Sauze d'Oulx

Reviews over Sauze d'Oulx

Ultiem genieten!

Antal Kepel
    22-2-2019

Een heerlijk dorpje met authentieke italiaanse sfeer met fantastische restaurants, heerlijk weer en vriendelijke mensen. Uitdagende pistes in een uitgebreid skigebied. Dit samen heeft gezorgd voor een fantastische vakantie.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Wendy
    6-1-2018

Was hier tijdens Dutchweek Italia met een groep collega’s. Super tijd gehad! Leuk Italiaans dorpje, mooi skigebied en super apres ski tijdens de Dutchweek (ik verwacht dat het zonder Dutchweek vrij rustig is)

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Fantastisch authentiek Italiaans dorp !

Adrienne
    5-1-2018

Was hier samen met mijn vriend terwijl de Dutchweekend Italië er was (georganiseerd door touroperator). Wat een gave pistes, heerlijk dorp en geweldige adres ski! Je kunt op de berg heerlijk eten en borrelen maar tijdens het Durchweekend gooit touroperator er nog een schepje bovenop door een DJ bovenop de berg neer te zetten-zalig! Dorpje is heerlijk authentiek Italiaans met knusse wijnbars! Ik ga zeker terug !

Gereisd Met partner in maart 2016

Jaarlijkse afsluiter seizoen

Elsbeth
    4-1-2018

Wat een heerlijk lang weekend hadden we hier in maart 2016. Onze eerste ervaring met Dutchweekend. Geweldig! Top pistes, heerlijk weer en ook nog goede dj’s op te gekke feestjes. Wat een heerlijke afsluiting van het wintersportseizoen!

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Chantal
    11-12-2017

Super groot skigebied met goede pistes. Sauze d'oulx ligt aan de buitenkant van het skigebied vanaf hier zijn mooie tochten te maken. De liften zijn goed en er zijn verschillende verbindingsliften naar andere dorpen. Je kun over de grens skieen naar Frankrijk

Gereisd Met partner in december 2016
Sauze d'Oulx scoort een 8 uit 10, op basis van 22 reviews