Sorteren

Reviews over Ivrea

Echte Italiaanse B&B

Joycevelg
    24-7-2015

Wat een mooie locatie en wat een ruime kamers. Anotella heet je heel hartelijk welkom. We kregen een koninklijk ontbijt waar niets aan ontbrak. Zeker een aanrader!

Hotel à recommander

PAHUD
    8-9-2011

Chambre très propre et spacieuse

Grand lit confortable

Personnel très serviable

mooie tussenstopplaats

T & B
    12-9-2010

Toevallig kwamen we in Ivrea terrecht, zochten op goed geluk een hotel, dus was het gokken geblazen. Maar we hebben goed gegokt, we kregen een mooie kamer, vriendelijke eigenaar, een afgesloten plaats vr de wagen. 's avonds een wandeling gemaakt in het centrum van Ivrea, zeeeeeeeer mooi en typisch Italiaans, een aanraader! Zeer mooie pleintjes, mooie winkels, heel historisch...lekker gegeten, zelf kikker gegeten.

Terug naar hotel, hadden er een mooie badkamer, digitale tv en wifi overal.

's Morgens kregen een lekker en ruim ontbijt, wel jammer dat je maar 1 warm drankje kreeg.

We zochten een hotel op doorreis naar Umbrie

E.C.Winkelman
    16-5-2008

We zochten een hotel op doorreis naar Umbrie. Dit hotel leek ons wel wat, het lag bij een meer. Na wat zoeken vonden we het. Het is een vrij nieuw gebouwd hotel met uitzicht op het meer; het deed een beetje kil aan. (zie foto's).Er is voldoende parkeergelegenheid. Het avondeten was wel goed. De menukaart was uitsluitend in het italiaans, maar de ober was zo vriendelijk een en ander uitgebreid uit te leggen. We hebben er smakelijk gegeten. Het ontbijt was goed en er was voldoende brood en beleg.

Terug was het even zoeken naar de autobaan. Over het algemeen genomen: hier willen we bij gelegenheid wel terugkomen.

Verblijven bij een biologische boerin

Joost van Koppen
    4-1-2008

Verblijven bij een biologische boerin. In een oude wijnschuur zijn een aantal ruime kamers gerealiseerd met fraaie eveneens ruime badkamers. Ook in het huis zijn een aantal ruime kamers. Het hotel ligt tegen de Etna aan. Met de auto ben je binnen een half uur bij de kabelbaan omhoog of in Taormina. Een lekker zwembad in een mooi aangelegde en onderhouden tuin, goed eten en veel gastvrijheid in een rustige omgeving. Voor kinderen is er weinig te doen, maar er is een groot gazon en het zwembad. Helaas hebben de kamers grote glaspuien op het zuiden (wordt dus erg warm en er is geen airco, wel een grote ventilator). Maar de sfeer en gastvrijheid maken veel goed.