Camping Bella Italia

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Bella Italia ligt aan het Gardameer. De staanplaatsen zijn hier aan de kleine kant, waardoor je snel contact maakt met je buren. Ook de Nederlandse animatie helpt de kids vriendjes maken. Het eten is van goede kwaliteit en over de locatie zijn reviewers lovend. Camping Bella Italia bevindt zich op loopafstand van Peschiera del Garda.

Contact

2164 reviews over Camping Bella Italia

• 1Philippe19-10-2019

Slechter dan slecht

In juli een week op deze camping verbleven. Ik snap niet dat je nog positieve recensies vindt van deze camping. De staanplaatsen zijn erg klein. Gras is er bijna niet te bespeuren. Wij hadden dan nog de pech vlakbij de afvalcontainers te staan. Elke ochtend herrie. Zwembad is overvol en vies. Om s morgens n zeteltje te hebben moet je rennen. Sanitair is smerig. Poep op de muren... in de douchebakken. Dit gemeld en de opmerking gekregen dat we dan maar op n andere camping moesten staan. Ligging is prima. Kortom.... schandalig

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Jacqueline09-10-2019

Prima camping!

Prima camping. Er zijn afgelopen jaren veel nieuwe stacaravans geplaatst. Veel faciliteiten. Grote camping maar dat is niet storend. Naar Peschiera centrum is goed te lopen. Leuke markt daar op maandag. Supermarkten in de buurt maar ook een prima campingwinkel. Ook leuk om te bezoeken daar in de buurt: Borgetto sul Mincio. Indrukwekkend vonden wij Solferino. Talloze leuke dorpjes die goed bereikbaar zijn met de auto. Alleen op marktdagen is het daar lastig parkeren. Wij vonden dit een erg leuke camping met kinderen. Alleen het zwembad was wel koud in het naseizoen. Op de camping zijn diverse eetgelegenheden.

• 8Eetgelegenheden

• 9Sandra26-09-2019

Prachtige camping

Grote maar gezellig en leuke camping. Vriendelijke mensen. De plekken zijn niet groot, maar zeker ook niet klein. Ja er komen veel nederlanders en ja er zijn veel muggen.. Het meer en de omgeving maakt dit zeker goed. De toiletgebouwen waren schoon. De mensen zelf maken er vaak ook een potje van. Wij vinden het wel jammer dat je niet speciale plek kunt reserveren.. we komen zeker weer terug.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Peter18-09-2019

Top vakantie gehad op Bella Italia

Top vakantie gehad met onze zoontjes van 1 en 3jr. Zwembad water wel aan de koude kant maar geen groot probleem vonden wij. Veel te doen op de camping, zeer nette en schone stacaravan

• 9S14-09-2019

Top vakantie!

Wij reden ‘s nachts ivm onze dochter van bijna 2. Kwamen al op tijd aan +- 10:00 en kregen uiteindelijk dik 2 uur eerder de sleutel van onze bungalow! Bungalow is simpel maar netjes en prima bedden. Veel ruimte er om heen voor onze dochter. Mooie camping, groot maar daar hadden we geen last van. Elke dag plek aan het zwembad en aan het meer ook voldoende ruimte ondanks dat het daar vrij vol lag elke dag. Het zwembad was opvallend koud voor de tijd van het jaar. Wel héél erg leuk voor kinderen! Handdoekje leggen was niet nodig (september). We hadden waterschoentjes bij en die waren aan het meer wel nodig. Het was rustig en stil tussen 23:00-07:00. Camping supermarkt betaalbaar, en Lidl op 3 minuten rijden. Peschiera erg leuk om naar toe te wandelen of met het treintje. Lasize en Sirmione zijn ook aanraders. De camping is schoon/netjes en de tuintjes om de bungalows zijn mooi groen omdat er elke nacht 1u gesproeid wordt. Top vakantie!

• 8Eetgelegenheden

• 8Fam V14-09-2019

Geweldige vakantie!

Na het lezen van de vele recensies waren onze verwachtingen niet hoog.

Maar wat een fantastische vakantie. Dikke pluim voor het geweldige animatieteam wat zich met zoveel liefde inzet voor alle kindjes. Onze zoontjes hebben vol op genoten en gingen dagelijks naar de kids club. Alle dames en heren van flamingo zijn fantastisch!

Ook de rest was helemaal prima. Iedere dag, ongeacht tijdstip gewoon een bedje aan het zwembad gehad. Camping is schoon en wordt goed onderhouden.

Enige minpuntje zou voor ons de staat van de bungalow (oleandro) zijn. Deze kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken. Maar ach, 80% van de tijd ben je lekker buiten.

• 6Staat v/h sanitair

• 9fam vandervelde13-09-2019

Weer geboekt voor volgend jaar

Na het lezen van de reviews van bella Italia zijn we met klein hartje toegekomen. Het inchecken verliep zoals de andere jaren perfect.( niets gemerkt van onvriendelijk personeel). Op de reviews werd er gewag gemaakt dat je bandjes moest dragen aan de pols. ( dit is al jaren zo en ook bij de omliggende campings) . Ikzelf krijg snel uitslag bij het dragen van armbandjes( totaal geen probleem, moest alleen zorgen dat ik mijn papieren pasje bij had) Heb verschillende controles gehad aan de ingang en dit gebeurde op correcte vriendelijke manier. ( behandel iemand met respect en je wordt respectvol behandeld). De animatie is niet de hoofdzaak, als de kindjes genieten , genieten ook de ouders normaal. Wijzelf huurden een stacaravan die dik in orde was. Kortom voor ons was alles dik in orde. Een vakantie maak je per slot van rekening zelf en soms moet je aanpassen. Als je dit niet kan blijf je beter thuis waar alles tip top in orde is.

• 8Staat v/h sanitair

• 6Ernie13-09-2019

Eerlijk gezegd nooit meer

We verbleven met 2 andere gezinnen op vakantiepark Bella Italia, ieder had een eigen appartementje. De huisjes zijn oud. Ze zijn toe aan een grote renovatie. Het logeerbed in de woonkamer had een slechte matras. Om het logeerbed uit te klappen moest je de tafel en stoelen verschuiven, anders paste het niet. De keuken was prima uitgerust (zonder vaatwasser). De badkamer had een nieuwe wastafel maar de douchecabine was verder erg oud en had viezige en kapotte randen. De ruimte om het huis was minimaal. Wij zaten op de 1e en hadden een klein balkon. De huisjes staan heel dicht op elkaar. Je moet het huisje zelf schoonmaken als je vertrekt, prima, maar ons huisje was absoluut niet schoon achtergelaten door de vorige bewoners. Het zwembad was vol, wel schoon. Het strand was ook overvol, ook schoon. De camping was ontzettend vol en veel te druk. Voor ons en de andere 2 gezinnen: dit nooit weer.

• 4Staat v/h sanitair

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 4Mb13-09-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Handdoekjes leggen bij het zwembad die er vervolgens de hele dag lagen. Badmeesters deden er niks aan. Slechte service bij de receptie, geen informatiepakket ontvangen bij aankomst, daardoor wisten wij niet dat we de avond ervoor moesten uitchecken. smorgens een eeuwige discussie met de beveiliging om onze 100 euro borg. Zouden ze terug storen. Hebben ze gedaan -25 euro adminstratiekosten hiervoor.... Ze verplichten je een bandje te dragen, voor geen all inclusive park belachelijk, dus deden wij niet met goedkeuring van de manager. Bij het betreden van het park vanaf het meer werden we op een agressieve manier aangesproken door de beveiliging, ik wilde de bandjes laten zien die we gewoon bij ons hadden. Maar wij moesten respect hebben voor hun en hadden verder niks te zeggen aldus hem, kwam dreigend tegenover ons staan. Doorgesnoven lui... Animatie lachwekkend zo slecht. Voor ons geen 2e x

• 5Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

• 8Hil09-09-2019

Geweldige camping voor jong en oud. De camljng ia groot maar dat merk ke eigenlijk alleen bij het zwembad. Wij gingen pas rond 10 uur naar het zwembad en konden dan eigenlijk altijd nog bedjes vinden. Wij hadden een stacaravan van touroperator. Deze was echt geweldig! Al het luxe zat erin en alles was keurig schoon. Op de camping zelf vind je ook geen vuiltje op de grond. Ondat we met 5 personen zijn gingen we ook bij het sainter douchen. Deze was ook keurig netjes. Kortom, wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug op camping Bella Italia.

• 8Staat v/h sanitair

132 tips over Camping Bella Italia

• MvdM, 30-08-2019

Ben je zonder kids en heb je een rijbewijs? Dan is een scootertocht erg gaaf! Wel boeken via de receptie anders dan raken ze in de war.

Voor het meer is het verstandig waterschoenen aan te schaffen.

• chantal coster, 09-08-2019

appartementen lavanda geboekt? Dan heb ik wat tips voor u! Er zit geen waterkoker en koffieset apparaat in. Neem wat extra bestek en glazen mee want je hebt van alles strak 4 stuks. De slaapbank is voor kinderen , daar zit een erg dun matrasje op. En je moet er rekening mee houden dat het appartement erg klein is, als je de slaapbank gebruikt kan je binnen niet meer met ze viertjes aan het tafeltje zitten. Het balkon is smal dus met ze viertjes zitten is klein.

groetjes, nicole

• natasjaap, 07-05-2012

Fietsen langs Mincio naar Mantova.

605 vragen over Camping Bella Italia

• miranda, 15-08-2019

bungalow

Hallo zou graag willen weten of er mensen zijn die rechtstreeks via de site van bella italie geboekt hebben zonder tussen persoon. Een bungalow voor 6 personen dat is een verschil als we dat via een reisburo doen.

• Nicole, 02-07-2019

Appartement lavanda

Kan iemand ons vertellen of er een waterkoker en koffieset apparaat aanwezig is in het appartement lavanda? En wat jullie ervaring is met dit appartement?

• Tom, 18-06-2019

Locatie Lux stacaravans

Weet iemand waar de Lux stacaravans gesitueerd zijn op deze camping?

• RokenToegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa