Géén boekingskosten

Camping Belvedere

ItaliëPlaatsen rond het GardameerLazise

We hebben de beste aanbieders voor Camping Belvedere voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 326 reviews
+45/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 326 reviews
  • 8.3Staat v/h sanitair
  • 8Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Belvedere in Calceranica al Lago is een eenvoudige camping in Italië. Deze camping is vooral geschikt voor rustzoekers en actieve vakantiegangers. Hier vind je geen zwembad of kinderanimatie, maar wel een heerlijk zwemmeer en zeer schoon sanitair. Eten doe je in een van de nabijgelegen restaurants. Gelegen op een half uur rijden van Trente.

326 Reviews over Belvedere

• 6Niels31-08-2022

De camping ziet er netjes uit. Alleen alle plaatsen op de camping zijn op elkaar gepropt.totaal geen privacy. Nog geen 1 meter er tussen. Wij hadden een tent van Roan achterin de camping. Roan is perfect qua vakantie alleen inderdaad dat park daar wordt je s avonds tot 23.00 gek van dezelfde shows die ze elke dag geven in dat movielandpark.Echt herrie. Ik wist dat dit vlakbij de camping lag maar dit zit in je nek onderhand en dat staat nergens vermeld.Zwembad is perfect ook de campingwinkel.Sanitair wordt goed zuiver gemaakt. Het restaurant op de camping qua eten is niet veel.Wat is miste was s avonds op de camping gezelligheid. Live muziek,of een groot scherm waar je voetbal kunt kijken echt entertainment dan blijf je ergens zitten om een pilsje te pakken en die beleving was er totaal niet. Kids disco elke dag van 20.30 tot 21.30. Daarna was het ook klaar. Als je oudere kids hebt zou ik hier niet naar toegaan.

• 4Eetgelegenheden
  • 7Mariska27-08-2022

Prima camping

Op zich prima camping, mooi aan het Gardameer. Niet zo groot. Wij hadden een stacaravan met uitzicht op t meer. Echt prachtig. Maar.....de inventaris was heel karig (geen wijn of bier glazen, alleen 5 frisdrank glazen, heel weinig pannen, geen dekens op de bedden, geen waterkoker, maar 1 opscheplepel, geen pollepel, geen schaar of scherp mesje, zélfs geen prullenbak!). We grepen regelmatig mis. Badkamers zijn erg klein, weinig tot geen opbergruimte daar. Bedden zijn wat hard. Camping zelf is op zich prima, je hoort wel degelijk t pretpark wat er naast zit, maar wij stonden aan het meer, daar hoor je t niet gelukkig. T restaurant is prima, eten is goed en lekker. Wij misten wel een barretje oid waar je gezellig wat kan drinken, dat was er niet. Je kan wel via t strand naar andere cafeetjes lopen buiten de camping. T zwembad was prima, meestal nog wel een bedje te krijgen, zéker als je er voor 10.30 uur was.

• 7Merry24-08-2022

Prima camping….maar….

Prima camping. Netjes, een fijn zwembad (maar de badmeesters doen niks aan vervelend gedrag van de jeugd of handdoekjes leggen). Veel Nederlanders, Duitsers en Italianen op de camping. Onze stacaravan voldeed prima. In de omgeving is van alles te zien en te doen, maar dan moet je er wel de tijd voor nemen. Bijv. vanuit de camping naar een van de volgende dorpjes…60min. is normaal. Over 9 km. deden wij zo’n half uur! Eenmaal daar is parkeren ook overal een issue. Het is er gewoon veel te druk. Voor ons een reden om aan deze kant niet meer terug te komen. Naast de camping liggen 2 pretparken…ik lees hier erg weinig over, maar je hoort het wel degelijk en je hoort het de hele dag door, tot 23:00u ‘s avonds. Je kunt de glijbanen en attracties door de bomen heen zien. Kortom, prima camping als je de herrie van de omgeving en drukte niet erg vindt.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Nico24-08-2022

Fantastische vakantie gehad.

Eenvoudige iets kleinere doch super camping. 18 Dagen gestaan met caravan. Piazzola Top Lago, nr. 11. Fantastische plek, met schitterend uitzicht over het Gardameer. Eigen watervoorziening, erg prettig! Weinig schaduw, bomen moeten nog groeien. Erg warm, eerste week (>34°C). Kun je aan wennen. Keurig toiletgebouw, goed verzorgd. Helaas is het de gebruiker die er af en toe een potje van maakt, helaas...! Goed verzorgde, complete campingwinkel. Met goeie verse broodvoorziening, vriendelijke behulpzame dames. Restaurant prima kaart met uitgebreide mogelijkheden. Meerdere keren gegeten, kwaliteit top! Compliment voor de hardwerkende medewerkers! Hinderlijk lawaai van motor-act, elke avond weer, ca. 22.00 uur van het naast gelegen Caneva World Movieland. Zwembad niet gebruikt, erg druk. Prachtige plaatsjes in omgeving bezocht. Lazise, Pesschiera, Desenzano, Bardolino, Garda. Tip: bezoek de Monte Baldo met kabelbaan vanuit Malcesine.

