Camping Village Lago Maggiore (Glamping)

Kleine hotelsWeer vandaag26°16°
Camping Village Lago Maggiore (Glamping)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Village Lago Maggiore (Glamping) voor je op een rij gezet:

150 reviews over Camping Village Lago Maggiore (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

We hadden een stacaravan gehuurd via de touroperator. Bij aankomst was de caravan niet schoon. Onze dochter van 1 jaar kruipt alleen en kan nog niet lopen, dus bij aankomst hebben we eerst alles schoongemaakt (aanrecht, vloeren en badkamer). Familieleden van ons hadden op hetzelfde moment ook een caravan gehuurd, maar daar liet de schoonmaak ook te wensen over. Wij waren met 3 personen, maar voor 6 personen vind ik persoonlijk de stacaravan te klein. Verder een prima camping met leuke speeltoestellen voor de kleine kinderen en een handige grote supermarkt bij de ingang van de camping.

Aanrader!

Chadia
30-8-2018

We zijn net terug en 10 heerlijke dagen gehad. We hadden een caravan van een touroperator geboekt. We vonden de caravan krap. Wel 2 badkamers, maar dat was eigenlijk niet nodig. De caravans stonden wat dicht op elkaar, maar de ligging vlak bij het meer was erg fijn. Het is een fijne camping.

Genoeg te doen voor de kinderen, al

hebben onze kinderen niet meegedaan aan de activiteiten. Zwembad was kleiner dan wij hadden verwacht, maar onze kinderen vonden het prima. Op de camping kun je prima eten. Als je gewoon een pizza, pasta en huiswijn neemt zeer betaalbaar. Pizza’s waren heerlijk en ruime keuze. Op loopafstand een grote supermarkt waar alles te koop is. Laatste dag gebruik gemaakt van het sanitair. Zag er zeer netjes en verzorgd uit. Camping is een aanrader . Wij waren er laatste 1,5 week van zomervakantie en hierdoor stuk rustiger.

Leuke camping heerlijk aan het water

Joyce
28-8-2018

Hele fijne camping. Wij vonden het jammer dat het zwembad afgesloten was met hekken en er geen ligbedjes bij het zwembad lagen. Hierdoor kunnen de kinderen niet zelf gaan zwemmen met toezicht vanaf ligbedjes.

Verder erg fijne camping

Selectcamp

Nooit meer via touroperator of op deze camping!

Fam de Jong
26-8-2018

Via een touroperator een luxe safaritent gehuurd, zonder mogelijkheid van voorkeursloc. Onze 1e plek was op de hoek van een 4 straatjes. Hier was het absoluut niet kindvriendelijk doordat auto’s de hele dag af en aan reden en er geen (!) groenstrook (<1m) voor de tent was. Onze zoon (2,5) kon hierdoor niet vrij spelen voor onze tent. Deze plek was ‘s nachts ook erg rumoerig. Naast de auto’s die tot 22:30 langs kwamen, waren er campinggasten, maar ook personeel, die tot na 01.00 ‘s nachts luidruchtig langs de tent kwamen gelopen. En er waren veel laag overvliegende vrachtvliegtuigen. Nadat we deze klacht hadden doorgegeven kregen we in hetzelfde straatje een andere safaritent aangeboden. Die plek was wat rustiger maar nog steeds kindonvriendelijk (immers nog steeds langsrijdende auto’s) en direct naast de vuilnisbakken(!). Voor een dergelijk bedrag (€1450) kun je het niet maken je klanten in zo’n tent op deze plek op de camping te zetten.

Heerlijke vakantie

Gerard
24-8-2018

Leuke vakantie gehad op deze camping. Een stacaravan geboekt bij de camping zelf. De stacaravan was netjes en schoon en staan op ruime plekken. Verder is het een ideale camping voor jonge kinderen. Die hebben zich goed vermaakt bij het meer en in het zwembad. De supermarkt in de buurt van de camping is super handig. Ook het plaatsje Arona is leuk om te bezoeken zeker s'avonds.

Geweldig

Sandra
12-8-2018

Prima camping. Verbleven in tent van touroperator. Dicht op elkaar, maar dat is op zich geen probleem, althans niet voor ons. Geen geluidsoverlast de nachtrust wordt gerespecteerd.

Fijne sfeer. Onze kinderen hebben zich prima met andere kinderen kunnen vermaken (9 en 16). Leuke animatie. Enkel minpunt vonden wij de afhaalpizza, smakeloos. Vorig jaar hier ook al geweest, maar dit is wel de laatste keer geweest. Volgend jaar weer wat anders.

Zeer drukke camping. Tot 24 uur gillende kinderen buiten, muziek van camping gasten. Plaats werd voor een kwart ingenomen door buren die veel ruimte hadden geclaimd. Sanitair goed en schoon. Bij inchecken nemen id/paspoort in totdat je vertrekt. Dus direct betaald. Wilden eerder weg, overnachting werd niet terug betaald. Slechte service. Geen aanrader, mits je van hysterisch en druk houdt tijdens je vakantie...

Ruime plaatsen, super veel te doen voor de kids. De kinderen hadden bijna tijd tekort. Ook voor tieners is er genoeg te doen. Wel badmutsen verplicht, maar het viel ons in de praktijk mee zeer te gebruiken. Veel italianen met vaste plaatsen, ik vond dat erg leuk. Veel schaduw op de plaatsen. Veel aanbieders van allerlei huuraccommodaties. Nieuwe toiletgebouw is echt super. Mooie middelgrote camping.

Super!

J
6-3-2018

Als jong stel zijn hier hier twee weken verbleven. We hadden een grote tent en stonden pal naast het (vernieuwde, mooie en schone!) toilet gebouw. De plaatsen waren prima, we hadden een kleine auto die naast de tent kon staan. De camping was schoon, verzorgd en het personeel was erg vriendelijk. Het meer was op loopafstand en je had een pasje nodig om er te komen. Handig en het heeft een veilig gevoel omdat je zo het idee hebt dat niet zomaar iedereen op de camping kan komen.

Verder veel te doen in de omgeving. Voor ieder wat wils, hou je van een actieve vakantie zit je hier goed. Wij hebben de Mattarone bewandeld, zijn wezen canyoningen en je kunt er mountainbikes huren.

Wij hebben ontzettend genoten, ook van de prachtige Italiaanse stadjes in de buurt. Zeker een aanrader voor jong en oud!

Heerlijke camping voor families

Berkhout
1-2-2018

Wij verbleven via touroperator op deze camping in de laatste week van het voorseizoen. We zaten in een moderne stacaravan met fijne veranda en airco. De grond om de caravans is bij de meeste plekken ruim en ze zijn opgezet in een kronkelend 'straatje', de kids kunnen hier dus leuk spelen binnen je gezichtsveld. De speelplaats van de camping, direct naast het ruime restaurant/bar met lekkere koffie en ijsjes (dus superhandig) is echt heel uitgebreid en veilig (weinig valgevaar). De glijbaan in het zwembad is helaas wel te steil voor kids tot 2 jaar. Animatie erg leuk, maar begint ook wel vrij laat. Wij hadden absoluut geen geluidsoverlast. Af en toe is er een leuk marktje op de camping. Ik denk dat het in het hoogseizoen rond het zwembad wel erg druk is, maar je loopt dan ook zo naar het meer achter de camping met 2 strandjes en lekker restaurant Pirolino! Minpuntjes: veel muggen en soms veel zwanen in het meer. Badmutsen in het zwembad zijn verplicht. Veel te doen in de nabije omgeving (Arona, de haven, de eilandjes incl Isola Bella, lago d'Orta, safaripark voor de kids, Stresa, bergtop met skilift voor prachtig uitzicht, dagtripje Milaan, etc etc.). Dorpje Dormelletto is niet meer dan een lintdorp met een fijne grote supermarkt (pal naast de camping!) en wat huisjes langs deze weg, maar je bent in 2 tellen in Castelletto Vicino langs de rivier of Arona (fijne Lidl!), dus dat is geen probleem! Camping is niet heel goedkoop, maar je krijgt er zeker wat voor terug!

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Lago Maggiore (Glamping) in Dormelletto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Lago Maggiore (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.