Camping La Quercia

476 reviews over Camping La Quercia in het Nederlands

Om nooit te vergeten!

Sanne
9-5-2018

Echt hele mooie plekken!! Mooi uitzicht. Goed personeel.

Geachte Sanne,

bedankt voor uw recentie. Tot volgende jaar!

Marielle
30-4-2018

Het is een mega fijne camping! Ligging is top. Een eigen strand erbij en ook een groot zwembad met glijbanen. Wij waren zelf met een groep vrienden met kinderen in de leeftijd van 0-10. Voor alle kinderen meer dan genoeg te doen. Een grote plus is de avondshow waarbij er eerst een disco is voor de kids en daarna wordt er iedere avond een andere musical opgevoerd welke ook leuk is voor de volwassenen! Ook de omgeving js fantastisch. Wij gaan dit jaar voor de derde keer heen en hebben nog steeds niet alles gedaan/gezien. Prijs van de camping wel erg hoog. Dit is opzich niet erg voor wat je terugkrijgt maar op het grote terras waar je al kan eten rekenen ze standaard een flinke fooi erbij. Dit hadden wij pas het tweede jaar door.. let hier dus op. Verder elke keer super vakanties gehad. Wij verbleven iedere keer in een maxicaravan. Geen opmerkingen over.

Dear Marielle,

thanks a lot for the nice review. We are glad that you and your friends spent a great time in our campsite. We hope to see you again.

Grazie

Super!

Hendriksen
14-4-2018

Het was prachtig, mooi strand en een zeer mooie camping.

Alles is aanwezig voor een prachtige vakantie!

Geachte Hendriksen,

bedankt voor u recensie. Tot volgende keer in onze camping!

Grazie

Zalige camping met zandstrand en je loopt zo over ‘t strand lazise in. Shows ‘s avonds zijn fantastisch. Vooral ‘t strandfeest ieder jaar met de vuurwerkshow is top! De camping is wel wat duurder, ook de restaurants zijn niet goedkoop, maar uit eten is er wel heerlijk. Huisjes zijn zeer goed onderhouden. Ben op veel campings geweest langs de Zuid-Oost kust van het Gardameer, vind deze het tofste, maar dus ook wel het duurste. Je moet er wat voor over hebben. Dus gaan we om de paar jaar, ipv elk jaar. Dan nemen we drie weken lang een stacaravan direct aan ‘t zandstrand (let op andere campings hebben kiezels, hier wordt zand aangelegd). Mooier kan niet, wakker worden met het strand voor je neus, eten bij zondondergang, en dat iedere dag. En als je ‘s avonds slenteren wil, loop je zo Lazise in, geen gedoe in de file die er altijd staat. Andere leuke uitstapjes: Gardaland, CanevaWorld, Monte Baldo, Venitie, Verona, Bardelino, Sirmione, Speedboot huren in de haven van Paschiera. Enige minpuntje is dat er in juli en augustus wel heeeeeeeel veel Nederlanders zitten, prima voor de kids, maar wat Italianen (zoals vroeger wel ‘t geval was) had ook wel leuk geweest.

Heerlijke plek

Yoran Dekker
13-1-2018

Ondanks dat la quercia een grote camping is krijg je daar weinig van mee en is de sfeer heerlijk relaxed.

Jeroen
28-12-2017

Sfeervol en iedere avond top entertainment!

Fijne vakantie gehad op een top camping

Bart
3-12-2017

Het is een mooie camping die direct aan het meer ligt met een mooi groot strand wat langzaam afloopt in het water. Op de camping is voor iedereen wel wat te beleven. Van jong tot oud. Wij stonden er met ons gezin met en kind van 8, 14 en 17. Alle drie hebben ze zich goed vermaakt. Je kunt er fantastisch fietsen met de racefiets. Je moet echter wel eerst van de drukke kustweg af. Maar na een paar dagen weet je precies waar je moet zijn om een heerlijke rit te kunnen maken. Als je wilt kun je ook nog een behoorlijke klim maken. Het zwembad is heerlijk maar ook druk. Maar je kunt dan altijd nog naar het strand. Voor ieder wat wils dus. Al met al een top vakantie gehad. Wij stonden onder de aan de camping op comfort 1 plek. Die zijn wel iets duurder maar ook groter. De standaard plekken houden qua grootte niet over. Als je een grote caravan hebt dan kun je het wel schudden met je auto. Die past dan niet meer. Maar goed, dat weet je als je naar Italie gaat.

Een grote maar uitstekende camping.

Theo Dinnessen
31-10-2017

Ben alleen maar zeer positief over deze camping. Goede voorzieningen en prima restaurant. Direct aan het meer en op loopafstand van Lazise.

Retegaaf

Marisca Hogervorst
23-10-2017

Ik heb al twee keer een geweldige vacantie gehad,heerlijke camping

Heerlijk gegeten

Top personeel word van alles georganiseerd voor groot en klein en actieviteiten zat

Geweldige camping. Wil niet meer anders

Robert
21-10-2017

Camping met alles erop en er aan.kinderen vermaken zich en worden vermaakt van s morgens vroeg tot s avonds laat. Dat is dan ook vakantie voor de ouders. Zon. Strand en rust.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Quercia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Quercia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Quercia scoort een 8.63 uit 10 op basis van 620 reviews.