Sorteren

Reviews over Feriolo

Voor herhaling vatbaar

Bertus en Janny Drees
    18-7-2018

Klein gezellig dorpje.Vrijdags was er LIFE muziek op het strand We zaten in appartement Casa Bellissimo.Een paar meter van het Lago Maggiore.We gaan zeker nog een keer terug.Maar ze kunnen alleen maar Italiaans spreken.Zelfs de jonge mensen kunnen geen Engels.Maar de omgeving is prachtig

Schilderachtig dorp

Westerburger
    13-1-2018

Schilderachtig dorpje aan het water met gezellige terrasjes aan het meer met mooi uitzicht

Geweldig

Jesse
    5-10-2017

Fantastisch dorp. heerlijk eten en zalige rust.

Gezellig knus dorp

Alex
    5-8-2017

Gezellig sfeervol dorp met een paar hele leuke restaurants. Het strand is schoon. Het dorp ligt dichtbij grotere plekjes als Stresa. Grotere supermarkt met de auto bereikbaar.

leuk dorpje

Margo Eshuis
    7-1-2017

Ferio locatie is een leuk dorpje maar niet meer dan dat in de avond is het boulevardje afgesloten zodat de toeristen rustig kunnen wandelen maar ook de horeca gemakkelijk en veilig kan oversteken want de terrasjes liggen veelal aan het meer verder je kan er lekker in leuke restaurantjes wij komen er zeker nog een keertje terug

Feriolo scoort een 7,9 uit 10, op basis van 59 reviews