Camping Eurocamping Pacengo Lago di Garda

• 7.7Eetgelegenheden
  • 5.9Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Het Gardameer is je bestemming als je naar Pacengo Lago di Garda gaat. Het zwembad met glijbaan en de animatie maakt de vakantie voor de kinderen compleet. Onderaan de camping bevindt zich een klein haventje met restaurant. Leen fietsen op de camping om de mooie dorpjes langs het Gardameer te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Eurocamping Pacengo Lago di Garda voor je op een rij gezet:

245 reviews over Camping Eurocamping Pacengo Lago di Garda

• 6Gardagoofy19-08-2019

Bedankt

Nu toch echt wel een van de laatste keren hier geweest...ZIjn hier al een aantal keren geweest ivm met de Kids ( hier mag je niks van zeggen, die vermaken zich kostelijk en is natuurlijk voor Ouders wel het belangrijkst) Toch vinden wij dit echt wel een "Tokkiecamping''.Het iedereen kent iedereen gehalte is hier waanzinnig hoog en als we nu heel realistisch zijn kun je bijna nergens fatsoenlijk het meer in ( of je moet je door een groengrijze slijmmassa bewegen de eerste 50 meter in het Meer) De Wc en Doucheblokken zijn sterk verouderd en wordt al jaren niets in geïnvesteerd, de bomen waren weer eens mooi teruggesnoeid zodat de zon lekker de hele dag kon knallen op de Caravans/Tenten.Tevens kan nog altijd Jan en Alleman gewoon de Camping oplopen...Wat wel weer gezegd moet worden dat prijs/kwaliteit klopt en het Restaurant en zeker de Campingwinkel met zijn heerlijk Brood en vers beleg assortiment zijn super!!!!

• 2Staat v/h sanitair

• 6Sisa06-08-2019

Niet voor ons...

Onze eerste vakantie aan het Gardameer. We kwamen aan na een week Elba. Overweldigend druk vonden we het op de weg rond de camping. Aangekomen om in te checken moesten we een kopie van bewijs inschrijven hebben. Mocht niet op telefoon dus eerst mailen naar de camping zodat zij het konden uitprinten. Niet erg bevordelijk voor de gemoedstoestand. We zaten in een chalet van touroperator. Een enorme teleurstelling. Erg verouderd. Alles in geel/oranje tinten. Echtpaar van touroperator prima! Wat een Nederlanders op de camping. Ook dit overviel ons. Savonds was er kermis en hier zaten we pal naast. Wat een lawaai. Gelukkig maar 1 avond en waren we hierop voorbereid. De camping zelf bleek in de loop van de week prima. Zwembad ook. Meer ook fijn. Dorpen er om heen allemaal prachtig maar voor ons te massaal en toeristisch. Kinderen hebben zicht met elkaar vermaakt. Geen contacten opgedaan op de camping.

• 5Staat v/h sanitair

• 8Margreet Tromp-Tjalsma05-01-2019

Prima camping

De laatste weken van augustus waren wij hier met onze caravan. Schaduwrijke plek, wel wat ongezellig met de auto erbij en weinig uitzicht. Sanitair is erg verouderd, wel aardig schoon. Zwembad is prima, alleen jammer dat je in het hoogseizoen vaak geen ligbed meer kunt bemachtigen. Speeltuin en animatie is heel leuk, elke avond was er weer wat anders na de kinderdisco. De kinderen hebben er van genoten. En wij konden daar ook lekker iets drinken. Leuk dat je er aan lange tafels zat. Campingwinkel was okee.. broodjes redelijk. Restaurant wat erbij zit; heel goed en niet duur+mooi uitzicht. Kinderen kunnen er filmpjes kijken. Prijs kwaliteit is in orde wat is betreft. We gaan niet weer, maar dat ligt meer aan de drukte in het hoogseizoen rondom het Gardameer. Deze camping&Pacengo is dan nog redelijk rustig als je verder kijkt!

• 9Eetgelegenheden

• 2018
    8Anne-Marie04-11-2018

Top camping

Mooie camping aan gardameer

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Ferry15-08-2018

Simpele maar redelijk goede camping

Wij verbleven hier met 2 kinderen van 4 jaar en 1,5 jaar. De animatie was goed al heb ik betere en uitgebreidere animatie gezien, minidisco vonden onze kinderen leuk. Sanitair wat verouderd op sommige plekken maar wel netjes bijgehouden. Je moet wel rekening houden als je hier boekt dat er erg veel vaste seizoensplaatsen zijn en diegene die met tent/caravan etc komen er meerdere jaren komen met oudere kinderen, (meerdendeel) veelal met een eigen boot mee dus veelal bekende van elkaar. Zwembad is een leuk zwembad voor de kindjes alleen is het water niet altijd goed gezuiverd, onze kleinste dochter een ooronsteking aan overgehouden en meerdere verhalen gehoord dat dat elk jaar door zwemwater vaker voorkomt. Als je kijkt naar prijs/kwaliteit goede camping, niet al te veel van verwacht en klopt ook. Wijzelf zouden hier niet nog een keer heen gaan maar het was nu ook niet vervelend ofzo, leuke vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Ronnie14-08-2018

Was mooi

Mooie vakantie gehad op deze camping. Stacaravan was schoon en de veranda had veel privacy. Eind juli was er wel kermis en dat was s Avonds goed te horen. Onze dochter heeft zich goed vermaakt in het zwembad. Animatie was matig. De eigenaar Roberto was volgens mij ook niet erg tevreden over de dames. En we hadden goede verhalen gehoord van het team wat er vorig jaar was. Leuke uitstapjes gemaakt naar sirmione, pesciera en lazise. Receptie is vriendelijk. Park was schoon.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Sr07-08-2018

Leuke vakantie gehad

Als je met kleine kinderen komt zorg dat je niet bovenaan staat! Je kinderen kunnen tot een uur of 11 niet slapen door de herrie van de entertainment (bandjes, harde muziek voor de tieners etc) en worden rond half 9 weer wakker door de grasmaaier, vuilniswagen etc. We zijn alle 4 doodmoe thuis gekomen. Ook hebben wij geprobeerd een plek voor vrienden te regelen, wij werden meerdere malen weg gestuurd omdat ze 'vol' zaten. Wat absoluut niet het geval was en er dagelijks mensen zonder reservering de camping op kwamen. Zwembad en sanitair prima. Animatie overdag en minisisco vonden onze kinderen helemaal geweldig.

• 10Eetgelegenheden

• 7kim03-08-2018

Mooie camping met soms veel geluidsoverlast

Nadeel: -badmutsen in zwembad - Eind mei en eind juli staat er een kermis naast het terrein van de camping (veel geluidsoverlast) - Animatie was erg matig ( in onze periode was er veel wisseling in team vanwege onenigheden. Het werd er helaas niet beter op) - De weg naar wc / winkel kan, als je helemaal boven staat, pittig zijn. Flinke berg. - Grootste nadeel vonden wij dat met kleine kinderen de weg naar Pescheira en Lazise niet te lopen was. Je moest altijd met de auto en in juli druk op de weg. Het dorpje Pacengo stelt niet veel voor. - Wij vonden het een nadeel dat autos bij de tent mogen staan en je dus van 7u tot 23u autos over de camping hebt rijden en plekken minder gezellig uitzien

Voordeel: - Vrij rustige camping - Mooi zwembad met 2 glijbanen - Weg naar restaurant is prachtig - Restaurant bij zwembad en meer is prima - Heerlijke routes om te hardlopen - Onze tenten op redelijke ruime plekken

Sanitair redelijk

• 7Harry17-07-2018

Prima

Camping is prima , behalve ligging toilet ten opzichte van de huurtent van touroperator, die liggen is te ver weg .Je kan goed vertoeven aan het meer bij het zand/kiezel strandje Camping restaurant is prima wij hebben er lekker gegeten en niet duur vanaf 7 euro een pizza.Wij zijn ook bij blu bar spaghetteria net buiten de camping geweest , dit was gelijk de laatste keer we hadden aangebrande pizza's met champions uit blik, en hamburgers met harde rand (gadver) .De camping is een goede uitvals basis voor de dorpjes rond het meer.

• 4Eetgelegenheden

• 7Christa07-07-2018

Super voor herhaling vatbaar

Mooie stacaravan ruime plaatsen vriendelijke en nette camping ze er central gelegen

• 8Staat v/h sanitair

18 tips over Camping Eurocamping Pacengo Lago di Garda

• Ruud van loon, 25-07-2013

Restaurant: doen. Winkel: prima, niet te duur, goed assortiment Strand: vanaf haven even doorlopen richting camping Lido, lig je net even wat lekkerder en heb je minder vervuiling in het meer van "zeewier". Water: neem je snorkelset mee, leuk vor de kids. Zwembad: badmuts verplicht maar omdat iedereen die draagt valt het niet meer op, ook niet voor de pubers. Sanitair: eigen toiletpapier meenemen, is er niet in het sanitairgebouw

• Arjan, 12-09-2013

Blu bar, restaurantje wat in de haven ligt. Vriendelijk personeel en betaalbare prijzen voor een heerlijk ontbijt.

• ingrid, 31-08-2013

In het midden van de camping richting het meer mogelijk het minste last van geluidsoverlast.

56 vragen over Camping Eurocamping Pacengo Lago di Garda

• veldman, 12-08-2018

camping

camping plaats in september

• Kim, 05-04-2018

Animatie

Vorig jaar hebben wij op een andere camping aan het Gardameer veel last gehad van zeer luide animatie die erg laat doorging. Wij stonden er met onze caravan helaas vlakbij. Hoe zit dat bij deze camping.? Wij willen een stacaravan huren.

• Femke, 17-01-2018

Fietsen huren

Ik las dat je op de camping fietsen kunt lenen. Weet iemand ook of je hier ook kinderzitjes bij kunt lenen, of die aanwezig zijn?? En zijn dit wat goeie fietsen? Iemand??

mvg Femke Strikwerda

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200