Camping Village Continental Lido

KinderhotelWeer vandaag18°10°
Camping Village Continental Lido
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

711 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke camping met prachtig meer

Heidi
3-9-2018

Echt een camping die helemaal klopte....

Stacaravan in leuk straatje met genoeg ruimte en leuke sfeer. Het meer is echt super, ook zeker voor kleine kinderen omdat het lang ondiep is en erg schoon.

Restaurant goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel leuke plaatsen in de buurt. Elke ochtend voetbal voor de kids.

badmuts is nadeel en niet kunnen drinken of eten bij zwembad vond ik ook jammer. Maar al met al echt een hele fijne gezinscamping!!

Mooi gebied Camping prima Meid winkel en eten

Paul Koning
3-9-2018

Locatie van de camping top. Zeer veel te doen in de omgeving. We komen hier nu voor het vierde jaar achtereen. Buitenom dat veel dingen mooi zijn. Het meer is fantastisch, camping is goed schoon. De camping is erg rumoerig ook na 2200 uur veel schreeuwende kinderen maar ook ouderen. Veel honden, leek wel of meer dan de helft een hond mee nam.

Ijs is ondanks fabrieksijs prima en goed te eten. Betere porties dan isolino.

Animatieteam is stukken beter (2018) dan isolino (we hebben op beide campings gestaan in 2018)

Boeken voor langere periode is lastig, zeker op mooie plekken.

Zwembad is mooi maar niet heel groot. Vond de drukte ervaring minder dan Isolino.

Personeel bij zwembad let voor geen moer op.

Speeltuin werkelijk fantastisch. Mooi afgezet in de avond bij de disco (voor auto's).

Wilde voor 2019 boeken maar helaas al vol. Plaats afscherming tussen de lanen anders lopen er kids tussen en over je spullen. Sanitair bij strand :(

Mooi gebied maar niet naar deze camping

Tine
25-8-2018

Dit jaar dachten we om weer eens naar Italië te gaan en wel naar het Lago maggiore. Deze camping heeft goede reviews dus laten we maar boeken voor 2 weken voor 2195,00 !!! Best veel geld, dus je verwacht dat de accommodatie goed is.

Toen we aankwamen in de maxi prestige stacaravan lag deze nog helemaal vol zand. De dekens die ik uit de kast haalde waren beschimmeld. Na zo’n lage reis was dit dus echt wel een domper. De schoonmaakster die arriveerde zei dat het horrible was, en ze maakte de vloer schoon en we kregen nieuwe dekens. Verder was de hygiëne van het huisje om te huilen. Geloof niet dat de schoonmaakster na de vorige bewoners nog had schoongemaakt.

Wat wel goed: animatie, het meertje (mogen nog wel meer bedjes staan), het pasjessysteem (alhoewel je toch meer gaat uitgeven dan je wilt), WiFi en airco

Al met al wil ik nog wel terug naar deze regio maar niet naar deze camping.

Fijn en schoon!

Arjan
25-8-2018

Een fijne camping met veel faciliteiten. Het terrein wordt dagelijks schoon gehouden. Huisje was modern ingericht en zeer schoon. Ditzelfde geldt voor het zwembad. Erg leuk zwembad ook geschikt voor kleine kinderen. Er is 's avons veel te doen op de camping waardoor er geluidsoverlast is rondom de arena. Wil je dit niet, zorg dan voor een huisje verderop dan heb je er nauwelijks last van. Het meer is erg mooi en schoon. Heerlijk om hier met een rubberbootje in te varen. Uitzicht en omgeving prachtig!! Wij hadden zelf een huisje, onderweg naar het meer kom je langs het kampeergedeelte. Vreselijke aanblik, hutje mutje, alles dicht op elkaar. Brood op de camping is aan de droge kant. Wifi was bij ons niet optimaal, men probeerde dit wel op te lossen. Aardig personeel op de camping. Prima vakantie gehad!

