Camping Bella Italia

1955 reviews over Camping Bella Italia in het Nederlands

Geweldig

Agnes
31-10-2018

Top camping is het! Voor kinderen een paradijs en valt genoeg te doen.

Hele mooie omgeving en kan heerlijk wandelen over de boulevard of met het treintje van de camping naar het stadje peschiera del garda. Eten op de camping is ook heerlijk en qua prijs zeker goed te doen. Betaald rond de €6 voor een pizza of pasta. Zwemwater wel wat aan de frisse kant, maar als je eenmaal door bent is het goed te doen. Staancaravans staan wel wat dicht op elkaar, maar wij vonden het niet erg en juist gezellig

Wij gaan zeker nog een keer terug.

Geweldig

Jantsje Hietkamp
4-10-2018

Als het kan ga dan in het voor of najaar ivm drukte! Het eten op de camping is geweldig! Treintje naar peschiera is leuk met kleine kinderen. Geweldig lekkere ijssalon daar. Het gardaland is fantastisch! Geweldig animatieteam op camping. De montebaldo bergtoppen bezoeken is prachtig. Leuk om picknick mee te nemen en in bergen te gaan zitten! Als je rond 5 uur terug wil rijden naar de camping sta je zo een uur in de file. Beter vermijdt je dit. Lazise en sirmione ook prachtig om te bezoeken. Boot huren en t water op gaan is ook een tip!! Iedere avond is er iets van sport wat je kunt volgen. Voetbal/ formule 1 etc. Als je bij de take away een ijsje gaat eten, krijg je heel vaak een gratis puntzak friet. Boodschappen in winkel zijn duur maar je hebt er wel alles! Beter ga je naar de Aldi of Lidl om 5 min rijden vd camping. Airco checken bij aankomst en anders laten schoonmaken!

Prima vakantie

Anne-Marije Ruijter
30-9-2018

Hele grote camping. Wel kleine sta-plaatsen. Wij zaten in een caravan van touroperator. Of het aan de aanbieder of aan Bella Italia ligt..( tenslotte laat de camping zo'n huisje er ook op staan he..) onze caravan was echt niet schoon! Schimmel in de badkamer, douchekraan die lekte, viezigheid op de vloer en vooral heel krap! Uiteindelijk wel een nieuwe douche slang gekregen maar doordat in de douchekop zoveel kalk zat werd je gezandstraald door 4 stralen water. Afijn, verder een prima plek. Eten in de restaurants is qua prijs/kwaliteit prima, vriendelijk personeel in de winkels en zeker in september goed te doen qua drukte! Veel leuke dingen te doen in de omgeving; peschiera, bardolino, Verona, Venetië, sealife. Wij waren met 2 kids. 1 van 3 maanden en 1 van 3 jaar. Ook zij hebben zich prima kunnen vermaken in het zwembad, het meer en in de speeltuintjes!

geweldig voor de kinderen

nina
27-9-2018

ik lees veel dat er word gezegd dat het druk of warm is. Wij gaan er altijd in de meivakantie naar toe want dan is het minder warm het zwembad is dan wel wat kouder maar je kunt er wel gewoon in zwemmen. er zijn twee jaar geleden twee nieuwe glijbanen bijgekomen. ik heb twee dochters eentje van 11 en een van 5, de (nieuwe) is voor beide leeftijden geschikt de rest van de glijbanen is alleen leuk voor mijn dochter van 5. De animatie is echt leuk en er is ook Nederlandse animatie dat is vooral handig voor mijn dochter van 5 het is wel een grote camping dus wel ver lopen soms licht eraan waar je zit. een aanrader is lopen naar de plaats Pischiera. ik zie ook veel dat de huisjes vies zijn let wel op het zijn verschillende aanbieders en het ene huisje is beter en schoner dan het andere dus als jouw huisje vies is ligt dit niet aan de camping maar aan de aanbieder. 's avonds is het uitzicht bij het meer echt heel mooi.

