Camping Serenella

Camping Serenella
7,1

187 reviews over Camping Serenella in het Nederlands

Leuke camping service is minder!

Linda Staverman
17-8-2018

We hebben een leuke week gehad op camping Serenella. Mijn dochter heeft zich prima vermaakt in de speeltuin met veel vriendjes en vriendinnetjes. Veel mensen komen jaarlijks terug op deze camping. Camping heeft een mooi zwembad.

De animatie was echt minimaal. In de avond was er weinig te doen. Kinderdisco was niet echt leuk. (Mis echt de interactie met de kinderen).

We hadden zelf een stacaravan gehuurd waarvan we veel koud water hadden. Soms zijn we in het douche gebouw gaan douchen.

Het uitchecken heeft een bijzondere regel. Dit staat overigens wel in de voorwaarden. Je moet bij aankomst 100 euro betalen. Dit krijg je terug bij controle van uitchecken. Dit doen ze alleen tot 21:00 uur de avond daarvoor of vanaf 7:30 uur. Anders ben je 35 euro kwijt voor schoonmaakkosten. Dit is natuurlijk belachelijk dat je niet kunt vertrekken wanneer jezelf wilt gaan en geld wordt ingehouden. Jammer dat ze niet investeren in een goede service!

Prima camping met goede ligging

M. Dijk
11-8-2018

+ Nieuwe stacaravan Airone (4 pers.) met airco, bed- en badlinnen, overdekte veranda (wij hadden nummer 19; de laatste in het straatje, t.o. een klein parkeerplaatsje met een klein beetje uitzicht op het meer)

+ Middelgrote camping direct aan het meer, halverwege het wandelpad langs het meer tussen Garda en Bardolino. Zwembad en meer zijn heel dichtbij. Winkel vrij uitgebreid, met dagelijks verse broodjes en stokbrood.

+ Enthousiast animatieteam met een leuk programma voor jonge kinderen

- Weinig ruimte rondom de stacaravan, kleine kampeerplaatsen, weinig parkeergelegenheid

- Wifi werkt niet

Zeker voor herhaling vatbaar!

Christa
2-8-2018

Voor het eerst aan het Gardameer op een camping. Ik moest even wennen aan de krappe plekken, maar na een week vakantie toch erg enthousiast! De camping ligt pal aan het meer, de toiletgebouwen worden zeer goed schoongehouden en leuke campinggasten. Het is een rustige camping, geen lawaai van campinggasten. Wij stonden met onze tent tegen de heg tussen het meer en de camping en hoorden daardoor s’nachts wel geluiden van voorbijgaande jeugd.

Vrij Uit

Wij gaan nooit meer naar deze camping

Misha
29-7-2018

Wij hebben 5 nachten verbleven op camping Serenella in Bardolino. Bij aankomst bleek de veranda van onze Eurocamo stacaravan direct te grenzen aan de veranda van onze muziekdraaiende en rokende buren. Er was dus totaal geen privacy. De stacaravan zelf was in bedenkelijke conditie en we hebben regelmatig dingen moeten laten repareren (het touroperator-personeel ter plekke heeft haar uiterste best gedaan om ons hierbij te helpen). Daarnaast konden we de auto nergens kwijt, omdat de camping niet op auto’s berekend was. Zeker niet voor de gasten van de stacaravans. Dit was ons de €200,- per nacht die wij hebben betaald alles behalve waard. Wij komen er niet meer terug.

+/+ = ligging van de camping.

Ideaal direct aan wandel/fietsboulevard naar Garda en Bardolino.

+/+ service van de camping. Bij receptie wordt je goed geholpen. We hadden een probleempje met de douche en dat werd meteen perfect opgelost.

Voor ons met 2 kleine kinderen van 6 en 4 was het zwembad echt een minpunt. Het zwembad was te klein voor het aantal mensen. Bedjes stonden hutje-mutje. Het nieuwe kinderzwembad met glijbaantjes en sproeiers was wel leuk, maar ook daar weinig plek er omheen.

De camping is klein en overzichtelijk. Dat is voor ons erg belangrijk. Jammer alleen dat onze mobile home van de touroperator een beetje was 'weggeduwd'. We konden niet wegkijken en hadden totaal geen ruimte om ons heen, ook daar dus hutje mutje, terwijl wij juist gehoopt hadden dit niet te treffen.

Door de perfecte ligging , de fietsen en het schitterende meer, hebben we een heerlijke week gehad.

Super camping

Huguette Blomme
11-5-2018

Mooi gelegen aan de wandelweg naar Garda en Bardolino, elke kant ongeveer 20 min. lopen. Super sanitair, wordt meerdere malen per dag gekuist mooi zwembad en al open vanaf het begin van de opening mooie ligbedjes en een zwemmeester aanwezig kortom de beste camping waar ik al geweest ben(en da zijn er al veel)

Weer super gehad

Mariska
17-9-2017

Het was weer een super vakantie. Erg gezellig, goed weer en leuke mensen.

Aan het gardameer, vanaf de camping loop je zo naar bardolino of naar garda.

Het zwembad is niet groot, maar top voor de kinderen.

Zij hebben zich super vermaakt.

Omdat de camping niet zo groot is, kunnen de kinderen hun gang gaan. Je weet ze altijd weer te vinden.

Leuke gezellige camping met mooi zwembad

johnniep
20-8-2017

Mooi zwembad zonder mutsenplicht genoeg ligbedden. Goed restaurant en leuk enthousiast (nederlands-duits-engels-italiaans sprekend) animatieteam. Ook de service met de hagelschade was goed.

prima plek

j.westermolen
3-7-2017

campig is een gezellige camping met vriendelijke receptie

Prachtig, gemoedelijk, ondernemend en vooral relax

Anne en Alien
3-5-2017

Wij hebben een geweldige tijd gehad op camping Serenella. Het is erg gemoedelijk, hangt een fijne sfeer en het personeel is bereid je te helpen bij van alles en nog wat. Wat wel wat lastig was, waren de parkeerplaatsen rondom ons huisje. De wegen op de camping zijn vrij nauw en er zit een grote kans in dat je parkeerplek bezet is wanneer je thuis komt van bijv. een dagje Venetië. Het zit direct aan het meer en langs de boulevard is het prachtig om te wandelen. Binnen no time ben je in een karakteristiek dorpje om cultuur te snuiven of even lekker een terrasje te pakken.

Supermarkt (Lidl) zit vlakbij (10 minuten rijden). Qua activiteiten is er genoeg te doen. Zo zijn wij een dag naar Venetië en Verona geweest. Het glijbaan park is ook een aanrader. Dit ligt op zo'n 15 minuten rijden vanaf de camping. Als je zin hebt om een dagje niets te doen, dan kun je heerlijk vertoeven aan het Gardameer (tegenover de camping). Wat wij persoonlijk wel fijn vonden was dat het geen zandstrand was, maar gras.

Een echt aanrader!!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Serenella in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Serenella zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.