Camping Du Parc

8.4Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 8.7Staat v/h sanitair

Meer camping info

In het bruisende Lazise vind je Camping Du Parc. Deze camping is volgens reviewers voor herhaling vatbaar, vanwege de schone accommodaties, het vriendelijke personeel en de toplocatie. Zie jij een vakantie in dit levendige plaatsje aan het Gardameer wel zitten? Lees dan snel verder.

Camping Du Parc wordt door reviewers gezien als een echte familiecamping. De camping is overzichtelijk en niet zo massaal, waardoor het de ideale bestemming is voor gezinnen met jonge kinderen. Het enthousiaste animatieteam bezorgt de kids de zomer van hun leven met hun uitgebreide programma. Ook aan de sportieve vakantieganger is gedacht. Wat dacht je bijvoorbeeld van een lesje aerobics of yoga? Sportliefhebbers zijn hier sowieso aan het juiste adres. Zo kunnen zij ook terecht in de goed uitgeruste fitnessruimte, al fietsend de omgeving ontdekken of wakeboarden op het Gardameer.

Zin in een hapje of drankje? In restaurant Lido is het heerlijk vertoeven. Terwijl je uitkijkt over het Gardameer geniet je hier van een aperitiefje en mediterraanse gerechten. Het menu loopt uiteen van typische streekgerechten tot aan heerlijke pizza’s. Er is voor ieder wat wils. Pluspunt: het terras is overdekt, zodat je er ook tijdens onstuimig weer droog bij zit.

Camping Du Parc ligt direct aan het meer. Ideaal voor de nodige verkoeling en ontspanning. Neem je liever een duik in het zwembad? Dan kan dat natuurlijk ook. Op Camping Du Parc vind je drie zwembaden en twee glijbanen. Hoewel vakantiegangers aangeven dat je hier niet de meest spectaculaire zwembaden hebt, voldoen de zwembaden aan de wensen en is het overzichtelijk. In de poolbar bij het zwembad kun je genieten van een verfrissend drankje.

Accommodaties

Camping Du Parc is perfect voor vakantiegangers die hun eigen tent of caravan meenemen. De staanplaatsen zijn ruim en omringd door groen, waardoor je hier veel schaduw vindt. Ideaal tijdens de warme zomermaanden. Er is keuze uit verschillende zones, onder andere een zone met meerzicht. Geen eigen tent of caravan? Boek dan een stacaravan of huisje op Camping Du Parc. Volgens reviewers zijn de accommodaties zeer schoon, ruim en modern ingericht. Ook de heerlijke matrassen en de stortdouche worden door vakantiegangers als pluspunten genoemd.

Ligging

Camping Du Parc ligt op loopafstand van Lazise. Op nog geen 500 meter vind je de stadspoort van dit levendige plaatsje. Hier is het zowel overdag als ‘s avonds heerlijk vertoeven. Flaneer over de boulevard, geniet op een van de terrassen van het adembenemende uitzicht over het meer of struin door de smalle straatjes. Een ander geliefd plaatsje is Peschiera del Garda. Dit kleurrijke dorpje ligt op iets minder dan een kwartiertje rijden van Du Parc. Tijdens je verblijf aan het Gardameer is dit ook zeker een aanrader. Hou er wel rekening mee dat het in het hoogseizoen behoorlijk druk kan zijn in deze regio.

Zin in Italiaanse delicatessen? Vergeet dan niet om een bezoek te brengen aan Bardolino. In deze stad geniet je van heerlijk Italiaans schepijs in een van de gelateria’s of van een glaasje frisse, droge rode wijn uit de streek.

Vlakbij Camping Du Parc vind je ook een aantal attractieparken, waaronder Caneva Aquapark. In dit waterpark kunnen waterratten zich helemaal uitleven op de meest spectaculaire glijbanen. Echte durfallen moeten zeker een bezoekje brengen aan Gardaland of Movieland Studios. In deze pretparken vind je attracties en shows voor jong en oud.

Zie jij een vakantie aan het Gardameer wel zitten? Boek dan je vakantie naar Camping Du Parc!

Contact

405 reviews over Camping Du Parc

• 8fam Voorn23-09-2020

Topcamping!

Geweldige camping. Rustig en overzichtelijk. Zwembad en stoelen prima. Jammer van het invoeren van het dragen van een badmuts! De camping ligt aan Lazise waar je zo naar toe loopt. Alles verder prima geregeld!! Dik tevreden!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 8Lisette07-09-2020

Prima camping

Nette camping, Onze auto paste niet op de plaats. Mooi zwembad. Klein winkeltje Met wel heel beperkt brood keus,vaak was het al heel vroeg op nl. Verder enig minpuntje vonden wij dat de honden hier de hele dag in het water mogen zwemmen. Dus zwem je constant tussen de honden,wij vonden dat jammer.

• 8Staat v/h sanitair

The Director, Titolare, 13-09-2020

Dear Guest, thank you for your kind words. It is a pleasure for us to know that you appreciated our campsite. We hope to see you soon in the future!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 9Leon Dohmen02-09-2020

super

super relax,sanitair heel proper alles werd super goed onderhouden en opgeruimd geen overvolle containers na een windvlaag of regenbui werd meteen alles opgeruimd d.m.v. bladblazers en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

The Director, Titolare, 09-09-2020

Dear Guest, It is always heartwarming to hear that our camping was appreciated. We are happy that you had a good stay at Du Parc we do hope you will allow us the opportunity to accommodate you again on some future occasion.

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 9Patrick Gamper30-08-2020

Gerne wieder!!!

Echt Klasse hier. Toller Campingplatz und tolles Personal

• 7Eetgelegenheden

The Director, Titolare, 09-09-2020

Sehr geehrter Patrick Gamper, herzlichen Dank für Ihr positives Feedback, Wir freuen uns über Ihre positive Erfahrung . Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 8Bob17-08-2020

Een topweek aan het zonovergoten Gardameer!!!

Het assortiment in de campingwinkel was ten opzichte van eerdere jaren sterk verminderd. Verder niets dan lof. Een prachtige camping aan het wonderschone Gardameer op een steenworp afstand van het mooie Lazise. De prijs voor een stacaravan voor een week is en blijft fors.

Dear Guest,

thank you for your kind words. We are very happy that you enjoyed your time here. We do hope you will allow us the opportunity to accommodate you again on some future occasion.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 8Luc Deumens15-08-2020

Hartverwarmend ❤️

Als kind ben ikzelf hier in 1969 voor de eerste keer geweest in een Paasvakantie, daarna ben ik met mijn vrouw jaarlijks vanaf 1982 samen met mijn zoon die nog geen 1 jaar oud was hier geweest. Als familie zijn we steeds in Du Parc blijven komen, mijn Zoon met zijn echtgenote en mijn kleinzoon die nu 11jaar is komen nog steeds mee, Zelfs na het overlijden van mijn vrouw op 20/09/2018 blijf ik toch komen samen met de rest van de familie, wij hebben hier mooie herinneringen gemaakt zodat mijn vrouwtje haar wens was om mede op het Gardameer haar laatste rustplaats te willen hebben, wat ook gebeurde. Kortom Camping Du Parc en Lazise hebben we zien evolueren tot wat het nu is en wij hebben er ons ❤️ verloren en hopen hier nog vele jaren te komen genieten want wij zijn hier THUIS ‼️😉

• 7Staat v/h sanitair

The Director, Titolare, 31-08-2020

Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review our property. We are very happy that you enjoyed your time here. I will share your comments with the entire staff. Hoping to see you again to enjoy another holiday with your family!!

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 8Pot13-08-2020

Tweede thuis

Wederom een heerlijke vakantie op een camping die voor ons als thuis voelt. Behulpzaam personeel. Een overzichtelijk zwembad. Prima restaurant. Campingwinkeltje, maar dorpje ook vlakbij. Gewoon genieten.

• 7Staat v/h sanitair

The Director, Titolare, 31-08-2020

Dear Guest, Thank you for your kind words and consideration. We are very happy that you enjoyed your time here. Hope to see you soon in the future!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Frank Koenders05-08-2020

Nette schone mooie camping.

Nette middelgrote camping op loopafstand van Lazise. Wij gingen in coronatijd en hadden via camping zelf geboekt. Bij aankomst een gratis upgrade naar een mooiere caravan dus dat was een mooie binnenkomer. Accomodatie was vrij nieuw met hele goede bedden en uitstekende airco. Ook de badkamer met regendouche was heerlijk. Enige puntje van kritiek is keukengerei. Dit was redelijk karig maar je red je er wel mee. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zwembad is mooi maar niet al te groot en wij gaven de voorkeur om op het privé grasveld bij het meer te liggen. Hier heb je gratis mooie ligbedden en zit een goed restaurant bij.

Al met al heerlijke vakantie gehad.

• 9Staat v/h sanitair

The Director, Titolare, 31-08-2020

Dear Koenders Frank thank you for your review. We thank you for your constructive comments. Your opinion is very important and it helps us improve our service. We hope to see you soon!

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Sharon31-07-2020

Super leuke camping

We werden warm onthaalt. Leuk voor kleine kinderen en pubers. Sanitair js altijd school. Op loopafstand, ongeveer 10 min, ben je al in Lazise. Super leuk dorpje met super lekkere ijs.

Restaurant op de camping is super goed. Animatie (voornamelijk NL’s) is erg goed!

Enige nadeel is dat wij dichtbij de animatieplek stonden. Mensen mogen tot 23.00 uur lawaai maken maar zij gingen gewoon door tot ruim over middenacht. Ook na klachten deed de bewaking hier niets mee.

• 9Staat v/h sanitair

The Director, Titolare, 31-08-2020

Dear Guest, We thank you for your feedback and constructive comments, we will take care of them and do our best to improve our service.Hope to see you soon in the future!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Fam K24-07-2020

Fantastisch!

Combinatie van meer + strandje voor de camping. Wel deels kiezel, dus waterschoenen mee is fijn. Maar kiezelstrand is ons erg meegevallen. Heel erg leuk aan deze camping vonden wij dat verhuur en kampeerders door elkaar staan. Mooie accommodaties, geen luidruchtige animatie, prettige, ongedwongen sfeer en op 300 m van Lazise. Echt heerlijk. Onze kids (19&14) vermaakten zich prima!

The Director, Titolare, 31-08-2020

Dear Guest, Thank you for your kind words and consideration. We are very happy that you enjoyed your time here. We hope to see you again soon!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

Camping Du Parc info