Géén boekingskosten

• 8.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Du Parc ligt op loopafstand van Lazise. Op nog geen 500 meter vind je de stadspoort van dit levendige plaatsje. Hier is het zowel overdag als ‘s avonds heerlijk vertoeven. Flaneer over de boulevard, geniet op een van de terrassen van het adembenemende uitzicht over het meer of struin door de smalle straatjes. Een ander geliefd plaatsje is Peschiera del Garda. Dit kleurrijke dorpje ligt op iets minder dan een kwartiertje rijden van Du Parc. Tijdens je verblijf aan het Gardameer is dit ook zeker een aanrader. Hou er wel rekening mee dat het in het hoogseizoen behoorlijk druk kan zijn in deze regio.Zin in Italiaanse delicatessen? Vergeet dan niet om een bezoek te brengen aan Bardolino. In deze stad geniet je van heerlijk Italiaans schepijs in een van de gelateria’s of van een glaasje frisse, droge rode wijn uit de streek.Vlakbij Camping Du Parc vind je ook een aantal attractieparken, waaronder Caneva Aquapark. In dit waterpark kunnen waterratten zich helemaal uitleven op de meest spectaculaire glijbanen. Echte durfallen moeten zeker een bezoekje brengen aan Gardaland of Movieland Studios. In deze pretparken vind je attracties en shows voor jong en oud.Zie jij een vakantie aan het Gardameer wel zitten? Boek dan je vakantie naar Camping Du Parc!

Camping Du Parc wordt door reviewers gezien als een echte familiecamping. De camping is overzichtelijk en niet zo massaal, waardoor het de ideale bestemming is voor gezinnen met jonge kinderen. Het enthousiaste animatieteam bezorgt de kids de zomer van hun leven met hun uitgebreide programma. Ook aan de sportieve vakantieganger is gedacht. Wat dacht je bijvoorbeeld van een lesje aerobics of yoga? Sportliefhebbers zijn hier sowieso aan het juiste adres. Zo kunnen zij ook terecht in de goed uitgeruste fitnessruimte, al fietsend de omgeving ontdekken of wakeboarden op het Gardameer.Zin in een hapje of drankje? In restaurant Lido is het heerlijk vertoeven. Terwijl je uitkijkt over het Gardameer geniet je hier van een aperitiefje en mediterraanse gerechten. Het menu loopt uiteen van typische streekgerechten tot aan heerlijke pizza’s. Er is voor ieder wat wils. Pluspunt: het terras is overdekt, zodat je er ook tijdens onstuimig weer droog bij zit.Camping Du Parc ligt direct aan het meer. Ideaal voor de nodige verkoeling en ontspanning. Neem je liever een duik in het zwembad? Dan kan dat natuurlijk ook. Op Camping Du Parc vind je drie zwembaden en twee glijbanen. Hoewel vakantiegangers aangeven dat je hier niet de meest spectaculaire zwembaden hebt, voldoen de zwembaden aan de wensen en is het overzichtelijk. In de poolbar bij het zwembad kun je genieten van een verfrissend drankje.

Accommodaties

Camping Du Parc is perfect voor vakantiegangers die hun eigen tent of caravan meenemen. De staanplaatsen zijn ruim en omringd door groen, waardoor je hier veel schaduw vindt. Ideaal tijdens de warme zomermaanden. Er is keuze uit verschillende zones, onder andere een zone met meerzicht. Geen eigen tent of caravan? Boek dan een stacaravan of huisje op Camping Du Parc. Volgens reviewers zijn de accommodaties zeer schoon, ruim en modern ingericht. Ook de heerlijke matrassen en de stortdouche worden door vakantiegangers als pluspunten genoemd.

416 Reviews over Du Parc

• 9Gert09-09-2021

Top vakantie

Geweldige camping die gelijk aan Lazise grenst. Binnen 5 minuten ben je vanaf de camping in Lazise. Sanitair werd erg goed schoongehouden. Of dit met corona te maken had weet ik niet, maar de schoonmakers verdienen in ieder geval een dikke pluim. Zwembad is ruim genoeg en er zijn genoeg ligbedden aanwezig. De kampeerplek (wij waren met de caravan, 5 personen en een hond) die wij hadden was ook ruim. Volgend jaar komen wij zeker weer.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Marike24-08-2021

