Camping Du Parc

8.3Fantastisch

• 8.6Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Op een van de mooiste, maar ook toeristische plekjes rondom het Gardameer (Lazise) ligt Camping du Parc. Een plateau camping waar je overal uitzicht hebt op het meer. Vooral vanuit het zwembad, die is namelijk gelegen op het hoogste deel van de camping. ‘s Avonds loop je vanuit Camping du Parc zo de sfeervolle straatjes van Lazise in.

Contact

394 reviews over Camping Du Parc

• 7Dvdc20-08-2019

Best prijzig voor deze camping

Op zich een goede camping voor wie op zoek is naar rust en een basic camping zonder al die Overbodige randanilatie en toeters en bellen. Zwembad stelt niet veel voor, winkel op de camping stelt al helemaal niks voor. Na 9u geen brood meer en het brood is amper te eten. Het strand aan het meter is veel te smal en je mag van geluk spreken als je er een plaatsje vindt om je handdoek te leggen. Leuk dat het op wandelafstand van Lazise ligt, maar om er nu alle dagen naar toe te stappen, dat nu ook weer niet. In de maxi elite accomodaties zijn er op het terras geen ligbedden. Vonden wij heel vervelend. Keukengereedschap was er ook niet, zelf geen schaar. Ontbijtkommetjes of iets dergelijks voor ontbijt of aperitief was er ook niet. Dan maar cornflakes eten uit grote spaghettiborden ... de bedden waren prima !

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 10Marjan18-08-2019

Geweldig!

Geweldige camping op een geweldige plek. We waren hier nu voor de tweede keer. We hadden een stacaravan maxi lido superior dichtbij het meer. Alles was tip top in orde. Het nieuwe zwembad ( 16+ ) is echt schitterend. Het uitzicht adembenemend. De kinderen hebben enorm genoten van de animatie. Het dansen en de andere activiteiten vonden ze erg leuk! De mensen op de camping zijn erg vriendelijk. Wij zouden iedereen aanraden om naar ‘Du Parc’ te gaan.

• 9Eetgelegenheden

• 9Fam. Reinders13-08-2019

Fijne camping op een hele goede locatie!

Wij zijn van 14 juli t/m 28 juli op Du Parc geweest. Mooie accommodatie. Grote veranda, prima bedden en fijne ruime badkamer. Vaatwasser in keuken. De camping is heel leuk en dichtbij Lazise. Animatie was heel leuk en zwembad is overzichtelijk. Heel fijn met kleinere kinderen. Restaurant was verrassend goed! Kortom een heerlijk verblijf op Camping Du Parc! Een aanrader! 👌 Wij gaan zeker nog eens terug.

• 10Eetgelegenheden

• 6Anoniem04-08-2019

Voor ons geen tweede keer...

In hoogseizoen geen bedje bij zwembad of plekje op strand. Het is echt hutje mutje. Wij misten sfeer op de camping, voor ons geen tweede keer. De stacaravan was wel erg mooi en nieuw en schoon.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

The Director, Titolare, 06-08-2019

Dear Guest, thank you for your review. Your opinion is important for us and it helps us imporve our service. We are sorry that your stay was compromised by the great turnout of guests of the high season. We hope to see you again, maybe in another period, so that you can appreciate better our campsite.

• 9Familie Ploeg30-07-2019

Wij hebben een fantastische vakantie op camping Du Parc gehad. We werden vriendelijk ontvangen en de accommodatie was geweldig. Een hele schone caravan, linnengoed in orde, heerlijke matrassen om op te slapen en de badkamers super. De stortdouche is fantastisch. De airco is digitaal in te stellen en kan 24 uur per dag aan staan. Dat zit bij de prijs inbegrepen. Het park ligt aan het Gardameer en ligt naast Lazise. Heerlijk om daar 's avonds naartoe te kunnen lopen, je hoeft dan niet te parkeren en elke avond van een heerlijk ijsje genieten bij Angelina. De mensen bij de receptie zijn heel vriendelijk en helpen je goed. Het is een aanrader!!

• 9Eetgelegenheden

Met vrienden

• 9Margareth24-07-2019

Ieder jaar toch weer terug

Het was weer top. Sanitair super schoon...was voir ons de zevende keer. Tussendoor ook Spanje gehad. Maar voor ons is Du Parc de meest fijne camping. Lazise dichtbij. Nieuwe zwembad ook mooi met prachtig uitzicht over Lazise.

• 7Eetgelegenheden

The Director, Titolare, 26-07-2019

Dear Guest, thank you for your positive rating. We are very happy to know that you enjoyed your time here. We hope to see you soon!

• 8Corine02-07-2019

TOP Camping

Kort bij Lazise gelegen camping. Goed verzorgde en onderhouden camping met mooie nieuwe huur accommodaties. Verbleven in Maxi Elite en dit was een super mooie accommodatie. Heel vriendelijk personeel aan receptie en in restaurant. Kleine campingwinkel waar men wel lekker broodjes heeft. Zwembad groot genoeg en met mooie nieuwe glijbaan en jacuzzi. Camping is geschikt voor ouderen en echtparen met jonge kinderen.

• 8Staat v/h sanitair

The Director, Titolare, 06-07-2019

• 7Jacqueline Steentjes02-01-2019

Prima, zeker met jonge kinderen

Wij zaten in een Elite appartement, dit zijn soort huisjes met z'n tweeën aan elkaar. Erg ruim en airco in alle kamers. We hadden een aircostoring en die werd supersnel opgelost. De witte gordijnen bij het terras zijn erg prettig, zowel voor de zon als voor privacy. Zwembad meer voor kleine kinderen, de glijbaan is echt maar leuk tot 12 jaar. Open kasten in de slaapkamer toont wat slordig (of je moet het steeds weer netjes terugleggen natuurlijk...) maar er is wel ruimte genoeg. Parkeergarage wel prettig vanwege de warmte, maar ook wel kleine plekken. Animatie is ook alleen maar voor kleine kinderen. Er wordt bijv. geen voetbaltoernooitje georganiseerd en er is zelf niet echt een voetbalveldje. Ja is er wel, maar er is een volleybalnet in het midden, wat lastig met voetballen... Kleine kinderen werd wel het eea voor georganiseerd, maar helaas voor de tieners niet. Ook entertainment 's avonds leek nergens op. Gardameer is top!

• 7Staat v/h sanitair

The Director, Titolare, 02-04-2019

Dear family, thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant and that you enjoyed the new Elite Apartments. The animation is for small children and for teenagers there are only few entertainments for teenagers. We hope to welcome you anyway again.

Met oudere kinderen

• 2018
    9Peter Verhulst Breda02-12-2018

Heel attent en netjes personeel van kantoor tot verzorging.Komen er al jaren met onze hond , ook daar zeer vriendelijk voor top. 2019 alweer geregeld. Lazise is voor ons als thuis, dus wie weet .

• 10Eetgelegenheden

The Director, Titolare, 02-04-2019

Dear Mr. Verhlust, thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant. We are waiting for you again!

• 8Wendy13-11-2018

Zeer fijne familie camping

Camping Du Parc is een hele leuke familiecamping gelijk aan het Gardameer. Het is niet al te groot en dus ook niet zo massaal. Alles wat je nodig bent is er speeltuin/restaurant/zwembad/pizzeria en op loopafstand van Lazise. Wij vonden het met kleine kinderen 2/4/5 jaar een erg fijne camping.

The Director, Titolare, 03-12-2018

Hello Wendy,

Thank you for taking some time to write your opinion. We are happy that you had a great stay at Du Parc and that you enjoyed our service. We hope to see you soon again!

22 tips over Camping Du Parc

• nickyvanasten1983, 28-05-2014

Eten in lazise bij Gallo Nero.

• Netty Lenten, 16-09-2013

Uurtje rijden naar Venetië waar je parkeert bij Tronchetta daar kun je gelijk kaartjes kopen voor de vaporetto (busboot) In affi heb je een groot winkelcentrum Grand'affi, Met de auto langs boven rond het meer naar Limone ( let goed op afslag naar beneden rijd je makkelijk voorbij en dan duurt t even voor je terug kunt) en daarna met de boot over naar malcesine. Bardolino is gezelligdaar eet je een pizza bij de wereldkampioen pizza bakken la conchiglia. Met de boot naar Sirmione Monte baldo

• Rob, 09-09-2013

Naast de uitstapjes in de buurt zoals Verona, Peschiera en Sirmeone is ook Venetie goed aan te rijden.

174 vragen over Camping Du Parc

• Anke Postma, 06-10-2019

boot

mag je je boot meenemen naar deze camping en kun je hem daar aanleggen aan een boei o.id.

• Joke, 10-09-2019

Steil?.

Is deze camping erg steil naar het meer toe.

• miranda hilgersom, 07-03-2019

hond

mag je met de hond ook aan het meer en mag ze het water in??

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig