Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Du Parc ligt op loopafstand van Lazise. Op nog geen 500 meter vind je de stadspoort van dit levendige plaatsje. Hier is het zowel overdag als ‘s avonds heerlijk vertoeven. Flaneer over de boulevard, geniet op een van de terrassen van het adembenemende uitzicht over het meer of struin door de smalle straatjes. Een ander geliefd plaatsje is Peschiera del Garda. Dit kleurrijke dorpje ligt op iets minder dan een kwartiertje rijden van Du Parc. Tijdens je verblijf aan het Gardameer is dit ook zeker een aanrader. Hou er wel rekening mee dat het in het hoogseizoen behoorlijk druk kan zijn in deze regio.Zin in Italiaanse delicatessen? Vergeet dan niet om een bezoek te brengen aan Bardolino. In deze stad geniet je van heerlijk Italiaans schepijs in een van de gelateria’s of van een glaasje frisse, droge rode wijn uit de streek.Vlakbij Camping Du Parc vind je ook een aantal attractieparken, waaronder Caneva Aquapark. In dit waterpark kunnen waterratten zich helemaal uitleven op de meest spectaculaire glijbanen. Echte durfallen moeten zeker een bezoekje brengen aan Gardaland of Movieland Studios. In deze pretparken vind je attracties en shows voor jong en oud.Zie jij een vakantie aan het Gardameer wel zitten? Boek dan je vakantie naar Camping Du Parc!

Camping Du Parc wordt door reviewers gezien als een echte familiecamping. De camping is overzichtelijk en niet zo massaal, waardoor het de ideale bestemming is voor gezinnen met jonge kinderen. Het enthousiaste animatieteam bezorgt de kids de zomer van hun leven met hun uitgebreide programma. Ook aan de sportieve vakantieganger is gedacht. Wat dacht je bijvoorbeeld van een lesje aerobics of yoga? Sportliefhebbers zijn hier sowieso aan het juiste adres. Zo kunnen zij ook terecht in de goed uitgeruste fitnessruimte, al fietsend de omgeving ontdekken of wakeboarden op het Gardameer.Zin in een hapje of drankje? In restaurant Lido is het heerlijk vertoeven. Terwijl je uitkijkt over het Gardameer geniet je hier van een aperitiefje en mediterraanse gerechten. Het menu loopt uiteen van typische streekgerechten tot aan heerlijke pizza’s. Er is voor ieder wat wils. Pluspunt: het terras is overdekt, zodat je er ook tijdens onstuimig weer droog bij zit.Camping Du Parc ligt direct aan het meer. Ideaal voor de nodige verkoeling en ontspanning. Neem je liever een duik in het zwembad? Dan kan dat natuurlijk ook. Op Camping Du Parc vind je drie zwembaden en twee glijbanen. Hoewel vakantiegangers aangeven dat je hier niet de meest spectaculaire zwembaden hebt, voldoen de zwembaden aan de wensen en is het overzichtelijk. In de poolbar bij het zwembad kun je genieten van een verfrissend drankje.

Accommodaties

Camping Du Parc is perfect voor vakantiegangers die hun eigen tent of caravan meenemen. De staanplaatsen zijn ruim en omringd door groen, waardoor je hier veel schaduw vindt. Ideaal tijdens de warme zomermaanden. Er is keuze uit verschillende zones, onder andere een zone met meerzicht. Geen eigen tent of caravan? Boek dan een stacaravan of huisje op Camping Du Parc. Volgens reviewers zijn de accommodaties zeer schoon, ruim en modern ingericht. Ook de heerlijke matrassen en de stortdouche worden door vakantiegangers als pluspunten genoemd.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Du Parc voor je op een rij gezet:

414 Reviews over Du Parc

• 8Familie Italie30-08-2022

Prachtige camping op loopafstand van Lazise!

Prachtige camping, mooi groen en geweldige ligging aan meer en op slechts 7 minuten lopen van het gezellige en sfeervolle Lazise! Stacaravan Family was top. Enige grote minpunt was de geringe keukeninventaris. Geen schaar, geen afwasborstel, geen spatel, te weinig glazen en borden. Airco was super! Deze caravans staan wel met de voorkant tegen de voorkant van een andere caravan aan, waardoor de privacy weg is. Er is niets aan animatie voor kinderen > 15 jaar en omdat in het stadje alles pas vanaf 18 jaar toegankelijk is, valt deze leeftijdgroep er een beetje buiten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 8André Jonk22-08-2022

Onze vakantie was fantastisch!!!

Du Parc beschikt over alles wat wij zoeken in een goede camping. Dichtbij Lazise en de drie-kamer mobile home voldoet aan al onze wensen.

Eigenaar, 31-08-2022

Dear guest, thank you for your kind words. It is a pleasure for us to know that you appreciated our campsite. We hope to see you soon in the future!

• 9Kim22-08-2022

A lovely holiday at a great location

We have enjoyed two weeks in a modern Family Mobile Home (3 bedrooms, 2 bathrooms with excellent showers). It had a large deck with plenty shadow. The airconditioning was a big plus.

The swimmingpool offered enough entertainment to spend a few hours with both bigger and smaller children. It was too bad though other guests kept sunbeds reserved with towels for a longer period while going “home” for lunch etc.

The solid and well kept playground is located down at the lake, near the restaurant. A big plus is that it’s placed on artificial grass. Another small playground halfway the campsite or near the pool would be nice, so you don’t have to cross the entire campsite every time.

We’ve eaten twice at the restaurant and used the take-out multiple times. Maybe if “coperto” was waived for campingguest we would have eaten there more often.

The centre of Lazise is a 10 minute walk, partially over the beach. Perfect location!

• 7Patrick19-08-2022

Een prima camping

Camping du parc is een prima camping voor de familie aan het Gardameer. Het leuke is dat je een eigen toegang hebt op het meer, er een prima zwembad is en verder alle faciliteiten aanwezig zijn. Toch hebben wij als gezin op andere familiecampings gezeten van een hogere kwaliteit en een fijnere sfeer, meestal in Toscane.

Opvallende dingen zijn dat het sanitair oud en in vervallen staat is. Het wordt wel iedere dag constant schoon gemaakt! Maar s avonds na 5 uur niet meer, dus om 10 uur douchen is het echt smerig. Daarnaast lopen de staplaatsen sterk af, omdat het water bij een regenbui weg moet kunnen lopen. Dit heeft met een tent het nadelige effect dat je constant scheef loopt. Je kan dan beter op het stuk bij het meer zitten.

Het plaatsje lazise is ook erg mooi.

Al met al een dikke 7.

• 3Staat v/h sanitair
  • 10Jong gezin19-08-2022

Fantastische camping en accomodatie

Met twee jonge kinderen een goed verblijf gehad. We hadden een zo goed als nieuwe sta caravan, deze was erg netjes net zoals de rest van de camping. Vanuit ons als verbeterpunt zou er een afsluitbare ingang op de veranda mogen zodat de kleine er niet zelf af kan, maar dit kan met enige creativiteit zelf opgelost worden. Ook het personeel was meedekend en flexibel. Wij zouden zo weer terug gaan naar du parc.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 8Juul12-08-2022

Fijne vakantie gehad!

Fijne accomodatie, maxicaravan Family, meer bestek, borden en bierglazen zou fijn zijn, evenals een poortje op de veranda, zodat hond of kind niet weg kan. Ligging naar Lazise super, in ong 5-10 min ben je lopend daar. Het zwembad had voor ons groter gemogen, is erg druk. Fijne campingwinkel die zeker niet te duur is. Camping is zeker de moeite waard.

• 8Hoenderop11-08-2022

Super

Goede mobil home. Prettige camping. Dicht bij meer en stadje. Zwembaden mogen wat groter. En helaas handdoeken leggen bij het zwembad vanaf 09.00 als je om 11.00 komt is er al geen plek meer

• 9Marjan de Boer09-08-2022

Geweldige camping op een fantastische locatie

Leuke, gemoedelijke camping met alles erop en eraan. We hebben, weer, genoten van ons verblijf op de camping. We zijn nu 4 keer op deze camping geweest en het voelt voor ons als ‘thuiskomen’. De camping ligt tegen Lazise aan dus je wandelt zo het dorpje in. Dat vinden wij echt heerlijk. Het zwembad, het winkeltje, de toiletten/douches; het is allemaal goed en netjes! Wij komen volgend jaar weer!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Marenzo06-08-2022

Heerlijk rustige camping.

Dit is echt een leuke en goede camping, heerlijk rustig en een perfecte ligging mbt Lazise. Ik ben op verschillende campings geweest in Lazise maar deze is echt rustig, zwembad mag iets groter, je hebt natuurlijk met handdoekje leggen te maken wat zeer irritant is maar dat heb je overal, maar het grasveld aan het meer is een uitkomst. Voor onze tienerzoon was er niet veel te doen.

• 9Eetgelegenheden

Eigenaar, 24-09-2022

Dear Guest, thank you for your positive rating. We are very happy to know that you enjoyed your time here.

We hope to see you soon!

• 8Jeromay06-08-2022

Opnieuw een heerlijke vakantie gehad Du Parc

De cijfers zeggen voldoende. Als we dan toch een klein minpuntje moeten benoemen was dit de kwaliteit van het restaurant. Het duurde lang voordat je geholpen werd en de gerechten werden niet voor alle personen aan tafel tegelijkertijd geserveerd en was de pasta niet gaar. Hierdoor hebben wij maar 2x gebruik gemaakt van het restaurant. Dit zal ongetwijfeld te maken hebben met een personeels tekort.

Camping Du Parc info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar