Limone Piemonte

Reviews over Limone Piemonte

tijdens de krokusvakantie 2008 zijn we met dit hotel was ,

Paul Reenaers,
    12-2-2008

tijdens de krokusvakantie 2008 zijn we met touroperatornaar dit hotel geweest.De organisatie was zeer goed met een fijne sfeer onder de reizigers.Het hotel is zeker ter aanbeveling voor de ligging op de piste , en het lekkere gevarieerd eten.Het voordeel is ook de dranken bij het eten, vooral als je met kinderen komt.De vriendelijkheid van de eigenaar en zijn personeel was zeer goed.In de bar was dit jaar ook alles Ok!Het skigebied is uitgestrekt met mooie pistes.(dit jaar meer dan voldoende sneeuw)Voor de aprés ski moet je hier in limone niet zijn, maar gelukkig zorgden de begeleiders van touroperator voor de nodige animatie.Ons zien ze hier in de volgende jaren zeker terug.Paul,Patricia,Matthias,Bram en Jolien

Gereisd met vrienden in februari 2008

Met de krokusvakantie wezen skieen in Limone

john,
    15-3-2006

Met de krokusvakantie wezen skieen in Limone.

Prachtig skigebied dat nog geen last heeft van massatoerisme,zelfs in deze week niet.Zeer sneeuwzeker,alle dagen volop zon gehad.

Geen Nederlanders gezien en geen apres-ski.

Het hotel was op zich goed en van vele extra's voorzien,alleen......, de bar inclusief personeel was waardeloos.

Bier tappen konden ze niet en alles ging er tergend langzaam,op het eind van de week was alle sterke drank en zelfs de cola op.

Het scheen het personeel niets uit te maken,stelletje.....!

In dit hotel zien ze ons niet meer,in dit gebied wel want het is er erg fijn skieen.

Gereisd met vrienden in februari 2006
Limone Piemonte scoort een 8,5 uit 10, op basis van 2 reviews