Padenghe sul Garda

We hebben een aantal aanbieders voor Padenghe sul Garda voor je op een rij gezet:

vakanties Padenghe sul Garda

Reviews over Padenghe sul Garda

Mooie omgeving met uitzicht op de bergen !

ikbencindy74
    14-4-2015

In Padenghe sul Garda zelf is niet veel te beleven, er is wel een grote supermarkt waar je goed boodschappen kunt doen, pinnen kan in het volgende dorp bij naast andere grote supermarkt. Voor een Lidl moet je iets verder rijden, zo'n 10km naar Manerba del Garda maar dat is ook goed te doen, daar vindt je ook een MAC voor de liefhebbers. Langs het meer kun je kilometers ver lopen over het pad wat er langs ligt, het water is aangenaam van temperatuur en mooi helder, zo hebben we oa tot 2x toe een waterslang voorbij zien zwemmen. Er stond wel aardig wat wind dus met een luchtbedje op het meer is niet alleen dobberen maar ook werken om niet te ver af te drijven. Een dagje naar Venetie of Verona is een echte aanrader wat vanaf hier goed te doen is met de auto. Ook de markt in Salo en een dagje Sirmione zijn zeker aanraders !! Verder is het wel erg druk met verkeer in de weekenden in deze omgeving, veel Italianen zoeken dan een verblijf langs het meer op dus houdt dan rekening met files.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

weinig te doen

Mischa
    22-8-2009

we zijn 1 keer op zoek gegaan naar het centrum van Padenghe en niet gevonden. Daarna zijn we voor de gezelligheid naar Desenzano of Salo (30 min. rijden) gegaan. Een supermarkt ligt er wel met prima kwaliteit en engels sprekend personeel. We vonden de kant van Pescheira / Lasise / Garda dus de oost kant van het Gardameer gezelliger dan de kant van Padenghe en Desenzano. Gezien de drukte op de weg is het rijden via de autoweg (tol) aan te raden. Het is mega druk op de weg. Maar dat is altijd zo in het hoogseizoen aan het Gardameer.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 22 2009 08:44:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig dorpje, puur Italiaans

A. Custers
    7-7-2009

Wij komen al een aantal jaren in Padenghe, en is het heeft echt de pure Italiaanse schoonheid. Er is niet heel veel te beleven, maar als er iets te doen is in het dorpje proef je de Italiaanse sfeer ten top! Het strandje zelf is wat klein, maar een perfecte steiger voor als je met een boot bent! Kortom zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juli 2009

Gezapig plaatsje

Tom Jansen
    22-9-2008

Padenghe stelt niet heel veel voor. Het is een gezellig dorpje, waar een dorpsfeest bezig was toen wij er waren. Er zijn een aantal gemiddelde restaurantjes ener is een speeltuin voor kleine kinderen. Ook is er een redelijk goed uitgeruste supermarkt. Geen plaatsje om voor om te rijden.

Gereisd Familie in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustig

A. Kroon-Veerman
    2-8-2008

Padenghe heeft een aantal goeie restaurants. In het kleine centrum een mooie kerk en een aantal winkeltjes zoals een bakker, slager enz. Verwacht geen toeristen-winkeltjes zoals elders aan het meer. Het kiezelstrandje stelt niets voor. Er zijn hele mooie vakantie-verblijven. Ideaal voor wie van rust houdt en als je wat levendigers wilt zit je binnen een paar minuten in bv het prachtige Desenzano.

Gereisd Familie in Sat Aug 02 2008 22:42:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Padenghe sul Garda scoort een 7,2 uit 10, op basis van 43 reviews