Camping La Rocca - Bardolino ***

Camping La Rocca - Bardolino
7,8

WebsiteLink naar website

Weer vandaag5°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor La Rocca - Bardolino voor je op een rij gezet:

208 reviews over Camping La Rocca - Bardolino in het Nederlands

Heerlijke camping met mooie mobilhomes!

Marjan, 10-2-2018

Heerlijke vakantie gehad! Wij hadden via de camping de roccalux geboekt. Super mobilehome en nog nooit in zo'n mooi laantje met redelijk wat privacy gezeten. De camping is verdeeld in twee delen. Het onderste gedeelte (staanplaatsen) en het meer is goed bereikbaar via een tunneltje onder de weg, waar wij geen last van hadden.

Het zwembad is heerlijk, geen handdoekje leggen en altijd wel een ligbedje.

Het restaurant en de bediening zou vriendelijker, goedkoper en lekkerder kunnen maar met alle leuke restaurantjes in de nabijheid was het gewoon 1x en niet meer.

We vonden vooraf dat we erg veel geld betaalden maar eenmaal daar vonden we het wel waard. Helemaal nu we net voor dit jaar een mobilhome in de Franse Ardeche hebben geboekt die nog duurder is en lang niet zo nieuw, compleet en mooi qua ligging. Ook de franse camping is naar ons gevoel minder luxe... dus ik denk volgend jaar weer naar La Rocca! :-)

Voor herhaling vatbaar

Daantje69, 29-1-2018

Accomodatie was super. Schone camping. Ligging is super

Wij logeerden in een safaritent van touroperatort. Super! Leuk beheerderskoppel

Vriendelijke camping, wel alles dicht op elkaar

Caroline, 29-12-2017

In augustus 2017 op camping La Rocca geweest. Ontzettend vriendelijk personeel. Prima restaurant. Leuk waterparkje voor de kleintjes.

Op loopafstand van Garda (15min.) en Bardolino (25 min.) via pad langs het meer. Langs dit pad ook restaurantjes. Drukke, maar erg gezellige toeristenplaatsen met heeeel veel restaurantjes. Met de auto naar de dorpjes moet je even plannen, kan erg druk zijn op de weg van camping naar dorp.

Leuke wandeling gemaakt naar de top van de Rocca, georganiseerd door de camping. Prachtig uitzicht over meer, camping en beide dorpjes.

Minpunt: wij hadden stacaravan type Sunshine, caravan op zich prima, maar dit type caravans stonden met de voorkant naar elkaar toe waardoor het kleine terras voor de caravan direct grensde aan het terras van de buren, gescheiden door een klein hekje. Hierdoor geen enkele privacy. Aan de ene zijkant een rotswand aan de andere zijkant een hoge heg.

Andere type caravans (die met jacuzzi) hadden wel mooiere plekken.

Campeerplekken vond ik ook erg dicht op elkaar.

Bij het meer is jammer genoeg niet veel schaduw van de bomen, parasol aan te raden.

Ga volgend jaar weer

YLijes, 4-12-2017

Dit jaar voor het eerst naar deze camping, heel erg tevreden. Nette caravan, leuke sportieve animatie. Mooi uitzicht vanaf het zwembad op het meer. Lopend naar Bardolino of Garda, is makkelijk te doen.

Links van de camping aan het Gardameer, bij een kleine haven, een heerlijk en leuk restaurant.

Super vakantie

Netje, 19-8-2017

Mooie,schone camping met vriendelijk personeel. Totaal niet druk bij de receptie. Mooi zwembad met prachtig uitzicht. Zwembanden toegestaan mits er niet teveel gasten in het bad liggen. Badmeesters zeer oplettend en behulpzaam. Op een drukke dag heb je toch zo een bedje gevonden. Stacaravan charme netjes met overkapping, met tv en aparte wc. Nog nooit zo'n goede waterdruk gehad met douchen. Gratis 8 uur airco wat top was. Niet super luxe inrichting maar prima. Uitzicht prachtig! Supermarkt voldoende assortiment maar jammer dat het souvenirwinkeltje zo vroeg dicht gaat. Animatie niet opdringerig en niet overheersend aanwezig. Garda en Bardolino goed te fietsen. via de boulevard. Met een dochter van 13 miste we wel de gratis wifi op de camping. 20 euro voor een week vind ik in deze tijd eigenlijk niet meer acceptabel. Maar ondanks dat hebben we genoten. Huur een bootje in Bardolino, geweldig!!
La Rocca Camp, direttore, 11-9-2017
Gentili Ospite, Bedankt voor de tijd U hebt besteed un onze camping en wij zijn blijt dat U een mooi vakantie heeft doorgebracht. Graag heten we U opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken U voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten.

Geweldig zwembad, fantastisch uitzicht

Talita Boersema, 15-8-2017

Mooi en schoon Italiaans appartement met een heerlijk zwembad en fantastisch uitzicht. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. In San Feliciano is een ijssalon met heerlijk ijs. Diverse goede restaurants in de buurt. We hebben o.a. Assisi, Perugia, Cascata della Marmore en Castelione del Lago bezocht. Echt een aanrader!

Leuke gezellige camping

Monique, 13-8-2017

Leuke camping, niet meteen zo'n heel vakantie dorp, wel

kleine kampeer plaatsen. Bardolino en Garda zijn hele leuke dorpjes op loopafstand. Leuk zwembad misschien in het hoogseizoen een beetje aan de kleine kant. Jammer dat er altijd mensen aan het zwembad hun handdoek laten liggen of in de ochtend al komen neerleggen. Het is wel een hele klim vanuit de camping naar het zwembad maar dat went ook wel. Het sanitair werd goed schoon gehouden.Wij hebben hier 2 weken een heerlijke vakantie gehad en komen hier zeker nog een keer terug.

La Rocca Camp, direttore, 11-9-2017
Geachte Monique, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in La Rocca Camp. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons en hartelijk dank voor de positieve recensie geschreven. Met onze vriendelijke groeten

Mooie camping met zwembad direct aan het meer

Alice Achterstraat, 6-8-2017

De ontvangst was niet super vriendelijk en behalve je plaatsnummer weinig info ontvangen over de camping of de omgeving.De plek was klein maar dat wisten we,wel hadden we 2 plekken naast elkaar zoals gevraagd en lekker dichtbij het meer.Af en toe even stroomuitval maar werd steeds binnen 5 min weer opgelost.'s Nachts rijdt er continue een golfkarretje rond en personen die rondlopen moeten zich identificeren met hun campingpasje of id-kaart: goede zaak! Bij het zwembad waren 's ochtends nog voldoende bedjes en parasols aanwezig en je mocht ze ook max een half uur onbezet houden met handdoek erop.Winkeltje heeft het basis assortiment maar Spar en Lidl zitten in de buurt.Ook is er een klein winkeltje met luchtbedden etc.Restaurant heeft lekkere verse pizza's tussen de 5 en 12 euro.Naar Garda is prima te lopen en daar zijn volop winkeltjes en terrasjes aan het water, Bardolino is iets verder maar ook prima te doen(20-30 min) Al met al nette camping met voldoende prima voorzieningen.
La Rocca Camp, direttore, 8-8-2017
Geachte Alice, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in onze camping. Hierbij delen we mede dat we uw mededelingen onder onze aandacht hebben en we zullen bemiddelen om deze te verbeteren. Wij luisteren naar suggesties on onze diensten voor komende seizoenen. Graag heten we u opnieuw welkom bij ons om de verbeteringen te kunnen tonen en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

FANTASTISCH!

Andrieke, 1-8-2017

Wij hebben onze vakantie doorgebracht in de nieuwe safaritenten op het bovenste gedeelte van de camping. Een prachtige locatie met mooie olijfbomen op het terras. Het uitzicht is prachtig over het meer. De tenten zijn luxer dan we hadden gedacht, er zat zelfs een vaatwasser in! :) Onze kinderen hebben zich prima vermaakt en konden zelf naar het zwembad en avonds een potje voetballen. Wij zijn normaliter niet zo van de animaties ed maar dit was precies goed, niet te....

Het bovenste gedeelte van de camping was rustig en dat was precies wat we zochten. Het is wel een klim om broodjes te halen in de ochtend, maar na een paar dagen ging dat al een stuk beter;) De supermarkt op de camping is prima en hebben daar een goed assortiment met heerlijk verse broodjes.

Het meer is prachtig en met de mooie steigers en grote bomen goed vertoeven. Langs het meer zit een heel gezellig restaurantje (richting Bardolino, naast de boottakel) ) waar je lekker kunt eten met prachtig uitzicht. Dit gedeelte is niet erg druk en hoef je niet te reserveren. Op de camping zit ook een restaurant, maar vonden wij niet zo heel gezellig.

Het ontvangst en het contact met de touroperator was erg goed. Nico en Angelique zijn altijd bereikbaar en helpen waar nodig, super!

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

La Rocca Camp, direttore, 2-8-2017
Beste Andrieke, Bedankt voor de tijd U hebt besteed un onze camping en wij zijn blijt dat U een mooi vakantie heeft doorgebracht.Bedankt voor de positieve reactie op het locatie, anmaties en organisatie. Tot het volgende jaar! Met vriendelijke groeten

Aangename camping

Christine, 28-7-2017

Nadeel: caravans easy staan bijna pal op de drukke doorgaande weg langs het gardameer, toch wel groot deel van de dag verkeersrumoer. Maar dit wisten wij vantevoren. Grasveld bij Gardameer is niet echt geschikt om op handdoek te liggen. (Gewone luchtbedden gaan ook kapot van de stenen en wortelstronken) eventueel een stevig dun zelfopblazend luchtbedje meenemen om op te liggen.

Voordelen: heel nette (bijna nieuwe) caravan die redelijk compleet is. Mooi groot zwembad met heel veel ligbedden en parasols. Wij hebben de keren dat wij naar het zwembad gingen altijd wel ligbedden en parasols kunnen vinden. Badmeesters niet te betuttelend. Pool party en schuimparty waren heel leuk. Leuke animatoren. Goede ontvangst bij de receptie. Steiger in Gardameer, heel tof voor de kids. Garda loop je in zo'n 10 minuten aan, veel winkeltjes, restaurantjes e.d.

Zeker een aanrader deze camping!

La Rocca Camp, direttore, 31-7-2017
Geachte Christine, Wij danken u voor de tijd u hebt besteed in Camping La Rocca. Wij luisteren naar suggesties on onze diensten voor komende seizoenen en wij proberen om de kwaliteit te verbeteren.Graag heten we u opnieuw welkom bij ons en bedanken u voor de gegeven raadgevingen. Met onze vriendelijke groeten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Rocca - Bardolino scoort een 7.83 uit 10 op basis van 221 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: