Camping Baia Verde (Glamping)sterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Manerba del Garda

6.9Voldoende

• 7.1Eetgelegenheden
  • 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Baia Verde (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Baia Verde aan het Gardameer heeft een goed restaurant waar je voor een klein prijsje lekkere pizza's en pasta's kunt krijgen. Doordat het aan een hondenstrand ligt is het een geliefde plek voor honden en hun baasjes. De animatie is simpel, maar goed. Je zit vlakbij Manerba waar je vanaf de rots Rocca di Manerba een mooi uitzicht hebt.

245 reviews over Camping Baia Verde (Glamping)

• 8Dennis12-01-2020

Heerlijke hondvriendelijke camping

Heerlijke camping die volop in ontwikkeling is.

Wij gaan dit jaar voor de derde keer naar Baia Verde. Het is een zeer hondvriendelijke camping met direct ook een hondenstrand aan de camping.

De camping is goed onderhouden, personeel is vriendelijk en behulpzaam en het restaurant is goed.

Een aanrader voor mensen met honden.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2019

• 2019
    5Dyonne15-09-2019

Nooit meer een accommodatie van touroperator!

10 dagen op Baia Verde (touroperator) geweest met partner en hond. Wij hadden stacaravan Fiji. Deze was ontzettend verouderd. Er zaten veel dingen los. Vlekken op de bank/gordijnen. Bed ontzettend doorgezakt waardoor we alle nachten slecht hebben geslapen. Hebben 2 losse eenpersoonsmatrassen eronder moeten leggen om nog enigszins te kunnen slapen. Hangt een certificaat in de caravan waarop staat dat de laatste controle in 2016 is geweest! Zegt dus al genoeg. Camping zelf is prima. Waren er begin september en was niet heel druk. Camping ligt direct aan water en fidobeach. Hier mag je hond dus loslopen en het water in. Enige nadeel is dat je voor 2 bedjes en een parasol €15 per dag moet betalen (hele dag). Als je dus zelf geen bedjes bij je hebt is dit veel geld voor meerdere dagen. En met je handdoek op de kiezels liggen is ook niet echt een pretje. Restaurant is prima. Alleen pizza’s daar gegeten en die waren goed te doen.

• 5Eetgelegenheden

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Eric en Linda11-08-2019

Beetje prijzig

Hebben een nacht geslapen op fietsreis met kleine tent. Mensen zijn vriendelijk en mochten een plaatsje zoeken op de camping. Ze hadden er wel bij mogen vertellen dat er nogal wat prijs verschil in de plaatsen is. Kwam er op neer dat we voor een nachtje evenveel betaalden als voor hotelletje met ontbijt. Beetje jammer. Verder ok camping met nette sanitaire ruimtes.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Bart Vos31-07-2019

Mooie locatie, camping met wat verbeterpunten

Mooie camping met wat minpuntjes;

Plekken zijn niet duidelijk germarkeerd, en worden blind toegewezen bij de receptie zonder dat iemand van de camping de situatie komt bekijken. Wij hadden dus de caravan van de buren en later ook een camper zeer dicht op onze caravan staan, terwijl er genoeg plek was. Dat was balen!!

Het toiletgebouw is welliswaar nieuw, maar wordt maar 1x per dag schoongemaakt. Aan het einde van de dag is het er dus niet schoon en is vaak toiletpapier op, zeker naarmate het hoogseizoen nadert. Gemiste kans, en niet 4 sterren-waardig!

Toiletgebouw s'avonds vol met insecten doordat alle ramen open staan met licht aan.

Rondom het toiletgebouw ligt gras, met grindtegels als bestrating. Echter liggen de tegels zo'n 10cm van elkaar af. Erg vervelend met kinderwagen, maar ook de scherpe randen zijn ook vervelend op slippers! Dat moeten ze echt veranderen.

Afhaal pizza's zijn OK.

Zwembad is OK.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Martijn08-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooie en verzorgde camping met veel groen gelegen aan het Gardameer. Goed onderhouden en met twee nieuwe gebouwen met sanitaire voorzieningen. Er zijn inderdaad honden aanwezig, maar hier geen last van gehad. Lijkt me een kwestie van de hond opvoeden..

Mooi schoon zwembad met bar en een restaurant waar je prima kunt eten

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Deliane22-06-2019

Super fijne camping ondanks wat gebreken

Vroeger kwam ik op de oude camping Pieve. Na 40 jaar ben ik hier weer terug en er is ontzettend veel veranderd. De campings is wel 3x zo groot. Er is een enorm stuk bijgekomen met huur caravans en gewone plaatsen. Ook is er een mooi zwembad bijgekomen. Het sanitair is na 40 jaar eindelijk veranderd, ik hoorde dat vorig jaar het oude gebouw nog open was. Hier zijn ze op vooruit gegaan ondanks hij nog niet helemaal op orde is, zo missen er nog wel wat onderdelen in de douches, in sommige kun je nog geen handdoek ophangen en de shampoo moet je op de grond zetten. Ik ga ervan uit dat dit beter wordt. Ook wordt het gebouw maar 1x per dag schoongemaakt, op het eind van de dag merk je dit wel omdat het dan niet zo schoon meer is en het toiletpapier op is. In juni is het nog rustig maar ik weet niet hoe het gaat in het hoogseizoen. Ook beloven ze een verbinding met Wi-Fi maar dat is echt heel slecht. Nog veen verbinding gehad in de 1ste week..

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Dennis Kagenaar17-09-2018

Mooie camping met aandachtspunten

Camping Baia Verde is in ontwikkeling. Recentelijk hebben ze het grote gedeelte direct aan het strand erbij gekocht. In 2019 komt daar een nieuw modern toiletgebouw bij en vermoedelijk komen daar ook diverse mobile homes te staan. Ze zijn echt bezig er iets moois van te maken.

Het is een mooie camping op een van de betere plekken aan het Gardameer. Veel staanplaatsen en veel mobile homes. De mobile homes die o.a. door touroperator worden verhuurd zijn aan vervanging toe, de eigen mobile homes zijn mooi en nieuw.

De camping is zeer hondvriendelijk en direct aan de camping ligt FidoBeach, een strand voor honden en hun baasjes. Perfect geregeld, maar iets waar je wel rekening mee moet houden.

Het is een relaxte camping met een mooi zwembad, een prima winkeltje en een restaurant waar je voor een klein prijsje de lekkerste pizza's en pasta's kunt eten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2018

• 8Joar30-08-2018

Geen aanrader ivm overlast honden.

Sanitairgebouw zeer schoon. Helaas is het een hondencamping geworden. Veel overlast van blaffende honden.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 1Avd30-08-2018

Nooit naar toe gaan. Cijfer 10 voor honden geblaf.

Heel jammer dat de honden hier vakantie vieren ipv wij mensen. Om gek van te worden. Nooit meer.

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

De Jong Intra

17 tips over Camping Baia Verde (Glamping)

• alkjsfkljsfkljsslswek, 24-05-2014

Van te voren boeken! (hadden wij wel gedaan)

• afra_bosbuur, 08-07-2012

Het is heel leuk om langs het Gardameer te toeren. Verona is zeker een bezoekje waard. Langs het Gardameer is het heel mooi groen en netjes.

• Es, 17-07-2014
    • Wandelen naar het Gardameer en daar restaurant bij de blauwe waterfietsen. Erg lekker en nette aardige bediening met mooi uitzicht over het meer!
    • dagje Verona - 55 min met de auto
    • stadje Salo, Decenzano zijn gezellig
    • naar Rocca de Manerba - ruine net buiten het centrum met een mooi uitzicht!
    • aan de receptie een kaart vragen van Manerba, hebben een hele duidelijke maar geven hem niet standaard.

49 vragen over Camping Baia Verde (Glamping)

• Monique Bronsvoort, 14-08-2017

beddegoed in de Fuji stacaravan

In de omschrijving staat dekens in de Fuji stacaravans maar ik neem toch aan dekbedden? ivm een allergie kan ik nl niet onder dekens slapen, Hoor graag van u

Hartelijke groeten, Monique Bronsvoort We zitten op de camping Baia Verde

• Chantal, 16-01-2017

Magnetron Suite de Luxe

Heeft de magnetron in stacaravan Suite de Luxe ook een ovenfunctie? Voor bijvoorbeeld het afbakken van broodjes?

• bosmand, 25-03-2016

Fietsen en restaurentjes

Is het veilig om te fietsen in de omgeving, kan dit met een gewone fiets, of moet je alles doen met de auto? Zijn er nog wat restaurantjes en winkeltjes op loopafstand.

Camping Baia Verde (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer