Camping Orchidea

129 reviews over Camping Orchidea in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Jack & Nathalie van Vliet
4-11-2018

Een gemoedelijke camping , de plaatsen in het "B"gebied zijn voor Italiaanse begrippen lekker ruim, maak vooral gebruik van de mogelijkheid om de auto op een gereserveerde plaats elders op de camping te parkeren ! Mooi strandje aan de camping, ondiep dus ook veilig voor de kleintjes. Personeel was erg vriendelijk en neemt de tijd voor de gasten. Het zwembad is niet groot maar is lekker om in af te koelen, altijd een zitbedje te vinden. De boulevard van Feriolo loop je zo op vanuit de camping, volgend jaar gaan we zeker weer terug!

Prima camping

Jacqueline Kollenstaart
14-10-2018

Een prima camping maar erg kleine plekken. Dusdanig dat wij een boom midden op ons terras hadden en zodoende onze luifel niet konden opzetten. Een aanrader voor de camping zou zijn om de auto's op een centrale parkeerplaats te zetten. Verder prima en schoon sanitair, vriendelijke medewerkers. Het restaurant viel een beetje tegen, maar voor een snelle hap prima. Het animatieteam was echt top. Onze dochter van 4 heeft zich prima vermaakt.

Prima Camping. Kleine plekken

Richard3535
26-8-2018

In Italië en dan vooral rondom de meren zijn de plekken erg klein. Dat geldt dus ook voor deze camping. Ook is het wel heel druk. De ligging aan het meer is echter uitstekend. En je wandelt zo het dorpje Feriolo binnen. Het is een leuk plaatsje. Er is ook veel te doen op de camping. Voor kinderen is er goede animatie. Onze meiden hebben er zich prima vermaakt. Naast het meer geeft het zwembad verkoeling. Denk wel om de irritante badmuts. Die is verplicht. Maar dit is een zwembad waar een keer wel genoeg stoelen staan. Het personeel op de camping is dan ook zeer gastvrij en vriendelijk. Verder goed restaurant en winkeltje is ook prima. Sanitair is redelijk schoon. Kan veel erger maar ook beter. Wij hebben hier een prima verblijf gehad. En het Lago Maggiore en omgeving is echt schitterend.

heerlijk relaxte camping

Remko
22-8-2018

Heerlijke camping, echt Italiaans, dus geen grote plekken, maar je kan voor auto een aparte parkeerplek reserveren, als je auto niet bij op de plek wilt. Wij hadden caravan + auto + tent kids op de plek. Restaurant aan het meer, wat en heerlijk eten en ijs. Douches gewoon goed en schoon en ja bij regen dan loopt het wat vies in, maar wordt goed schoon gehouden. Ja je hoort de weg en je je hoort de camping ernaast maar overdag hoorde ik de buurman ook op de camping.

Fijne camping!

Rita Tongeren
17-8-2018

Prima camping!

Sanitair keurig netjes, receptie erg vriendelijk en badmeester erg behulpzaam!

Mooie camping op mooie locatie.

Pizzeria is geen aanrader, in ons geval lange wachttijden en minimale kwaliteit.

Bruins
16-8-2018

Zeer gemoedelijke camping, schoon sanitair. Misschien een tip voor de animatie om voor de oudere kids ook wat te doen evt voetbalspel of kampvuur op strandje... is maar een ideetje..voor de rest echt super!

Bertjan Blom
16-8-2018

Wat een heerlijke rustige kampong met geweldige mensen

Kom hier al 8 jaar

Elke keer weer met plezier

Al weer voor het volgende jaar weer geboekt

Heerlijke vakantieplek

Karin
13-8-2018

Ik sta hier nu een paar dagen. Was wel beetje huiverig na vorige recensies. Maar niets van die dingen ben ik het mee eens.

Sanitair is heerlijk(geen tijdslimiet bij douchen). Ook schoon (behalve als een gast voor je er een bende van heeft gemaakt)

Vind het helemaal niet lawaaierig. De ene plek is groter dan de andere. Maar voor Italië zijn de alle plekken prima. Camping ook niet te groot (vonden wij fijn met kleine kids). Je hoort de weg s avonds, maar absoluut niet mega druk. Als tip zou ik iets meer speelplekken maken voor kids en dan op het grote speelterrein ook iets meer voor kleine kinderen (2/4 jaar)

Fantastisch. Kom er niet voor niets al jaren.

Christ Koreman
13-8-2018

Prachtige camping direct aan het meer.

Zeer vriendelijk personeel.

Schoonmaak is voldoende van het sanitair.

Ook als het heel gezellig is blijft het natuurlijk de taak van de ouders om hun kinderen op de juiste manier om te laten gaan met sanitair.

Heel leuk zwembad(je) op de camping om heerlijk af te koelen en te relaxen.

Mooie accommodaties met airco.

Ook de campingplaatsen zijn netjes en redelijk van formaat.

Al met al een echte aanrader.

Fantastische ligging.

Frans
12-8-2018

Fantastisch, kom hier al jaren. Toiletten worden meerdere keren schoon gemaakt. Heb de zogenaamde ruzie gezien, was alleen woordenwisseling. Ze hebben elkaar met geen vinger aangeraakt, pure stemmingmakerij als je schrijft over op de vuist gaan. Volgens mij zijn de plekken bijna 70 m2, als je teveel meeneemt dan kom je vanzelf bij de buren op schoot te zitten zoals geschreven wordt door S. Wat een onzin.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Orchidea in Feriolo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Orchidea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.