Sorteren

Reviews over Feriolo

Schilderachtig dorp

Westerburger
    13-1-2018
    Schilderachtig dorpje aan het water met gezellige terrasjes aan het meer met mooi uitzicht

Geweldig

Jesse
    5-10-2017
    Fantastisch dorp. heerlijk eten en zalige rust.

Gezellig knus dorp

Alex
    5-8-2017
    Gezellig sfeervol dorp met een paar hele leuke restaurants. Het strand is schoon. Het dorp ligt dichtbij grotere plekjes als Stresa. Grotere supermarkt met de auto bereikbaar.

leuk dorpje

Margo Eshuis
    7-1-2017
    Ferio locatie is een leuk dorpje maar niet meer dan dat in de avond is het boulevardje afgesloten zodat de toeristen rustig kunnen wandelen maar ook de horeca gemakkelijk en veilig kan oversteken want de terrasjes liggen veelal aan het meer verder je kan er lekker in leuke restaurantjes wij komen er zeker nog een keertje terug

zeer mooi.

hans lenssen
    16-9-2015
    Het is een klein dorpje maar je kan er lekker eten niet ver om te lopen van de camping.
Feriolo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 58 reviews