Camping Fossalta

• 8.9Staat v/h sanitair

Camping Info

• Animatie
Meer campinginfo

In Lazise di Verona vind je de gemoedelijke Camping Fossalta. Geniet van de rust en natuur en kijk uit op het Gardameer. Je wordt vriendelijk ontvangen. Voor de kinderen is er een animatieteam en zijn er zwembaden. Toeristische bezienswaardigheden als Verona en Mantova zijn vanaf de camping gemakkelijk te bereiken met de fiets, auto of shuttlebus.

132 reviews over Camping Fossalta

• 10Bart29-08-2019

Fantastische camping aan het Gardameer

Het is een geweldige camping in een heel mooi gebied. Service is perfect in alle opzichten. Geen last van de drukte rondom het meer. Prima ligging t.o.v. bezienswaardigheden. Grote campingplaatsen (dat is voor Italie bijzonder). Zwembad keurig in orde en schoon. Sanitair wordt heel schoon gehouden en daarbij functioneert ook alles nog zoals het hoort. Bij een defect aan de camping wordt er direct actie ondernomen. Ik ben zeer positief verrast van de kwaliteit van deze camping. En zal zeker terugkeren als wij weer naar het Gardameer gaan. Eetgelegenheid heeft dit jaar een upgrade gekregen en hoe. Het uitzicht op het dakterras is fantastisch en daarbij smaakt het eten heerlijk. Zowel Pizza, Pasta als overige gerechten zijn verrukkelijk.

• 10Eetgelegenheden

• 8Hermien30-07-2019

Fantastisch mooie camping. Fijn personeel behulpzaam Je kon een plek uit zoeken dan reden ze mee met een golf karretje. Schoonssanitair toilet papier aanwezig We zijn. er 12 dagen geweest voor het eerst aan het Gardameer gestaan . Het is ons fantastisch bevallen Wij komen zeker terug. Vriendelijke groet .

• 8Astrid24-07-2019

Het is thuiskomen op Fossalta

Camping Fossalta blijft een superfijne camping, kleinschalig, zeer prettige medewerkers, het is ieder jaar weer thuiskomen....als wij Lazise inrijden en de eerste glimp van het meer opvangen...geweldig....nu een restaurant, een nieuwe winkel, een supermooi entree.....heerlijk! Op de fiets naar de omliggende dorpjes, zalige restaurantjes in de omgeving

• 7Staat v/h sanitair

• 9Fam Jacobsen03-07-2019

Fijne Camping

Prachtige camping, ontbreekt je aan niets. Rijk aan groen, veel bomen. Plateau camping. Sommige plekken erg scheef. Moeite om de caravan waterpas te zetten. Heel vriendelijk personeel, zowel receptie, winkel enz. Camping zelf ligt 3.3 km van Lazise , of je moet met de auto, of fiets. Maar fietsen is daar wel een dingetje. Je moet op de weg of stoep en het verkeer is erg druk. Camping ligt hoog wel aan het Gardameer, maar alleen te bereiken via een hele steile weg naar beneden naar het meer toe. Langs het meer fietsen naar Lazise is nog niet mogelijk. Smal en ongelijk pad, en als het heeft geregend veel prut.

• 9Eetgelegenheden

• 8Loe Schefer22-06-2019

Voor de eerste keer op deze camping, prima camping. Winkel en restaurant nieuw geopend dit jaar. Ook deze zijn uitstekend en zien er geweldig uit. Wij komen er zeker nog eens terug.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Willem05-05-2019

Super fijn

Erg leuke camping. Fijne mensen die je gastvrij ontvangen. Goed (nieuw) restaurant. En een campwinkel waar voldoende te halen is. Zwembad is in voorjaar erg koud. Plaatsen zijn redelijk (sommige klein, als je grote caravan hebt) Deze camping is een oase van rust t.o.v. alle ander campings nabij lazise

• 10Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 2018
    9Fam. Vermeulen30-10-2018

Geweldig mooie schone familiecamping op toplocatie

Fijne kleine camping! Topplek op 2e rij beneden bij het meer, ruim, daar veel sociale controle van buren.Fijn! Wij hadden privesanintair maar rest was ook keurig. Alles dichtbij centrale punt. Verse broodjes,lekker maar niet ideaal voor kids. Geen restaurant helaas.2 prachtige zwembaden die verwarmd waren, perfect op temperatuur. Onze 2 kindjes van 3 en 2 hebben zich super vermaakt daar en bij speeltuin/animatie welke ook dichtbij is. Het meer te bereiken via heuvel wel steentjes en snel diep waardoor onze (jonge) kinderen er niet echt fijn speelden. Animatie was veel hetzelfde. Zoon rijdt rond op golfkarretje. Vriendelijk maar hij kwam vaak (te hard) voorbij. Dat moet zeker gezien jonge kinderen zachter. Wifi was drama maar dat was overal. Ik had deadline, mocht deze inleveren via internet receptie. Topservice. Personeel 10+ Alles goed bereikbaar per auto. Ga zeker verder dan de standaard en bezoek Malcecine, Riva del garda en Verona.

• 6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Fam Blaich26-08-2018

Ieder jaar weer!

Hier komen we uiteindelijk steeds weer terug! Gemoedelijke, kleinere camping met zeer vriendelijk personeel. Grote kampeerplekken, aangepast sanitair, klein winkeltje etc. Rust tussen 0:00 en 7:00, bewaking loopt ‘s nachts ronde over de camping. Eetgelegenheid is beperkt, maar er staat zeer regelmatig ook een foodtruck waar men zeer lekkere pizza en patatine kan halen. Flinke afdaling/klim naar/van het meer. Bezoekers tegen betaling welkom. Hopelijk volgend jaar weer naar Fossalta.

• 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 10Rens07-08-2018

Super leuke camping

Super mooie camping de top lake plekken zijn echt fenomenaal met prachtig uitzicht over het meer

• 9Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8Sanne04-08-2018

Mooie, gemoedelijke camping met ruime plaatsen

Gemoedelijke, mooie camping! We werden zeer gastvrij ontvangen en mochten een plekje uitkiezen. De man in het golfkarretje dacht goed mee waar we het meeste schaduw hadden. De plek was heel ruim! Het sanitair was erg schoon. Het zwembad was heerlijk en er waren genoeg bedjes voor iedereen :) Het enige wat jammer is, is dat het zwembad op het heetst van de dag dicht is (tussen 13.00 en 15.00 uur). Bij de receptie staat een infopunt waar je naar toe kunt voor uitjes. Ze regelen dan een reservering voor je (restaurants, canyoning, bootjes huren enz.).

• 7Eetgelegenheden

9 tips over Camping Fossalta

• Wim, 24-08-2014

Monte Baldo, kerkje van Madonna della Corona, Borghetto, Cascate di Molina, Malcesine en het fort in het dorpje zelf.

• Janiene Adema, 04-08-2014

Het personeel is super aardig. Het leuke is dat ze altijd weer weten wie je bent als je aan komt. Het voelt als thuis komen. Ieder jaar weer. Tot volgend jaar 2015,

• Merel, 11-07-2014

Huur een boot en vaar het Gardameer over! Op het strand van de camping staat een stand.

Ga eens eten bij de buur-camping. Fossalta zelf heeft geen eetgelegenheden. Via het strand kun je ongemerkt de camping op.

32 vragen over Camping Fossalta

• Johannes wiersma, 10-01-2019

Plek met uitzicht op het Gardameer

Eind mei zullen we op uw camping arriveren. Wat denkt u: "Is er dan nog wel een plek met uitzicht op het meer?" We zouden dan in ieder geval een week op uw camping willen verblijven. We willen niet reserveren, omdat we ons zelf niet niet op een datum willen vastbinden.

• Louisa, 14-04-2018

Animatie

Wij willen de eerste 2 weken van mei naar deze camping. Is er dan ook al animatie voor de kinderen?l

• Fam Vermeulen, 17-01-2018

Tips plaats op camping en omgeving

Vandaag telefonisch contact gehad en aanbetaling gedaan. Gezien de beoordelingen vertrouwen we daar op en kijken er naar uit. Het is onze eerste keer camping met gezin (twee kinderen van 2 en 3) we hebben een top plek geboekt en van telefoniste begreep ik dat deze in straatje 3-4-5 liggen. Wat raden jullie aan qua plaats? (Schaduw/geluid) Of toch verder op de camping? En is fietsen mee aan te raden (Mamafiets met zitjes) of beter alleen mountainbike? We horen graag jullie ervaringen en tips!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine