Feriolo

Reviews over Feriolo

Voor herhaling vatbaar

Bertus en Janny Drees,
    18-7-2018

Klein gezellig dorpje.Vrijdags was er LIFE muziek op het strand We zaten in appartement Casa Bellissimo.Een paar meter van het Lago Maggiore.We gaan zeker nog een keer terug.Maar ze kunnen alleen maar Italiaans spreken.Zelfs de jonge mensen kunnen geen Engels.Maar de omgeving is prachtig

Gereisd met partner in juli 2016

leuk dorpje

Margo Eshuis,
    7-1-2017

Ferio locatie is een leuk dorpje maar niet meer dan dat in de avond is het boulevardje afgesloten zodat de toeristen rustig kunnen wandelen maar ook de horeca gemakkelijk en veilig kan oversteken want de terrasjes liggen veelal aan het meer verder je kan er lekker in leuke restaurantjes wij komen er zeker nog een keertje terug

Gereisd met partner in januari 2017

Het mooiste dorpje is voor mij nog steeds Feriolo

fam Schram,
    27-7-2015

Heerlijk rustig gelegen dorpje met een paar goede restaurants en vriendelijke bewoners.

In de avond wordt de enige aanwezige "boulevard" voor auto's afgesloten, waardoor je heerlijk rustig van de schoonheid van het dorp kan genieten.

Ben je op zoek naar een druk uitgaansleven? dan moet je beter niet naar Feriolo komen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

Gemoedelijk klein dorpje

estherengerard,
    16-2-2015

Klein dorpje naast een aantal campings. Heeft een leuk rijtje restaurants aan het water, een heerlijke bakker, een lekkere ijswinkel en een klein supermarktje. Er is eens per week een avondmarkt. Ook is er wel eens een feest voor het dorp met muziek, erg gezellig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

klein, authentiek sfeervol dorpje

corinne,
    19-8-2014

Feriole bestaat uit een klein aantal huizen, wat vakantiewoningen , wat campings, een supermarktje en een bakker. Ook zijn er een paar eetgelegenheden, die zeker een aanbeveling verdienen qua prijs / kwaliteit!

Er bezoeken veel Italianen dit dorpje; dit geeft een authentieke sfeer!

Er is langs het "kleine boulevardje" een smalle strook openbaar zandstrand en een strookje gras...op zonnige dagen ligt het hier stampvol!

De camping zelf heeft een eigen "privé strandje, maar ook dit is zeker niet groot en zeker bij hoog water lang niet voldoende!

De camping, die hier aan het eind van "boulevardje"ligt, is niet erg groot en redelijk basic. Er is hier absoluut geen sprake van massatoerisme; wij vonden dit heerlijk!

In de directe omgeving is er meer dan voldoende te ondernemen; stadjes, markten, natuur...

Op het meer zelf wordt er veel watersport uitgeoefend. Een heerlijke plek, als je geen drukke, mondaine, toeristische bestemming zoekt!

Gereisd met partner in augustus 2014
Feriolo scoort een 8 uit 10, op basis van 59 reviews