Camping Village Continental Lido

Camping Village Continental Lido
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

734 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Prachtige camping, wel rumoerig

Katja
17-8-2018

Mooi camping, niet te groot of massaal. Toiletgebouw altijd schoon en netjes en heerlijke douches.

Camping overdag en in de ochtend rustig en toch levendig. In de avond wel erg rumoerig tot uur of 12. Hangt wel echt van je plek af hoeveel 'last' het geeft. Staat je caravan vlak bij het middenpad dan is het echt storend vonden wij. Iets verderop in het laantje is het veel beter te doen.

Zeer kind vriendelijk, alles verder prima.

Hele mooie leuke camping

Timo
16-8-2018

Wij hebben hier een super leuke vakantie gehad. Mooi en schoon meertje. Leuke faciliteiten op de camping. Ja je hoort savonds geluid, maar de camping "leeft" tenminste! Voor klagers over geluid: ga dan lekker naar een boeren camping ofzo. Het enige minpuntje vond ik dat je bij het zwembad geen eten of drinken mocht nuttigen, terwijl er wel een barretje naast is. Je kan dus smorgens niet lekker met een bak koffie bij het zwembad zitten. Dit kan bij het meertje wel! Deze camping is zeker aan te bevelen voor gezinnen met kids tot 12 jaar!

Een camping op een prachtige plek aan een heerlijk schoon meer. Een overzichtelijke camping, netjes onderhouden en alles prima geregeld. Maar wat een drukte. Iedere avond shows en entertainment en een hoop geluid rondom de Arena, en ver daarbuiten. Als je voor je rust komt, zou ik deze camping overslaan.

Een Top Camping!

Robert
14-8-2018

Dit is voor het eerst dat ik een revieuw plaats. Wij hebben met ons gezin 14 dagen genoten van deze super camping. Onze kinderen van 7 en 11 vonden het helemaal geweldig. Van geluidsoverlast heb ik niets meegekregen. Daarintegen hadden wij het idee dat de animatie in de mooie arena savonds druk bezocht en goed was. Het zwembad is fijn voor zowel de grotere als de kleinste. Vooral het golfslagbad is super. Verwacht geen grote glijbanen, die zijn er niet. Het meer is prachtig. Je loopt er makkelijk 60-70 mtr in voordat je schouders het water raken. Ook heerlijk dat het geen kiezels zijn maar zand. De temperatuur van het meer is heerlijk. Wij hadden plaats 241 dicht bij het meer. Een grote plaats, kon met gemak onze caravan van 7.80 mtr + daarnaast auto. Restaurant goed, winkel goed, broodjes heerlijk. En alles goed betaalbaar! Sanitair prima. Ligging is ideaal, je bent zo in een leuk plaatsje aan het Lago Maggiore. Kortom een aanrader!

Waarschuwing

Henk
12-8-2018

Elke avond lawaai tot minimaal middernacht. Je kan van alles vinden over deze camping en kennelijk is iedereen heel positief, maar wij snappen het niet. Is er dan niemand die voor zijn rust op vakantie is? Ik wil graag uitrusten en kamperen, maar hier kan je jezelf op je eigen staanplaatsje nauwelijks verstaan, altijd drukte en lawaai, zelfs de kinderen worden er gek van. Zij wij dan zo anders? Dat kan toch niet waar zijn. Kortom, ik snap het niet. De voorzieningen zijn zeer zeker goed te noemen, maar dat is het dan ook wel. Animatie voor kinderen vanaf 7 jaar begint pas vanaf 21.30...en ze vinden het raar dat onze zoon van 7 dan al op bed ligt (en niet kan slapen van de herrie). Wij stonden behoorlijk ver van de arena, je zal maar daar ook nog eens in de buurt staan. Dan nog even over het brood. Niet te knagen. Het goedkoopste brood wat ze maar kunnen maken tegen hoge prijzen. Rest winkel ok.

