Camping La Rocca - Bardolino

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag9°2°
Camping La Rocca - Bardolino
7,8

Verblijf in een tent, stacaravan of bungalow op Camping La Rocca Bardolino. De camping bestaat uit twee delen, met elk een eigen zwembad met voldoende ligstoelen. Het achterste deel met de bungalows is te bereiken via een tunnel onder de weg. Op loopafstand liggen Garda (15 min.) en Bardolino (25 min.), waar je op de route veel restaurants vindt.

We hebben een aantal aanbieders voor La Rocca - Bardolino voor je op een rij gezet:

214 reviews over Camping La Rocca - Bardolino in het Nederlands

Voor verbetering vatbaar

Verseveldt
24-10-2018

Is enige camping die honden toelaat, en dat merk je. Luidruchtige animatie om publiek naar restaurant te lokken is voor dichtbij staande hinderlijk. Als om moverende redenen je niet in de smaak valt bij beheerster dan wordt simpelweg je 54 jaar durend verblijf daar met 9 weken aaneen, op een jaren lang vooraf gereserveerde vaste plek,

Je van deze plek af gezet en mag je gaan rond dolen of je ergens past, zodat we dit jaar voor het eerst elders zijn gegaan, jammer.

Super vakantie gehad

Avd
26-8-2018

Pluspunten:

Sanitair netjes en wordt goed schoongemaakt.

Op loopafstand van Garda en Bardolino.

Genoeg plaats bij het zwembad.

Auto bij de tent/caravan parkeren.

Minpunten:

Animatie gericht op kleine kinderen, voor oudere kids en volwassenen niet leuk.

Boodschappen vrij duur in supermarkt op de camping, broodjes waren wel lekker vers.

Tips:

Neem waterschoenen mee ivm kiezelstrand.

Vergeet de rotsharingen niet, standaard tent haringen krijg je de grond niet in.

Grote supermarkt/winkelcentrum in Affi, op 10 minuten rijden. Kom je langs vanaf afrit snelweg.

La Rocca Camping Village, direttore, 2-9-2018

Geachte,

Bedankt voor je gedetailleerde evaluatie van Rocca Camp. We zijn erg blij dat u een fijne vakantie hebt doorgebracht. Wij waarderen uw advies, we zullen proberen om onze diensten te optimaliseren.

Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Voor herhaling vatbaar

Francine
14-8-2018

Wij stonden op een plaats bij het meer. Jammer dat de heg zo hoog was. Nu moest ik op een trapje staan om het meer te zien. Dit is overigens niet op alle plaatsen zo.

Het spiksplinternieuwe sanitair is echt geweldig mooi.

Wij hadden de fietsen bij ons, Garda en Bardolino zijn dichtbij. Lazise is ong. 7 km fietsen.

Geachte Francine,

Wij bedanken U, dat U voor de Rocca Village heeft gekozen. Helaas kunnen we aan het heg niets doen,omdat die van de gemeente is. Wij zijn heel tevreden, dat u onse nieuwe sanitair heel mooi vindt.

Wij hopen U vlug weer mogen te verwelkomen.

Weinig voor veel

Patrick
13-8-2018

Nette camping, maar ook best prijzig. Wij hadden de Panorama de luxe caravan (maar zonder zicht op het Gardameer, wel op de caravans voor ons).. Wel een ruime caravan met tweebadkamers, maar ja als het warm water het haast nooit doet en de wc brillen loszitten is de lol er gauw af. Verder waren de gordijnen te kort, waren de horren voor de muggen defect en mochten we maar 8 uur per dag de Airco gebruiken. Al met al voor ongeveer 200 euro per nacht een verkeerde keuze.

Geachte Patrick,

wij danken U en uw familie dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht, wij stellen uw beoordeling op prijs. We betreuren het, dat verschillende dingen niet goed zijn gegaan. Bij aankomst had u deze problemen beter kunnen aangeven bij de receptie, zodat we onze klusjesman konden voorbij sturen om deze problemen op te lossen. Het spijt ons erg dat zo is gegaan. Wij hopen U in een toekomst nog eens mogen te verwelkomen.

Super !!!

Familievakantie
1-8-2018

Super bungalow met prive jaccuzzi en airco. Groot terras met een prachtig zicht op het meer en op loopafstand van Garda en Bardolino.

Caming is onderaan en via een tunnel bereik je de bungalows, dus geen last van de camping, waar de animatie doorging. Twee zwembaden (een vr de camping en een vr de bungalows) met voldoende ligstoelen.

Prachtige regio waar er veel toe doen is voor zowel groot als klein. Pretpark Gardaland is een echte aanrader. ook steden als Verona en Venezia zijn vlot bereikbaar.

Wij komen zeker terug.

Geachte gast,

Wij zijn heel te vreden dat u voor La Rocca Camping Village heeft gekozen om uw vakantie door te brengen. Wij zijn blij dat u een ontspannend en aangenaam verblijf heeft gehad.

Wij hopen dat we U en uw familie weer snel mogen verwelkomen.

Mooi gelegen camping!

Br
14-7-2018

De ligging v/d camping is super ,, vlakbij een wandelpromonade waar je zowel naar Garda als naar Bardolino kunt wandelen of fietsen. Wij hadden een luxe panorama caravan...de hygiëne sloeg wat tegen. We hadden last van mieren in de douchecabine (was gescheurd onderaan) na 2 opmerkingen aan de receptie te maken is het probleem opgelost geraakt! Wij vonden het geen luxe caravan...was al enkele jaren oud en afgeleefd! Veel geld voor wat je kreeg (1w 1/7 1300€)

Geachte gast,

wij bedanken U en uw familie dat U uw vakantie bij ons heeft doorgebracht, we betreuren het dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, voor ons is de schoonmaak heel belangrijk en we zullen uw advies koesteren Wij hopen u binnenkort te mogen verwelkomen voor een nieuw verblijf.

Heerlijke camping met mooie mobilhomes!

Marjan
10-2-2018

Heerlijke vakantie gehad! Wij hadden via de camping de roccalux geboekt. Super mobilehome en nog nooit in zo'n mooi laantje met redelijk wat privacy gezeten. De camping is verdeeld in twee delen. Het onderste gedeelte (staanplaatsen) en het meer is goed bereikbaar via een tunneltje onder de weg, waar wij geen last van hadden.

Het zwembad is heerlijk, geen handdoekje leggen en altijd wel een ligbedje.

Het restaurant en de bediening zou vriendelijker, goedkoper en lekkerder kunnen maar met alle leuke restaurantjes in de nabijheid was het gewoon 1x en niet meer.

We vonden vooraf dat we erg veel geld betaalden maar eenmaal daar vonden we het wel waard. Helemaal nu we net voor dit jaar een mobilhome in de Franse Ardeche hebben geboekt die nog duurder is en lang niet zo nieuw, compleet en mooi qua ligging. Ook de franse camping is naar ons gevoel minder luxe... dus ik denk volgend jaar weer naar La Rocca! :-)

La Rocca Camping Village, direttore, 23-8-2018

Geachte, Marjan,

We zijn heel blij dat u een geweldige tijd hebt gehad bij ons, wij bedanken u ook voor de tijd dat u besteed heeft om een beoordeling te schrijven. We proberen ons steeds te verbeteren. Wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

Voor herhaling vatbaar

Daantje69
29-1-2018

Accomodatie was super. Schone camping. Ligging is super

Wij logeerden in een safaritent van touroperatort. Super! Leuk beheerderskoppel

Geachte Daantje,

Bedankt voor de tijd dat u heeft geïnvesteerd om een mooie beoordeling te geven aan onze camping. We zijn er gelukkig dat u een super vakantie heeft gehad en dat u mooie momenten heeft kunnen beleven op La Rocca Camping Village. Wij hopen u binnekort opnieuw mogen te verwelkomen.

Vriendelijke camping, wel alles dicht op elkaar

Caroline
29-12-2017

In augustus 2017 op camping La Rocca geweest. Ontzettend vriendelijk personeel. Prima restaurant. Leuk waterparkje voor de kleintjes.

Op loopafstand van Garda (15min.) en Bardolino (25 min.) via pad langs het meer. Langs dit pad ook restaurantjes. Drukke, maar erg gezellige toeristenplaatsen met heeeel veel restaurantjes. Met de auto naar de dorpjes moet je even plannen, kan erg druk zijn op de weg van camping naar dorp.

Leuke wandeling gemaakt naar de top van de Rocca, georganiseerd door de camping. Prachtig uitzicht over meer, camping en beide dorpjes.

Minpunt: wij hadden stacaravan type Sunshine, caravan op zich prima, maar dit type caravans stonden met de voorkant naar elkaar toe waardoor het kleine terras voor de caravan direct grensde aan het terras van de buren, gescheiden door een klein hekje. Hierdoor geen enkele privacy. Aan de ene zijkant een rotswand aan de andere zijkant een hoge heg.

Andere type caravans (die met jacuzzi) hadden wel mooiere plekken.

Campeerplekken vond ik ook erg dicht op elkaar.

Bij het meer is jammer genoeg niet veel schaduw van de bomen, parasol aan te raden.

La Rocca Camp Village, direttore, 18-8-2018

Geachte Caroline,

Wij zijn blij met uw beoordeling en stellen het zeer op prijs. We proberen ons steeds te verbeteren van de beoordelingen van onze klanten.

Wij bedanken U alvast voor uw medewerking, wij hopen u snel weer te kunnen verwelkomen.

Ga volgend jaar weer

YLijes
4-12-2017

Dit jaar voor het eerst naar deze camping, heel erg tevreden. Nette caravan, leuke sportieve animatie. Mooi uitzicht vanaf het zwembad op het meer. Lopend naar Bardolino of Garda, is makkelijk te doen.

Links van de camping aan het Gardameer, bij een kleine haven, een heerlijk en leuk restaurant.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Rocca - Bardolino in Bardolino, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Rocca - Bardolino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.