Camping Village Continental Lido

Camping Village Continental Lido
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Village Continental Lido voor je op een rij gezet:

686 reviews over Camping Village Continental Lido in het Nederlands

heerlijke vakantieplek en fijn land.

jojo
14-4-2018

Super fijne camping gelegen aan fijn meer. Mooi uitzicht en veel te doen en te zien in de omgeving.

Geweldig genoten! Prachtige omgeving.

A. Herfst
3-3-2018

Deze camping heeft erg veel leuke kanten, vooral voor gezinnen met kinderen tussen 0 en 9 jaar. Tieners zullen het niet zo leuk vinden, vanwege het 'simpele' zwembad. Het lijkt massaal en toch zaten wij heerlijk rustig op ons terrasje bij onze cabane. Alles is goed geplaatst en heel erg schoon. De ligging aan het meer is geweldig. Wij hebben fietsen gehuurd op de camping en konden in de omgeving goed fietsen (wel het verkeer langs je, maar er zijn ook rustige weggetjes). De omgeving van Lago Maggiore vinden wij prachtig. De camping biedt veel vertier, onze zoon van 6 vond er meteen Nederlandse vriendjes. De animatie overdag was niet aan hem besteed, maar de shows 's avonds wel. wat maken ze daar een feest van! Ik ga nooit twee keer naar hetzelfde, maar deze camping op deze locatie blijft wel op mijn lijstje favorieten staan!

helemaal geweldig

vanbakergem
17-2-2018

ik heb van begin tot eind genoten en gaan daarom al heel wat jaren naar deze camping

Heerlijke camping in prachtige omgeving

Marieke
17-1-2018

Voor Italiaanse begrippen een middelgrote camping aan een heerlijk meertje. Alles prima onderhouden en schoon. Gezellige drukte, voor een rustige vakantie zou ik een andere camping uitzoeken. Een enthousiast animatieteam met een programma voor jong en oud. Weinig gebruik van gemaakt en toch leuk dat het er is. Wandeling naar Mergozzo is een aanrader. Mooie omgeving om te wandelen en leuke plaatsjes te bezoeken. Een dag Milaan is met de trein goed te doen hoorden wij.

Fantastische camping in een prachtige omgeving

S. Wessels
26-10-2017

Prachtige camping aan het Lago Mergozzo, een prachtig meer vlak bij het grotere Lago Maggiore. De camping heeft een zandstrand en ruime gras ligweide aan het betoverende meer. De camping plaatsen zijn ruim en de camping is heel goed georganiseerd en absoluut schoon. Voor alle leeftijden zijn er de hele dag en avond leuke activiteiten georganiseerd door het actieve animatie team. Een van de beste campings waar wij ooit geweest zijn. Wat ons betreft vijf sterren waard. Wel vroeg boeken de camping is heel populair.

Gezellige camping

Caravan83
24-10-2017

Ben intussen bij een hoop campings geweest in Italie, maar dit was afgelopen jaar de beste camping voor onze kinderen van 4 en 6 jaar. Werkelijk over alles nagedacht voor kinderen tot 10jaar en niet zo'n hele grote camping. De toiletgebouwen zijn erg schoon en het annimatieteam en het centrum van de camping maakt de sfeer van de camping.

Misschien dat ze nog iets vaker pesticiden op de camping zouden kunnen spuiten tegen de muggen, maar had net zo veel muggenbulten als bij de adriatische kust of het gardameer.

We gaan volgend jaar weer aangezien de afstand en het weer en de stadjes aan het meer ons zeer goed bevallen ziin.

Gr....

Niet voor ons

Danielle
22-9-2017

Prachtige camping direct aan het mooie meer. Sanitair schoon en modern. Veel te zien in de omgeving. Echter voor ons veel en veel te druk. Een camping waar gasten jaar na jaar terug komen en kliekjes vormen. Van s'morgens tot middernacht drukte en geroezemoes. Wij werden midden in de nacht wakker van jongeren die terug kwamen van de disco en dan om 3 uur s'nachts liepen te schreeuwen over de camping. Hou je van drukte, dan is dit de perfecte camping. Wij zijn een week eerder vertrokken omdat we de rust er niet konden vinden.

Ontzettend leuke, schone camping!!

Fam. Hendriks
12-9-2017

Afgelopen weekend teruggekomen van een heerlijke vakantie aan het Lago Mergozza/Lago Maggiore. Camping Continental is een ontzettend leuke camping waar je een fijne vakantie zult hebben. Een fantastische, veilige! speeltuin ligt centraal op de camping. Het animatieteam is leuk, elke avond een andere show en iedere dag minidisco. Zwembad is echt top! Goed ingedeeld voor jong en oud met leuke glijbanen. Water was iets aan de koude kant maar mocht de pret niet drukken. Op zijn tijd kwamen er golven in het zwembad. Het restaurant heeft een prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Ook het afhaalmenu is prima! Accommodatie zijn ruim en gezellig opgezet, wij verbleven in maxi caravan 7.40. Alles netjes, compleet en vooral schoon! Elke accommodatie heeft een vaste parkeerplek in de buurt. Geen last van geluidsoverlast, na 23 uur is het erg rustig op de camping. Supermarkt heeft een beperkt aanbod wat qua prijs aan de hoge kant is, maar op 10 minuten rijden ligt een Lidl waar je alle eventuele boodschappen kunt halen. Leuke stadjes in de buurt. Kortom: geweldig!!!

Erg fijne camping!

Bos
10-9-2017

Fijne en goed verzorgde camping. Wij waren er eind augustus en begin september. Camping bestond toen uit 80% Duitsers.

Erg ruime plaatsen in vergelijking tot andere Italiaanse campings.

Enig minpunt was de steeds lauwe tot koude douche bij de heren. Daardoor genoodzaakt naar een ander gebouw te lopen. Gezien de prijs in het hoogseizoen mag je wel warme douches verwachten.

Betaalsysteem erg handig, nooit met geld over de camping. Het meer was heerlijk, maar ook het zwembad mag er wezen. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastische Camping

ISP
4-9-2017

Geweldige camping aan het Mergozzo meer, met zandstrandje.

Mooie stacaravan type Maxi prestige 7.80 , met houten veranda.

Leuke animatieteam, met leuke musicals.

Enige nadeel vonden wij de verplichte badmuts in het zwembad.

En s'morgens erg druk bij de campingwinkel om broodjes te kopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Continental Lido in Fondotoce di Verbania (Lago Maggiore), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Continental Lido zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Village Continental Lido scoort een 8.4 uit 10 op basis van 714 reviews.