• 8Ritschie Rouhof19-08-2022

Prima camping👍

We hebben 12 nachten geboekt in een staancaravan. Het is een kleine rustige camping die verder goed verzorgd is.. zoals velen zeggen zwembad is voldoende en Gardameer bij de voordeur. Zelf zijn we wel mensen die s avonds iets willen drinken en gezelligheid op het terras of bar. Dit is er helaas niet je kunt savonds eten op terras (top lokatie over meer kijkend) en daarna is het klaar. Animatie is er wel maar vrij simpel en niet uitgebreid je moet er zelf iets van maken. Verder pin automaat aanwezig , en bij zwembad en aan de resectie contant betalen. Het pretpark ligt er naast en ja dit hoor je zeker wel maar alles went. Als je dit niet wat vind moet je naar een boerderij camping gaan en zeker niet naar het Gardameer. Verder prima camping maar wij zoeken volgend jaar iets meer gezelligheid en beleving.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Marc09-08-2022

Heerlijke vakantie

Net terug van 2 weken op camping Belvedere. De camping is niet al te groot maar dat maakt het juist zo leuk. Veel mensen die al jaren op deze camping komen maar je voelt je zeker geen buitenstaander. Je wordt gemakkelijk opgenomen. Camping is van alle gemakken voorzien. Zwembad is wel wat aan de kleine kant maar voldoet voor het aantal gasten. Daarnaast heb je natuurlijk een geweldig meer voor de deur. Aanrij route is wel wat lastig maar goed te doen

• 7Eetgelegenheden
  • 5Priscilla08-08-2022

Prima voor 1 keer

Net terug van 11 dagen Belvedere, waar we het op zich naar ons zin hebben gehad maar wel wat irritaties. We hebben al meerdere campings gehad aan Gardameer, maar dit is niet ons favoriet. Wij hadden mobile home 405, erg dicht op de buren aan de overkant en weinig ruimte er omheen. Inventaris zeer summier, grepen regelmatig mis naar spullen. Bedden zeer slecht. Zwembad is leuk, maar de ligbedjes drama. Mensen leggen 's morgens hun handdoek neer en gaan vervolgens naar de markt, supermarkt, lunchen etc om pas einde dag terug te komen. Badmeesters doen er niets aan, waardoor je eigenlijk nooit een bedje had als je miet op tijd was. Dat is geen vakantiegevoel voor ons. Ligging aan het meer is wel perfect. Kortom; centrale ligging maar voor ons niet nog een keer.

• 5Eetgelegenheden
  • 4Helen09-04-2022

Nooit meer, direct naast een pretpark!!

Verschrikkelijk, pal naast pretpark (geluidsoverlast van 06:00 h tot ver na 22:00 h),. Nergens vermeld op de website maar het begint sochtends vroeg met testen van alle achtbanen (en geloof me, daar word je ECHT wakker van) tot savonds laat incl. een motorshow met continu expres gas gevende motoren. Verder gillende mensen de hele dag. Het pretpark ligt DIRECT naast de camping, ook al beweert de website dat de ingang veel verder ligt). Je kunt door de struiken het pretpark zien.
    Een uiterst onvriendelijke badmeester die z’n irritatie naar alles wat niet Italiaans is duidelijk laat merken: fluiten, schreeuwen, wegsturen. Dikke maatjes met de vaste Italiaanse gasten (die op het terras zwembad lekker zitten te roken). Ben je een jongere die plezier wil maken (zonder bal, want dat mag niet) dan ben je per definitie al fout. Het was een rotvakantie waarbij er geen begrip is vanuit de camping (liegen) en de reisaanbieder.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Ruud28-09-2021

We hebben weer genoten op de camping vriendelijk personeel zwembad was heerlijk en het sanitair super en een heerlijk restaurant

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Frank16-09-2021

Voor ons niet meer.

15 dagen met onze caravan gestaan We stonden tegenover het badhuis , was fijn omdat we alleen stroom hadden op onze kampeerplaats. Dus met de gieter de watertank gevuld. Camping stond vol en er heerste een gemoedelijke sfeer onder de camping gasten. Het sanitair gebouw was verre van schoon , de vloer werd schoongemaakt maar de toiletten en wanden ook van de douche waren niet schoon. Door de poetsvrouw werd er met een sprayer een geurtje ingespoten en ze liep zingend weg , er werd niet schoongemaakt. Ook het winkelpersoneel kortaf en niet vriendelijk. Ï Voor ons was dit de eerste keer , volgende keer een andere camping.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar