Camping Baia Verde (Glamping)

KinderhotelWeer vandaag29°18°
Camping Baia Verde (Glamping)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Baia Verde (Glamping) voor je op een rij gezet:

231 reviews over Camping Baia Verde (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie camping met aandachtspunten

Dennis Kagenaar
17-9-2018

Camping Baia Verde is in ontwikkeling. Recentelijk hebben ze het grote gedeelte direct aan het strand erbij gekocht. In 2019 komt daar een nieuw modern toiletgebouw bij en vermoedelijk komen daar ook diverse mobile homes te staan. Ze zijn echt bezig er iets moois van te maken.

Het is een mooie camping op een van de betere plekken aan het Gardameer. Veel staanplaatsen en veel mobile homes. De mobile homes die o.a. door touroperator worden verhuurd zijn aan vervanging toe, de eigen mobile homes zijn mooi en nieuw.

De camping is zeer hondvriendelijk en direct aan de camping ligt FidoBeach, een strand voor honden en hun baasjes. Perfect geregeld, maar iets waar je wel rekening mee moet houden.

Het is een relaxte camping met een mooi zwembad, een prima winkeltje en een restaurant waar je voor een klein prijsje de lekkerste pizza's en pasta's kunt eten.

Geen aanrader ivm overlast honden.

Joar
30-8-2018

Sanitairgebouw zeer schoon. Helaas is het een hondencamping geworden. Veel overlast van blaffende honden.

Nooit naar toe gaan. Cijfer 10 voor honden geblaf.

Avd
30-8-2018

Heel jammer dat de honden hier vakantie vieren ipv wij mensen. Om gek van te worden. Nooit meer.

Tegenvaller

Maarten
14-8-2018

Wij hadden geboekt op een superior campingplaats, met eigen sanitair. Deze plaatsen hebben prima omvang. Wij waren er begin augustus, je zou zeggen hoogseizoen, maar de leegte op de camping viel op, dit bleek doordat het sanitair in de toiletgebouwen zeer ondermaats was. We hebben daar ook gekeken en inderdaad gezien: kleine hokjes, voetstap-wc's, vies. Als wij geen eigen sanitair gehad zouden hebben, zouden we het er geen week hebben uitgehouden!

Het restaurant op de camping vonden wij slecht, de afhaalpizza's smaakten naar karton....

Voor onze zoon van 5 was de speeltuin (5 toestellen) niet geschikt, meer voor de kleinere kinderen.

Tot slot de elektra: door de warmte was er niet voldoende stroom, waardoor we wel 16amp hadden, maar de koelkast slecht werkte. We hebben dit gemeld, maar was regionaal zo, dus niets aan te doen.

Kortom, ons verblijf aan het Gardameer (de 6e keer) was dit jaar wel een tegenvaller.

Leuke gezinscamping maar niet meer voor ons

Fam jansen
3-8-2018

Middel grote camping, veel Nederlanders ,veel verhuur accomodaties. Leuk animatie team, sanitair is prima jammer maar een wasmachine voor de hele camping wel goedkoop 3 euro en ineens was het 2,50 euro leuke uitstapjes gedaan waaronder Verona, monte Baldo.Zwembad is ook prima alles mag heel veel plastic ( balletjes,luchtbedden etc)handdoeken worden al weggelegd op de ligbedden ja ook Nederlanders zijn hier erg goed in!voor de oudere jeugd valt het wat tegen maar ze vermaken zich wel de jeugd zoekt elkaar toch wel op.kortom een goede camping maar voor ons geen tweede keer meer maar dat is een persoonlijke mening!dit heeft meer met de omgeving te maken!p.s WiFi werkt inderdaad niet altijd soepel

Leuke vakantie gehad

Floris
3-8-2018

Een goed verblijf gehad op deze camping, we zaten in een stacaravan en deze was gewoon netjes en schoon. Minpunt aan de caravan is de airco, hij werkt goed echter hangt het buitenunit met een beugel aan de caravan en als je in de nacht toch de airco gebruikt dan hoor je dat. Zwembad is leuk maar aan de kleine kant, er is geen glijbaan helaas maar onze dochter heeft zich prima vermaakt en er was ook een lifeguard. Winkeltje heeft de basis artikelen maar in de buurt van de camping zitten een aantal supermarkten. Aantal keren bij het restaurant gegeten en de pizza's waren lekker en de bediening was vriendelijk. Vanaf de camping loop je zo naar het meer en daar zijn ook restaurants en kun je ligbedjes huren. Neem wel waterschoenen mee ivm de kiezels als je het water in wilt!! Inchecken en uitchecken verliep vlot op de camping, receptie was ook vriendelijk. Animatie viel wel erg tegen, de muziek van de andere camping klonk gezelliger.

Grootste ergenis de vele honden

Andreas
31-7-2018

De camping bestaat uit 2 gedeelten, De camping direct aan het meer had eerst een andere n aam, maar is overgenomen door de camping die er achter ligt. De achterste camping is mooi ook is het sanitair veel beter (8), maar duurder dan de camping aan het meer, maar daar zijn de voorzieningen slechter.(4) Wij komen hier al meer dan 5 jaar. Het grootste nadeel en ergernis zijn de vele honden, vreselijk. Ze moeten wel aangelijnd zijn en je moet zelf de uitwerpselen opruimen, maar dat wordt niet altijd gedaan. Daarbij is er geen uitlaat plaats voor de honden, ze mogen gaan zitten waar ze willen. Niet zo leuk als jij buiten voor je caravan zit en een hond doet net voor jou zijn behoeften, zeker niet als je net zit te eten. Vooral in het weekend komen er héél veel Italianen met grote campers en ontzettend veel honden. Als je in het meer wilt zwemmen, zwem je tussen de honden. Mij zien ze daar niet meer

In zijn soort, camping aan een toeristisch meer, is het niet de slechtste; groen en dicht bij meer. Maar voor ons: niet meer zo'n camping. Wij worden blij als je verrast wordt door een mooi plekje met ook nog wat ruimte, privacy en rust.

Deze camping is hutje-mutje met 18 uur per dag muziek uit alle hoeken. Onze stacaravan (nr 33), geboekt via NL toeroperator van grote wielrijdersbond, stond op waardeloze plek: uitzicht op muren toiletgebouw met pal naast ons terras roosters van de technische installatie van dat gebouw - alsof hele dag een stofzuiger naast je terras staat te loeien. En tegen ons terras airco-installatie naaste stacaravan. Bij aankomst gedoe met buren omdat op gezamenlijke parkeerplaats met ruimte voor 3 toch 4 auto's moesten. Dus als 'gezelligheid tot in de late uurtjes' je ding is, je plek vooral slaapplek is en dicht bij meer wil zitten dan is dit jouw camping. Anders verder kijken. Tip: gratis wifi werkt nooit.

Voor herhaling vatbaar, meerdere keren zelfs

Fam Andries - De Beul
19-4-2018

Wij gaan al ongeveer 25 jaar af en aan naar Italie. Steeds op camping. Deze camping aan het Gardameer zijn we eigenlijk per ongeluk op gestuit, vanwege het huren van een staan caravan,(promotie). We werden er altijd vriendelijk onthaald door Rita. Laatste drie jaar met onze camper. Op de receptie zijn ze nog altijd vriendelijk, mooie camping, wifi gratis, sanitair zeer proper. zwembad en peuterbad, ook jacuzzi gratis. Sinds verleden jaar hebben ze nu ook een rechtstreekse aansluiting naar het meer. Prijzen zijn ook niet slecht, vooral buiten seizoen. Voertaal uiteraard Italiaans, maar ook het Duits en Engels zijn gebruikte talen. Spijtig weinig Frans en nog minder Nederlands. Winkeltje met basis producten brood, restaurant en pizzeria . Lekker en niet zo duur. We gaan zeker nog terug, alleen niet dit jaar vrees ik. speeltuintje voor de kleintjes ook aanwezig.

Was hier in september en camping bestaat uit 2delen, deel bij het meer was nagenoeg leeg. Dit zijn alleen plaatsen voor caravan's tenten ed. 1e deel nog redelijk gevuld, hier staan de vaste caravans, zwembad, winkel, restaurant.

Camping op zich vond ik netjes, supermarkt de basis dingen, receptie vond ik goed en vriendelijk, door file veel te laat aangekomen even gebeld en was geen probleem, nachtportier zou het regelen (en was ook zo)

Restaurant was echt bagger, biertje duur, eten ronduit slecht, ben er 1x wezen eten had zwaardvis van gril, gortdroog, 1vel sla, schijf citroen, gekookte gesneden aardappel. Pizza nog genomen vond ik ook niet lekker. In omgeving & langs meer zijn genoeg restaurants.

Caravan was ok, zoals verwacht basic. Alleen voldoende maar vraag mij wel af wanneer je met gezin er in zit of je het redt met ruimte en spullen. Redelijk op elkaar maar is beetje overal zo, zwembad netjes. Buiten seizoen leuke camping, hoogseizoen denk ik erg krap allemaal.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Baia Verde (Glamping) in Manerba del Garda, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Baia Verde (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.