Camping Piantelle

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag17°12°
Camping Piantelle
8,5

Camping Piantelle aan het Gardameer is een rustige camping met vriendelijke eigenaren. Ook je hond is welkom op Piantelle. Kids spetteren in het peuterbad, bij de Nederlandstalige animatie of in de schaduwrijke speeltuin. Vanaf Camping Piantelle sta je direct op de gezellige boulevard langs de haven. Ook de Lidl bereik je te voet.

638 reviews over Camping Piantelle in het Nederlands

Fantastisch! Aanrader!

Familie Gelders
7-11-2018

Wij verbleven 12 nachten in een tweekamer mobilhome. Hadden wel al in november ervoor geboekt. Gevraagd om een rustige plaats owv onze zoon met autisme. En we hadden de rustigste plek van de hele camping gekregen! Ligt mooi in de natuur! Verzorgd! Mooie/rustige omgeving! Prachtig zicht op het gardameer. Leuke (ook nederlandstalige) animatie! Mooi zwembad en kinderbad. Iedereen is er heel vriendelijk van personeel. Lekker eten in het restaurant. Mooi terras in de mobilhome. Ook heel nieuw en zeker goed onderhouden, zeker het terras! Natuurlijk wel aan de kleine kant maar dat weet je van ervoor.

Je kan van daaruit zeker enkele mooie dorpen bezoeken! Winkelcentrum op 2 min met de auto. Of je kan ook te voet gaan. Wij zouden hier zeker terugkomen, maar willen meerdere plaatsen zien, anders kwamen we terug! Misschien ooit nog wel eens! Niets slecht aan te merken!

Altijd weer heerlijk om er te zijn!

D.
6-11-2018

Voor de 4e keer hier geweest en voor de 2e maal een review. Hier komen is voor ons als gezin, een thuiskomst! Genieten van de rust die er heerst en hoe anders als op megacampings aan de overkant van het meer! Weer een mobilehome gehad en dit keer echt op de kleinste plek maar super gezellig! Kinderen vinden als vanzelf hun weg en zitten binnen no time bij de Kidsclub of schieten hun voorraad waterballonen weg bij de Water Wars! Eten bij het restaurant is goed en de pizza's niet te versmaden voor de kids! Supermarkten in overvloed nabij en als je er wat vaker komt ontdek je steeds meer plekken die het bekijken waard zijn of kleine winkels met heerlijke olijfolie of andere streekproducten zoals wijn. Personeel wat al jaren hetzelfde is en je ook echt herkend van andere jaren is super vriendelijk, behulpzaam en open. Zelfs de eigenaar schuwt een praatje met gasten niet. Perfecte uitvalsbasis voor bezoeken aan plaatsen in de omgeving. Ciao

Leuk!

Eloise
24-9-2018

Leuke camping met erg vriendelijk personeel en animatie team.

Tevreden over het winkeltje, voor het brood en de "vergeten" dingen. Supermarkt Italmarkt boven aan de straat heeft alles, ook een lidl in de buurt.

Het zwembad is simpel maar leuk. Echter in de hitte en daardoor intensief gebruik hadden de filters het zwaar (maar zeker geen issues zoals oorontstekingen ed zoals gelezen bij andere campings). Stacaravan gehuurd via touroperator, erg tevreden over de locatie. Geen last van geluid.

Dichtbij het meer en een mooi pad naar de haventje met leuke restaurants.

Enige "minpunt" was de samenstelling van het animatieteam. Gezien het feit dat Nederlanders zeker 80% van de totale bezetting waren, was het vreemd dat er enkel 1 Nederlandstalig animatieteamlid was. Ook niet echt handig gezien de grote hoeveelheid kleine kinderen die niets anders dan Nederlands verstaan en spreken. Het zou fijn zijn als ze het team konden matchen aan de bezoekers

Super vakantie gehad op Camping Piantelle

Janneke
24-9-2018

We zijn hier 2 weken in de voorjaarsvakantie geweest. Het is ons erg goed bevallen. Het weer was prima, tussen de 20 en 27 graden. Af en toe een bui. Doordat het nog geen hoogseizoen was, was het rond het Gardameer nog niet druk. Dit hebben wij als zeer positief ervaren. De camping is niet groot. Onze stacaravan was dichtbij het zwembad en de speeltuin gelegen. Perfect. We hebben voor volgend jaar alweer geboekt.

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Raymond belt en Joyce van Eeden
16-9-2018

Net terug van een heerlijke vakantie op camping piantelle moniga del garde.rustige camping ,schoon . restaurant en winkeltje waren prima. Pizza ook heerlijk! Goeie ontvangt van Henk en Nikki. Leuke omgeving.liddl in de buurt was ook top.stacaravan schoon en netjes. Wij komen zeker terug 😘

Fam. W.
2-9-2018

Heerlijke rustige camping. Mooi gelegen en mooie Xxl plekken. Sanitair iets verouderd, licht gaat snel uit. Niet prettig met douchen. Vriendelijk personeel, ook Nederlands.

Mooi zwembad. Ondanks kleine camping worden de ligbedjes bezet gehouden zonder dat men zelf aanwezig is.

Winkeltje en restaurant prima. Lekker brood.

Moniga del garda een klein dorpje met paar restaurants en lekker ijs.

Via het strand naar het haventje wandelen waar ook diverse eettenten zitten.

Strand: kiezel. Verschillende strandjes. Waterschoenen geen overbodige luxe.

Helaas hadden wij veel last van muggen daar waren we niet op voorbereid.

Genoeg leuke dorpjes in de omgeving. Vervoer per auto of boot.

Top bestemming

Jess
1-9-2018

Al voor het vierde jaar hier geweest, en zou nog wel een jaar willen.. geen mega grote camping. Direct aan meer, heerlijk zwembad, vriendelijke personeel. Leuke dorpen in omgeving, heerlijke tijd gehad

Aanrader!

Es
24-8-2018

Heerlijke kleine camping, stacaravan geboekt via een touroperator. Heerlijke ruime plek en de kinderen maakten snel vriendjes.

Mooie ligging aan het Gardameer, binnen 10 min wandel je naar het dorp.

Zwembad is niet bijzonder, maar gewoon prima.

Omgeving is prachtig en een hoop te doen.

Wat ons betreft een aanrader!

Topvakantie!!!

Nicole
20-8-2018

Eind juli hier geweest voor een heerlijke vakantie. We hadden een driekamer mobilehome van Piantelle. Bij aankomst al heel netjes, het wordt duidelijk goed schoongemaakt. Camping is niet te groot en niet te klein. Animatie werd verzorgd door een team van YFGroup en het team deed dit met erg veel enthousiasme. Ook was er een superleuke Nederlandse dame in dit team aanwezig. Voor onze dochter was dat heel fijn. Zwembad was prima, al zou een glijbaan of iets wel leuk zijn. Er is een peutergedeelte en een wat dieper bad. Ook was de hydrobike-training in de ochtend erg leuk. In het midden een ruime speeltuin op gras tussen de olijfbomen, waardoor genoeg schaduw. Restaurant ook prima en gezellig. Meer loop je zo naartoe en als je het wandelpad volgt, loop je zo naar de haven met gezellige restaurantjes. Verder genoeg te ondernemen met de auto, bv Verona, Salo en Sealife. Wij vonden het een geslaagde vakantie en komen zeker terug!

Fijne rustige camping met ruime plaatsen.

Paulien
18-8-2018

We verbleven in een excellent lounge caravan R03. Een mooie ruime plek vlakbij het zwembad en speeltuin. Maar toch rustig gelegen. De kindjes krijgen een fietsje te leen. Ze maken daardoor makkelijk contact met andere kinderen. Er is best veel animatie voor diverse doelgroepen. Ze doen erg hun best om ook de wat verlegen kindjes te enthousiasmeren om mee te doen. Wandelen langs de boulevard naar diverse restaurants was een plus. Dichtbij ligt een supermarkt met ruim assortiment. Het winkeltje op de camping is erg klein. Broodjes waren niet echt goed. Het restaurant was redelijk qua kwaliteit, maar niet bijzonder. Wel fijn dat je alles van de kaart kunt afhalen. Personeel op de camping spreekt vaak Nederlands en is echt erg vriendelijk.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piantelle in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piantelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.