In september nooit meer

Karin Vos-Schuurman
26-9-2018

Mooie camping. Druk maar dat weet je van tevoren. Je weet niet dat er in de tweede week van september zo,n 750 pubers uit Duitsland op schoolreis komen. Ze werden ondergebracht in stacaravans van de camping zelf en van touroperator. Wat een chaos gaf dat op de camping. Gezinnen met kleine kindjes zijn eerder vertrokken en wij moesten de slapeloze nachten maar voor lief nemen. Bella Italia profileert zich als familie camping, maar families kunnen er in die schoolreisweek niet zijn. Touroperators...waarschuw huurders van de mobil homes, dan hebben zij keus om te boeken.

Leuke camping, vieze bungalows

Joske
26-9-2018

Op zich een fijne, grote camping die van alle gemakken is voorzien. Je hoeft in principe niet eens van de camping af. Wij hebben wel van alles ondernomen. We zaten in Bungalow Oleandro. Deze waren ontzéttend gedateerd en aan renovatie toe. Superslechte bedden, staat van de badkamer ook niet normaal

(schimmel aan de doucheranden). Vieze geur in het huisje en schimmel op de muren van de slaapkamer. Qua faciliteiten is de camping wellicht 5 sterren waard maar de huisjes zijn er nog geen 2 waard. Voor ons te druk. Wij zullen de volgende keer niet meer voor Bella Italia kiezen.

Heerlijke vakantie gehad!

van Alphen
22-9-2018

Wij zijn met onze kinderen van 5 m. en 2,5 jaar 12 dagen verbleven in een fiji caravan van vacans. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met lekker weer 30graden. We hebben veel in de restaurants gegeten op de camping. Dit was lekker en qua prijs goed te doen. Wij hebben regelmatig genoten van de zwembaden die erg leuk waren. Er waren genoeg ligbedden beschikbaar. De campingwinkel had veel maar deze vonden wij erg duur. Wij zijn de boodschap.bij de plaatselijke lidl gaan doen op 5 minuten rijden van de camping ligt.

we zijn met de kinderen naar gardaland gegaan, dit is echt de moeite waard! Er is heel veel voor de kleintjes en het is ons niet gelukt het hele park 1 dag te zien. Wij vonden het wel schandalig dat de springkusssens e.d.Attracties op de camping weer extra betaald moesten worden. Ook vonden wij het zeer storend dat om 06.30 de eerste vrachtwagens de containers die direct naast de caravan stonden al leegmaakte.

Was een kei leuke vakantie

Fam smakman
19-9-2018

Verblijf acacia caravan

Was wel redelijk netjes wel het 1 en andere kapot

Best jammer maar goed

Gaan nu voor de 9 de keer met pubers van 19,17 2x en 1 van 16

Die zich uitermate vermaken op en in het meer zwembad etc

Genoeg vertier in. De omgeving

De jongelui weten waar ze heen moeten omdat ze de omgeving nu redelijk uit hun hoofd weten

Caneva aquapark ,Gardaland , en uitgaan in Peschiera stadje

Leuke uitstapje de watervallen bij Molina

Me zoon wil niet anders meer

Ik zou wel eens aan de andere kant willen zitten

Als zeg ik zelf restaurant la terazza

En personeel van de bars zijn top

Kan niet anders zeggen

Wel zou ik wat meer wasmachine ruimtes willen hebben voor zo’n grote camping

Voor de rest waarschijnlijk weer volgend jaar 👍

Enorm grote camping. de meeste zwembaden niet dieper dan 1.10 meter.

1 dieper zwembad waar je dan weer een badmuts op moet. Sanitair niet altijd even schoon. Dan bedoel ik niet de wc, maar meer de wanden.

Verder is het onbegrijpelijk dat je op een vrij dure camping alsnog moet betalen voor je WIFI.

voor herhaling vatbaar helemaal top

fam. van der Veen
12-9-2018

zeer grote camping en je mag zelf een plaats uitkiezen. prima sanitair met soms koud water. veel te doen voor ieder wat wils. mooie locatie je rijd er zo heen . vriendelijke receptie en winkels vlakbij. iets minder vonden we dat je met een polsbandje om moet lopen. groot min punt is op de toilet maar op een punt toiletpapier. Zeer grote supermarkt op de camping. Verse groenten in kraampjes ook super. toch deze camping ook voor herhaling vatbaar

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bella Italia in Peschiera del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bella Italia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.