Reviews over Nago

Fantastisch hotel,super personeel,echte aanrader

Matthys Ben,
    23-4-2017

Niets op af te keuren,supervriendelijk personeel,lekker en verzorgd eten,alles proper,netjes en gezellig. Niet direkt tegen het Gardameer maar dat zorgt ervoor dat het rustig is.

Super verblijf

P. en M. STAS-SAX,
    6-8-2015

Zeer goed hotel. Alles in orde, zowel kamer als eten.

Uitgebreid ontbijtbuffet, s'middag keuze uit salades, pasta en warm buffet.

In de namiddag zijn er taart en zoetigheden voorzien met frisdranken en koffie of thee.

Elke dag was er van 17.00Hr tot 18.00Hr happy hour.

Aan het zwembad kwam men in de namiddag rond met verse ananas en meloen.

Prijs - kwaliteit : TOP. Hotel is een echte aanrader, komen zeker nog terug.

Mooi hotel aanrader

Esther,
    22-7-2015

Mooi hotel, wat een uitzicht geweldig gewoon

Heerlijk hotel met zeer goede keuken!

CWvM,
    13-7-2014

Hotel oogt luxe en netjes. Medewerkers allemaal vriendelijk. Rustig gelegen. Nago is klein en niet bijzonder, maar Torbole is slechts 5 min naar beneden rijden, en is gezellig gelegen aan het Gardameer. Parkeren in garage van het hotel is niet aan te raden voor middelgrote auto's, want het is krap en meestal vol. Je kunt beter parkeren aan de straat voor of achter het hotel. Met halfpension krijg je zeer veel waar voor je geld! Het ontbijt is zeer uitgebreid, en het diner bestaat uit 5 gangen! Huiswijn en een karaf water is inclusief, en het diner is elke dag weer fantastisch. Professionele bediening. Elke middag van 16-17 uur is er er thee met fruit en/of gebak. Gezellig terras, waar het smiddags en savonds goed toeven is. Bedden zijn aan de harde kant, liggen helaas niet lekker. Kamer zeer schoon en netjes. Airco werkte prima. Dit hotel is absoluut een aanrader als je kijkt naar de sfeer en de prijs-kwaliteitverhouding! We hebben hier echt genoten.

heel mooi een rustig hotel

meneer Rutten,
    30-7-2013

een echte aanrader voor lekker te genieten van de rust en het lekker eten wat voor je word geserveerd

Nago scoort een 6,3 uit 10, op basis van 3 reviews