Camping Belvederestersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Belvedere in Calceranica al Lago is een eenvoudige camping in Italië. Deze camping is vooral geschikt voor rustzoekers en actieve vakantiegangers. Hier vind je geen zwembad of kinderanimatie, maar wel een heerlijk zwemmeer en zeer schoon sanitair. Eten doe je in een van de nabijgelegen restaurants. Gelegen op een half uur rijden van Trente.

Contact

309 reviews over Camping Belvedere

• 2019
    7Anoniem24-08-2019

Leuk voor 1 keer

Super leuke en schone camping. Zwembad was top, lekker water en zeker niet te koud. Enige reden waarom wij niet meer t7erug zullen gaan naar deze camping is het geluidsoverlast van het attractiepark naast de camping, dit duurt tot 23.00 uur. Reisbegeleiding van touroperator was top, hele lieve mensen en zeer betrokken bij de vakantiegangers. Topteam!

• 8Eetgelegenheden

• 6Anouk21-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

Wij verbleven in een tent van touroperator, deze staan dichtbij het pretpark en zwembad. Dit gedeelte van de camping is erg rumoerig tot een uur of 23.00 uur savonds. Het zwembad is prima, jammer is dat de mensen in de rij staan om handdoeken te leggen om ze vervolgens hele dag te laten liggen. De staanplaatsen op de gehele camping zijn echt klein en dicht op elkaar, dit is wel handig om vooraf te weten. Weinig tot geen speelgelegenheden voor kindjes.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Familie Van Middendorp15-08-2019

Zeer goede, nette camping

Leuke, nette camping. Wordt goed onderhouden. Mooie plekken, althans bij het meer. Rest is krap. Personeel vriendelijk. Ondanks de verhalen in de reviews (slecht sanitair, slecht eten, slechte wifi) hebben wij hier niks van meegekregen. Wifi is spotgoedkoop en werkt voor een camping prima, zeker gezien het hoogseizoen. Verwacht niet dat je top kunt streamen natuurlijk. Wij stonden aan het meer dus bij het nieuwe sanitairgebouw. Deze is echt keurig en wordt meerdere keren schoongemaakt. Enkele malen bij het restaurant gegeten. Sfeer is niet top maar eten is, voor het geld zeker, lekker. Ook de afhaal is ok. Overlast van Movieland is tot 23 uur. Kan begrijpen dat t voor bepaalde mensen aan de rand van de camping vervelend is. Echter als je je van te voren erin verdiept kun je dit begrijpen/verwachten. Tja, als je zoekt valt er op iedere camping wat aan te merken. Prijs/kwaliteit = PRIMA

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 3Janssen12-08-2019

Nooit meer! Onvriendelijk personeel!

Leuke vakantie gehad ondanks uiterst onvriendelijke sfeer van eigenaar en medewerkers die nog nooit van het woord hospitality gehoord hebben! Bij binnenkomst wordt je behandeld alsof je komt bedelen om geld in plaats van netjes je geld betalen voor de komende twee weken vakantie. De oude man/ eigenaar is echt onbeschoft en argwanend naar iedereen. Zo doet de rest van het personeel ook. Verder veel last van het lawaai van de pretparken tot 23 uur s avonds. Wat een herrie ! Voor ons nooit meer !

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Mike10-08-2019

wel weer het Gardameer, niet weer deze camping

Vriendelijk personeel. Plaatsen zijn niet erg groot en niet allemaal goed te benaderen. Erg weinig parkeergelegenheid op de camping en buiten de camping. Zwembad was netjes en schoon, jammer dat de glijbanen tussen 13.00 en 15.00 dicht zijn. Zwembad sluit erg vroeg (19.00) Camping winkel prima, iedere dag vers brood en bijna alles wat je nodig hebt valt daar te halen (wel prijzig) Heel veel Nederlanders (die jaarlijks terugkomen) op de camping. Wij hebben ons regelmatig geïrriteerd aan elektrische scootertjes/steps die zonder uit te kijken voorbij komen vliegen terwijl er kleine kinderen aan het spelen zijn. WiFi is erg slecht. Wij zaten bij het nieuwere toilet gebouw. Dit werd regelmatig schoongemaakt en zag er prima uit. Weinig speelgelegenheid voor kleine kinderen (1 speeltuintje die overdag in de volle zon staat) Voor ons wel weer het Gardameer, niet weer naar deze camping

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Uit Nimma05-08-2019

Rumoerige camping, leuk voor pubers

Beschrijving van de camping klopt niet: je komt hier niet voor je rust maar als je pubers hebt. Die hangen nl bij de wifi en 's avonds en 's nachts op het strandje van de camping. Om dan rond 2 of 3 uur luid pratend over de camping te zwalken. Voor kinderen tot 12 jaar is er dagelijks een uitgebreid animatieprogramma. Zwembad is hele dag open, alleen glijbanen zijn dicht tussen 13 en 15u. Camping ligt direct aan het meer, dat is een voordeel. Grootste nadeel is dus de herrie 's avonds en niemand die bedenkt dat je niet moet schreeuwen na 23u of haringen moet slaan om 23.30u. De naastgelegen camping maakt zo mogelijk nog meer lawaai met elke avond live optredens. Verder veel mensen die al jaren op de camping komen. Voor ons was deze camping en ook dit veel te drukke stuk van het Gardameer eens maar nooit meer.

• 6Eetgelegenheden

• 7E Bosman30-07-2019

Leuk voor 1 keer.

Van 12 t/m 26 juli de stacaravan Maxi Garda voor 6 personen geboekt. Te klein voor 6 personen. Drie slaapkamers, 1 met een tweepersoonsbed (formaat twijfelaar),twee slaapkamers twee smalle eenpersoonsbedden.Kleine kledingkasten, twee kleine kastjes boven hoofdeinde. De lattenbodems bleken deels kapot. Linnengoed moet je zelf meebrengen, deze is op de camping niet te huur, maar alleen te koop. (1 tweepersoons dekbedovertrek en 2 1 persoonsovertrekken kosten 40 euro) Erg kleine keuken, met weinig pannen en servies. (twee hele grote kookpannen, 1 koekenpan) GÉÉN koffieapparaat aanwezig, (stond wel op website). De hoekbank heeft te slappe kussens en te hoge tafel. Postitieve punten; er zijn twee toiletten, de veranda is groot, en de ligging is heerlijk in de schaduw. relatief rustige camping, je hoort alleen de muziek van het zwembad en de shows van het naastgelegen Moviepark. Zwembad is goed onderhouden en netjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4RR29-07-2019

Niet echt iets voor kinderen

Het internet is HEEL slecht! De zwembaden gaan tussen 13.00 en 15.00 uur dicht (omdat er geen badmeester zou zijn). De badmeesters blijven gewoon zitten...... Dit is voor kinderen niet uit te leggen. De kinderdisco is eentonig, altijd hetzelfde riedeltje afdraaien

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 3mirjam27-07-2019

nog nooit zo slecht geweest

paar jaar achter elkaar geweest! maar dit jaar was wel een diepte punt. laatste keer! Restaurant is mega slecht, ik ken weinig slechte tenten zoals op de camping! lijkt wel per jaar slechter te worden. snap ook wel dat mensen pizza en pasta halen buiten de camping om! maar dat lijkt wel geen belletje te rinkelen bij de mensen op de camping (bijzonder). Internet is nog slechter dan jaren daar voor, en je moet er nog steeds voor betalen (heel debiel) om maar een centje extra te verdienen over de rug van de gasten. Kinderen gaan van de glijbaan bij het zwembad, ook geen toezicht meer boven bij het zwembad, had ik ook niet verwacht! al om al heel erg slecht! en duurder geworden! maar de camping gaar er niet op vooruit! Ga mooi naar de buren volgend jaar.

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 7Mike02-07-2019

Leuke camping

Camping is top! Alleen het Internet/wifi is super slecht! Je hebt toegang tot de router maar internet ho maar! Niet dat dat erg is, maar aangezien je er voor moet betalen krijg je wel het idee dat je gewoon hard genaaid word! Zijn bereid om geld te betalen voor iets wat goed en veilig is! Het is namelijk ook zo dat het niet beveiliged is! Ben namelijk door me Ziggo benaderd dat er vanaf een onbeveiligd internet, gebruik is gemaakt vanaf mijn account! Wat ik dus zelf bleek te zijn! (Ziggogo/E-mail login)

Er is dus gewoon geld door me neus geboord! Als je een auto koopt wil je toch ook dat er een slot en 4 wielen op zit en niet 3?

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

19 tips over Camping Belvedere

• Lotte, 22-07-2012

Keukeninventaris in Maxi Garda is aan de magere kant: zo is er niets om water te koken en/of koffie mee te zetten. Er is alleen een Italiaanse koffiepot, maar daar kon ik geen wijs uit. Kopjes zijn heel klein en laag en overal zijn precies 6 stuks van, niet zo ruim dus. Ook pannen zijn beperkt (2 kookpannen en 1 koekenpan) en qua bestek ook geen opscheplepels, aardappelschilmesje, garde, kaasschaaf e.d. Er is maar 1 plastic schaal. Voor elk bed is er een deken. (zo'n zware)

• alfons vos, 17-08-2013

Zorg dat je op tijd bent anders ben je je plek kwijt. Zelfs na een half uurtje.

• Ineke Brederode, 26-07-2013

Voor herhaling vatbaar. Vele ijssoorten een snackbar met zelfs kroketten e.d. Afhaal pizza,s. Behoorlijke campingwinkel. (groot assortiement)

61 vragen over Camping Belvedere

• Caatje, 04-05-2019

Welke plek?

Welke plek is het mooist? Is de plek van een stacaravan direct aan het meer echt het mooist? Plek daarboven met uitzicht op garda, lijkt me ook mooi. Wie heeft er ervaring?

• Renate, 04-04-2019

Tieners 14 +/Hondje zwemmen

Hallo allemaal Wij gaan na vijf jaar .voor derde keer naar deze camping met twee tieners. Vanaf 24-7-2019. Is er ook wel iets voor Tieners? . Sport animatie En wij denken over na om hondje mee te nemen. Mag hond zwemmen

• Leenen, 18-12-2018

Is te doen voor Tieners van 12 en 14 jaar

Is er iets te doen voor kinderen in de leeftijd van 12 en 14 ? Deze leeftijd valt er meestal buiten de animatie op een wat kleinere camping, dus ik hoor het graag. Ik lees ook reviews dat er avonds wel voorstellingen zijn of iets gedaan wordt door de ouders en op een ander moment weer niet..dus ik ben benieuwd.

Camping Belvedere info

• Aantal sterrenstersterster
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel