7.2GoedScore uit 256 reviews

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Over Baia Verde (Glamping)

Baia Verde (Glamping)

Welkom bij ons hotel, waar je kunt genieten van een verfrissende duik in het buitenzwembad en ontspannen op het nabijgelegen strand. De kinderen kunnen zich vermaken in het zwembad en op de speelplaats. Voor de sportliefhebbers is er een uitgebreid aanbod aan activiteiten, van tennis tot watersporten. Ontspan in de whirlpool of geniet van een massage in de spa. Met een restaurant, koffiehuis en bar is er voor elk wat wils. Het vriendelijke personeel staat altijd voor je klaar en zorgt voor een onvergetelijk verblijf.

De Ligging

Ons hotel ligt op 2 kilometer van het stadscentrum en de winkelmogelijkheden. Restaurants en bars zijn slechts 500 meter verwijderd. Het meer ligt ook op 500 meter afstand. Vanaf de luchthaven is het ongeveer 30 minuten rijden naar het hotel. Je kunt ook gebruikmaken van het openbaar vervoer of een taxi. Het strand is op korte afstand van het hotel en het stadscentrum is gemakkelijk te bereiken met de auto of het openbaar vervoer.

Het hotel en de faciliteiten

Ons hotel biedt een scala aan faciliteiten voor een aangenaam verblijf. Van een receptie die klaarstaat om al je vragen te beantwoorden tot een mooie tuin en een speelplaats voor de kinderen. Geniet van een verfrissend drankje bij de zwembadbar of ontspan in de whirlpool op het dak. De kamers zijn voorzien van airconditioning en een kitchenette voor extra comfort. Sportliefhebbers kunnen zich uitleven met tennis, volleybal en watersporten. Voor ontspanning is er een wellnessgedeelte met spa en hydrotherapiebehandelingen.

Eten en drinken

In ons hotel kun je genieten van heerlijke maaltijden in het restaurant, een kopje koffie drinken in het koffiehuis of ontspannen met een drankje in de bar. Als je kiest voor een all-inclusive verblijf, zijn maaltijden en drankjes inbegrepen. Dit betekent dat je onbeperkt kunt genieten van al het lekkers dat het hotel te bieden heeft, zonder je zorgen te hoeven maken over extra kosten.

Goed om te weten

Bij aankomst in ons hotel wordt er een toeristenbelasting in rekening gebracht. Het uitchecken gebeurt in de ochtend en het personeel staat 24 uur per dag klaar om je te helpen. Betalingen kunnen worden gedaan met Visa en MasterCard. Let op dat sommige faciliteiten en diensten tegen betaling zijn, zoals airconditioning en verwarming in de kamers. Vergeet niet om beddengoed en handdoeken mee te nemen of deze tegen een toeslag te huren.

Faciliteiten

Adresgegevens

19 Via Dell'edera 19, I-25080

Website

Baia Verde (Glamping)

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Boek met garantie
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.