Camping Du Parc

Camping Du Parc
8,3

Omschrijving
Op een van de mooiste, maar ook toeristische plekjes rondom het Gardameer (Lazise) ligt Camping du Parc. Een plateau camping waar je overal uitzicht hebt op het meer. Vooral vanuit het zwembad, die is namelijk gelegen op het hoogste deel van de camping. ‘s Avonds loop je vanuit Camping du Parc zo de sfeervolle straatjes van Lazise in.

348 reviews over Camping Du Parc in het Nederlands

Prima, zeker met jonge kinderen

Jacqueline Steentjes,
2-1-2019

Wij zaten in een Elite appartement, dit zijn soort huisjes met z'n tweeën aan elkaar. Erg ruim en airco in alle kamers. We hadden een aircostoring en die werd supersnel opgelost. De witte gordijnen bij het terras zijn erg prettig, zowel voor de zon als voor privacy. Zwembad meer voor kleine kinderen, de glijbaan is echt maar leuk tot 12 jaar. Open kasten in de slaapkamer toont wat slordig (of je moet het steeds weer netjes terugleggen natuurlijk...) maar er is wel ruimte genoeg. Parkeergarage wel prettig vanwege de warmte, maar ook wel kleine plekken. Animatie is ook alleen maar voor kleine kinderen. Er wordt bijv. geen voetbaltoernooitje georganiseerd en er is zelf niet echt een voetbalveldje. Ja is er wel, maar er is een volleybalnet in het midden, wat lastig met voetballen... Kleine kinderen werd wel het eea voor georganiseerd, maar helaas voor de tieners niet. Ook entertainment 's avonds leek nergens op. Gardameer is top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Peter Verhulst Breda,
2-12-2018

Heel attent en netjes personeel van kantoor tot verzorging.Komen er al jaren

met onze hond , ook daar zeer vriendelijk voor top.

2019 alweer geregeld. Lazise is voor ons als thuis, dus wie weet .

Gereisd met partner in juni 2018

Zeer fijne familie camping

Wendy,
13-11-2018

Camping Du Parc is een hele leuke familiecamping gelijk aan het Gardameer. Het is niet al te groot en dus ook niet zo massaal. Alles wat je nodig bent is er speeltuin/restaurant/zwembad/pizzeria en op loopafstand van Lazise. Wij vonden het met kleine kinderen 2/4/5 jaar een erg fijne camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
The Director, Titolare, 3-12-2018

Hello Wendy,

Thank you for taking some time to write your opinion. We are happy that you had a great stay at Du Parc and that you enjoyed our service.

We hope to see you soon again!

Go4Holiday.nl

Gezellige en schone camping!

Leanne,
12-11-2018

Fijne camping met zeer schone onderkomen. Al 4 jr op rij elke keer terug naar Du Parc. Het huisje is van alle gemakken voorzien. Tv, airco (met verwarming) en alle keuken gerij om ook een gezellig dineer in het huisje voor te bereiden. Je kunt je auto goed kwijt en lopen naar het gezellige dorp van Lazise op slechts 10 minuten. De wandeling naar het dorp is verlicht en gezellig, je hebt amper door dat je 10 minuten hebt gelopen.

De camping is voorzien van een terras waar je goed kunt eten. Een echte Aanrader !

Gereisd met vrienden in september 2018
The Director, Titolare, 3-12-2018

Hello Leanne,

Thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant and that you enjoyed our service.

We hope to welcome you again next year!

Prima

Joke,
1-10-2018

Mooie camping, prima Maxielite. Volgens site camping heb je pp in parkeergarage maar dat ligt helemaal aan welk nummer Maxi elite je krijgt. Hou daar rekening mee. En dan is het parkeren niet altijd ideaal. Vriendelijk personeel op alle locaties. Wisten van te voren dat omgeving erg toeristisch is, maar misten toch het echte Italiaanse leven. Begrijp dat de toeristen de verdiensten zijn in dit deel van Italie, maar in mijn ogen passen de Italianen zich teveel aan aan de toeristen. Jammer. Maar Du Parc is een aanrader als je dat fijn vindt.

Gereisd met partner in september 2018
The Director, Titolare, 9-10-2018

Hello,

thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant.

We are waiting for you again

Fantastische ligging

Jeroen,
22-9-2018

Lasize is heerlijk. Lekker eten / ijs en slenteren door oude centrum. Vanaf de camping is het ~400 meter lopen en dan ga je door de kasteel poort. Het eten op de camping is prima, maar doet dat er toe als je Lasize zo dicht bij hebt?

Zwembad is schoon maar beetje outdated. Accomodaties zijn nieuw,schoon en mooi opgezet. Ondergrondse parkeergarage voor stacaravans. Strandje hoort niet bij de camping maar is publieke toegang. Supermarkt is erg klein in verhouding met camping (lidl op loopafstand). Verdomde stijl opgebouwde camping, het is een stijle klim naar boven.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
The Director, Titolare, 25-9-2018

We are waiting for you again

Super camping

Henk63,
19-9-2018

Geweldige camping. Wij komen hier nu 14jaar op rij en voor 2019 al weer gereserveerd. Heerlijk dicht bij lazise. Sanitair goed schoon en wordt minimaal 3X per dag schoongemaakt . Restaurant is goed met vriendelijk personeel. Op de camping zijn ze dagelijks bezig met het onderhouden en schoonhouden van de camping. Wij hadden een plek Lido gereserveerd wat een iets ruimere plek is .

Al met al een goede camping met vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in september 2018
The Director, Titolare, 21-9-2018

Hello,

Thanks for the good review. We are very happy that you had a great stay in our Camping and that everything was nice.

We are waiting for you again.

Direct gelegen aan Lazise!

Maarten,
15-9-2018

Mooie camping direct gelegen aan Lazise. Leuk om ‘s avonds Lazise in te lopen. Leuk zwembad en gezellige camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
The Director, Titolare, 19-9-2018

Hello,

Thank you so much for your review. We are very glad to read that you had lovely holiday. We hope to welcome you again at our campsite.

Best regards!

Leuke familie camping.

Martijn Boerma,
12-9-2018

Grote camping. Maar niet verevelend. Er was voldoende ruimte bij het zwembad en sanitair en de animatie had ruim voldoende tijd voor onze kinderen. Komt waarschijnlijk ook doordat we buiten het hoogseizoen waren. Camping was wel helemaal vol. Mooi strand bij de camping. Animatie en zwembad voorla gericht op jongere kinderen. Het italianse personeel was niet vriendelijk. Ongeveer 50-50 stacaravans vs staplaatsen. Loopafstand vanaf Lazise.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
The Director, Titolare, 14-9-2018

Dear Mr. Boerman,

thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant and that your children loved the animation.

In order to improve our service regarding our staff we would be glad if you could let us know in which area you hadn't a good experience with the italian staff.

We hope to welcome you again!

Wij verbleven in een maxicaravan. Bij aankomst was de stacaravan heel erg schoon. Onze stacaravan lag vlakbij het zwembad. De straat waarin we verbleven was autovrij en de auto konden wij in een overdekte en ondergrondse parkeerplaats zetten. Ideaal!

1x viel de stroom uit (bbq op stroom van onszelf...), binnen 15 kwam de technische dienst langs! Probleem verhelpen!

Vanaf de camping loop je zo Lazise-centrum in. Wat een leuke plaats is dat! Zo sfeervol, wat een ambiance!

De animatie voor de kinderen was een heel enthousiast team.

Wellicht het enige minpuntje: ik vond de broodjes niet altijd even lekker van de campingwinkel.

Vanuit Lazise zijn we in Bardolino, Verona, Malcesine, Garda en Torri del Benaco geweest.

Zoek je een leuke camping in Lazise, ga voor Du Parc!

Wij gaan normaal gesproken nooit terug naar een camping, maar naar deze zou ik nog wel eens terug willen gaan.

Netjes, schoon, mooi en ideale liggen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
The Director, Titolare, 14-9-2018

Dear Family,

Thank you so much for your review. We are very glad to read that you had lovely holiday. We and all our staff hope to welcome you soon.

Best regards!

Go4Holiday.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Parc in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Parc zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.