Géén boekingskosten

La Rocca - Bardolino

ItaliëPlaatsen rond het GardameerBardolino

We hebben de beste aanbieders voor Camping La Rocca - Bardolino voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 236 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Verblijf in een tent, stacaravan of bungalow op Camping La Rocca Bardolino. De camping bestaat uit twee delen, met elk een eigen zwembad met voldoende ligstoelen. Het achterste deel met de bungalows is te bereiken via een tunnel onder de weg. Op loopafstand liggen Garda (15 min.) en Bardolino (25 min.), waar je op de route veel restaurants vindt.

236 Reviews over La Rocca - Bardolino

• 8John22-08-2022

Mooie camping

Wij verbleven hier 2 weken met kids van 7 en 4 in een Safaritent van Vacanceselect met een prachtig uitzicht op het meer. Hierachter staan de Airlodge-tenten. Veel duurder en minder luxe. De camping is netjes en het animatieteam enthousiast. Elke avond om 20:30u minidisco. ‘s Nachts tussen 23:00u en 07:00u moet het stil zijn. Bij het zwembad boven staan veel ligbedjes en is er een leuke glijbaan. Ook zijn er veel activiteiten en is er een pierebad voor de kleinsten. Geen badmuts vereist. Wel zijn luchtbedden en -banden verboden. Hier wordt streng op gelet. Ook is er een barretje waar je drinken en ijsjes kunt kopen. Het restaurant beneden is oké, maar duur en vrij sfeerloos. Je kunt beter buiten de camping eten. Aanrader: ‘Torre de Casello’ op 2 minuutjes lopen. Door 2 poortjes is beneden het meer te bereiken. Linksaf ligt Bardolino op 30 minuten lopen. Rechtsaf ligt het kleinere Garda op 15 minuten loopafstand. Wij hebben genoten hier

• 6Eetgelegenheden

Riccardo, Eigenaar, 26-08-2022

Wij bedanken U voor de recensie. Fijn dat U heeft genoten van de vakantie , de zwembaden en de animatie. Wij hopen dat de ervaring voor herhaling vatbaar is! Met vriendelijke groeten La Rocca Camping Village

• 810eke17-08-2022

Leuke camping

Mooie nette camping Niet te groot. Leuke animatie voor de kinderen Zwembad met eenvoudige glijbaan, maar kids hebben er veel gebruik van gemaakt We zaten in een safaritent met sanitair Dit was heerlijk We hadden een mooie vrije plek Helaas wel naast het voetbalveld Deze zou pas vanaf 9 uur gebruikt mogen worden Maar om 715 uur werd er al gebruik van gemaakt Meneer van de tenten zei dat we hem dan hadden moeten bellen In de avond waren er ook wedstrijden op het voetbalveld waardoor er tot 2230 uur lawaai was Gelukkig hebben wij de kids al wat ouder en was dat niet heel erg Wel lekker dichtbij het zwembad Andere kant van de camping is te bereiken door een tunnel onder de weg door Lopen naar Garda of Bardolino is prima te doen vanaf de camping. Camping ligt aan het meer, maar niet echt een standje alleen wat gras

• 10Staat v/h sanitair

Riccardo, Eigenaar, 26-08-2022

Wij bedanken U voor de recensie, het spijt ons wat betreft de overlast van het voetbalveld, wij zullen dit doorgeven aan het animatieteam. Wij hopen U wederom te mogen verwelkomen in de toekomst. Met vriendelijke groeten La Rocca Camping Village

• 9Annick02-08-2022

Heerlijke camping

Wat een fijne camping!! Niet te groot en alles is aanwezig wat je nodig hebt. Zwembad, meer, campingwinkel, restaurantje en een waanzinnig uitzicht!! De animatie bestaat uit 2 ontzettend enthousiaste mensen die iedereen voor zich weten te winnen. De activiteiten zijn vooral voor wat jongere kinderen. Wij waren met 3 tieners op vakantie. Zij vermaakten zich goed bij het volleybalveld met zitje met overkapping waar meer jongeren zich s avonds verzamelden. S avonds wordt gecontroleerd op geluidsoverlast en de camping wordt erg goed bijgehouden. Via 2 punten kan je naar het Gardameer. Pak je de linkeropggang (door tunneltje) kan je linksaf langs het water naar een pittoresk haventje lopen (10 min) waar je allerlei eettentjes hebt. Via de rechteropgang kom je op een fijn (steen) strandje waar je ook sups kan huren. Er is genoeg te doen in de omgeving. Zeker een aanrader!!

Riccardo, Eigenaar, 26-08-2022

Hartelijk dank voor Uw recensie, fijn dat U genoten heeft van de vakantie! Wij verheugen ons U nogmaals te mogen verwelkomen , met vriendelijke groeten La Rocca Camping Village

• 7Annemieke25-07-2022

Mooie omgeving - camping middelmatig

Wij zaten in een te dure airlodge, die onvoldoende was uitgerust en op de foto’s mooier oogden dan in werkelijkheid. De camping heeft een prima restaurant en ligt dicht bij het Gardameer wat super is. Het zwembad zelf vonden wij redelijk. We miste een lekker tentje om te eten en drinken. Advies wat mij betreft - nooit een airlodge kiezen maar een gewone safaritent. Die is goedkoper en veel beter uitgerust. Camping geef ik een 7.

Riccardo, Eigenaar, 26-08-2022

Hartelijk dank voor Uw recensie, fijn dat U heeft kunnen genieten van de vakantie. Naast de accommodatie van Selectcamp biedt de camping zelf een ruime keus aan maxicaravans. Wij hopen U in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten , La Rocca Camping Village

• 8Patricia10-01-2022

Geweldige vakantie gehad.

Wij hebben super genoten op La Rocca. We zaten in een luxe stacaravan aquagarden met jacuzzi. We hadden uitzicht op het meer. De airco was erg fijn, stacaravan was groot genoeg. Er was alleen weinig plaats voor een campingbedje. Nadeel van de locatie van de caravans is wel dat het een steile wandeling naar boven is, maar op zich was dat wel te doen. Twee prima zwembaden (één boven en één beneden) en aan het Gardameer. Op loopafstand naar Garda (ongeveer 10 minuten) en Bardolino (ongeveer 15 minuten). Kleine supermarkt waar je voldoende producten kon halen. In de buurt zaten ook grotere supermarkten. Jammer dat de kinderdisco en animatie te laat was voor onze jonge kinderen.

• 9Nathalie06-11-2019

Schitterende camping direct aan het Gardameer

Deze camping geboekt op goed geluk maar dat was het zeker. We waren hier 1 week en gingen toen door naar Toscane maar de kids vonden het erg jammer dat we weg gingen waren hier liever 2 weken gebleven. Mooie gerenoveerde camping, prachtig zwembad, goede supermarkt met heerlijk brood en andere lekkernijen. Vanuit de camping loop je zo naar het leuke plaatsje Garda. Tip: op vrijdagochtend is er kledingmarkt aan de boulevard bij Garda erg leuk. Wij hadden caravan easy erg klein maar wel heel nieuw en alles aanwezig met grote ruime koelkast. Ons matras was verschrikkelijk lag helemaal door op het spiraal had na 3 nachten erge rugpijn toch maar naar de receptie werd direct opgelost gelijk een ander nieuw matras en heb de overige nachten prima geslapen. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 7Hanna29-09-2019

Ideale ligging

Mooie ligging, je kan lopend naar Garda of Bardolino. Om plek te boeken ,is nogal moeilijk Als je mailt of er nog wat vrij is,krijg je direct een rekenoverzicht,maar heb je nog vragen ,krijg je geen antwoord. De ene keer aanbetaling 250 euro ,dan weer 350. Maar omdat die plekken voor ons te klein waren,er niet meer op in gegaan .later toch maar weer eens geprobeerd,toen was aanbetaling weer 250 euro ,beetje vreemd. Toch maar even gebeld,nee ik moest mailen. Dit jaar ook betalen wat je geboekt hebt,dit was andere jaren betalen wat je er geweest was.Verder fijne camping, zeker met hond

La Rocca camping Village., direttore, 30-09-2019

Geachte Hanna, Wij danken u voor uw beoordeling en stellen het zeer op prijs. We proberen ons steeds te verbeteren van de beoordelingen van onze klanten. Wij zijn blij dat u een mooie vakantie hegt gehad. Het spijt ons zeer dat het zo een warboel geweest is om te reserveren, normaal gezien beantwoorden we op de vragen, misschien hebben we het overzien. Wij vragen steeds de groote van de caravan of camper- tent, om te weten waar de mensen eventueel naar toe kunnen. Wij accepteren alleen schriftelijk reserveringen en wij vragen een aanbetaling van 100,00€ per week + 25,00€ reserveringskosten. Het is normaal als u iets reserveerd en gaat vroeger weg, dat u het totaal bedrag van de reservering betaald, zo staat het ook vermeld op de bevestiging van uw reservering, en zo staat het ook op het regelement van de camping, dat we dit jaar naleven, dit gebeurt bijna in alle campings. Wij hebben dit vanaf dit jaar ingevoedg omdat er teveel mensen langer reserveerden en vroeger weggingen.. Wij hopen dat we u binnenkort weer mogen te verwelkomen.

• 9Marloes03-08-2019

Voor herhaling vatbaar! (2018 en 2019 en 20?)

Super camping. Voldoende afwisseling mogelijk tussen zwembaden en Gardameer. Tips; waterfiets, boottocht, beklimming La Rocca, markt Bardolino en Garda.

La Rocca Camping Village, direttore, 28-08-2019

Geachte Marloes, Bedankt voor de tijd dat u heeft geïnvesteerd om een mooie beoordeling te geven aan onze camping. We zijn heel tevreden dat u van afwisseling houd en dat we dat kunnen aanbieden. Wij hopen u binnekort opnieuw mogen te verwelkomen.

• 9😃😃30-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuke camping, wel veel verschillende maten plaatsen. Minpuntje: te smalle paden om met caravan op je plek te komen. Leuke kidsclub (knutselen schminken binnenspeeltuintje) lekker cool en leuk team. Leuk zwembad 2 stuks altijd wel een bedje vrij. Nette fitnessruimte, winkeltjes. Ook avond programma was prima. Schoon en net sanitair. Leuke vakantie geweest

• 9Staat v/h sanitair

La Rocca Camping Village, direttore, 05-08-2019

Geachte, Wij zijn heel blij met uw beoordeling en stellen het zeer op prijs. We proberen ons steeds te verbeteren van de beoordelingen van onze klanten. Wij bedanken U alvast voor uw medewerking en wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

• 7Sandra de Jongh18-07-2019

Leuke schone camping!

Wij zaten in Aquaborgo. Babybed en stoel hadden we van te voren aangevraagd. Deze was niet aanwezig, dus naar receptie. Babybed was echt niks. Geen matras alleen zo'n dun matje en geen lakens. We kregen een laken van een eenpersoonsbed. Als ik dit van te voren had geweten, had ik ons campingbed meegenomen. Uitzicht was super. Jacuzzi was ook fijn. De eerste paar dagen werd het water elke dag gecheckt. Toen we vroegen om ''nieuw'' water (de Jacuzzi werd s ochtends met een doek schoongemaakt, maar het water werd niet vernieuwd deze was erg smerig) werd dat de volgende dag geregeld. Daarna werd er niet meer naar omgekeken. We zaten er 11 dagen. Schone handdoeken moesten we om vragen. Deze krijg je maar 1x in de week blijkbaar. Schoonmaak is niet gedaan. Parkeerplek bij Aquaborgo is drama. Tuin stelt niks voor. Al met al veel te veel geld betaald, wifi niet gratis. Zal dit niet meer boeken. Restaurant en zwembad beneden zijn wel super!

• 9Eetgelegenheden

La Rocca Camping Village, direttore, 23-07-2019

Geachte Sandra, wij bedanken U en uw familie dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht, we betreuren het dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, In onze structuur is de schoonmaak bij aankomst inbegrepen, dagelijkse schoonmaak kan worden aangevraagd tegen een extra prijs, Wi-Fi in de suite-faciliteiten is inclusief, het is alleen betaalbaar in de standaardfaciliteiten. Het water in de hydromassage wordt elke ochtend gecontroleerd en eenmaal per week vervangen, we adviseren onze gasten altijd dat ze in elk geval contact nemen met de receptie om verschillende misverstanden te voorkomen. We zijn trots op onze nieuwe zwembaden en we zijn blij dat u ze leuk vindt. We hopen u binnenkort te mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Camping La Rocca - Bardolino info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar