Camping Orchidea

Onaardig personeel

Willemse
3-9-2017

Wat betreft het ontvangst:

Onaardig, chaggerijnig, niet vriendelijk etc etc

Bij vertrek: precies hetzelfde. Geen vraag hoe het geweest was etc.

Asociaal!

Nooit meer!

Fam. Van Zalingen
29-8-2017

Wat een ellende camping. Wij hadden een plek vooraan de camping. Je hoort dan flink de drukke weg waaraan de camping ligt. Vervolgens elke avond kiderdisco muziek. En dan in de avond de Nederlands talige muziek vanaf de andere camping. De eigenaar daar houd daarvan. Jeugd wat herrie maakt is er ook. Alles wat goed maakt is de omgeving, maar voor ons nooit meer!

Lawaai in de avond camping

Zevenkanten
24-8-2017

In de avond een hoop overlast van Nederlandse jeugd die denken dat alles kan en mag. Waarschijnlijk geen opvoeding genoten. Er wordt geen rekening gehouden met andere kampeerders die wat rust willen. Omgeving is verder prachtig. Jammer dat er Nederlanders zijn die de boel verstieren. Voor ons nooit meer.

Wat een HERRIE!!

Vakantieganger
20-8-2017

Dit is niet wat we verwachten van rust. Helaas, maar waar. Er zijn mensen die hiervan houden en ook uitstekend hier passen, maar wij dus niet. Als je niet kan omkijken naar je eigen kinderen die vervolgens lawaai maken in de avond op de camping, zegt genoeg. Vanuit het restaurant komt ook lawaai. Leuk de service tax op elke bon die je krijgt. De plekken zijn heel klein. Het past net allemaal en de buren zitten bij je op schoot. Als je van herrie houdt, moet je hierheen. Lekker broodje van Kootje! Omgeving is wel heel mooi en veel te doen. Sanitair bij de heren is matig, over de rand gepist, bij de dames is het erg moeilijk maandverband op te ruimen, vies dus. Zegt dus weer genoeg over de mensen die hier komen. Laat je kind maar de hele dag alleen en pa en ma gaan naar het strand. Restaurant niet al te goed, veel te duur.

Super camping! Aanrader.

Fam. Govers
15-8-2017

Een geweldige camping en zeker een aanrader. De camping heeft een nieuw zwembad en een prima restaurant. De camping maakt een opgeruimde indruk. Verder is een leuk animatieteam voor een leuk spel of mini-disco. De camping is zeer schaduwrijk wat prettig was tijdens de warme dagen maar zorgt ook voor het breken van de wind tijdens een ferme onweersbui.

Speciaal compliment voor de medewerkers van de receptie. Wij hadden serieuze autopech en via de receptie werd van alles geregeld zodat we zo snel mogelijk weer van onze vakantie konden genieten!!

Het sanitair werd goed bijgehouden en de douche was altijd warm en gaf voldoende water.

Wij hebben de camping niet als rumoerig ervaren zoals andere bezoekers hebben geschreven.

Ook de plaats was voldoende ruim voor een auto, caravan met voortent en bijzet tentje. Het winkeltje op de camping was wat beperkt. Op loopafstand in Feriolo ligt een kleine supermarkt met voldoende assortiment.

Geen fantastische camping!

Carolien
15-8-2017

Wij hebben aan het begin van de zomer een week op deze camping gestaan. Wij hadden niet geboekt en bij aankomst konden wij daarom zelf onze plek kiezen. Bijna elke plek heeft bomen en dat kan niet fijn uitpakken voor een tentdoek.

Wij stonden net achter toiletgebouw en superkleine speeltuin waarvan 1 van de 3 toestellen stuk is. 's Avonds na 22 uur mocht er niet meer afgewassen worden (warm water niet beschikbaar) maar midden in de nacht werkten de handenblazers in het toilet wel (camping heeft geen toiletpapier in wc's dus werden de handen na het wassen drooggeblazen).

Grote speeltuin ligt even lopen van de campingplaatsen. Erg afgelegen en niet gezellig. Onderhoud ervan is wel goed. Camping grenst aan Lago Maggiore wat een mooi uitzicht over het meer geeft.

