Camping Delle Rosestersterster

• 6.9Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Kamperen aan het Gardameer op Camping Delle Rose (Lazise). De animatie is wat eenvoudig maar wel Nederlandstalig. Voor kinderen is er daarnaast ook een zwembad, midgetgolf en tafeltennistafel. Minder geschikt wanneer je op zoek bent naar een huuraccommodatie op een ruim terrein. De staanplaatsen zijn wel ruim. Op loopafstand van Lazise.

464 reviews over Camping Delle Rose

• 2019
    6Pascal27-08-2019

Matige camping en niet modern en gezellig

Positief: mooie ruime schaduwrijke plaatsen Prima sanitair en prima schoon gehouden Leuk zwembad voor jong en oud met leuke glijbanen. Je mag met opblaasdingen zwemmen en mooie ligbedjes en meestal wel plaats. En parasollen. Entertainment voor kids tot 10 leuk en ook Nederlandstalig. Op loopafstand van Lazise .

Negatief: Zeer slecht internet WiFi Geen entertainment voor volwassenen. Na kinderdisco is het bedtijd. De bar sluit om 11:00 en je wordt weggekeken door de ongezellige bardames. Geen reet te doen. Nergens kun je pinnen alles moet contant. Wel geldautomaat aanwezig op de camping maar als daar een briefje van 50 uitkomt zijn ze boos dat je niet kleiner hebt. Er wordt te hard gereden ook door eigen personeel met golfkarretje wat erg gevaarlijk is voor kinderen. Ongezellig strand aan Gardameer.

Nee volgende keer naar één van de andere vele campings rondom het mooie Lazise.

• 4Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Esther21-08-2019

En niet te massale camping.v

Als je slecht ter been bent dan zijn de plaatsen vanaf het meer tot de eerste toilet gebouw hey beste te lopen. We hebben altijd heerlijk warm water gehad en een zeer krachtige douche. Mirjam spreekt Nederlands en was voor ons een fijn aanspreekpunt. Ze deed altijd haar uiterste best om ons te helpen en dat is zeker gelukt. Daar is fijn, zo iemand bij de receptie die weet wat service is. De pizza's in het restaurant zijn heerlijk en ook de cappuccino bij Claudia voor aan bij het meer. Ook weer een vriendelijk gezicht.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Adinda21-08-2019

Rustige familiecamping met schaduwrijke plaatsen

Rustige prima verzorgde familiecamping. Super leuk zwembad voor jong en oud. Mooie bedjes (wel handoekje leggen). Leuke glijbanen en gewoon in zwemshorts. Schaduwrijke ruime campeerplekken. Sanitair schoon en is uitgebreid. Wasmachines aanwezig €5. Animatie voor kids leuk ook in Nederlands. Voor ouders is animatie beperkt. Savonds weinig te doen. Het strandje aan het Gardameer van deze camping is ongezellig en je moet flink de bult op en aflopen. Internet is drama. Goed winkeltje met veel keuze aan vers brood. Dichtbij het mooie Lazise. En Lidl ook dichtbij. Wel veel autoverkeer op de camping. Voor de kleintjes wat gevaarlijk. Veel Nederlanders erg gezellig!

• 5Eetgelegenheden

• 8JH Heemskerk15-08-2019

Perfect, nooit meer door onaangepaste Nederlanders

Het park delle Rose is prachtig gelegen aan het Garda meer. Het adres was echter op mijn navigatie niet te vinden, maar borden geven duidelijk de ligging aan. Onze gehuurde caravan lag vlak bij het zwembad. Perfect voor de kleine meid van 7 jaar. De animatie voor de kleintjes was goed en ook de ouderen konden later op de avond vermaakt worden. Dat vermaak duurde dan wel tot 23.00 uur en was over het hele park te horen. De sfeer op sommige delen van het park wordt negatief beïnvloed door groepen Nederlanders die zich lam drinken, harde muziek ten gehore brengen en je luidruchtig bekritiseren met de nodige schunnige opmerkingen als je vraagt of het wat zachter kan. De nachtwaker greep krachtig in waarna de groep inbond, maar het drukt een stempel op je verblijf. Want je zit tussen 6/7 vijandige gezinnen. Het is er alleen stil tussen 24.00 en 07.00 en tussen 13.00 en 15.00. En geen Italiaan die een andere taal spreekt of wil spreken.

• 6De lange14-08-2019

Nooit meer

Hier werden we elke ochtend vroeg gewekt met dakbrander-, dril- en timmergeluiden van de bouwput ernaast. We zaten in een huisje naast deze werkzaamheden. Hiervan is niets vermeld bij boeken, niets op de site vermeld en niets mee gedaan toen we kwamen klagen. Bij de vraag of ik een klachtenformulier kon krijgen ( op aanraden van de touroperator via hun site) kreeg ik een enquête formulier. Toen ik hiervan iets zei gaven ze aan geen klachtenformulier te hebben. Toen gevraagd naar de manager. Zij gaf aan dat ze er ook niks aan kon doen en dat er al zoveel mensen weg waren gegaan. Koste hun allemaal geld. En dat de afspraak met de buren was dat ze niet voor 09:00 zouden beginnen. En in het hoogseizoen al helemaal niet zouden werken. Zij kon er niks aan doen en als we iets te klagen hadden moesten we maar bij de gemeente aankloppen door een brief aan de burgemeester te schrijven. mijn man kwam al op deze camping sinds 1980 maar nu nooit meer.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7fam. L14-08-2019

"Twijfelgeval" niet geschikt voor oudere jeugd!

Mooi camping,met grote plekken. Omgeving is prachtig. Sanitaire (op verschillende plekken op de camping) is verouderd, maar wordt goed schoon gehouden. Wel zelf je toiletpapier meebrengen!! Leuk zwembad, waar veelal een ligstoel te bemachtigen viel. Balletje en zwemband mag in het water. De glijbanen zijn tussen 13.00 uur en 15.00 gesloten. Animatie is erg gericht op jonge kinderen. Leuke camping voor families met kinderen t/m 12 jaar. Voor oudere kinderen wordt er weinig (tot niets) georganiseerd. Ook is er geen ontmoetingsplek voor deze categorie jongeren. Om 23.00 uur word je genoodzaakt om naar je tent te gaan. De bar gaat dicht en de lampen gaan uit. Het barpersoneel straalt weinig enthousiaste uit. De bewaking is erg autoritair (jeugd wordt van terras afgejaagd en met golfkar achtervolgd totdat ze bij de tent zijn). Hier een klacht over ingediend. Voor gezinnen met jonge kinderen uitstekend, maar niet geschikt voor oudere jeugd!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Elise05-08-2019

Een echte aanrader voor jonge gezinnen

Hele fijn rustige familie camping! Al vaker in Italie op vakantie geweest naar een camping, de meeste campings zijn erg massaal en druk. Dit jaar bewust op zoek geweest naar een kleinschalige familie camping met als wens van de kinderen glijbanen. Het zwembad is heerlijk overzichtelijk, altijd wel een bedje te vinden en de glijbanen waren helemaal geweldig volgens zoon van 10 en dochter van 7! Animatie was er ook onze kinderen geven er niets om maar het zag er leuk uit.

's Avonds was het heerlijk rustig op de camping, geen overlast van de animatie en jongeren. We verbleven in caravan Creta, nette stacaravan met 2 toiletten welke ook nog eens midden op de camping zijn gelegen. Perfecte uitvalsbasis naar zwembad en strand.

Vanaf de camping is het 2 km lopen naar Lazise over het strand. Een leuke wandeling en het dorpje is erg leuk maar wel enorm toeristisch.

• 8Kristel Bogers16-06-2019

Prima camping aan het Gardameer

Wij verbleven in maxicaravan Giglio; een nieuwe caravan. De caravans staan op een toplocatie op de camping, vlakbij het zwembad en speeltuin. Voor ons ideaal. De inventaris was wel erg basis; ik miste bijvoorbeeld een schaar, wijnglazen of schaaltjes/bakjes. Ook was er geen map met informatie over de camping, met bijvoorbeeld openingstijden van het winkeltje of info over de kids mini club. Dat vind ik echt jammer!!

Verder een prima camping. Dichtbij de pretparken, en naar Lazise wandel je langs het strand in 20 min (met kinderwagen ietwat lastig).

Wat mij enorm frustreerde was ‘het handdoekje leggen’ bij het zwembad. Om 11u kon je al nergens meer zitten, terwijl het zwembad om 10u opent. Met twee jonge kinderen, waarbij schaduw een vereiste is, is dat super irritant! Wij waren er in het voorseizoen; de camping stond voor 60% vol. In juni zijn er veel Duitsers ivm Pinkster vakantie. Er is geen WiFi en slechte internetverbinding.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Marianne Nagelkerke28-04-2019

Heerlijke vakantie

Wat een heerlijke schone camping op loopafstand van Lazise . S’avonds genieten van de ondergaande zon met een limoncello De campingplaatsen zijn ruim , wij stonden aan het Gardameer De wasgelegenheid wordt goed schoongemaakt Zwembad is geweldig voor kinderen en het strand aan het Gardameer schoon De maand juni vind ik de mooiste tijd Niet zo druk en niet zoveel kinderen

Gereisd met partner in juni 2018

• 2018
    8Sharona klein Poelhuis16-11-2018

Fantastische vakantie!

Mooie en nette camping met veel voorzieningen. Net en vriendelijk personeel die ervoor zorgen dat het je aan niks ontbreekt. Het meer en zwembad op goede afstand en ook daar is het erg netjes en schoon.

Gereisd met partner in juni 2016

31 tips over Camping Delle Rose

• Jacqueline Burgerhart, 04-07-2013

Het toiletgebouw vlakbij het meer heeft goede faciliteiten voor kleine kinderen/baby's. De Nederlandssprekende dame was tegen ons heel aardig. Schaf de ACSI voordeelpas aan, zo kan je voordelig kamperen in het voor en na seizoen. De receptie heeft veel folders over wat er te doen is in de omgeving. Fietsen huren op de camping. Wifi alleen tegen betaling bij de receptie Aperol Spritz (likeur/cocktail) bestellen bij de bar bij het zwembad.

• Lia, 02-09-2013

Eten in Bardolino is heel gezellig en leuk, als je met kleine kinderen gaat eten is het niet raar als je 1 grote pizza besteld en 2 borden

• Fam Hendriks, 21-08-2013

Een tocht om het Gardameer is heel leuk en goed te doen. Vooral de tunnels aan de bergkant zijn heel apart. Iets van het meer af ben je gelijk in het echte Italië. Check waar en wanneer de markten zijn. Hagel kan heftig zijn. Maak een plan wat je bij een hagelbui doet. Het zijn gewoon bevroren pingpong ballen die veel schade maken. Je kunt een bootje huren maar vergelijk de prijzen goed. Veel verschil. Milaan of Venetië zijn per trein goed te doen. Pak wel de goedkoopste trein is ook met airco.

150 vragen over Camping Delle Rose

• Stefan, 01-06-2019

Vissen

Is het toegestaan te vissen nabij of op het terrein van Delle Rose? En heeft iemand hier ervaring mee?

• Mar, 27-12-2018

Tieners

De vraag is al eerder gesteld maar is er genoeg te doen voor een 14 jarige tiener? Ik hoop dat iemand antwoord kan geven?

• Hennie, 11-03-2018

Hond

Mag je een hond mee op de camping?

Camping Delle Rose info

• Aantal sterrenstersterster