Camping La Rocca - Bardolinosterstersterster

Italië, Plaatsen rond het Gardameer, Bardolino

8.2Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Rocca - Bardolino voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Verblijf in een tent, stacaravan of bungalow op Camping La Rocca Bardolino. De camping bestaat uit twee delen, met elk een eigen zwembad met voldoende ligstoelen. Het achterste deel met de bungalows is te bereiken via een tunnel onder de weg. Op loopafstand liggen Garda (15 min.) en Bardolino (25 min.), waar je op de route veel restaurants vindt.

Contact

235 reviews over Camping La Rocca - Bardolino

• 2019
    9Nathalie06-11-2019

Schitterende camping direct aan het Gardameer

Deze camping geboekt op goed geluk maar dat was het zeker. We waren hier 1 week en gingen toen door naar Toscane maar de kids vonden het erg jammer dat we weg gingen waren hier liever 2 weken gebleven. Mooie gerenoveerde camping, prachtig zwembad, goede supermarkt met heerlijk brood en andere lekkernijen. Vanuit de camping loop je zo naar het leuke plaatsje Garda. Tip: op vrijdagochtend is er kledingmarkt aan de boulevard bij Garda erg leuk. Wij hadden caravan easy erg klein maar wel heel nieuw en alles aanwezig met grote ruime koelkast. Ons matras was verschrikkelijk lag helemaal door op het spiraal had na 3 nachten erge rugpijn toch maar naar de receptie werd direct opgelost gelijk een ander nieuw matras en heb de overige nachten prima geslapen. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Hanna29-09-2019

Ideale ligging

Mooie ligging, je kan lopend naar Garda of Bardolino. Om plek te boeken ,is nogal moeilijk Als je mailt of er nog wat vrij is,krijg je direct een rekenoverzicht,maar heb je nog vragen ,krijg je geen antwoord. De ene keer aanbetaling 250 euro ,dan weer 350. Maar omdat die plekken voor ons te klein waren,er niet meer op in gegaan .later toch maar weer eens geprobeerd,toen was aanbetaling weer 250 euro ,beetje vreemd. Toch maar even gebeld,nee ik moest mailen. Dit jaar ook betalen wat je geboekt hebt,dit was andere jaren betalen wat je er geweest was.Verder fijne camping, zeker met hond

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

La Rocca camping Village., direttore, 30-09-2019

Geachte Hanna, Wij danken u voor uw beoordeling en stellen het zeer op prijs. We proberen ons steeds te verbeteren van de beoordelingen van onze klanten. Wij zijn blij dat u een mooie vakantie hegt gehad. Het spijt ons zeer dat het zo een warboel geweest is om te reserveren, normaal gezien beantwoorden we op de vragen, misschien hebben we het overzien. Wij vragen steeds de groote van de caravan of camper- tent, om te weten waar de mensen eventueel naar toe kunnen. Wij accepteren alleen schriftelijk reserveringen en wij vragen een aanbetaling van 100,00€ per week + 25,00€ reserveringskosten. Het is normaal als u iets reserveerd en gaat vroeger weg, dat u het totaal bedrag van de reservering betaald, zo staat het ook vermeld op de bevestiging van uw reservering, en zo staat het ook op het regelement van de camping, dat we dit jaar naleven, dit gebeurt bijna in alle campings. Wij hebben dit vanaf dit jaar ingevoedg omdat er teveel mensen langer reserveerden en vroeger weggingen.. Wij hopen dat we u binnenkort weer mogen te verwelkomen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marloes03-08-2019

Voor herhaling vatbaar! (2018 en 2019 en 20?)

Super camping. Voldoende afwisseling mogelijk tussen zwembaden en Gardameer. Tips; waterfiets, boottocht, beklimming La Rocca, markt Bardolino en Garda.

La Rocca Camping Village, direttore, 28-08-2019

Geachte Marloes, Bedankt voor de tijd dat u heeft geïnvesteerd om een mooie beoordeling te geven aan onze camping. We zijn heel tevreden dat u van afwisseling houd en dat we dat kunnen aanbieden. Wij hopen u binnekort opnieuw mogen te verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9😃😃30-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuke camping, wel veel verschillende maten plaatsen. Minpuntje: te smalle paden om met caravan op je plek te komen. Leuke kidsclub (knutselen schminken binnenspeeltuintje) lekker cool en leuk team. Leuk zwembad 2 stuks altijd wel een bedje vrij. Nette fitnessruimte, winkeltjes. Ook avond programma was prima. Schoon en net sanitair. Leuke vakantie geweest

La Rocca Camping Village, direttore, 05-08-2019

Geachte, Wij zijn heel blij met uw beoordeling en stellen het zeer op prijs. We proberen ons steeds te verbeteren van de beoordelingen van onze klanten. Wij bedanken U alvast voor uw medewerking en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Sandra de Jongh18-07-2019

Leuke schone camping!

Wij zaten in Aquaborgo. Babybed en stoel hadden we van te voren aangevraagd. Deze was niet aanwezig, dus naar receptie. Babybed was echt niks. Geen matras alleen zo'n dun matje en geen lakens. We kregen een laken van een eenpersoonsbed. Als ik dit van te voren had geweten, had ik ons campingbed meegenomen. Uitzicht was super. Jacuzzi was ook fijn. De eerste paar dagen werd het water elke dag gecheckt. Toen we vroegen om ''nieuw'' water (de Jacuzzi werd s ochtends met een doek schoongemaakt, maar het water werd niet vernieuwd deze was erg smerig) werd dat de volgende dag geregeld. Daarna werd er niet meer naar omgekeken. We zaten er 11 dagen. Schone handdoeken moesten we om vragen. Deze krijg je maar 1x in de week blijkbaar. Schoonmaak is niet gedaan. Parkeerplek bij Aquaborgo is drama. Tuin stelt niks voor. Al met al veel te veel geld betaald, wifi niet gratis. Zal dit niet meer boeken. Restaurant en zwembad beneden zijn wel super!

• 7Staat v/h sanitair

La Rocca Camping Village, direttore, 23-07-2019

Geachte Sandra, wij bedanken U en uw familie dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht, we betreuren het dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, In onze structuur is de schoonmaak bij aankomst inbegrepen, dagelijkse schoonmaak kan worden aangevraagd tegen een extra prijs, Wi-Fi in de suite-faciliteiten is inclusief, het is alleen betaalbaar in de standaardfaciliteiten. Het water in de hydromassage wordt elke ochtend gecontroleerd en eenmaal per week vervangen, we adviseren onze gasten altijd dat ze in elk geval contact nemen met de receptie om verschillende misverstanden te voorkomen. We zijn trots op onze nieuwe zwembaden en we zijn blij dat u ze leuk vindt. We hopen u binnenkort te mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Peter Verheijden10-07-2019

Geweldige camping!

Op dit moment zijn we nog op camping la rocca. We verblijven in een delux panorama stacaravan. Prachtig uitzicht op Gardameer . Alleen de klim naar boven is heel pittig met mijn hartproblemen. Maar complimenten voor het personeel, welke mij zonder enig probleem met de golfkar iedere keer weer naar boven brengen. Voor ons de vierde keer op deze camping en zeker niet de laatste! Ideaal gelegen tussen bardolino en garda. De metamorfose van de camping is prachtig geworden.

La Rocca Camping Village, direttore, 12-07-2019

Geachte Peter, We zijn heel blij dat u een geweldige tijd hebt bij ons, wij bedanken u voor de complimenten die we ontvangen hebbe en wij zijn steeds blij als we de mensen kunnen helpen. Wij bedanken u ook voor de tijd dat u besteed heeft om een beoordeling te schrijven. Wij hopen u en uw familie volgend jaar weer te mogen verwelkomen.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    7Verseveldt24-10-2018

Voor verbetering vatbaar

Is enige camping die honden toelaat, en dat merk je. Luidruchtige animatie om publiek naar restaurant te lokken is voor dichtbij staande hinderlijk. Als om moverende redenen je niet in de smaak valt bij beheerster dan wordt simpelweg je 54 jaar durend verblijf daar met 9 weken aaneen, op een jaren lang vooraf gereserveerde vaste plek, Je van deze plek af gezet en mag je gaan rond dolen of je ergens past, zodat we dit jaar voor het eerst elders zijn gegaan, jammer.

• 6Eetgelegenheden

La Rocca Camping Village, direttore, 06-05-2019

Geachte gast, wij danken U en uw familie dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht, wij stellen uw beoordeling op prijs. Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed. In 2018 hebben we het servicegebied volledig gerenoveerd. We hebben twee nieuwe zwembaden gecreëerd, één volledig gewijd aan volwassenen op het terras van het restaurant met uitzicht op het meer, een ruime indoor miniclub, een nieuw theater, het winkelgebied en het restaurant zijn volledig gerenoveerd en er is een nieuwe SPA met Turks bad, sauna en ontspanningsruimte. We hebben ook een deel van de plaatsen aangepast en er wordt nog steeds een tweede gedeelte gerenoveerd, dat is waarschijnlijk de reden waarom we U het nummer van de plaats niet konden geven. We kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen, wij hopen dat wij U een plaats kunnen aanbieden die naar uw wens is, zodat U onze nieuwigheden kan bekijken.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Avd26-08-2018

Super vakantie gehad

Pluspunten: Sanitair netjes en wordt goed schoongemaakt. Op loopafstand van Garda en Bardolino. Genoeg plaats bij het zwembad. Auto bij de tent/caravan parkeren. Minpunten: Animatie gericht op kleine kinderen, voor oudere kids en volwassenen niet leuk. Boodschappen vrij duur in supermarkt op de camping, broodjes waren wel lekker vers.

Tips: Neem waterschoenen mee ivm kiezelstrand. Vergeet de rotsharingen niet, standaard tent haringen krijg je de grond niet in. Grote supermarkt/winkelcentrum in Affi, op 10 minuten rijden. Kom je langs vanaf afrit snelweg.

La Rocca Camping Village, direttore, 02-09-2018

Geachte, Bedankt voor je gedetailleerde evaluatie van Rocca Camp. We zijn erg blij dat u een fijne vakantie hebt doorgebracht. Wij waarderen uw advies, we zullen proberen om onze diensten te optimaliseren. Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Francine14-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Wij stonden op een plaats bij het meer. Jammer dat de heg zo hoog was. Nu moest ik op een trapje staan om het meer te zien. Dit is overigens niet op alle plaatsen zo. Het spiksplinternieuwe sanitair is echt geweldig mooi. Wij hadden de fietsen bij ons, Garda en Bardolino zijn dichtbij. Lazise is ong. 7 km fietsen.

La Rocca Camping Village, direttore, 18-08-2018

Geachte Francine, Wij bedanken U, dat U voor de Rocca Village heeft gekozen. Helaas kunnen we aan het heg niets doen,omdat die van de gemeente is. Wij zijn heel tevreden, dat u onse nieuwe sanitair heel mooi vindt. Wij hopen U vlug weer mogen te verwelkomen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 6Patrick13-08-2018

Weinig voor veel

Nette camping, maar ook best prijzig. Wij hadden de Panorama de luxe caravan (maar zonder zicht op het Gardameer, wel op de caravans voor ons).. Wel een ruime caravan met tweebadkamers, maar ja als het warm water het haast nooit doet en de wc brillen loszitten is de lol er gauw af. Verder waren de gordijnen te kort, waren de horren voor de muggen defect en mochten we maar 8 uur per dag de Airco gebruiken. Al met al voor ongeveer 200 euro per nacht een verkeerde keuze.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

La Rocca Camping Village, direttore, 18-08-2018

Geachte Patrick, wij danken U en uw familie dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht, wij stellen uw beoordeling op prijs. We betreuren het, dat verschillende dingen niet goed zijn gegaan. Bij aankomst had u deze problemen beter kunnen aangeven bij de receptie, zodat we onze klusjesman konden voorbij sturen om deze problemen op te lossen. Het spijt ons erg dat zo is gegaan. Wij hopen U in een toekomst nog eens mogen te verwelkomen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

18 tips over Camping La Rocca - Bardolino

• JM1990, 19-01-2014

Wandelen over de boulevard is leuk en prima te doen. Ligging van de camping is prima en wandelen naar zowel Garda ALS Bardelino is gezellig.

• Wevers, 24-09-2013

Lopend naar Garda en bardilino is mooi.

• Jessica, 17-07-2013

Als je richting Garda loopt dan zit vlakbij de camping een restaurant "La Sirena", erg vriendelijke mensen, prachtig uitzicht over het meer en goed eten!

55 vragen over Camping La Rocca - Bardolino

• J.m Walenbergh, 18-08-2019

Badmuts

Zijn badmutsen hier nog verplicht???

• Wendy V Kessel, 21-03-2019

Is de wifi nmiddels verbeterd? En wat zijn de kosten voor de aanschaf van wifi? Gr Wendy

• Natasja Broekman, 13-01-2019

Info

Wie gaat er ook vanaf 27/7 2 weken naar La Rocca? Wij gaan met 2 boys 13 en 10 logeren in een Airlodge?. Heeft iemand daar misschien foto's van?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig