Camping Serenella

Camping Serenella
7,1

201 reviews over Camping Serenella in het Nederlands

Prima camping met goede ligging

M. Dijk
11-8-2018

+ Nieuwe stacaravan Airone (4 pers.) met airco, bed- en badlinnen, overdekte veranda (wij hadden nummer 19; de laatste in het straatje, t.o. een klein parkeerplaatsje met een klein beetje uitzicht op het meer)

+ Middelgrote camping direct aan het meer, halverwege het wandelpad langs het meer tussen Garda en Bardolino. Zwembad en meer zijn heel dichtbij. Winkel vrij uitgebreid, met dagelijks verse broodjes en stokbrood.

+ Enthousiast animatieteam met een leuk programma voor jonge kinderen

- Weinig ruimte rondom de stacaravan, kleine kampeerplaatsen, weinig parkeergelegenheid

- Wifi werkt niet

Zeker voor herhaling vatbaar!

Christa
2-8-2018

Voor het eerst aan het Gardameer op een camping. Ik moest even wennen aan de krappe plekken, maar na een week vakantie toch erg enthousiast! De camping ligt pal aan het meer, de toiletgebouwen worden zeer goed schoongehouden en leuke campinggasten. Het is een rustige camping, geen lawaai van campinggasten. Wij stonden met onze tent tegen de heg tussen het meer en de camping en hoorden daardoor s’nachts wel geluiden van voorbijgaande jeugd.

Wij gaan nooit meer naar deze camping

Misha
29-7-2018

Wij hebben 5 nachten verbleven op camping Serenella in Bardolino. Bij aankomst bleek de veranda van onze Eurocamo stacaravan direct te grenzen aan de veranda van onze muziekdraaiende en rokende buren. Er was dus totaal geen privacy. De stacaravan zelf was in bedenkelijke conditie en we hebben regelmatig dingen moeten laten repareren (het touroperator-personeel ter plekke heeft haar uiterste best gedaan om ons hierbij te helpen). Daarnaast konden we de auto nergens kwijt, omdat de camping niet op auto’s berekend was. Zeker niet voor de gasten van de stacaravans. Dit was ons de €200,- per nacht die wij hebben betaald alles behalve waard. Wij komen er niet meer terug.

Vrij Uit

+/+ = ligging van de camping.

Ideaal direct aan wandel/fietsboulevard naar Garda en Bardolino.

+/+ service van de camping. Bij receptie wordt je goed geholpen. We hadden een probleempje met de douche en dat werd meteen perfect opgelost.

Voor ons met 2 kleine kinderen van 6 en 4 was het zwembad echt een minpunt. Het zwembad was te klein voor het aantal mensen. Bedjes stonden hutje-mutje. Het nieuwe kinderzwembad met glijbaantjes en sproeiers was wel leuk, maar ook daar weinig plek er omheen.

De camping is klein en overzichtelijk. Dat is voor ons erg belangrijk. Jammer alleen dat onze mobile home van de touroperator een beetje was 'weggeduwd'. We konden niet wegkijken en hadden totaal geen ruimte om ons heen, ook daar dus hutje mutje, terwijl wij juist gehoopt hadden dit niet te treffen.

Door de perfecte ligging , de fietsen en het schitterende meer, hebben we een heerlijke week gehad.

Super camping

Huguette Blomme
11-5-2018

Mooi gelegen aan de wandelweg naar Garda en Bardolino, elke kant ongeveer 20 min. lopen. Super sanitair, wordt meerdere malen per dag gekuist mooi zwembad en al open vanaf het begin van de opening mooie ligbedjes en een zwemmeester aanwezig kortom de beste camping waar ik al geweest ben(en da zijn er al veel)

Weer super gehad

Mariska
17-9-2017

Het was weer een super vakantie. Erg gezellig, goed weer en leuke mensen.

Aan het gardameer, vanaf de camping loop je zo naar bardolino of naar garda.

Het zwembad is niet groot, maar top voor de kinderen.

Zij hebben zich super vermaakt.

Omdat de camping niet zo groot is, kunnen de kinderen hun gang gaan. Je weet ze altijd weer te vinden.

Leuke gezellige camping met mooi zwembad

johnniep
20-8-2017

Mooi zwembad zonder mutsenplicht genoeg ligbedden. Goed restaurant en leuk enthousiast (nederlands-duits-engels-italiaans sprekend) animatieteam. Ook de service met de hagelschade was goed.

nie wieder

ich
11-8-2017

Es ist bis 23 Uhr sehr sehr laut . Restaurant sehr unfreundliches Personal. Keine mückennetze vorhanden Inventar des Bungalows auch nicht wirklich sauber. Mit Kleinkind oder Säugling ungeeignet

prima plek

j.westermolen
3-7-2017

campig is een gezellige camping met vriendelijke receptie

Wir standen im Kreuzungsbereich, zu viele Stellpätze generell zu klein, sind kaum oder gar nicht mit Vorzelt zu nutzen. Der Supermarkt/,Aufgang See,/ Mülldeponie, Wendestelle für an-und abreisende Urlauber/Animationstreffpunkt, befanden sich direkt in unserem unmittelbaren Einzugsbereich . Erholung gleich Null. Sind bestimmt nicht prüde aber das war leider nichts. Gardasee ist uns immer in guter Erinnerung aber das geht gar nicht. Damit leidet natürlich auch das übrige Geschehen. Supermarkt war gut organisiert und freundlich. Betreiber sollten nicht auf Quantität sondern auf Qualität achten.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Serenella in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Serenella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Serenella scoort een 7.14 uit 10 op basis van 201 reviews.