Camping Bella Italia

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Aan het Gardameer in het plaatsje Peschiera del Garda ligt Camping Bella Italia. Op deze viersterren camping kun je naast de vele faciliteiten genieten van de prachtige omgeving. Maak uitstapjes naar het nabijgelegen schiereiland Sirmione. Bezoek Verona; de stad van Romeo en Julia. Of stap in een gondel en vaar door het adembenemende Venetië. Kortom, laat je vakantie op Bella Italia maar beginnen!

Op Camping Bella Italia zal het je aan niets ontbreken. Zo is er een supermarkt, groentewinkel, kiosk, bazaar en zelfs een souvenirshop. Voor een hapje of drankje kun je terecht in een van de vele horecagelegenheden en een snack haal je in de piadineria of de ijssalon. Liever uitgebreid dineren? Dat kan in een van de vier restaurants, waar streekproducten de boventoon voeren.

Je hoeft absoluut niet stil te zitten op Bella Italia. Zo is er een speelzaal met allerlei games en een speelzone waar plezier verzekerd is. Zin om de omgeving te ontdekken? Huur dan een fiets van Bikeland of ga met het treintje naar het centrum van Peschiera del Garda. Ook op het water is er genoeg vertier. Ga waterskiën, huur een bootje of boek een andere excursie via het excursiebureau van de camping. Toe aan wat me time? Geniet dan van een ontspannende massage of breng een bezoekje aan de kapsalon.

De grootste trekpleister van de camping is toch wel het aquapark. Er zijn maar liefst vijf zwembaden te vinden met glijbanen en speciale kinderzones. De badmeesters houden alles nauwlettend in de gaten, zodat de ouders lekker kunnen ontspannen op het kleine zandstrand waarover de camping beschikt.

Tot slot doet het professionele animatieteam van Bella Italia haar uiterste best om jouw vakantie onvergetelijk te maken. In het hoogseizoen is er een bomvol programma vol sport, spel en plezier voor jong én oud. Heb je al zin gekregen om je vakantie naar Camping Bella Italia te boeken?

Accommodaties

Op Bella Italia vind je verschillende accommodaties, waaronder bosrijke kampeerplaatsen. Alle plaatsen beschikken over een water- en een elektriciteitsaansluiting en de sanitaire voorzieningen zijn altijd dichtbij. Ideaal voor de vakantieganger die met zijn of haar eigen (vouw)tent, caravan of camper op vakantie wil gaan naar het Gardameer. Liever wat meer luxe tijdens je vakantie? Dan is het vakantiepark een goede optie. Hier vind je appartementen, bungalows en stacaravans. Deze zijn van alle gemakken voorzien, zoals eigen sanitair en een keuken. Waar je voorkeur ook naar uitgaat, een fijn verblijf vind je hier sowieso.

Ligging

Camping Bella Italia ligt aan de oever van het Gardameer. Vanaf de waterkant kijk je uit over het schiereiland Sirmione en de heuvelachtige westkust van het meer. ‘s Avonds schitteren de lampjes en de heldere sterrenhemel over het meer, wat voor een sprookjesachtige setting zorgt.

Vanuit Bella Italia kun je alle kanten op. Ontdek het Gardameer en geniet onder andere van dorpjes als Sirmione, Riva del Garda en Lazise of beklim de Monte Baldo. Bezoek het balkon van Romeo en Julia en de opera in het colosseum van Verona. Een dagje naar Venetië is ook een absolute aanrader. Aangezien dit zo’n 2,5 uur rijden is, is het aan te raden om hier een hele dag voor uit te trekken.

Wil jij genieten aan een van de mooiste meren van Italië? Dan is het tijd om je vakantie naar Camping Bella Italia te boeken!

Contact

2166 reviews over Camping Bella Italia

• 1Boudour Deshnawy14-01-2020

Never again!

Het was een verschrikkelijke schoolreis. Vieze bedden, insecten, plakkerig bestek, koude douche , poep geur uit de wc, rare vlekken op bankjes en onaardig personeel. We hadden natuurlijk veel zin in deze schoolreis. We kamen aan en het eerste wat we zagen was insecten. De poep geur kwam uit de wc voordat hij gebruikt was. Vlekken op de muren. Boos personeel in het winkeltje. En bloed vlekken op een dekbed overtrek in de kast. Dat was het dankjewel voor het luisteren.

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 5Hans03-01-2020

Niet weer

Prima vakantie totdat 10 september de camping werd overspoeld door Duitse tieners. Deze werden gewoon tussen de gezinnen gezet met heel wat overlast tot gevolg. Wij zijn hierdoor eerder naar huis gegaan

• 4Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 2019
    1Philippe19-10-2019

Slechter dan slecht

In juli een week op deze camping verbleven. Ik snap niet dat je nog positieve recensies vindt van deze camping. De staanplaatsen zijn erg klein. Gras is er bijna niet te bespeuren. Wij hadden dan nog de pech vlakbij de afvalcontainers te staan. Elke ochtend herrie. Zwembad is overvol en vies. Om s morgens n zeteltje te hebben moet je rennen. Sanitair is smerig. Poep op de muren... in de douchebakken. Dit gemeld en de opmerking gekregen dat we dan maar op n andere camping moesten staan. Ligging is prima. Kortom.... schandalig

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Jacqueline09-10-2019

Prima camping!

Prima camping. Er zijn afgelopen jaren veel nieuwe stacaravans geplaatst. Veel faciliteiten. Grote camping maar dat is niet storend. Naar Peschiera centrum is goed te lopen. Leuke markt daar op maandag. Supermarkten in de buurt maar ook een prima campingwinkel. Ook leuk om te bezoeken daar in de buurt: Borgetto sul Mincio. Indrukwekkend vonden wij Solferino. Talloze leuke dorpjes die goed bereikbaar zijn met de auto. Alleen op marktdagen is het daar lastig parkeren. Wij vonden dit een erg leuke camping met kinderen. Alleen het zwembad was wel koud in het naseizoen. Op de camping zijn diverse eetgelegenheden.

• 8Eetgelegenheden

• 9Sandra26-09-2019

Prachtige camping

Grote maar gezellig en leuke camping. Vriendelijke mensen. De plekken zijn niet groot, maar zeker ook niet klein. Ja er komen veel nederlanders en ja er zijn veel muggen.. Het meer en de omgeving maakt dit zeker goed. De toiletgebouwen waren schoon. De mensen zelf maken er vaak ook een potje van. Wij vinden het wel jammer dat je niet speciale plek kunt reserveren.. we komen zeker weer terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Peter18-09-2019

Top vakantie gehad op Bella Italia

Top vakantie gehad met onze zoontjes van 1 en 3jr. Zwembad water wel aan de koude kant maar geen groot probleem vonden wij. Veel te doen op de camping, zeer nette en schone stacaravan

• 7Eetgelegenheden

• 9S14-09-2019

Top vakantie!

Wij reden ‘s nachts ivm onze dochter van bijna 2. Kwamen al op tijd aan +- 10:00 en kregen uiteindelijk dik 2 uur eerder de sleutel van onze bungalow! Bungalow is simpel maar netjes en prima bedden. Veel ruimte er om heen voor onze dochter. Mooie camping, groot maar daar hadden we geen last van. Elke dag plek aan het zwembad en aan het meer ook voldoende ruimte ondanks dat het daar vrij vol lag elke dag. Het zwembad was opvallend koud voor de tijd van het jaar. Wel héél erg leuk voor kinderen! Handdoekje leggen was niet nodig (september). We hadden waterschoentjes bij en die waren aan het meer wel nodig. Het was rustig en stil tussen 23:00-07:00. Camping supermarkt betaalbaar, en Lidl op 3 minuten rijden. Peschiera erg leuk om naar toe te wandelen of met het treintje. Lasize en Sirmione zijn ook aanraders. De camping is schoon/netjes en de tuintjes om de bungalows zijn mooi groen omdat er elke nacht 1u gesproeid wordt. Top vakantie!

• 8Eetgelegenheden

• 8Fam V14-09-2019

Geweldige vakantie!

Na het lezen van de vele recensies waren onze verwachtingen niet hoog.

Maar wat een fantastische vakantie. Dikke pluim voor het geweldige animatieteam wat zich met zoveel liefde inzet voor alle kindjes. Onze zoontjes hebben vol op genoten en gingen dagelijks naar de kids club. Alle dames en heren van flamingo zijn fantastisch!

Ook de rest was helemaal prima. Iedere dag, ongeacht tijdstip gewoon een bedje aan het zwembad gehad. Camping is schoon en wordt goed onderhouden.

Enige minpuntje zou voor ons de staat van de bungalow (oleandro) zijn. Deze kunnen wel een opknapbeurtje gebruiken. Maar ach, 80% van de tijd ben je lekker buiten.

• 6Staat v/h sanitair

• 9fam vandervelde13-09-2019

Weer geboekt voor volgend jaar

Na het lezen van de reviews van bella Italia zijn we met klein hartje toegekomen. Het inchecken verliep zoals de andere jaren perfect.( niets gemerkt van onvriendelijk personeel). Op de reviews werd er gewag gemaakt dat je bandjes moest dragen aan de pols. ( dit is al jaren zo en ook bij de omliggende campings) . Ikzelf krijg snel uitslag bij het dragen van armbandjes( totaal geen probleem, moest alleen zorgen dat ik mijn papieren pasje bij had) Heb verschillende controles gehad aan de ingang en dit gebeurde op correcte vriendelijke manier. ( behandel iemand met respect en je wordt respectvol behandeld). De animatie is niet de hoofdzaak, als de kindjes genieten , genieten ook de ouders normaal. Wijzelf huurden een stacaravan die dik in orde was. Kortom voor ons was alles dik in orde. Een vakantie maak je per slot van rekening zelf en soms moet je aanpassen. Als je dit niet kan blijf je beter thuis waar alles tip top in orde is.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 6Ernie13-09-2019

Eerlijk gezegd nooit meer

We verbleven met 2 andere gezinnen op vakantiepark Bella Italia, ieder had een eigen appartementje. De huisjes zijn oud. Ze zijn toe aan een grote renovatie. Het logeerbed in de woonkamer had een slechte matras. Om het logeerbed uit te klappen moest je de tafel en stoelen verschuiven, anders paste het niet. De keuken was prima uitgerust (zonder vaatwasser). De badkamer had een nieuwe wastafel maar de douchecabine was verder erg oud en had viezige en kapotte randen. De ruimte om het huis was minimaal. Wij zaten op de 1e en hadden een klein balkon. De huisjes staan heel dicht op elkaar. Je moet het huisje zelf schoonmaken als je vertrekt, prima, maar ons huisje was absoluut niet schoon achtergelaten door de vorige bewoners. Het zwembad was vol, wel schoon. Het strand was ook overvol, ook schoon. De camping was ontzettend vol en veel te druk. Voor ons en de andere 2 gezinnen: dit nooit weer.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

132 tips over Camping Bella Italia

• MvdM, 30-08-2019 Rapporteren

Ben je zonder kids en heb je een rijbewijs? Dan is een scootertocht erg gaaf! Wel boeken via de receptie anders dan raken ze in de war.

Voor het meer is het verstandig waterschoenen aan te schaffen.

• chantal coster, 09-08-2019 Rapporteren

appartementen lavanda geboekt? Dan heb ik wat tips voor u! Er zit geen waterkoker en koffieset apparaat in. Neem wat extra bestek en glazen mee want je hebt van alles strak 4 stuks. De slaapbank is voor kinderen , daar zit een erg dun matrasje op. En je moet er rekening mee houden dat het appartement erg klein is, als je de slaapbank gebruikt kan je binnen niet meer met ze viertjes aan het tafeltje zitten. Het balkon is smal dus met ze viertjes zitten is klein.

groetjes, nicole

• natasjaap, 07-05-2012 Rapporteren

Fietsen langs Mincio naar Mantova.

607 vragen over Camping Bella Italia

• Marianne, 02-02-2020 Rapporteren

Stacaravan

Heeft iemand ervaring met de stacaravan girosol suite van tui ik wil graag weten of deze oud of nieuw is

• Hilde , 10-01-2020 Rapporteren

Naseizoen

Is er iemand bekend met deze camping eind september? Tot wanneer is alles open? Is er dan nog vertier? Lees verschillende dingen.

• miranda, 15-08-2019 Rapporteren

bungalow

Hallo zou graag willen weten of er mensen zijn die rechtstreeks via de site van bella italie geboekt hebben zonder tussen persoon. Een bungalow voor 6 personen dat is een verschil als we dat via een reisburo doen.

Camping Bella Italia info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Betaalde wifiGehele hotel

• Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• Autovrij parkJa