpelijk dat je op een vrij dure camping alsnog moet betalen voor je WIFI.

voor herhaling vatbaar helemaal top

fam. van der Veen
12-9-2018

zeer grote camping en je mag zelf een plaats uitkiezen. prima sanitair met soms koud water. veel te doen voor ieder wat wils. mooie locatie je rijd er zo heen . vriendelijke receptie en winkels vlakbij. iets minder vonden we dat je met een polsbandje om moet lopen. groot min punt is op de toilet maar op een punt toiletpapier. Zeer grote supermarkt op de camping. Verse groenten in kraampjes ook super. toch deze camping ook voor herhaling vatbaar

fantastische camping, mooie omgeving

Diana Cleveringa
5-9-2018

ze hebben een vriendelijk ontvangst bij de receptie, bij vragen ook zeer goed geholpen. de camping was groot maar daar hebben wij weinig van gemerkt. de camping was ook goed onderhouden en het sanitair was zeer netjes. Lekker gegeten bij de restaurants op de camping maar vooral het restaurant Foodlovers & co dat even om de hoek zit. Leuke animatie en heel veel te doen voor kinderen op de camping. veel zwemgelegenheid op de camping, wat zijn het veel en mooie zwembaden. wij hadden een mobile home en dat was wel lekker met het warme weer, airco is wel welkom. niets te klagen gehad. zullen waarschijnlijk wel weer heen gaan.

Mooie camping,maar te druk bij het zwembad

Fam Klaver
2-9-2018

Wij hadden een 7 persoons touroperator premium met zijn 4en. De caravan was erg schoon en modern. Centraal gelegen.

Na de schoonmaak van de verhuurders werden deze daarna nog schoongemaakt door de medewerkers van touroperator. Top.

De camping is ideaal geleden op loopafstand van Peschiera en aan het Gardameer.

De zwembaden zijn leuk voor jongere kinderen maar de glijbanen vielen tegen bij o ze kinderen van 12 en 8 jaar. Om en in het zwembad was het echt ontzettend druk.

Wij zijn een dag naar het kleinere aquapark Carfour gegaan. Wat een rust en ruimte. Prachtig aangelegd, leuke glijbanen voor een redelijk tarief.

Het watervallen park in Molina is erg mooi. Niet geschikt voor kinderwagens en mensen die slecht ter been zijn of weinig conditie hebben.

Ik zou zeker nog een keer terug willen naar het Gardameer, maar dan naar een camping waar het minder massaal is.

Net wel, net niet?

Fam. Jansen
31-8-2018

In elke review staat wel een kern van waarheid.

Het is massaal, dus druk, en dat kan inderdaad een tegenvaller zijn als je hier voor de rust komt. Het is een dorp op zich waar de hele dag het een gekrioel is van mensen. Vervelend is het legen van vuilcontainers, glasbakken om 07.00 uur.

Het zwembad (geen badmuts) is op hele warme dagen echt niet fris. De combi van drukte en warmte kan het filtersysteem echt niet aan. En badmutsen zijn zo gek nog niet, voorkomt een regelmatig gevecht met lange haren. Aanrader is het bad waar je rustig baantjes kunt zwemmen.

Restaurants - goede prijs/kwaliteit verhouding

Winkel - ruim assortiment tegen iets hogere prijzen

Voors ons was het de 1e keer op deze camping. Ons verblijf (appartement) was netjes. Airco goed. De ligging ten opzichte van centrum Peschiera (circa 15 minuten lopen) is goed.

Wij gaan hier geen 2e keer naar toe. Er zijn zeker betere, mooiere en rustigere campings in de regio.

Bella Italia niet meer.

Bella
28-8-2018

Regio Gardameer is prachtig! Alleen de camping vind ik geen 5 sterren. Personeel is niet zo vrolijk. Zwembad is te klein voor het aantal mensen wat er op het park zit. Ik zou niet weer naar deze camping gaan er zijn veel mooiere!

Mooie camping maar wel erg massaal!

MvM
27-8-2018

Wij waren voor de 1e keer op Bella Italia. mooie camping, maar wel erg massaal, vooral bij het zwembad! Er was een gedeelte waar je 2 bedjes en een parasol voor 5 euro kon reserveren. Dan kon je evt ook iets later naar het zwembad gaan dan 9u s morgens, het is tenslotte vakanties..Onze stacaravan was ruim maar helaas niet schoon toen wij kwamen. Oa de shampoo resten zaten nog in de douche cabine. De camping is wel erg kindvriendelijk, leuke animatie, veel speeltuintjes, alles was er! Ook kunnen kleine kinderen bijna in alle zwembaden staan. Onze zoon is 3 en heeft de tijd van zijn leven gehad. Opletten moet je als ouders altijd bij een zwembad, maar het was zo druk dat het wel een uitdaging was :) de bewaking n 23u is erg streng, lachen was al te hard en kreeg je een waarschuwing. Na 3x moet je de camping af.... Verder goede restaurants en winkeltjes op de camping!

Erg mooie vakantie gehad, maar de camping was voor ons te massaal.

Nooit meer

Fam. Broersma
27-8-2018

Als je het geweldig vind om op een camping te staan waar s’ochtends om 0830 uur de mensen al in de rij staan voor het zwembad moet je hier zijn. Het is fantastisch dat wanneer het hek open gaat om 0900 uur de dol dwaze dagen van de Bijenkorf nagebootst worden, handdoek neergelegd en vervolgens weer weggegaan. Voordeel hierbij is dat de spreektaal van deze mensen voornamelijk Nederlands is. De kans om te verdrinken in het zwemdad is nihil, de waterdiepte is ongeveer 50 cm en het ligt vol met opblaas flamingo’s, eenden en bedden dus je kunt door het zwembad lopen zonder nat te worden. Ook moet je hier zijn als je niet van uitslapen houdt, dit is erg goed geregeld op de camping, om 0700 uur, iedere dag, komt de vuilniswagen met veel lawaai vertellen dat het tijd is om op te staan. Erg laat zal het ook niet worden als je s’avonds lekker buiten zit, om ongeveer 2300 uur, komt de security melden dat je naar bed moet, dus dat zit wel goed.

Volgend jaar weer!

Fam. van der Klugt
25-8-2018

Wij waren op camping Bella Italia van 17-08 tot 25-08.

Met kinderen van 2 3 en 4 jaar.

Het was in 1 woord fantastisch!

De accommodaties waren modern , schoon en mooi.

Het eten in de verschillende restaurants was goed en je word vriendelijk behandeld.

Van de kinderdisco naar het zwemmen in het gardameer of gewoon het zwembad.

De hele camping ziet er goed uit!

Daarnaast heb je ook nog meerdere speeltuinen. Wat je veel leest is dat de bedden bij het zwembad om 9 uur al bezet zijn.

Dat klopt , maar de badmeesters letten op en halen regelmatig de neergelegde handdoeken weg.

Wij hebben de hele vakantie plek gehad bij het zwembad, waar het overigens echt wel mee valt met de drukte. Het is ook leuk om savonds naar het gardameer te gaan. Er is dan veel te doen en bij het restaurant aan het meer kan je zitten met live muziek. Andere aanraders zijn ook een boot huren en een dagje naar gardaland. Gastechtpaar Frits en Tiny zijn toppers!

LUX-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.