7,2

Omschrijving
Het Gardameer is je bestemming als je naar Pacengo Lago di Garda gaat. Het zwembad met glijbaan en de animatie maakt de vakantie voor de kinderen compleet. Onderaan de camping bevindt zich een klein haventje met restaurant. Leen fietsen op de camping om de mooie dorpjes langs het Gardameer te verkennen.

We hebben een aantal aanbieders voor Eurocamping Pacengo Lago di Garda voor je op een rij gezet:

228 reviews over Camping Eurocamping Pacengo Lago di Garda in het Nederlands

Prima camping

Margreet Tromp-Tjalsma,
5-1-2019

De laatste weken van augustus waren wij hier met onze caravan. Schaduwrijke plek, wel wat ongezellig met de auto erbij en weinig uitzicht.

Sanitair is erg verouderd, wel aardig schoon.

Zwembad is prima, alleen jammer dat je in het hoogseizoen vaak geen ligbed meer kunt bemachtigen.

Speeltuin en animatie is heel leuk, elke avond was er weer wat anders na de kinderdisco. De kinderen hebben er van genoten. En wij konden daar ook lekker iets drinken. Leuk dat je er aan lange tafels zat.

Campingwinkel was okee.. broodjes redelijk. Restaurant wat erbij zit; heel goed en niet duur+mooi uitzicht. Kinderen kunnen er filmpjes kijken.

Prijs kwaliteit is in orde wat is betreft. We gaan niet weer, maar dat ligt meer aan de drukte in het hoogseizoen rondom het Gardameer. Deze camping&Pacengo is dan nog redelijk rustig als je verder kijkt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Top camping

Anne-Marie,
4-11-2018

Mooie camping aan gardameer

Gereisd met partner in juli 2018

Simpele maar redelijk goede camping

Ferry,
15-8-2018

Wij verbleven hier met 2 kinderen van 4 jaar en 1,5 jaar.

De animatie was goed al heb ik betere en uitgebreidere animatie gezien, minidisco vonden onze kinderen leuk.

Sanitair wat verouderd op sommige plekken maar wel netjes bijgehouden.

Je moet wel rekening houden als je hier boekt dat er erg veel vaste seizoensplaatsen zijn en diegene die met tent/caravan etc komen er meerdere jaren komen met oudere kinderen, (meerdendeel) veelal met een eigen boot mee dus veelal bekende van elkaar.

Zwembad is een leuk zwembad voor de kindjes alleen is het water niet altijd goed gezuiverd, onze kleinste dochter een ooronsteking aan overgehouden en meerdere verhalen gehoord dat dat elk jaar door zwemwater vaker voorkomt.

Als je kijkt naar prijs/kwaliteit goede camping, niet al te veel van verwacht en klopt ook.

Wijzelf zouden hier niet nog een keer heen gaan maar het was nu ook niet vervelend ofzo, leuke vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Was mooi

Ronnie,
14-8-2018

Mooie vakantie gehad op deze camping. Stacaravan was schoon en de veranda had veel privacy. Eind juli was er wel kermis en dat was s Avonds goed te horen. Onze dochter heeft zich goed vermaakt in het zwembad. Animatie was matig. De eigenaar Roberto was volgens mij ook niet erg tevreden over de dames. En we hadden goede verhalen gehoord van het team wat er vorig jaar was. Leuke uitstapjes gemaakt naar sirmione, pesciera en lazise. Receptie is vriendelijk. Park was schoon.

Leuke vakantie gehad

Sr,
7-8-2018

Als je met kleine kinderen komt zorg dat je niet bovenaan staat! Je kinderen kunnen tot een uur of 11 niet slapen door de herrie van de entertainment (bandjes, harde muziek voor de tieners etc) en worden rond half 9 weer wakker door de grasmaaier, vuilniswagen etc.

We zijn alle 4 doodmoe thuis gekomen.

Ook hebben wij geprobeerd een plek voor vrienden te regelen, wij werden meerdere malen weg gestuurd omdat ze 'vol' zaten. Wat absoluut niet het geval was en er dagelijks mensen zonder reservering de camping op kwamen.

Zwembad en sanitair prima.

Animatie overdag en minisisco vonden onze kinderen helemaal geweldig.

Nadeel:

-badmutsen in zwembad

- Eind mei en eind juli staat er een kermis naast het terrein van de camping (veel geluidsoverlast)

- Animatie was erg matig ( in onze periode was er veel wisseling in team vanwege onenigheden. Het werd er helaas niet beter op)

- De weg naar wc / winkel kan, als je helemaal boven staat, pittig zijn. Flinke berg.

- Grootste nadeel vonden wij dat met kleine kinderen de weg naar Pescheira en Lazise niet te lopen was. Je moest altijd met de auto en in juli druk op de weg. Het dorpje Pacengo stelt niet veel voor.

- Wij vonden het een nadeel dat autos bij de tent mogen staan en je dus van 7u tot 23u autos over de camping hebt rijden en plekken minder gezellig uitzien

Voordeel:

- Vrij rustige camping

- Mooi zwembad met 2 glijbanen

- Weg naar restaurant is prachtig

- Restaurant bij zwembad en meer is prima

- Heerlijke routes om te hardlopen

- Onze tenten op redelijke ruime plekken

Sanitair redelijk

Prima

Harry,
17-7-2018

Camping is prima , behalve ligging toilet ten opzichte van de huurtent van touroperator,

die liggen is te ver weg .Je kan goed vertoeven aan het meer bij het zand/kiezel strandje Camping restaurant is prima wij hebben er lekker gegeten en niet duur vanaf 7 euro een pizza.Wij zijn ook bij blu bar spaghetteria net buiten de camping geweest , dit was gelijk de laatste keer we hadden aangebrande pizza's met champions uit blik, en hamburgers met harde rand (gadver) .De camping is een goede uitvals basis voor de dorpjes rond het meer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super voor herhaling vatbaar

Christa,
7-7-2018

Mooie stacaravan ruime plaatsen vriendelijke en nette camping ze er central gelegen

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie camping

frewie,
11-4-2018

Mooie camping aan het Gardameer. Ruime plaatsen, campingwinkel heeft voldoende assortiment, goede restaurant en je loopt zo van de camping het strand op.

Gereisd met partner in juli 2017

Wat een verademing!!

Familie Kamphuis,
18-9-2017

Na 35 jaar bij "de buurman" te hebben gestaan voor het eerst deze camping geprobeerd. Wat een verademing!! In 1 woord geweldig. De ontvangst bij Eurocamping Pacengo was bijzonder prettig. We hadden op tijd gereserveerd en aangegeven dat we zouden verblijven met een grote tent en een bijzettent. Bij aankomst kregen we een plek toegewezen en er werd precies verteld hoe we konden staan. Onze (voor Gardameerbegrippen ruime) plek had schaduw van mooie bomen waardoor het tijdens het heetste moment op de dag goed vertoeven is. Het sanitair is wat gedateerd. De schoonmaak werkt de hele dag hard en dat is te zien. Het sanitair is goed schoon. Er zijn 4 sanitairblokken verdeeld op de camping waarvan er 1 gemoderniseerd is. Onderaan de camping is naast een prachtig uitzicht een prima campingwinkel. Hier is elke dag vers brood te krijgen voor een schappelijke prijs. Aan de overkant van de campingwinkel ligt het restaurant Senzanome. Dit etablissement wordt beheerd door de enthousiaste Roberto die ook het kleine barretje bij het zwembad runt. Het eten en de bediening bij Senzanome zijn zó goed dat we geen enkele keer de behoefte hebben gehad ergens anders uit eten te gaan. Dit terwijl we normaal alle restaurants van de omgeving afgaan. Midden op de camping is het zwembad. Wat een heerlijk bad! Water is lekker koel en het zwembad, met glijbaan, heeft een handige trapsgewijze indeling waardoor je lekker in het koele water kan zitten. Voor de allerkleinsten is een speciaal deel van het zwembad gereserveerd dat afloopt tot kniehoogte en een eigen glijbaan heeft. Rondom het zwembad zijn ligstoelen. Wij waren in de drukste week op de camping en soms hadden we geen ligstoel. Toch voelde het zwembad niet druk aan. Bij het zwembad is een barretje met schappelijke prijzen dat elke dag geopend is tot 22:30. Naast het zwembad is een grote speeltuin met goede schaduw. Ook zijn er enkele speelse fitnessapparaten.

Dan de animatie. Dit wordt op de camping uitgevoerd door Wintour. De kinderen hebben kennis gemaakt met Esther (IT), Sarah (IT), Kyra (NL) en Daphne (NL). Spelletjes in het water, kidsclub, happy disco, spelletjes op het gras, lampionnen optocht, clubdance, talentshow, pixarquiz, verkleedshow; niets is de dames te gek. Normaal zouden we geen seconde bij dit soort activiteiten blijven hangen maar omdat ze zo enthousiast zijn kan je niet anders dan met een glimlach op je stoel zitten en je tweede sangria halen bij Roberto terwijl de kinderen aan de lippen van een tot Britney Spears omgeklede Daphne hangen.

Met de kinderen zijn we dit jaar naar een waterpretpark geweest: Rio Valley. Vanaf de camping 10 minuten met de auto. Leuke ervaring!

In de omgeving kun je goed boodschappen doen. Hiervoor moet je wel steeds met de auto. De prettigste supermarkten zijn Lidl, MD en Auchan.

Eurocamping Pacengo: Bedankt!

We kunnen niet wachten tot volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Eurocamping Pacengo Lago di Garda in Pacengo di Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Eurocamping Pacengo Lago di Garda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.