Familie Vinders
20-8-2018

Echt een super vakantie gehad! Super mooie camping met een fijn zwembad en eigen zandstrand aan lago Mergozzo. Het animatieteam is volop aanwezig en er is een programma voor elke leeftijdscategorie. De musicals zijn super. Wij gaan nooit een tweede keer naar dezelfde camping anders zouden we volgend jaar weer terug gaan.

Prachtige camping, wel rumoerig

Katja
17-8-2018

Mooi camping, niet te groot of massaal. Toiletgebouw altijd schoon en netjes en heerlijke douches.

Camping overdag en in de ochtend rustig en toch levendig. In de avond wel erg rumoerig tot uur of 12. Hangt wel echt van je plek af hoeveel 'last' het geeft. Staat je caravan vlak bij het middenpad dan is het echt storend vonden wij. Iets verderop in het laantje is het veel beter te doen.

Zeer kind vriendelijk, alles verder prima.

Hele mooie leuke camping

Timo
16-8-2018

Wij hebben hier een super leuke vakantie gehad. Mooi en schoon meertje. Leuke faciliteiten op de camping. Ja je hoort savonds geluid, maar de camping "leeft" tenminste! Voor klagers over geluid: ga dan lekker naar een boeren camping ofzo. Het enige minpuntje vond ik dat je bij het zwembad geen eten of drinken mocht nuttigen, terwijl er wel een barretje naast is. Je kan dus smorgens niet lekker met een bak koffie bij het zwembad zitten. Dit kan bij het meertje wel! Deze camping is zeker aan te bevelen voor gezinnen met kids tot 12 jaar!

Een camping op een prachtige plek aan een heerlijk schoon meer. Een overzichtelijke camping, netjes onderhouden en alles prima geregeld. Maar wat een drukte. Iedere avond shows en entertainment en een hoop geluid rondom de Arena, en ver daarbuiten. Als je voor je rust komt, zou ik deze camping overslaan.

Een Top Camping!

Robert
14-8-2018

Dit is voor het eerst dat ik een revieuw plaats. Wij hebben met ons gezin 14 dagen genoten van deze super camping. Onze kinderen van 7 en 11 vonden het helemaal geweldig. Van geluidsoverlast heb ik niets meegekregen. Daarintegen hadden wij het idee dat de animatie in de mooie arena savonds druk bezocht en goed was. Het zwembad is fijn voor zowel de grotere als de kleinste. Vooral het golfslagbad is super. Verwacht geen grote glijbanen, die zijn er niet. Het meer is prachtig. Je loopt er makkelijk 60-70 mtr in voordat je schouders het water raken. Ook heerlijk dat het geen kiezels zijn maar zand. De temperatuur van het meer is heerlijk. Wij hadden plaats 241 dicht bij het meer. Een grote plaats, kon met gemak onze caravan van 7.80 mtr + daarnaast auto. Restaurant goed, winkel goed, broodjes heerlijk. En alles goed betaalbaar! Sanitair prima. Ligging is ideaal, je bent zo in een leuk plaatsje aan het Lago Maggiore. Kortom een aanrader!

Waarschuwing

Henk
12-8-2018

Elke avond lawaai tot minimaal middernacht. Je kan van alles vinden over deze camping en kennelijk is iedereen heel positief, maar wij snappen het niet. Is er dan niemand die voor zijn rust op vakantie is? Ik wil graag uitrusten en kamperen, maar hier kan je jezelf op je eigen staanplaatsje nauwelijks verstaan, altijd drukte en lawaai, zelfs de kinderen worden er gek van. Zij wij dan zo anders? Dat kan toch niet waar zijn. Kortom, ik snap het niet. De voorzieningen zijn zeer zeker goed te noemen, maar dat is het dan ook wel. Animatie voor kinderen vanaf 7 jaar begint pas vanaf 21.30...en ze vinden het raar dat onze zoon van 7 dan al op bed ligt (en niet kan slapen van de herrie). Wij stonden behoorlijk ver van de arena, je zal maar daar ook nog eens in de buurt staan. Dan nog even over het brood. Niet te knagen. Het goedkoopste brood wat ze maar kunnen maken tegen hoge prijzen. Rest winkel ok.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.