Sorteren

Reviews over Feriolo

De accommodatie én de omgeving zijn fantastisch!

M.A. Heuvel
    5-11-2018

Mooi gelegen met uitzicht op het Lago Maggiore! Alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Duidelijke communicatie van de eigenaren door middel van "bijzonderheden van het huis" met tips van bezienswaardigheden in de omgeving. Je bent binnen 5 minuten, te voet, in het dorp Feriolo, alwaar je direct kunt genieten van het Lage Maggiore en het strand. In de gehele omgeving is veel te doen en te zien. We hebben van daaruit 5 meren rondom bezocht. Vanaf de Mottarone (Stresa) kun je er al 4 zien liggen. Geweldig!

Heerlijke vakantie

Jack & Nathalie van Vliet
    4-11-2018

Een gemoedelijke camping , de plaatsen in het "B"gebied zijn voor Italiaanse begrippen lekker ruim, maak vooral gebruik van de mogelijkheid om de auto op een gereserveerde plaats elders op de camping te parkeren ! Mooi strandje aan de camping, ondiep dus ook veilig voor de kleintjes. Personeel was erg vriendelijk en neemt de tijd voor de gasten. Het zwembad is niet groot maar is lekker om in af te koelen, altijd een zitbedje te vinden. De boulevard van Feriolo loop je zo op vanuit de camping, volgend jaar gaan we zeker weer terug!

Prima camping

Jacqueline Kollenstaart
    14-10-2018

Een prima camping maar erg kleine plekken. Dusdanig dat wij een boom midden op ons terras hadden en zodoende onze luifel niet konden opzetten. Een aanrader voor de camping zou zijn om de auto's op een centrale parkeerplaats te zetten. Verder prima en schoon sanitair, vriendelijke medewerkers. Het restaurant viel een beetje tegen, maar voor een snelle hap prima. Het animatieteam was echt top. Onze dochter van 4 heeft zich prima vermaakt.

Prima Camping. Kleine plekken

Richard3535
    26-8-2018

In Italië en dan vooral rondom de meren zijn de plekken erg klein. Dat geldt dus ook voor deze camping. Ook is het wel heel druk. De ligging aan het meer is echter uitstekend. En je wandelt zo het dorpje Feriolo binnen. Het is een leuk plaatsje. Er is ook veel te doen op de camping. Voor kinderen is er goede animatie. Onze meiden hebben er zich prima vermaakt. Naast het meer geeft het zwembad verkoeling. Denk wel om de irritante badmuts. Die is verplicht. Maar dit is een zwembad waar een keer wel genoeg stoelen staan. Het personeel op de camping is dan ook zeer gastvrij en vriendelijk. Verder goed restaurant en winkeltje is ook prima. Sanitair is redelijk schoon. Kan veel erger maar ook beter. Wij hebben hier een prima verblijf gehad. En het Lago Maggiore en omgeving is echt schitterend.

Voor herhaling vatbaar!

Fam. van Dijk
    25-8-2018

Wat een fijne camping! We hadden de Mini Lodge River Suite. Onze kinderen (13 en 10 jr) sliepen in het tentje er naast. De River Suite is net een kleine hotelkamer op een camping. Prima bed, zeer schone badkamer (alles was net nieuw neergezet) en de airco konden we s'avonds goed gebruiken. Alleen het koken was wel behelpen met een 1-pitter en een nogal karige uitzet. Gelukkig is er een fijne winkel met kampeerspullen net buiten het terrein van de camping. Daar hebben we toch nog snel e.e.a. aangeschaft qua kopjes en glazen. En ach verder zijn er tal van leuke restaurantjes in de omgeving (Feriolo, Baveno). Het restaurant op de camping zelf is ook een aanrader! Wel even reserveren want het zit er echt iedere avond vol.

Met verbazing lezen wij de kritiek over het zwemwater en muggen (in Nederland heb je ook muggen bij het water!). Het Lago Maggiore is geen zwembad dus ja, je hebt waterplanten. Iets verder op het water merk je dat niet.

Feriolo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 59 reviews