Camping Delle Rose

Super fantastisch

Zonnestraaltje
7-8-2018

Leuk en mooi zwembad.

Aardig personeel bij de receptie.

Goed restaurant aardige mensen.

Sanitair word goed schoon gehouden .

Alleen jammer dat de je weinig bereik hebt op je telefoon als je onder op de camping ligt.

Daar mag zeker wat aan gedaan worden .

Jammer en hierdoor veel te duur!!

Erna
6-8-2018

We hadden een mooie nieuwe stacaravan. Maar als we wilde douchen was het water bloedheet of ijskoud!! Met kleine kinderen en ook voor onszelf niet te doen!! We moesten gaan douchen bij het sanitair op de camping want ze konden het niet oplossen. We hebben veel geld betaald en gevraagd om compensatie maar daar konden ze niet aan beginnen!! Heel slecht!!

super leuke camping

lgr
5-8-2018

Prachtig camping en aardige mensen aan de receptie en bar. Mooi zwembad en ook 's middags nog kans een ligbed en parasol te vinden. Het restaurant is gezellig, aardig personeel en prima pasta's en pizza's. Met 5 personen reken je incl. drank dan rond de 100 Euro af , zonder voor- of nagerecht blijf je er redelijk onder zelfs. Uiteraard zijn er veel Nederlanders net als elke andere camping aan het Gardameer, dan moet je daar geen camping kiezen.

Wij hadden een touroperator ingerichte tent met veranda en luifel, super leuk en alle touroperator tenten staan in gezellige straatjes met schaduwplek en dicht bij het zwembad.

Nooit meer

Pepijn
1-8-2018

Goede camping alleen weinig ruimte bij de stacaravans

Caravans niet voorzien van alle keuken benodigdheden kon niet eens koffie zetten

Personeel receptie en directie zeer onvriendelijk hebben geld op de eerste plaats staan

Na 17 jaar nooit meer weer.

Debby
18-7-2018

Ik kwam hier in 1997 voor het eerst en in 2014 voor t laatst. Waarvan ieder jaar geweest.

Maar in al die jaren is de camping én de omgeving VRE SE LIJK "ver-Nederlandst" Altijd dikke files richting Lazise. Schreeuwerige Aso Nederlanders op de camping, "handdoekje leggen" in het zwembad, kraampjes langs de weg die frikandellen verkopen.

Voor mij heeft dit niets meer meer Italië te maken.

Mooie tijden/ herinneringen gehad op Delle Rose, maar nooit meer weer.

We komen zeker terug, aanrader!

Peter
15-5-2018

Vriendelijke ontvangen bij de receptie, engels en Nederlands sprekend. Mooie camping, schoon sanitair, mooi zwembad met leuke bar. In het voorseizoen heerlijk rustig en betaalbaar. Plaatsen niet al te groot. Wifi alleen bij zwembad en receptie, wel gratis. Ongezellig restaurant.

Voelt als "thuis komen" !

Jeroen
12-5-2018

Gaan dit jaar voor de 6e keer naar deze camping; dat terwijl wij eigenlijk nooit terug gaan naar dezelfde camping. Sanitair netjes en schoon (mits medegasten het niet vervuilen) mooi zwembad , wat zeer ruim is voor garda maatstaven. Goed restaurant met vriendelijk personeel en erg lekker, betaalbaar, eten. In twee woorden: thuis komen ;-)

Echt genieten

Mike
2-3-2018

Weer heerlijk genoten van een fijne zomerse vakantie.

Zwembad heerlijk, in de periode dat wij zijn geweest voldoende ligstoelen.

Personeel even vriendelijk zoals altijd en we mogen ze toch ook wel bewonderen want ze doen al het mogelijke om de camping netjes te houden.

Gewoon een topcamping.

Prima camping

Sil
3-2-2018

Prachtige maar grote camping. Relatief goedkoop!! Aanrader

Wil graag terug

Karin
18-11-2017

Camping park delle rose in Lazise

Mooie camping , alleen erg jammer dat er geen honden mogen. Op alle caampings is het toegestaan behalve hier, dat vind ik erg jammer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Delle Rose in Lazise, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Delle Rose zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Delle Rose scoort een 7.84 uit 10 op basis van 452 reviews.