Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Kamperen aan het Gardameer op Camping Delle Rose (Lazise). De animatie is wat eenvoudig maar wel Nederlandstalig. Voor kinderen is er daarnaast ook een zwembad, midgetgolf en tafeltennistafel. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een huuraccommodatie op een ruim terrein. De staanplaatsen zijn wel ruim. Op loopafstand van Lazise.

We hebben de beste aanbieders voor Camping Delle Rose voor je op een rij gezet:

469 Reviews over Delle Rose

• 4Birgit van der Kamp09-09-2022

Nooit meer

Pluspunten: het zwembad vonden de kinderen erg leuk maar de badmeesters erg streng, je mag er niet inspringen (foei) Het eten van het restaurant was op zich prima. De caravan was schoon maar we hadden onze campingspullen nodig om aan te vullen. Minpunten: - langgerekte camping waardoor 0,5 km lopen van zwembad naar het meer. - het meer bij de camping nodigde niet zo uit om te gaan zwemmen. - veel asociale mensen: vuilnis wordt gewoon naast de prullenbakken gegooid en ook asociaal gedrag bij zwembad. - broodjes waren echt niet goed; vandaar dat iedereen bij de Lidle broodjes gaat halen. - caravans dichtbij elkaar. - Gardameer te druk met veel Hollanders en ook voor iedere camping een wachter voelt niet ok - vieze toiletgebouwen

Lazise een erg druk dorpje maar je kan wel lekker eten en ijsjes eten. Maar alles is heel erg toeristisch. Dus als je naar het Garda gaat dan is het overal erg druk; voor ons nooit meer!

• 3Staat v/h sanitair
  • 8Carla01-09-2022

Oneerlijke reviews gelezen, dus vandaar mijne ;)

Ik ben iemand die vaak reviews teruglees van campings waar ik geweest ben. Zo ook deze camping dit jaar met ons gezin, varierend van tm pubers. Reviews plaatsen doe ik bijna nooit, maar de onderstaande review is zo niet waar dat ik me genoodzaakt zie om dit tegen te spreken!! Wij kamperen al 15 jaar en vinden die review erg oneerlijk. Weinig keren zulk fijn sanitair meegemaakt als hier. Okay, niet altijd schoon maar dat komt door de gasten. Ontzettend harde stralen in douche en altijd goed warm water zonder tijdslot. Weinig keren hoeven te wachten. Zwembad is prima, schoon, wel streng toezicht en jammer van de sluitingstijd om 19.00 uur. Restaurant goed eten, goedkoop, leuke bar bij zwembad. Verzorgde uitstraling, waar iedere dag wel een tuinman oid bezig was en dit was ook te zien, weinig rommel. Animatie was er bijna niet, zeker geen karaokes, de camping ernaast daar en tegen wel tot laat in de nacht, dus word misschien verward.

• 7Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 2Jeffrey24-08-2022

Nooit meer

We kwamen hier vanwege de goede reviews en mooie foto’s maar niks bleek minder waar te zijn.

• Het sanitair was op zijn best walgelijk. In de douches zaten overal haren/ zand tegen de muren. Het werd dan ook slecht schoon gemaakt. Ook kan je bergen je spullen kwijt in de douches.
    • de WC’s waren kapot en vies. Het werd wel elke dag schoon gemaakt maar door een meisje dat elke ochtend 2 uur rondslenterend. Ook werden prullenbakken niet geleerd.
    • elke weekend hadden ze karaoke die tot 1 uur s’avonds door ging maar meestal tot later. hoe later het word hoe slechter de muziek :(
    • er was dan ook ruzie op de camping vanwege de muziek die om 1:15 nog steeds door ging waardoor ze de politie wouden bellen. Dat is ook niet leuk als je kinderen hebt.
    • wij zijn dan ook 1 week eerder terug gekomen maar je geld terug zal je niet krijgen. De ook was je borg nergens te bekennen.

In het kort is dit gewoon een slecht excuus voor een camping.

• 1Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden
  • 2Jeffrey24-08-2022

Nooit meer

De camping was op de foto’s een mooi verzorgde camping en de reviews waren goed dus we besloten te boeken. Op aankomst bleek niks minder waar te zijn.

• De sanitaire voorzieningen waren te klein en vies voor zo een camping. Het word wel schoon gemaakt door een meisje maar die slenterde maar wat rond voor 2 uur voordat ze het goed vond. Prullenbakken die al 5 dagen vol zaten werden gewoon genegeerd.
    • de douches waren heel klein en zeer smerig er waren geen plekken om je spullen op te hangen waardoor je het vaak aan de deurklink moest hangen. Dus waneer iemand aan de deur trok viel alles in het water. Ook zaten er haren en zand op elke muur wat er al een paar dagen zat en niet werd schoon gemaakt.
    • ze doen karaoke elk weekend tot later dan 1 uur s’avonds waarna het soms langer doorgaat en rumoerig blijft.
    • er is geen tijd dat het stil moet zijn en er is geen toezicht elke avond praten en lachen mensen tot heel laat in de avond.
    • 1Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Ingrid18-08-2022

Heerlijk!

Na 4 jaar weer een keer naar het Gardameer, wij gaan altijd naar Camping Delle Rose. Wij stonden beneden bij het meer, daar staan wij het liefste. We hebben weinig gebruik gemaakt van het mooie zwembad, wij zwemmen graag in het meer. Fijn zandstrand en goede ligging ten opzichte van Lasize. De wifi was erg goed, fijn met pubers. Sanitair was schoon en fijne douches. Delle Rose is een topcamping!

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Gerard02-08-2022

Gewoon, niks bijzonders.

Camping met nivoverschil, wat vaker voorkomt aan ‘t Gardameer. Betekend; of je gaat naar ‘t meer of naar ‘t zwembad. Redelijke plekken die minder zijn onderhouden(kaal en zanderig) Water moet je ver halen en voor ‘t stroom heb je wel behoorlijk wat meters kabel nodig als je pech hebt. De plaatsen worden wel door de vele bomen voorzien van schaduw. Met deze temperaturen heerlijk. Het sanitair is iets mee aan de hand. Schoon, dat wel maar (niet meer van deze tijd) GEEN WC PAPIER! Geen zeeppompje of zoiets. Verkeerde bezuiniging als je ‘t mij vraagt. Restaurant was prima. Genoeg keuze en lekker. Camping ligt aan ‘t Gardameer. Je loopt er zo naar toe. En op loopafstand van Lazise (ca20min)

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Bert31-07-2022

Voorlopig niet!

We zijn hier al wat jaren geweest, destijds hebben wij zeer genoten. Helaas is de camping erg veranderd, jongeren hebben geen vakantie meer op deze camping. Regelmatig worden de jongeren bedreigd door de bewaking in de avond. Ook al zitten je eigen kinderen bij hun plaats bij de ouders. Indien je dit wil bespreken met de receptie dan is dit niet mogelijk want wij hebben ongelijk en de bewakers hebben gelijk. Ondanks dat de situatie van het gedrag van de bewakers is vast gelegd via een telefoon. Voorlopig kom ik helaas niet meer terug.

• 10Loes03-01-2022

Heerlijke vakantie in een van de safaritenten

Een heerlijke vakantie gehad met mijn gezin in een van de safaritenten. De tenten zijn zo ingericht dat je bijna niets hoeft mee te nemen. De camping is daarnaast van alle gemakken voorzien. Een fijn zwembad, lekker restaurant en schoon sanitair. Wat wil je nog meer

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Bastiaan24-08-2021

Goede en nette camping op loopafstand van Lazise

2 kilometer (half uurtje) loop je het gezellige Lazise binnen. Sanitair is schoon en niet kapot. We hadden een plek aan het meer en elke avond werden we getrakteerd op een super mooie zonsondergang. Enig nadeel is wel dat het zwembad dan bovenaan de camping is. Dus wij lagen vaker in het Gardameer dan bij het zwembad.

• 10Staat v/h sanitair
  • 7jo16-08-2021

prima camping , maar wat sfeerloos

onze goedkoopste camping ooit, dus voor dat bedrag zeker goed. wij zaten in de nieuwste home zag er schoon en fris uit Zou ook nergens anders willen zitten, andere plekken beduidend minder( privacy,ruimte) Zwembad prima en schoon Het is een rustige en niet al te grote camping, ideaal voor gezinnen met kleine kinderen. Als je meer sfeer en entertainment wilt moet je hier niet heen gaan, dan is het al snel saai

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar