Camping Zoo

• 7.6Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Zoo ligt in het dorpje Arco. Geen animatie maar wel een centrale speelplaats met een klimmuur. Bij het zwembad vind je een bar waar je lekkere pizza’s en pasta’s bestelt. In de kleine campingwinkel haal je de hoognodige boodschappen en verse broodjes. Vanaf de camping loopt er een fietspad naar Riva del Garda (8 kilometer).

Tonen op kaart

Contact

118 Reviews over Zoo

• 8Arjan02-09-2021

Fijne kleine camping.

Stonden hier ruim 2 weken met 3 kinderen (8, 11 & 14). Leuk zwembad met toezicht, spelen met bal en luchtkussens is geen probleem. Ruime plekken met mooi uitzicht op de bergen en rivier. Rivier is leuk om te spelen en voor een kampvuur in de avonduren. Sanitair is keurig. Veel (sportieve) activiteiten in de omgeving. Winkel op camping heeft broodjes en supermarkten zijn eenvoudig bereikbaar. Gardameer is druk en lastig parkeren, maar met wat geduld is er altijd een plekje te vinden. Op de camping zelf zijn weinig activiteiten, een sportveld hebben wij gemist. Kort om een prima camping voor gezinnen die graag op pad gaan.

• 7Erwin30-08-2021

Mooie vakantie gehad

Mooie camping in een prachtige omgeving met veel activiteiten. Eigenaresse en personeel komen vrij nors over. Vooral de oudere generatie. Jammer....

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Fleur Beerthuis30-08-2020

Gezellige camping met zwembad en rivier

Hele gezellige camping met prachtige ligging direct aan een rivier. Ze hebben een groot zwembad, twee bubbelbaden en een sauna. Ook een winkeltje waar je verse broodjes kan kopen in de ochtend. Er is een gezellig restaurantje en bar, voor als je even niet bij je tent wil zitten. Je loopt in 20 min naar het stadje Arco en je rijdt in 20 min naar het Gardameer. We waren hier in augustus en we hadden elke dag zon en 28 graden. Af en toe een regenbui met onweer, maar dan meestal kort en ‘s nachts. Wij kwamen hier om te klimmen rond Arco. Hele mooie klimgebieden!! We vonden de sfeer op de camping heel goed. We komen zeker nog een keer.

• 9Staat v/h sanitair
  • 7José19-06-2020

Afwisselende vakantie

Fijne caravan voor een betaalbare prijs. Een extra tuinstoel meenemen om lekker te zitten met een rugleuning is wel aan te raden. Geen animatie, maar met een beetje creativiteit vermaken de kids zich best! Veel leuke activiteiten gedaan, zowel lekker de natuur in als een stadje bezoeken bij het Gardameer. In 15 minuutjes wandel je naar het dorpje om een hapje te gaan eten. Op de camping eet je een vlugge snack maar verwacht niet meer van de keuken daar. Je kunt lekker zwemmen in het zwembad maar ook lekker dobberen in de naastgelegen rivier.

• 5Patrick26-11-2019

Mooie camping, maar eigenaren houden geen regie.

Een zeer mooie omgeving. Afhankelijk waar je zin in hebt, kan je de drukte opzoeken maar ook de rust van de bergen. De camping heeft een leuk zwembad met een mooi uitzicht op de rotsen. Vanuit de camping vertrekken veel bergklimmers. Op de camping vind je veel verschillende groepen en nationaliteiten. Dit wringt wel eens omdat een groep jongeren en een jong gezin toch een andere leefstijl hebben. De camping houd hier verder geen rekening bij de plaatsing van haar campinggasten. Nachtelijke muziekconcerten en drankpartijen komen dan ook zeker voor! Omdat er verder geen nachtbewaking is, moet je dit maar zelf oplossen. In de nacht arriveren dan ook nog gewoon gasten. De campingeigenaren vinden blijkbaar alles best. Net als de enorme Oost-Europese touringbus op de camping die om 08.00 uur een 1/2 uur staat warm te draaien en te ronken. Onze punten aangekaart, maar geen enkele reactie ontvangen. Jammer, maar we missen regie en daadkracht.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Dennis17-08-2019

Heerlijke ongedwongen camping

2 1/2 week gestaan: leuke rivier om in te dobberen en spelen, mooi zwembad tot 220 cm diep (duiken mag, geen badmuts ed), mooi sanitair met grote douches en schoon, leuke bar/eetcafe naast het zwembad, fietsverhuur (citybikes). Comfortplaatsen zijn groot genoeg, zit wel verschil in dus aangeven en desnoods ter plekke kijken of je kunt wisselen. Wij stonden op 73, in die hoek zijn de plaatsen vrij groot. Er wordt veel geklommen in Arco en omgeving, meteen achter de camping een hoge wand incl via ferrata. Hierdoor zijn er vrij veel tsjechen en polen maar meestal nette lui. 22.00 uur slapen ze en 08 uur zijn ze al weg. Wij hebben meer last gehad van de italianen die een heel ander ritme hebben: Tot 23 uur lopen de 4 jarigen nog rond en ze kamperen met hele families, maar doorgaans valt dit mee. Wij misten een sportveldje maar verder eigenlijk niets. In de omgeving : lago di tenno en ledro, monte baldo. Lidl op 7km, supermarkt in Arco.

• 10Beate Löchter17-08-2019

Toller Platz weit ab vom Massentourismus

Sehr sehr schöne ruhige Umgebung. Netter Empfang. Der Platz ist toll angelegt und sauber. Preis Leistung top. Wir kommen wieder.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6Sabine14-08-2019

Mooie omgeving, camping kan beter

Mooie ligging tussen rots en riviertje. Plaatsen variëren in grootte, lopen af. Kies een plaats uit met schaduw. De camping is niet te groot, alle nodige voorzieningen zijn aanwezig. Leuk overdekt terras met bar bij het zwembad. Jammer dat medekampeerders het sanitair achterlaten zoals ze thuis niet zouden doen. Bezoekers betalen hier 10 euro p.p. per dag en krijgen duidelijk te horen dat ze voor 20u vertrokken moeten zijn. Vriendelijkheid kost niets, mocht van ons meer aanwezig zijn. Arco is een gezellig plaatsje met veel sport/outdoor winkels.

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Marleen07-08-2019

Geweldige familiecamping met mooi uitzicht

Het is een camping met verschillende nationaliteiten en een combinatie van gezinnen met kinderen en klimmers. De camping heeft een mooie omvang en is overzichtelijk. Het heeft voldoende voorzieningen en vooral voor kinderen tot een jaar of 16 is het een leuke camping. Je hebt een prachtig uitzicht. We komen hier al een aantal jaren en dat zijn er meer!

• 9Marloes05-08-2019

Heerlijk, een en al Italiaans.

We hebben een heerlijke vakantie gehad. Mooie camping, fijne faciliteiten. De kinderen hebben genoten van het zwembad (boot, banden, balletjes; alles mocht) en de rivier. De eigenaren en medewerkers letten goed op, zijn streng en temperamentvol, met een Italiaanse gemoedelijkheid. Ze kampten met wat personeelstekort wat wij terugzagen in de sanitairgebouwen. Regelmatig geen papier en later op de dag pas schoongemaakt. Sanitair zelf ziet er goed uit, fijne grote douches en wc-papier en handzeep. Wij vonden de sfeer op de camping prettig, veel verschillende bomen en struiken: kaki bomen, vijgen, olijven, palmen ed. De plaatsen zijn ruim, goed te doen met een grotere vouwwagen, wel de plusplaats reserveren. Arco vonden we geweldig.

Camping Zoo info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar