Camping Fossalta

Kleine hotelsWeer vandaag12°2°
Camping Fossalta
8,1

Omschrijving
In Lazise di Verona vind je de gemoedelijke Camping Fossalta. Geniet van de rust en natuur en kijk uit op het Gardameer. Je wordt vriendelijk ontvangen. Voor de kinderen is er een animatieteam en zijn er zwembaden. Toeristische bezienswaardigheden als Verona en Mantova zijn vanaf de camping gemakkelijk te bereiken met de fiets, auto of shuttlebus.

114 reviews over Camping Fossalta in het Nederlands

Geweldig mooie schone familiecamping op toplocatie

Fam. Vermeulen,
30-10-2018

Fijne kleine camping! Topplek op 2e rij beneden bij het meer, ruim, daar veel sociale controle van buren.Fijn! Wij hadden privesanintair maar rest was ook keurig. Alles dichtbij centrale punt. Verse broodjes,lekker maar niet ideaal voor kids. Geen restaurant helaas.2 prachtige zwembaden die verwarmd waren, perfect op temperatuur. Onze 2 kindjes van 3 en 2 hebben zich super vermaakt daar en bij speeltuin/animatie welke ook dichtbij is. Het meer te bereiken via heuvel wel steentjes en snel diep waardoor onze (jonge) kinderen er niet echt fijn speelden. Animatie was veel hetzelfde. Zoon rijdt rond op golfkarretje. Vriendelijk maar hij kwam vaak (te hard) voorbij. Dat moet zeker gezien jonge kinderen zachter. Wifi was drama maar dat was overal. Ik had deadline, mocht deze inleveren via internet receptie. Topservice. Personeel 10+ Alles goed bereikbaar per auto. Ga zeker verder dan de standaard en bezoek Malcecine, Riva del garda en Verona.

Ieder jaar weer!

Fam Blaich,
26-8-2018

Hier komen we uiteindelijk steeds weer terug! Gemoedelijke, kleinere camping met zeer vriendelijk personeel. Grote kampeerplekken, aangepast sanitair, klein winkeltje etc. Rust tussen 0:00 en 7:00, bewaking loopt ‘s nachts ronde over de camping. Eetgelegenheid is beperkt, maar er staat zeer regelmatig ook een foodtruck waar men zeer lekkere pizza en patatine kan halen. Flinke afdaling/klim naar/van het meer. Bezoekers tegen betaling welkom. Hopelijk volgend jaar weer naar Fossalta.

Super leuke camping

Rens,
7-8-2018

Super mooie camping de top lake plekken zijn echt fenomenaal met prachtig uitzicht over het meer

Gemoedelijke, mooie camping! We werden zeer gastvrij ontvangen en mochten een plekje uitkiezen. De man in het golfkarretje dacht goed mee waar we het meeste schaduw hadden. De plek was heel ruim! Het sanitair was erg schoon. Het zwembad was heerlijk en er waren genoeg bedjes voor iedereen :) Het enige wat jammer is, is dat het zwembad op het heetst van de dag dicht is (tussen 13.00 en 15.00 uur). Bij de receptie staat een infopunt waar je naar toe kunt voor uitjes. Ze regelen dan een reservering voor je (restaurants, canyoning, bootjes huren enz.).

Gaan zeker nog eens terug

Hans,
11-6-2018

Prima camping, met voor italiaanse begrippen ruime plekken. Fijn zwembad, met toezicht. Sanitair wordt goed schoongemaakt. Zoals alle campings aan deze kant vh Gardameer een fikse afdaling/klim naar het meer. Als je wat minder ter been bent ga dan niet hoger dan straatnr. 8 staan. Leuke bar en goede kampwinkel aanwezig. Prima wifi. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Altijd genieten!

Iris,
30-4-2018

Fantastisch!

Prachtige camping aan een prachtig meer!

Ik ben hier meerdere jaren geweest in de zomervakantie, eigenlijk altijd heerlijk weer gehad. Er is genoeg te doen in de omgeving!

Vooral het toiletgebouw is super schoon wat voor mij een meerwaarde is aan deze camping. Super vakanties gehad, en ga hier zeker nog vaker terug komen!

nooit meer

Emilio 3,
12-9-2017

het is een mooiweer camping, voorderest kan je weinig in de omgeving wat betreft wandelen, of je moet langs de ss willen lopen/fietsen,ondanks de "grijze golf" blijft er te veel geluid op de camping, denk aan mensen met muziek/tv, hebben maling aan andere campeerders, vaak en meestal en continue duitsers,als er een waterleiding defect raakt wordt dit niet gerepareerd en ken je een rot end lopen met je jerrycan, douches zijn geschikt voor mooiweer, als het rotweer is en je moet wat meer aantrekken heb je tekort aan 2 haakjes, ja kan niets neerleggen, de hoofdreden om hier te staan was het mooie weer de eerste 2 weken met +30 graden daarna werd het een mindere week maar toch veel beter dan iseo of ledromeer met maar 15 graden, volgende keer toch iets anders

Mooie camping maar wat een herrie!

Wouter,
6-9-2017

Overbevolkt gebied. Alleen maar file en hordes mensen. Iedere avond herrie van alle kanten. Vreselijk!

Prima, vriendelijk ontvangst

Fam. Winter,
1-9-2017

Na bezoek van volle campings was hier nog wel plaats. Nette camping. Wij stonden bovenaan echter alleen last van de jeugd qua lawaai 's nachts. Dat was jammer. Verder schoon sanitair en vriendelijk ontvangst. Konden zelfs stroomkabel lenen.

Camping Fossalta is een grote camping, maar dit voelt helemaal niet zo. Het is gemoedelijk, het personeel is buitengewoon vriendelijk en wij voelden ons er direct thuis. Het zwembad is prima en zwemmen in het meer vonden wij, ook onze beide honden, ook heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Fossalta in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Fossalta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.