Camping La Quercia

Camping La Quercia
7,5

Verblijf aan het Gardameer in Lazise op Camping La Quercia. Ontspan in het uitgebreide wellnesscentrum of speel tennis op een van de tennisbanen. Op deze camping geniet je van professionele shows en leuke animatie-activiteiten als minidisco en knutselen. De camping bevindt zich op een half uurtje rijden van Verona.

514 reviews over Camping La Quercia in het Nederlands

Dalende Zoover cijfer zegt alles

Fam. Schuurman,
14-3-2019

Dalende cijfer op Zoover tov eerdere jaren vat eigenlijk alles goed samen. Wij vonden het een grote tegenvallen. Na 10 jaar weer een x terug op deze camping...helaas wat viel dit tegen. Camping echt maatje te groot geworden. Een fabriek op zich. Wij hadden gereserveerde plaats bovenaan de camping. Hutje mutje. Zwembad te klein voor aantal mensen. ‘Even’ lopend naar het strandje os hele klim met jonge kids.

Mensen doe het niet, echt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

hutje mutje, zo dicht zit je op deze camping op elkaar, wij hadden hele leuke achterburen, die tot 3 uur in de nacht zaten te kletsen. Schreeuwen en boeren geven, De campingwacht deed niets, en s ochtends is het met al die kleine kinderen om 7 uur half 8 alweer feest.....en zwembaden erg klein. Omgeving is wel leuk.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke grote camping

nick van loenen,
20-1-2019

Fantastische camping met alle faciliteiten. Fijne zwembaden, heerlijk strand. Grote complete campingwinkel en twee goede restaurants. Sanitair deels vernieuwd, het oudere sanitair altijd goed schoon.

Topvakantie

Ricky Roex,
27-11-2018

We gingen vroeger met onze ouders hier op vakantie. Tegenwoordig gaan we met onze eigen kinderen. Wat een voordeel is, is dat je dicht bij Lazise zit. De camping heeft een zandstrand. Sanitair altijd goed verzorgd. Ook kun je er goed eten en iedere avond is er bij een restaurant een leuke voorstelling. Daarnaast is het ideaal dat meerdere ondiepe zwembaden zijn voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping met duidelijke regels en zeer milieubewust.
Leuke zwembaden en glijbanen, niet te massaal. Niet vol met ligbedden, dat vonden wij juist overzichtelijker, altijd wel een plekje vrij. Strand mooi, uitzicht en zonsondergang zijn prachtig, tevens waterfietsverhuur. Leuk Animatieteam met professionele shows! Voornamelijk musicals , helaas geen favoriet binnen ons gezin, wel de mini-disco👍. Wij verbleven in een huuraccommodatie groep 16, mooie ligging , nette caravan met voldoende ruimte behalve de douche zeer klein. Regelmatig gebruik gemaakt van de algemene douches, vaak ook praktischer na zwemmen. Elke ochtend werden de prullenbakken geleegd wat een service, echt super ! Omgeving prachtig en genoeg te doen, veel mooie dorpen. Naar Lasize gaat ook prima via strand ong. 15 min. lopen. Vanaf Lasize gaat ook de veerboot.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heel fraai, zeker voor het naseizoen

Robin Heijgen,
29-9-2018

Wat een prettige camping. Half september hadden wij verwacht aan het Gardameer de plaatsen voor het kiezen te hebben, echter: alles (bijna) vol.

La Quercia had plek. Mooie camping. Hele vriendelijke mensen, in de winkel, receptie, animatie. De camping doet vrij groot aan. 1200 plaatsen. Genoeg voorzieningen. Er wordt goed nagedacht over milieu zaken etc.

Strand aan is top, helaas is de eerste meter water steen en daarna 2 meter drek. Waterschoenen kunnen prettig zijn.

Winkel heeft broodjes voor een goede prijs. Ook veel andere producten.

Zwembad is schoon, bedjes erom. Angelo die elke middag met dezelfde energie allerlei entertainment bied.

Ik denk dat het in het hoogseizoen Héél druk is. Rondom zwembad, strand kan dan wel eens erg druk zijn. Ook aardig aan de prijs denk ik.

sanitair is netjes, wel heel heet water. Gebouwen worden vernieuwd, prachtig!

Wil je geen siësta? Ga naar een ander land, hoort erbij.

Gereisd met partner in september 2018

Mooie camping maar te duur!

Heidy,
27-8-2018

Voor de 2e keer op deze camping. Mooie schone camping. Personeel allemaal heel vriendelijk. Ook dit jaar was de animatie bij het zwembad weer goed geregeld. Angelo maakt er elke dag weer een prachtige show van. Onze plek was dit jaar aan de kleine kant en de Wi-Fi was zeer slecht. Wij hadden dit jaar een 2e auto mee, deze kon geplaatst worden op de onbewaakte parkeerplaats buiten de camping. Dat je hier voor moet betalen oke maar €18,= per nacht is ronduit schandalig!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Mooi maar niet voor herhaling vatbaar.

Willem,
26-8-2018

Met vouwwagen op een comfort 1 plaats. Mooie camping echter weinig privacy op je plek. Prijs kwaliteit niet in verhouding. Campingwinkel was erg duur, we camperen al meer dan 20 jaar en dit was wel erg aan de prijs. Informatie bij inchecken was erg summier waardoor we verschillende activiteiten niet hebben gedaan. Sanitair erg netjes, prima in orde. Hoewel de rust op de camping prima was hebben we regelmatig tot diep in de nacht last gehad van de buurcamping. De overdreven rust in het zwembad tussen 13.00 en 15:00 is niet nodig, daar heeft echt niemand iets aan.

Viel ons wat tegen

Fam Bouman,
24-8-2018

2 weken in Maxicaravan Oleandri op La Quercia. Prachtige schone maxicaravan op een prachtige plaats. We vragen ons wel steeds meer af of de prijs/kwaliteitsverhouding in balans is. De prijzen stijgen ieder jaar maar er wordt niets geïnvesteerd in / op de camping. Het zwembad is niet meer in verhouding tot het aantal campinggasten. ’s Morgens om 10 uur was het bijna vechten voor een plaatsje aan het zwembad. Verder waren er veel mensen met oorontsteking, mogelijk veroorzaakt door het zwembadwater of het water in het Gardameer. Animatie is veelal gericht op kleine kinderen en voor de oudere jeugd is er weinig of niets te doen. Wij vonden het jammer dat er niets extra werd georganiseerd voor het zestig jarig bestaan van La Quercia. De ligging van la Quercia is uniek te noemen. Om hun 4 sterrenstatus te behouden zal er de komende jaren flink geïnvesteerd dienen te worden in faciliteiten op het park, daar de concurrentie niet stil zit.

Camping La Quercia - Communication managment, Owner, 30-8-2018

Beste meneer Bouman, hartelijk dank dau u uw vakantie bij ons heeft doorgebracht. We kunnen u mededelen dat in de komende jaren de zwembad zone vernieuwd wordt. We danken u voor uw commentaar over ons animatie programma wat we aan het team hebben doorgegeven en dit jaar zijn er al nieuwe avond shows. Wat ons 60 jarig jubileum betraft hebben we veel geinvesteerd in het comfort van onze gasten. In al onze huisjes wordt beddegoed/haddoeken aangeboden alsmede wifi en we hebben nieuwe gebruiksvoorwerpen in alle maxicaravans. Voor onze standplaatsen hebben we badhuis nr. 1 compleet gerenoveerd met 20 badkamers voor privè gebruik. Zoals bij de wet is voorgeschreven worden onze zwembaden en water bronnen gecontroleerd. Om ons 60 jaar jubileum met onze gasten te vieren hebben we verdeeld over het seizoen van april-september veell evenementen georganiseerd. We hopen u volgend jaar weer bij ons te mogen begroeten. Hartelijk dank.

Geweldige camping aan prachtig meer

Monique,
23-8-2018

Voor een gezin met kinderen echt een topplek. Geweldig animatieteam met supershows. Heerlijk gegeten in restaurant le theatre. Prima plekken. Als je de keus hebt; boek dan ee n caravan aan het meer met prachtig uitzicht en betere bedden. Waar wij zaten ( standaard caravan) waren de bedden erg slecht en klein. Al kwam er wel snel iemand van de receptie met een extra matras. Dus service is top!

Camping La Quercia - Communication managment, Owner, 28-8-2018

Dear Monique,

thank you for the nice review! We are glad that you appriciated our service and that you enjoyed your holiday in our campsite. We hope to see you again next year Grazie

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Quercia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Quercia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.