Camping Village Continental Lidosterster

7.5Goed

Italië, Piemont, Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore)

7.5Goed

• 7.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Kamperen in Verbania nabij het Lago Maggiore op Camping Village Continental Lido. Geniet van de zon op het eigen zandstrand of op een ligbedje bij het zwembad. Er is altijd wel eentje vrij. De animatie hier is vooral gericht op jonge kinderen net als de speeltuinen. Gelegen aan het Lago Mergozzo waarvandaan je zo naar het Lago Maggiore vaart.

759 reviews over Camping Village Continental Lido

• 2019
    4P29-08-2019

Zeer teleurstellende ervaring.

Via een niet nader te noemen reisorganisatie een stacaravan comfort plus geboekt. Als voorkeur een rustig locatie aangegeven. Ter plaatse aangekomen de meest waardeloze locatie aangeboden gekregen die men zich kan wensen.Precies tegenover de speeltuin, bar-restaurant en naast de glasbakken. Van 's ochtends tot 's avonds laat sta je dan te midden van herrie waarbij je elkaar soms niet eens verstaat als je voor de caravan zit. Direct bij de receptie aangegeven niet akkoord te gaan met de locatie. Deze verwezen ons door naar de reisorganisatie daar zij niets konden of wilden betekenen. Ook de reisorganisatie wilde niets betekenen en verwees ons weer naar de camping daar zij niet verantwoordelijk waren voor de uitvoering van preferenties? Helaas ook negatieve ervaringen meegemaakt met securtity personeel welke zeer onbeschoft zijn. Hierin kan ik eerder negatief geschreven reviews alleen maar onderschrijven.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 7Laenens - Swiggers29-08-2019

Leuke vakantie, goed voor 1 keer

Mooie camping met goede faciliteiten voor de kinderen. Mooie ruime speeltuin, aangelegde voetbalpleintjes & tennisveld. Ruim zwembad, met heel wat ondiepe zones. Voor de kinderen leuke plek om te vertoeven. Enkele -puntjes vh zwembad: nt verwarmd, wat verouderd & de ligstoelen (meer dan genoeg) staan wel heel erg kort op elkaar. Drukke levendige camping, maar wij hebben daar geen last van ondervonden. Het meer is super proper, een bezoekje voor de drukte ‘s morgens vroeg is zeker een aanrader! Ook hier is het erg druk en soms echt een plaatsje zoeken. Het restaurant is degelijk, gewoon lekker. Het systeem met de kaarten is langs 1 kant makkelijk want je moet niet met geld rondlopen maar wel altijd de kaartjes bij hebben. Je hebt geen idee van hoeveel geld je spendeert. Kaart is zonder beveiliging. Voor ons een groot nadeel: regio is slecht bereikbaar per fiets. Vooral met kndrn heel gevaarlijk.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Jac18-08-2019

Voor ons te druk en onrustig

-Bij aankomst, laat in de middag, ervaarde we gelijk de drukte en onrust op de camping. -Inschecken ging snel en vriendelijk. -Straatjes met volgepropte plaatsen. Campingplaats wel ruim, maar je kijkt gelijk bij je overburen op het bord. Wij zetten onze auto op parkeerplaats. - sanitair zeer netjes (iig het gebouw naast de golf) -animatieteam komt geregeld langs met informatie, zeer vriendelijk en vrolijk. - meer is heel schoon en heerlijk om in te zwemmen. (Fijne zandondergrond), uitzicht op Mergozo met daarachter de Monte Rosa met eeuwige sneeuw. -strandje daarentegen is overvol. -zwembad is prima voor de kinderen. -vanaf de camping kun je wandelingen maken. Hardlopen+,fietsen+. Genoeg te zien en te doen in omgeving. -Het is een goed lopende camping, echter wij houden niet van het dorpsgevoel, drukte, massa. Vreselijk ook dat je de hele vakantie met armbandje moet lopen. -veel kleine kinderen op de camping.

• 10Staat v/h sanitair

• 4L...17-08-2019

Mooie camping, helaas niet voor tieners!

We zijn drie jaar op deze camping geweest en helaas verandert de houding snel. Je bent nog maar een nummer en dat wordt erg uitgestraald. Voor jou 10 anderen. Het personeel heeft een verveelde, arrogante, ongeïnteresseerde houding. De bewaking is ronduit onbeschoft, heeft een agressieve houding en grote mond tegen gasten en maakt de tieners bang. Ze gebruiken fysiek om de kinderen angst aan te jagen. Deze camping is niet geschikt voor kinderen ouder dan 10 jaar, het hele beleid is om dit te ontmoedigen. De eigenaar heeft dit zelfs in een gesprek toegegeven! Tieners worden overal weggestuurd en moeten maar om 23 uur in bed liggen? Bij incidenten waar je kind niet bij betrokken is, wordt onmiddellijk een brief afgeleverd en met verwijdering van de camping gedreigd. Heel erg jammer allemaal, want de camping zelf is verder niets mis mee. Mooie ligging aan het meer, schoon sanitair. Alleen de plaatsen zijn erg klein. Voor ons niet meer!

• 4Eetgelegenheden

• 9Marco15-08-2019

Topcamping!

Super camping aan prachtig meer. Enthousiast team mensen die hun best doen om je een fantastische tijd te bezorgen. Camping ligt mooi centraal, daardoor veel mogelijkheden voor uitstapjes. Camping doet veel aan vernieuwing; zo was er dit jaar een gloednieuw en heel fraai sanitairgebouw bijgekomen. Wij zijn razend enthousiast en begrijpen dan ook niets van de enkele negatieve reactie op Zoover.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8J09-08-2019

Zeer leuk, jammer van het "volk"

Zeer fraaie camping met een super mooi strandje en meer. Ook het zwembad een dikke prima, altijd een stoel beschikbaar en geen chaos in het water. Wel erg veel Nederlanders, dit is opzich geen probleem al bemerk ik dat er wel een soort vaste groep is die er jaarlijks terug komt, je voelt je dan soms een vreemde tussen de rest. Ook dit jaar een stel Nederlanders die erg luidruchtig zijn tot het asociale aan toe, enkel toen PSV uitgeschakeld werd in een groot toernooi waren ze lekker stil. Camping rijd af en toe wel rondjes om aan te geven dat het stil moet zijn om 23.00 maar dat weten de luidruchtige mensen want als die met zijn fiets om de hoek komt is het plots erg stil. Ik blijf het een vreemd iets vinden dat een ander last van je moet hebben, heb dit niet eerder meegemaakt op een camping verblijf.

Zwembad is er schoon, iedereen dient gebruik te maken van badmuts en en het water is zuiver en helder.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Mario06-08-2019

Nooit meer... Hutje mutje/onvriendelijk en muggen!

Nooit meer... Deze camping is alleen geschikt voor gezinnen met kinderen tot 10 jaar! Personeel receptie, restaurant en bewaking zeer zeer onvriendelijk. En zien je liever gaan als komen! Lange wachtrij voor je in kan checken, na dat je bijna 1000km heb afgelegd met caravan niet fijn! Zwembad is klein, vies en verouderd en toch nog een badmuts verplicht. Het meer is super helder/schoon en goed vertoeven. Camping plaatsen zijn hutje mutje vol, dit geldt ook voor de grootste staanplaatsen. Sanitair erg smerig en word te weinig schoongemaakt op de dag! Animatieteam is helemaal top! In tegen stelling tot de rest van de medewerkers zijn deze allemaal erg vriendelijk en vrolijk! Vanaf 23.00 uur is alles stil en moet je naar bed! Probeer dat maar uit te leggen aan pubers van 13 en 16 jaar oud... De bewaking die niet helemaal 100% is komt je kinderen vanaf 23.00 uur naar de caravan brengen en vertellen dat zei geen "babysitters" zijn :-(

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Familie Hulsman03-08-2019

Top camping aan het lago Mergozzo

Gemoedelijke kindvriendelijke camping aan het lago Mergozzo. Wij verbleven in een suite Evo en deze was van alle gemakken voorzien. Voor kinderen is deze camping ideaal, het is niet te groot waardoor er snel vriendschappen worden gemaakt, voldoende animatie voor de kleine kinderen. Ook voor de tieners is er voldoende animatie in het hoogseizoen. Betalen met een betaalpas is ideaal! Het restaurant lijkt wel op een all inclusieve vreetschuur, ga daarom buiten de deur eten er zijn genoeg leuke plaatsjes in de buurt met eetgelegenheden. Op 20 minuten afstand kan er in een bergmeer gezwommen worden een aanrader. Het zwembad kan wel een opfrisbeurt gebruiken, erg verouderd dat is jammer anders was het hier een dikke 10! Mede doordat de kinderen een leuke vakantie hebben gehad, hebben wij als ouders ook genoten en dat is een reden om terug te komen!

• 6Eetgelegenheden

• 9Fam. Van Rijn02-08-2019

Risico op vaker terug willen komen!

Je loopt het risico vaker terug te willen komen :-). Onze 5e x inmiddels. Er komen heel veel gasten terug, je leert elkaar een beetje kennen. Het is dan ook aan te raden een jaar van te voren een optie te nemen. Blijft een hele fijne mooie schaduwrijke camping, jaarlijks worden er vernieuwingen aangebracht. Bijv. een luxe sanitairgebouw met airco. Gericht op kinderen. Ze zijn snel al heel vrij op de camping, leuke animatie. Mooi ruim zwembad met leuke faciliteiten, alleen baantjes trekken is er niet bij, wel in het meer. Helaas voor de oudere jeugd is de plaatselijke pub aan de overkant gesloten. Ze zoeken elkaar ‘s avonds gezellig op. De bar en het terras worden goed bezocht, prijzen zijn laag. In de omgeving is veel te doen en te zien. Aantal meren, bergen, leuke authentieke plaatsjes. Klimaat is prima, een enkele onweersbui hoort erbij, maar het klaart over het algemeen snel weer op. Zusje Camping Isolino lijkt hier veel op.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Joyce02-08-2019

Heerlijk

Met onze caravan 8 nachten op de camping gestaan. Van alle gemakken voorzien. Activiteiten zonder extra betaling (denk aan tennisbaan, mountainbiken met gids) veel georganiseerd, wat werd gestimuleerd door het animatieteam. Maar niet tot vervelends aan toe. Schoon sanitair. Prima plekken met schaduw. Geweldig meertje. Voor ons te kort. Misschien nog maar eens heen!

77 tips over Camping Village Continental Lido

• Jose, 25-08-2019

Vanuit de camping naar Intra gaan en daar de veerboot pakken naar Laveno. Aangekomen een klein stukje wandelen naar de kabelbaan. De kabelbaan is al een attractie op zich, aangezien het een formaat rolemmer is (geen hoogtevrees hebben!). Boven een schitterend uitzicht, bijna 360graden. Vlakbij de camping naar Santino gaan en parkeren op Regione Isella. Daar loopt een rivier, waar je van de rotsen af kan springen. Waterval Cascate del toce, ook naar beneden lopen, mooie wandeling.

• Jose, 23-08-2019

Bij Intra (20 minuten van de camping) de veerboot nemen naar Laveno en dan even lopen naar het kabelbaantje. Het kabelbaantje is een attractie op zich (rolemmer formaat, geen hoogtevrees hebben!), maar het uitzicht boven is fantastisch. Bij Santino (eerst SP 61, dan straat Regione Isella) in de rivier van de rotsen afspringen, is 10 minuten van de camping. Waterval Cascate del Toce, ook daar naar beneden lopen! Dorpje Mergozzo, erg gezellig en leuke restaurants, bij sommige is reserveren.

• bertie , 26-06-2019

Alpe Ompio, berg 1005 m. Toegangsweg natuurpark Val Grande. Bij bruguitgang camping bruin bord volgen. Ongeveer 12 km waarvan 8 km met haarspeldbochten. Goede weg, goed te doen. Halverwege mooi uitzichtpunt op bos en meer. Helemaal boven wandelpaden, op kwartiertje lopen rifugio Antonio Fantoli, drinken en eten. Wij dachten dat we verkeerd wandelden omdat we geen restaurant zagen en zijn omgekeerd. Jammer, hadden toch door moeten lopen. Echt aanrader.

440 vragen over Camping Village Continental Lido

• Nadine, 17-08-2019

Regen en temperatuur

We weten dat er af en toe een bui kan vallen maar ik zag op internet gemiddeld 13 dagen regen in juli/aug. Daar schrok ik van. Heb je inderdaad regelmatig regen? Hele dagen of eventjes? En kun je snel weer wat doen als het droog is? Als het een dag bewolkt is, hoe warm is het dan? Meteen een stuk koeler? Ons zoontje zwemt graag en daar moet het wel warm genoeg voor zijn.

• Nadine, 14-08-2019

Stacaravans met veel NL kindjes

We willen via de camping zelf of via vacansoleil een stacaravan huren. Maakt het nog uit bij wie je boekt met nationaliteit van de boekingen? Bijv meer Nederlanders via vacansoleil? We zouden het leuk vinden voor ons zoontje als er in de caravans om ons heen ook kleine kindjes uit NL verblijven.

• Evelien van den Heuvel, 11-06-2019

Koelkast delen?

Hoi, wij gaan naar de camping van maandag 15 juli tot donderdag 1 augustus. De camping verhuurd helaas geen koelkasten dus we hebben er eentje gekocht (een nieuwe) bij een electronica bedrijf in de buurt die we de 15e ophalen. Uiteraard kunnen we deze niet meenemen naar Nederland. Iemand interesse in een 2.5 week oude koelkast die na ons komt? Huren is duurder :). Daarna kan je de koelkast natuurlijk weer verkopen of anders... heel zonde naar het grofvuil. 06-31002080

Anne , 25-07-2019

Ik zou hem graag overnemen maar wij komen pas 14 augustus. Ze kunnen hem vast niet ergens apart houden voor ons?

Githa Klunder, 20-06-2019

Hallo Evelien, wij hebben dezelfde vraag gesteld aan de camping maar inderdaad geen verhuur van koelkasten. Best bijzonder voor zo’n camping als Continental Lido. Wij komen ongeveer in dezelfde periode (19 juli tot 8 augustus). Anders hadden we de koelkast graag overgenomen. Mag ik vragen waar jullie de koelkast gekocht hebben? Fam. Klunder.

Evelien van den Heuvel, 01-07-2019

Hoi, wij hebben de koelkast gekocht bij Euronics Verbania. Ze hebben ook een internetsite. Ik heb ze gemaild destijds en ze gaven vlot antwoord in ieder geval.

Moet eerlijk zeggen op campings waar ze wel verhuren je voor dat geld en goedkoper eentje kan kopen hoor :)

Evelien, 02-08-2019

Beste Anne, koelkast is inmiddels verkocht.

• MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin