Géén boekingskosten

Camping Village Continental Lido

ItaliëPiemontFondotoce di Verbania (Lago Maggiore)
7.4GoedScore uit 772 reviews
+109/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.4GoedScore uit 772 reviews
  • 6.6Staat v/h sanitair
  • 6.7Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Ben je op zoek naar een kindvriendelijke kampeerbestemming in de natuur? Dan ben je op Village Continental Lido aan het juiste adres. Neem een duik in het zwembad met uitzicht op de groene bergen of rol je handdoek uit aan het Lago Mergozzo waar Camping Village Continental Lido aan ligt. Ben je benieuwd naar meer? Lees dan zeker even met ons mee.

Het meer is de favoriete plek van veel vakantiegangers die verblijven op Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania. Jullie schrijven dat het meer erg kindvriendelijk is en dat de bodem langzaam afloopt. Naast pret in het water kunnen de kids spelen op het grasveld of zandkastelen bouwen. Zelf relax je in de zon op het aangelegde zandstrand aan het Lago Mergozzo.Vermaak voor het hele gezin is er sowieso genoeg te vinden op Village Continental Lido. Je vindt hier een mooie speeltuin en sportief bezig zijn kan op het voetbal- of tennisveld. Kampeer je hier in het hoogseizoen? Dan staat er een enthousiast animatieteam voor je klaar. Reviewers schrijven dat het team drie keer per dag leuke activiteiten organiseert. Zelfs voor volwassenen is er een leuk programma. Wat dacht je van een les spinnen of mountainbiken in de omgeving met een gids? Op Village Continental Lido kan het allemaal.Tijdens een vakantie in Italië proef je natuurlijk een verse pizza of een Italiaanse gelato. Op Camping Village Continental Lido haal je deze lekkernijen gewoon in het restaurant. Je kunt er zelfs voor kiezen om pizza’s af te halen. Of bestel een ijsje en eet deze op aan het zwembad.

Accommodaties

De overnachtingsmogelijkheden op Village Continental Lido zijn eindeloos. Kies voor een schaduwrijke staanplaats of huur een van de accommodaties. Verschillende Nederlanders huurden een appartement, dat volgens hen van alle gemakken voorzien is. In de keuken vind je zelfs een vaatwasmachine en een inductiekookplaat. Overnacht je liever in een stacaravan? Deze staan in een leuk straatje op een rustige plek op de camping.

Ligging van Camping Village Continental Lido

Volgens reviewers is er in de omgeving van Village Continental Lido veel te zien en te doen. De camping is gelegen aan het Lago Mergozzo en op een steenworp afstand vind je het nog bekendere Lago Maggiore. Tip: huur een boot en vaar naar dit uitgestrekte gekleurde meer. Ook een bezoek aan de markt in Intra is een aanrader. Deze bruisende markt aan de oevers van het Lago Maggiore ligt op slechts tien kilometer afstand. Struin langs de kraampjes en koop Italiaanse delicatessen of een leuk souvenir om mee naar huis te nemen.Staat een stedentrip naar Milaan nog op jouw bucketlist? Tijdens je vakantie bij Camping Village Continental Lido kun je met de trein deze stad bezoeken. De treinreis duurt ongeveer twee uur, maar de stad is deze reistijd meer dan waard. Bewonder de Duomo en kijk vanaf het dak uit over de hele stad. Bezoek daarnaast zeker het Castello Sforzesco. De tuinen van dit kasteel zijn prachtig en gratis te bezoeken.Ben je enthousiast en wil je met je gezin naar deze camping? Wacht dan niet te lang met het boeken van Continental Camping Village in Italië!

772 Reviews over Village Continental Lido

• 3Susan09-09-2022

Nooit meer.

Als je voor je rust op vakantie gaat, is het geen aanrader. Vanaf 8:00 schreeuwende kinderen overal, en waar ze zeggen dat het om 23:00 stil moèt zijn, heeft de accommodatie zelf keihard muziek aan tot 00:00. Ook zijn de bedden kei en kei hard. De douche wordt nauwelijks warm, zonder druk op de douchekop dus je haar wassen is moeilijk. Zolang je op deze accommodatie verblijft, moet je verplicht een zeer vervelend nylon bandje om die niet af mag anders krijg je een boete. Verder is de omgeving wel mooi en goede plek om in het meer te zwemmen en zonnen op het gras of strand.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 9Stefan01-09-2022

Wij zijn hier voor het eerst geweest en het was heerlijk. De camping voelt niet groot aan. Er is 1 weg van het strand naar het meer en daar tussenin het centrum waar de Kids kunnen spelen, het theater en de bar/restaurant. De camping is ook heel erg schoon. De plekken zijn ruim voldoende. Wij zij de laatse jaren naar FR geweest waar niets mocht. Nou hier mag heel veel. De twee weken dat er we er waren niet 1 keer een fluitje vehoord van de badmeesters.Als er 1 ding wat verbeterd mag worden is de WiFi, want de 4/5g pakt die ook niet. Er is heel veel te doen in de omgeving. We hebben nog lang niet alles gedaan dus we willen weer terug.

• 9Eetgelegenheden
  • 8Familie van der Plas01-09-2022

Fijne camping met een fantastisch meer

Fijne middelgrote camping met een fantastisch meer! De plek was ruim genoeg voor de vouwwagen inclusief auto. De plekken zijn voorzien van voldoende schaduw.

Het sanitair in de twee gebouwen aan de rand van de camping is netjes, de drukknoppen gaan wel snel uit. Het gebouw aan het strand is iets ouder maar voldoet ook.

Het strand is vrij hard maar er is voldoende plek. Het meer is geweldig, heel flauw aflopend met een zandbodem. In het meer is een groot speeltoestel voor de kinderen waar ze t/m 15 jaar veel plezier op kunnen hebben! Het barretje aan het strand verkoopt prima drankjes, koffie, pizza/snacks en ijs. Zwembad is ook groot en er is (ook in het hoogseizoen) voldoende plek.

De ligging van de camping is ook goed, niet heel druk rond het Lago Maggiore en op het strand een mooi uitzicht.

Van overlast hebben wij (nagenoeg) geen last gehad en de bewaking komt na 1100 regelmatig een ronde doen.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Elke27-08-2022

Verrassende camping!

Voor ons de eerste keer op deze camping. We hebben het ontzettend leuk gehad. We verbleven in een chalet van de camping, wat netjes verzorgd was. Wat meteen opviel was dat het op de hele camping zo netjes en schoon was. Zwembad helemaal prima. 1 Keer per uur flinke golven. Erg leuk. Het meer is zo mooi en helder. Het uitzicht fenomenaal! Op de camping betaal je met een paycard. Best handig! Service is overal prima. Altijd een bedje bij het zwembad. Goed toezicht. Vooral veel NL en DL. Als we iets te mopperen moeten hebben, dan betreft het het WIFI netwerk. Dat is echt matig/onvoldoende (wel afhankelijk van waar je op de camping zit). Gelukkig vinden de pubers elkaar bij het WIFI punt bij het restaurant, waar ze ook kunnen poolen of flipperen. Het animatieteam is erg enthousiast en betrekt de kinderen overal bij. Ben bang dat we volgend jaar nog een keer moeten ;-) O ja, reserveren via de camping gaat nog ouderwets via de mail.

• 8Anoniem16-08-2022

Fantastische mooie en schone camping

Mooie schone camping. Heerlijk aan t meer. Verhuur zoals kano niet duur. Heerlijk zwembad, goed restaurant en vriendelijke mensen. Schitterende omgeving met veel marktjes. Wel een drukke camping, maar hoef je niet op te zoeken.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Richard09-08-2022

Geweldige week gehad

We waren hier een week voor we verder Italië in trokken, maar wat was het leuk. Sta caravan was top. Waar we het meeste gebruik van hebben gemaakt was het meer. Heerlijk dat het een zandstrand in plaats van kiezelstrand was. Ook varen er geen boten op dit meer dus kon je heerlijk Suppen. Het barretje aan het strand maakte het helemaal compleet. Zwembad was eigenlijk overbodig.

Wel veel muggen in de avond dus neem daarvoor wat mee.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 9ML05-08-2022

Heerlijke vakantieplek

Wij verbleven in een mobile home luxury. Net nieuw geplaatst dit jaar. Alles heel schoon en nieuw, fijne bedden en ruime veranda. We hebben genoten van het prachtige, schone meer en de kinderen van het gratis toegankelijke waterklimpark! Het zwembad was ook super. Omdat het heel warm was hebben we veel tijd doorgebracht op de camping. Heel gezellig in de avond, zoon veel gevoetbald en dochter in de speeltuin en dansen in de arena. Het is een drukke camping , de sfeer vond ik prettig. Muggenspray heb je wel nodig in de avond. We hebben een boottocht geboekt, goed geregeld. En met de trein naar Milaan, vlakbij camping station en gratis parkeren. Veel leuke plaatsjes in de buurt. We willen nog wel een keer terugkomen hier en dat doen we normaal nooit dus dat zegt genoeg.

• 9Judith31-07-2022

Druk, maar wel een mooie camping!!

We zaten in een mobile home. Prima!! Schoon en erg leuk met veranda. Camping is wel erg druk! ‘s Morgens gillende kinderen en ‘s avonds gillende tieners! Verder vonden we het personeel en voorzieningen prima!! Wel veel vaste gasten waardoor onze kinderen moeilijk contact kregen met andere kinderen.

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Tamara18-01-2022

Super camping, mooi ligging

Grappig... De een klaagt over te veel herrie, de ander dat je om 23 uur stil moet zijn. Wij zijn er nu 5 keer geweest en de 6e keer staat in de planning. Sanitair is heel schoon. Winkel is klein assortiment, maar prima. Winkels genoeg in de buurt. Brood halen is wel een dingentje, maar ach, je hebt vakantie toch? Meer is prachtig! Maar dan ook echt geweldig! En sinds 2021 een waterpark, gratis. Erg leuk voor de kids. Elke dag en avond entertainment (niet verplicht). En betalen met een pasje vinden wij wel prettig. Jammer dat je eerst geld moet pinnen om vervolgens in de automaat te stoppen om je pas op te waarderen. Houd je niet van Nederlanders, dan kan je deze camping beter mijden. Plaatsen zijn niet heel groot, maar waar wel in Italië? Camping doet soms massaal aan, maar uiteindelijk valt het best mee.

• 6Eetgelegenheden
  • 1Mariëlle07-10-2021

Vreselijk, nooit meer

Wij zijn 3 jaar geleden ook op deze camping geweest. Toen verbleven we in een Mobil home. Toen een leuke vakantie gehad. Dit jaar op de camping. Vreselijk, een hele groep tokkies die elke dag/ avond bij elkaar zit, schreeuwt, harde muziek draait. Dit ging meerdere dagen tot een uur of 1 in de nacht door. Meerdere keren geklaagd. Er werd niets aan gedaan. Deze tokkies gingen zelfs bijna op de vuist met de beveiliging. De beveiliging durft niets te doen. Pas op mensen. Het lijkt een leuke camping totdat je op een verkeerde plek komt te staan. Op sommige momenten voelden wij ons niet veilig, lallende, dronken schreeuwende mannen. Wij zijn naar huis gegaan na 4 nachten in plaats van 7. Erg jammer van onze vakantie. De eigenaar van de camping vond dit geen probleem... Voor ons nooit weer. Ik heb als rapportcijfer een 1 gegeven, omdat dit echt niet kan.

• 1Staat v/h sanitair

• WasmachineBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)