• Type accommodatie

• Waardering

Reviews over Sauze d'Oulx

Super!

Wendy, 6-1-2018
    Was hier tijdens Dutchweek Italia met een groep collega’s. Super tijd gehad! Leuk Italiaans dorpje, mooi skigebied en super apres ski tijdens de Dutchweek (ik verwacht dat het zonder Dutchweek vrij rustig is)

Fantastisch authentiek Italiaans dorp !

Adrienne, 5-1-2018
    Was hier samen met mijn vriend terwijl de Dutchweekend Italië er was (georganiseerd door touroperator). Wat een gave pistes, heerlijk dorp en geweldige adres ski! Je kunt op de berg heerlijk eten en borrelen maar tijdens het Durchweekend gooit touroperator er nog een schepje bovenop door een DJ bovenop de berg neer te zetten-zalig! Dorpje is heerlijk authentiek Italiaans met knusse wijnbars! Ik ga zeker terug !

Jaarlijkse afsluiter seizoen

Elsbeth, 4-1-2018
    Wat een heerlijk lang weekend hadden we hier in maart 2016. Onze eerste ervaring met Dutchweekend. Geweldig! Top pistes, heerlijk weer en ook nog goede dj’s op te gekke feestjes. Wat een heerlijke afsluiting van het wintersportseizoen!

Chantal, 11-12-2017
    Super groot skigebied met goede pistes. Sauze d'oulx ligt aan de buitenkant van het skigebied vanaf hier zijn mooie tochten te maken. De liften zijn goed en er zijn verschillende verbindingsliften naar andere dorpen. Je kun over de grens skieen naar Frankrijk

Gezellig plaatsje.

Tilly, 23-5-2016
    leuk plaatsje, mooi skigebied. Vriendelijk personeel, zowel in de winkels als op terras......
Sauze d'Oulx scoort een 7,8 uit 10, op basis van 20 reviews