Camping La Quercia

8,6

474 reviews over Camping La Quercia in het Nederlands

Super!

Hendriksen, 14-4-2018

Het was prachtig, mooi strand en een zeer mooie camping.

Alles is aanwezig voor een prachtige vakantie!

Heerlijke camping komen om de paar jaar terug

Nettie, 1-2-2018

Zalige camping met zandstrand en je loopt zo over ‘t strand lazise in. Shows ‘s avonds zijn fantastisch. Vooral ‘t strandfeest ieder jaar met de vuurwerkshow is top! De camping is wel wat duurder, ook de restaurants zijn niet goedkoop, maar uit eten is er wel heerlijk. Huisjes zijn zeer goed onderhouden. Ben op veel campings geweest langs de Zuid-Oost kust van het Gardameer, vind deze het tofste, maar dus ook wel het duurste. Je moet er wat voor over hebben. Dus gaan we om de paar jaar, ipv elk jaar. Dan nemen we drie weken lang een stacaravan direct aan ‘t zandstrand (let op andere campings hebben kiezels, hier wordt zand aangelegd). Mooier kan niet, wakker worden met het strand voor je neus, eten bij zondondergang, en dat iedere dag. En als je ‘s avonds slenteren wil, loop je zo Lazise in, geen gedoe in de file die er altijd staat. Andere leuke uitstapjes: Gardaland, CanevaWorld, Monte Baldo, Venitie, Verona, Bardelino, Sirmione, Speedboot huren in de haven van Paschiera. Enige minpuntje is dat er in juli en augustus wel heeeeeeeel veel Nederlanders zitten, prima voor de kids, maar wat Italianen (zoals vroeger wel ‘t geval was) had ook wel leuk geweest.

Heerlijke plek

Yoran Dekker, 13-1-2018

Ondanks dat la quercia een grote camping is krijg je daar weinig van mee en is de sfeer heerlijk relaxed.

Jeroen, 28-12-2017

Sfeervol en iedere avond top entertainment!

Fijne vakantie gehad op een top camping

Bart, 3-12-2017

Het is een mooie camping die direct aan het meer ligt met een mooi groot strand wat langzaam afloopt in het water. Op de camping is voor iedereen wel wat te beleven. Van jong tot oud. Wij stonden er met ons gezin met en kind van 8, 14 en 17. Alle drie hebben ze zich goed vermaakt. Je kunt er fantastisch fietsen met de racefiets. Je moet echter wel eerst van de drukke kustweg af. Maar na een paar dagen weet je precies waar je moet zijn om een heerlijke rit te kunnen maken. Als je wilt kun je ook nog een behoorlijke klim maken. Het zwembad is heerlijk maar ook druk. Maar je kunt dan altijd nog naar het strand. Voor ieder wat wils dus. Al met al een top vakantie gehad. Wij stonden onder de aan de camping op comfort 1 plek. Die zijn wel iets duurder maar ook groter. De standaard plekken houden qua grootte niet over. Als je een grote caravan hebt dan kun je het wel schudden met je auto. Die past dan niet meer. Maar goed, dat weet je als je naar Italie gaat.

Een grote maar uitstekende camping.

Theo Dinnessen, 31-10-2017

Ben alleen maar zeer positief over deze camping. Goede voorzieningen en prima restaurant. Direct aan het meer en op loopafstand van Lazise.

Retegaaf

Marisca Hogervorst, 23-10-2017

Ik heb al twee keer een geweldige vacantie gehad,heerlijke camping

Heerlijk gegeten

Top personeel word van alles georganiseerd voor groot en klein en actieviteiten zat

Geweldige camping. Wil niet meer anders

Robert, 21-10-2017

Camping met alles erop en er aan.kinderen vermaken zich en worden vermaakt van s morgens vroeg tot s avonds laat. Dat is dan ook vakantie voor de ouders. Zon. Strand en rust.

Zeer nette camping

Laura, 21-10-2017

Zeer nette camping! Verblijf in maxicaravan Oleandri. Erg gezellig laantje centraal gelegen op de camping. O.a. airco en elektrische zonneschermen wat zorgt voor verkoeling in de warme augustusmaand.

Camping heeft leuke zwembaden en ligt direct aan het meer. Aan het meer een opgespoten zandstrand wat vrij uniek is.

Restaurantjes en winkel prima; vriendelijk personeel.

Wij hebben reeds geboekt voor volgend zomer!

Mooiste vakantie ooit

van der Meij, 25-9-2017

Erg vriendelijk personeel, mooie camping en goede faciliteiten. dobberend in het meer of via het strand lopend naar het centrum van Lazise. prachtige omgeving die je per boot kunt verkennen. Er wordt zoveel georganiseerd om de camping en er zijn zoveel faciliteiten dat je soms denkt men weet zich zelf niet meer te vermaken. lekker restaurant op de camping met een goede prijs kwaliteit verhouding. Wij wouden graag sochtends vroeg vertrekken omdat normaliter de poort om 7.00 sochtends open gaat kregen wij een speciale kaart zodat we eerder konden vertrekken. Samengevat een hele mooie vakantie gehad!
Manuela Russo, Owner, 28-9-2017

Dear family Van der Meij,

Thank you for the nice review.

We are glad that you spent a great holiday in our campsite and that our staff and services could satisfy your requests.

We hope to see you again next year and celebrate together the 60th anniversary of Camping La Quercia.

Manuela Russo

Communication Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Quercia in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Quercia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Quercia scoort een 8.64 uit 10 op basis van 617 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: