Géén boekingskosten

• 8.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Verblijf aan het Gardameer in Lazise op Camping La Quercia. Ontspan in het uitgebreide wellnesscentrum of speel tennis op een van de tennisbanen. Op deze camping geniet je van professionele shows en leuke animatie-activiteiten als minidisco en knutselen. De camping bevindt zich op een half uurtje rijden van Verona.

675 Reviews over La Quercia

• 7Sandy30-08-2022

Grote camping

Mooie camping aan het Gardameer. Wifi prima. Zwembad erg druk maar wel mooi. Brood niet lekker. Electrische fietsen gehuurd op camping deze waren heel goed. Goede service toen we pech onderweg kregen. Iemand haalde ons op. We zaten helemaal achteraan dus alles was best ver lopen. Met de trein naar Milaan geweest dat is een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Lydia28-08-2022

Prima

Iedereen is vol lof over deze camping en op het meeste is niets aan te merken. Sanitair prima, zwembaden heerlijk. Animatie oké. Maar ik hoor niemand over de extreem schuin aflopende plekken. Wij stonden op de achterste straat, maar ondanks levelers met daarop dikke bakstenen kregen wij onze camper niet waterpas. Niet erg, tot je koelkast besluit ermee te stoppen (en dat doet hij alleen als hij heeeeeel scheef staat) en je een koelkast moet huren. Dat had ik van tevoren willen lezen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Cindy24-08-2022

Geweldig mooie camping

Geweldig mooie camping met super leuke zwembaden voor de kids. Voor het 2e jaar op deze camping. In 2022 is er een nieuw (4e) zwembad bij gekomen met 4 spectaculaire glijbanen, waaronder een glijbaan met banden. Mooi zandstrand met schoon water. Camping is zeer goed onderhouden en netjes. Avondanimatie op hoogstaand niveau. Op loopafstand langs het meer (ca. 15 min) van Lazise. Wij hadden een maxi caravan Gardenie, basic maar schoon en praktisch ingericht. De prijzen van de accommodaties op deze camping zijn hoger dan op op de meeste andere campings, maar daar krijg je ook veel kwaliteit en service voor terug. Camping is zowel geschikt voor jongere kinderen als voor pubers.

• 7René02-02-2022

Op geld belust

Na jaren als vaste gasten hier te hebben gerecreëerd, heb ik het afgelopen jaar helaas mogen ervaren dat de organisatie slecht communiceert met haar gasten, en méér geloven in haar incapabele werknemers op de receptie. Voor het restaurant beneden geven we meer dan een pluim qua eten, en beleving door met name het personeel. Helaas gaan we hen verlaten, want met een organisatie die ons nu wil dwingen tot het betalen van een niet geleverde dienst in de afgelopen vakantie aldaar (we hebben het over € 117.-), en pressen om onze negatieve reviews te verwijderen, om zo een boeking te mogen doen, gaan wij als nette eerlijke mensen logischerwijs niet akkoord.

• 5Staat v/h sanitair
  • 10Priscilla15-01-2022

Geweldig,beste camping ooit

Op deze camping kom ik al vanaf dat ik klein ben (nu 37jr) ben er paar jaar tussen uitgeweest opzoek naar een andere camping.

Maar echt nergens iets anders kunnen vinden dat vergelijkbaar is als la quercia. La quercia is voor mij 2de thuis geworden. Dit jaar ga ik toch weer terug met mijn gezin huisje aan het water want daar heb ik mijn jeugd doorgebracht als we in de zomer naar deze camping gingen.

Nu wil ik dit doorgeven aan mijn Kids. Alles is gewoon super daar, voor jong en oud. Eten is super, veel variatie en de animatie is geweldig. Alleen de camping is wel duur daar moet je rekening mee houden maar je hebt waar voor je geld! :)

Ik kan nog wel veel woorden hier aan besteden maar je moet het zelf ervaren die dikke 8 die ze krijgen klopt helemaal.

Kijk nu al uit naar juni 2022 :)

• 10Yasmine07-11-2021

Fantastische camping voor jong en oud!

Een mooie schone camping met verschillende maten staplaatsen en huisjes voor de mensen die niet in een tent of caravan de vakantie willen doorbrengen. Er is voor elke leeftijd wel een activiteit te vinden zoals windsurfen of kajakken. Ook voor de kleintjes loopt er een super leuk animatieteam rond dat de kinderen mee op sleeptouw neemt! Bijna elke avond is er een leuke musical om met het gezin te bekijken tijdens een lekkere maaltijd, of als je wat rustiger wilt dineren is er ook een top restaurant beneden aan de camping tot je beschikking. De zwembaden zien er netjes uit en er zijn ook sportvelden waar regelmatig een toernooi wordt gehouden. De camping is makkelijk bereikbaar en ligt op loopafstand van het dorpje lazise, hier kun je ook over het strand naar toe lopen! Beneden aan het strand heb je ook de tiki beach bar waar ze fantastische cocktails serveren. Al met al zeker de moeite waard, of je nou met of zonder kinderen gaat!

• 9Yvonne03-11-2021

Geweldig!!

Kom hier al ong 20 jaar. Fantastische camping. Super kindvriendelijk en zelfs alleen met mijn partner (die ik overgehaald heb om mee te gaan naar mijn vertrouwde camping) toen we nog geen kinderen hadden vonden we het op en top! Lekker eten, veel animatie, super school. Het is wel een dure camping, maar je krijgt echt waar voor je geld!! Nu met 2 kleine mannen die er ook niet weg te slaan zijn! We blijven terugkomen!!

• 9Janneke03-11-2021

Fantastisch, graag weer.

Deze camping heeft alles wat je je wenst. Toptijd, mooie plek, aardig personeel, schoon en opgeruimd.

• 9Wim03-11-2021

Hier komen we zeker terug !!!

Mooie camping met ruime, groene staanplaatsen. Wij hadden een comfort plaats die héél ruim was voor een camper met aanhangwagen. Onze tieners hadden een geweldige tijd met een enthousiast animatieteam. De sanitaire voorzieningen waren steeds verzorgd en werden meerdere keren per dag onderhouden. Deze camping heeft vanalles te bieden voor elke leeftijd. Een absolute aanrader

• 8Eetgelegenheden
  • 9Wil03-11-2021

Fantastische camping, schoon sanitair

Fantastische camping, mooie ligging, supergrote pitches en het sanitair was erg schoon. Wel een zeer dure camping.

Camping La Quercia info

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar