Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Baia Verde aan het Gardameer heeft een goed restaurant waar je voor een klein prijsje lekkere pizza's en pasta's kunt krijgen. Doordat het aan een hondenstrand ligt is het een geliefde plek voor honden en hun baasjes. De animatie is simpel, maar goed. Je zit vlakbij Manerba waar je vanaf de rots Rocca di Manerba een mooi uitzicht hebt.

Bekijk de beschikbaarheid

254 Reviews over Baia Verde (Glamping)

• 7Alfred Peters16-08-2022

Rustige camping voor gezinnen met kleine kinderen.

Op zich een mooie camping, hadden meerdere chalets dus kan geen oordeel geven over de openbare douches.Mooi zwembad met om 11.00 en om 16.00 Aqua gym.Restaurant bij het zwembad prima.In de avonden erg stil in het restaurant en wordt er verder niets georganiseerd voor de gasten behoudens op de donderdagavond een optreden van twee muzikanten.Dus voor de doelgroep 12-16 zou ik deze camping links laten liggen, verveling slaat gauw toe.

• 5PHI Arntz05-08-2022

Teleurstellend na vele positieve reviews

Na de vele positieve feedback geboekt. Ons valt vies tegen. Sanitair hele dag door erg vies, zelfs na schoonmaak overal haren. Een gebouw vernieuwd, waar warm water zelden lang aanhoud en ander gebouw nog oud en slechte status. Animatie bestaat uit één persoon, die de kids show was vergeten. Overal mag gerookt worden bij restaurant en zwembad, wat erg storend is. Hele dag door auto verkeer, dat erg hard rijd. Restaurant slechte bediening en moesten 1,5 euro pp betalen voor het op dekken van tafel. Winkel erg weinig assortiment en duur. +Punt mooie omgeving wat afgesloten is!

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 9Nancy31-07-2022

Heerlijke vakantie gehad

Mooie camping met goed en schoon sanitair. Heerlijke grote sta plekken met veel schaduw en totaal geen last gehad van honden. Iedereen is erg vriendelijk en rondom het zwembad wordt van alles georganiseerd voor kinderen en volwassenen. De camping ligt pal aan het garda meer. Het is een kiezelstrand dus water schoenen zijn wel aan te raden. Verder is het een heel mooi baaitje om s’avonds langs te wandelen waar ook leuke restaurantjes te vinden zijn.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 6Leander07-07-2022

Erg matig

We kwamen aan en moesten wachten op onze stacaravan Classic XL, voor 6 personen. ( wij hebben twee kids van beide 1 jaar) omdat ze het nog aan het schoonmaken waren. Een uur gewacht en we mochten erin, 37 graden binnen, geen baby bedjes en stoelen(erbij geboekt), de honden haren lagen nog op de vloer en op de bank, airco deed het ( nog) niet, douchekop kapot, schimmel op luxaflex en het was erg klein, bedden erg kort. Kortom deze caravan is vergaande glorie… De camping is prima maar wel heel basic, zwembad oké maar sfeerloos. (En niks voor kleine kids) Camping verder is wel netjes, aan het strand waar een aantal leuke restaurantjes zitten. In de omgeving verder is niet veel te doen, je moet al gauw een half uur tot uur rijden.

• 8Fam Vos03-07-2022

Hele fijne vakantie gehad. Komen zeker terug.

Wij hadden een superior de luxe plaats geboekt met prive sanitair. Was voor ons perfect. Je kunt geen caravan + voortent + luifel neer zetten want daar voor staan er teveel bomen op de plaatsen. Personeel is erg vriendelijk en we hebben een fantatische 3 weken gehad. Enige minpunt wordt veroorzaakt door de overige gasten die denken dat ze op de autobahn zitten als ze over de camping rijden. Zeer asociaal. Je zet een ander in het stof en levensgevaarlijk voor spelende kinderen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Afra21-05-2022

Fijne camping pal aan Gardameer.

Half mei aangekomen op deze camping. Met eigen caravan. Bij aankomst kun je zelf je plek uitzoeken. Wij stonden nr 279 en echt pal aan t meer. Geweldig uitzicht! Plekken zon of schaduw. Maar bedenk wel: we stonden voor de enige in/uitgang nh strand/. Hek met cijfercode. Idd gezegd al: fijne camping voor honden. Dogbeach lag voor de deur. Mogen los. Prachtig nieuwe sanitair. Maar verbazing over de stilte, denk dat er vd ruim 400 plekken miss 20 bezet waren. De camping ligt aan boulevard. Je kunt links of rechtsaf wandelen hele kms. Na 100 meter al n terrasje of ijstent. Gezellig. Overal prullenbakken, om doggiezak in te gooien. Er staan borden: voetgangers. Maar er wordt ook veel over gefietst. Voor de deur deel strand met verhuur bedjes. Geen enkele last van. Zwembad sfeerloos, bijna geen plant of boopje. Verhuur splinter nieuwe objecten, maar ook caravans gezien vh type " oud lijk" Camping is langzaam aan t opknappen. Acsi 20euro

• 9Dennis24-09-2021

Fantastische camping

Voor de 3e keer geweest.

Heerlijke camping voor hondenbezitters, daar wordt ook mee geadverteerd. Zorg wel voor een goede uitlaatstrook.

De camping is werkelijk super. Al staat hij propvol, dan ervaar je nog de rust.

Mooi zwembad en direct aan het Gardameer.

Verbeterpunten: - WiFi moet echt beter dan nu - Honden uitlaatstrook - Vervanging van de oudere mobile homes

Verder een dikke aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
  • 8Karin20-09-2021

Voor herhaling vatbaar

Per toeval hier terecht gekomen omdat de oostkant van het meer helemaal vol zat. We hadden een comfortplaats voor onze camper die ruim was Gras was verdwenen en het was wat zandhappen op je plaats dat was jammer. Verder relaxte camping waar idd veel honden zijn maar die hebben wij zelf ook! Fijn dat ze mee naar het strand konden en zelfs de kleine hondjes bij de ligweide vh zwembad. Zwembad in het naseizoen heerlijk rustig. Strand met kiezels is niet helemaal ons ding maar om even zo heen te gaan met de hond was het fijn. Als we weer een keer naar het Gardameer zouden gaan is de camping een aanrader wel ben je ver verwijderd van de leuke stadjes aan de andere kant vh meer Salo is op 8 km de dichtsbijzijnde. Vd wifi moet je idd niets verwachten die doet het niet echt. Toilet gebouw was prima zou wel naar 2 x dgs schoonmaken mogen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Jan14-09-2021

Hondenasiel

Een groot hondenasiel ,schijten en pissen overal.camping op zich niks mis mee

• 7Henk13-09-2021

Hondenasiel

De camping heeft meer weg van een hondenasiel,overal honden die ook zitten te schijten en te pissen!! voor ons niet meer!!

• 7Staat v/h sanitair

Camping Baia Verde (Glamping) info

Camping-informatie

• NaturistencampingNiet beschikbaar

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)