Camping Piantelle

8,6

616 reviews over Camping Piantelle in het Nederlands

Prima camping

Kim, 4-4-2018

Piantelle is een nette verzorgde camping. Stacaravan prima maar qua veldjes iets minder sfeer dan bij sommige andere campings. Zwembad klein maar prima voor kinderen tot 10 jaar. Stukje bij het meer leuk en gezellig. Restaurant zit op een wat onhandige plek, maar 1x gegeten. Je kunt heel mooi langs de boulevard lopen, wandelen en een ijsje halen onderweg of ergens eten. Conclusie: prima verzorgd, iets minder sfeer bij stacaravans, wij vonden het gewoon wat minder gezellig dan bij sommieg andere campings aan het Gardameer, mooi plekje bij het meer. Wifi heel slecht, in 2016 alleen vlakbij het zwembad.

Vriendelijke gezinscamping

Conny Visser, 10-3-2018

Een vriendelijke Camping voor jongen oud.

Alles netjes en schoon. Animatie en een Zandvoetbalveld. Strand is met steentjes. Je kunt makkelijk naar het gezellige centrum van Moniga lopen.

Gezellige camping aan de mooiste kant van het meer

Rosemarie, 20-1-2018

Gelukkig konden we nog een plaatsje krijgen op het tentenveld, want het was goed bezet in september. En niet voor niets. Mooie camping met zwembad (te koud toen wij er waren), gelegen aan het meer (onderaan naar 10 min links wandelen om daar gezellig wat te drinken) en een leuke speeltuin. Wij zaten bij het oudste sanitairgebouw, dus af met de kleinste naar een ander moderner en warmer douchegebouw gelopen.

Gezellige camping aan de mooiste kant van het meer!

Heerlijk!

Jenneke, 24-10-2017

Ideale camping met kind van 2 jaar. Leuke ontvangst door touroperator, net verblijf.

Geweldig

Bubba, 8-9-2017

Heerlijke camping, vriendelijke Italianen, heerlijk restaurant, gezellig zwembad...

Heerlijke animatie voor jong en oud.

Fijn zwemmen in het Gardameer als je de kiezelstenen wegdenkt...

Bootjes te huur...

Grote plaatsen bij het water

Leuke omgeving

Iets minder is de slechte WiFi....maar dat komt ook omdat ze 1 punt hebben en daar veel jeugd gebruik van wil maken!!

Fijne camping

Fam. Huijink, 2-9-2017

Voor tweede maal op Piantelle. Ditmaal verbleven we in stacaravan van andere touroperator. Vriendelijk ontvangen en geholpen wanneer nodig door Nikki en Henk. Caravan was prima. Veranda oud, maar deze wordt vervangen. Rustige en schone camping. Fijne sfeer. Zwembad netjes en genoeg bedden. Heerlijke pizza's en pasta's. Wij vinden restaurant niet gezellig liggen dus alleen gebruik gemaakt van de afhaal. Komen graag nog eens terug.

Geweldige vakantie gehad!

Monique, 31-8-2017

Samen met man en twee tieners een weekje naar Piantelle geweest. We hadden een mobile home van de camping zelf. Alles netjes verzorgd en goed schoon. Ook rondom de camping alles goed bijgehouden. Personeel erg vriendelijk. Bij het zwembad waren altijd voldoende ligbedden ondanks dat het erg druk was. Ook leuke animatie. Kortom geweldige vakantie gehad!

mooie vakantie aan het Gardameer

L. Hoogland, 30-8-2017

Wij stonden met onze caravan op een XL plaats (ruim en in de schaduw) nabij het zwembad/speeltuin/toiletgebouw.

Zwembad miste een glijbaan, maar opblaasspeelgoed werd toegelaten. Altijd een ligbed beschikbaar.

Voor het Gardameer moesten we een stukje naar beneden lopen.

Leuke uitstapjes: met boot naar Sirmione, dorpje Salo, Molina watervalpark (uurtje rijden)

Animatie was zeer enthousiast en niet onbelangrijk: 3 van hen spraken Nederlands.

Voor sportievelingen: racefiets, mountainbike mee of lekker joggen langs het Gardameer (soort voetpad-boulevard). Met boot of rubberboot op het Gardameer.

Prima restaurant. Klein winkeltje op de camping. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Prima week gehad met jong gezin

Linda, 29-8-2017

We hebben ons hier prima vermaakt met onze kinderen van 2 en 6 jaar. Mooi aan het meer gelegen, vriendelijke mensen en een ruime sta caravan welke uitermate netjes was. De bedden zijn wel wat hard. Mooi overzichtelijk en rustig zwembad. Voor de liefhebbers is er een enthousiast animatieteam. Het dorp is met een mooie wandeling langs het meer goed bereikbaar. Wat voor ons nog handig geweest zou zijn, is een hekje om de veranda mee af te kunnen sluiten. Nu piepte onze twee jarige er regelmatig even tussenuit.

Voor de tiende keer "echte vakantie".

Black Pearl, 28-8-2017

Uitgestrekte rustige camping. Netjes en heel vriendelijk personeel.

Telkens precies als thuiskomen. Prachtig meer en leuke dorpjes in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Piantelle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Piantelle in Moniga del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Piantelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Piantelle scoort een 8.57 uit 10 op basis van 703 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: