Camping Zoo

Camping Zoo
8,6

73 reviews over Camping Zoo in het Nederlands

Met jonge kinderen

Wij komen jier zeker weer!

Wendy Schippers
1-8-2018

Super leuke camping. Mooi niiew zwembad en bar waar je heerlijke pizza’s en pasta’s eet. Speelplaats en klimmuur voor de kids en alles op een centrale plaats.

Sanitair was prima maar mag iets vaker gekuist worden.

Klein winkeltje met allerlei en verse broodjes in de ochtend. Leuke rivier om in af te koelen. Hondvriendelijk ook. Actieve mensen zijn hier veel en er is genoeg te doen in de omgebing. Dorpje Arco lieflijk en leuk en haal zeker een ijsje bij Tarifa

Prima camping met kids

Danielle
30-12-2017

Mooie ligging aan de rivier, leuk om in te spelen, net als het zwembad. Zeer aardige eigenaar. Kleine maar goed uitgeruste winkel op de camping. Voldoende schaduw op de plekken, wij hadden een grote c plek, was groot genoeg voor 5 persoonstent. Schoon sanitair. Prima pizza’s op de camping. Op loopafstand in dorp ook genoeg eettentjes. Gebied voor bergbeklimmers, leuk om te zien, kids hebben het ook een keer gedaan. Mooi klimpark in de buurt. Sportieve mensen op de camping, geen herrie ‘s nachts daardoor. Uitstapje naar Gardameer is goed te doen, Lidl in de buurt.

Wij hebben het erg naar onze zin gehad en komen vast nog eens terug!

Sportieve relax vakantie

Lammers
17-11-2017

Een echte camping, gezellig, knus, maar wel je eigen ruimte. Wij zaten als je de camping op rijdt op het linker gedeelte. Ik had wel het idee dat het rechter gedeelte wat meer op elkaar stond.

Er zitten veel mountainbikers en bergbeklimmers op de camping, erg leuk om te zien. Tip: fiets meenemen.

Het sanitair was over het algemeen netje, daar bedoel ik mee dat het regelmatig gepoetst werd, maar de poetsers kunnen niet op tegen mensen die er een zooitje van maken.

Er is een speeltuin met groot speeltoestel en een klimmuur. Het zwembad is 'simpel' maar voldoet en is 's avonds tot laat open (geen badmuts plicht).

De rivier waar de camping aan ligt is mooi en ook daar kunnen de kinderen zich goed vermaken met het bouwen van dammen en op het luchtbed drijven.

Er is geen echt restaurant op de camping, maar er stond wel een pizza wagen met een gezellig terrasje met picknicktafels. Je mag je eigen drinken, borden, bestek, etc. meenemen en kunt dan de pizza daar opeten of meenemen naar je tent of caravan.

Het winkeltje is klein, maar voldoet prima als je iets mist en je kunt er elke morgen verse broodjes halen.

Het enige wat misschien toch wel leuk zou zijn geweest was een animatieteam voor de kinderen.

Goed, maar kan beter

Fam. Vogel
11-9-2017

- alleen pin betaling

- jonge kinderen onder 12 (!) alleen met begeleiding naar zwembad. Maakt niet uit of je alle zwemdiploma's bezit. Je kunt wel in het lagere gedeelte "zwemmen"

- luchtkasteel op foto gedurende hele vakantie niet gezien

- als je geboekt hebt, dien je voor de gehele boekingsperiode te betalen. Je kunt dus niet een dag eerder vertrekken.

- geen gezellige familiecamping. Heel veel groepen Bulgaren, Tjechen, Roemenen, waar je op zich geen (over)last van hebt. Iedereen is erg op zichzelf met de sportactiviteiten bezig (fietsen, wandelen, kletteren)

- vond het personeel niet super vriendelijk, veel regeltjes, staat nl in de overeenkomst.

- vreemde rotte geur van de fruitbomen (?)

+ mooie ligging

+ erg leuk dorpje met (sport)winkels, leuke terrasjes en ijssalons (20 min. lopen langs weg)

+ mooi aangelegd fietspad naar Riva

+ sanitair wordt goed schoongemaakt

+ in de avond is het stil

heerlijke camping

Eric en Lienke
8-9-2017

Nette , rustige camping op een mooie plaats. Schoon sanitair en vriendelijke mensen bij de receptie

Super camping. ruim, schoon en gastvrij

Joke en Dig Zweedijk
1-9-2017

Eigen was alles goed. Schoon sanitair, ruime plaatsen en vriendelijk personeel

Top camping met zeer behulpzame eigenaren.

Fam. Pothmann
22-8-2017

Voor de 4e keer op camping de Zoo. De camping heeft zeer ruime plaatsen. Uitermate geschikte camping, als uitvalbasis, voor hen die willen biken, wandelen of klimmen. De camping is zeer rustig, gelegen aan een bergriviertje waar het prettig vertoeven is. Sanitair is zeer modern, nieuw en zeer schoon. Camping wordt zeer netjes bijgehouden, zelfs de watertappunten worden schoongehouden. De eigenaren, broer en zus Salvaterra, zijn uiterst vriendelijk, behulpzaam en zorgzaam en zij spreken Nederlands. Ivm ziekenhuisopname wordt alles in het werk gezet om je te helpen.

Camping is een echte aanrader.

Fijne camping in een mooie omgeving.

Marco van Steenis
3-9-2016

Super omgeving om te fietsen en erg mooie natuur. Je zit in een rustig plaatsje waar je goed kan eten en zit vlakbij de toeristenplaatsen. De camping heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Ieder jaar is er wel iets nieuws op de camping gedaan.

Gastvrije camping

Monique
25-8-2016

We verbleven 6 nachten in de Alpha stacaravan op doorreis naar zuidelijk Italië. Ontzettend vriendelijke en behulpzame eigenaren/mensen van de camping. Twee dagen voor vertrek gebeld of we misschien al eerder konden komen, we hadden geluk, en alles werd snel geregeld. De eigenaar spreekt ook een aardig woordje Nederlands. De stacaravan was nieuw, schoon en ruim. Tip: neem zelf een (standen-)stoel mee, er is alleen een picknicktafel. De camping is ook goed op kinderen ingesteld, die van ons zijn 4 en 5 jaar en hebben zich goed vermaakt bij het grote speeltoestel, de andere speeltuin en natuurlijk het zwembad. De omgeving is ingesteld op de sportieveling (klimmen, mountainbiken, wandelen, watersport), maar als je dat niet bent is het hier ook heerlijk. Arco is een mooi stadje en ligt op ca. 1.5 kilometer. Een fiets huren kan ook op de camping. Het fietspad langs de Sarca naar Riva is ook zeker de moeite waard. Andere tips: Lago di Tenno, Monte Baldo, Dro, Verona. En ze hebben geen PIN

Heerlijke rustige nonsens camping

r_jansen194
21-8-2016

Heerlijke camping waar overwegend (berg)sporters komen. Prettige atmosfeer en een fijn zwembad. Prachtig gelegen tussen de bergen. Het dorpje Arco is ook een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zoo in Arco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zoo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.