Camping La Quercia

Camping La Quercia
8,5

638 reviews over Camping La Quercia in het Nederlands

maatje te groot voor ons

Nicole
14-8-2018

Te massaal voor ons. Te veel regeltjes, veel geld betaald voor 2 weken comfortplaats (ruim genoeg overigens!) met uitzicht op parkeerplaats. Je mag niet zelf je plek uitzoeken. Strenge siësta, tussen 13.00 en 15.00 uur niet met auto park op maar ook niet af (nieuwe klanten met caravans en campers en personeel in golfkarretjes mogen wel, dus nog druk verkeer tijdens siësta). Supermarkt open van 08.00 tot 12.00 en 16.00 tot 18.00 uur, niet spontaan bedenken om 's middags wat te eten (alleen pizza bij zwembad). Prijs-kwaliteitsverhouding niet in orde, capaciteit zwembaden, sanitair en wasruimte veel te weinig voor zoveel mensen. Op zeer chagrijnige badmeesters na was personeel vriendelijk. Animiatieteam top, wat een enthousiasme! Wij hadden redelijk rustige plek, maar ik heb straatjes gezien... hutje mutje, luide muziek, je zou er maar tussen zitten... Voor ons een maatje te groot met te veel op de klok kijken en plannen.

camping staat stil

fam bosma
14-8-2018

wij komen hier al acht jaar , en zie de camping er niet op vooruit gaan .

het zwembad is veel te klein voor alle gasten, heb vorig jaar gelezen dat men het zwembad wil uitbreiden .

wat ook vreselijk iritant is , dat als je naar de show wilt er slippers op de stoelen liggen met andere woorden stoel is bezet, we hebben deze vakantie al meerdere aanvaarvingen gezien en gehad . als ik slippers op een stoel zie gooi ik ze er vanaf, zodat mijn dochter ook naar de show kan kijken !

camping la quercia is 60 jaar oud en hebben ook nog steeds een regel die ook 60 jaar oud is. dat tussen 13.00 en 15.00 uur inderdaad niet in het zwembad mag worden gesprongen of worden gepeeld.

wij spraken veel mensen die voor het eerste keer op la quercia kwamen ,maar die vertelde ons dat het zeker ook de laatste keer was .

camping la quercia doe wat met deze reactie,s en neem het serieus .

Voor het 5e jaar op rij zijn we in 2018 op vakantie geweest op La Quercia. We huurden een maxicaravan in groep 16. Kosten ongeveer € 2900,00 voor twee weken.

Hierbij onze plus en minpunten:

+ punten:

Fantastische ligging van de camping

Mooi groot zandstrand

Leuke animatie voor de kids (voetbal toernooien wel op het heetst van de dag)

Prachtige avondshows

Net en schoon sanitair

Handige (kleine en kostbare) supermarkt op de camping

- punten:

Water van het ovale zwembad is vies en te warm door de vele gasten in de drukste weken

Restaurants erg duur (2 euro coperto per persoon tikt met 8 man behoorlijk aan)

Vuilnis wordt heel vroeg opgehaald waardoor je vaak wakker wordt van het gerinkel van het glaswerk

We hebben alweer geboekt voor 2019. De minpunten zijn voor ons geen reden om niet meer te gaan. De pluspunten overheeersen. Hopelijk wordt er in de toekomst eea aangepast.

La Quercia, bedankt voor een top vakantie!

Wij hadden een staanplaats gehuurd van ca 120m2 en vlakbij het nieuwe sanitair gebouw! ID kan je de volgende dag weer ophalen bij de receptie. Zwembaden zijn te klein voor het aantal gasten die de camping heeft en ligt dagelijks vol met handdoeken leggers :-( Badmeesters zijn aangenomen om toeristen te pesten en vooral kinderen te intimideren als zij iets verkeerds doen.(tussen 13.00/15.00 uur mag je helemaal niks in het zwembad, niet springen, niet met balletje en zeker niet aan de kurkenlijn hangen) Strand Gardameer is leuk en mooi met lekker zandstrand..genieten. Lazise op loop afstand! Sanitair gebouw was nieuw en vaak schoon en de douches waren top! Vanaf 23.00 uur mag je helemaal niks meer op deze camping, begint de temperatuur eindelijk behaaglijk te worden, moet je naar bed. Bewakingsmedewerkers fietsen op en af over de camping om mensen erop te wijzen dat deze stil moeten zijn en naar bed moeten gaan! En dat voor 1648,- 2weken

Nooit meer, veel regels / niet klantvriendelijk !!

Familie van den Dungen
11-8-2018

La Quercia is een camping die heel veel regels heeft! Je mag geen bezoek ontvangen van vrienden die op een andere camping staan. Tenzij ze € 15,00 pp betalen. Terwijl ze enkel bij ons op de pitch een drankje komen doen. Tussen 12.30 en 14.30 is glijbaan dicht bij zwembad, er geen eten te bestellen op de gehele camping, muv pizza.

Restaurant is vanaf 17.30 open en erg duur prijs/kwaliteit. ‘s Avonds weinig tot geen animatie.

Beachbar tot 23.00 open, slechts plaats voor 30 personen en om 22.30 uur kan je een laatste drankje bestellen. Een camping die niet meedenkt met behoefte van de klant, er mag meer leven in de brouwerij. Behulpzamer personeel, alles wordt voor sluitingstijd opgeruimd. Wij wilden een pizzabrood bestellen met knoflook en olie i.p.v. tomatenpuree en kaas. Dat kon niet... want stond niet op de kaart! Allemaal erg flauw. Ben je bejaard en heb je weinig eisen. Dan zeker doen!!

Geen aanrader

Familie Borremans
7-8-2018

De camping ligt aan een mooi zandstrand, het is er zalig om te zwemmen. Ook de locatie dicht bij Lazise, te voet bereikbaar, is super.

Wij kwamen aan begin juli en hadden een plek gereserveerd.

Ik zou dit niet aanraden. We betaalden zeer veel (bijna 1600 euro voor 14 dagen) en hadden een plek helemaal achteraan, dicht bij de weg, met uitzicht op de parking. Er waren toen nog zeer veel plekken vrij.

Kennissen van ons reserveerden niet, mochten zelf een plek uitkiezen en zaten bijgevolg veel beter en betaalden minder. Zij waren ook vrij in aankomst- en vertrekdag.

Het sanitair wordt zeer goed onderhouden, maar de capaciteit is onvoldoende. Onze plek lag erg ver van het sanitair gebouw.

De zwembaden zijn goed (ook groot), maar zijn dringend aan renovatie toe, net als vele andere gebouwen op de camping. De trap van de glijbaan is degoutant.

Wij maakten 2 campingfeesten mee met toffe animatie, gratis wijn en bier. Ook 's avonds goede animatie. Maar om 23u is het opeens gedaan en om 23u10 wordt je er door de nachtwaker op een agressieve manier op gewezen dat "The party over is". Je mag ook niet in stilte nog even verder praten op straat met mensen die je net leerde kennen. Na 23u moet je ( 2 volwassenen) aan de nachtwaker verantwoorden wat je op het strand gaat doen of je mag er niet op! Kortom, niet echt vakantiegevoel.

Het Gardameer is fantastisch mooi, maar de camping nooit meer!

Nooit meer

Joris
5-8-2018

Het was wel schoon maar de beveiligers zijn agresief als je niet om 23:00 in de caravan bent wordt er meteen melding gemaakt dan heb je dag erna meteen medewerkers die op je caravan zitten te slaan en bij de wc stonk het naar pis buiten zwembad is heel smerig

Mooie schone camping

Sandra
4-8-2018

Mooi gelegen camping met eigen zandstrand. Voor kinderen is er veel te doen en vervelen zich dan ook geen moment. We hadden een maxicaravan groep 10. Dit is een hele klim vanuit het strand maar t.o.v. het zwembad weer gunstig gelegen. We hadden zeer goede parkeerplek voor de auto achter de caravan gelegen. Wel jammer dat de voetbaltoernooien op het warmst van de dag gehouden worden.

Camping La Quercia - Communication managment, Owner, 8-8-2018

Dear Sandra,

thanks a lot for the nice review. We are glad that you had a nice holiday in our campsite and we hope to see you also next year. Thanks for your suggestion for the footballfield.

Grazie

Zwaar overgewaardeerd.

Randwijk
2-8-2018

Afgelopen zomer zijn wij hier met drie kinderen geweest. Een 8,6 is zwaar overgewaardeerd.

Campingplaatsen: Wij hadden classic plaats. 1 woord: verschrikkelijk. Veel te klein. Met onze vouwwagen volledig uitgestalt, hadden wij een halve meter over. De plaatsen lopen bizar schuin af, dat het verstellen, sowieso onmogelijk was. Ook sta je hutje mutje op elkaar. Doordat er geen tussenpaden waren, moest men de lange lanen uitlopen. Hier had men geen zin in, waardoor iedereen over jouw grond, langs je tent heen banjert. Hierdoor heb je 0,0 privacy. Plaatsen zijn wel voorzien van bomen. Het is duidelijk dat men niet geïnvesteerd heeft op de classic plaatsen. Het toiletgebouw was erg druk en vies. Tuurlijk werd er schoongemaakt, maar op de moment dat het schoon had moeten zijn, was het vies. Dikke minpunt.

Camping overall: Erg druk. Alles is bergop. Personeel (op de winkel na) vriendelijk. Voor ons in ieder geval geen vervolg meer.

Camping La Quercia - Communication managment, Owner, 9-8-2018

Beste fam. van Randwijk,

hartelijk dank voor de door u gemaakte keuze om bij ons uw vakantie door te brengen.

Het merendeel van onze staanplaatsen is op reservering en we hebben verschillende grootten en op verschillende posities op onze camping om zo al onze gasten tevreden te kunnen stellen.

Gedurende de laatste jaren zijn er steeds meer comfort en superior plaatsen van grotere afmeting gecreeerd van 120 tot 160 m met aan- en afvoer van water en 16 A voor de ontvangst van camper en caravans van grote afmetingen.

De CLASSIC 4 plaatsen zijn 100 m en zijn groot genoeg voor de door u aangegeven afmeting van 8,5 m van uw caravan . Deze plaatsen bevinden zich i het bovven gedeelte van de camping dichtbij de zwembaden en glijbanen en vooral geliefd bij diegenen die daar de meeste tijd willen door brengen.

Daar vlakbij bevinden zich de toilet gebouwen nr 7 die,zoals al onze faciliteiten gedurende de hele dag, en speciaal tijdens de spits uren voortdurend worden schoongemaakt.

We bechikken over 2 restaurants op verschillende plaatsen gesitueerd om onze gasten beter van dienst te kunnen zijn.

Het restaurant "Teatro" is dicht bij de zwembaden en de CLASSIC staanplaatsen en "La Terrazza" dichter bij het meer.

Wij bieden onze excuses aan voor het onbeleefde gedrag van het supermarkt personeel dat 's morgens vroeg veel klanten op de brood afdeling krijgt en zo goed mogelijk hun best doet om de drukte het hoofd te bieden.

Tot slot worden de punten van Zoover vergeven door Zoover naar aanleiding van het aantal en de kwaliteit van de recensies.

We danken u hartelijk voor de suggestie van een pendel busje voor intern gebruik en hopen u nogmaals op onze camping te kunnen begroeten.

Fantastisch gezellige camping

Syl
2-8-2018

Supernette camping. Veel vertier! Eigenlijk hoef je de camping niet af. Alles is aanwezig voor een topvakantie!

Camping La Quercia - Communication managment, Owner, 8-8-2018

Geachte Syl,

bedankt voor u recensie tot volgende keer.

Grazie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Quercia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Quercia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Quercia scoort een 8.52 uit 10 op basis van 636 reviews.