Bescheiden boulevard is gezellig om langs te lopen, je kunt echter niet lopend naar Baveno (op gegeven moment moet je over de hoofdweg lopen waar flink gereden wordt).

Voorzieningen voor klein kind is onvoldoende, plastic oud en vies badje en geen fantastische aankleedmogelijkheden.

Restaurant is prima, veel personeel die niet altijd heel vriendelijk overkwam.

Prachtig plekje

Janine
11-8-2017

Prima camping op een prachtige plek aan het lago Maggiore en grenzend aan het idyllische dorpje Feriolo.

Restaurant is ook prima en vriendelijk personeel.

Wij vonden het een rustige camping.De plekken zijn inderdaad krap maar dat is niet geheel onbekend rondom het lago Maggiore. Zwembad is niet heel groot maar super netjes, onze kids vonden het super! Sanitair was keurig schoon en werd regelmatig schoongemaakt.

Animatie is kleinschalig maar wij vonden dat prima,

Minidisco, knutselen, sport en spel het is maar net wat je kinderen willen er zijn heelveel leuke uitstapjes rondom het laggo Maggiore tedoen. Wij hebben het hier heerlijk gehad en komen zeker nog eens terug!

Kleine plekken

Marike
9-8-2017

Wij kwamen vanuit Frankrijk, waar we een prachtig ruime campeerplek hadden. Hier echt een schok, wat een krappe plek, hutje mutje, met overal auto's tussendoor gepropt. Het went wel......meer is mooi. Zwembad prima. Ik vond het s'avonds wel rustig. Kinderen hadden weinig aansluiting. Veel Nederlanders. Sanitair is netjes.

Leuke, maar drukke camping

Tonja
4-8-2017

Op zich een leuke camping, die wel er vol aan doet doordat alles kort op elkaar staat. Vriendelijke ontvangst, mochten zelf plek uitzoeken. De meest plekken zijn geheel of gedeeltelijk onder de bomen.

Jammer genoeg krijg je zo'n plastic "all in hotel" bandje aangemeten wat je niet af kan doen. Eigenlijk snappen we nog steeds niet wat daar het nut nu van was. Achteraan is de camping (tijdens ons verblijf) wat rustiger, vooraan wat rumoeriger.

Ligging is leuk: de camping ligt direct aan het meer en je loopt vanuit de camping zo de promenade van het stadje op waarlangs enkele leuke restaurantjes liggen.

Leuk en net zwembad om af te koelen. (badmuts verplicht zoals bijna overal in Italië).speeltuintje en pingpong tafels saan in een afgelegen hoekje. Kinderen vonden dit minder prettig. Hier ligt ook een stilstaand watertje waar het stikt van de muggen.

Op de camping hebben van die zelfde muggen veel last gehad en die maakten het verblijf ook wat minder.

Al met al een leuke camping voor een paar dagen. jammer van de muggen en van de hotel armbandjes.

Camping ligt prima en er is een ontspannen sfeer. Lekkere douches, sanitair wordt vaak schoongemaakt. Leuke wandelingen en uitstapjes te doen.

Wij waren er met onze dochters van 18 en 16 . Opvallend was dat de jongeren elkaar niet opzochten. De kantine vonden wij vrij sfeerloos en de tafeltennistafels stonden wat achteraf. het kleine zwembad had twee toezichthouders. Wij zijn er niet meer geweest. Wij misten ontmoetingsplekken voor de jeugd/jongeren. De animatie was vrij passief en onzichtbaar.

We hadden twee tenten en zaten erg tussen de auto s. Er was veel licht en geluid. Vanaf 7.30 reed de tractor boten in het water. Er is weinig privacy tussen de plekken (geen struikjes o.i.d..). Er waren veel Nederlanders met eigen boten en zij kenden elkaar al..Jammer dus dat de jongeren zo op hun eigen familie gericht waren.

Wij hebben wel een prima vakantie gehad en zullen toch niet snel terug gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Orchidea voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orchidea in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orchidea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Orchidea scoort een 7.73 uit 10 op basis van 122 reviews.