Fijne camping direct aan het meer

Elke camping heeft zijn shitty places, bij deze camping is dat bijv. plaats 253. Recht achter een voetbalveldje waardoor de ballen letterlijk door je voortent en tegen de caravan en auto aanvliegen: er is geen hek of net naast het doel. Bovendien de hele dag door lawaai omdat daar ook de animatie plaats heeft en sportlessen in de ochtend. Nadat we de ballen zat waren, hebben ze een volleybalnet op onze plaats gehangen. Dit hielp íets maar toch nog ballen die ook dáár overheen vlogen. We besloten langer te willen blijven maar wel op een andere plek. Dit kon en we vertrokken dezelfde dag naar een prachtige plaats direct aan het strand. Voor ons was het opgelost maar onze plaats was een paar uur later weer ingenomen. Het probleem wordt dus verschoven, niet verholpen. Dat is jammer.Verder prima camping: schoon sanitair, afval wordt regelmatig opgehaald, restaurant is prijzig maar oké. Wel groot / druk dus met vlagen levendig / rumoerig.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Akkerman10-08-2021

Fijn verblijf!

We hebben heerlijk genoten op camping DuParc! Het sanitair werd continu schoon gemaakt en onze dochters hadden veel plezier met het animatie team. We hadden een plek voor onze caravan vlakbij het meer en er zelfs uitzicht op. Onze eigen plek was ruim genoeg maar dit is niet bij alle standplaatsen het geval. Soms erg compact en niet vlak waardoor sommige caravans niet waterpas konden staan. Daarnaast zijn de straatjes vrij smal waardoor het soms een hele uitdaging is om geen schade te rijden. De douche koppen zijn aan vervanging toe, er kwam ruim en warm water uit maar de straal was nogal hard en verspreid. Enorm naar onze zin gehad en hadden graag langer willen blijven maar dit ging helaas niet omdat de camping populair is en continu volgeboekt.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Monique Renooy10-08-2021

Het verblijf was top we zatten in de nieuwste huisjes(stacaravans), alles was eigenlijk top. Goede bedden geen moment vervelend geslapen, airco in het huisje was een uitkomst met de hitte. Het enige nadeel vonden we de niet aanwezigheid van een waterkoker, die dus zelf mee nemen mocht je heen gaan.Verder een camping waar ik mijn gelijk thuis voelde, alles is schoon en netjes onderhouden. Verder dicht bij het strandje en zwembad en het leuke dorpje lazise. We komen hier zeker nog een keertje naar terug, de omgeving heeft genoeg te doen wat niet in 2 weken pasten.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Martijn10-08-2021

Top camping

Schone en rustige camping die jaarlijks vele huisjes vervangt door nieuwe prachtige verblijven. Deze camping mn geschikt voor kinderen tot 15 jaar

• 8Eetgelegenheden
  • 6Vincenzo10-08-2021

Poteva essere più rilassante

Le caratteristiche della piazzola e la distanza dai servizi è positiva ma il terreno con ghiaia è molto condizionante.La presenza di more che cadono dai rami e macchiano ogni cosa sono molto negative.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10PAOLO09-08-2021

CI SIAMO TROVATI BENISSIMO

NULLA DI NEGATIVO LO CONSIGLIAMO BELLISSIMO CAMPING.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Sandra09-08-2021

Molto bene

Mi sono trovata benissimo ottima la casa mobile che ci ospitava, accogliente e pulita.Anche se non c'erano i servizi aperti visto il periodo era tutto in ordine e sistemato parco giochi campo da beach volley

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 10Marjan de Boer27-07-2021

Fantastische camping met geweldige ligging

Heerlijke camping op een geweldige plek! Op wandelafstand van Lazise. Voor ons geen andere camping meer. Alles gaat zeer gemoedelijk. Geweldig zwembad. Winkeltje biedt het hoognodige aan. Genoeg supermarkten in de buurt voor grotere boodschappen.

• 9Margot29-06-2021

Mooie groen camping voor alle leeftijden

Mooie, groene camping. Zwembad én meer, en je wandelt in 10 minuutjes naar het dorpje. Prachtige oleanders over de hele camping! De camping is gericht op alle leeftijden, en je ziet ook dat zowel gezinnen als oudere koppels op de camping staan. Dat is leuk. Dus géén luide animatie. Heerlijk restaurant!! Met prachtig uitzicht. We komen er al aantal jaren zo nu en dan, soms paar daagjes, dan weer een week, en altijd fijn. Dit jaar hebben ze geïnvesteerd in het sportveld (meer mogelijkheden) en nieuw receptie gebouw.

Camping Du Parc info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar