Camping Piantellesterstersterster

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Piantelle aan het Gardameer is een rustige camping met vriendelijke eigenaren. Ook je hond is welkom op Piantelle. Kids spetteren in het peuterbad, bij de Nederlandstalige animatie of in de schaduwrijke speeltuin. Vanaf Camping Piantelle sta je direct op de gezellige boulevard langs de haven. Ook de Lidl bereik je te voet.

Contact

763 reviews over Camping Piantelle

• 2019
    10Fam. Schermer16-09-2019

Geweldig

Superleuke en gemoedelijke camping. Leuke animatie die ook Nederlands spreekt. Alles ziet er netjes uit. Voldoende ligbedden bij het zwembad, kiezelstrandje bij het meer was ook heerlijk vertoeven. Wij zaten in een ingerichte bungalowtent, aardige mensen van touroperator. Tenten zijn zoals altijd prima in orde. Sanitair was schoon en geen rijen bij douches. Mooie omgeving en er is genoeg te doen. Wij gaan volgend jaar weer.

• 9Jonkheijm07-09-2019

Hele fijne camping, voldoende te doen, leuke animatie (vooral 's avonds vanaf 8 uur bij het podium) voor jonge kinderen, mooi zwembad met voldoende ligbedden, vlakbij meer met steiger bij de camping.

• 8B&B02-09-2019

Fijne gezinscamping

Wij verbleven in een stacaravan. Ruime caravan met alle voorzieningen erin. De camping is ruim opgezet. Er zijn voldoende faciliteiten op de camping. De Italmarkt en Lidl zijn vlakbij, wat perfect is voor de boodschappen. Het kiezelstrand aan het Gardameer is vlakbij. Het water loopt hier langzaam af, wat ideaal is voor de kinderen. Met de boot naar Sirmione is een aanrader, net als een ijsje eten in de haven van Moniga. Het animatieprogramma op de camping is goed gevuld. Het lijkt veel te draaien om het avondprogramma. Goed verzorgd door het team, met dans of musical. De animatie voor de kinderen vonden onze kinderen niet zo bijzonder, het team was dan beduidend minder enthousiast. De camping is ruim opgezet en mooi groen. Het zwembad is een prima plek!

• 9Vakantieganger30-08-2019

Fijn, rustig, leuk verblijf gehad op Piantelle!

Piantelle is een fijne camping voor mensen die niet van de massaliteit van campings als Bella Italia en Lido houden maar toch naar het Gardameer willen. Er is een zwembad waar onze kinderen (3, 6, 8) zich prima vermaakt hebben met hun snorkels en duikbrillen. Je kunt er een ijsje kopen of pizza eten in het restaurantje. De camping ligt direct aan het meer bij een kiezelstrandje en een steiger; leuk om visjes te vangen of de eendjes te voeren. Wij zaten in een caravan van een touroperator dus ik heb geen idee of het sanitair schoon was. Wat leuk is, is de vele olijfbomen op de camping. Dat geeft toch wel een fijn 'Italië-gevoel'. Ik zou de camping zeker aanraden als je van iets meer rust houdt. Geen gedoe met bedjes aan het zwembad; daar waren er gewoon voldoende van. En mochten ze toch bezet zijn, is er een ligweide van gras waar je prima (onder een olijfboom) een handdoekje neer kunt leggen. Al met al een hele fijne vakantie gehad!!

• 8Eetgelegenheden

• 9Renee23-08-2019

Top! Overzichtelijk, kindvriendelijk, faciliteiten

Wat een top vakantie! Mobil home was mooi en schoon. Dichtbij het meer, prima zwembad en leuke (ook Nederlands sprekende) animatie. Voetbal en happy disco waren hier favoriet ;). Camping is gemoedelijk, schoon en overzichtelijk. Omgeving is druk en toeristisch, maar dat weet je als je naar het Gardameer gaat. Genoeg leuke uitstapjes in de buurt. Kortom: een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

• 9Johanna22-08-2019

Schitterende camping

Groene camping gelegen aan de rustige kant van het Gardameer. Wij hebben drie weken gestaan op een XXL plek. Dit zijn zeer ruime plekken op een rustig gedeelte van de camping. Het meer is direct toegankelijk vanaf de camping, ook hier is het rustig en alleen wat drukker in de weekenden. Bij het zwembad zijn er voldoende bedjes, hoe laat je ook gaat er is altijd wel een plekje beschikbaar. Wat wij een beetje miste is een klein glijbaantje bij het zwembad. Het eten heeft een goede kwaliteit en de afhaalmaaltijden zijn uitgebreid. Het personeel is erg vriendelijk en doet erg haar best. Het sanitair vond ik wat minder, er is geen ruimte om je douchespullen kwijt te kunnen, alleen een paar haakjes voor je handdoeken. Toiletten zijn wat verouderd en er is geen rekening gehouden met kleine kinderen. Geen babybadje aanwezig. Daarentegen is het wel erg schoon. Vanuit de camping kun je van allerlei leuke attracties bezoeken.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sjoerd21-08-2019

Geweldige camping

We zijn hier twee weken geweest en een geweldige tijd gehad. Mooie camping, aardig personeel, fijn zwembad, leuke animatie en een prima accommodatie. Vanuit de camping kun je leuke uitstapjes maken: met de boot naar Sirmione, met de trein naar Verona, een waterpark, leuke plaatsjes zoals Salo en Pescheira.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Els20-08-2019

Geweldig!

Als je je als gast welkom wilt voelen, dan verdient Piantelle een dikke 10. Ontzettend lieve mensen. De camping is heel gezellig, ruim opgezet, en heel schoon. Wij verbleven in een Mobil home. Het kiezelstrand is heerlijk ruim, en pas na twaalf uur wordt het drukker. Mijn dochter heeft geen gebruik gemaakt van het zwembad omdat het bij het meer gezelliger en levendiger was. Dus het zwembad kan ik niet echt beoordelen. Er is geen glijbaan, gewoon een schoon en net zwembad. Met voldoende ligbedden. Voor kinderen is er veel animatie enz. Kortom, wil je de rust van de westkant ipv de drukte in het Zuiden, ik zeg doen!

• 10Eetgelegenheden

• 9Rachel19-08-2019

Mooie, fijne rustige camping

Fijne rustige camping. Wij hadden een 3slpk casa roayal geboekt via TO. We hadden hele fijne ligging met groot stuk gras eromheen. We zijn helemaal tot rust gekomen.

• 10Henk10-08-2019

Net als al vele jaren was ook dit jaar het verblijf perfect. In een mooie nieuwe mobile home twee weken mogen verblijven op Piantelle. De camping is mooi, netjes, schoon en opgeruimd en niet te groot. Personeel overal even behulpzaam en erg vriendelijk. Wat het minste was? Dat we twee keer een bui regen hadden.....

• 10Staat v/h sanitair

47 tips over Camping Piantelle

• Ketjap Manis, 29-07-2019

Boek de Mobile Home's bij de camping zelf. Mooiere/betere ligging en vaak moderner. Go4camp etc mobilhome's liggen minder gunstig. Lees: minder schaduw, minder privacy en iets verder van de faciliteiten af als meer, restaurant/campingwinkel.

• EvB, 10-06-2014

Salo, Limone sul Garda, Sirmione, Lazise; als er markt is in een stadje zeker heengaan. dagje naar Verona (30 km.) dag naar Venetie (160 km.),

• jwencindy, 11-05-2014

In het centrum zit een erg lekker restaurantje, aardige mensen, zeer goede keuken, goedkoop gegeten daar. Restaurant heet antica corte met erg leuke binnenplaats.

178 vragen over Camping Piantelle

• Ellen, 11-11-2019

Voetbalveld

Hallo, Voor mijn 2 zonen van 15 is het voetbalveld heel belangrijk, is dit een mooi veld en ligt deze centraal op de camping? Wordt er ook veel gevoetbald? Ik hoor het graag, Alvast bedankt, Ellen

• Tom, 11-07-2019

Doet de wifi het goed?

RLNB76, 12-07-2019

Er blijken dus 2 soorten wifi te zijn. Een gratis versie die steeds wegvalt en zeer traag is en een betaalde die 9 mb zou moeten kunnen halen. Daar weet ik de kwaliteit niet van aangezien ik weiger om er voor te betalen terwijl ze adviseren met gratis WiFi.

Jis, 22-08-2019

Op de XXL campingplekken prima gratis WiFi. We konden netflixen ;-) !

• Gerda, 04-06-2019

Rubberboot

Hoi! Wij willen een rubbermotorboot meenemen naar de camping. Is een boei huren aan te raden? Of ligt er ( net als bij vele andere gardameer campings) een lijn in het water waar iedereen zijn rubberboot aan vast kan leggen? Wie heeft er ervaring mee? Groet Gerda.

Bea, 19-06-2019

Je kan een boei huren of de boot meenemen naar je plaats savonds Er ligt geen touw in het water waar je de boot aan kan leggen.

Camping Piantelle info

• Aantal sterrensterstersterster