Camping Village Lago Maggiore (Glamping)

Camping Village Lago Maggiore (Glamping)stersterster

7.7Goed

Italië, Piemont, Dormelletto

7.7Goed

• 8.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Village Lago Maggiore (Glamping) voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

Proef Italië op Camping Village Lago Maggiore. Je zult zien dat de Italianen hier zelf ook graag verblijven. Houd je van grote zwembaden? Dan is Village Lago Maggiore geen geschikte camping. Maar als zonnen op een strandje jouw ding is, dan ben je hier aan het juiste adres. Een grote supermarkt vind je na een paar minuten lopen.

178 reviews over Camping Village Lago Maggiore (Glamping)

• 2019
    8Fam Hartjes24-08-2019

Gaan zo weer terug! Geweldig!

Wij hebben met onze 3 jongens genoten van een mooie tent (incl toilet) van touroperator! Het meer vonden we super, grote supermarkt dichtbij voor de dagelijkse boodschapjes, leuke speeltuin en animatie. Zwembad prima, maar wel koud dus wij kozen meestal voor het meer. Fijn sanitairgebouw, maar niet alle douches waren nog goed en laatste avond zelfs koud.. maar goed dat kan gebeuren. Veel Nederlanders en Italianen. De Italiaanse straatjes zijn we niet veel geweest, wij zaten heerlijk rustig, weinig verkeer en veel vriendjes voor de kids. Daardoor hadden wij ook echt vakantie!!

• 8R&J17-08-2019

Nette en gemoedelijke camping aan Lago Maggiore

Camping Village Lago Maggiore hebben wij ervaren als een hele nette en compacte camping. We verbleven in een prachtige safaritent, een aanrader. Net toiletgebouw, mooi groot speeltoestel, goede bar/restaurant en een geweldig animatieteam met avond activiteiten in leuke arena! Zwembad was voldoende, badmuts is verplicht. Bijzonder dat de ligstoelen gehuurd moeten worden, ten minste in het weekend. De minidisco vonden onze kinderen fantastisch. Leuk dat er naast Nederlanders ook Italianen op de camping stonden. Heel vriendelijk personeel. Camping is aan het meer. Lago Maggiore is prachtig, zo ook diverse plaatsjes bezocht.

• 8Chantal13-08-2019

Super fijne overzichtelijke camping met kinderen!

Echt een fantastische camping! Zwembad speeltuin, animatie en meer op loopafstand en heel overzichtelijk. Super fijn personeel! Goede openingstijden van de receptie! Zwembad is misschien wat kleiner als op de grotere campings aan het meer maar dat maakt het niet minder leuk! Het meer is super! Geen waterplanten en je kan tot super ver lopen! Dus fantastisch voor de kinderen! Super grote supermarkt tegenover de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Familie van Westen12-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Fijne, gezellige, goed onderhouden camping! Leuke animatie, iedere avond een mooie show! Zwembad is prima niet bijzonder, het meer vonden wij heerlijk! Relaxte sfeer en prachtig helder water! Wij hadden een tent met toilet! Tenten waren schoon en stonden in een gezellig straatje! Ontvangst en hulp door organisatie (touroperator) was prima! Zoë is altijd in voor een gezellig gesprek! Ik zou iedereen met jonge kinderen deze camping aanraden! Vergeet alleen niet je muggenspray in te pakken!! In de buurt is veel te doen maar je zult wel met de auto moeten rijden. Dormelletto stelt niet veel voor maar Arona is erg leuk! Supermarkt is op loopafstand en een ruime Lidl op 10 minuten rijden!

• 8Staat v/h sanitair

• 8Fam. Pieroen08-08-2019

Voor herhaling vatbaar

Typisch Italiaanse camping maar uitermate gezellig. Animatie top, voor ieder wat wils. Meer is heerlijk relaxed, vooral het strandje. Zwembad prima. Richting het zwembad wordt het drukker maar wij stonden in het straatje het dichtst bij het meer en dan heb je geen last van de animatie die door gaat tot 0.00 uur. Echt een aanrader, zou zo weer gaan.

• 7Popko30-07-2019

Prima voor één keer

Leuke camping voor mensen met jonge kinderen. Animatieteam doet hun best, tot laat in de avond lawaai en muziek. Rond 23:30 pas rustig ... Zwembad is te klein voor deze grote van camping. Sanitair is veel aanwezig en wordt regelmatig schoongemaakt. Ondanks dat ze 1x in de week de hele camping met gif spuiten tegen de muggen wordt je in de avond compleet lek geprikt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5Katleen28-07-2019

Propere camping

Propere camping, staanplaatsen oké groot genoeg! Hadden geluk om aan rustige kant te liggen. Veel glamping tenten, huurrechten maar ook vaste plaatsen waar Italianen hun weekends kwamen doorbrengen . Dit stuk van de camping zag zr niet uit!!!! Weekends druk op camping! Sanitair was super proper! En heel nieuw! Dat was top! Zwembad véél te klein voor omvang van camping. Ligstoelen betalen! Ligweide aan meer was leuk met bar , watertrappelen, .... ligstoelen uiteraard betalen. Ligging van camping niet goed vlak aan drukke baan. Arona kan met de fiets maar langs de drukke baan. Pas na 1,5 km is er een deftig fietspad met kleine kinderen nier te doen. Onthaal camping super vriendelijk. Wij gaan nooit meer!

• 4Eetgelegenheden

• 10Sanne20-07-2019

Hele fijne vakantie gehad!

Mooie camping, sanitair netjes en zuiver. Fijn dat er een aparte douche voor de kleine kindjes was, alleen jammer dat er geen babybadje was voor onze 1 jarige. Leuke animatie, met veel verschillende activiteiten. tijdens ons verblijf 2 nederlandse meisjes, wat voor onze kids erg leuk was. Leuk strandje in de buurt Grote supermarkt tegenover de camping, op 10 min rijden zit een Lidl

• 10Eetgelegenheden

• 10Ger Steijger05-07-2019

FANTASTISCH , rijke ervaring !!

Het verblijf in Huisje A01 is geweldig , alles , wat je ook maar wil hebben of nodig hebt op je vakantie, is aanwezig. Luxe, comfort, noem maar op, het is er !! Echt een aanrader voor iedereen. Wij komen hier regelmatig en blijven dat doen.
    De eigenaren Jan en Thea Siebelink staan altijd voor je klaar.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Hktb24-06-2019

Boven verwachting

Ruime plaatsen, vriendelijk en klantgericht personeel. Hele ruime en schoon sanitair. Goed voorziene supermarkt aan de overkant van de straat. Heel veel speelvoorzieningen voor kinderen. Leuke plaatsjes dicht bij. Dormeletto zelf is niet zo bijzonder, maar vlakbij ligt Arona en dat is heel leuk. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

Canvas Holidays

10 tips over Camping Village Lago Maggiore (Glamping)

• R.Rietveld, 28-10-2013

De camping heeft zelf geen goede broodjes 's ochtends, maar op loopafstand is er een goede bakker, en daarnaast een gelateria!

• Marije, 17-08-2013

Neem de tijd een goed plekje te vinden, ga aan de rand aan het meer!

• Ingrid-hovenga, 24-07-2013

In Arona, 3 km verderop heb je erg leuke restaurantjes! Kom er in de weekenden wel op tijd, anders moet je lang wachten op een tafeltje. Ook een bezoekje aan Milaan is een aanrader. Ga hier wel met de trein/metro heen! (tomtom: Gardanese Milanese) Ga hier naar het treinstation. Voor € 2,10 heb je een retourtje Milaan. Stap uit op station Republic en ga met de metro verder naar station Duomo.

26 vragen over Camping Village Lago Maggiore (Glamping)

• Dennis, 09-07-2019

Ligbedjes

Even een vraag voor de mensen die hier al eens zijn geweest. Is het aanbod aan bedjes bij het meer voldoende of vindt hier het “handdoekje-leggen” fenomeen ook al plaats?

• K. van Eijl, 22-03-2019

weer in (eind)April

Hello! Iemand ervaring met het weer in april? Wij willen graag naar Lago Magiorre rond 27 april voor een week. Maar ik twijfel nog ivm het weer.

• Linda, 24-04-2017

Muggen

Kan iemand mij vertellen of er in augustus veel overlast is van muggen. Ik zie nogal wat riet langs de waterkant.

Bedankt.

• SchaduwplaatsenAanwezig