Fantastische camping in schitterende omgeving

Annemieke
12-8-2018

Wat hebben wij genoten op deze fantastische camping! Ik sluit me aan bij de positieve reviews. Wat verder opviel: maakt niet uit wanneer we bij het zwembad kwamen, er waren altijd wel lege bedjes. Camping is schoon en netjes verzorgd. Animatie zou inderdaad beter (creatiever) kunnen, maar onze dochter van 9 vond het geweldig. Eten in restaurant prima. Personeel mag best wat vriendelijker kijken en die muggen zijn inderdaad vervelend, maar wij kijken terug op een heerlijke vakantie. Tip: markt in Omegna, lago di Orta. Grote markt, niet ver rijden.

Zeker voor herhaling vatbaar!

v Harskamp
11-8-2018

Wat een prachtige camping!

Wij waren hier met onze eigen caravan en stonden op plaats 161.

ruime plek.

wel 1 nadeel, al die auto's in de straat. Gelukkig zetten wij en alle buren de auto voor bij de receptie. Zo konden de kinderen lekker in het straatje spelen :)

Het zwembad is super vooral voor de kleintjes. Het meer is mooi groot en erg schoon. Echt prachtig helder water.

We zaten wel bij een oud sanitair gebouw. Deze werkte prima maar wel verouderd. Planning is wel dat er in 2019 een nieuw gebouw komt.

Fantastische camping! Niet te groot, heel gemoedelijk. Veel bomen en schaduw. Heel schoon, ook sanitair. Door het meer direct op de camping en het zwembad heb je altijd keus waar je heen gaat.

In het zwembad kan je bijna overal staan dus ook voor kinderen die net een diploma hebben een veilige plek. De glijbanen, stroomversnelling, ton en golven bieden genoeg vertier terwijl het zwembad niet te groot en overzichtelijk is.

Enthousiaste animatie. Mooie speeltuin, doordat het er 1 is speelt iedereen daar, overzichtelijk.

Tenten van touroperator staan heel centraal, om de hoek bij de speeltuin en bar, waardoor ook onze dochter van 6 alle ruimte had om vrij rond te lopen.

Op het meer kan je uren drijven, of neem een rubber bootje mee!

Nu 2 keer op deze camping geweest en ik zou zo weer gaan. Hier is het echt vakantie.

Omgeving is overigens ook prachtig, genoeg te doen en zien.

we zijn 2 weken op deze camping geweest in een stacaravan die we rechtstreeks bij de camping geboekt hadden. Dit alles was heel netjes geregeld. De camping is niet heel groot maar alles is er. voetbalvelden,een tennisbaan speeltuin. de supermarkt op de camping is klein maar de basisbehoeften zijn aanwezig. Het zwembad vonden wij heel klein en leek op de site groter dan het is, onze kinderen (13 en 10) vonden het er saai. Het meer daarentegen is echt schitterend! een mooi strand om aan te liggen en ook nog een grasstrook met voldoende schaduw. Het water is helder en verfrissend. ook is er een leuk barretje aanwezig. Voor de dorpjes in de omgeving moest nog best een stukje gereden worden wat wij persoonlijk jammer vonden. wat de animatie betreft werd er voldoende gedaan als je er tenminste van houdt. wij hebben hier een hele mooie vakantie gehad.

Geweldige vakantie

Mike
8-8-2018

Wij hebben helaas maar één week op deze heerlijke camping verbleven. De ligging is prachtig en de maxi prestige caravan was mooi, schoon en van vele gemakken voorzien. Camping is erg schoon en het strand met meer is heerlijk. Zwembad is aan de kleine kant maar er zijn voldoende strand bedden. Restaurant is goed, prijs kwalieit prima voor elkaar. Enige nadeel zijn de muggen. Veel hinder van ondervonden ondanks goed insmeren met deet. Echte aanrader voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Markt in Verbania groot en leuk om naartoe te gaan. Omgeving prachtig.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Continental Lido scoort een 8.35 uit 10 op basis van 733 reviews.