Géén boekingskosten

• 7.8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kamperen aan het Gardameer op Camping Delle Rose (Lazise). De animatie is wat eenvoudig maar wel Nederlandstalig. Voor kinderen is er daarnaast ook een zwembad, midgetgolf en tafeltennistafel. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een huuraccommodatie op een ruim terrein. De staanplaatsen zijn wel ruim. Op loopafstand van Lazise.

472 Reviews over Delle Rose

• 7Gerard02-08-2022

Gewoon, niks bijzonders.

Camping met nivoverschil, wat vaker voorkomt aan ‘t Gardameer. Betekend; of je gaat naar ‘t meer of naar ‘t zwembad. Redelijke plekken die minder zijn onderhouden(kaal en zanderig) Water moet je ver halen en voor ‘t stroom heb je wel behoorlijk wat meters kabel nodig als je pech hebt. De plaatsen worden wel door de vele bomen voorzien van schaduw. Met deze temperaturen heerlijk. Het sanitair is iets mee aan de hand. Schoon, dat wel maar (niet meer van deze tijd) GEEN WC PAPIER! Geen zeeppompje of zoiets. Verkeerde bezuiniging als je ‘t mij vraagt. Restaurant was prima. Genoeg keuze en lekker. Camping ligt aan ‘t Gardameer. Je loopt er zo naar toe. En op loopafstand van Lazise (ca20min)

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Bert31-07-2022

Voorlopig niet!

We zijn hier al wat jaren geweest, destijds hebben wij zeer genoten. Helaas is de camping erg veranderd, jongeren hebben geen vakantie meer op deze camping. Regelmatig worden de jongeren bedreigd door de bewaking in de avond. Ook al zitten je eigen kinderen bij hun plaats bij de ouders. Indien je dit wil bespreken met de receptie dan is dit niet mogelijk want wij hebben ongelijk en de bewakers hebben gelijk. Ondanks dat de situatie van het gedrag van de bewakers is vast gelegd via een telefoon. Voorlopig kom ik helaas niet meer terug.

• 10Loes03-01-2022

Heerlijke vakantie in een van de safaritenten

Een heerlijke vakantie gehad met mijn gezin in een van de safaritenten. De tenten zijn zo ingericht dat je bijna niets hoeft mee te nemen. De camping is daarnaast van alle gemakken voorzien. Een fijn zwembad, lekker restaurant en schoon sanitair. Wat wil je nog meer

• 10Eetgelegenheden
  • 7jo24-08-2021

prima camping , maar wat sfeerloos

onze goedkoopste camping ooit, dus voor dat bedrag zeker goed.wij zaten in de nieuwste home zag er schoon en fris uitZou ook nergens anders willen zitten, andere plekken beduidend minder( privacy,ruimte)Zwembad prima en schoonHet is een rustige en niet al te grote camping, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen.Als je meer sfeer en entertainment wilt moet je hier niet heen gaan, dan is het al snel saai

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Bastiaan24-08-2021

Goede en nette camping op loopafstand van Lazise

2 kilometer (half uurtje) loop je het gezellige Lazise binnen. Sanitair is schoon en niet kapot. We hadden een plek aan het meer en elke avond werden we getrakteerd op een super mooie zonsondergang. Enig nadeel is wel dat het zwembad dan bovenaan de camping is. Dus wij lagen vaker in het Gardameer dan bij het zwembad.

• 10Staat v/h sanitair
  • 4Koos10-08-2021

Mooie vakantie en aso nederlanders

Via Roan Lodge tent gehuurd. Mooi met veranda. sliepen naast ons tieners in een tent, (wat volgens de regelementen van Roan helemaal niet mag )die luidtuchtig waren en ze hierop aangesproken, maar ipv dat de ouders ze corrigeerd kreeg ik er van langs van de aso vader. Zegt genoeg over hun opvoeding zo vader zo dochter. Roan deed er ook niets aan. terwijl de beheerders van Roan dat wel verplicht zijn. Elke nacht tieners bij je tent met herrie en geen beveiliging op de camping. Bij het zwembad ook aso tieners die de life gards uitdaagde waar waren hun ouders? Toiletten achterstallig onder houd en stront aan de muur werden maar 1 keer per dag schoon gemaakt. Beneden op de camping .stond mijn zoon in een tent en daar hield men wel rekening met elkaar Respect heet dat.Ons niet meer gezien hierrooooo

• 1Staat v/h sanitair
  • 9Veenhoven10-08-2021

Geweldig

Ruime plekken, schone camping, heerlijk restaurant, prachtig zwembad, lekker strandje aan het meer. Wel wat hoogte verschil op de camping. Hele gezellige dorpjes dichtbij.

• 8Veenhoven01-07-2021

Heerlijk!

Prachtige camping, schoon, heerlijk restaurant, mooi zwembad. Mooi wandelen en fietsen langs het meer. Het is wel een beetje klimmen gezien het hoogte verschil op de camping, maar goed te doen.

• 6Pascal27-08-2019

Matige camping en niet modern en gezellig

Positief: mooie ruime schaduwrijke plaatsen Prima sanitair en prima schoon gehouden Leuk zwembad voor jong en oud met leuke glijbanen. Je mag met opblaasdingen zwemmen en mooie ligbedjes en meestal wel plaats. En parasollen. Entertainment voor kids tot 10 leuk en ook Nederlandstalig. Op loopafstand van Lazise .

Negatief: Zeer slecht internet WiFi Geen entertainment voor volwassenen. Na kinderdisco is het bedtijd. De bar sluit om 11:00 en je wordt weggekeken door de ongezellige bardames. Geen reet te doen. Nergens kun je pinnen alles moet contant. Wel geldautomaat aanwezig op de camping maar als daar een briefje van 50 uitkomt zijn ze boos dat je niet kleiner hebt. Er wordt te hard gereden ook door eigen personeel met golfkarretje wat erg gevaarlijk is voor kinderen. Ongezellig strand aan Gardameer.

Nee volgende keer naar één van de andere vele campings rondom het mooie Lazise.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 8Esther21-08-2019

En niet te massale camping.v

Als je slecht ter been bent dan zijn de plaatsen vanaf het meer tot de eerste toilet gebouw hey beste te lopen. We hebben altijd heerlijk warm water gehad en een zeer krachtige douche. Mirjam spreekt Nederlands en was voor ons een fijn aanspreekpunt. Ze deed altijd haar uiterste best om ons te helpen en dat is zeker gelukt. Daar is fijn, zo iemand bij de receptie die weet wat service is. De pizza's in het restaurant zijn heerlijk en ook de cappuccino bij Claudia voor aan bij het meer. Ook weer een vriendelijk gezicht.

Camping Delle Rose info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar